Mikor kezdődik a Season 4?
March 4th, 2008 by Attila1234
Egyelőre még várni kell rá, nem is keveset. Kalgan kijelentette, hogy akkor várható a negyedik aréna szezon indulása, amikor a PVE gear (ez alatt természetesen a Sunwell lootokat kell érteni) elavulttá teszi a Season 3-as felszerelést. Ez gondolom azt jelenti, hogy néhány hónappal a 2.4-es patch után kezdődhet el a Season 4.
I’ll be slightly more descriptive than Drysc. Not very soon. S3 rewards have quite a bit of life left in them before they start to feel obsoleted by pve gear.
Posted in Hírek | Comments (55)
55 Responses to “Mikor kezdődik a Season 4?”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.

March 4th, 2008 at 10:27:54
Ez tulképp jó lehet grindelni a pontokat

Talán elérjük a 2k-t most van egy imba aréna csapim 15 meccsből új csapival feljutottunk 1 óra alatt 1700-as ratingre remélem feljebb se adjuk alább
Ez jó így van rá több idő, kivi leszek az S4 milyen skint fog kapni merugye T7 az nem lesz…
March 4th, 2008 at 10:37:59
2.4 kb mikor lesz? /bocs az offert/
March 4th, 2008 at 10:38:00
#1
Csapi? Kivi?
Mi van !?
March 4th, 2008 at 10:44:47
3 – Korán nyitott ma a számtechterem az alsó tagozatban.
March 4th, 2008 at 10:45:33
#3

Tudod ez olyan ari
March 4th, 2008 at 10:47:15
#4
Az biztos, hogy agyonverném a fiam ha így nyávogna.
March 4th, 2008 at 10:47:21
Hmm, vegulius logikusabb Blizz szempontbol a PVE->PVP->PVE->PVP… bovitesi ciklus mint a PVE+PVP->PVE+PVP->PVE+PVP ciklus. Igy ok tobb idot kapnak, a hcknek kevesbe unalmas patchek kozott, a casualoknak meg olymindegy, ok ugy is a sajat tempojuk szerint haladnak.
March 4th, 2008 at 10:47:34
Az ilyen rövidítésektől annyira depi leszek, hogy öngyiznem kell.
March 4th, 2008 at 10:48:42
Sunwellben T6+os lootlok lesznek? Nem sima T6 szint?
March 4th, 2008 at 10:51:25
lol
Nemtom ki hogy van vele, de az ilyen #1-es tipusu kommentek utan en valahogy mindig a cukivagyok.hu -ra asszociallok
March 4th, 2008 at 10:52:21
Hm… akkor délután megyek elköltöm azt az 70k hp-ot amit összegyüjtögöttem… 2.4 spóroltam mert én is azt hittem (mint sokan mások) hogy 2.4 = S4+S2 honorból. Többünknek volt az a terve, hogy a pve részből most picit elég, és irány a pvp. Csak azt nem tudom igazán, hogy vajon retriként vagy holyként lehetnék-e eredményesebb 2v2 illetve 3v3 sizeban. Valakinek van valami ötlet melyik és miért lenne a jobb?
March 4th, 2008 at 10:54:25
engem a 4 éves lányom szokott kijavítani, ha rövidíteni merek
March 4th, 2008 at 10:56:19
Csak tartsák is magukat hozzá, az az s4 kard jóindulattal is egyszinten van az Apolyonnal(ami gyanitható Kil’jaeden drop…
Még így is biztos vagyok benne,hogy az átlag pvp hirónak hamarabb lesz meg az s4 fegyver mint a raidelöknek.(Beválthatok 3 Najentus daggert “Sunflare”-re Blizz, plizplizpliz, kb ilyen a pontátvitel…)
March 4th, 2008 at 10:56:28
(…) akkor várható a negyedik aréna szezon indulása, amikor a PVE gear (ez alatt természetesen a Sunwell lootokat kell érteni) elavulttá teszi a Season 3-as felszerelést.
Ez egy nagy baromság. Sunwell loot elavulttá teszi a S3 geart? Mégis miben? PvPben 0-stamos extra T6-al? Vagy PvEben, mégis hányan raidelnek S3-ban?
Az azért elég nevetséges, hogy az aktuális szezon caster és melee fegyvereinél csak Illidan dropok jobbak, na jó castereknek a Chronicle of Dark Secrects(9% drop Ragetől) + Tempest of Chaos(10%drop Architól) egy fokkal jobb a S3 staffnál, gz aki az itemizációért felel…
March 4th, 2008 at 11:00:22
#11 HarckocsiM109
2v2-ben sehogy, 3v3-ban retri.
