Elméleti Terminátor, a világ leggyorsabb embere
February 9th, 2010 by Hancu
Új játékunk indul, talán a Bossfightra hasonlít leginkább az eddigiek közül, annyiban legalábbis biztosan, hogy nem lehet nyerni vele óóóriási nyereményeket, viszont lesz benne némi számolgatás és játékmechanika-ismeret. Merőben nem költői kérdésünk a következő: milyen gyors Azeroth leggyorsabb embere, vagyis mennyi haste ratinget képest felpakolni magára egy karakter?
Az Elméleti Terminátor összerakásához használható tetszőleges kaszt, faj, gear, talentbuild, gemek és enchantok, buffok, tetszőleges 24 karakter által adott raidbuffok, tetszőleges proccok (vagyis minden, nem közös cd-n levő random és use-olós effektre mondhatod hogy épp most ütött be), tetszőleges bármi, kivéve encounter-specifikus dolgok (magyarán egy target dummy ellen kell produkálni a minél magasabb statot).
Kommentekben indulhat az agyalás, aztán ha tetszik, majd más statokban is játszunk.
UPDATE: Waffless szokásos kontribúciója a témához:

Posted in Hírek | Comments (84)
84 Responses to “Elméleti Terminátor, a világ leggyorsabb embere”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.

February 9th, 2010 at 09:00:21
Fene, pedig Hodir alatt lettek volna szép eredmények ^^
February 9th, 2010 at 09:03:13
Elsore a Troll Rogue-ra tippelek racial miatt 2x 1H Daggerrel combat talenten, Mongoose MH + Black Magic OH – enchantok, Bloodlust, jo kis hastes trinket, megfelelo metagem a sapkaba, + speed potion
De a Hunter is szoba johet …
February 9th, 2010 at 09:05:08
Cukrot neki!!! Kiváló a kezdeményezés, jómagam is régóta agyalgattam már rajta, hogy mekkora critet, hastet lehetne összehozni. Hallottam legendákat global CD eltüntetésről affli-locknál és unholy presences DK-nál és állítólag a “nagyok” is 1,5 alatt castolják az arcane blastot de, hogy valójában mennyit lehet összehozni és mennyire éri meg elmebeteg módjára haste-et tenni mindenhová arról nem szól a fáma. Viszont van egy addon (talán a TinyCasterStats de nem biztos) ami megjegyzi, hogy mi volt a legmagasabb értéked ebből-abból és logout után is megmaradnak az adatok, én rendszerint critet, haste-et és spell powert szoktam nézegetni vele, eszerint az én legmagasabb haste ratingem eddig 2300 volt óvatosan kerekítve.
February 9th, 2010 at 09:16:31
http://frostshock.eu/2007/07/19/uj-kaszt-a-varrogep/
én csak erre emékszem mint érdekesség.
February 9th, 2010 at 09:21:22
Szerintem Resto druid, mert csak talentből:
+10% Haste GOTEM
+3% Celestial Focus
+20% Nature’s Grace
Gearből meg ~8-900 könnyen összejöhet.
Esélyes lehet még a Combat rogue.
February 9th, 2010 at 09:58:28
Na akkor kezdjük:
Troll Bm hunter
Gear: http://www.wowhead.com/?compare=51887:51923:50699:50714:50170:50663:51912:51837:50694:50658:47428:50643:43573:50613:51872:50348
Minden gem slotba hastes gem, professionjei pedig legyenek bs/engie
Gearből:1473 haste+410 procc
Gemek:27×20 haste+thundering meta 480
Enchantből: 23 cloak+340 engies kesztyű enchant+black magic procc 250
Talentből :20% haste
Racial:20% haste
Rapid fire: 40% haste
Szóval:3516+a %-os proccok. Azoknak a számításában nem vagyok biztos, de wowheaden 1300 haste 40%, szóval ha úgy összeadjuk, akkor összesen 6116 haste.
February 9th, 2010 at 10:01:05
Kimaradt a improved aspect of hawk 15%-a, tehát összesen 6116+562.5=6678,5
February 9th, 2010 at 10:01:55
rugónak van olyan képessége amitől proccol a blackmagic?
February 9th, 2010 at 10:10:41
Raidbuffok+consumables: Heroism 30%=1125 haste +Swift retribution 3%=112,5 haste+Potion of Speed 500 haste+Imperial Manta ray 40 haste+elixir 45+fishliver oil 100
+amit elfelejtettem enchant sapkára arcanum of rapidity 10 haste
Összesen:8611
February 9th, 2010 at 10:11:23
#ciao
Elméletileg a poison-ökre proccolhat
February 9th, 2010 at 10:17:17
Soha nem volt hunterem, nem is ertek hozza. Hunternel proccol a black magic?
Amugy picit vicces, hogy olyan stat felso hatart probalunk kiagyalni, aminek semmi ertelme nincs, mert ugye haste hard cap felett minden +haste felesleges stat
. De hajra, kivancs vagyok az eredmenyre!
February 9th, 2010 at 10:21:34
#11
Elméletileg spell dmg jellegű effektek proccolják, tehát ha pl valami olyan itemet használok mint pl a duskwoodban kapható fire pillart idézű consumable azzal proccoltatható akkor is ha más nem proccoltatja.
