A Rogue a Cataclysmben
April 9th, 2010 by Attila1234

New Rogue Abilities
Redirect (available at level 81): Rogues will be getting a new ability to help them deal with changing targets. Redirect will transfer any active combo points to the rogue’s current target, helping to ensure combo points aren’t wasted when swapping targets or when targets die. In addition, self-buff abilities like Slice and Dice will no longer require a target, so rogues can spend extra combo points on those types of abilities (more on this below). Redirect will have a 1-minute cooldown and no other costs.
Combat Readiness (level 83): Combat Readiness is a new ability that we intend rogues to trigger defensively. While this ability is active, whenever the rogue is struck by a melee or ranged attack, he or she will gain a stacking buff called Combat Insight that results in a 10% reduction in damage taken. Combat Insight will stack up to 5 times and the timer will be refreshed whenever a new stack is applied. Our goal is to make rogues better equipped to go toe-to-toe with other melee classes when Evasion or stuns are not in play. This ability lasts 6 seconds and has a 2-minute cooldown.
Smoke Bomb (level 85): The rogue drops a Smoke Bomb, creating a cloud that interferes with enemy targeting. Enemies who are outside the cloud will find themselves unable to target units inside the cloud with single-target abilities. Enemies can move inside the cloud to attack, or they can use area-of-effect (AoE) abilities at any time to attack opponents in a cloud. In PvP, this will open up new dimensions of tactical positional gameplay, as the ability offers a variety of offensive and defensive uses. In PvE, Smoke Cloud can serve to shield your group from hostile ranged attacks, while also drawing enemies closer without the need to rely on conventional line-of-sight obstructions. Smoke Cloud lasts 10 seconds and has a 3-minute cooldown.
Changes to Abilities and Mechanics
We’re also planning to make changes to some of the other abilities and mechanics you’re already familiar with. This list and the summary of talent changes below it are by no means comprehensive, but they should give you a good sense of what we want for each spec.
- In PvP, we want to reduce the rogue’s dependency on binary cooldowns and “stun-locks,” and give them more passive survivability in return. One major change is that we’ll put Cheap Shot on the same diminishing return as other stuns. The increase to Armor and Stamina on cloth, leather, and mail gear will help with this goal as well.
- In PvE, even accounting for active modifiers like Slice and Dice and Envenom, a very large portion of the rogue’s damage is attributable to passive sources of damage. Yes, they are using abilities for the entire duration of a fight, but we want to reduce the percentage of rogue damage that comes from auto-attacks and poisons. More of their damage will be coming from active abilities and special attacks.
- We would like to improve the rogue leveling experience. Positional attacks and DoT-ramping mechanics will be de-emphasized at low levels and then re-introduced at higher levels for group gameplay. We are also providing rogues with a new low-level ability, Recuperate, to convert combo points into a small heal-over-time (HoT).
- To complement the change to combo points, non-damage abilities such as Recuperate and Slice and Dice will no longer have target requirements and can be used with any of the rogue’s existing combo points, including combo points remaining on recently killed targets. This will not affect damage abilities, which will still require combo points to be present on the specific target you want to damage. To coincide with this, the UI will be updated so that rogues know how many combo points they have active.
- Ambush will now work with all weapons, but will have a reduced coefficient when not using a dagger. When opening from Stealth, all rogues will be able to choose from burst damage, DoT abilities, or a stun.
- As we’ve done recently with some of the Subtlety abilities, we want to make sure more rogue abilities aren’t overly penalized by weapon choice. With a few exceptions (like Backstab), you should be able to use a dagger, axe, mace, sword, or fist weapon without being penalized for most attacks.
- Deadly Throw and Fan of Knives will now use the weapon in the ranged slot. In addition, we hope to allow rogues to apply poisons to their throwing weapons.
- We are very happy with Tricks of the Trade as a general mechanic and as a way to give rogues more group utility, but we don’t want it to account for as much threat transfer as it does now.
New Talents and Talent Changes
In Cataclysm, the overall feel of each of the rogue’s talent trees will change, as we would like each tree to have a clearly defined niche and purpose. The talent details below are meant to give you an idea of what we’re going for.
- Assassination will be more about daggers, poisons, and burst damage.
- Combat will be all about swords, maces, fist weapons, axes, and being engaged toe-to-toe with your enemies. A Combat rogue will be able to survive longer without needing to rely on Stealth and evasion mechanics.