Egyebkent teljesen logikus, hogy nem tesznek be Sunwell szintu fegyvereket ingyen az insta kijovetelevel egyidoben. Az ingyen arenaloot kb. csak akkor fog bejonni, amikor mar mindenki, aki tesz majd erte, kiszedett mindent Sunwellbol.
March 4th, 2008 at 11:01:09
hmm nekem is elkéne költeni a 75k honort, lassan két hete nemtudok vele mitcsinálni és ahogy látszik még két vagy három hónapig nem is lesz mit venni vele, jó lenne ha átlehetne küldeni az altnak
March 4th, 2008 at 11:01:11
#14
ezzel spec. egyetértek nemtom miköze a PvE cuccoknak a PvP cuccokhoz, T6-os melee sámánt is szétkapja bárki egy S1-2 gearrel, pedig az nagyobb darálógép mint egy rugó
March 4th, 2008 at 11:03:33
#15
egy másik dps el jó a retri 2v2 ben a nagy burst miatt, de healerrel nemérdemes, hosszú harcokban kifogysz
March 4th, 2008 at 11:05:58
#15 #18 thx
March 4th, 2008 at 11:06:05
Ez a hír abból a szempontból a legérdekesebb, hogy SWP után hónapokig még semmi, aztán aréna patch, aztán megint kapunk időt és csak aztán prewotlk patch (új talent mittomén) ergo ahogy elnézem karácsony elött nem lesz kiegészítő az 100%!
March 4th, 2008 at 11:07:00
#18 Darksoldier
Ja tenyleg, rogue+retri egesz jo 2v2-ben.
March 4th, 2008 at 11:09:35
#19 HarckocsiM109
Jaj, mar editaltad.
Pedig olyan jol mellefogtal.
March 4th, 2008 at 11:15:17
@20
Nekem is ez az érzésem. :/
March 4th, 2008 at 11:16:49
#22 tudom csak a fele lemaradt
valamiért néha eltűnik a comment fele
March 4th, 2008 at 11:17:18
#23
Igen, az volt az első megérzés, de ha jobban átszámolom, akkor még inkább késöbbi időpontot érzek benne, január vége február eleje, majd egy év még…
March 4th, 2008 at 11:23:23
#25 kalkira
Az ilyen odavetett csontokkal baromi sokaig el tudjak huzni sajnos. Abban remenykedhetunk talan, hogy egy masik mmo kijovetelehez fogjak igazitani, es talan belehuznak.
March 4th, 2008 at 11:29:38
#26 Az nem a Blizzard lenne. És őszintén megmondom annyira nem is bánom, ha annyi bug lesz benne, mint a TBC kijövetelekor, akkor símán beleférne még fél év, és annyi meg lesz.
Szerintem nem félnek majd annyira a warhammertől, mint várjuk, bár nem lennék meglepve ha az aréna season 4 “véletlen” pont a warhammerrel jönne egy időben.
March 4th, 2008 at 11:38:40
#16
“hmm nekem is elkéne költeni a 75k honort, lassan két hete nemtudok vele mitcsinálni és ahogy látszik még két vagy három hónapig nem is lesz mit venni vele, jó lenne ha átlehetne küldeni az altnak”
Ezzel a honor átküldéses dologgal speciel egyetértenék, rohadt unalmas minden alttal is nekiállni az unalomig ismert battlegroundsoknak, és hetekig bent szívni a 100.000+ honorért. (100.000+, mármint ha mindent onnan akar az illető.)
March 4th, 2008 at 11:49:14
Nem baj az ha megdolgozol a free epicért. Amúgy ha nem csak slackelsz odabenn egész izgalmas tud lenni egy új kaszttal BGre járni.
March 4th, 2008 at 12:02:39
Nekem retrikent egy S3as loot siman uti a T5os szintjet. SSC-TKban meg ugye T5os lootok vannak, szal igyekszem begyujteni az S3as szettet ahogy lehetosegem van ra:)
March 4th, 2008 at 12:06:12
14. 17.:
Pve vs pvp gear témában: elég vicces, h amikor karából kiszabadulva beléptem sscbe és tkba összesen 4 loot érdekelt, ebből talán egy, ami fontosabb is volt. Pusztán azért, mert annyira ‘rossz’ az s3as pvp cucc pvere :/.
Nem éri meg szinte biddelni t5re s3 (helm, legs, chest és fegyverek minimum) mellett fury warriornak :S.
