HOTS no image

Készült 2015. május 20. | írta Astonkacser

40

Elindult a Heroes Of The Storm Open Beta

Ha még nem lett volna alkalmad arra, hogy kipróbáld a Heroes of the Stormot az alfa vagy closed beta fázisban, akkor most annyi a dolgod, hogy ellátogatsz az eu.battle.net/heroes/en oldalra és pár klikk után bemmmm máris tolhatod a játékot.

Szerintem amúgy király a játék. A Blizzard ismét jól alkalmazta az ‘easy to learn, hard to master’ mottóját. Ha sosem játszottál MOBA-t akkor is villámgyorsan elsajátíthatod az alapokat, illetve rengeteg lehetőség van a fejlődésre tapasztalt játékosoknak is. Emellett a HOTS-ba belekerült minden szükséges elem ami ezt a klasszikus játékstílust élvezhetővé teszi, és minden olyan zavaró elem kikerült ami vagy felesleges vagy rontja a játékélményt. Majd ezután alkalmazva a 1/3-1/3-1/3 szabályt kapunk 1/3 újítást a talent rendszerrel, a rengeteg különféle mechanikával ellátott pályával és a már szokásossá vált szintezős, achievement és küldetés rendszerrel.

Tapasztalatok? Vélemények?

Tetszik(0)Nem tetszik(0)


40 komment érkezett a(z) Elindult a Heroes Of The Storm Open Beta poszthoz

  1. Oryon mondja:

    Sztem ezzel nagyon mellé lőttek...
    Semmi sem számít a játékban. Lasthit? Nem kell... Pénz managgelés? Nem kell... Itemek? Item manage? Counter item build? Áhh...
    Nyomjad csak azt egyszer csak valaki nyer.
    Nem egy mecs volt ahol 10 killel jobban áltunk majd szépen lassan bedaráltak minket egy idő utána. Közel sem vagyok profi játékos épp azért gondolom h nekem kéne szóljon a játék de abszolút követhetetlen. LOL/DOTA-ban tudom h hát azért ettek meg mert jobb itemjeik több lasthitjük stb volt. Itt az egyetlen variálandó dolog a szint, ami közel sem számít annyit mint tűnik. Lehet h 5en fun, de soloban 50 játék után bődületesen gyenge.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. augustames mondja:

    Egy pár meccs után csak ez jutott eszembe:

    "Szegény ember dotája." (mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja)

    Kuka lett a sorsa, Oryon által említett bődületes mellé lövések miatt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Makk mondja:

    Igazából nem rossz, de ezek a mobak szerintem nagyon hamar unalmasak lesznek.
    Még a Warcraft 3-ban szerettem őket (mert ott rengeteg map volt amiből ugye a mai mobak indáltak ki), de ott legalább volt rengeteg féle és 1 meccs után mehet a következő lényegesen eltérő más.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Arilian mondja:

    Ez egy olyan dolog ami elméletben mukodik, gyakorlatban valahogy mégsem. Jok a porgos meccsek, eltunt a foloslegesnek tuno a lasthit, de a végeredmény valahogy nagyon harmatos.

    Én gépek ellen szoktam egyet Raynorral lovoldozni ha csak 15 percem van

    Néztem 'pro' meccseket is a DOTA sokkal élvezhetőbb és változatosabb.

    Azt speciel, hogy konyebb forditani vert helyzetből én pozitivumnak érzem, de ennyi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. 1301205 mondja:

    🙂 Igen, a Blizzard teljesen mellélőtt, mint mindig. Megint csinált egy olyan semmit, amit egyből el is fog mindenki felejteni, és véletlenül sem fognak millióan játszani (mert ügyebár, a Blizzard a szarra van specializálódva).

    Sokkal jobbak is tudtak volna lenni, ha olvassák a frostshock kommentelőket, és beteszik az in-game shopot, a lasthitet, és a többi nélkülözhetetlen dolgot, és lemásolnak egy IGAZÁN JÓ játékot, mint például a League of Legends, de még erre sem képesek, megpróbálkoznak valami újítást és egyszerűsítést belevinni, meh...

