A M’uru-trinket
May 6th, 2008 by Hancu
Az SK killje óta forró téma az új szupertrinket, a [Shifting Naaru Sliver]. Teza a worldofraidstől elrabolta a trinket első gazdáját, Caelynt egy kis bemutató erejéig:
Klikk után a felső kép: ilyen az effekt, ha belövöd a cuccot; második: ekkora a kör amibe bele kell állni, hogy megkapd a buffot; harmadik: ugyenez felölről, hogy jobban látsszon a méret.
És itt a GM levele, ami megerősíti, hogy jelenleg bugos a trinket, és csak a gazdi kapja meg a buffot, de valójában úgy kellene működnie, hogy mindenki megkapja a körön belül.

Én arra leszek kíváncsi, hogy vajon több ilyen stackel-e egymással.
Posted in Hírek | Comments (70)
70 Responses to “A M’uru-trinket”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.


May 6th, 2008 at 20:30:42
Ha nem is stackel, de el lehet használni majd (nyílván ha többeknek megvan), mint shamank bloodlust-ját egymás utánban többeknek.
May 6th, 2008 at 20:31:27
Szerintem kizárt. Bár már rég nem játszom, nem vagyok tisztában a 320 sdmg uppal sem igazán, lévén healeltem. De szerintem sok lenne már 2 is. Gondolom pvp re ha lehet haszánlni, már elég inbalanced lenne.
May 6th, 2008 at 20:34:58
Sinclair, akkor megvan az első player akinek sikerült
May 6th, 2008 at 20:35:36
Végülis azt írja hogy: the caster gains up to 320 spell damage and healing, ami nem arra utalna hogy ebből más is kap
May 6th, 2008 at 20:35:57
Mivel egy vezető PvE klán tagja, pvp-zni ritkán jár ha sok a raid (nem tudom hogy megy ez)-> pvp-re kevésbé lesz imba. De ha egy PvP-snél lesz majd xy idő múlva ilyen, és stackol pl. arénában, akkor 3 lock/sádópreszt beleáll, az IGEN imba
May 6th, 2008 at 20:39:39
jah én is azt néztem, hogy a trinket tooltipje teljesen egyértelmű, az alapján csak a tulajnak kéne buffot kapnia
May 6th, 2008 at 20:39:47
Hát nem is tudom. Nekem a tooltipből nem az jön le, hogy bárkinek ad bonuszt, aki beleáll a körbe.
Ha csak a trinket gazdájának ad, az is bőven beleillik a T6,5 szintű itemek közé.
Az hogy a GM mit írt nem érdekes, egy ilyen új cuccról azt se tudják hogy kellene működnie. Nem csodálkoznék, ha maradna így a trinket.
May 6th, 2008 at 20:43:54
5személyes warlock shadowbolt ágyú spotok alakulnak:D
May 6th, 2008 at 20:44:47
Ha viszont csak a gazdi kapja, akkor minek a kör?
May 6th, 2008 at 20:50:30
@9
Afféle megkötés. “Kapsz 320 spell dmg-et, de kvázi egy helyben kell maradnod”.
May 6th, 2008 at 21:00:28
#5
.
Stackel és sedópríszt, ha már fonetikusan akarod írni.
Amúgy az a kör mindig is tetszett… Be kell szereznem azt a trinketet
May 6th, 2008 at 21:17:28
25 ember raidbe benyomná, és stackelne az 8000 spelldmg így kétlem.
May 6th, 2008 at 21:20:16
@2 PVPben ha egyhelyben állsz meghalsz. kivéve persze a lockot:D
@8 kell oda elemental shaman is totemek miatt:D amúgy is imbább lenne arcane blast spammer osztagnak:D
@12 hogy nyomná be 25 ember? gondolkodj már egy kicsit….
May 6th, 2008 at 21:20:18
Pvp-re pont nem imba a use rész, mert los-olsz, és a casternek ki kell állnia belőle. stackelni meg tuti nem stackel, mert az ilyen area-hoz kötött dolgok aura jellegű buffok, azok meg nem stackelnek.
Pl. úgy hogy a kör közepén van egy invisible object, ami adja a kör széléig tartó range-ben a +spell dmg aurát.
