A Hunter a Cataclysmben
April 9th, 2010 by Attila1234

Grakhar mesternek köszönjük szépen a magyar fordítást, az eredeti angol itt található.
Új hunter képességek
Cobra Shot (level 81): Új lövés, amely Nature sebzést okoz Physical helyett. Az a képesség a Steady Shot-tal közös CD-n lesz. Ez alternatívát kínál a hunternek erősen páncélozott ellenfelek esetén a Steady Shot-tal szemben, és a BM-ágban lesznek ösztönző talent-ek, hogy ez a lövés váljék a védjegyükké.
(Ghostcralwer pontosított: Nem lesz CD-jük, a BM-hunter nem fog Steady Shot-ot használni, mert a Cobra shot-nak rövidebb lesz a cast time-ja.)
Trap Launcher (level 83): Használata esetén a következő csapdát 40 yard-on belüli tetszőleges helyre lehet lőni. Ez a jelenlegi Freezing Arrow képességet biztosítja az összes csapdának, és ennek eredményeképpen a Freezing Arrow eltávolításra kerül. 1 perc CD, nincs GCD.
Camouflage (level 85): A hunter egy bizonytalan körvonalú állapotba kerül, ami megvédi őt a távoli (ranged) sebzésektől. A karaktert közelharci és AoE sebzések továbbra is érhetik, és sebződés, illetve sebzés-osztás esetén megtörik a Camouflage effekt. A hunter tud mozogni és csapdákat elhelyezni a Camouflage alatt, és sebzésbónuszt kap a Camuflage alól indított támadásokra. (Amik egyben meg is törik az effektet.)
Resource-változások
Elérkeztünk a hunter-változtatások lényegéhez.
A hunterek többé nem használnak manát, ehelyett a kaszt Focus-t fog használni. A Focus az Energy-hez hasonlóan generálódik. Az intellect nem fogja egyáltalán befolyásolni (így az nekünk haszontalan stat lesz ezentúl – Grakhar). A Haste gyorsítani fogja a generálódását. A Hunterek kb. 6 Focus-t fognak generálni másodpercenként, kicsivel kevesebbet, mint a rogue-ok 10 Focus/mp-s generálása. Alább listázunk pár példát, hogy hogy tervezzük a Focus költségeket:
- Steady Shot / Cobra Shot: Nincs költség. 9 Focus-t generál lövésenként (vagy 12-t másodpercenként a 6 helyett).
- Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus
- Aimed Shot/Multi-Shot: 60 Focus.
- Concussive Shot/Tranquilizing Shot: 35 Focus.
- Rapid Fire/Master’s Call/Disengage: 30 Focus.
Update: A maximális Focus 100 lesz.
Változások a képességek és a működés terén
A fenti Focus-változások és az új képességek miatt igazításokat tervezünk néhány egyéb jól ismert képességgel és működési elvvel kapcsolatban. Ez a lista és a talent-változtatások alább közel sem teljes körűek, de jó becslést adhatnak, hogy mit szeretnénk az egyes spec-ekkel.
- Egy fontosabb változtatás a hunter számára a lövedékek eltávolítása. ŐPuskák, íjak és nyílpuskák lövedék felhasználás nélkül fognak sebzést okozni. Nem lesz többet ammo-slot a hunter karakterlapján. A hunternél lévő munició a változtatás után szürke, eladnivaló tárggyá változik. A meglévő tegezek nagy zsákokká fognak válni – bár minden hunternél csak egy egyszer, és a huntereken kívül másra nem vonatkozik ez – és további tegezeket nem lehet gyártani.
Update: Természetesen wrrioroknak és rogue-oknak is megszűnik a lőszer. - A pet-kezelés is változni fog. A huntereknek két fajta pet-jük lesz: aktív és tárolt (stored) pet-ek. A huntereknek 3 aktív pet-jük lesz (BM-eknek talán 5), és harcon kívül szabadon cserélgethetik őket, anélkül, hogy egy városba el kéne menniük. Továbbá nagy számú pet-jük lehet az „istállóban”. Egy pet elővételéhez az istállóból és aktívvá tételéhez továbbra is el kell látogatni egy Stable Master-hez. Ez elegendő helyet fog biztosítani a sok Azeroth-on vándorló Spirit Beast-nek.
