DIABLO no image

Készült 2012. október 12. | írta pirosbicikli

15

Diablo 3 – mi a helyzet?

Rég esett már szó mindenki kedvenc harmadik részéről, ez részben betudható annak, hogy Westy épp hegyeket hódít meg IRL, én meg nyugdíjas tempóban gyömöszölöm a GW2-t.

A fejlesztés viszont nem áll meg, ahogy Barnus megénekelte még anno, jelenleg épp az 1.05-ös patch van heggesztés alatt, lehet tolni PTR-en is. Az 1.04-hez hasonlóan ez is hoz pár komolyabb változtatást – nézzük meg ezeket.

(Nem lesz rövid; TLDR verzió: lesz újra überezés, és lehet majd állítgatni a mobok szintjét, ami befolyásolja az erejüket, cserébe a dropjaikat is)

Monster Power Level

Gyönyörű színes táblákon a legegyszerűbb bemutatni az új funkciót, ami lényegében annyit tesz, hogy nehézségi szinteken belül, további tíz al-nehézségi szintet állíthatunk be (anno referáltak rá, mint 8-player mod). Ezek értelemszerűen az 1-től 10-ig emelkedve növelik a mobok erősségét, életerejét, de a dropchance esélyét is, legyen az tárgy, vagy gold.

Normalon, Nightmaren, és Hellen valahogy így néz ki a dolog:

Infernón egy kicsit durvítanak a dolgon, cserébe képbe kerül a “bonus item” kitétel. Ez annyit tesz, hogy ha egy mob elhalálozása után dob egy tárgyat, akkor ennyi eséllyel dob majd mégegyet is (ez nem garantáltan sárga item, lehet ez egy potion, vagy tome is akár):

Fontos info, hogy Monster Power levelt nem kötelező használni. Ha nem nyúlunk hozzá, a játék a jelenlegi, megszokott módon fogja skálázni a mobok szintjét, erejét, dropját, XP-jét. Ha viszont bekapcsoljuk a dolgot, már MP1-től kezdve is egységesen lvl 63-ra rántja az összes szörny szintjét, és ehhez igazítja a dropratejüket is. Ez pedig így fog változni:

Itt találtok egy kiadós leírást még az egyebekről.

Infernal Machine

Az überezés megkerülhetetlen eszménye utat talált a D3-ba is. Kicsit jobban meg van csavarva a dolog, mint a nagy elődben, és kapcsolódik is a Monster Power Level újításhoz. A klasszikus recepthez hasonlóan ismét kulcsokat fogunk farmolni, háromra lesz szükség, és a következő feltételekkel esnek a következő szörnyekből:

  • Key 1 – Goat Mutant Key Warden, Fields of Misery (Act 1)
  • Key 2 – Dune Dervish Key Warden, Dahlgur Oasis (Act 2)
  • Key 3 – Morlu Spellcaster Key Warden, Stonefort (Act 3)
  • Infernal Machine Plan – Terror Demon Key Warden, Silver Spire Lvl 1 (Act 4)
  • A Key Wardenek mindig spawnolnak Inferno játékban
  • A Monster Level beállítás nem befolyásolja a megjelenésüket.
  • 5 stacknyi NV buffnak kell lennie a karakteren, hogy egyáltalán eshessen a kulcs.
  • Ha MP10-en 5 NV buffal ölöd a Wardent, fixen esik a kulcs.

A dolog kb így fog kinézni: ha megvan az Infernal Machine plan, elkocogunk a 10-es szintű kovács úrhoz, megtanítjuk neki a receptet, ő legyártja nekün 12k jó goldért a pokoli gépezetet. Ezután befáradunkk New Tristramban a Heretic’s Abode nevű helyre (ami, ha minden igaz, a healer mögött lapul), bedobáljuk a kulcsokat a gépbe, ami véletlenszerűen nyit egy portált három hely valamelyikére, ahol két über-bosst kell összeütni:

  • Realm of Discord – King Leoric & Maghda
  • Realm of Chaos – Ghom & Rakanoth
  • Realm of Turmoil – Siege Breaker & Zoltun Kulle

Ha egy játékon belül akarjuk megpucolni mindhárom helyet, 9 kulccsal érkezzünk a tett helyszínére. Mindhárom helyen esni fog egy ízes alapanyag, amit aztán a jewelcrafter úrhoz kell majd elvinni, hogy fabrikáljon nekünk egy ilyet. Sajnos előtte meg kell venni a receptet, ez 2 millió goldba fog kerülni nekünk, utána, ha mindenigaz már csak 50k-t kell lecsengetni a három alapanyag mellé, kiválasztani, hogy milyen main statot szeretnénk, és voala zúzás.

