HEARTHSTONE bc-live_1104

Készült 2016. november 4. | írta Astonkacser

8

Aljas utcák Gadgetzanban

Tetszik(2)Nem tetszik(0)


  • Impi768

    Meanwhile in the Blizz HQ:
    -Héj Jani ,hogyan tudnánk a Priest kasztot kijavítani?
    -Csináljunk belőle Mage-t!

    Tetszik(2)Nem tetszik(1)
  • http://www.szopoalarc.hu Bermuda

    Gondolkoztam rajta, hogy hozzá merjek-e szólni, de inkább nem tartom magamban - max, kapok pár piros hüvelykujjat:
    Bár nem játszom a játékkal (gyanús, ha valamit ingyen adnak), de a trailereket mindig megnézem és ez is nagyon tetszik, ugyanakkor nem tudok nem belekötni:

    1) Hogy van az, hogy "Mean streets of Gadgetzan" a címe, mikor a játékban ez egy egyutcás település, az is egy r=10m-es harcketrect körülvevő körút? Valahogy ezt a sikátoros, urbanizált képet kicsit nehéz hozzákapcsolni a WoW-os istenháta mögötti questhubhoz, ami leginkább a Rejtő könyvek lepukkant és elhagyatott sivatagi támaszpontjaira hasonlít (pedig milyen jó lenne, ha így nézne ki!)

    2) Ez a sok civilruhás gengszter is mennyire király már! A Karazhanos kieg. trailerjében is tetszett, hogy szabadjára engedhették a fantáziájukat a kreatívok és nem kell kötött sémákhoz ragaszkodni, de itt ez a '30-as évek feeling még inkább üt. Nem is értettem soha, hogy miért visel az összes MMO-ban a legutolsó városlakó questgiver is olyan öltözetet, mint a hősies player karakterek - akkor egyáltalán minek vagyunk? Ilyet is akarok - sok inges-csuhás NPC-t, akik közül ki lehett tűnni.

    Tetszik(4)Nem tetszik(1)
    • https://battle.net/recruit/X6PXJJLMR8 Khas Dylar

      Várj, nem értem.

      Most akkor az van, amit az 1. pontban írsz és "miért nem úgy néz ki Gadgetzan, mint a WoW-ban?" vaaaaaaagy az van, amit a 2. pontban írsz és "dejó hogy szabadjára engedik a fantáziájukat a készítők!".

      Most akkor melyik véleményed a valid?

      Tetszik(1)Nem tetszik(0)
      • http://frostshock.eu/ Astonkacser

        A bejelentéskor elmagyarázták. Gadgetzan ügye csak egy utolsó outpost Tanarisban. De a Cataclysm miatt egy kikötőváros lett. És, képzeljük el, hogy ez annyira fellendítette a kereskedelmet, hogy hatalmas város lett belőle.

        Szóval az én értelmezésem szerint az új kiegészítő egy fiktív, jövőbeni Gadgetzanban játszódik. Nem kell megérteni, ez csak egy játék ...

        Tetszik(1)Nem tetszik(0)
      • http://www.szopoalarc.hu Bermuda

        Ez nem két vélemény, hanem egy. Aka. "miért nem így néz ki (a WoW-ban), mert tök jó lenne, ha így nézne ki". Nekem a HS köré rajzolt art messze színesebbnek és szabadabbnak tűnik, egy olyan fantasy világnak amivel sokkal szívesebben játszanék, mint a WoW-val, pedig elvileg egy univerzum a kettő.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ucnahvuli

    1-re . bemutatóban elmesélték h cataclysma miatt gigapolisz lett a kikötőváros jellege miatt.

    amugymeg wowban legtöbb dolog 10x olyan kicsi mint amúgy.

    Tetszik(3)Nem tetszik(0)
    • http://www.szopoalarc.hu Bermuda

      Ez végülis logikus, csak eddig az RTS-ek jellegzetessége volt, hogy minden egység csak egy jelképe a loreban betöltött valódi méretének (mert ott nem lehet millió fős démonhadsereget meg óriásvárosokat modellezni) - a többit meg képzeld hozzá. Mikor áttértek RPG-re, úgyvolt, hogy mostmár minden real-size lesz, még ha mondjuk nem is nyílik meg előttünk az összes ajtó.
      Mert míg mondjuk egy Undercity vagy Exodar azért elég jól behatárolható kell, hogy legyen, itt azért tényleg ég és föld a különbség a képzeletbeli és jelenleg live Gadgetzan között, ha ez lenne az.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • anthony

    nagyon nem tetszik eddig amit erről a kiegről tudni lehet
    sadpanda

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