- Továbbá a hunterek egy fajtól függő pettel kezdenek 1. szinten, és 10.-es szinten lesznek képesek más pet befogására. Sok pet-típustól függő képességet megváltoztatunk, hogy fontos buffok/debuffokat adjanak. Az elképzelés, hogy a hunter képes legyen váltani a petek között, hogy betölthessen egy hiányzó szerepet a csapatban. A cél, hogy az összes pet hasonló, és egymásétól nem eltérő sebzés-növekedést jelentsen. Pár példa a változtatásokra, amiket a pet-típusokkal kapcsolatban tervezünk:
- Wind serpents: Egy debuff-ot fognak biztosítani, ami a spell-ek által okozott sebzést növelik egy ellenségen (hasonlóan egy gyengébb fajta Curse of Elements-hez).
- Ravagers: Egy physical sebzést növelő debuff-ot fognak adni (hasonlóan a warrior-ok Rampage képességéhez, csak gyengébben).
- Hyenas: Vérzés-sebzés növelő debuff-ot fognak okozni. (Hasonlóan a druid-ok Mangle képességéhez, csak gyengébbet).
- A Sting-ek és egyéb Dot-szerű effektek mostantól részesülni fognak a Haste-ből és a critical rating-ből. A Haste által befolyásolt DoT-ok nem vesztenek az időtartamukból, hanem inkább többet fognak tick-elni.
- A Viper Sting 9 Focus-t fog 3 másodpercenként tölteni.
- Megerősítjük a hunter-t a távolsági kaszt szerepében. Ennek megfelelően 1. szinten több távolsági képességgel fog kezdeni, és és néhány közelharci képességét elveszti, például a Mongoose Bite-ot.
Új talent-ek és talent-változtatások
- A BM huntereknek lesz egy új talentjük, a Focused Aim, amely növeli a következő Steady Shot vagy Cobra Shot sebzését, de a cast time-ot is növeli. Az elképzelés az, hogy ezt a kombinációt egy erős kezdő lövéssé tegyük, főleg a Camouflage-zsel együtt.
- A BM huntereknek továbbá lesznek talentjeik, melyeik révén a Cobra Shot erősebbé válik, mint a Steady Shot, például a Longevity csökkenteni fogja a Cobra Shot cast-time-ját 1,5 másodpercre.
- A Rapid Recuperation talent által a Rapid Fire azonnal 20/40/60 Focus-t fog adni, plusz a Rapid Killing 3 Focus-t fog adni 3 másodpercenként.
- Az Efficiency a Chimera Shot, Aimed Shot és Arcane Shot Focus-költségét fogja csökkenteni.
- A Thrill of the Hunt Focus-t fog adni, amennyiben kritikus sebzést okozol.
- A Hunter vs. Wild gyorsítani fogja a Focus-töltődést, amennyiben ő vagy a petje helyhez van kötve (snared, stunned, rooted).
Mastery-s passzív talent-ág bónuszok
Beast Mastery:
Ranged damage
Haste
Pet damage
Marksmanship:
Ranged damage
Armor Penetration
Double Shot
Survival:
Ranged damage
Ranged critical damage
Elemental damage
Pet damage: Sok jelenlegi passzív pet-sebzést növelő talent eltűnik a BM-ágból, cserébe ezek az új Mastery-mechanizmus keretén belül térnek vissza.
Double Shot: A hunternek esélye lesz egy ingyenes lövésre GCD nélkül a sebzés 50%-val.
Elemental damage: A csapdákhoz, Black Arrow-hoz és Explosive Shot-hoz hasonló képességek a következő elemental sebzéseket fognak okozni: Arcane, Fire, Frost, Nature és Shadow.
Ennyi lett volna, hát vannak újdonságok benne, kiváncsian várom a folytatást.
Üdv: Grakhar
Tags: cataclysm, Hunter
Posted in Hírek | Comments (57)
57 Responses to “A Hunter a Cataclysmben”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.

April 9th, 2010 at 18:09:00
eddig ez hangzik a legjobban, sokkal jobbá, élvezetesebbé válhat a játékmenete a classnak
April 9th, 2010 at 18:13:57
Ááá, el sem hiszem, nagyon jó dolgok! Azt hiszem kénytelen leszek a Kataklizmában újrafaragott területeket ismét egy hunterrel végigszintezni…
April 9th, 2010 at 18:17:59
Camouflage mit is csinál pontosan?
April 9th, 2010 at 18:19:59
Nem lehet rá lőni. Sem íjjal / puskával / hajítóbárddal, sem varázslattal, de még wanddal sem ( és leköpni sem lehet majd!
