DIABLO no image

Készült 2012. augusztus 20. | írta pirosbicikli

52

Diablo 3 – a Paragon rendszer

Jay Wilson becsülettel tartotta a szavát, és ki is jött a post a Paragon rendszerről, aminek keretén belül egy igen komoly “minijáték” kerül implementálásra. Lássuk!

Talán egy hónapja írtunk róla, hogy a Magic Find rendszer, és a vele jelenleg egybefüggő az item-swapping sokak szemét csípi, valamit kezdeni kéne vele. Öt lehetséges változtatást fel is vázolt a Blizzard (még a streamen is kiveséztük), de igazság szerint egyik sem volt az az észveszelytően pompás megoldás. Ezekre nyomokban építve, viszont összességében ettől eltérő megoldás született, és kerül majd élesbe az 1.0.4-es patch-csel egyidőben.

Egyszerre kezelik ugyanis az MF problémát a sokak által visszhangzott, “60. szintre értem, nincs célja a játéknak, unalmas” kitétellel. Az új rendszer mindkettőre megpróbál megoldást kínálni.

60. szint után továbbra is kapunk XP-t a szörnyekért, viszont már nem a klasszikus értelemben vett szintünk növekszik majd, hanem az úgynevezett Paragon szint, amiből 100 lesz. Minden meglépett Paragon szintért a normál szintekhez hasonlóan nőnek az alap statisztikáink (Str, Dex, Int, Vita), valamint kapunk 3% MF-et, és 3% GF-et is.

Az első Paragon szinthez körülbelül annyi XP kell majd, mint a “sima” 59-ről 60-ra lépéshez, összesen a 100-hoz pedig annyi, mint a Diablo II-ben a lvl 99-hez. Aki esetleg nem játszott a második résszel, az pótolja be annak szerintem bárki szívesen megerősíti, hogy ez igen sok időt jelent. Nagyon sok időt.

Hogy ennek valami látszata is legyen az UI-n, 10 szintenként egyre díszesebb keretbe lesz foglalva karakterünk portréja:

 

Emellett természetesen továbbra is létező, aktív buff marad a Nephalem Valor, ami stackenként a szokásos 15% MF/GF-et szolgáltatja.

Ami az egész MF/GF rendszert illeti, a helyzet a következő:

Az MF/GF hardcapet fog kapni, ez pedig 300% lesz (NV nélkül, tehát összesen 375%). A fent említett bónusz értékeket alapul véve, könnyed matematikával megkapjuk, hogy ezt az értéket egy lvl 60 /Plvl 100 karakter alapból megkapja. A hosszútávú cél tehát az, hogy a karakterünk erősödésével, fejlődésével párhuzamosan egyre inkább fókuszálhatunk a számunkra kedves buildre /statra, anélkül, hogy esetleges kompromisszumokat kelljen hoznunk a gearünk tekintetében. Ami a gear swapet illet, igen, a lehetőség megvan továbbra is…csak egyszerűen egy idő után nem lesz rá szükség.

Összességében egy szuper megoldásnak találom ezt a rendszert, főleg az 1.0.4-ben bevezetett új itemeket is figyelembe véve. Ha tényleg annyi időbe fog telni a Paragon szintezés, ahogy ígérik (és miért ne lenne igaz), szerintem rengetegen fognak visszatérni, akik a D2 érzést, a hosszútávú fejlődést, a jóleső, önfeledt mészárlással egybekötött itemvadászatot hiányolták a játékból.

 

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , ,


  • Mast3r

    Javítsatok ki, de akkor most rájöttek, hogy 160 szint jobb mint 60? Tudom, hülye vagyok és menjek a francba, de casual Diablo játékosként nekem ez jön le. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Green777

    Ez óriási! Zseniális.Végre valaki vette a bátorságot és átkiabált a Titánt heggesztő brancsba, h: Segítség, fiúk, baj van, ki kellene találni valamit! És lőn világosság. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Jessa

    Ez karakterre fog vonatkozni vagy accountra?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Eredar

    Melyik nap is jön a patch?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • warruth

    Szép meló lesz ezt kihúzni, dia 2-ben ladderben soha nem láttam egy darab lvl 99-est se, sőt valószínűleg 98-ast se, de 97-ből nagyritkán láttam párat.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Theran