May 6th, 2008 at 21:24:51
minden caster egymason all majd, és sorba kötve spammoljak a trinketet
May 6th, 2008 at 21:29:02
vagy nem tudtok vagy nem akartok értelmezni egy amugy teljesen egyértelmű angol mondatok. a tooltip tökéletesen egyértelmű…leírja, hogy az a caster, amelyik a körben áll kap egy 320 spell dmg-es buffot. nyilván nem írhat a tooltip charactert, mert csak azoknak van értelme beleálni akiknek effective hatást ad a 320dmg up:) rgo bugos
May 6th, 2008 at 21:59:02
#16 A gyenge angol tudásommal én úgy értem: “Amíg a körben áll, a caster …” Nem úgy írták, hogy “casters”, vagy “a caster” vagy “any caster” vagy “every caster”. THE caster. Mondjuk, ha angol anyanyelvűek is spekulálnak, akkor kétértelmű nekik is, nem csak nekünk.
May 6th, 2008 at 22:06:35
Ha nem hatna több casterre akkor minek kéne a földre rakni azt a kört? Okés hogy a caster egy nem túl rohangálós fajta, nade az egy nagy hátrány egy fájton ha a körön kell állni a legötbb bossnál. Nem értek a lovakhoz és nemtom mekkkora az a 320 dmg de ha egy körön kell állni és még a társaimat se buffolja akkor inkább egy kisebb dmg uposat pakolok magamra ami nem helyhez kötött. szerintem.
May 6th, 2008 at 22:10:20
ha csak casterre hatna akkor lehetne szimpla effektje is mintegy hurrikán a lábától a fejéig felpörög vagy ilyesmi. Feltételezem ha lerak egy kört akkor több emberre fog hatni.
May 6th, 2008 at 22:14:03
Akkor most tessék összehasonlítani a tooltipeket. http://www.wowhead.com/?spell=1953 Ha eddig a “the caster” úgy volt értelmezve,ahogy pl. a Blink esetében,akkor miért lenne másként ezek után?(Bár ne legyen igazam,és adjon minden,a körben álló casternek ennyi damage upot.)
May 6th, 2008 at 22:15:53
Nemtudom, hogy csak én vettem-e észre, de igy CD egyáltalán nincs is rajta. Azért egy 1,5-2 percnek kéne lennie, nem? Elég ocsmány, hogy klikk és zsinorba kapsz 320 dmg uppot
May 6th, 2008 at 22:21:38
#21. De van. http://www.wowhead.com/?item=34429 Csak többnyire nem írják rá a trinketekre a CD-t Blizzardék.
May 6th, 2008 at 22:22:36
M0nknál a pont.
May 6th, 2008 at 22:52:58
Naaaaa, kiszedi?
May 6th, 2008 at 23:02:39
Csak annyit jegyeznék meg minden találgatást, omg-zést mellözve, hogy a blizz még mindig tud szépet alkotni. A spell igazi caster-feeling-ü
May 6th, 2008 at 23:07:13
Szerintem szol mindkét eset mellett érv, hogy korbenallokra hat vagy csak a gazdira.
@16 pont ugy kell ertelmezni hogy _Az a bizonyos_ caster kapja meg a buffot, eddigis kaptak ertelmetlen buffot a jatekosok, pl warrior wrath of air totemet, vagy caster battle shoutot, nem erre gondol a tooltip.
@18 lehet hogy pont ez az ara, jo sok dmgupot ad, de helyhez köt, valamit valamiert, mert ha tudod hogy mikor van idod elnyomni es vegigallni a trinketet nincs is igazan hatranya.
@19 szimpla animacio miatt nem vonnek le semmilyen kovetkeztetest.
Azon gondolkozok hogy ezidaig eleg kovetkezetesen es mersekelt lepcsofokokkal csinaltak egyre erosebb itemeket, es az elozo trinketekhez kepest nem-e tul nagy buff egyszerre hogy nagyon sok dmg up-ot is ad (javitson ki valaki ha nem igy van, de ez a dmg up mennyiseg kituno,nem?) es emellett meg tobb emberre is hat, lehet hogy nem igy van, am szerintem a blizz vagy az egyiket iktatna be vagy a masikat.
May 6th, 2008 at 23:15:45
Gondolom tesznek rá valami maximum player limitet.
Vagy ha belegondolunk, akkor nem állhat egy kupacban 20 caster sok fighton, az aoe kinyírni/ledrainelne/stunolna mindenkit. Megvan rajta a limitálás így is. Senki nem akarhatja szándékosan kinyíratni a raidet, csak hogy +320 spelldmg/healinget kapjon.
May 6th, 2008 at 23:25:38
/off az a pláne az egészben, hogy még nem offolt senki.