). Emellet az álcából indított első támadás ( ami meg is töri az álcát ) nagyobbat sebez majd.
April 9th, 2010 at 18:20:38
1. Nem kap ranged sebzést.
2. Ha melee sebzést kap kijön a Camouflage-ból.
3. Ha támad, akkor bónuszt kap a sebzésre, de rögtön ki is jön a Camouflage-ból.
April 9th, 2010 at 18:31:07
Még az lenne kérdés, hogy vajon a dot sebzés megtöri-e a camouflaget?
April 9th, 2010 at 18:37:04
Egyébként a változások érdekesen hangzanak, a Cobra shot nagyon király lesz, a Launcher már érett, de igazából nem nagy újdonság, hiszen a fagyi csapdát eddig is lehetett dobni. A Camouflaget nem tudom eldönteni, hogy mennyire lesz jó, hisz a Deterrence is kb ezt tudta eddig, igaz, nem adott bónusz dmg-t, de nem tört meg és melee ellen is működött. Kiváncsi vagyok tényleg rá.
Remélem, hogy összességében még jobb lesz, mint most.
Lehet, hogy nekik is jobban tetszett a bc pvp? Mert rugónál is úgy tűnt, hogy a régebbi stílusra hajtanak. Mindegy, lehet nem így lesz.
A focus rendszer is tök jól hangzik, érdekes lesz, mert kicsit újra kell tanulni majd a hunterrel való játékot.
Kicsit úgy néz ki, mintha a beast mastery-t akarnák megcsinálni pvp ágnak. Legalábbis nekem így jön le.
Ja és király a hunteres kép!
April 9th, 2010 at 18:55:44
Szerintem az álcázás úgy lesz, hogy minden ranged spell és ability miss lesz rá, amíg álcázva van, és csak az ütések fognak rá hatni, + az AoE. Ha fe lehet dotolni álca alatt, akkor néhány class könnyen kiszedi álcából, míg mások nem. Remélem a “ranged damage” a spellekre is vonatkozik, mert az egyetlen class, akinek komoly a távolsági nem spell sebzése, az egy másik hunter. Frost mage így is ki tudja szedni elemental frost novával, lock shadowfury vagy rain of fire, moonkin ráküldheti a fákat, vagy hurricane, szóval nem lesz halhatatlan, de nem hangzik rosszul, ha lehet in combat használi, akkor egy egész jü deffenzív cooldown lehet belőle ranged ellen (akár PvE-ben is)
Trap launcherrel PvE-ben ha úgy alakul, a BM és a MM rotába is bekerülhet a csapda (survinél már van black arrow), PvP-re remélhetőleg nem lesz nagyon késleltetett, jelenleg egy ügyes hunter futó target alá is be tudja dobni a csapdát, de ahhoz elé kell célozni
April 9th, 2010 at 18:58:38
Úgyértettem, hogy rajtam van egy dot, elnyomom a cd-t, akkor egyből kijövök mert kapom a sebzést? Vagy mint a cloak of shadows leszedi? Vagy közben immune? Jó képesség lenne, de tényleg mindenkinek van már ellene fegyvere, ez a fura nekem…
April 9th, 2010 at 18:58:42
berakjak a camoflaguet amit mar 70re igertek. beteszik a focust amit eleve akartak kb a vanilla wow alphaban. trap launcher atdolgozott freezing arrow. kiveszik a toltenyt amit ulduarban is igertek mar. a sok whinernek nem volt eleg az 5 pet se betesznek megtobb slotot. lvl 1en is lesz pet ,mert kurva nehez volt lvl 10ig anelkul rohangalni. csupa csupa ujitas
Viper stinget eddig casterekre lotted es manat toltott, mostantol csak rugo ellen lehet hasznalni?
DE A MONGOOSE BITEOT MIERT KELL ELVENNI1!!!1! mondjuk BC ota egyszer se hasznaltam
April 9th, 2010 at 19:03:08
ja es eddig a petek speckoja szart se ert pveben, mert kukac acid<sunder armor wasp sting<faerie fire. vagy most majd az is hozzaadodik?