    Én személy szerint örülök, hogy nem abból az öt lehetséges megoldás közül választottak mert ezt tényleg egészen zseniális ötletnek tartom.Efféle változtatásokkal valóban vissza lehet csalogatni jó pár playert.De hát innen is látszik nem buta emberek alkotják a blizz csapatát, hiába állítják ezt sokan:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • ohhub13

    "100.-hoz pedig annyi, mint a Diablo II-ben a lvl 99-hez."

    jól értem, hogy paragon lvl 99-ről 100-ra való jutáshoz kell majd annyi játékidő mint diablo 2-ben egy karaktert felszintezni lvl 1-ről 99-re?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • D4v3

    Várós már ez a szerda nagyon. Viszont 100-as paragon nem nagyon lesz fél évig sehol, leszámítva egy-két 24/7 botot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • C.Millr

    @Blizzard: Kripp Tips For Diablo 3
    10:48
    http://www.youtube.com/watch?v=bdwQ5aXOStQ

    Egy héttel hc inferno diablo után dobta fel a labdát, persze mondhatjuk azt is hogy nincs összefüggés a champ lvl meg a paragon lvl között de szerintem kripparian megérdemel egy pirospontot :p

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    @ohhub13:
    Nem. Az eredeti szövegben egyszerűen annyi szerepel, hogy a lvl100 elérése egy hosszú távú elkötelezettséget jelent, kb. mint annak idején D2-ben a lvl99 elérése volt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Noiry

    Van egy unalmas jatekod? A jatekosok hianyoljak az endgame-et?

    Blizzard-megoldas: tegyel be egy szamlalot, amit a jatekosok iszonyatos mennyisegu grind-del megnovelhetnek 1-rol 100-ra.

    Kivancsi vagyok, hany embernek fog ez bejonni (nyilvan nem hulyek dolgoznak a Blizzardnal, siman bejohet a szamitasuk, rakattanhatnak erre a jatekosok.)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • sunyika

    @Mast3r: elég hülye vagy igen, pláne hogy egy lvl 60asnak a paragon lvl-e is 60.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Jessa

    @Noiry: hihetetlen hogy egyes embereknek semmi se jó...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tech

    Akkor amint megvan a 100. szint onnantól unbuff 300mf-el lehet menni ? Erre még rájön az mf gear is ha jól értem. Az az 5-600 MF-el lehet menni a szét nerfelt infernon 4 fővel ? Remélem az inventory méretét is növelik mert hullik majd a loot rendesen ennyi Mf-el.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • MagonDead

    @sunyika: Ha már nagy lendülettel osztasz, akkor nézz utána először, a paragon szintezés lvl60-on kezdődik paragon lvl 1-gyel.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • darkspell

    @Tech: Mint azt a postban is külön kiemelték, a 300-as MF _hard_ cap lesz, onnan már csak az NV tudja növelni (a végső max 375-ig).

    Szóval nem fog játszani az MF gear, nem lesz 5-600.

    Amint viszont eddig még sehol sem láttam kiemelve (pedig szerintem nagyon is jelentős): paragon szintenként is kapod az alap statokat. És effektíve max. másfélszer annyit, mint amennyit lv 60-ig gyűjtöttél!

    Nagyon eltalált a rendszer, és holnap élesedik is. Naccerű.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kobor

    @Tech:

    Nem, olvasd végig a posztot.

    "Az MF/GF hardcapet fog kapni, ez pedig 300% lesz (NV nélkül, tehát összesen 375%"

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tech

    @darkspell: Óh,valóban elkerülte a figyelmem. Így nagyon jó lesz már már túl egyszerű is lesz végigverni infernot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Peter85

    Csinalhatnanak a Path of Exile mintajara ilyen 1-1,5 napos race-eket is. Mondjuk hetvegeken. Ez arrol szolt, hogy nullarol indit mindenki egy SC/HC karit es a verseny vegen az elen vegzok bizonyos jutalmakat (BoA gear) kapnak.