    Szintén nevetséges, hogy nem az a csapat nyer automatikusan akiknek több kill-jük van. Most komolyan WTF ?!?!!!44 mi a f*szért kell foglalkozni az objectives-ekkel.

    Továbbá felháborító, hogy twitchen már most néha top10-ben van, de gondolom ez napok kérdése, és el fog tűnni (mert egy szar és mert azt mondtam, és játszani sem fogok vele).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. rapbandita mondja:

    hogy lehet a CS-t fölösleges dolognak nevezni, mikor a mobákban a lénelés legfontosabb eleme a trédelés. megéri az a +40 gold a fél hp-mat?

    a moba early game a jó gankelésről és a jó cs-ről szól, ezek nem felesleges elemei a játéknak, hanem meghatározó részei, amiben lehetsz jó, meg szar. Én pl azért nem játszok ad carryt mert hülye vagyok hozzá, hogy eldöntsem mikor figyeljek az ellenre és mikor tegyem fel a last hit szemüveget. viszont értem annyira (igen, egy beképzelt pöcs vagyok) a játékot, hogy az ad carry mellett játszom.

    a Heroes of the Storm egy brawler game, ami újabb típusú moba, mint a dota/lol testvériség, ezért lenne BENNE felesleges a creepelés. ezért nincs benne gold. ezért nincs benne item. (amúgy van, csak be kell érte áldozni néhány talentet), itt nincs counter item build, de van counter skill pick. 50-50%. épp mint a creepeknél. pont ezért nem jelent semmit ha van early 8 killje a csapatodnak, mert amíg ti rohangáltok a killek után, ők szépen szedik az xp-t lanen és rommá vernek mid-game.

    ez brawler, ez nem moba. itt a hősök kerülnek előtérbe és az aktuális map/game mode tökéletes ismerete, amott komolyabb felkészülést és csapatmunkát, hős interakciót kíván meg a játék. kinek a pap, kinek a paplan.

    szerintem kiválóan megfér egymás mellett a két stílus, de ha MUSZÁJ választanom, ezúttal inkább megtanulom a másik role-t is bot lane-re. sorry blizzard.

    ettől függetlenül a HOTS iszonyat jó móka, főleg barátokkal, kötetlenül, kizárólag az önfeledt szórakozás kedvéért, feledve minden kompetitív célkitűzést. gj blizzard.

    Üdv

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. xxxSlyxxx mondja:

    Bekészítettem a popcornt, jöhetnek a kommentek!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. carville mondja:

    @Oryon: Hát ha előnyben voltatok és vesztettetek akkor inkább magatokban kéne keresni a hibát, de persze tudjuk hogy mindig a másik hibája.

    Az eddigi kedvenc játékom nekem az volt, amikor mi csapatunkban volt 2 specialista (én az egyik) 0 Assassin, a másikban meg fordítva, 2 Assassin és 0 Specialista. Én már ebből tudtam, hogy náluk van a Team fight előny nálunk a PvE (Én ennek hívom a minion, erődöt és campek gyilkolását) előny, de ha ügyesen játszunk az elején és szint előnyt szerzünk akkor behozhatjuk.
    Nem így történt. A csapatunk persze teljesen ötlettelenül bolyongott a térképen, a team fightokban meg jól meghaltak a többiek, ment a szint előny az ellennek, amiért csak még nehezebbek lettek a Team Fightok.
    Történt viszont, hogy az első lane-re az ellenfél nagyon ritkán figyelt, nagyon hamar szétvertünk ott mindent, mert lassan reagáltak amikor arra voltunk.
    Mikor nekünk már csak a Core maradt az ellennek meg 2 Keepje volt, 2 szintelőny, alsó lane-en viszont szabad volt az út hozzájuk, mind 3 Mercenary camp fenn is volt azon a vonalon.
    Akkor nekem és a másik specialistának volt annyi helyzetfelismerő képessége, hogy szépen elhappoltuk sorba mindegyik mercenaryt, és besétáltunk az alsó vonalon, mert az ellen persze most se figyelt rá, a többi 3 csapattársunk meg nem csinált semmi hasznosat.
    Az egyik ellenféllel találkoztunk út közben, de még se jöttek a társai, mi csak csaptuk a Core-t ezerrel vele nem törődtünk, mire méltóztattak oda menni a saját core-jukhoz a többiek és megölni minket, 3%-on tudtak megállítani minket. Azt az egyik mercenary a következő másodpercben befejezte.