March 4th, 2008 at 13:02:59
Hát, azért én megnézném, miért nem érdemes bidelni t5-re. Na most: sok arénás-pvp-s cuccom van (az s2-es fegyvert beleértve természetesen, amelyiket először vettem meg, és valóban az egyik legjobb fegyver pve-re), de a fegyveren kívül csak a nyakláncot tudom használni pve-szinten moonkinként. Oké, hogy a seten van egy rakat manaregen, de: nincs rajta spellhit, spellcrit, vagy legalábbis kevés. Ráadásul van benne: resilience-es/staminás és staminás/stunresistelős gem (mert ugye pvp-cucc, mi a fenére használnám, ha nem pvp-re, esetleg tankolásra, ha néhol véletlenül kell, meg sok staminát igénylő fightoknál tudok váltogatni). Viszont ezeket szerintem nem könnyű annyira megszerezni: egy faszlámának, ahogy sokszor utaltok rá, esélye sincs. Nemhogy altokkal, lol! Még az első szezonban volt: mindenki 0 resivel indult, de most, újrakezdeni 0 resilience-es alttal nagyon hoszadalmas. Tehát: már koránt sem „ingyen” epic szerintem.
March 4th, 2008 at 13:28:26
@28 Megnézném milyen arcot vágnál első karakter húzásánál ha nem csak funolni mennének be a full s3 játékosok hanem mondjuk 10es grpokkal és letarolnák AVt aztán jönnél ki 100- honorral, cserébe még 2hitelnének is amint találkozol velük. Nyilván nem akkora probléma ha te is full s3ban virítasz, de ezzel kb f*szra húznák az összes kezdő játékost…
March 4th, 2008 at 13:28:38
#20
nem tudom egyébként ki, mire gondolt a licskinggel kapcsolatban? talán Blizz a nyári pangás közepén vagy iskolakezdésre dobja ki egy SWP után?
kereskedelmi szempontból a legoptimálisabb idő a karácsony, bár ha megcsúsznak lehet az lesz mint a BC-vel.
a kiadást csakis fejlesztési és kereskedelmi szempontok határozzák meg.
March 4th, 2008 at 13:28:39
“amikor a PVE gear (ez alatt természetesen a Sunwell lootokat kell érteni) elavulttá teszi a Season 3-as felszerelést.”
Hát ez érdekes…mi köze van egy PVE cuccnak egy PVPshez? Contentek közt sics közük.
March 4th, 2008 at 13:30:24
2v2 retri rugo v. retri frostmage, holy iszonyat nyogvenyelos perpillanat meg pillar-dance skill ha ilyesmihez van turelmed. 3v3 meg jokis retri-warri-saman wf favago grp
March 4th, 2008 at 13:36:27
@32
!
igen ez igaz, de pl. warlock OP kasztnak 2 pvp girje van és ezt páran (vagy sokan? mind1 én igen) kihasznaljak, és pl. az egyik nem crites megy pvp gemekkel enchantal, a critest meg megy full hit stb enchantal gemmel.
Nyilvan ezis csak annak megy akinek van segge kifarmolni vindicatorokból is mind a 2-t, nameg megvan a ratingje, hogy kitudjon vmennyit mind2 s3 fajtából.
/nameg aki full pve-s nyilvan van jobb pve cucca, de aki arenazik és a guildje za+kara szinten vackol és nyögve nyelősen jutnak el néha tk+ssc-ben ott meg istencsászár/
@35
mikor szembe jön egy dupla azzinoth pengés rugo, na ott jelenik meg a pve a pvp ben pl.
March 4th, 2008 at 13:52:17
20 és 23:
Szerintem biztosan így lesz, a karakteremet merném rárakni. Most, hogy mindent gyengítenek, illetve a játékosokat erősítik, nem fogják kihozni a kiegészítőt, hanem hagyják, hogy a casual játékosok is kiélvezhessék az end-game instákat. Ha kijönne nyáron a kieg., akkor minden játékos elhúzna a 80 felé és a mostani insták üresen maradnának, amikben a játokosok 90%-a nem is járt még.
March 4th, 2008 at 14:00:46
“mikor szembe jön egy dupla azzinoth pengés rugo, na ott jelenik meg a pve a pvp ben pl.”
Ehh aff warlock létemre ha full zoldben jön egy rugo akkor tudom csak elverni vagy ha mindene full CDn van
!
Amugy én anno karaban s2ben szorakoztam es nem voltam rossz siman ment, és jo dmgt csinaltam.