February 9th, 2010 at 10:34:57
Warlockból összehozható egy hibrid affli/demo build, aminek van eradicationje 20% és felbuffolt spellstoneja. No meg a lock black magicet használhat.
Viszont nem lehet troll.
February 9th, 2010 at 10:44:57
Na, nekem Troll rugora, minden proccol engineer-jc, Potion of Speed, Imperial Manta ray, elixir of lightning speed, Bloodlust, + faji bloodlust(nemtom ezek kompatibilisek-e?:) ), haste gear, gem mindenhova, és így 5008 jött ki.
Nem tudom ti hogy számoltok, de nekem Rawr dobta ki ezt, lehet valamit elszámoltam?
February 9th, 2010 at 10:45:58
Bajnok: Fishliver meg haste poti kompatibilis? Stackel?
February 9th, 2010 at 10:47:45
A legtöbb haste-et adó cuccok:
weapon: 150 – Mag’hari Chieftain’s Staff (3 socket)
Chest: 108 – Meteor Chaser’s Raiment (3 socket)
Boots: 90 – Plague Scientist’s Boots (2 socket)
Hands: 90 – Gunship Captain’s Mittens (2 socket)
Head: 108 – Cowl of Malefic Repose (1 socket)
Legs: 116 – Plaguebringer’s Stained Pants (3 socket)
Shoulder: 90 – Shoulders of Mercy Killing (2 socket)
Waist: 90 – Crushing Coldwraith Belt (2 alap + 1= 3 socket)
Wrists: 69 – Ether-Soaked Bracers (1 socket)
Back: 69 – Saronite Gargoyle Cloak (1 socket)
Neck: 68 – Amulet of the Silent Eulogy (1 socket)
Ring1: 78 – Valanar’s Other Signet Ring (1 socket)
Ring2: 69 – Valanar’s Other Signet Ring (1 socket)
Trinket1: 170 – Dislodged Foreign Object
Trinket2: 153 – Dislodged Foreign Object
Wand: 30 – Corpse-Impaling Spike (1 socket)
Tehát így 1548 haste ratingje lehet egy karakternek enchant, gemek, kaja, buffok stb stb nélkül. Ez nagyjából egy cloth összeállítás, nézegettem warriort is 2 db Armageddonnal ami 2X100 haste és van egy plate chest is ami 114 haste alapból és egy Crossbow ami 33 haste, tehát a végén kereken 1 haste ratinggel maradt le. Na tovább:
kaja: 40
Elixir of Lightning Speed: 45
Back enchant: 23
Spellfire tailoring buff Spellweave varrás után: 20
1676 haste ratingnél tartunk.
25 socket van a teljes gearben (ami elég soknak tűnik) tehát 25X20 = 500.
2176 haste rating. Ezt a mennyiséget lehet összegyűjteni, ezen felül már csak extrákkal lehet bizonyos időre megnövelni. Innentől nem vagyok alapos mert nem néztem utána minden trinketnek és egyéb cuccnak, hogy mit adnak procra vagy use-ra.
Black magic weapon enchant: 250
Potion of Speed: 500
Így tehát 2926 haste rating amit egy kis időzítéssel össze lehet hozni. Ezen felül még hozzá kell adni a raid buffokat, talenteket, aurákat és képességeket mint: Icy Veins (mage), Improved Boomkin aura, Netherwind presence (mage) és Heroism/Bloodlust. Ezekkel az a baj, hogy nem a ratinget növelik hanem %-osan gyorsítanak, így nem igazán lehet pontos adatokat kapni szerintem de ha valaki nagyon vágja és kiszámolja annak csak GZ.
Biztos össze lehet hozni ennél nagyobb számot is ratingben de ahhoz már elég sok szerencse kell, hogy úgy procoljanak a trinketek stb, és a JC only gemeket vagy a BS plusz gemeket vagy a Mixture (Alchemy) elixir hatásnövelőt még bele sem számoltam.
February 9th, 2010 at 10:48:21
Utánanéztem, stackel, akkor az azt jelenti, hogy a számolásomba kis hiba csúszott, tehát 5190 a vége.
February 9th, 2010 at 10:48:59
ok, elfelejtettem mongoose-t… 7266. Vége. Remélem.
February 9th, 2010 at 10:53:50
Fegyvernek én a Manual Crowd Pummeler-t ( http://www.wowhead.com/?item=9449 ) használnám, elég durva az on use effekt arra a 30 mp-re.
February 9th, 2010 at 11:12:55
Elméleti terminátorunk bizonyára mocsok gyors, de sajna a GCD-vel így se tud mit kezdeni. 1 sec alá vinni egy spell cast idejét fölösleges, úgyhogy casterek alapból kiestek. (max egy db spell megidézésében versenyezhetnek, de ha már küldeni kell a következőt, akkor bajba leszenk.)
Melee viszont létezhet… Jöhetnek a rugók és cementesek!
February 9th, 2010 at 11:19:08
A Vyrkul csontokkal boszorkánytól kiváltott kavics – Icecrown-ban – az is lett számolva?
hehe
February 9th, 2010 at 11:21:19
bajnok: thunderinggel nem mész semmire, vagy vesztesz 80 haste-t és úgy igen.
Requires at least 2 Red gems
Requires at least 2 Blue gems
Requires at least 2 Yellow gems
February 9th, 2010 at 11:22:24
40et, nem 80at.