    Tipikus példája annak, amikor valaki csak játszik, de nem figyel. Az ellenfél Nova biztos szét szidta a többieket (joggal), a mi csapattársaink meg ott értetlenkedtek, mert annyira fogalmuk se volt az egészről...

    De volt már olyan játék amit azzal húztunk be, hogy vaskézzel magamhoz vettem az irányítást és akkor és oda ment mindenki amikor én azt mondtam. Mivel követtek, tudtunk összeszedettek lenni, és látható hátrányból úgy nyertünk, hogy a végén versenyt is kellett futni az idővel. Ez persze csak akkor működik, ha nem 4 olyan csapattársat fogsz ki, ahol mindenki jobban tudja a másiknál, és nem azért nem fogadnak szót mert jobb ötletük van, hanem mert csakazértisénvagyokakirályésteabalfasz... -_-

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. carville mondja:

    első lane az Alsó lane akar lenni. Miért nem lehet még mindig kommentet szerkeszteni? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. Endyr mondja:

    Hat en az vagyok, aki sosem jatszott MOBAval, evek ota probalnak ravenni, h kezdjem el a LoL-t, de valahogy nem vonzott. Itt meghivot kaptam hots alfara, gondoltam ha valahol akkor blizznel probalom ki, a jatekaikban meg nem csalodtam.

    No hat kb 20-30 gep elleni jatek utan gondoltam kezdem erteni az alapokat, bar meg a hosoket nem ismertem. nekilendultem a versus-nak, alapvetoen ket dolog tortent:
    1. az ellenfel sokszor ugy megolt 2 sec alatt, h azt sem tudtam hol volt
    2. bar taktika sosem volt, folyamatosan kaptam a csapattarsaktol, h milyen hulye vagyok, mert azt csinalom amit es miert nem mashol vagyok.

    2 nap utan feladtam...Foleg a 2-es pont zavart. A jatek lehet, h jo, de a kozosseg ritka szar.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. Oryon mondja:

    @rapbandita:
    A counter skill dologgal csak az a baj h maximálisan 2 értelmes talent van n szintenként, a többi kalap kuka. Ebből countert építeni elég nehéz. Elég sok olyan kari van aminek nagyjából fix a buildje, mindentől függetlenül (Nova, Malfurion, Siege Tank ...)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. Oryon mondja:

    @1301205:
    Az h mi jó és mi populáris közel távol sincs köszönőviszonyban. Tény hogy az egyik szubjektív, a másik nem, de itt véleményeket szoktunk nyilvánítani, így ez nem hiszem h probléma. Azért mert a TV-ben (Twitch, UPC nekem 8) mindenki jóban rosszban-t néz az még nem lesz jó (IMDB értékelés)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. Edesanyakicsifia mondja:

    @Endyr:

    A kozosseg minden mobaban hasonlo. Ezert erdemes talalni ismerosoket akikkel egyutt tudsz jatszani mert ok ha azt mondjak ,hogy hulye vagy legalabb meg is indokoljak ,hogy miert nem csak elkuldenek anyad fele.
    Valoszinuleg akik leginkabb jatszanak a jatekkal mas mobat is kiprobaltak mar es ugyanazt a 1vs9 mentalitast probaljak alkalmazni ami a Dota-s illetve LoL-os taposoarkokban van , mindenki mas hulye csak en vagyok helikopter.

    Ha elvezed a jatekot probald ki ismerosokkel a csapatodban , teljesen mas elmeny mint a solo queue.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. Bermuda mondja:

    "és minden olyan zavaró elem kikerült ami vagy felesleges vagy rontja a játékélményt"

    Tök jó, nincs benne multiplayer mód?