    Lehetne akar a Paragon szintekkel ladder is, X idonkenti resettel. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ragle

    De biztos örülni kell ennek? Mert tök jó, hogy lesz egy új indok a visszalogolásra, viszont egy, a kezdeti állapotokhoz képest agyonnerfelt infernót ez a Paragon rendszer tovább könnyít, mert kapod az értékes statpontokat gyakorlatilag ingyen. Ezáltal meg ugye a fegyveren, és páncélokon lévő stat értéktelenedik el egy kicsit, vele együtt meg maga a felszerelés is. Mégkevesebb indok, hogy valaki top geart szerezzen. A passzív MF miatt meg még sokkal több gear fog potyogni, ez meg a másik oldalról gyengíti az AH lehetőségeket.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • pirosbicikli

    Pontosítottam a szöveget: a paragon lvl 100hoz osszesen kell majd kb. annyi ido, mint D2-ben a lvl 99hez.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kobor

    Ez a Patch már a héten jön?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Vilendor

    Nahát, végre leesett nekik mi volt az (egyik fő) ok ami oda kötötte az embereket a játékhoz. Már csak fél év és vissza rakják laddert és resetet is. És akkor végre eléri ez a játék a D2LOD szintjét, ahonnan alapból indulnia kellett volna a harmadik rész fejlesztésének.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • darkspell

    @Kobor:

    For reference, here are the scheduled maintenance times for each region:

    The Americas: 3:00 a.m. PDT to 1:00 p.m. PDT (8/21)
    Europe: 8:00 p.m. PDT (8/21) to 6:00 a.m. PDT (8/22)
    Asia: 11:00 a.m. PDT to 11:00 p.m. PDT (8/22)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • vazzeee

    Emlékszem hogy Baal runoztattam magamat egy paladinnal hellen hogy fejlődjek, bot volt, 0-24ben nyomta, játszottam egy hetet vele, ugyan az a paladin 96ról fellépett 97re és semmi több, vele húzattam magam egy hétig és egy szintet lépett úgy hogy ő nem hagyta abba a játékot 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • GnomePaladin

    Jóreggelt Blizzard! Mondjuk szerintem kissé szánalmas a Plvl bevezetése, mármint hülyíteni a népet hogy ez "nem az a szint, ez egy másfajta", de amúgy szükség is volt rá!
    Miért van az hogy mostanság egyik nagy játék kiadó sem tesz ki magáért, ha minőségről van szó???

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • MarksmanJoe

    Ázsiában miért tart 2 órával tovább?:D

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Eredar

    @GnomePaladin: Csak azért mert szerinted (1 ember véleménye) nem teszik oda magukat, az nem jelenti azt hogy valóban nem... ismerünk olyan kommentelőt (IDDQD-n is szokott lenni) aki szerint az utóbbi 5-10 évben nem jelent meg értékelhető játék.

    Mint tudjuk, a vélemény olyan mint a ....

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • CooLMi

    Óóóóó, azok a majd végtelenségbe nyúló *random szint / random fejezet* runok, hogy gyűljön az a fránya XP 😀 (személy szerint én már előre látom magam, ahogy a 3. napon Belialt ölöm meg 100. alkalommal, mert tovább nem tudok jutni Act III elejénél és még nem léptem meg a Plvl 5-6ot, hogy érezzem az erőt Ghomnál....bár lehet, hogy ez csak az én bénaságom :D)
    Szó mi szó, nagyon tetszetős az ötletük, örülök neki én is, hogy lesz esélyem a majdani Infernos Diablot megölni, de szerintem a playerok többsége napi 3-4 óra nonstop gémelés után úgyanúgy unni fogja a farmolást, ami most gearfarmolás mellett XP farmolással is jár...bár most a szintlépés valószinű ösztönzőbben fog hatni egy kicsivel 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Zake

    Egyébként az ötlet egy játékostól származik, még úgy 1 hónapja olvastam a hivatalos fórumokon valahol...:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Professor J

    @Kobor: Holnap hajnal 5 és du. 3 közt jön a Patch.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Lady

    @Eredar:
    Ez igazából olyan embereknek mint én nem tetszik, akinek eleve az sem tetszik, hogy újra és újra végigjátsszon egy játékot, úgy hogy igazából a jutalom annyi, hogy növelek egy számot, és nagyobb lesz a statom, amivel (drasztikusan kifejezzem magamat) a végén már 1hitelem a szörnyeket. Vagy legalábbis jóval egyszerűbb lesz az egész. Ja meg lesznek öcsi pontok. Ez fontos.
    Valahogy a monotonitás már nem mindenkinek jön be és jó lenne, ha ezt mások elfogadnák, mert a haters gonna hate mellett van likers gonna like is.
    Mielőtt bárki támadna a monotonitás miatt, hogy a WoW is az, arra csak annyit mondanék, hogy nem mindegy milyen köntösbe bújtatjuk.