March 4th, 2008 at 14:04:29
#33
A saját szemszögemből pont hogy ez van most, friss lvl70-esként quest rewardokkal kezdtem BG-zni, ami igencsak fájdalmas tud lenni az elején, és ahogy mondod 2 hit. De eljön gyémántkutya napja.
De az hogy lehetne küldözgetni honorpontokat, attól annyi változna hogy valamelyik altod hamarabb lenne felgearezve, viszont egy friss 70-es ha bemegy, mindenképpen szívni fog. Szóval szerintem neki mindegy.
March 4th, 2008 at 14:11:38
#37. Varbaro: „de aki arenazik és a guildje za+kara szinten vackol és nyögve nyelősen jutnak el néha tk+ssc-ben ott meg istencsászár”
Szerintem az, aki kifarmolja magának a full s2-s3-as arénacuccokat, fegyverrel együtt + hozzá a sima pvp-ből jövő geartkiegészítőket, az meg is érdemli, mert igenis fektet bele energiát. Szóval: saját gearmet nézve nincs mit irigykednem, ráadásul ha heroicba megyek, természetesen jobban örülök egy „ingyenepicben feszítő faszlámának”, mint egy átlagos kék-zöldben lévő játékosnak. Akár healer sátusban, akár dps-ként megyek. Egész egyszerűen több seély van így egy gyors, wipe nélküli heroicra, ha legalább stamina van az embereken. Ráadásul egy ilyennek, ha pvp-n kívül mást is szeretne elérni, csak örülhet a guildje, mert genis megdolgozik érte, és azzal, hogy bár valószínűleg nem lesz top-dps, sokat segít, hogy legalább nem hal meg. Ha meg csak pvp-zni akar amúgy is, hát mondjátok meg, kit zavar, ha megszerzi rá a megfelelő geart. Rám sem fújnak a pvp-sek, mert jobb a pve-gearem, én sem fújok rájuk, mert jobb a pvp-gearjük.
March 4th, 2008 at 14:15:31
farmoljatok honor 69en nem fogtok akkorát szivni ^^
March 4th, 2008 at 14:33:47
@40 Eddig a priesttel, hunterrel van tapasztalatom (a druiddal sosem Avztem gear nélkül), de az azt mutatja hogy az átlag s1 geares Avzők ellen (az AV 70-80%-a) elviselhetően lehet boldogulni 70es kék-zöld gearben is. Persze nem szabad nekiugrani a tömegnek vagy az s3as karaktereknek, de ennyi, namost ha az AVzők fele vagy akár negyede s3mas karakter lenne akkor hátra is dőlhetnél vagy horgászhatnál nyugodtan hacsak nem vagy stealth class és nem tudsz tornyokat húzni. Bár te tudod ha neked mindegy hogy friss karakterként félig-meddig pvp geares kb s1 szinttel találkozol vagy s3 fullra gearelt ellenféllel akkor hajrá.
March 4th, 2008 at 14:46:05
AV-n nem kell senkinek nekiugrani. Zerg, és kész
March 4th, 2008 at 14:52:53
@44 Ally oldalról tény hogy ez a helyzet jelenleg a vanndar-balinda féle buff miatt. Hordánál viszont neki kell menni és interruptolni a toronyhúzókat illetve védeni a base-t amíg csak bírjuk vagy vesztünk, kivéve ha egy rakás szerencsétlenség az alliance.
March 4th, 2008 at 15:14:55
#43
Én csak arra utaltam hogyha valaki bemegy AV-be mondjuk mint friss 70-es, zöld+kék quest rewardokban, annak valószínű mindegy hogy S1, S2 vagy S3 jön vele szembe. Tény hogy nagyban függ attól is ki hogy játszik, de PVP gearben nagyobbak az esélyek, már csak a rengeteg +stamina miatt is. Az hogy valaki mondjuk nem él vele, az már megint egy másik történet. De az tény hogy friss 70-esként a nulláról kell kezdeni mindent, aminek köze van a PVP gear-hez.
March 4th, 2008 at 15:15:08
#45 Premade AV FTW!
March 4th, 2008 at 15:48:10
oTT A Repu pvp gear
March 4th, 2008 at 16:05:04
“De az tény hogy friss 70-esként a nulláról kell kezdeni mindent, aminek köze van a PVP gear-hez.”
Pont ezért nem szabad “fellázadni” a honor s1-s2 miatt.
#1
!