    Amúgy anno még mikor bejelentették valamelyik Blizzconon, már akkor bejelöltem a battle.net-en hogy "Igen, szeretnék bétázni", de úgy látszik még az open beta indulásakor is csesznek küldeni valamit, hogy hé, paraszt ez az út megyen itten DOTA-ra. Mondjuk mostmár mindegy, mert fogadalmam van, hogy nem játszik semmivel egy darabig, de ha játszanék, azért biztos kipróbálnám a HoTS-t. Nem baj, több marad másnak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. Deathcrow mondja:

    A magam részéről ki fogom próbálni, próbáltam én értelmezni és élvezni a DOTA és LOL játékokat, de inkább maradok a HS/CSGO vonalon...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. Ballasztik mondja:

    Szerintem BAROMI JÓ végre nincs az hogy valaki elimbul és egyedül bedarálja a másik csapat 5 játékosát és ez néha nem a tudáson csak heron múlt (én is csináltam ilyet vicces meg minden de az nem teamplay). Az hogy közös xp van 1 csapatban baromi jó és az is hogy nincs gold. Végre az 1 lanen lévők nem azért hajtanak hogy egymás elöl vegyél el a lasthiteket. Az sem utolsó, hogy nem a lanelés a legfontosabb hanem tényleg a teamplay. Ha sz**sz a csapatra és elvagy egyedül ők meg halnak te nem tudsz imbulni így rá vagy kényszerítve a csapatjátékra ami szerintem a mobák lényege kéne legyen.

    (1 példa: gardenes pályán ha valaki tudja használni a terrort akkor max 4 körből bent van úgy hogy csak a főháza áll ellenfélnek. Sajnos sokan még nem látják a lényegét a gamenak és nem gondolkodnak. Védekezni sem tudnak ellene. Mi pl úgy toljuk én futok gardennel rombolni 4 haver meg agyoncsapja ellenét mielött az elérni a mienket.)

    Nagyon ajánlom mindenkinek, mert ide kevés hogy lasthitelj legyen sok goldod és egyedül legfeljebb másodmagaddal is lehozod ha a másik 3-4 nem hal túl sokat. Itt kő keményen CSAPATMUNKA kell, mert lényegében minden pálya erre épít.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Ucnahvuli mondja:

    én alfa óta tolom, moba tapasztalat az annó a régi eredeti dota-ból volt egy kicsi.
    érdekes a lol-t ezután próbáltam ki.

    nekem mind1ik tetszik, a hots-al azért szoktam többet tolni, mert pörgősebb. (szerintem gyorsabb az egész, és a meccsek is rövidebbek stb.)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. Shadowsun mondja:

    @Bermuda: Hát a Blizz nem is fog küldeni semmit ahol leírják, hogy melyik út vezet a DOTA-hoz 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. Shadowsun mondja:

    @Ballasztik: Bár bocsi, de az összes MOBA lényege a teamplay, lehet kis szinten megtudod csinálni, hogy elimbulsz és szarrá vered az enemyt, de nagyobb skill szinten ezt nagyon nehéz megvalósítani, mert ott erre figyel az enemy. Az meg nincs egy MOBA-ban sem, hogy 1v5-ben megölsz mindenkit. A teamfightokban nem csak egy ember fogja szétverni a csapatot, hanem pont, hogy az számít, hogy mennyire jól kombózzák össze a skilleket. Amúgy meg HotS-ban is vannak olyan hősök amik túl imbák a többihez képest, ez látszik is, higy meccsről meccsre ugyan azokat a hősöket megtalálod valamelyik csapatban

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. augustames mondja:

    @1301205: szóval azt mondod, hogy amit a Blizzard csinál az hibátlan és makulátlan, ők a fény a sötétségben stb.. ? 😀

    Az, hogy kivettek egy csomó dolgot amik a jelenlegi mobák alapjait alkotják, és ezután igazából semmi forradalmit nem raktak a játékba ez elég sok mindent megmagyaráz.

    Az egyszerűsítésnek is megvan a maga hátránya.