    Ezek ellenére biztos jó dolog lesz meg minden, csak engem nem fog meg a dolog és még pár embertársamat sem. Érdekes, hogy a Diablo-t menő védeni, a WoW-ot meg lehúzni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • H.Meredith

    Ez iszonyatosan jó találmány!:)
    Már több hete el sem indítottam a diablót, mert az item farmolás valahogy nem motivál így önmagában.
    De így, hogy közben fejlődök is, tehát van nyomi az eszement öldöklésnek, mindjárt más lesz!
    Noh meg minél magasabb lesz a paragon szint, annál könnyebben fog menni Infernó is.
    Holnaptól ismét 1 hét szabi ! 😀

    Btw, már csak egy PVP rendszer kell az a teljes élvezethez 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Eredar

    @Lady: Én csak a fikázást húzom le. És a csávó nem a Diabloról beszélt hanem az összes nagyobb kiadó teljesítményéről az utóbbi időben 😀 De gondolom ez nem jött át. És véleményről vitatkozni még mindig butaság. Az emberek a kedvenc együttesükről sem szállnak vitába (kivéve egy Megadeth - Metallica videó alatt)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kobor

    Azért igazán átválthatták volna helyi idő (legalább Eu zona szerinti) szerintire a karbantrtás idejét, vagy a Diablos csapatnak még nics meg ez a skill-je 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • sientech

    @Lady: csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mi visz rá hogy játssz vele ha unod? végigjátszottad, ennyi. nem kell tűrnöd a monotonitást mert játszol valami mással és hopp, máris nem monoton.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/Sindrakis/advanced Khas Dylar

    Érdekes ötlet ez a Paragon rendszer, első blikkre nekem nagyon tetszett. Hiszen mi másra is vágyhatna az egyszeri Diablo játékos, mint arra, hogy folyamatosan fejlődjön a karaktere?
    Amiben ez a rendszer - szerintem - igazán zseniális, hogy az itemek level követelménye nem változik, mégis továbbra is erősödik a karaktered, gyakorlatilag majdnem egyenes arányban a játékban töltött idővel (najó, ez erős túlzás, de értitek mit akarok mondani). Magyarul, ahogy többen írták előttem, ugyanazok a szörnyek könnyebben hullanak el akkor is, ha egy darab itemet nem cseréltél le lvl60 óta. Ez pedig vala jó és látá a Blizzard is hogy ez jó és a játékosok örvendeznek vala - egészen addig, amíg sok karakter el nem éri a Plvl100-at - ezt én nagyjából olyan fél-egy évre teszem, keményebb pöcsű profffessszionális játékostársaknál 1-2 hónapra (úgyis jön az ősz, nem kell állandóan a strandon herézni, gyerünk 0-24-ben játszani). Ez azért elég tisztes élettartam egy ilyen faék egyszerűségű ötlettől. Amire a többség egy-két kedvenc karakterét feltolja Plvl100-ra, kábé meg is érkezik a PvP patch és akkor megint mindenki boldog lesz, aztán meg jön az első kieg, ahol mehetünk Adriára vadászni.

    A másik, amiben szerintem ez az ötlet zseniális, az az egyszerű kis mellékág, hogy adjon MF/GF bónuszt a Paragon level. Mi ebben a zseniális? Két dolog is.
    Az egyik a gold find bonus, ergo az embereknél több gold lesz és mivel a játék gazdasága ilyen elbaszott, ezért ez egyre csak több lesz. Viszont eleinte, amikor a többség nagyjából "félidőnél" jár a paragon-szintezés közben kábé ott fogunk tartani, hogy az árak még nem reagáltak jelentősen a megnövekedett aranymennyiségre, viszont az emberek már könnyebben tudják megfizetni az addig álom-puskákat.
    A másik természetesen a magic find, amivel jóval több magas szintű cucc kerül majd be szépen lassan a gazdaságba - amiből ki nem nagyon kerülnek dolgok, tehát RMAH-ban szépen lassan lekúsznak majd az árak, viszont ez felpezsdíti valamelyest a kereskedelmet, szépen tejelve Blizzard papának a tranzakciónkénti sápot. Mi ez, ha nem zseniális ötlet? 🙂

