Season 7 változások
July 3rd, 2009 by Attila1234
A Blizzard szerint arénában a legtutibb játékélményt a 3vs3 és az 5vs5 bracketekben történő játszás jelenti, ezért azt tervezték, hogy Season 7-es gearhez csak az ezekben a bracketekben játszók juthatnak majd hozzá, de a terv változott. A legújabb hírek szerint a 2vs2-ben nyomuló csapatok is hozzáférhetnek az S7-es cuccokhoz, néhány kivételtől eltekintve.
- Nem vehetnek Season7-es fegyvert.
- Nem válthatják ki a Season7-es setből a vállvértet.
- Ja, és természetesen nem kaphatnak se Gladiator title-t, se mountot.
Tags: 3.2, Aréna
Posted in Hírek | Comments (51)
51 Responses to “Season 7 változások”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.

July 3rd, 2009 at 19:03:10
De ezt most miért?
Ne ők döntsék már el h mi a nagyobb játékélmény
July 3rd, 2009 at 19:04:12
vállvért!
elysium tanulj meg a DK-ddal facerollolni 3v3-ban is, nem csak palával lehet azt
July 3rd, 2009 at 19:04:44
@2 jah, én támogatom az ötletet.
July 3rd, 2009 at 19:06:15
1: Hogy ne mindenki a legelb*szottabb arénában játszon ahol mindenki sír, hogy X,Y csapat minden gond nélkül gázol át az ő szuperheroic csapatán.
July 3rd, 2009 at 19:36:44
@1 mert 2v2-t nem tudják balance-olni és úgy tűnik nem is nagyon fogják erőltetni
a körítésd meg szard le, olyan ez mint a WG “jobb kommunikációja miatti” 100as limit.
July 3rd, 2009 at 19:39:42
#5 van benne valami de én spec eddig a 2v2-t élveztem a legjobban, és sajnálom hogy ha valaki ebben jó az nem tudja majd kivenni a neki járó jó cuccokat
July 3rd, 2009 at 19:48:15
Egyetértek. Én ki is töröltem volna 2v2t, mert semmi értelme.
July 3rd, 2009 at 20:01:32
jogos(?). 2v2-re nem nagyon van kihegyezve a “balance”
July 3rd, 2009 at 20:03:11
szerintetek a hunter resto druid disc pap életképes?
July 3rd, 2009 at 20:08:29
Kövezzetek meg, de én a 3v3ban se látom a balance-t, vagy az rmp dominancia az az?
July 3rd, 2009 at 20:20:41
Az én rugóm akivel játszok például jobban szeret 2v2zni mint 3v3mazni.Ezzel én is így vagyok.A 3v3 arról szól hogy ha healer vagy akkor keresel magad mellé 2 melee-t és zerg ha meg dps akkor keresel egy druidát meg egy dps-t és zerg.A 2v2be azért valamennyire ez megvan oldva.
July 3rd, 2009 at 20:26:23
Let’s cleave.
July 3rd, 2009 at 20:32:31
#11 Ja, mert ha dps vagy akkor keresel magad mellé egy healert. Ha meg healer vagy akkor keresel magad mellé egy dk-t. :S
July 3rd, 2009 at 20:37:28
Nem arénázok, annyira nem is értek hozzá de azt tudom, hogy jelenleg van jópár class/specc ami 2v2n kívűl nem igazán életképes más bracketben szóval ezt most én se értem. Meg azt se, hogy miért zavarta a blizzt, hogy 2v2ből is lehetett aréna geart meg Glad titlet szerezni. Tényleg nem vagyok a “haldoklik a wow” kórus pártján de el kell ismerni, hogy a blii mostanában nagyon fura dolgokat csinál és ez a 3.2es már kezd nagyon gázos lenni.