April 9th, 2010 at 19:06:40
#10 Így van, de a legtöbb változtatás olyan amit régóta akarnak
April 9th, 2010 at 19:08:50
ez egyenlőre kevés infó és az is szarul hangzik, ha felébredtem kifejtem…
April 9th, 2010 at 19:11:29
ahh.nekem nem tetszenek az újítások =(
egyedül a focus-os cucc a jó…
camoflague-semmi értelme nincs, tényleg max pvpben életet menthet. mert ha még tudnál közben sebezni és nem esne le a buff, csak ha sebzést kapnánk be. de így… max a +dmg miatt pár secig, de akkor meg nem amiatt álcázod magad, mert ranged dmg-t kapsz be hanem a +sebzés miatt.
a cobra shot … kitalálhattak volna ötletesebb dolgot is szerintem, ráadásul 1 cd-n van steady-vel…
mondjuk a trap launcher tetszik, végre nemkell befutni a tömegbe az aoe sebzés kedvéért (itt nem a volleyra gondolok
)
April 9th, 2010 at 19:16:53
10: lvl1-től pet ez valszeg inkább marketing döntés, mint az első 10-20 szintre mostanság bevezetett könnyítések és egyértelműsítések. Nagyon kevés új játékos marad meg az első 10 szint lejátszása után, ahogy tudják megfogják őket.
April 9th, 2010 at 19:38:41
Lefordítottam gyorsan magyarra, ha szeretnétek rakjátok ki
http://wow-hunter.blog.hu/2010/04/09/hunter_a_cataclysm_ben
April 9th, 2010 at 19:47:40
5 Pet? Pokémon feeling.
April 9th, 2010 at 19:49:25
@16
Köszönjük szépen!
Frissítettem a postot.
April 9th, 2010 at 19:51:48
Ugyan kicsi még a hunterem (60 körüli), viszont kedvelem a kasztot, és a sorok között észrevettem valamit. (remélem nem csak typo):
“However, this should afford ample storage for the many Spirit Beasts wandering the lands of Azeroth.”
Örülünk Vincent?
April 9th, 2010 at 19:54:02
@18
A druid fordítását bevállalom ha érdekel
April 9th, 2010 at 19:54:05
@17, azért nem egyszerre lesz 5.
@14, a focus-szal mi leszünk a ranged-rugók.
Camouflage-nek meg az lesz az értelme, mint a rugó-stealth-nek PvE-ben: nagyobb kezdő dmg. Rugók is kijönnek belőle utána, mi is.
@8: Ha a Camouflage alatt ranged spell-t akarnak rád lőn, akkor kapnak egy “Target obscured” feliratot. Kb mintha nem lennénk nekik LoS-ban.
April 9th, 2010 at 19:54:17
“Elemental Damage: Hunter abilities such as traps, Black Arrow, and Explosive Shot will do elemental damage of the following types: Arcane, Fire, Frost, Nature, and Shadow.”
Amúgy vicces, hogy ugye sok sírás volt, hogy BM huntereknek is adjanak már valami imba lövést, mint Chimera/Explosive a másik két talenten. Most sem kapott, viszont kapott mindhárom, de BM-en lesz rá buff, szal csak annak lesz tök tuti. Szal mindenki kapott, de csak BM fogja használni. Kapott, de mégse, teccik éteni? xD
Hát ez qvajó, legközelebb, ha megkérdezik tőlem: Milyen talenten van a huntered? Arcane xD
Melee ability-k nem fognak hiányozni, Camouflage-re kiváncsi leszek, a trapes móka meg tetszik, ide nekem
April 9th, 2010 at 19:58:21
priest re nem kérhetünk egy fordítást ?
April 9th, 2010 at 19:59:42
@20
Naná, hogy érdekel! Hajnal háromkor fogják feltenni, de én fel nem kelek, holnap hét körül lesz kint nálunk. Előre is köszönöm szépen!
April 9th, 2010 at 20:00:01
Még mindig kérdés, ha van rajtam egy dot akkor be se érdemes nyomni a camouflaget? Maximum csak a bonus dmg miatt?
April 9th, 2010 at 20:00:53
A kamuflág indító sebzésén és az elemental demidzsen kívül nekem nembejövős
April 9th, 2010 at 20:02:10
Szóval egyenlőre nem értem, hogy hol lesz ez hasznos, a többi 85-ös spellhez képest. Mikor érdemes majd használni? Szerintem ez még változtatásokra szorul. (Bocsi, hogy kommentelek.)
April 9th, 2010 at 20:09:59
hát, ezek a cuccok tetszenek habár mindet ígérrték Lkbétára.
egyvalami nagggyon nem tetszik és az a focus dolog.
nincs több epikus sebességű chimera aimed arcane steady kombó? rugónál is lassabb regen?
ehh.