- The Subtlety tree will primarily be based around utilizing Stealth, openers, finishers, and survivability. It’ll be about daggers, too, but less so than Assassination.
- In general, Subtlety rogues needs to do more damage than they do today, and the other trees need to have more tools.
- Weapon-specialization talents (for all classes, not just rogues) are going away. We do not want you to have to respec when you get a different weapon. Interesting talents, such as Hack and Slash, will work with all weapons. Boring talents, such as Mace Specialization and Close Quarters Combat, will be going away.
- The Assassination and Combat talent trees currently have a lot of passive bonuses. We plan to dial back the amount of Critical Strike Rating provided by these trees so that rogues still want it on their gear.
Mastery Passive Talent Tree Bonuses
Assassination
Melee damage
Melee critical damage
Poison damage
Combat
Melee damage
Melee Haste
Harder-hitting combo-point generators
Subtlety
Melee damage
Armor Penetration
Harder-hitting finishers
The initial tier of rogue Mastery bonuses will be very similar between the trees. However, the deeper that a player goes into any tree, the more specialized and beneficial the Masteries will be to the play style for that spec. Assassination will have better poisons than the other two specs. Combat will have very steady and consistent overall damage. Subtlety will have strong finishers.
Tags: cataclysm, rogue
Posted in Hírek | Comments (57)
57 Responses to “A Rogue a Cataclysmben”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.

April 9th, 2010 at 09:24:18
A redirect nagyon durvának hangzik.
Combat Readiness: ezt meg nem is tudom hova tegyem…:)
Smoke Bomb: Erre meg azt mondom, hogy remélem, nem fog túl nagy lagot/latencyt okozni gyengébb gépeken. Ígyis izzad a legtöbb vas egy 25 fősben, mikor minden csillogvillog. Már csak a füst hiányzik a gyönyörhöz
April 9th, 2010 at 09:35:01
ez a smoke bomb érdekes lesz. nem tudom hogy működik majd pve-ben. a boss nem fog látni??
April 9th, 2010 at 09:37:07
@2 Valahogy úgy. AoE-zni tud, de single targetolni nem, ahhoz be kell mennie a füstbe…
Ahogy én képzelem, healerekre rádobni a füstbombát…:)
April 9th, 2010 at 09:39:21
#1,2
Én szerintem pve-ben fölösleges, mert ugye rádobod a bossra, attól még a tanknak ott kell állnia mellette…
April 9th, 2010 at 09:42:01
Amúgy miért kell pont a rugónak a legrondább setben és fajjal pózolnia?
April 9th, 2010 at 09:43:05
#4 Nem a bossra dobod, hanem oda ahol pl. a lockok/mage-ek allnak —> boss nem tud kichargeolni, valamelyikbe random beleloni, etc.
April 9th, 2010 at 09:44:10
@4: Nem a bossra dobod rá. A lényeg, hogy ne a szörny álljon benne, mert az nem tud single-targetolni, aki a füstön kívül van, az nem látja a füstön belül lévőket
April 9th, 2010 at 09:45:02
#5 omfg lol noob! nelf! nelves R hot!!!!4!!
Viccet felreteve, jah. Troll rugot a nepnek, ez a rondasag meg mehet a sullyesztobe!
April 9th, 2010 at 09:45:08
Smoke bomb nem hiszem, hogy hatni fog bossokra…
April 9th, 2010 at 09:47:40
Jó lenne félretenni az ultra modoros “poénos” megjegyzéseket a képekkel kapcsolatban, és inkább a postban leírtakra kellene koncentrálni.
April 9th, 2010 at 09:48:42
#9 “In PvE, Smoke Cloud can serve to shield your group from hostile ranged attacks, while also drawing enemies closer without the need to rely on conventional line-of-sight obstructions.”
Na most komolyan, ha ez alatt csak trasht ertenek, akkor rohog a majam.
April 9th, 2010 at 09:49:48
World of Meleecraft eddig.
April 9th, 2010 at 09:54:31
Rugoként tetszenek a változások, szerintem a Redirect már régóta “érett”, Combat Readiness csak egy újabb túlélő képesség, az mindig jöhet. A Smoke Bomb első ránézésre nagyon bejövős, sok lehetőséget látok benne főleg pvpben, de majd meglátjuk, mennyire tudják jól kivitelezni. Aztán ott az ambush minden fegyóval… érdekes, talán ez lesz a megoldás a subtlety felélesztésére? Na meg a gyenge hot a combo pontokért is kellemes lenne. Alapvetően tetszenek a változtatások, de nem szeretném, ha kevesebb hangsúly lenne a cd-k eltolásán, meg a stealth-en. A rugo maradjon rugo, ne mennjen át warriba, arra van külön kaszt. “we hope to allow rogues to apply poisons to their throwing weapons” végre.