July 3rd, 2009 at 20:38:08
blizz*
July 3rd, 2009 at 20:49:42
Egyetértek, ne ők döntsék már el, hogy hol a legnagyobb a játékélmény mikor 5v5 egy káosz, 3v3 meg arról szól, hogy 2 full buffed melee összerak 2 mp alatt egy targetet…
July 3rd, 2009 at 21:06:18
9:
Kurva jó! toltunk vagy 30 meccset működő képes! mi is úgy fogunk nyomulni
July 3rd, 2009 at 21:44:07
Hát 3v3ra lehet balancolni, 2v2re pedig nem a classok erőteljesebb homogenizációja nélkül.
Ennyi. 2v2ben mindig lesznek cookie cutter felállások és ezt “szünteti” meg ezzel a lépéssel a Blizzard. Teljes mértékben egyetértek a lépéssel, igaz, vannak specek, amik nem teljesen használhatók magas ratingen 3v3ban a melle dps kasztok dominanciája miatt. De még sok minden változhat. Majd meglátjuk. Egyenlőre tetszik.
July 3rd, 2009 at 21:44:47
17:
Szerinted 30 meccsből kifog derülni?:) 100 talán, sokat kell játszani ahhoz hogy tiszta legyen a setup erőssége megadott ellenfél ellen és persze sokmindentől függ, anno bc ben is jött a zerg retripala warrior restoshaman, bejött egykét csapat, zergeltek egy jót, egyre terjedt ez a setup,egyszerű volt a taktika, wf hero purge 1 sec egy clothos,viszont egy idő után egyre rosszabb és rosszabb lett, nem lehetett zergelni, aztán meg eltűnt a süllyesztőben,ahogy emlékszem kialakult ez a setup ellen egyfajta taktika vagy ehhez hasonló amivel EZ mode volt. Jelenleg viszont mivel ,hogy abbahagytam fogalmam sincs milyen ez a setup vagy mi a jó 3v3ba de az biztos hogy dk pala az alap ahogy elnéztem a bracketeket. Lehet más másképpen látja, ez az én véleményem.
Másrészről meg értelmetlen a 2v2öt így “nerfelni” ,meg milyen már hogy van egy 2400as 2v2öd és nincs fegyvered se vállasod, valószínüleg azért tolod fel a ratinget hogy ezeket kivehesd… ezzel csak azok kedvét veszik el a játéktól akik erre specializálódtak és csak ez miatt játszanak..(van ilyen, nem is egy)
July 3rd, 2009 at 21:52:16
2v2ből nagyságrendekkel KÖNNYEBB magas ratinget összehozni, ha az adott season cookie cutter setupjával tolod. És ez nem fair, továbbá még annyi köze sincs a balancehoz, mint a többi bracketnek.
July 3rd, 2009 at 21:53:43
Dábül míli, end jú ár ded, vagy rmp és ugyanaz. Persze mindennek meg lehet találni a gyenge pontját (tényleg?), de azért vannak a domináló setup-ok, amiket nagyon nehéz megverni (skill-setup függő ofc). Én most csak 2v2-zök, rogue-destro nagyon élvezetes, bár nem vagyok top playa, és sose leszek, 3v3ra talán bepróbálok egy fura kombót, hátha el lehet kenni a száját azzal a sok dékának
July 3rd, 2009 at 21:54:30
#10
Milyen rmp dominancia? Egy pala dk warri ugy alázza az rmpt ahogy akarja.
July 3rd, 2009 at 21:55:16
#5:
Mert 3v3 és 5v5 aztán qrvára balance-olt…
A 2v2 talán azért is népszerű, mert nemkell azzal szarakodni, hogy szerezz még 2, 4 embert arénára, akik lehetőleg online-ok és rá is érnek legalább hetente egyszer, mert pl: 5v5 -öt szinte teljesen ismeretlen emberekkel gyakorlatilag lehetetlen összehozni, mert valaki mindig offline… Arról nem is beszélve, hogy nem is mindegy milyen a setup. Csak a hülye blizzard ilyenekkel már nem foglalkozik, aztán csodálkozik, hogy S4 óta miért tolják egyre kevesebben az arénát…
July 3rd, 2009 at 21:55:40
Ez a 2v2 Skirmish népszerűségét nem csökenti.