De gondolom kisírjuk majd magunknak a buffot ha nem lesz elég jó…
April 9th, 2010 at 20:16:50
Csak én érzem úgy, hogy eddig szinte minden képesség pvp orientált? Némelyikük pve-re annyira szituációs, hogy nehéz szívvel keybindelném.
April 9th, 2010 at 20:28:19
@29:
Cobra Shot: A BM-hunterek fő lövése. (Steady-t teljesen lecserélik erre.)
Trap Launcher: Az eddig PvE-ben a befutás által okozott dmg-veszteség miatt nem használt csapdáknál a befutás mellőzése. (A trap-dancing visszatér dancing nélkül?)
Camouflage: Ha combat-ban nem lehet elnyomni (valószínűleg nem), akkor csak a harc kezdetén ad DMG növekedést. (És ezzel ez tűnik a legkevésbé hasznosnak PvE-ben.)
Melyik nem befolyásolja a PvE-t?
April 9th, 2010 at 20:34:57
Kamuflázs ? Tisztára mint valami Predator
April 9th, 2010 at 20:36:50
No, hogy ha igy beindultak a forditgatások, akkor én is bevállalnék egyet, mégpedig a paladinét(igaz, az még később esedékes, de azért megkérdezem). Ha lenne rá igény, akkor szólj Attila, és majd megcsinálom, te meg majd eldöntöd, hogy kikerül e ^^
April 9th, 2010 at 20:37:41
örülök ennek a hirnek már csak azért is mert amikor kijelentették hogy Focus Meg rating elvevés mondtam hogy páá hunta de ezek az uj cuccok nagyon tettszenek .
amugy nem tudom mi a baj azzal hogy 1-10 ig nincs pet én akkor is simán felhutam lvl60ig hogy 2x vettem elő a petet jó hát ravagerem volt és pvpn előszeretettel használtam.
Cobra shot imba gyertek warrik palák dk-k meg az MM doubvle shot is tecik de ez még a jövő zenéje.
várom a palát
^^
April 9th, 2010 at 20:37:49
@32
Mindenre van igény, ami faszán van megírva, lefordítva, és nagyon hálásak is vagyunk ezekért az anyagokért.
April 9th, 2010 at 20:38:46
jah és végre nem CD rotate lesz hunternek hanem focus rota
April 9th, 2010 at 20:48:49
Frissítettem a blogomon, ha van rá energiátok frissíthettek ti is.
(Volt pár elírás (részemről, és blue-k részéről is), meg pár tisztázandó kérdés, ott van minden dőlt betűkkel.)
(És ha lesz még újabb infó, akkor frissítem.
@35: kb. hasonló rotánk lesz, csak néha ki-kimarad Steady, stb.
(By Ghostcrawler)
April 9th, 2010 at 21:27:37
Hát annó blizzconos híreknél amennyire fellelkesültem hunter változások láttán, most annyira le vagyok lombozódva…
- focus: rendben, ez már nagyon kellett szerintem.
- ammo: ez így elég gáz… jobb lett volna szerintem relic-szerűen megoldani, akkor adhatott volna egy kis pluszt a kasztnak, így csak olcsó megoldás.
- trap launcher: nem rossz, csak így be fog kerülni a rotába pve esetén, ami szerintem annyira nem poén, ha az ember “lore” szempontból végiggondolja, hogy miről is szól a csapdázás.
- Camouflage: ez jó skill, pvpben imba, pve-ben annyira nagy jelentősége nem lesz, de tetszik.
- Pet buffok: egyik szemem sír, másik nevet. Egyrészt jó, mert így 10 fősbe hunter szinte kötelező lesz, másrészt viszont azt jelenti, hogy nem “coolness” vagy dps alapján választ az ember petet, hanem raidsetup alapján. Magyarul kötelező lesz azt a 3-5 slotot feltölteni “ritka” buffot adó petekkel, akár tetszik akár nem.
Surv elemental dmg: nekem mindig is furcsa volt hunter esetén a magic alapú dolgok (lásd arcane shot), ez csak tovább ront ezen.
Összefoglalva jelenleg nagyon jó a hunter, így túl sok mindent nem kell vele csinálni BM ágat leszámítva, de én ennél valahogy többet vártam. Látszik, hogy a focus rendszer, meg a BM ág rendberakása lekötötte annyira a fejlesztőket, hogy másra (pl. ammo ötletes megoldása) nem maradt idő/erő. Remélem, hogy majd az itt elő nem adott dolgok azért változtatnak ezen még.