/on #11: Ha fonetikusan akarnám írni, akkor sztekkelt írnék
May 6th, 2008 at 23:29:33
lehet hogy jó de azért még a mongcsi encsizett ilcsipengénél uccsenem jobb:P
May 6th, 2008 at 23:34:47
#28
A “sedópriszt”-re vonatkozott a mondatom azon része, csak egy helyre gyűjtöttem a hibásnak vélt szavakat.
Nowai.
BTW ez a 320 spell dmg 15 mp-ig 2 perces CD-nal átlagban 40 spell dmg-t ad, ami ha a 70-es high end trinketeket nézzük az átlag alatt van. Szerintem úgy lenne értelme, ha megadná a körben állóknak a buffot.
May 6th, 2008 at 23:35:42
Ez a trinket bőven megfelel SP szintjének, ha csak 1 emberre hat. Több emberre hatva már túl erős.
May 6th, 2008 at 23:35:58
320 elég sok.
15 secre 1 helyben állni, nem nagy kunszt.
más trinketnél is ha benyomod DE mozognod kell ugy sem tudod kihazsnálni rendesen.
May 6th, 2008 at 23:53:50
Varbaro: DoT-oknál ki tudja használni motzgás közben is.
May 6th, 2008 at 23:59:17
jó de ez mage
.
)
destro lock is keveset dotol (semmit?
södápresit meg nem szamit. az ilyesmit ugysem kap.
UI: nem hiszem h a közeljövőben olyan sok ppl-nek meglesz ez.
May 7th, 2008 at 00:36:14
Semmi önfényezés, de emulált szerveren (nem vagyok törtarc, de érdekelhet a játékmotor
) kb negyed órámba telt reprodukálni a semmiből ezt a trinketet komplett effektet programozni neki, beleértve a modellek kikeresését is
Nem hiszem hogy a blizz gárdájának akár a legkissebb problémát is jelenthetne a hotfix ha egyáltalán tervezik. Urban Legend ugyan, de állítólag minden tárgyat amit terveznek, kiviteleznek le is tesztelnek. Józan ésszel ez lenne az első amit megnéznék a helyükben, hogy odaültetnék még valakit mellém együtt megpróbálni. (én is dualboxon teszteltem)
Ami halálcsavar lehet még a cuccban esetleg:
1, csak partytagokra hasson mint egy totem (ezzel megoldva a playerlimit, bár a totemeken van utalás a partylimitre). Vagy hat minden raidtagra és akkor viszont helyzetfüggő hogy lehet-e tömegbuffként használni.
2, a buff-effect: általában net sebességtől függ miként látod azt, hogy hogyan akad rád, esik le egy területi buff (leggyengébb példa terrokar forestben a fertőzött falu) Ilyen alapon kissebb taktikai mozgással még akár a területe is megnövelhető mert ki-be ugrálsz rajta és megmaradhat.
May 7th, 2008 at 00:39:40
A trinketre: jelenlegi szövegezés alapján tényleg csak a használója kapná a buffot.
Ha bugos, és javítják, más lesz a szövege is, valami ilyen:
Everyone, who stands in the circle gains up to 320 spelldamage and healing.
May 7th, 2008 at 01:02:09
“…While standing in this circle, the CASTER gains…”
Lehet csak én vagyok, de ezt nem úgy értelmezem, hogy a használó, hanem a benne álló ‘varázsló’ kapja a buffot.
May 7th, 2008 at 01:07:56
uhh ez durván néz ki…de aff locknak nemjó…meg ha kapsz egy feart akkor sokat nemér ugysem
May 7th, 2008 at 01:34:49
#39.Csodálod?
May 7th, 2008 at 01:36:02
Ez bármi lehet még, az Innervate tooltipje ÉVEKIG teljesen megtévesztő volt például. GM-ek sablon copypaste válaszával meg kár foglalkozni.
May 7th, 2008 at 02:35:46
@20
A Blinket varázsolod, és elég egyértelmü, hogy nem mást fogsz 20 yd-dal arrébrakni (már a Diablo óta).
A trinketet nem varázsolod, hanem használod, mondjuk a “conjure” szó talán nem ezt támasztja alá. De sztem ettôl függetlenül: nem szedi ki.
May 7th, 2008 at 02:38:41
@35
Vagy jobban érdekeljen a motor,vagy semennyire.Most próbáld meg úgy megcsinálni ezt negyed óra alatt,hogy kliens- és szerveroldalon is kiszeded az itemhez tartozó spelleket,modeleket.Kíváncsian várom,hogy mennyi idő lesz úgy,hogy valóban te csinálod.