Így még több csapat fog 3v3azni. <= egyszerűbb megszerezni a jó geart.
July 3rd, 2009 at 22:09:27
23@ Az aréna népszerűségének köze sincs a balancehoz. Az emberek nagy része a lehető legkönnyebb “fejlődési utat” követi. Ha az arénából a legkönnyebb geart szerezni, akkor mindenki arénázik. Ha a PVE ezMode, akkor PvE a favorit.
Amúgy meg a játékosok jelentős részét egyedül az 1850es fegyver req. érinti szerintem, ami sokak számára elérhető volt 2v2ből.
July 3rd, 2009 at 23:22:53
Valahogy úgy érzem, BC ben jobb volt a pvp és az aréna (1. nem volt DK,2. nem voltak ilyen idióta hülyeségek,hogy 2v2ben nem lehet majd kiszedni a fegyvert meg a vállast)
A két legfontosabb dolgot vették el kb.
July 3rd, 2009 at 23:43:42
Komolyan mondom, ez a 3.2 olyan mint a kormány megszorító csomagja (bocs
). Senki se akarja, de jön mert fent eldöntötték, aztán persze a nép felhördül és finomítanak a kezdeti orbitális baromságokon, de a lényeg változatlan marad. Én tesómmal nyomom arénát 2v2-ben, és azért sokat számít, hogy ott lebeg a szemünk előtt a cél: 1850, a fegyó, majd a másik fegyó, stb stb. Harmadik embert biztos nem veszünk majd be, ha pedig elveszik ezt a célt, biztos, hogy kukába megy a pvp számunkra.
Visszatérve még a 3.2-re: biztos, hogy pont igy az aion előtt jó ötlet elriasztani az embereket?
July 3rd, 2009 at 23:45:51
Ja, kimaradt: miért nem lehet akkor olyat, hogy más fegyó/gear-t ad a 2v2, 3v3, 5v5? (Nyilván egyre erősebb) És mondjuk 5v5-öst nem használhatod 2, 3-asban, vagy csak a fegyót nem, stb stb lehetne variálni. Ehelyett dobálják hozzánk ezeket a baromságokat…
July 4th, 2009 at 00:23:01
ez úgy ahogy van baromság.. ne így próbálják megoldani azt, hogy nincs balance. a 2v2 még fun, a 3v3 számomra ekkora nuke mellett élvezhetetlen. a dmgek 3-4-5xösre nőttek 70hez képest a hpnk meg 2xesre, legtöbbx fél perc alatt összecsuklik valaki. ennyi erővel 10 fős raideken mért esik vállas, fegyver? a 25 fős biztos élvezetesebb, loot is csak ott legyen akkor már. eddig az zavart, hogy le se szarták a pvpt és egész kiegen keresztül ugyanazt a pvp-s skint kapjuk újra meg újra, de ezeket látva… hát inkább hagynák az egészet úgy ahogy van, mert csak elbasszák
July 4th, 2009 at 00:25:11
#24 hogyne csökkentené, az emberek fele nem jókedvében mert skirmishre hanem hogy kipróbáljon egy új talentet/setupot/társat hogy ha beválik tolhassák rateden is. most már nem lesz értelme ennek sem
July 4th, 2009 at 01:58:18
=================================================================
a vonal feletti elégedetlenkedők az alsóbb rendű noob felhasználók táborát erősítik.
July 4th, 2009 at 02:46:54
szerintem teljesen jogos, és az a baj sok embernek nem tetszik most a 3on3, de a resilience változással, bizony jobb lesz. Jah és nem akarok okoskodni, de ha ez nem jönne be, akkor patch után a disc + rogue agyon verne mindenkit…. 2on2 sose volt izgalmas főleg amióta bejöttek a DK-k, a Druid elfut a francba és iszik míg a dk kibirja minden szarjával együtt, unalmas, és sz*r lett a 2on2, lehet érte sírni, mert kisebb ratingen (1900 alatt) még lehet élvezni, de utána már elég nehezen…
3on3 megvannak az előnyei és a resi változtatással újra BC szintűre húzzák, mert kevesebb lesz a nuke, meg a papot is nerfelik egy picit ezzel is akadályozva az RMP dominanciát…
July 4th, 2009 at 10:11:21
Szerintem ez az egész azért van, mert szeretnék a 3v3-t nyomni, azzal még jobban húzni az e-sport népszerűségét, mert valljuk be őszintén a blizz biztos nagyobb népszerűséget várt az elején a versenyektől… Legalább quake szintet, de ez messze elmaradt.