WTB edit gomb.
February 9th, 2010 at 11:33:22
Többeknek: senki nem mondta, hogy ennek az egésznek bármi gyakorlati értelme van (ebben is hasonlít a Bossfightra), ez csak – remélhetőleg szórakoztató – bűvészkedés a számokkal, ha a gcd 1 seces hard capet elérjük, na bumm, hát elértük, annyi baj legyen.
February 9th, 2010 at 11:36:05
Ne feledjük hozzáadni a raid-wide frost DK buffot. Improved Icy Talons. Ez 20% haste növelést jelent 20 secre. Tessék ezt is belevenni a Heroism mellé
February 9th, 2010 at 11:42:29
Improved Icy Talons = Improved Windfury totem
February 9th, 2010 at 11:50:58
Csak ne felejtsetek el trollnak lenni
February 9th, 2010 at 11:57:33
seph: nem lenne jobb egy scale of fates (432) az egyik dfo helyett (vagy kis fetish 456)? a másik helyett meg fetish of the volatile power (512)
February 9th, 2010 at 12:00:06
Nekem aztmondták anno hogy Glaiv offhandjét le lehet vinni 0.00 speedre.
February 9th, 2010 at 12:17:20
Ha valaki castert számol,akkor Power infusion,Icy veins is ide tartozik
February 9th, 2010 at 12:21:03
#30
De akkor ha Icy veins akkor az már csak mage lehet a számolásban is.
February 9th, 2010 at 12:43:08
http://i49.tinypic.com/kdst91.gif
February 9th, 2010 at 13:03:18
Ejnye gyerekek, feral cicával nem is számol senki, amikor nekünk alapból 1,0 az attack speedünk minden nélkül?
A lelkembe tapostok
February 9th, 2010 at 13:22:09
@29 Az végtelen sebzést jelentene – elvileg.
February 9th, 2010 at 13:26:08
33 – na és az alap attack speednek mi köze van ahhoz, hogy mennyi hastet tudsz felszedni magadra?
February 9th, 2010 at 13:29:33
Nem azt keresitek, hogy ki darál a leggyorsabban? Szerintem egy 1,0-s ugyanannyi haste-tel, mint egy 1,7-es egy fokkal gyorsabban fog csapkodni, nem?
February 9th, 2010 at 13:34:06
#16 “és a JC only gemeket vagy a BS plusz gemeket vagy a Mixture (Alchemy) elixir hatásnövelőt még bele sem számoltam.”
ne is nagyon mert egyszerre csak 2 szakmád lehet:)
és a szabósággal (Spellfire tailoring buff Spellweave varrás után: 20 ) már egyet lefoglaltál:)
February 9th, 2010 at 13:35:37
nem, azt keressük: Mennyi a legnagyobb haste rating, amit összetudsz kalapálni. Ha ehhez tegyük fel egy 6 secenként kalapáló kéziágyú kell, hogy levigyem 2.5 secre a lövéseit, akkor ő lesz az elméleti legmenőbb gyerek. Nem attack speedet nézünk, hanem haste ratinget….öö..persze az attack speed is egy menő kérdés lehetne^^
February 9th, 2010 at 13:52:35
Úgy látom, akik eddig konkrét értékekkel számoltak, vétettek egy hibát. A különböző forrásból származó hastek általában nem additívan hanem multiplikatívan stackelődnek. Magyarul a program nem úgy számol, hogy összeadja az összes hastet, aztán kiszámolja, hogy ez alapján mennyi lesz a cast time/swing time, hanem fog egy forrásból származó hastet, kiszámolja mennyi lesz ezzel a cast time, aztán nézi a következő forrást, újraszámolja a cast timeot, stb.
Hogy mi a különbség? Itt egy példa:
Legyen karakterünknek 10% haste-je talentekből, 20% gearből, és számoljuk ki mennyi idő alatt castol egy alapból 10 sec-es spellt. Ha simán összeadjuk a hasteket, akkor ezt kapjuk a casting speed kiszámításához használt formula alkalmazásával:
10/(1+0.1+0.2)= kb. 7.69
A program azonban máshogy számol:
10/(1+0.1)/(1+0.2)= kb. 7.57
Tehát nem 30% haste-je lesz a karakternek, hanem 32%. Ezt úgy is ki lehet számolni, hogy 1.1*1.2=1.32.
Azonban vannak kivételek, és a különböző forrásból származó hastek nem mindig így stackelnek, van hogy tényleg csak összeadódnak. Ez adja a feladat nehézségét, mert nincs olyan ember, aki pontosan megmondja minden egyes játékban levő haste buffról, hogy az hogyan stackel a többivel.
Bár az egyszerűség kedvéért számolhatunk úgy, hogy minden haste multiplikatívan stackel, úgyis kevés kivétel van. Az egyetlen amit eddig sikerült találnom, hogy a gearből (pl. trinket) származó proc-ok és use-ok összedódnak a gearből származó hastel, még akkor is, ha egy külön buffot kapunk érte. Ugyanakkor a valamilyen setbonus-ból származó proc már nem biztos, hogy így működik, tesztelni kéne (pl. mage t10 p2 bonus).