April 9th, 2010 at 21:55:53
Az első klassz, aminek a változtatásait elolvastam, mert egyedül a hunterhez van némi “lövésem”:)
Nagyrészt tetszenek a változtatások, de inkább kíváncsian állok hozzájuk, mintsem izgatottan. Szerintem lesz itt még balance, mert elég sok új mehcanizmusnak kell bizonyítania hogy working as intended. A focust szerintem biztosan modosítani fogják, mert a jelenlegi highend szinten azzal a raidbuffed 70% crittel, ami egy hunternek van egy Thrill of the hunt talenttel (ami majd focust generál) és olyan képességekkel, amelyek szintén focust generálnak (némi haste, serpent sting mindig fentvan a targeten ugyis) nekem ugy tűnik, hogy elég könnyű lesz elérni a 100 focust minden időben. Legalábbis ha a képességeken ugyanugy megmaradnak a CD-k akkor szerintem ez a rotába nem sokat zavar be, mert minden bizonnyal mindig lesz 45 focus ellőni egy CS-t utána meg egy Aimedet, de lehet, hogy rosszul gondolom, majd kiderül.
Azt nem értem, hogy a BM ágon (ahol amugy sem igen kell haste már most sem) miért a haste a bonus, de biztosan ennek is megvan az oka. Ha jól látom az MM marad továbbrais a top dps raid spec, a pet változtatásokkal viszont lehet, hogy csak a petek miatt lesznek invelve a hunterek:) “Milyen pet van már a raidben.. aha, akkor kell még egy magic dmg debuffos”
Mi meg majd visszük őket és ennyi:) A kérdés az h a pet debuffok stackelnek e a többi hasonló debuffal, mert ha igen, úgy imba és valszeg mindig lesz 3-4 hunter a raidben, ha viszont nem akkor 25ös raidbe a pet csak dísznek megy, hiszen kétlem, hogy 25ös raidbe akármilyen classot is “helyettesíteni” kéne.
PVPben előre látom a (menekülős) Disengage+Camouflage vagy (kivégzős) Scatter+Disengage+Camouflage+Kill Shot kombókat. PVEben is jól jöhet ha mondjuk lazy a healer és magadnak kell túlélni egy ranged támadást és deterrance mondjuk CD-n van, de ha mást nem hát kezdőlövésnek jó, illetve ha elég nagy a dmg up, akkor lehet esetleg úgy időzíteni, hogy proccol 4-5 cucc egyszerre (T10, T11, T12, akármelyik bonus, trinket, talentekből meg itemekből AP-s buff) és akkor bemész camouflage-ba és ugy lősz CS-t (vagy akár SS-CS kombót, mert az első tick-ig elmegy a CS is)
Talán még írok, egyelőre ennyi jutott eszembe. Így is hosszú lett, elnézést. Egyébként a hunter sztem is nagyszerű volt, de örülök az új slotnak. nagyon kell a hely már:/
April 9th, 2010 at 21:58:03
@36
így azért már nem hangzik annyira totálisan szarnak, mint amit először kiadtak, de még mindig vannak benne értelmetlen dolgok
pl: bm-nél cobra shot lemegy majd 1.5 cast time-ra, ami ugyebár a gcd, ha még kap speed növelést akkor lemegy gcd alá, vagyis haszontalan
gcd-t mindeképpen 1 sec-re kell változtatni, ahogy ez a ruó/fearal-nál is van
pvp-re kiható dolgok:
freezing arrow nem lesz többet, helyette van 1 perces trap laucher, nerfelve ezzel a távolsági scatter+trap-elést
trap arming time-ja változatlan
trap resist változatlan (az a talent sv-ben nem akdályozza meg, hogy 50%-ban ne legyen resist)
nagy cd-s defenzív/offenzív képességek nem kerülhetnek focus-ba (még szerencse, hogy felismerték, képzeljünk egy rugót akinek energy-be kerül a vanish/evasion/sprint…na ugye)
Efficiency egyenlőre nem tudni mennyivel csökkenti a támadó skillet focus-át, de egyenlőre túl sokba kerülnek, ezért kb annyit fogunk tenni, hogy szaladunk a melee elől és várunk, hogy mindig legyen focus aimed-re (ugyemár steady/cobra shot-hot hasonló “turret” skillek használata elég limitált pvp helyzetben ezért a focus regen ebből nem nagyon várható)