Amúgy tényleg nem értek ezzel a nerffel egyet. Ez tényleg kb mint 10v25 raid esete, pedig ott is az egyik ebben a másik boss abban nagyobb ‘élmény”.
Én behoznám az 1v1 arénát is
July 4th, 2009 at 11:36:48
aha cookie cutter, a cleavekrol meg nem hallott senki semmit. nincs egy darab hatranyos helyzetu retripala, vagy dk sem 2500on setupbol. csak a 2v2ben vannak fotmek. aha.
July 4th, 2009 at 12:48:14
(%/)!+(
2v2 powarz
July 4th, 2009 at 13:00:53
#32 te voltál már 1900+? úgy tényleg nehéz élvezni ha ott se vagy… 20ból 1 csapat kb a druid wari nekünk 2100-2200 között, sokkal több discpap rugo, druid retri, druid wari van. és elég szarul csináljátok ha a druid lazán elfut inni anélkül, hogy bármeikőtök utána menne. beszélj a magad nevében az aréna élvezhetetlenségéről szerintem.. sokkal élvezhetőbb egy 5-10perces 2v2 meccs mint egy fél perces 3v3 számomra és ezzel nem csak én vagyok így. azért mert neked nem megy a 2v2 még nem kell arra fogni, hogy szar, csak egyszerűen nem megy, kész..
July 4th, 2009 at 13:01:40
*druid dk van 20ból 1 nem druid wari nah.. csak már a köv mondaton gondolkodtam közben:) wtb edit
July 4th, 2009 at 13:57:51
Szerintem pont ideális, aki annyira tud PvPzni az minden karival elmehet 3v3azni meg 5v5özni.
Aki meg nem az ellessz a furious vállassal meg a “Champion of the frozen wastes” titlellel.
July 4th, 2009 at 14:05:18
#38 aki annyira tud pvezni az elmehet 25 fős t9es nemtommianeve raidre, aki meg nem az ellesz t8 vállasban meg ulduar immortal title-el. szted mi a különbség a 2v2 és a 10 fős raidek között ilyen szempontból? sztem semmi. kevesebb ember, jobban átláthtó, könnyebb akkora csapatot összetartani. ennyi
July 4th, 2009 at 14:08:16
39# egyetértek
July 4th, 2009 at 15:09:19
hát akkor szerintem http://euro-wow.co.uk/
July 4th, 2009 at 16:09:55
#39 “könnyebb akkora csapatot összetartani” hidd el, hogy ez elég nagy különbség!
July 4th, 2009 at 21:13:42
Sziasztok!
Egyáltalán nem értek egyet a változással. Itt nem arról van szó, hogy jól pvp-zik e valaki, vagy kiegyensúlyozottak e a csapatok. Végigolvasva a hozzászólásokat teljesen megdöbbentem, de feleslegesen hiszen tudom, hogy ilyen a magyar mentalitás. Hogy érthet valaki egyet azzal, hogy elvesznek valamit, ami másnak örömöt okoz? Nem kötelező 2v2-zni. Ha nem tetszik, akkor bárki átmehet 3v3 vagy 5v5 arénára. Miért kellene, hogy szúrja a szemem az, ha valaki 2v2-ben öltözik fel? Vagy említhetném a karakterek eltérő erősségét is. Bárki előtt ott a lehetőség, hogy indítsok DK-t palát druidot, vagy egyéb karaktert, amelyek mások szerint túl erősek. Mindenki élvezze azt az arénatípust amiben szeret játszani, és hadják ott érvényesülni. Ugyan ezt értem a karakterekre is.