    Nagyobb réteget vonzanak be, na de milyen minőségben...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. papirusz mondja:

    @augustames: sajnos a sok egybites agyú még mindig nem bírja felfogni hogy a HotS az nem egy LoL2 és nem egy DOTA3 hanem egy másik játék.
    nincs benne semmi forradalmi, csak a megszokott 1 pályás mobákhoz képest jelenleg van 7 különböző map (várhatóan a hősökhöz hasonlóan jönnek még újabbak párhavonta), más más eventekkel, campekkel, bossokal amik segítenek.
    újítás hogy nincs olyan 45 perces meccs, aminél 10 perc után már látod hogy ki fogsz kapni, de csak végig kell nyomjátok még 35 percig mert az milyen fun.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. augustames mondja:

    @papirusz: Nem látom a kommentemben a lol2 és a dota3 megnevezéseket, sőt a lol és dota megnevezéseket sem... nem szégyen valamit 2x elolvasni és értelmezni mielőtt elkezded a másikat sértegetni...

    Javaslom a moba kifejezés googleba való bepötyögését kezdésnek.

    Tisztelettel az egybites a fél bitesnek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. Afthraste mondja:

    Hát most pár napig a hatalmas újoncáradat miatt csak mértékkel, de továbbra is kedvenc, jó pár MOBA-t próbáltam, köztük természetesen a legismertebbeket is (DOTA2, LOL, Smite), és igazából pont az élvezhető a HotS-ban, hogy pörgősebb és konfliktus centrikusabb mint társai. Embere válogatja, mi fog neki tetszeni, az biztos, hogy a Blizzard nem lőtt mellé. A HotS egész egyszerűen más. Aki azt szereti, hogy betanult cuccokat megveszi és oda vissza rohangálnak a laneken meg jungleben, annak nem fog tetszeni, aki pedig inkább arra vágyik, hogy bizonyos feladatokra bekupacosodjanak a különböző poén hősök és darálják egymást, annak pedig top1 lesz.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. rapbandita mondja:

    Na azért ne essünk át a ló túloldalára sem, 1v5-ben egyik dotát sem fogod lehozni komolyabb szinteken (mert igen, az a mérvadó, attól függetlenül, hogy mi milyen bracketben játszunk), már csak azért sem, mert ahhoz minimum az ellenfél hülyesége kell, de jobb esetben egy face-tank, ami rögtön 2v5.

    az meg hogy pörgősebb a HOTS ízlés dolga. aki úgy véli unalmas pl a LoL, annak nyugodt szívvel ajánlom a nemrég lezárult MSI döntőt, ahol az SKT csapott össze az EDG-vel, (kontrol vs chaos), vagy a jövő csütörtökön startoló NA/EU LCS Summer Splitre is érdemes odakapcsolni, van ott dara és "comeback" bőven.

    Keep Calm, and Finish Him.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. anthony mondja:

    Kipróbáltam pár meccs erjéig (lvl 6, szóval minimálisat játszottam tényleg), de gőzöm nincs mit kell csinálni, és a játék ingame semmi segítséget nem ad. Mit kell csinálni az adott mapon, stb. Majd ha lesz kedvem utánanézek valahol, de pl icy veinsen is csak hero guide van. Egyelőre nem keltette fel annyira az érdeklődésemet, hogy komolyabban dokumentálódjak.
    De ha valaki esetleg segíteni is akar írjátok már le hol érdemes dokumentálódni, illetve a f2p hősök közül melyiket érdemes húzni, úgy hallottam a 90%-uk semmit sem ér?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. Afthraste mondja:

    @rapbandita: azért nem mindegy, hogy milyen a játék a "mi bracketünkben", mert aki játszani akar és nem pár top játékost nézni, annak unalmas marad a játék, több a nem pró játékos mint a pró

