DIABLO no image

Készült 2012. október 16. | írta pirosbicikli

14

Diablo 3 – Infernal Machine

Ahogy tegnap megpedzettük, holnap hajnalban érkezik az 1.0.5 az EU szerverekre is; a szokásos hosszabb maintenance időszakra számíthattok.

A hivatalos oldalra felkerült egy Infernal Machine leírás / guide is. A korábbi posthoz képest az új infók:

  • Minden nehézségi fokozaton megjelenhetnek a Key Wardenek, de csak Infernon, 5 stack Nephalem Valor buffal van esély arra, hogy kulcsot is dobnak. Ennek esélye a Monster Power Level állítgatásával 10%-onként növekszik (MP1-10% –> MP10 – 100%)
  • Az szerkezet ugyan széttörik, ha portált nyitunk vele, de a plant nem kell újra kifarmolni minden egyes alkalommal

 

  • Az új über-bossok olyan nehézségűek lesznek, mint az Inferno Diablo harc. Az eredeti képességeiket mind használni fogják, néhányan újakat is kapnak.
  • Csak úgy, mint a második részben, most is az a tuti, ha egy játékon belül nyitjuk ki mind a három portált, mivel a gépezet random helyre nyitja a kaput, de egy játékon belül sosem nyithatja kétszer ugyanoda
  • Ahhoz, hogy a Hellfire Ring-hez való alapanyagok essenek, megintcsak 5 stack Nephalem Valor buff kell majd, és hasonlóan a kulcsokhoz, a Monster Power Level itt is 10%-onként növeli a drop esélyét
  • A gyűrű receptjét Squirt the Peddler árulja potom 2 misiért, ez egyszerre megtanítja mind a 4 verziót a jewelernek (minden main statra egy, ebből 170-200 közt ad majd, plusz az alábbiakat)
  • +35% Experience
  • +4 Random Magical Properties
  • Bind on Account
  • Chance to launch an explosive Hellfire ball when you attack
  • A gyűrűnek nincs szintkövetelménye, mehet az altoknak, ha már nem kell
Végszónak egy kedves videó, ahol egy monk Inferno MP10-en ~133,5k DPS-el, 44% dodgeal és hasonló statokkal kapirgálja a Siegebreaker + Zoltun Kulle kombinációt.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , ,


  • DS

    Kövezettek meg, nem értek hozzá, még nem játszottam a játékkal, de nem iszonyatosan unalmas egy ilyen inferno + harc? Rohadt sokáig tart és nem is tűnik nagyon izgalmasnak ( mondom, csak ránézésre ).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • vazzeee

    Hát én, és (még sokan mások), nem fogok(nak) eljutni nagyon ezekre a szintekre, van egy olyan érzésem hogy ez is olyan lesz mint D2-ben, hogy csak Pala tudta szólózni über trist, itt monk(esetleg wizard).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kylearan

    Well, 15 perc - feltehetőleg - fullmaxos figyelem és koncentráció után elhalálozott szegény úgy, hogy a bossok hp-ján még jócskán volt mit lefaragni. Király!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/khetana/advanced Khetana

    @Kylearan: én inkább szarnak mondanám, de ki mire vágyik. Bénán megtervezett játékra kiadott erőlködő toldozás-foldozás.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • FlameCutter

    Úgy látom ez csak mazochistáknak való. Mint ahogy az egész játék volt a hp visszatöltős pakkok idején.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • ghatto

    Ne legyetek már buták!! Inferno MONSTER POWER 10.

    Ezeknek a moboknak az eredetihez képest 3439% hpjuk van! Nem csoda, hogy fél óra megölni őket. Ha visszaszámolsz, és leosztod 30-cal (nagyjából 100 lesz ugye), akkor még azoknak is kijön az 1 perc, akik rosszak matekból, de még szövegértésből is.

    @vazzeee:

    Über tristramot szólóztam IK barbárral is...(nem azt mondom, hogy könnyű volt, és gyors) Aztán amikor meglett értelmes mennyiségű cash akkor simán berserk barbbal ment... Ezen felül láttam java amát, summon necrot, és sorceress-t is. Utóbbi 2-vel ügyeskedni kell azért, többivel elég gearrel potik+csicska+faceroll. Kitartás kérdése.
    A Diablo még is csak egy ügyességi játék 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Laza

    @Khetana:
    Ne felejtsük el, ez nem egy havidíjas, vagy akár F2P MMO ... persze, a Blizznek érdeke, hogy sokáig pörögjön a játék, mert akkor talán a RMAH is pörög.
    Viszont már a megjelenést követő 2-3 hónap után voltak olyan játékosok, akik már jó ideje csak egy gombot nyomogatva farmoltak halálra mindent, és talán már akkor halálra unták ... nos, ha ezeknek a non-stop játszó emberekenke nem adsz kihívást, akkor nem fognak játszani a játékkal ... a Blizz meg nem a Mi féle játékosokból fog pénzt csapolni, akik néha esténként leülnek 1-2 órahosszát 'farmolni'.

    Nagyon szétszakadt, széthúzódott a játékosok szintje, felszereltsége ... ezzel együtt a játék a megjelenés óta meg csak egyszerűbb, könnyebb lett. Ki kell szolgálni a teljes játékospalettát, és ez a frissítés alkalmas lesz arra, hogy ha már a jelenlegi egyszerűsített kihívást unod vagy a kisujjadból rázod, akkor egy 10-es skálán erősíthesd ... ami megint hosszú időre megalapozza a kihívást.

    Ezzel is az fog élni, aki még valahogy ennyi idő után sem unta meg a D3-at (nem úgy, mint Én, 2 karival és 150 órával kvára unom) ... azoknak meg kell az anyag ...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Boromic

    azt nem értem, ha már kifarmolja az infernal cuccost, akkor mért lusták össze szedni az 5 NV-t?! nem tartana sokbók kb 5 perc.

    Egyébként nekem is 580 óra gameplay, és jól mondjatok kell az újítás és az über brutal anyag:P

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Boromic-2872/hero/559051

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Zibuprofen

    "Az új über-bossok olyan nehézségűek lesznek, mint az Inferno Diablo harc."

    Hosszú és unalmas, aha.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • ghatto

    @Zibuprofen:

    3 nonszensz bejátszással, és jelenettel loot előtt, igen! 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Marciking

    @Boromic: Party?:)

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/MarciKING-2234/hero/396693

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Boromic

    @Marciking:

    Vegyél fel friendbe: Boromic#2872

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Endyr

    nem lesz szintkovetelmenye a gyurunek? nem lesz egy kicsit durva lvl1-re a 200 main stat? azzal meg MP10-en is vegigsoporsz mindent

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • igor

    @Endyr:

    Legalább gyorsabb lesz a szintezés (lehet, hogy ez a szándékuk)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