February 9th, 2010 at 14:06:10
@39 Nagyon egyszerűen meg lehet mondani hogy additív vagy multiplikaív. Ha konkrétan haste ratinget ad akkor additív, a karakter lapodon is látod folyamatosan hogy épp mennyi a hasted, és erre jön rá multiplikatívan minden olyan haste ami %-osan növeli az attack/cast speedet, pl windfury totem, talentek stb.
February 9th, 2010 at 14:08:33
36 – Ott van kiboldozva a kérdés a postban: mennyi haste ratinget képest felpakolni magára egy karakter? Ennek semmi köze nincs az alap attack speedhez.
February 9th, 2010 at 14:20:42
@40 Tényleg így van, teszteltem most speed potra is, ami ratinget ad, és összeadódik. Ez akkor egyszerűbb, mint gondoltam, köszi az infót, én sehogy sem bírtam rájönni hogy működik a dolog:)
February 9th, 2010 at 14:35:14
*OFF Waffles, iszonyú jók a “rögtönzött” animációk !
February 9th, 2010 at 14:43:28
Na kicsit böngésztem wowheadet, és íme a hastegear egy troll rugó számára (Bár full caster gear majdnem
):
Head: Cowl of Malefic Repose 264ilvl 108haste, Nightmare Tear, Thundering Skyflare Diamond (480 haste proc)
Neck: Amulet of Silent Eulogy 277ilvl 68+20 haste
Shoulder: Shoulder of Mercy Killing 277ilvl 90+2*20 haste
Back: Saronite Gargoyle cloak 69+20 haste
Chest: Chestguard of the Frigid Noose 264ilvl 111+3*20 haste
Bracer: Ether-soaked Bracers 264ilvl 69+20 haste
Hand: Gunship Captain’s Mittens 277ilvl 90+2*20 haste
Wraist: Crushing Coldwraith Belt 277ilvl 90+3*20 haste
Legs: Plaguebringer’s Stained Pants 277ilvl 116+3*20 haste
Feet: Plague Scientist Boots 277ilvl 90+2*20 haste
Ring 1: Valanar’s Other Signet Ring 277ilvl 78+20 haste
Ring 2:Valanar’s Other Signet Ring 264ilvl 69+20 haste
Trinket 1: Deathbringer’s Will 277ilvl 700 haste proc
Trinket 2:Deathbringer’s Will 264ilvl 600 haste proc
Main hand: Warglaive of Azzinoth 156ilvl 450 haste proc
Off hand: Warglaive of Azzinoth 156ilvl
Ranged: Fal’inrush, Defender of Quel’thalas 284ilvl 33+20 haste
Enchantok:
Head: Arcanum of Rapidity 10 haste
Legs: Arcanum of Rapidity 10 haste
Back: Enchant Cloak – Greater Speed 23 haste
Hand: Hyperspeed Accelerators 340 haste proc (Engineer)
Main Hand: Black Magic 250 haste proc
Off Hand: Mongoose 2% proc
Blacksmith proffal 2+socket: 2*20 haste
Buffok, talentek, racialok:
Elixir of Lightning Speed 45 haste
Imperial Manta Steak 40 haste
Fishliver Oil 100 haste
Potion of Speed 500 haste
Troll berserking 20%
Windfury totem 20%
Swift Retribution (retripala buff) 3%
Heroism 30%
Slice and Dice 40%
Blade fury (combat rogue talent) 20%
Lightning Reflexes (combat rogue talent) 10%
Passzív és proccolos hasterating összesen (ez jelenik meg a karakterlapon): 5089 = 155,2% attackspeed növekedés.
Összes százalékos buffal együtt az attackspeed növekedés: 827,53%
Átszámolva haste ratingbe: 27135 haste rating.
Ha kihagytam valamit, vagy elszámoltam, esetleg tudtok jobb cuccokat egészítsétek ki nyugodtan
February 9th, 2010 at 14:51:59
44#
.
Na ennek a kezébe adj tűt és cérnát, és kész a varrógép
February 9th, 2010 at 14:54:01
Az attack speed-et miért számoljátok vissza haste-be? A kérdés az volt, hogy “mennyi haste ratinget képest felpakolni magára egy karakter”, ebbe a Bloodlust pl. nem játszik, mert az casting- és attack- speedet csökkent, nem haste ratinget növel. Vagy én értek félre valamit?
February 9th, 2010 at 14:57:24
@46 Szerintem nem jól lett megfogalmazva a kiírás, ha csak a hasterating lenne az érdekes akkor mi értelme annak a résznek pl. hogy “tetszőleges 24 karakter által adott raidbuffok”, mikor raidbuffban csak %os haste van? Majd Hancu úgyis megmondja hogy mi számít, de szerintem így logikusabb.
February 9th, 2010 at 15:08:47
Hm, azt hiszem, a 44-esben leírt módszer a tökéletes, első menetben a karakterlapra írt rating, másodikban az ezt továbbszorzó effektek.
February 9th, 2010 at 15:33:47
@44 A slice and dice az attack speedet növel százalékosan nem pedig haste ratinget.
Vagy alapvetően ami növeli az attack speedet az megjelenik a karakter lapon haste formában?
February 9th, 2010 at 15:46:24
@44: Aztakutyafáját, az a 27k az egy szép nagy szám, de szerintem két dolog is történt: az egyik számnál nem írtál oda egy vesszőt, a haste ratinget összekevered a melee attack speed növelőkkel.