    @anthony: a f2p hősök minden kedden változnak, hero buildet meg gameplayt heroesfire.com-on nézhetsz, mapokat mielőtt elindul leírja a loading screenen, általában a 10 játékos közül valakire mindig kell várni, hogy azt a pár sort kényelmesen elolvasd, mivel a f2p változik, nem tudom minek lenne 90%-a semmitérő, amit kezdőként kerüljenek az emberek pls: The Lost Vikings, Abathur, Gazlowe, Falstad, Nova, Rehgar, Tyrande, Murky, ezeket a karaktereket általában bajosan használják legtöbben amikor f2p-ek a héten, illetve Muradin, ETC, Sgt. Hammer első nekifutásra gyengének fog tűnni ha nem nézel utána vagy nem támogat a csapat

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. Erabenimsun mondja:

    @anthony: Amit minden egyes map töltőképernyőjén leírnak, az a számodra szükséges információk túlnyomó részét lefedi. Ami ennél bonyolultabb, mint pl, hogy a Mercenaryk mikor lépnek játékba, vagy hogy milyen időközönként aktiválódnak az objective-ek azokról a www.heroesnexus.com vagy a http://www.heroesfire.com/ -on érdemes információt keresgélni, de jó dolgokat hallotam a HotS redditről is, viszont mivel én nem vagyok hajlandó redditet használni, erről nem tudok nyilatkozni.

    A jelenlegi free herok ritka erősek, Raynor kivételével mindegyikbe érdemes belekezdeni, de egy kicsit részletezem.

    Muradin: nemrég kapott eszetlen buffot, kábé a legjobb tank most a játékban, viszonylag könnyű vele jól játszani.

    Anub'arak: bugos volt mint a szemét, helyrehozták a legutóbbi patchban, de sokáig nagyon rossz volt, most viszont az élvonalban van, a legmagasabb winratevel rendelkezik perpillanat a játékban. Kissé komplikáltabb mint Muradin, de ő sem vészes.

    Brightwing: A legjobb support a játékban. Ez nem viszont a legjobb healert jelenti, és effektíven játszani jelentősen nehezebb a többi supportnál, kezdőként egyelőre hanyagold szerintem.

    Kerrigan: Fejből kell tudni, mikor mennyit bírsz ki a traited segítségével, és a W+E kombót pengén kell tudni végrehajtani, mióta elvették tőle a rewindet nem top tier, de még mindig elég jó. Eszetlen szórakoztató játszani.

    Raynor: Nemrég teljesen átdolgozták, gyenge közepes azóta, nem ajánlom.

    Nazeebo: Ultrabrutálgusztustalanópé volt, kis nerfet kapott nemrég, még mindig bőven az átlag fölött van, a kitje nekem elég fura, szóval nem játszom sokat, de sokan nagyon szeretik.

    Lost Vikings: Na, őket felejtsd el, abszolút broken hős(trió), cserébe kb 200-300 meccs alatt nem ajánlanám senkinek, Illidan mellett a legnehezebb hős(ök). Az egyik Team League társam, aki professzionális RTS player volt évekig 93%-os winratet tart velük cirka 500 meccsből, de a mostani free week jól mutatja, mennyire nem egyszerű ilyen szintre jutni velük, amikor a legtöbb Viking játékos igazából csak ingyen XP az ellenfélnek 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. zolij mondja:

    Anno az eredeti WC3 DotA moddal játszottam, meg később SC2-ben kipróbáltam az ilyen pályákat. A LoL-t próbáltam, de nem fogott meg.

    És akkor a HotS:
    - jók, hogy viszonylag rövidek a meccsek, 20-30 perc alatt vége van
    - ötletesek a pályák, jók a bónuszok (cursed, temple, meg ezek)
    - Blizzard hősök, régóta vártam hogy Warcraft 3-as hősökkel játszhassak újra
    - jelenleg elég kevés pálya van, hosszútávon ettől unalmas lehet
    - a balansz nem az igazi még minden esetben
    - vannak hősök, amik nem annyira élvezetesek. Pl. Lili nagyon jó healer, de kb. ennyit tud, míg egy Uther vagy egy Tyrande azért másra is használható (persze cserébe rosszabb healerek)
    - randomnál sokszor fut bele az ember olyanokba, akik nem tudják mit kéne csinálni az adott pályán, csak rohangálnak fel-alá mint a mérgezett egér