May 7th, 2008 at 03:07:29
#34: “södápresit meg nem szamit. az ilyesmit ugysem kap.”
Magam és kollegáim nevében mondhatom, hogy apádfaszát?
Ha haste helyett critet adna, még megérteném, de haste-el odabasz. Az on use meg ha raidre hat, nem tök8, hogy kinél van? kkthxbaibai
May 7th, 2008 at 04:57:23
random szakerto 1: nem szedi ki
random szakerto 2: kiszedi
random szakerto 1: DE AKKORSEM SZEDI KI
random szakerto 2: DE IGENIS KISZEDI
most ugyanez, csak jelen esetben trinket-el..
kiszedi es kesz, raid-re hatna akkor tul huzos lenne.
max party-ra, de majd meglatjuk a vegso formajat “bug fix” utan.
es igen…kiszedi…
May 7th, 2008 at 05:18:58
“It now gives the buff to everyone standing in the circle (even people not in the same party / raid), but the dmg/healing is not shown in your character screen (except for the user of the trinket).”
Azaz a buffot már most is _mindenki_ megkapja, aki beleáll, viszont a tényleges effekt csak a trinket használójára hat – így bugos pillanatnyilag.
May 7th, 2008 at 06:19:08
Nos, én azt mondom, hogy szerintem akkor lenne ez jó trinket (és nem túl imba) ,ha parti szinten adná aki beleáll… Szerintem ilyennek kéne megcsinálni.
Jelenleg a Tooltipjét két féle képpen is lehet értelmezni, DE mivel nincs többesszámban a caster szó, így szerintem a tooltip alapján csak egy ember, a caster akinél van a trinyó kapja.
Blizz elég hülyen fogalmaz, remélhetőleg átírják majd.
May 7th, 2008 at 08:16:32
#18 ha benyomod a trinketet ugyis egyhelyben fogsz állni amig tart és castolod a shadowbolt/fireballokat szoval ebböl ki indulva tök mind1. de amugy a szöveg szerint csak a trinketet eltolónak kéne megkapnia a buffot most vagy a szöveg is szar vagy ujabb példa a gm makro szövegre, azt se tudja mire válaszol
edit: na látom a szöveg szar.
May 7th, 2008 at 08:48:08
Szerintem ez egy fain trinket lesz, ha majd kijavítják a bugot, de elsősorban instákban lesz jó, ahol pl mage 41yard-ról lövi a bosst:D
May 7th, 2008 at 10:05:12
Az a lényeg hogy csak a casterre hat, és a 320 spell dmg-et azzal ellensúlyozzák hogy cserébe abban a kis körben kell maradni.
May 7th, 2008 at 10:16:26
Egyébként nem árt majd, ha healer banda is benne áll a körben, mert az a 320 healup-ra is elég jónak tűnik…
May 7th, 2008 at 10:26:21
Biztos kijavít majd valaki de:
“…the trinkets group utility is working as intended except the spelldamage gain that has been confirmed as a bug and will be fixed “shortly” by Blizzard.”
ezt írta a trinket gazdája, akkor valóban több embernek kellene kapnia, vagy nem?
May 7th, 2008 at 10:34:26
Előre is elnézést kérek, ha lerágott csontot szopogatnék tovább. De meló közben nem jutottam a 30as hozzászólásnál tovább. Én úgy érzem azért egy dolgot mindenképpen fontosnak tartanék, imba vagy sem kérdésben… az az 54 spellhaste rating. Lehet rosszul emlékszem, de úgy rémlik, hogy 70es szinten kb 1 spellhaste rating 1spelldmgup al tehető egyenlővé. A gyorsabb kasztolásból adódó nagyobb dmgoutput nak köszönhetően. egyébként fél éve nem wowozom és t5 szinten leragadtam egy resto druiddal. Ezért előre is bocs, ha irtó nagy baromságot irtam. De akkor valaki aki ért hozzá javítson ki. köszi
És mint resto druida én nagyon szivessen álldogállnék faformában egy ilyen köröcske közepén raidhael közben. Vagy ha enrage time közelében elképzelem, hoyg egy ekkora bonuszt kap a casterdps akkor az sem utolsó mondjuk egy shaman nal ötvözve… De ehhez nyilván nem várnék enrage közeli időpontig.. csak szegény tankot sajnálom, aki otthon izzad, mint k**va a templomban, miközben próbálja tartani a boss t és a dps agró fölött maradni. nah inkább dolgozok
May 7th, 2008 at 11:21:16
a …_THE_ caster gains.. teljesen egyértelművé teszi, hogy a hatás létrehozója (csakugy mint minden varázslatnál hatásnál wowban, tcg-kben, rpg-kben) kapja meg a bonuszt. amennyiben minden beleállóra hatna, akkor: “while players standing in the circle they gain..” lenne, ha meg parti akkor “while party members standing in the circle they gain…” lenne. szerencsére az angol nyelv tök egyértelművé teszi. Ha több emberre akarják vonatkoztatni, akkor rossz a tooltip, de akkor sztem picsaerős lenne a cucc és nem 16x IL lenne.