Thunderinget meg azt hiszem fentebb már írtam, hogy ha azt akarsz metába rakni, akkor vesztesz 40 haste-t.
February 9th, 2010 at 15:58:50
#44 Gz megeloztel
(melo kozben nehez exceltablaban meg kepleteket is irogatni. DE.
3x JC gem > + 2 bs (3×14 > 40)
Trinket: Comet’s Trail 726 Haste
February 9th, 2010 at 16:00:12
@50 Szerintem elég egyértelmű ahogy leírtam. A thundering meta működik, mert mint írtam a fejesben Nightmare Tear van, ami prismatic, és a 80as thunderinghez 1 red 1 yellow 1 blue kell, szóval ez így már jó is. Szerintem nem kevertem össze semmit, oda van írva hogy a karakterlapon 5089 haste jelenik meg, ha összeadod a hasteratingeket ennek kell kijönnie. Mivel 1% haste 32,79 rating ezért lett belőle 155,2% haste amivel úgy kell tovább számolni mint egy 2,552 es szorzóval. Ezután írtam az összes attackspeedbuffos hastet amit így számoltam: 2,552*1,02*1,2*1,2*1,03*1,3*1,4*1,2*1,1 = 9,2753.
Ez azt jelenti hogy 927,53% os sebességgel csapkod, amiből le kell vonni 100%ot hogy ha át akarom számolni hasteratingre, így jött ki a 827,53%. Ezt megszorozva az 1%hoz szükséges 32,79 ratinggel adódik a 27135 hasterating. Ez természetesen nem fog megjelenni a karakterlapon, azért számoltam ki ezt is mert nem volt teljesen egyértelmű hogy mit is keresünk.
February 9th, 2010 at 16:08:55
@4
azt a képet meg lehet még hol nézni? nekem már nem jeleníti meg:S
February 9th, 2010 at 16:10:00
Azért itt bennem felmerül a kérdés, hogy a százalékos attack speed bonusok az aktuális attack speed százalékában értendők, tehát pl ha van egy 100 sec alatt elcastolt spell, mondjuk 20% haste meg hero (30%) akkor az 100-100*0,2-100*0,3 azaz 50 sec lesz, vagypedig 100*0,8*0,7=56 sec.
February 9th, 2010 at 16:13:12
@53 bocsi lusta vok megleltem végül:D
http://media.photobucket.com/image/rogue%20haste/kbc8090/hastelol.jpg
February 9th, 2010 at 16:32:56
@54 igazából egyikse, a helyes formula: 100/(1,2*1,3)=64,1 sec. A haste cast/attack speedet növel, nem cast/attack timeot csökkent, a kettő nem ugyanaz.
February 9th, 2010 at 17:12:59
Jelenleg így állok számolással:
Troll Rogue (www.wowhead.com/?profile=20795981)
1772 haste alapból
+250×2 Black magic
+600 Deathbringer’s will (Csak egyet lehet használni, hiszen 2 trinket nem proccolhat össze)
+450 warglaive
= 3322 haste csak cuccból = 101.31%
A buffokat Gundlestől vettem át, azaz
Elixir of Lightning Speed 45 haste
Imperial Manta Steak 40 haste
Fishliver Oil 100 haste
Potion of Speed 500 haste + alchemy mixologyval számoljuk 585-nek
Troll berserking 20%
Windfury totem 20%
Swift Retribution (retripala buff) 3%
Heroism 30%
Slice and Dice 40%
Blade fury (combat rogue talent) 20%
Lightning Reflexes (combat rogue talent) 10%
= 4092 Haste (1+1.2479) + 356% -> (1*(1+1.2479)*3.56) = 8.002 -> 800.2%, ami 700.2%-os növekedést jelent az attack speedben.
Ezt visszafordítva haste.re: 22959.558
Érdekesség:
Ennyi haste-vel a Warglaives roguenak A fegyver sebessége:
MH 2.8/(1+7.002) = 0.3499
OH 1.4/(1+7.002) = 0.174
Ez a rogue mpenként 8.6x ütne meg téged auto attackkal.
Remélem énse számoltam el sehol.
February 9th, 2010 at 17:41:35
Nekem mage a mainem, így kíváncsi voltam mennyi casting hastet tud elérni, íme:
gear: (a haste gemek is bele vannak számolva)
weapon: Abracadaver(heroic) + Black Magic: 460 (az enchant proccal)
wand: Corpse-Impaling Spike(heroic): 50
chest: Sanctified Bloodmage Robe(heroic): 162
head: Sanctified Bloodmage Hood(heroic) + Arcanum of Rapidity: 128
ezzel meg is van a t10 2 darabja, ami ha proccol: 12%
feet: Plague Scientist’s Boots(heroic): 130
hands: Gunship Captain’s Mittens(heroic) + Minor Haste: 140
legs: Plaguebringer’s Stained Pants(heroic) + Arcanum of Rapidity: 186
shoulder: Shoulders of Mercy Killing(heroic): 130
waist: Crushing Coldwraith Belt(heroic) + Eternal Belt Buckle: 150
wrist: Ether-Soaked Bracers(heroic): 89
back: Saronite Gargoyle Cloak(heroic) + Greater Speed: 112
neck: Amulet of the Silent Eulogy(heroic): 88
finger1: Valanar’s Other Signet Ring(heroic): 98
finger2: Marrowgar’s Frigid Eye(heroic): 88
trinket1: Shard of the Crystal Heart use: 512
trinket2: Comet’s Trail proc: 726 (ehez mondjuk melee-zni kell, de hát miért is ne)
buffok, talentek:
Wrath of Air Totem: 5%
Netherwind Presence (talent): 6%
Improved Moonkin Form: 3%
Icy Veins: 20%
Bloodlust: 30%
Potion of Speed: 500
Very Burnt Worg (kaja): 40
Elixir of Lightning Speed: 45
Berserking (troll racial): 20%
professions:
engineering: Hyperspeed Accelerators (hand enchant): 330 (azért ennyi mert a hand itemnél már beszámoltam 10-et egy más enchantra)
jewelcrafting: 42 (3 Quick Dragon’s Eye felhasználásával)
Így ratingekből összesen 4206 jön össze, ami 128.27%.
