MMO no image

Készült 2013. szeptember 19. | írta Roodie

15

Így múlik el az Öregvilág dicsősége

4 év 11 hónap lassú haldoklás után (azaz pont a játék ötödik születésnapján) a Mythic ma bejelentette, hogy a Warhammer Online szerverek bezárnak pár nappal karácsony előtt.

Személy szerint az egyik legnagyobb kihagyott lehetőségnek tartom, óriási potenciál lehetett volna benne, a világot imádom, játékmenet tekintetében nagyon jó ötleteik voltak, és a RvR rendszerük is pompás volt alapjaiban. Kár, hogy minden más a legalja kategória lett, beleértve azt a hitvány motort, amit sikerült alátenni. Kár érte, az egyetlen MMO volt, amiben szerettem PVP-zni.

Béke poraira!

 

Tetszik(0)Nem tetszik(0)


  • ridikmc

    Egyetértek, annó 3-an kezdtük el headstarttal, előtte még a bétában is toltam. Mi azért hagytuk abba mert valószinű túl hamar értük el a maxot és nem nagyon volt bg, hogy is hívták ott? scenario? Napi 3-4x hivott be de hatalmas hangulata volt, sosem felejtem el egy Skuf nevű kis goblinra vadásztunk bg-n mindig mert ő érte a legtöbb pontot, szegény ahogy észrevett minket futott egészen vissza a start helyig 😀
    Számomra is wow mellett az egyetlen mmo volt amiben élveztem a pvp-t minden szinten.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kvarclovag

    Én is sokat játszottam vele, nagyon élvezetes MMO volt. Kár érte 🙁
    Hmm, kellene készíteni a karijaimról pár képet, videót emlékbe, mielőtt bit porrá zúzzák őket :'(

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • MaRee

    Számomra is érthetetlen miért nem lett már évekkel ezelőtt F2P, inkább hagyták szép csendben meghalni, pedig még hibáival együtt is nagyon jó kis játék volt. WoW után innen vannak a legkedvesebb mmo-s emlékeim.

    R.I.P

    Mjollnirr

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ucnahvuli

    Haldoklik a wow-killer... what?

    Én is sajnálom, toltam is vele. Viszont nem értem mért nem lépték meg már réges rég az f2p-t.
    Miután pl. belerakták az endless trial módot a lvl 1-10 es Tier totál megtelt. Mondjuk pont ezis volt az egyik baja, kb tier1(trial) és tier4(fizetős)- ben léteztek playerek, közte nem. De kb. 2 éve nem jött semmi újítás a gémhez, kaksi store packeken kívűl, és a start óta nem bírtak elkezdeni foglalkozni a bugokkal...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/khetana/advanced Khetana

    Mekkora wow killer volt, mi? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Hatba

    A single f*ck was given 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/faraleth/advanced Faraleth

    Most belegondoltam, mi lesz, ha majd wowra is bejelentik.
    jo-jo, haldoklik, szar, utaljuk, nincs mit csinalni stb, de azert megiscsak (nekem 7 eve) 2. Otthonom..:/

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Eredar

    Na igen azt a F2P-t már rég megléphették volna. De úgy látszik az EA nem szereti, az SWTOR-t is csak csúfolják F2P-nek, igazából nem az.

    Voltak benne hangulatos dolgok de azokat az alapanyagnak köszönhetik (pl a fajok és kasztok kinézete - legalább sikerült jól átültetni őket pixelre).
    Egy másik dolog hogy a szerepjátékosokat teljesen elfelejtették, pedig a WoW kezdete óta egy ilyen MMO-s réteg is kialakult. Anno egy guildtársam volt a bétában, és írt is a Mythicnek hogy rakjanak már be alkoholos italokat a játékba, vagy legalább tudjon a karakter ÜLNI, de nem nagyon foglalkoztak vele. Elég sok dolgot átvettek a WoWtól játékmechanikában, csak pont a lelket nem.
    Az is baj lehetett hogy a WoW csinált egy olyan réteget ami már keni-vágja az MMO stílust, szóval gyorsan felhúz egy karaktert maxra és aztán arra számít hogy ott majd jó sok content lesz. És általában nem így van mert félkészen adják ki a játékokat (ha jól tudom az endgame hiánya több WoW-killernek is betette a kaput)

    Egyébként szépen le lehet vezetni az előfizetők statisztikájából az összes WoW-klón népességének a grafikáját.

    As of September 30, 2008, WAR had sold 1.2 million copies and had 800,000 registered users.
    As of October 10, 2008, Mythic Entertainment announced that 750,000 people were playing Warhammer Online.
    As of December 31, 2008, the number of active WAR subscribers had decreased to "over 300,000" paying subscribers.
    Na így néz ki egy gyors haldoklás, pár hónap és kész.
    Szerintem ez mutatja hogy a WoWot elhagyó emberek vagy gyorsan vissza is térnek hozzá (egy részük) vagy egy harmadik játékra ugranak (arról esetleg egy negyedikre)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Eredar

    Ja és amúgy azért zárják be mert lejár a licensz a Games Workshoppal (és nyilván nem fogják erre megújítani)

    Reméljük a Creative Assembly valami jót csinál majd a Dawn of War ip-vel (bennük bízok csak a Segában nem)
    Már csak az kéne hogy a "sima" Warhammer jogai menjenek egy jó stúdióhoz akik esetleg csinálnának egy jó kis nem-MMO játékot belőle.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://Youtube.com osivis

    Sajnálom. Baromi szar érzés lehet,hogy x playtime után egyszerűen semmivé lesz a karaktered. Körülbelül ezt élhették át emberek a Matrix Online esetében is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Hokusai/simple evoken

    @Faraleth: A wow állandó, 80 éves korunkban is lesznek serverek amin farmolhatjuk a honort a high warlordért. Pedig nem is szeretem a pvp-t.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Brazowny

    Triallal játszottam és nagyon átjött a hangulat, csak az a fránya fizetős rendszer nem kellett volna már oda annyi playerre...
    De, hogy ne csak szomorkodjunk készül egy w40k mmo!! 😀
    http://www.eternalcrusade.com/

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Blasta

    a hirtelen halál a felsoroltakon túl még a " Wrath of the Lich King" volt...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • wozfahqc

    y u no f2p

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://inkvizitor.hu Roodie

    @Blasta: Nem egészen azért... mert akkor vissza is mentek volna az emberek 😀

    A WAR egy pvp-orientált játék volt, remek elképzelésekkel. Csak a használt motor, a normális pve teljes hiánya (ezzel együtt ami volt, az szinte kötelező volt, mert ott jobb pvp gear esett... no komment), a support, a nem-pvp-zóna területek designja, az évekig ottmaradó alapvető bugok, az új érdemleges új content hiánya, a class balance, a borzasztó craftrendszer volt a probléma.

    Azért az igen kellemetlen volt, amikor az ostromokkal és mass RvR-rel hirdetett játékból pár hónap múlva kivették a várostromokat magukat, mert nem bírták a szerverek egyáltalán. És ez már a bétában látszott... Ez volt az a feature, amire az egész endgame alapult volna, a várak, és velük együtt a területek, végül az ellenfél városának porig zúzása. És amikor nem működött, amikor félóránként halt tőle a szerver, egyszerűen kivették a játékból és kész.

    Tényleg nagy kár érte, mert az open RvR csaták, de még a battlegroundok ottani megfelelői is nagyon-nagyon élvezetesek voltak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