May 7th, 2008 at 11:58:34
Azoknak akik a az angol nyelv szépségein lovagolnak: Valószínűleg a blizzard úgy tervezte elve a trinketet, hogy aki a körben áll megkapja a bónuszt, csak egyszerűen nem volt alkalom-idő még megcsinálni a dolgot. A trinketet viszont nem akarták kihagyni a loottáblából. Ha gm válasza nem egy teljesen inkompetens embertől való, és előtte kommunikált a megfelelő emberekkel, hogy most, hogy is lesz ez a trinket, akkor nagyon jó lehetőségek vannak benne.
Gondoljunk csak bele mondjuk mekkor up ez egy palatanknak pl aki full t6ban minden cuccal kb 580 spel dmg uppal csinál 1000-1200 körüli TPS-t. Hisz lássuk be hiába up a dpsnek, sajnos a maximuma mindig is a tps lesz. Már régóta vissza kell fognia magát a dpsnek, hogy le ne tépjék a tankról mert olyan elszált.Értékek vannak, viszont ha a pala tank használja ,illetve rangen belülről tolja neki a dps a kört, akkor igencsak extrém mennyiségű agró építhető és extrém mennyiségű dps kitolható. Lesznek itt megint minimális idő alatt letolt bossfightok…
May 7th, 2008 at 12:03:21
na edddig birtam megallni hogy neszoljak be:
ad1: ha teruletre hat es csak a tulajdonosanak adja a +spelldmget ez egy rakas szar trinket, figyelembe veve a haste es a +spelldmg erteket, kb ez egy badges trinkettel vetekszik.
ad2: eppen ezert irja a hirben hancu “És itt a GM levele, ami megerősíti, hogy jelenleg bugos a trinket, és csak a gazdi kapja meg a buffot, de valójában úgy kellene működnie, hogy mindenki megkapja a körön belül.”, mert igy mar tenyleg t6+ szintu cuccrol lenne szo. ha raid kapja meg fasza, ha csak party, meg akkor is iszonyat jo.
ha meg egyik sem ahogy itt 1-2 expert allitja, akkor bizony egy kb egyenlo a rakasfos badges trinkettel.
May 7th, 2008 at 12:05:40
“viszont ha a pala tank használja ,illetve rangen belülről tolja neki a dps a kört, akkor igencsak extrém mennyiségű agró építhető és extrém mennyiségű dps kitolható”
az ilyenektol megy egyenesen fejre allok…gondold mar vegig mielott ilyen hulyeseget irsz…ja majd elviszi a palatank, az spk, lockok, magek meg nezik es orulnek… vagy majd a casterek odaszaladnak palatank ala es odaadjak neki a buffot…teljesen realis…
May 7th, 2008 at 12:06:30
#54 Destruction potival és trinkettel kezdve majdnem duplázott spelldamage azért tényleg odabasz.
Amúgy a trinket tootipjének megfogalmazása a befejezetlen, maga az érték túl kevés selfonly buffnak, főleg úgy, hogy még egy helyben is kell hozzá maradni. Ahogy többen is írták, partibuffként hasson (gyakorlatilag mint egy totem) és nem lesz túlságosan imba, de azért nem száll el teljesen.