Hozzászámolva a százalékos buffokat a végeredmény: 448.66%
Ami ratingben kifejezve: 14711
Ez jócskán elmarad a rugótól, de ez casting haste, a melee haste-re általában nagyobb bónuszokat kapnak a melee karakterek a különböző buffokból.
February 9th, 2010 at 17:48:56
@57 A két blackmagic elvileg nem proccolhat egyszerre szerintem, legalábbis valamiért mindig azt írják hogy csak egyik fegyveren legyen blackmagic. A két trinket szerintem proccolhat egyszerre, a tocos stat növelö is stackel asszem, de ha nem akkor is inkább a heroicosat kell nézni az 700 + az a trinket amit @51ben írtak 726.
February 9th, 2010 at 17:58:45
@59:
2 trinket tuti h nem proccol egyszerre, amíg fenntvan az egyik, a másik nem proccolhat.
akkor +126 haste, nem tudtam mennyit ad a heroicos, ezért írtam cask 600-at.
February 9th, 2010 at 18:37:37
Javasolnám mindenkinek a chardev.org használatát, nagyon hasznos, egy perc a regisztráció, és a geart, talentet el tudod menteni.
February 9th, 2010 at 18:40:13
@60 két trinket sztem procolhat egyszerre, emlékszem anno greatness+mirror of truth procokra
February 9th, 2010 at 18:45:35
két icc-s trinket nem equipelhető. (pl dbw + dbw hc)
February 9th, 2010 at 18:51:40
Érdemes megnézni mennyi DPS-t ír a rugónak az addon a képen amit pajav8 linkelt… xD
February 9th, 2010 at 19:31:00
lehet vak vagyok, de en nem latom sehol se a dpst
February 9th, 2010 at 19:45:30
65@ szerintem a chat-re írt számra gondolt unci.
February 9th, 2010 at 20:17:18
Wowhead segítségével bányásztam itemeket amelyek a legtöbb hastet adják a kategóriájukban. A legtöbb az cloth lett de Hancu nem szabtad meg, hogy rugó csak leather viselhet.A legtöbb találat Icecrown 25ös heroic módú cucc lett, ha változtatnak a statokon az nem az én hibám, és ha a socket bónusz +hastet is fog adni pár esetben akkor az is számoljátok hozzá. Wall of text inc:
Troll Rogue
1 haste rating = 0.0305%
10% Lightning Reflexes
20% Blade Flurry
40% Slice and Dice
20% icy talons
30% bloodlust
20% berserking troll racial
20% Windfury totem (16%+4% enhancement talent)
3% Swift Retribution (paladin retri talent)
4% 2x Moongoose enchant
Elixir of Lightning Speed 45 haste rating 1.37%
Potion of Speed 400 haste rating 12.2%
Tel’thas, Dagger of the Blood King(heroic): 74 haste rating 2.25%
Keleseth’s Seducer(heroic): 52 haste rating 1.59%
Vestments of Spruce and Fir 108 haste rating 3.29%
Plague Scientist’s Boots(heroic) 90 haste rating 2.74%
Saronite Gargoyle Cloak(heroic) 69 haste rating 2.1%
Valanar’s Other Signet Ring(heroic): 78 haste rating 2.38%
Valanar’s Other Signet Ring: 69 haste rating 2.1%
Gunship Captain’s Mittens(heroic) 90 haste 2.74%
Cowl of Malefic Repose(heroic) 108 haste rating 3.29%
Plaguebringer’s Stained Pants(heroic): 116 haste rating 3.54%
Amulet of the Silent Eulogy(heroic): 68 haste 2.07%
Shoulders of Mercy Killing: 90 haste rating 2.74%
Deathbringer’s Will(heroic) proc: Speed of the Gorloc: Granted 700 haste rating 21.35%
Deathbringer’s Will proc: Speed of the Gorloc: Granted 600 haste rating 18.3%
Crushing Coldwraith Belt: 90 haste rating 2.74%
Ether-Soaked Bracers(heroic): 69 haste rating 2.1%
Össz: 23+3(blacksmith) socket:
1x Thundering Skyflare Diamond proc: 480 haste 14.6%
3x Quick Dragon’ Eye 105 haste rating 3.2%
22x Quick King’s Amber 440 haste 13.42%
Back enchant +23 haste 0.7%
Összesen: 3964 haste rating + 167% a buffokból = 287.81% haste
February 9th, 2010 at 20:43:19
@67 A buffok összeszorzódnak nem összeadódnak, a wf totem nem stackel az icy talonsal, a black magic több hastet ad mint a mongoose, a speed poti 500 haste, a warglaive of azzinoth több hastet ad mint amiket írtál, a többi meg kb az amit már írtam.