April 9th, 2010 at 10:00:00
#11
Pld. Sap se hat bossra, ha jól tudom.
April 9th, 2010 at 10:00:48
(Hi Nard!
)
Egyetertek. Reszemrol egyebkent eddig ugy nez ki, hogy shaman helyett az uj main —> warrior. A shaman mint class meg bonyolultabba valt az uj healekkel, nehezitett mana managementtel, cleansing nerffel – mindekozben a warriur meg funnak tunik. Mielott valaki megkerdezne, miert ide irom – azert, mert kb. a rugo a shaman anticlassa, igy ezzel gyakorlatilag tisztelgek a rugo buffok elott
Cleansing totem hianyaban az assa rugo lesz a halalom kb, tok mindegy milyen specen vagyok. Enha specen a Smoke bomb belerohog majd a Spirit farkasok kepebe is, stb.
April 9th, 2010 at 10:01:50
#14 Jo, csak epp a sap az CC, ez meg egy rovid aoe bubi light ranged attackok ellen. Tok mas dolog.
April 9th, 2010 at 10:04:47
“Recuperate, to convert combo points into a small heal-over-time (HoT).” ez akkor egy healelős cucc? zsír
Amúgy tetszenek nekem is rugóként ezek a dolgok, smoke bomb nem sürün lesz használva lévé a gyenge gépek, de jó képességek, meg az ambush és egyebek használata is jó ötlet, lévé hogy eddig tőr nélkül ugye fölös képesség volt. GZ blizz
April 9th, 2010 at 10:05:18
Azért a blizz odafigyel, hogy minden kaszt megkapja azt a képességet amit a többi kaszt szidhat majd…
April 9th, 2010 at 10:06:46
@13 Wotlk meg kicsit World of Castercraftnak tűnt nekem..
April 9th, 2010 at 10:07:35
@15:
Nem fog beleröhögni a farkaskák képébe. Kutyulik szépen becammognak a füstön belülre, és ott verhetik a rugót, mintha mi sem lenne:) Csak te nem leszel képes őt meglőni single targettel.
April 9th, 2010 at 10:15:01
With a little drop of poison, rogues do it from behind…. yeeeeee *gitér solo*
April 9th, 2010 at 10:16:08
Ja és majd elfelejtettem? Did you say smoke bomb? Ninja rogues!
April 9th, 2010 at 10:19:05
#16
Majd meglátjuk, kétlem, hogy a Blizz ledegradálná mondjuk Arthast, hogy szaros füstbombákkal pöcsörésszen:-)))
April 9th, 2010 at 10:38:59
Nem hiszem, hogy a smoke bomb több erőforrást igényel majd, mint most egy AMZ, ez nem CS. Szerintem ez nem olyan lesz, hogy tényleg nem látod a ködben az embereket, egyszerűen nem lehet majd őket targetelni. Biztos lesz valami effekt, de nem fogják maguk alatt vágni a fát.
April 9th, 2010 at 10:39:10
kíváncsi leszek rá, h a petek mennyire fogják élvezni a füstbombát. ha kintről nem tudnak targetolni, akkor mire föl fognak bemenni a füstbe ? érdekes lesz…
a másik ami zavar, h kevésnek látom a pve irányú fejlesztést skillek terén. kaptunk egy újabb 1 perces cd-vel rendelkező cuccot ami ugyan hasznos, de nem lesz elég gyors ha trashen akarjuk használni. oda általában nem kell 1 perc 1 mobnak, de majd meglássuk mik lesznek ezekből
April 9th, 2010 at 11:00:20
Jól hangzik mint ahogy minden kaszt előzetes, majd meglátjuk mi lesz belőle.:) Bár vannak benne röhejes dolgok, az assa a burtre épít, a comba meg fistre swordra? TÉNYLEG?? Stealthből eldönthetem hogy stunolok, dotolok vagy ambusholok? Wow, ezek milyen új dolgok. xD
April 9th, 2010 at 11:04:06
Combat Readiness (level 83): _Our goal is to make rogues better equipped to go toe-to-toe with other melee classes when Evasion or stuns are not in play._
Vagyis amikor visszakapod az irányítást a karakteted fölött, mert véget ér a stun stun blind stun stun szekvencia, és még nem haltál meg, akkor jön az ő sem hal meg, de te igen rész
April 9th, 2010 at 11:13:53
@25
Én se igazán értem mi értelme van ennek, illetve a DK féle disease újrapakolónak is, ha 1 perc cd van. Lassú pullokkal minden 2. trashen lehet eltolni 1x, gyorssal minden 3.-on. Fél perc CD sokkal jobb lenne, akkor kb. minden pullon egyszer szólhatna. Bár lehet az az alapötlet, hogy ezt csak a 2 fős trash packeken tolja az ember (meg adott bossokon), akkor viszont rendben van az 1 perc CD.