a hunter pvp gear-t tele kell majd tömni haste-es gemekkel/enchantokkal stb, hogy talán 3 sebző skill-t is el tudjunk nyomni relatíve gyorsn egymás után
mivel a stingek nem kerülnek focusba és végre nagyobbat sebeznek majd a haste miatt, ezért úgy néz ki a serpent fog sebezni a legtöbbet…kivéve, ha nem a viper stinget fogjuk végig lőni az ellenre, hogy visszatöltse a focust, ehhez persze viszsa kell majd hozni a dispel protection-t a viperre is (ha jól értettem egy régebbi postot a dispel protection-t csak a buffokról veszik el a debuffokról nem)
Thrill of the Hunt: musthave lesz pvpre, viszont, ha olyan helyen lesz, mint most akkor sv lesz az egyetlen pvp tree
Camouflage: LOL ha dotra is megtörik akkor kb a dmg bónusz lesz az egyetlen haszna
ezen még ülhettek volna egy ideig, hogy kitalálják mit is akarnak valójában…
April 9th, 2010 at 22:01:19
@37
szerintem hogy a hunter nem csak fizikai sebzést okoz sokkal jobb mint ha csak az lenne igy még röhögve lövök a priestbe explot amikor pala kiprotolja és jéé vazzeg maghaltam.
a petes dologban egyetértek de szerintem a legjobb pet megoldás még mindig a pet killing spree lenne (lásd combatrugo) vicces lenne egy hero BW killingsprre 1seces steady meg multishot combo lehetne darálni. de a pap leap of faith-je óta a hunterrel vagyok a legjobban megelégedve
hát a pet debuff megint kényes dolog a raid fogja megmondani mit hasznáj és ez elég cink de szerintem igy nagyobb respektje lesz egy hunternek ha pl meg van neki a Loque Nahak és az olyan debuffot ad hogy becsinálsz szóval mindennnek van jó meg rossz része megnézzük mi sül ki a dologból
April 9th, 2010 at 22:03:21
@39
Hidd el, még ülni fognak rajta legalább négy hónapig, ha nem tovább..
April 9th, 2010 at 22:12:29
Attila, ezek a képek honnan vannak? WTB nagyobb felbontású verzió.
April 9th, 2010 at 22:15:26
A WoW-US és EU Fan art szekciójából, meg Google keresésből.
April 9th, 2010 at 22:45:20
“a jelenlegi highend szinten azzal a raidbuffed 70% crittel, ami egy hunternek van ”
igen jelenleg
csak az eddigi tendenica az volt, hogy ahogy nő a szint úgy csökken a crit, nem lepődnék meg, ha 85-ön kb 25% lenne belőle:)
April 9th, 2010 at 23:02:18
Haste-et többen említik, meg 1,5s-es Cobra shot + gcd problémát… ne felejtsük el, hogy Cata-tól kezdve a haste csak castereknek ad majd cast time csökkentést, hunternek nem.
Ezzel és más statokkal kapcsolatban is igaz, hogy felesleges a jelenlegi helyzetből kiindulni, gyakorlatilag ha akarják 100%-ig megváltoztathatnak mindent.
Másrészt azon gondolkoztam, Camo mindenképp be fog kerülni PvE rotába. Ha combaton kívül lehet csak használni, FD-vel akkor is beizzítható.
@40
PvP szempontból tök jogos, valószínűleg pont ezért kapta meg az SV ág. Én főleg lore szempontból mondtam.
@41
Persze mint írtam korábban is, hunteren nincs túl sok mindent javítani, de ellentétben a rogue/shaman/warrior/priest preview-el (és szinkronban a warlockal), nem érzi azt az ember, hogy “omg most rögtön akarom”.
Csak az a baj, hogy ezen nagyon ülni kell, hogy ne rút kiskacsa keljen ki belőle
April 9th, 2010 at 23:10:18
Bocsi kis off , attilla, a forditott anyagot hova kuldjem ha kesz van? szerk kukac frostshock pont eu?
April 9th, 2010 at 23:19:13
Milyen (úgynevezett) “SAS”-orra van szegény törpnek.
April 9th, 2010 at 23:54:48
@46
Bocs, már megtaláltam az infót az oldalon, my bad.