February 9th, 2010 at 21:26:18
a 6. kommentelővel egyetértésben (troll bm hunter) emléxem arra a rugóra régen, aki:
1.4 es dagger
blade flurry
slice and dice
mongoose
haste poti
trinket+trinket proc.
Bl
Wf totem
instant aggro ->wipe.
ezt megkombinálni esetleg a dupla illi penge set bonusával és a leghastesebb set leghastesebb gemelésével.. priceless.
February 9th, 2010 at 23:21:55
Most akkor valaki leír nekem csak egy számot, hogy mennyi lett a max haste rating?:)
February 9th, 2010 at 23:49:35
@58
Kaphatsz még egy Power Infusion-t – 20%
February 10th, 2010 at 01:46:39
@71
Az sajnos nem stackel Bloodlustal.
February 10th, 2010 at 02:00:56
a címre visszautalva csak annyit mondanék “haste la vista baby” :”D
February 10th, 2010 at 02:30:17
Először ezt akartam írni:
#58 alapján a gear: 3249
Potion of speed mixologyval: 585
Engineering kesztyű enchant: 330
Kaja 40
Haste elixir (mixologyval): kb 60
Demo spellstone: 240
Haste rating szumma: 4504 (137,36%)
Százalékos buffok:
Wrath of Air Totem: 5%
Improved Moonkin Form: 3%
Power Infusion: 20%
Bloodlust: 30%
Eradication: 20%
Decimation: 67% (1/0,6)
Százalékos szumma: 337%
(137,78 + 100)*3,37=800,92%
Ez 22983 a soulfire-re nézve
Aztán rájöttem, hogy van még 1 talentpontom, amit költhetnék akár a soulfire-re is, ezzel lecsökkentve már 856,98% (24821), majd ugye minek eradication 20%, ha csökkenthetem egészen 50%-ig a soulfire-t, így kijött 1001,14% (29548,53) a soulfire-re nézve.
Ugyanakkor semmit sem ér, mert jön egy hotstreakes fire mage (a hotstreak buff), és instant tolja a pyrot, így a nevező nulla lesz, ami értelemszerűen végtelenné tesz az ő haste ratingjét a speciális számítási algoritmusok szerint.
February 10th, 2010 at 06:38:43
Nature’s Swiftness
When activated, your next Nature spell with a base casting time less than 10 sec. becomes an instant cast spell.
wowheaden a spell details ablakban:
Apply Aura: Add % Modifier (10)
Value: -100
ez ha jól értem -100% cast time, hasonlóan a hot streakhez instant lesz ami akár végtelen hastenak is értelmezhető igaz csak 1 spell erejéig
egyébként a fentebb leírt %-os gyorsítások nem úgy jönnek össze, hogy ha 1et veszük az alap 100%nak akkor 30% hero az 1-(1*0,3) ami 0.7, köv lépés tegyük fel még 20% gyorsítás akkor az még 0.7-(0.7*0,2) ami 0.56-ot eredményez így 30%+20%=44%. Egyszer próbálgattam resto druiddal milyen gyorsan lehet maximum eltolni egy healing touchot és akkro jöttek ki hasonló eredmények. Lényegében soha nem mehet 100% fölés semmi mert mindíg az előzőt gyorsítja és nem 600%-800% a max összeszedhető, csupán 100% közelíthető meg.
February 10th, 2010 at 08:47:14
Gundles: Hm valóban a 80 verzióhoz kevesebb kell, Skyfire, vagy Skyflare nem mindegy.
February 10th, 2010 at 11:08:22
Regna jól leírt valamelyik postban, hogy a %-os haste multiplikatívan stackel.
Tegyük fel, hogy van gearből 1000 haste ratinged, beiszol egy haste potot 500 hastere meg procol egy trinket 500 haste-re, nah ezek additívan összeadódnak, és lesz belőlük egy 2000 haste ratingnek megfelelő %-os haste. Ez ezek után már multiplikatívan stackel a többi %-os haste-el (Icy Veins, BL, Berserking)
Szóval az alapkérdés kicsit becsapós (vagy kétértelmű), ugyanis a “mennyi haste ratinget képest felpakolni magára egy karakter?” mondatba igazából nem számítanak bele a bloodlust, stb %-os effektek. Ezen kívül, ha vissza akarjuk számítani a haste%-ot haste ratingre, akkor az nme lesz olyan egyszerű, mint hinnénk:
Tegyük fel, hogy van 3279 haste ratingünk (átszámítva pont 100%), és ezen kívül egy überbloodlustunk, ami szintén 100% hastet ad. Ebben az esetben sokan azt csinálták, hogy mivel az überbloodlustnak megfelelő haste rating 3279, ezért adjuk hozzá ezt a már meglevő hastünkhöz, ami így 6558 lesz. Ez a számítás hibás, mert ha tényleg 6558 hate ratingünk lenne, akkor az 200% haste lenne, és egy 4 seces dolgot 4/(1+2.00) = 1.33 secre gyorsítana, míg ha 3279 haste ratingünk és 100%-os überbloodlustunk van, akkor
4 / ((1+1.00) * (1+1.00)) = 1 sec lenne a cast time.