    Szóval jelenleg nagyon tetszik és szeretek vele játszani, de kérdés hogy hosszútávon nem-e unom meg.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. anthony mondja:

    @Afthraste: @Erabenimsun: köszi a választ, valahol azt olvastam kevés a használható hero, akkor vagy régen volt, vagy téves info.
    Ránézek valamikor megint a játékra, mert jön a nyár, kezd túl sok szabadidőm lenni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. papirusz mondja:

    @augustames: te magad mondtad hogy szegény ember dotája, és nem azt hogy szegény ember mobája ...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. augustames mondja:

    @papirusz: Úgy látom még ugrálsz is a szövegben, nyugodtan olvasd végig a zárójeles részt is...

    Az első dotA egy warcraft 3 mód volt, amely a warcraft-wow hőseit vonultatta fel. Minden moba ősatyjának is nevezhetjük nyugodtan (így teljesen nem igaz, mert egy starcraft mód volt legelső, de ez vált ismerté).

    A hots ugyanezeket a hősőket vonultatja fel más csomagolásban. Nálam ezt jelenti a szegény ember dotája kifejezés.

    Felőlem ez az értelmetlen kötözködés befejezve.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. Ucnahvuli mondja:

    raynor nagyon erős late game-ben ha megfelelően trait-elsz...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  33. Azie mondja:

    @Endyr: 2015. van. Gondolom az fel sem merült, hogy beírd a keresőbe a választott hős nevét és hogy hots guide. Inkább anyáztattad magad és elk*rtad 4 másik ember játékát. Úgy látom 10 év alatt nem fejlődött egy dekát sem a magyar játékosok mentalitása (igen, általánosítok, mert 90% ilyen).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  34. Teli mondja:

    Megnéztem a bétát, nem is került rájönnöm hogy mi ennek a játéknak az értelem, ez még a Diablo3-nál is értelmetlebb klikk&kill játék.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  35. Afthraste mondja:

    @Teli: joking right?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  36. Azie mondja:

    Mikor és hol lesz idén a FS! szülinapi kocsmázás?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  37. pefcs mondja:

    @Oryon: Az itemes cuccokkal egyetértek, de a last hites feedelős hülyeség az egyik legjobb dolog, amit a többi moba-ba is berakhatnák.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  38. tntmaxy mondja:

    Én maradok ennél: http://images2-hu.gs-static.com/products/4096x4096/2015/04/16/552fb51869779-0a870-regi-retro-rugos-asztali-foci-dobozaban.jpg

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  39. Kerlon mondja:

    LoL-al játszottam nagyon sokat anno, és bár sok championt megtanultam használni, sikerült többé kevésbé az itemizéciót elsajátítani, a CS mindig nagy gyengém volt, emiatt nem is erőltettem a kompetetív részét, mert ha kicsit értelmesebb ellen jött szembe lane-en, akkor kigoldozott.

    HOtS-ban ez tetszett a legjobban + a team XP. Viszont egy idő után nekem unalmassá vált az itemizáció miatt. Talent rendszerrel az a baj, hogy van majdnem minden herora egy cookie cutter build és azzal mész, akármit pakol az ellen. Egy két kivétltől eltekintve. Illetve a hero league nem adta meg a kompetetív élményt nekem, nem tudom miért.

    Jó magam, most Smite-ot tolom, ami adja nekem a LoL feelinget és nincs creep score, csak skill shotok.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  40. MaRee mondja:

    Vicces dolgokat mondanak itt egyesek, nem kell skill, stb.. Hanyas rankra jutottak el hero leagueben a fikázók? Ja, hogy még 50-ig sem? Nem a három darab quick matchből kell megítélni a játékot, ahol lesz*opatták a csapatát, mert mindenki balfac volt. Ugye itt nem egy pálya van hanem sok, mindegyik különböző mechanikával, különböző taktikával, optimális csapat összeállításokkal, stb.. QM-ben sem lehet az agyatlan kattintgatással nyerni, pedig ott ugye random csapatokat sorsol össze, de már ott sem mindegy, hogy melyik hero milyen buildet használ, stb.. HL-ben meg aztán végképp nem mindegy, hogy melyik csapat milyen mapra milyen herot pickel és azzal melyik buildet választja.

