HOTS dustin_browder

Készült 2016. december 11. | írta Astonkacser

11

Dustin Browder átadja helyét

A Battle.net fórumon közölte a hírt személyesen Dustin Browder, hogy azonnali hatállyal átadja helyét mint Game Director. Az elmúlt hónapokban már nélküle folytatódtak a munkálatok, és a teljes Starcraft kontentet illetve az új Brawlokat már utódja, Alan Dabiri felügyelte. Alan 20 éve dolgozik a Blizzardnál, a HOTS csapatban a kezdetektől fogva dolgozik, mostani új pozíciója előtt Technical Director volt.

Dustin valami új projekthez csatlakozik most a Blizzardon belül. Ez talán azt is jelenti, hogy van egy projektjük ami kinőtte magát a koncepció fázisból, és most kell nekik egy igazi veterán hogy a programból terméket, az ötletlből kész játékot faragjon. Ne feledjük el, hogy Dustin a Red Alert 2 óta foglalkozik RTS-el, a Starcraft2-ben is ő volt designolta a játék balanszot, a HOTS-ban pedig már a teljes játék fejlesztését felügyelte.

Leköszönő szövegében azt írja, hogy a HOTS csapat az egyik legjobb akikkel valaha együtt dolgozott, és a mai napig minden este játszik pár meccset. 2017 nagyon izgalmas lesz a HOTS számára, rengeteg új tartalom érkezik majd, és a fejlesztések jó kezekben vannak.

Reméljük valami olyan projekthez csatlakozik most, amit hamarosan be is mutatnak.

Working at Blizzard is the coolest. Our leaders support us in making the most awesome games I have ever played. We are encouraged to take the time we need to make them awesome, and then to keep improving them for years after they go live. We sometimes get exciting chances to work on other projects, too. I’m going to take one of those chances to try something new at Blizzard.

This was not an easy choice to make. I still play Heroes five nights a week, and sitting in the bullpen surrounded by this team has been the most intensely creative experience of my career. But one thing that’s making this decision easier is knowing the future of Heroes is in the right hands.

Over the last few months, I have been transitioning my responsibilities to Alan Dabiri, a 20-year Blizzard veteran and a fellow Heroes of the Storm fanatic. In fact, since StarCraft entered the Nexus in September, the Heroes team has been releasing some of our best content to date all without my daily involvement and I’ve been thoroughly blown away with what they have delivered. For those who haven’t seen him on BlizzCon panels or doing interviews, Alan has had a hand in nearly every aspect of Heroes since the beginning, both in his role as our technical director and as part of the team’s collaborative development process. Alan is also a passionate member of the community, and he’s always in touch with what’s happening on Reddit, in our forums, and wherever you’re talking about Heroes. He’s been relentlessly working to make Heroes better for years, and I’m excited that he’ll be continuing to push the game forward as game director.

The Heroes of the Storm team is one of the best game teams I have ever had the honor of serving on. I cannot believe how much work and love went into turning what started as a tiny mod into the epic experience that it has become today. And the team just continues to pour their passion, dedication, and expertise into patches, updates, and awesome new game features. 2017 is going to be a huge year for Heroes of the Storm, with new Heroes, Battlegrounds, a massive progression update, improvements to our ladder and matchmaking systems, new social systems, new Brawls, and more.

I would like to say a special “Thank You” to everyone in the Heroes community who continues to support us and challenge us to make Heroes better, including everyone who has shared feedback with us on our forums, Reddit, esports sites, and strategy sites, and anyone who has ever sent me a Tweet. You’re the best, and your dedication and passion has made being part of the Heroes community and working on this game a blast.

While my day-to-day responsibilities might take me away from working on Heroes, I can guarantee I’ll always be watching Heroes esports, cheering on Alan and the dev team, and geeking out about the game. And if you’re looking for me, you can find me playing Ranged Assassin or Support in the Nexus.