Azaz teljesen máshogy kellene visszaszámolni a haste%-ot ratingbe, úgyhogy vagy csak haste ratinget számolunk, és abba nem számít bele az alapból %-ot adó buff, vagy teljes haste-et, de akkor %-ban számoljuk ki az eredményt, és ne váltsuk vissza (pontatlanul) ratingbe.
@75 WoW-ban igenis lehet 100%-nál töb, ez persze nem azt jelenti, hogy 100%-al kevesebb ideig castolod a spellt, hanem adott idő alatt 100%-al több spellt castolsz, azaz adott idő alatt duplaannyi spellt castolsz. Ugyaníg lehet hogy adott idő alatt 2.1*, 2.5*, 3* annyi spellt castolsz, bár ez tényleg extém eset, általában 50% haste-nél sokkal több nem szokott lenni egy karakteren
February 10th, 2010 at 11:22:13
Sokaknál láttam tipikus hibát, hogy engineeringes kesztyűt, meg on use trinketet összeadjátok, pedig van cd egymáson, ha useolod egyiket, másik cd-re kerül!
February 10th, 2010 at 11:34:56
@74
A mixology nem hat a potion of speedre, csak elixirekre és flaskekre.
Power Infusion és Bloodlust nem lehet egyszerre rajtad, nem stackel.
Nem igazán ismerem a warlock talenteket, mi az a talent, amire írtad, hogy költesz és hastet ad a Soul Firenek? Én csak olyat találtam, ami fixen csökkenti a cast timeot 2s-el, de az nem haste, szerintem nem kéne ilyeneket is bekeverni, nem is lehet hozzá fix haste értéket rendelni, mert nem százalékosan csökkent.
Ami azt illeti a Decimation sem hastet ad, csak csökkenti a cast timeját egy spellednek, igaz százalékosan, így átszámolható hastebe, de nemtom az ilyenek most játszanak-e, amik csak egy spellre hatnak, és nem általános hastet ad.
February 10th, 2010 at 11:48:10
@78
Igazad van, utána néztem, elméletileg még Potion of Speeddel sem lehet együtt használni.
Akkor módosítom a mage modellemet, engineering helyett blacksmithingel a spell haste:
427% avagy 14001 rating.
February 10th, 2010 at 12:12:03
@77 “adott idő alatt 100%-al több spellt castolsz”
adott idő alatt már 50%nál is 2x annyi spellt castolsz. 3 seces spell – 50% cast time = 1.5 sec cast time. A haste nem az adott idő alatt castolt spelleket növeli, hanem a cast timeot csökkenti x százalékkal. 100% spell haste így nem felezni fogja az időt hanem lecsökkenti a cast időt 100%al.
February 10th, 2010 at 13:11:33
@81
Minden pont fordítva van, mint ahogy írod. Ajánlom figyelmedbe a wowwiki vonatkozó oldalát, ahol részeletesen le van írva a spell haste működése:
http://www.wowwiki.com/Spell_haste
February 10th, 2010 at 18:23:38
@81 Nem, nem így van, sok mage el tudja érni bloodlust + icy vins (esetleg hastes trinket) alatt a 100% haste-et, ha úgy lenne, ahogy te mondanád, akkor minden spelljük instant cast lenne ekkor. Haste stackelésének igazából csak a global cooldown a határa, mert az nem mehet 1 sec alá, még hastelve sem.
Fegyverrel ütő dps esetében pl a sima ütés gyorsaságát nem limitálja a global cooldown, így ha 100% haste 100%-al kevesebb időt jelentene, akkor 0.00 sec lenne a fehér ütés, ami végtelen dps.
És igen, a spell és a melee haste ugyanúgy működik, csak spellek esetében a cast/channel time-ot csökkenti, melee esetében meg a fehér ütések “cooldown”-ját
February 10th, 2010 at 18:57:13
Néhány adat:
Power Infusion stackel Heroism/Bloodlust-tal (kipróbálva), az Icy Veins-szel nem stackel, ez a kettő egy kategórián van (általában az ugyanazt az értéket adó spellek nem stackelnek, persze van kivétel).
750-800 körüli haste-el rendelkező mage Bloodlust, Icy Veins és Scale of Fates use alatt kb. 1.1, 1.0 sebességgel castol Arcane Blastot és MBarr ArcMissile-t, aminek persze nincs köze a mostani számolgatással, csak érdekesnek tartottam
, de a konkrét, adatlapon feltüntetett Haste Rating érték olyankor kb. 1150-1200 körül van, mivel az összes raid buff %-ban jön, kaja, elixir meg ebben az esetben nem játszik (trial25-25hm gearrel tesztelve). Ebben az esetben egy Speed potival már eléri az illető a GCD capet, így használata már nem indokolt.
Vezax esetén van abszolút rossz dolga az említett 750-800 haste-el játszó mage-nek, ugyanis a fekete felhő Hero/BL nélkül olyan 0.9-0.8 seces, azzal pedig 0.6 körüli spelleket eredményez.
Szóval ez az elméleti haste cap tényleg a rugók esetében üt nagyot, bár szívesen megnéznék egy olyan mágust, akinek az 1mp-es GCD alatt mondjuk 0.7-0.8 mp malmozási ideje van