    Már csak ugye annyi a kérdés, mi lesz, ha sok játékos éri el a Plvl100-at. Semmi. Akkor mindenki megint ott áll, mint most lvl60-on, csak nem kell már MF/GF gear gyűjtögetnie, viszont progress akkor már megint nem lesz. De ez még a - nagyon - távoli jövő, legkorábban talán karácsony táján merül fel ez problémaként (eltekintve a fórum trolloktól persze, akik a patch másnapján Plvl100-asok lesznek - legalábbis ezt mondják majd).

    Amivel én még személy szerint megfűszereztem volna ezt az egészet, az mindössze annyi, hogy halál esetén csökkenjen a Paragon XP, sőt, akár szintet is lehessen veszíteni. Tudom, ez durván hangzik, de sokkal érdekesebbé tette volna a Paragon szintezést (generálva már giga könnytengert a fórumokon).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • SleepWalker

    Amennyiben így startolt volna a játék, még értelme is lett volna játszani vele 2 napnál tovább.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • carville

    Szerintem is tök jó ötlet, nem az a világmegváltó, nem az a minden igényt kielégítő izgalom orgia, inkább csak az a mindig érezzem, hogy van értelme legalább félórára belogolni típusú.

    Csak azt sajnálom hogy nem került be vele a Magic swap tiltás. Így tényleg nem lesz értelme egy idő után cserélgetni, csak épp degeszre keresi magát az ember a makrós cserélgetéssel, mire eljut idáig...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • carville

    @Khas Dylar: Én nem Paragon szintet buktatnék halálkor, hanem NV bónuszt vennék el az embertől. Fogalmam sincs, miért nem merült fel még ötlet szintjén se a fejlesztőkben.
    Ez egyrészt sokkal értelmesebb megoldás a magic pakkok zergelése ellen, mint a repair cost emelés (ami mondjuk színtén jó ötletnek tartottam, mert nevetségesen alacsony volt, csak nem elégségesnek). Másrészt kiegyenlítettebbé teszi a softcore-hardcore progresst, miután a zergelés ott nem opció, ezután itt se lehetne. Harmadrészt ösztökélné az embert egy-egy halál után, hogy kísérletezgessen a skilljeivel, ha már úgy nem sikerült, és ezért elbuktam az NV-t, semmit se vesztek, ha új taktikával fogom újra próbálni...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    Az milyen lesz, amikor egy Paragon lvl100-as HC karakter meghal egy lagspike miatt... 😉

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/Sindrakis/advanced Khas Dylar

    @Cathfaern: Én a magas Paragon szintű HC-knál nem karakter törléssel büntetném a halált, hanem character lockkal, vagyis egy ideig azzal a karakterrel nem tudsz játszani. Persze ez a lock idővel növekedne visszaesőknél. Persze az is lehet, hogy túl lightosan fogom fel a hardcore játékot 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Lady

    @sientech:
    Nem mondtam, hogy játszom vele. A barbárom kb lvl 30 körül van nightmare act 1-ben és csókolom.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Holyhead

    @Lady: Látod, ezt soha a fészkes fenében nem fogom érteni...unod a játékot, boring, kipörgetted 2 nap alatt? Tisztázzunk már valamit: Szerintem a D3-nak Inferno Diablo killnél van vége, de ha nem is, hát legalább lvl 60-on, de a Diablo ölés az igazi cél ebben a játékban. Hogy mondhatsz véleményt valamiről, aminek kb. az 1/3-át játszottad végig? Szerinted egy Normal Diablo kill az ugyan az az élmény mint egy Inferno vagy Hell? Kedves, Inferno és Normal között akkora a különbség, szerintem, mint néhány esetben egész játékok között.