May 7th, 2008 at 12:09:57
Mostmár a tanknak is kéne kapnia egy trinketet :”csak engem üss vazze 20mp ig” tooltippel:)
u.i. Hancu alszik vajh?:)
(“ehet hogy jó de azért még a mongcsi encsizett ilcsipengénél uccsenem jobb:P”:)
May 7th, 2008 at 12:27:05
@56
Nem az első bossz lenne, aminél valami miatt rohangálnom kellene! WASD skill powa
Nem kell paladinnak elvinnie!! elég, ha cask alá pakolja egy ember akinek megvan, amikor esettleg egy agro érzékeny bosszon van a raid. Nincs meg a trinkeem, de az ilyen eoe effectel ellátott trinketeknél legtöbbször kijelölhető, hogy hova castoljuk. Mellesleg én berohannék és lepakolnám a tank pala alá, ha erre kérnének
May 7th, 2008 at 12:39:26
ahogy mondod, wask skill powa
May 7th, 2008 at 12:48:34
Kép alapján a segged alá pakolja, mint pl. a Consecrationt, Hellfiret, etc.
May 7th, 2008 at 12:56:10
ha a pala alá rakja egy caster, az nem annyira jo, mert a 130 % TH(vagy mennyi)-ról a 110%esbe kerül és lehuzza a mobot
May 7th, 2008 at 12:59:45
hagrar : úgysem tudod a maxot kitolni már kb Hija óta… Ezért jött a gondolat, hogy tanknak adni, mivel ha e nélkül sem tolhatod fullba akkor minek? Pvpre ugysem jó, PVE-n meg nagyon ritkán tolhattad eddig is fullba… Az a baj, hogy azoknak a dpseknek akiknek jó lenne mér így is nagyon rég óta kb 70% kell pörögniük ha nem akarnak balhét…
Jah, hogy egy s3-as locknak nagy upp lenne vagy egy karageares magenek? Abban van valami, de ha mindenki t6ban tolja akkor sajna igazáből teljesen mind1 a TPS sajna nagyon kemény gát.
Egyébként csak ötletként vettem fel, miért baj az ha nem mindig a megszokott séma szerint közelít meg egy témát az ember? Egy felvetés volt nem kiabálás,hogy adjuk oda nekik.
May 7th, 2008 at 13:09:59
“úgysem tudod a maxot kitolni már kb Hija óta… ”
azert tudnek vitatkozni ezzel az allitassal…
“Egyébként csak ötletként vettem fel, miért baj az ha nem mindig a megszokott séma szerint közelít meg egy témát az ember? Egy felvetés volt nem kiabálás,hogy adjuk oda nekik.
”
azert mert az otleted nemkicsit hulyeseg:)
May 7th, 2008 at 13:10:27
Spellhaste teljesen felesleges palatanknak. Ha TPSre vágysz, ZAs Hex Shrunken Head jobb alternatíva. SpellDPS úgysem fog a seggedbe mászni, ha lerakod, cleave/aggró matt.
May 7th, 2008 at 13:43:22
2 perces cooldown az semmi…
Imba ez a trinket.
May 7th, 2008 at 14:20:28
Szép kis trinket, mondjuk ha lekorlátozták volna mage classra, az még szebb volna. Szegények elég gyengék jelenleg többi ranged dps viszonylatában, így meg volna +1 ok amiért visznek maget a pálinkáskenyér mellett (spell damage aura 2 percenként, amolyan software Leader of the Pack rangednek).
May 7th, 2008 at 14:27:50
“a …_THE_ caster gains.. teljesen egyértelművé teszi, hogy a hatás létrehozója”
Nem teljesen, mivel ez és a létrehozás két különböző mondatban van, és mindekttőben egyes szám 3. személyű alany van, ami lehet két különböző személy. Gyakorlatilag semmi se utal arra, hogy a két alany azonos volna. A caster az castolhatja a spelljét is, amire a bónusz damage fog járni, nem feltételnül ő a kör conjurer-e. “The conjurer of the circle gains” tenné egyértelművé, de nem az van a tooltipben.
Egyébként mivel csak 15 seces, így a passzívat figyelmen kívül hagyva ez kb megfelel egy 240 spelldamages 20 seces trinketnek, az meg nem T6+ kategória.
May 7th, 2008 at 18:17:11
Nem abból gondolják, hogy a többiekre is hatnia kéne, mert csak akkor lenne t6 szintű, vagy mert a GM is azt mondta, hanem azért, mert jelen pillanatban a buffot mindenki megkapja, de a spell dmg növekedést csak a használó kapja meg, és ez az ami miatt ez BUG. Ha már említette valaki, akkor elnézést, amiért átsiklottam felette, de szerintem így teljesen egyértelmű, hogyan is kéne működnie.
May 14th, 2008 at 00:25:04
amugy nemazé de én először rögtön olyanra gondoltam h aki az ILLETŐ groupjában van és ráál az izére az kap micsodát a bigyuszkából … hátde nem logikus ? XD