Nem lesz ez rossz összességében, tovább haladunk a D2 / D2:LoD által kitaposott ösvény fele. Ja, és még egy jó hír a végére: kihalászták az adatok tengeréből a PvP vendor képét, illetve az egyes PvP buffok neveit – talán ez is megjelenik valaha.

Játszik még valaki a Diablo 3-mal?

 

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , ,


  • imregabri

    * Örülünk, hogy új kedvenc játékod van. 🙂 *

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • majd

    Azt még érdemese hozzátenni, hogy a Hellfire ring alapanyagok viszont nem esnek fixen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Makk

    Naná hogy játszik! 🙂

    Már várom a patchet jó a mostani is, de most sok új jó dolog kerül be.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • xanyi

    Tényleg elég játszható lesz, majdnem dió2 szintű...
    Egy évvel a kiadása után 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Naaroth

    "Mindenki kedvenc harmadik részéről..."
    http://media.tumblr.com/tumblr_llzb62PDSq1qc3k2x.gif

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://szilcsi.freeblog.hu szilcsi

    én már csak a gearemet árulom RMAH-ban, ezért logolgatok be 2 naponta 😮
    Sajnos kevés sikerrel, úgy látom már nincs vevő 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Endyr

    mondhatni maig jatszogattam, de ma jelent meg az uj XCOM, szoval egy idore elnapolom a d3-at

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • fects

    Ezek a patchek visszahoznak már 100k (pár m?) embert néhány nap erejéig, de hosszú távra nem nyújtanak megoldást. A pvp lehet nagyon jó is (a cs-vel is évekig lehetett játszani úgy, hogy nem volt hozzá új content), de azt elég nehéz megoldani, hogy egyrészt legyen értelme játszani (=valamilyen jutalom, ami itt csak gear lehet), másrészt, aki utólag kapcsolódik be, az ne legyen behozhatatlan hátrányban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Boromic

    @majd:

    De esnek fixen, 5 NV stack + MP lvl 10:) Hajrá 😛

    Ugyan ez a helyzet a kulcsokkal, és a receptel is.

    Egyébként biztos jönnek majd vissza, már csak a kihívás érdekében is, akinek van 100-200k unbuffed dps-e az tolhatja MP 4-5-6-7 akár 8-s szinten. A 9-s, és a 10-s szerintem partyba érdemes tolni és min Plvl 80 tól, mind a négy embernek 150k+ dps, 7-8k armor buffed, 500-600 all res stb... szóval ezt a két szintet a hardcore gamereknek ajánlom

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    @fects:
    Mert CS-ben milyen jutalom van, hogy ide kötelező? 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • majd

    @Boromic:

    Az 5 NV+ MPL 10 csak a kulcsokra vonatkozik, az alapanyag nem garantált. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • vidow

    ha jol emlekszem, a diablo 2-nek illetve lod-dal egyutt el kellett telnie egy kis idonek, hogy rendesen jatszhato legyen online. kivancsi lennek hany fos volt az aktiv bnet user letszam 2000-ben.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Abrt

    @vidow: a para csak az, hogy nem 2000 van és nem 0 tapasztalattal indultak neki a fejlesztésnek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • ghatto

    És ha jól értem, akkor ahhoz, hogy én kulcsot tudjak gyűjteni, meg gépet, ahhoz vagy végig kell tolnom a játékot act1-4 ig újra, vagy mindegyik kulcsos megölése után új gamet kell nyitnom? Well done! xD

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Darffire

    @fects:
    Azért ne feledjük el hogy ez nem, MMO. Itt az a lényeg hogy néha belépsz kikapcsolódsz, vagy ha van időd rámész a farmra hogy késöbb PvP-z gess amikor kevesebb az időd, a javakat olyankor tradeléssel szerzed, d2 ben is mindig ez volt a lényeg, és nem az mint a wowban hogy fixen lépsz content raidelni, vagy arénázni. Blizznek sem az a cél hogy saját maga konkurenciáját hozza létre.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