    Szerintem nagyon fun a játék, egyedüli hátulütője hogy a normális fejlődéshez kell a stimpack (ezt először 7 napra kapunk ingyen, később lehet venni 7 vagy 30 naposat), ez 150% bónusz xp-t és goldot ad a meccsek után. Enélkül időmilliomosnak kell lenni, hogy eljussunklegaláb 30-as szintre, meg a hősöket ki tudjuk húzni 10-es szintre, ha meg szeretnénk hozzá esetleg venni a master skint, ami 10k arany, meg eleve bevásárolni a hősökből. De enélkül is nagyon jól el lehet szórakozni vele, de a HL-be komolyabban senki ne vágjon bele már, mert a béta végével azaz kb 2 hét múlva resetelik az összes rankot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑
  • FS DISCORD

  • FrostShock!

    13 User(s) Online Join Server
    • tamszabo
    • Enxos
    • szaroszsak
  • KAPCSOLAT

    Ha hírt akarsz beküldeni, szeretnél üzenni valamit, észrevételed, javaslatod van, küldj egy e-mailt a szerkesztőségi email címre: frostshockszerk kukac googlegroups pont com

    Ha bármi más gondod, bajod, problémád van az oldal használata közben, akkor ugyanarra a címre írhatsz.

  • KOMMENTEK

    • tntmaxy on Diablo II gameplayTetszetős a gameplay videó. Egy Tristam zene háttérzenének azért rengeteget dobott volna a nosztalgia hangulaton. :)
    • jaurin on Bemutatkozik a Core Sethttps://www.hearthpwn.com/news/8028-core-set-has-been-released-all-cards-in-the?comment=168 Itt szépen összeszedte a hozzászóló, mi megy és mi marad. Igen, Blizzard, Shadow Word: Pain és más ikonikus lapok
    • Endyr on Bemutatkozik a Core SetNa én pont a visszatérő vagyok, lehet erre visszanézek. Ez a teljes szett? Azaz ami nincs benne (pl: Blizzard, Shadow
    • Adi91 on Cosplay lvl60Váó, ez aztán tényleg nem semmi. Az izzó részek még füstölnek is. Le a kalappal.
    • Afthraste on Remember, no preordersEngem annyi aggaszt, hogy már a videóban is beszaggatott a lightning effect :D
    • Bandeetos on Remember, no preordersAkkor én nagyon bátor vagyok.
    • Makk on Remember, no preordersNyilván az online funkciók nem működnek?? Mint az összes hasonló online felület terén? Hogy van e valami módja, mondjuk LAN-nak
    • Attila on Remember, no preordersJa, ne. Kérlek ne ábrándíts ki! :( Inkább sorolj fel pár olyan példát, amiben a multi is rendesen működik, és
    • Makk on Remember, no preordersAkkor ki kell ábrándítsalak mivel természetesen van. Kivéve amelyik értelmetlen.
    • Attila on Remember, no preordersMár vagy 15 éve nincs warez Blizzard játékból a "privát" WoW szervereket leszámítva.
    • Endyr on Remember, no preordersMondjuk brutal ara van egy ujrakiadashoz kepest. Ha feleennyi lenne sokkal kevesebbet gondolkoznek a torrenten, mint most :)
    • finbruan on FeltámasztásNa igen, 20-25 Euró a maximum amit kiadnék érte, meg úgy minden remastered játékért.
    • Win-T on FeltámasztásÉn úgy gondolom, hogy a játék hálózati komponenseit már a mai, modern battle.net (vagy minek hívják manapság) fogja kezelni, csak
    • IssI on FeltámasztásPersze pálcát törni más felett  a legegyszerűbb közbe fogalmad sincs az egészről szerinted boltásal kezdtem rögtön nem .1.07 kezdődött az
    • Rayne on FeltámasztásIgen, az szerintem is erős.