April 9th, 2010 at 11:46:04
#27
)
a cheap shot -ra is hatni fog majd a stun dr, szóval nem lesz majd annyira durva stunlock mint most
nem akarom elrontani a theorycraftolók kedvét akik trashpack-en akarnak majd combopontot átvinni, de a redirect is, mint az eddigi előzetesekben lévő skillek nagy része pvp skill
a smokebomb totális antihunter tool-nak tűnik, de majd csak várjátok meg a hunter híreket, majd kapunk egy petet ami elfújja a füstöt
April 9th, 2010 at 12:04:11
@Horny – és csak annyi lesz a változás
April 9th, 2010 at 12:06:45
Semmi direkt sebző skill?
April 9th, 2010 at 12:23:38
@31 Valami 5 combo pontot adó ütés nice lenne
Viccet félretéve, tetszik, hogy supportolni is fogunk tudni, az azonban nem világos, hogyha kisebbnek akarják a poison és a melee ütések arányát, akor mi értelme masterynek a poisont növelni assa ágon? Ez nem ellentmondásos egy kicsit?
April 9th, 2010 at 12:32:31
32
Vagy vmi olyan ütés amit csak akor tudsz eltolni, ha megvan az 5 combo:)
de azért egy csak dps classnak sztem ez így kevéske lesz
April 9th, 2010 at 12:41:59
Ha a cheap shot -ra is hatni fog majd a stun dr, az a stunlockot eleg szepen kinyirja nem megy a CS -> KS, mert a KS mar dr-en lesz… Marad a Garrote a 3sec silence-ert, utana a KS. Caster ellen 1 sec esik ki (a CS 4sec), de melee ellen, vagy nem caster ellen sok (foleg hogy a huntik sem leszek casterek mostantol). Ez kicsit aggaszt. A stunlock az amitol rugok vagyunk nem warrik. En nem szeretnek frontbol nekirohanni es utni. akkor DK-t vagy warrit jatszanak. Mar most sem nagyon lehet stunlock alatt olni.
a Smoke Bomb nagyon tetszik, jo otlet es teljesen uj lehetosegeket ad, jol lehet vele vedeni arenaban a helaert. Nem lehet majd Barizni, fearelni, cilkonozni. Ez nagyon tetszik. Hozzateve hogy mostmar ha tud a priest be tud rantani a kodbe magahoz ha baj van es felhealelni, NAGGGYON fincsi. Sot, a ranged petek sem lonek, pl. water elemental vagy mirror image, stb.
Alapjaban veve tetszenek az uj skillek, de a Smoke bomb nallam viszi a palmat. A Combat Readiness segithet tulelni par szitut, foleg ha van Cheat Death is egyszerre. A Redirect mar erett, de nem lesz eget rengeto valtozas.
April 9th, 2010 at 12:58:24
Az a Vicces kep ugrott be elem, hogy DK, rugo, priest 3v3…
Dk ledobja az anti magic zonajat, rugo a furstot, mind allnak benne, a DK berantja az ellenfel healeret, a rugo stunolja es ledaraljak. mikozben az AoE-tol ved a DK amit magic zonaja. Ha bejonnek a fustbe a healer tarsai, azokat a priest -> AoE fear. Fun lesz.
Ez csak igy elso olvasas utan ugrott be a Smoke Bombrol. Mi lesz meg ha lesz idonk probalgatni.