July 5th, 2009 at 00:54:26
#42 ezt most nem értem, ezt mire mondod? én annyit mondtam, hogy a 2v2 annyiban különbözik a 3v3, 5v5től mint a 10 fős raidek a 25től. kissebb csapatot könnyebb összetartani. nem mondtam, hogy ez kicsi vagy nagy különbség, csupán annyit, hogy ha pvpből kiveszik a kis csapatos játékot akkor pveből miért nem?
July 5th, 2009 at 02:25:53
Én utoljára s3-ban arénáztam. S1-s2-t is végigtoltam, de csak s3ban tudtam találni egy megfelelő magyar társat, aki igazán skilles és vele sikerült is 2k fölé vinni a ratinget. És nem, nem volt divatsetupunk (spriest-rog), csak elég nehéz skilles magyar játékosokat találni társnak… Szóval szerintem ezért hülyeség nerfelni a 2v2-t, mert több skilles játékost még nehezebben találsz. Persze nem vagyok már tisztában a dolgokkal, hogy mennyire van balance, kevés setuppal lehet csak érvényesülni, vagy nem.
July 5th, 2009 at 10:15:20
Ez szerintem simán belefér a “hátrányos megkülönböztetés” kategoriájába:D
Utobbi időben egyre jobban a “közösségi” játék felé nyomják el a WoW-ot…gyakorlatilag már aránazni is lassan 25 fősben megyunk majd:D
Ugyérzem sok embernek nem tetszik ez a vonal.
Miert ne kaphatnal meg minden elérhető itemet mert csak 2v2-ni szeretsz?
Néha tök olyan érzése van az embernek ezekkel a változtatásokkal kapcsolatban,mintha a Blizz-esek ballábbal kelnének néha napján és gonosz mosollyal arra gondolnak: “na most kicsit alárakunk a srácoknak”:D
July 5th, 2009 at 13:30:18
#31
és a vonal alatti elégedetlenkedők?
témához is hozzászólva:
Ez szerintem (is) egy óriási baromság mert nehogy már a blizz. találja ki mi a jobb játékélmény
Kb. mostanra sikerült találnom 1 jó aréna társat meg esélyünk is van arra a rohadt title-re erre a blizzard közli hogy : bocsi de a 2v2ben nincs balance úgyhogy az mostantól csak fun. Hátköszibazd+.
July 5th, 2009 at 13:45:14
A Blizz mostanában csak saját magát égeti. Nem akarunk új szervert venni, limitáljuk wg-t. Nem tudjuk balanceolni a classokat, kivesszük a 2v2-t. GG
July 5th, 2009 at 17:21:37
@46
“Ez szerintem simán belefér a “hátrányos megkülönböztetés” kategoriájába:D
Utobbi időben egyre jobban a “közösségi” játék felé nyomják el a WoW-ot…”
Ami talán nem is olyan meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy a WoW egy multiplayer játék, MMO, vagy mi a szösz.
July 6th, 2009 at 11:27:27
Előre is bocsánat, de nem olvastam végig a kommenteket. Viszont az valóban érdekes, hogy a Blizzard szerint a 2v2 kevésbé lenne élvezetes. Az természetesen még furcsább, hogy attól, mert _szerintük_ nem olyan izgi, már el is veszik a rewardok egy részét.
Nekem a 2v2 tetszik most. Nemrég kezdtem ugyan, de jóleső érzés, hogy átláthatóak a harcok, még nekem is
3v3-ban én már csak káoszt látok, ezért nem is nagyon erőltetem. 5v5 meg hát hogy is mondjam, fura. Kicsit a 3.0 utáni BC-s heroikra hasonlít: összehúzom -> AoE. Ha szerencséd van, nyersz.
Nem, korántsem vagy Battlematster, de ez kicsit elszomorít amúgy.
July 7th, 2009 at 10:51:15
@48: Azt kifelejtetted hogy haldoklik a wow.