– Dustin Browder

Tetszik(3)Nem tetszik(1)


  • http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Hokusai/simple evoken

    WARCRAFT 4!!! nem tipp.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Hamu

      Erre mérget nem vennék.
      Az RTS ma már szinte halott a rohadt mobák megölték 🙂
      A Warcraft történetét meg az mmo viszi.
      Szerintem itt valami más lesz.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Astonkacser

        Szerintem lehetséges RTS, de nem valószínű. Valójában a csapat azon dolgozik amin szeretne. Ha RTS-t szeretnének akkor RTS lesz. Lehet van valami teljesen új játékmechanika amitől más lesz mint az eddigiek. A Blizzard mindig is élen járt RTS téren, lehet most fognak valami nagyot alkotni megint. Bárcsak.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Hamu

          Persze azt csinálnak, amit akarnak, de nem az Activision és a Blizzard részvényesei szerint. Tényleg ha RTs akkor mg mindig a Blizzard a favorit, de manapság nagyon kevés rts jelenik meg és a Starcraft mellé kidobni még egy rts-t abszolút tökön rúgás lenne saját maguknak, mert önkonkurenciát állítanának fel (ez de jól hangzik önkonkurencia).
          Ha nagyot kell alkotni arra ott a Starcraft.

          De amúgy tök érdekes kérdés ,van a Blizzardnál, mmo, rts, moba, gyűjtögetős kártyajáték, hack/slash rpg, fps shooter.
          Mi nincs még?

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Astonkacser

            A részvényesek érdeke is hogy nem szólnak bele abba mit kell csinálni. Az eddigi projektek alapján ez mindig működött. Már annak idején a részvényesek nélkül is simán kidobtak olyan játékokat amikbe több év munkáját tették, lásd Ghost.

            A legacy wow projekt is azért nem valósul meg, mert egyszerűen nincsen fejlesztő akit ez a munka érdekelne. Mindenki valami újon akar dolgozni. Sokszor van hogy elkezdenek valamin dolgozni, aztán látják hogy nem jó és kidobják, de ha szeretik a játékot akkor kiadják. Szóval, kábé lehetetlen megjósolni mit fognak csinálni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Don Dondon

            Verseny és sport játék még nem volt.
            Bár az FPS-ben sem vagyok biztos, az Overwatch inkább akció-FPS hibrid, mintsem egy klasszikus csüffögés. Ilyen alapon amúgy RTS-ből is tudnának olyat csinálni, ami szakít a műfaj hagyományaival és több közvetlen gyilkolászós elemet visz bele - esetleg a WoW-ból és Diabloból átemelt featureok képében. Csak mostmár lehetnének kicsit kreatívabb, elborult témáik, mert a Warhammer, Warhammer:40K és random jövőbeli világ adaptációk az ember könyökén jönnek ki.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Hokusai/simple evoken

        Nyilván esélytelen. Sajnos. Viszont megalapozott ötletem az OW után nincs. Az annyira szembement azzal ahogy addig a Blizzardot ismertem hogy nem is tudom mibe foghatnak bele, gyakorlatilag bármibe. Meg kell nézni melyik müfajban van még kakaó hosszútávon és/vagy melyiken lehet látni hogy ki fog emelkedni annyira mint anno az MMOk mondjuk és akkor ezek mentén el lehet kezdeni találgatni. Csak felejtsék el a VR baromságot könyörgöm...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Norton

      Nekem nagy álmom egy Blizzard Univerzum hőseivel készített Overwatch mod. Mennyire zsír lenne Lich Kinggel kardozni vagy Diabloval chargeolni.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tt

    Jaj istenem, ezek a leköszönő szövegek, mintha a világ végére költözne, és nem 3 irodával odébb. 🙂
    Egy scifi mmo nagyon jó lenne, valami olyasmi, mint a Wildstar, az lehet hogy érdekelne, mert a többi játékukban már nem sok fantáziát látok.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Istennyila

    És mi a helyzet a be nem jelentett first person játékkal, amihez nemrég embert kerestek? Gondolom oda fognak most szivárogni a népek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://frostshock.eu/ Khas Dylar FS

      Pár helyen bele lehet futni olyan szóbeszédbe is, hogy arra a projektre ment át.
      Én amondó vagyok, ha "csak" a csapatot kell összefogni és arra kellett ember, akkor jól választottak, de ha FPS-guru kellett, akkor valószínűleg találtak volna nála alkalmasabbat. Aztán persze a fene se tudja, néha jól jön a vérfrissítés és a környezetváltozás.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