April 9th, 2010 at 12:59:26
@34
Így van, tök egyet értek, a rugo fő jellemzői a többi melee-vel ellentétben a sok stun+stealth, cserébe a kevesebb hp-ért és gyengébb armorért. Hülyeségnek tartom, hogy rugoból is nekifutok és ütöm kasztot csinálnak… Mindenkinek más az ízlése, jó kasztnak tartom a warriort is, de egyszerűen nem élvezem a játékstílusát annyira mint a rugoét. A rugot “rugosítani” kéne. Nemtom mire jó, hogy szép lassan minden kaszt ugyanazt tudja, csak más a neve. Nekem tetszett amikor azért vittek egy adott kasztot mert szükséges volt, de most már minden helyettesíthető. Szóval ha eltűnik a stunlock, szomorú leszek, mert ettől voltam rugo. (Hozzátenném így se volt annyira op a rugo pvpben, nemértem.) Meglátjuk.
Ettől függetlenül tetszenek az új képességek, meg van 1-2 tök jó ötlet, talán tényleg egy only dps kasztnak nemártott volna egy új támadó képesség, de lehet, hogy tényleg nincs rá olyan nagy szükség. A Redirect meg pve-ben nem trash-re van hanem kiváltós bossokra, pvpben meg egy kis hasznos bónusz, ennyi.
WTB hunter változások.
April 9th, 2010 at 13:04:59
Ja még annyit, hogy cheap shot nerf –> (többek között) shadow dance nerf –> subtlety nerf, akkor most hogy is van ez?
April 9th, 2010 at 13:11:45
Mondjuk úgy hogy ezek A) nem a végleges változások, B) a változó talentek közül csak a legfontosabbak ( és az sem mind ) látszik?
April 9th, 2010 at 13:13:37
Rég nem játszottam rugóval, de elvileg az nem tud axeot használni.. nem?
April 9th, 2010 at 13:15:06
@39
Reg jatszottal. Mar tud.
April 9th, 2010 at 13:34:33
#39
Axeot bármelyik kaszt tud használni, csak meg kell nyomni a szórófejet. Én kérek elnézést.
April 9th, 2010 at 13:50:04
#41
Bármelyik? A mage-em valahogy mégsem tud
April 9th, 2010 at 13:52:59
@41
Istenem…. ez kellett így péntek délután zárásra…:D
@42
Fail? Vagy ez is a poén része?
April 9th, 2010 at 13:55:30
#43
Én vagyok a büdös troll mage a guildben, az enyém nem tud használni ilyen modern dolgokat (még a végén betámad az öreg néne a liftben )
April 9th, 2010 at 14:04:20
már rég be kellett volna vezetni, hogy rugóval lehessen pickpoceketelni* játékostól..
mindkét oldaltól !:)
*1g nél ne többet:/day
April 9th, 2010 at 14:37:05
#10 Nekem annyi kérdésem még lenne a képekkel kapcsolatban, hogy honnét valók? Szívesen letölteném őket nagyobb felbontásban.
April 9th, 2010 at 14:56:30
@36: (meg a többiek) játszottál bc-ben rugóval? na ott tényleg nem tudtál valakit megölni stunlock alatt, és használnod kellett minden képességedet, na meg a wasd skilledet (lásd pl vs warri), h valakit leölj, nem arról szólt a téma, h cs ks ENVENOM vagy cs ks AMBUSH AMBUSH. Az emberek 80-90%-ban cs-t használnak nyitásra, ezen akar a blizzard változtatni, és elmozdulni a bc-s rugó irányába (amivel nagyon egyet tudok érteni). Mert most sajnos elég sokmindenben hasonlít a rugó a vanilla kétgombos stunlock-csodáira..
a változások teljesen jók, örülök, h nem mentek el nagyon pve irányba, már csak a vanish bugot kéne javítani.
(a képet meg ne szóljátok le, pláne a gyépés trollok ne
)
April 9th, 2010 at 15:05:19
@47
Meglátjuk, én csak azt mondtam, hogy már az alapjáték óta a rugo velejárója a stunlock és nem örülnék neki, ha ezt elvennék tőle. A bc-s rugo nekem is sokkal jobban bejött a mostaninál és örülök neki, ha kicsit visszaterelik a játékstílust, csak sajnálnám ha csak ütöm ahol érem kaszt lenne, mert egy jókor kijátszott stunlock-al meccseket lehetett megfordítani, rossz lenne, ha ez eltűnne. De úgyis változtatnak még csomó mindent, bízom benne, hogy jó lesz végül.
