World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


HEARTHSTONE nerfbat

Készült 2016. június 14. | írta Hancu

3

Hogy működött a nerfbunkó?

A HS-lapok nerfelésénél a Blizzard eddig leginkább a jó öreg “to the ground baby” metódust használta, emlékszünk ugye mi lett a Starving Buzzardból vagy a Warsong Commanderből. Bár, igaz, ami igaz, ott van például Leeroy vagy az Auctioneer, amiket finomabban sikerült nerfelni, használhatóak maradtak a gyengítésük után is. Ezt csak ezért hozom most fel, mert eltelt már majdnem két hónap a Standard mód bevezetése, és azzal a játék eddigi legnagyobb nerfbunkó-csapkodása óta, hát érdemes lenne kicsit visszanézni, hogy melyik kategóriában esnek az akkori változtatások. Mondom, ahogy én látom a dolgokat, kommentben mondhatjátok, ti hogy látjátok:

  • Ancient of Lore – a nerf óta egyszer sem találkoztam vele, egyértelműen túl lett tolva a nerf. Talán ha a manaköltségét emelik meg, a 2 helyett 1 lap húzásával, jobb lett volna
  • Force of Nature – eleinte még elvétve szembejött kísérletező kedvű druid deckekben, de aztán kikopott teljesen.
  • Keeper of the Grove – kötelező lapból tech választás lett, ami jó
  • Ironbeak Owl – teljesen átvette a helyét a silencelő elf, de valószínűleg azért is kopott ki részben a metából, mert a silence effekt éppen nem annyira univerzális és erős, mint régebben
  • Big Game Hunter – nagyon ritkán látom, de nem is baj, nem volt egy fun lap
  • Hunters Mark – teljesen jól sikerült nerf, továbbra is használják, de kicsit lejjebb lett csavarva az ereje
  • Blade Flurry – egyáltalán nem látom játékban, de a valószínűleg túl erős lenne vele a rogue, hiszen nélküle is top pakli a miracle
  • Knife Juggler – minden agresszív deck kötelező eleméből a zoo kötelező eleme lett, ami tök jó eredmény
  • Leper Gnome, Arcane Golem – teljesen eltűntek, hála a jó égnek, rémületesen buta aggró tulok lapok voltak
  • Molten Giant – szintén eltűnt, handlock se nagyon van már, csak renolock. Szerintem kár érte
  • Master of Disguise – nem igazán látom, mik voltak azok a lapok, amiket a nerf után már ki mertek adni mellé, mert a nerf előtt túl erősek lettek volna, de annyi baj legyen, eddig se használták, ezután se
Tetszik(5)Nem tetszik(0)


  • Morti da hunter

    Én a blade flurry nerfet nem értettem miért lett ennyire "to the ground". Maradhatott volna a.) régi manaköltségen, csak minionokat sújtó sebzéssel vagy b.) az emelt manaköltséggel az eredeti hatás, de ezt a két oldalú odab*szást erősnek éreztem. 😀

    Tetszik(4)Nem tetszik(0)
  • warruth

    A Handlock nekem is hiányzik, tényleg az egyik legérdekesebb, legváltozatosabb pakli volt. Dehát semmi sem tart örökké, így is elég sokáig volt a meta része.

    Tetszik(3)Nem tetszik(0)
  • fects

    És jegyezzük meg, hogy összességében is jó lett a meta, van többféle agro, tempo és control pakli is, ami legend képes.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