    Jómagam egyéb elfoglaltságaim miatt csak júniusban jutottam saját acc-hoz, addig ismerősén nyomtam fel egy DH-t 57-re, Hell végéig...aztán saját acc, előlről az egész egy monkkal, amivel szűkös szabadidő miatt még most is csak 52-n vagyok Hell-en. De úgy érzem, hogy nem játszottam végig ezt a játékot, amíg nem vittem fel 60-ra a monkom, meg a barbárom, és nem szedtem ki ilvl63-as geart, lehetőleg valami pofás szettet, és nem vertem agyon Diablot Infernón 🙂 Ezzel csak azt akartam mondani, hogy szerintem ha megtalálja az ember a neki megfelelő célokat, akkor semmi sem unalmas, még a kapálás sem, nemhogy a Diablo.

    A Paragon rendszerhez: Szerintem szuper, jó tudni, hogy egy ilyen Vér István, mint én is jó esélyekkel indulat infernón, ha kifarmol magának egy elég magas Plvl-t. Aki meg sikillesebb, lehet,hogy már alacsonyabb Plvl-en is tolja majd az Inerno Act4-et. Összeségében minden szempontból jól kitalált rendszer, de ezt fölöttem többen is leírták. Remélem nem fog bebukni, és elszórakozik rajta a nép a pvppatch-ig.

    Szerintetek ha jön egy kieg. mondjuk, akkor a paragon levelek eltűnnek majd, és az aktuális rendes level végén újra kell majd kezdeni? Vagy csak lesz még 100 paragon szint mondjuk a kieg. végén? Vajon a magic find cap is nő majd? Kíváncsi leszek 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Blasta

    @Jessa:

    Fájó lehet egyeseknek, de teljesen így van ez a D esetében.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • sunyika

    @MagonDead: Igazából a hangsúlyt oda helyeztem, hogy baromság összehasonlítani a normál szintezést ezzel.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Laza

    @Peter85:
    És ez megint csak a nonlifer baglyok malmára hajtaná a vizet, mikor azok már most is szépen lubickolnak a jóóóban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Skeeno

    engem csak a pvp fog újra visszahozni ide,ezért is aggasztónak találom ezt.Mivel a paragon level statot is ad(keveset viszonylag de ad) ezért arénákban komoly előnyben lesznek azok akik a játék PvE részét is pörgetik(tudom most még csak az van,de biztos sokan lesznek olyanok akik pl. csak a pvp miatt fognak új karit kezdeni).Remélem ezt a Blizz is belátja,és megoldja valahogy(arénákban kikapcsolja a paragon lvl-t?)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Noiry

    @Khas Dylar: "Már csak ugye annyi a kérdés, mi lesz, ha sok játékos éri el a Plvl100-at. Semmi. Akkor mindenki megint ott áll, mint most lvl60-on, csak nem kell már MF/GF gear gyűjtögetnie, viszont progress akkor már megint nem lesz. "

    Ket fontos dologban fog kulonbozni a ding PLvl 100 a ding Lvl 60-tol:

    1. Elkepesztoen sok energiat kell beleolni, hogy elerjed. Emiatt addigra sokkal jobban fogsz kotodni a karakterhez.

    2. Nagyon kevesen lesznek rajtad kivul, akik elertek ezt. Buszke lehetsz magadra.

    Innentol teljesen mindegy, van-e progress tovabb, van-e content.

    (Ahhoz, hogy egy jatek sikeres legyen, ahhoz elsosorban az kell, hogy erzelmeket valtson ki. Nekem nem tulsagosan szimpatikus az ezer ora grindelessel elerheto ragaszkodas es buszkeseg, de ketsegkivul hatasos, mukodo koncepcio.)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • H.Meredith

    Én nagyon remélem, hogy a paragon levelel kapott statok érvényesek lesznek a PVP-ben is!
    Ha már több ezer órát beleöltem a karim fejlesztésébe, a lvl60-on túl, akkor az mutatkozzon már meg a játék minden területén!
    Az, hogy valaki nem érte el a 100-at és hátrányban van a 100-asakhoz képest, hát az a who cares kategória! Mindenki a maga tempójában elérheti a 100-at és akkor majd feljön a többiekhez. Nem kell azonnal a Top-ban lenni! 😛

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Konzerv

    Órákkal ezelőtt meglett az első pLVL 100as emberke. Elkövető egy barbár. Stream is volt róla, de ahogy meglett elment aludni 🙂

    http://www.diabloprogress.com/hero/alkaizer-1727/Alkaizer/2190

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • sunyika

    @Konzerv: Csodálkozol? több mint egy hete játszott egyfolytában 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