A vanishhez meg külön skill kell, de szép lassan már hiányozna ha nem lenne bug…
April 9th, 2010 at 15:20:53
Abszolut bejövös dolgok. “throwing weapon poison” már ideje volt a többi meg majd elválik bár az igaz hogy először a vanisht kéne rendberakni mert nem mindig works as intended
April 9th, 2010 at 15:29:56
@48: épp ezért nerfelik sztem a cs-t és nem a ks-t. ha a stunlock eltűnne, annak sztem senki sem örülne, mert valóban hozzátartozik a rugóhoz, csak így (legalábbis remélem) megint időzíteni kell, mint bc-ben, és nem az lesz, mint most, h igazából rugó vs rugó dueleket leszámítva (ami leginkább ugye cd ellövésről meg reagálásról szól) bármikor megéri a stunlockot eltolni.
April 9th, 2010 at 15:44:06
júj, legjobban várt topic ^^
April 9th, 2010 at 16:20:52
@ 50
Legyen igazad!
April 9th, 2010 at 16:58:43
Még csak most realizálódott bennem, h akkor cataclysmben még pve rugónak sem lesz mindegy milyen ranged fegyverrel rohangászik. Nem tartom valószínűnek, h ha íjat vagy puskát tartunk magunknál azt fel lehetne kenni méreggel és azt még dobálni is FoK-ként. Jön a fullosan throwing weapon korszak.
April 9th, 2010 at 20:42:27
@50
Hat a KS-t magaban nehez lenne stunlocknak nevezni. Az ugy csak egy stun. A Lock resze az az, amikor tobb stunnal folyamatos a dolog. na mar most a kozos DR-el ez nem fog menni. Vagyis a stunlock mint olyan eltunhet, hiaba tartozik a rugohoz, igy az elmeleted hibas. A CS -> KS -> (Vanish vagy Gouge)+CS pl. stunlock. Kozos DR-en vilagosits fel legyszives, hogy hogyan nem tunik el.
April 10th, 2010 at 10:38:46
GZ BLIZZ!
Inkább ne legyen smoke bomb meg ien baromságok,minek tönkretenni a stunlockot?
igyis kijösz kidney után…kövi wotlk ban a palát meg reménytelenebül lehet legyözni…
gg…
April 11th, 2010 at 08:20:53
WTB Redirect 4 Druid!
April 13th, 2010 at 18:13:24
Szerintem is marhaság a cs és ks közös dr-je. Ez volt eddig is a rugók sajátja, és nem érzem úgy, hogy túl op lenne. Megtanulnak ellene védekezni az emberek. Ráadásul a rugó pvp-ben addig ér valamit, amíg irányítani tudja a meccset – ezért olyan halandó, ha nem.
Smoke bomb? Remek. 3 perc cd, 10 mp-ig hat. Taktikai fegyvernek semmi, életmentőnek talán valami. Összehasonlítás: Cloak of Shadows – talent nélkül 1,5 percenként 5 mp – azaz ugyanannyi uptime. És azt senki ne mondja, hogy a rugók jellemzően clos-ban rohangálnak… erős fegyver, skillesnek kell lenni hozzá, ez viszont jól hangzik.
Redirect? Frankó, pláne, hogy csak a sebző képességekre kell elnyomni ha jól értem – ugyanis az SnD független lesz a targettől. Így teljesen ok, bár szerintem annyira nem ér sokat.
Combat Readiness? 6 másodpercig hat és még stackelnie is kell? Nem tudom. Maga a képesség jól hangzik, kb pain supression, de szerintem izzadtságszagú egy kicsit. Ráadásul nem látom az összefüggést azzal a gondolattal, hogy nem szeretnék, hogy annyira cd-függő legyen a rugó… hisz ez egy újabb cd.
Összességében nem érzem azt, hogy igazán változtatni akartak volna. Inkább muszáj volt. A közös dr fáj, a többi annyira nem kavar fel. A finisherekre koncentráló sub ág pedig eddig sem működött, a combat eddig is cp-generátorra épített, az assa eddig is poison-ra. A különbség csak annyi, hogy áttették az arpent az assára, haste-et combatra. Meglátjuk.
U.i.: A fejlődéshez (lvl-up) tényleg jól jön egy minimális hot, reméljük 85ön ez nem egy enraged regeneration lesz, mert még mindig nem vagyunk warriorok…