April 10th, 2010 at 00:25:30
ez a camuflage eszembe juttatja a régi jó ne hunter sniper shotot, amikor crossroads-nál egy az út szélén befogott állatot leállítottunk az útra, swifmeld, és megvártuk amíg a jó hordás meg nem támadta. akkor aimed shot, és mentünk másik útra.
April 10th, 2010 at 01:03:16
#39 Hirtelen az jutott eszembe, hogy maradnék a manás megoldásnál
April 10th, 2010 at 01:57:24
@50
Szerencsére tapasztalt hunterek segédkeznek a fejlesztésben, akik a kiegészítőben megjelenő új mechanizmusokat is ismerik (és a régieket is alaposabban, mint az átlag játékos).
April 10th, 2010 at 02:13:06
MUHAHAHAHA
April 10th, 2010 at 05:46:24
@50 A manás megoldás bizonyos szempontból jó. Az ember tudta, hogy 10es raidben pala nélkül ha elindul a fight akkor 3 és fél percig tökéletesen tudja tartani a rotát. High End gearben 14-15k manával megpakolva, mondjuk 2/2 RapRec talenttel, RapidFire-vel kezdve és ellőve mondjuk 4. alkalommal, amint behül a Readiness. Azt is tudtuk, hogy 10esbe pala nélkül vipereznünk kell, ezt pedig ki ugy oldotta meg, ahogy akarta.
25ösben a hunternek jelen körülmények között nem kell mana. Shamannal, JoW-val a Bosson és BoW-val magunkon egész egyszerűen nem fogyunk ki, így nem volt más dolgunk csak annyi, hogy tartsa mindenki a saját speccének megfelelő rotationt.
Ezzel szemben most bekövetkezhet több lehetőség is
-Low gearen pusztán talentekből lehet, hogy néha várni kell 1-1 lövésre, ami a többi klasszhoz képest alacsony gear szinten eltolhatja a huntert negatívabb dps
-High end gearben (majd 85-ön) lehet, hogy sohasem fogyunk ki a focusból, mert a gyorsabb focusregennek és egyéb talenteknek köszönhetően addíg, amíg sor nem kerül ujra egy CS, AiS-re addig töltünk, de 1-1 krit után ugyis fullben leszünk, meg Stingek folyamatosan ketyegnek
-Lehet, hogy mindezt már alacsonyabb gear szinten is el lehet érni,vagyis kvázi nem lesz downtime se pve-ben, sem szintezésné, egyedül maximum pvpben
Egyenlőre nem látom, hogyan lesz ez a rendszer balance-olva és hogy egyáltalán mit jelentene a blizzardnak a balance a focusos hunter ügyében. Az a jó, ha mondjuk egy időről-időre raidelő kazsuál össze tud szedni egy olyan geart, amiben mondjuk minden 3.-4. CS-t AiS-t kell majd kivárni, vagy ahol mondjuk minden percben kell 5-6 másodpercet szentelni kifejezetten focustöltésre, vagy az a balance, hogy elérted a megfelelő szintet, köszönjük, innentől kezdve nem kell foglalkoznod a focussal.
Viper hogy tölt majd focust? Lesznek focus töltő debuffok vagy ez hülyeség (legalább petnek lehetne:P) Minden esetre kíváncsi vagyok mennyire marad meg a Sting-CS(SilS)-AiS-Readiness-CS-AiS-ArS/SS-SS-CS-AiS… rota MM-en. Survin elég sokmindent kell pakolni, bár nem tudom ott mi kerül majd focusbaés mi adja a focust.
April 10th, 2010 at 06:33:08
@46
Yep.
April 10th, 2010 at 11:16:11
Mekkora arc az a Grakhar! Látszik, hogy kivel lövöldözik ^^ btw tetszenek a változások azt annyi
April 10th, 2010 at 17:19:47
W3-ban a spiritwalker volt az ami most a Camouflage. Akkor ezt a régi sámán dolgot átpasszolták. Pedig vártam hogy nálunk hozzák vissza. Fene egye meg!
Amúgy jól hangzik az egész, meg hunter szempontból szerintem zsír.
April 12th, 2010 at 10:26:01
@56:
Spiritwalkert pont, hogy csakis spellel lehetett sebezni ethereal formban.
“… , és sebzésbónuszt kap a Camouflage alól indított támadásokra. (Amik egyben meg is törik az effektet.)” ->> Ez viszont kicsit wind walk szagú.