DIABLO no image

Készült 2012. szeptember 1. | írta Barnus

4

Vault – Trail of Cinders nerf közeleg

Kiderült, hogy a közkedvelt Vault a Trail of Cinders rúnával nem annyit sebez, amennyit kéne neki, hanem 5x akkorát. Fura dolog ez. Nem is értem hogyan lehetséges az, hogy a tooltip is és a hivatalos patch notes is a helytelen, 1500%-os sebzést írja, holott valójában nem annyinak kéne lennie.

Egy kék posztban próbálják elmagyarázni a dolgot, mely szerint az ingame tooltip az adatokat a rúna aktuálisan beállított sebzéséből számolja, ezért látunk ott 1500%-ot, a patch notes meg téves információk alapján íródott.

Az eredeti terv tehát az volt, hogy a tűz 3 másodperc alatt sebezzen összesen 300%-ot, vagyis másodpercenként 100%-ot.
A földön lévő tűzsebzés viszont úgy működik, hogy másodpercenként 5x tickkel, és másodpercenkénti 100% dmg helyett véletlenül tickenkénti 100% dmg-re állították be a spellt, vagyis összesen 3×500% = 1500% lett belőle az eredetileg tervezett 300% helyett.

A patch notes elírás a téves információk alapján csúnya baki, mivel hivatalosan az 1500% sebzést kommunikálták le, így nem lenne fair csak úgy hotfixelni a dolgot, na de aggodalomra semmi ok, jön majd hamarosan az 1.05, ami hivatalosan lenerfeli a Trail of Cinders-t 300%-os sebzésre.

We originally wanted Trail of Cinders to deal 300% weapon damage over 3 seconds (or approximately 100% weapon damage each second). What ended up happening, is that — instead of the rune doing only 100% weapon damage each second — it now does 100% weapon damage each tick. The fire damage ticks 5 times each second, so 15 ticks for the entire duration of the spell. That’s 1500% weapon damage, or 5 times more damage than originally designed.

So the bug is that it’s doing more damage per second that as intended? Why don’t you jut fix it and leave it at 1500% over 3 seconds? What’s the point of bringing it down to 300%?
It was never intended to deal 1500% weapon damage over 3 seconds (that’s the bug). The actual value we designed for Trail of Cinders in 1.0.4 was 300% weapon damage over 3 seconds.

whoa, whoa, whoa! you mean the patch notes you released were a lie?
http://us.battle.net…7029347#classes
this clearly states 1500%. that means if you didnt intend for it to be 1500% then it was completely untested AND no one checked the patch notes either.
do you have no quality control division? no testers? why the heck are you lieing to us?

The note was written based on incorrect information, yes (which due to the fact that we missed this issue during testing). We’ve already identified why we missed this issue originally and have improved our processes so that the same issue won’t happen again — both for in terms of testing changes and confirming information put into the patch notes.

Is it a bug that the toottip says 1500% as well?
The tooltip pulls from the actual game data. Since the rune is currently dealing 1500% weapon damage, the tooltip value reflects this.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)


4 komment érkezett a(z) Vault – Trail of Cinders nerf közeleg poszthoz

  1. pluhi mondja:

    Most op a spell, 300% viszont useless. Remélem a kettő közé lövik be.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Tatyla mondja:

    túl szép volt hogy igaz legyen...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. carville mondja:

    Persze, amikor a sebezhetetlenné válós skillt nerfelték 3 secről 1,5-re, akkor persze a tooltip 3 sec maradt, de most amikor elírják a tooltipet, akkor bezzeg actual game data-ból dolgozik.

    Elég hülyén próbálják ezt az egészet másra kenni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Bennytheboss mondja:

    hamarosan ninja stream:
    http://hu.twitch.tv/skllzor

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