áhh…ezt csak most olvastam, pedig ha tegnap 5 sör után teszem, lehet “öngyi” leszek vagy “széttörcsizem a moncsimat”
March 4th, 2008 at 16:26:00
#49 Nekem a ‘remélem feljebb se adjuk alább’ is beakadt xD
March 4th, 2008 at 16:27:50
@46 “valószínű mindegy hogy S1, S2 vagy S3 jön vele szembe”
Neked mindegy hogy egy hunter 1500as vagy 2200as autoshot criteket lő beléd? Ennyi kb nagyságrendi különbség egy fél kékgeares/fél s1 geares hunter és egy full s3 hunter dmge között. Az előbbi az átlag AVs most az utóbbi pedig az aki a javaslatod után lenne az átlag AVs. És az is szinte biztos hogy a full s3 player ha nem is skillesebb, de tapasztaltabb mint a 2 hete lvl70 s1 geares.
Mindegy, ha átgondolva még mindig jó ötletnek tartod az átvihető honor dolgot akkor azt hiszem felesleges folytatni ezt a vitát. Meg eléggé off is a téma, szóval inkább hagyjuk.
March 4th, 2008 at 16:33:52
/OFF
Hancu tudsz adni egy másik mail címet ahova lehet majd küldeni LFG-t ha végre kész leszek?:D
Felőlem csinálj egy átmenetit amíg nem lesz jó az alap.
Másik dolog, hogy amit eddig küldtünk dolgok azok elvesztek, vagy csak átmenetileg nem tudsz hozzájuk férni?
/ON
Többet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki.
March 4th, 2008 at 16:43:32
#51
Én nem javasoltam csak annyit mondtam hogy ezzel egyetértenék.
Az meg hogy egy friss 70-es aki zöld+kék rewardokban bemegy AV-be, annak szerintem tök mindegy a 6-7000 health-e mellé hogy most 1500-at nyel be vagy 2200-at. De még ha feleannyit nyelne be akkor is megszívatják, mert egyszerűen nincs hozzá se staminája, se resilience. Az első 10-15 alkalom mindenkinek csőgáz ezt mindenki tudja.
Abban se vagyok biztos hogy mindenki full S3-ban szaladgál aki PVP-zik. Mondjuk a játékosok 10%-a, de lehet ezzel sokat mondtam. Mint pl. én, aki nem járok arénába mert egyszerűen nem jön be, nem tetszik, nem szeretem, nekem elég a honoros cucc is.
De ja hagyjuk mert már nagyon off téma.
March 4th, 2008 at 17:50:00
A WOTLK-ot én is karácsony környékére teszem,
így vsz ha 4-5 hónapot visszaszámolunk, akkor július-augusztus körül várható az S4, vagyis a HC PVE arcoknak lesz kb. áprilistől-szeptemberig ideje arra hogy kiszedjen mindent SWP-ből és imbának érezze magát meg flexeljen IF/ORG-ban.
Engem ebből mint altoholistot annyi érdekel, hogy karácsonyra legyen 70es minden karim, és hogy lesz ingyen S2 még wotlk előtt legalább 3-4 hónapig, sszal legalább 1 karit (WOTLK mainemet) fel tudom szerelni vele annyira ameniynre feltétlenül kell.
March 4th, 2008 at 20:47:20
Itt közel sem az a probléma, hogy s3 lootoknál már csak t6 lootok a jobbak típusú problémák, hanem inkább az, hogy ezt az s3 staffot nem biztos, hogy mindenkinek egyelő esélye van a megszerzésre. Például, ha egy sámán, bármilyen, szeretne felgearelődni pvpből, hogy menjen illidanhoz ahhoz vagy nagy csoda vagy jó setup kell. Ugye sk-gaming.com -on már többek láttak, hogy a 2200 rating felettieknek, csupán az 1%-a sámán, ami nem lenne rossz arány, csak amellett, ha tudjuk, hogy a druidának 25%. Magyarul ez az 1% képes kb arra, hogy Illidant öljön anélkül, hogy ne tolna végig karazhantól hyjalig mindent meg ne szerezne badge lootokat, ami a következő patchkor már úgyis ritka szar lesz, mert a fele az ilyeneknek (szerencse a mostaniaknak nem) pvpben jobb lesz. Azthiszem healing mace healing szempontból kapásból, a többit nem is tudom, de nem is izgat. Mindent összesítve és a betük között olvasva azonban rátalálsz az igaz problémára: Függhet a pvp balancetól, hogy illidant ölsz vagy sem. Probléma.