World of Warcraft Classic megjelenés -


MÁS division2

Készült 2019. március 26. | írta Deathcrow

6

Megyünk Washingtonba’

Kicsit offline voltam, meg vagyok, mert a WoW se megy nálam, és a Hearthstone is csak azért van, hogy a Hancuval játsszak. Nah de megházasodtam, az legalább progress. És egy feleség az bizony durva raidboss 🙂

Játékok: így az utóbbi egy évben se a Fallout 76, se az Anthem nem lépte meg az alsó játszhatósági küszöböt. Az Assassin’s Creed Odyssey viszont nagyon jó lett, azzal játszottam is sokat – de az single player.

Idei tavaszi multiplayeres felhozatalból a Division 2 perpillanat úgy látszik egy élvezhető cucc. Az Apex legend meg nem az én műfajom.

Mi játszunk vele, és aki szeretne csatlakozni, örömmel látjuk. Ugyan van a játéknak PC, Xbox változata is, de mi speciel PS4-n indítottunk egy klánt a cowboykalapos Cascadevel és jómagam, a  Vietkong DCvel 🙂

FS HUNGARY klánnév alatt megtaláltok!

division2

 

Tetszik(2)Nem tetszik(1)


  • http://www.ecommerce-designer.eu GaBRiWaZ

    Első részt nemrég vettem meg gold editionben rommá árazva, valami beszarás cucc és nagyon szép is, haverral toljuk. (jobb későn...) Otherworldös arc videója szerint a helyszínt leszámítva nincs sok különbség az első és a második rész között, grafika kb. ugyanolyan szép csak a helyszín más illetve a coop még feelingesebb. Második majd szintén gold kiadásban egy év múlva jó lesz. 🙂 (Assasins Creed Origins Goldot is most vettem meg, első AC gamém, egyimptom feelinges nagyon).
    Grat az esküvőhöz, jöhetnek az altok 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Lepkemaci

      Akkor az Otherworldös arc vagy az első résszel nem játszott eleget vagy a másodikkal. Rengeteg különbség van a kettő között. Gyakorlatilag mindenhez hozzányúltak a második részben. Itt pl. a side mission-ök is kidolgozottabbak és hosszabbak mint az első rész fő küldetései, eleve sokkal több az alapjátékban a tartalom, és a grafikus motor is látványosan fejlődött. De lehet sorolni a listát a specializációkkal, skillekkel, perkökkel, craftinggal, loottal, fegyverekkel, modokkal, a settlementek és a főhadiszállás fejlesztésével, a karakterek mozgásával, egyebekkel.

      A Season 1 pl. a második részhez minden játékosnak "ingyen" van. (A Standard verzióhoz is.) A Season 1 pass csak annyit ad, hogy ugyanazokat a DLC-ket mindig egy héttel korábban kapják meg, akik felárral vettek Gold vagy Ultimate editiont. Ja, és itt rövidesen jönnek a nyolcfős raid tartalmak is, amik az első részben egyáltalán nem voltak, valamint teljesen jó clan system is van végre.

      Egyelőre ez az etalon looter shooter.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Bangyi

        Raid nyáron jön, de elég sok idegesítő bug van ami jól mutatja hogy kellett volna 1-2 hónap fixelni egy jó pár bugot. Emellett az AI valami bődületesen buta hogy nincsenek rá szavak, pedig ez egy fő dolog a játékban. (370GS környékén járok) Tetszik, nagyon jó, van mit csinálni, de azok a bugok és oda nem figyelések... Kíváncsi leszek hogy mennyi content lesz year 1-ban. (Igen, láttam a kis képecskét hogy mik lesznek, de érdekel hogy időben mennyit adnak és hogy year 2 fizetős lesz-e vagy mit fognak kitalálni hogy tejeljen, mert az hogy 4-7 nappal előbb játszhat Pistike meg kap egy kis pénz vagy milyen szorzót meg ládikát hetente kétlem hogy annyira jövedelmező lenne).

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Lepkemaci

          Az AI valóban csinál egy csomó marhaságot, viszont mentségére szóljon, hogy egyelőre ez a legjobb amit a műfajban láthatunk. A hasonló játékokban a mobok alapvetően annyit tesznek, hogy elkezdenek támadni, elindulnak feléd, tálcán hozzák a lootot. Itt viszont az új AI már azon van, hogy amennyire csak lehet, megszívasson. Folyamatosan úgy helyezkednek, hogy oldalról vagy hátulról bekeríthessenek akár egyszerre több irányból is, közben pedig ha van LMG vagy sniper a csapatukban, ők is fedezik a többiek mozgását azzal hogy nyomás alatt tartják a játékosokat.

          Alig van olyan szituáció, amikor a játékos végig irányítani tudja egyetlen fedezékből az összecsapást folyamatos helyezkedés, mozgás nélkül, ami abszolút a pályatervezés és az AI érdeme. Persze az újratervezett heal mechanikák miatt sem lehet már face tankolva közelről fejbe sorozni a mobokat, mert egy pillanat alatt a földre kerülhetünk. A megfelelően választott fedezék, a pályaismeret és az alkalmazkodás szerepe ebben a részben kritikus tényező lett. Így már sokkal inkább stratégiai jellegű lett a harc, amihez hozzátesz még az is, hogy az AI akcióiról mindig kapunk visszajelzéseket. Pl. az AI dobogó lépteit sokkal jobban hallod, rohamnál üvöltenek, a gránátot úgy hajítják, hogy épp legyen időd megszakítani vagy elugrani. Ha eszközt telepít (pl. turret), akkor előre bejelenti a csapattársainak, amit nyilván a játékos is hall. Észlelik ha csapattársat veszítenek, és olyankor újrahelyezkednek. Fel is tudják húzni a földön fekvő AI-t.

          Persze vicces látni, amikor pl. üvöltve rohan az arcodba, aztán ha megsorozod, az orrod előtt sarkon fordul, hogy nulla hp-vel keressen fedezéket tőled egy méterre, miközben a hátát lőheted.

          A bugokkal kapcsolatban pedig azért lehetünk elnézőbbek, mert az alap mechanikák és a játék legfontosabb elemei olyan példátlanul átgondolt rendszerben vannak már jelen, és olyan mennyiségű és minőségű tartalom érkezett az alapjátékkal, hogy végre nem az zavar, hogy kevés a tennivaló, meg hogy nincs elég élvezhető build vagy fegyver, hanem hogy néha beragad a karaktered meg crashel az alkalmazás. A game design egyelőre nagyon a helyén van, és ilyet ritkán látunk egy AAA játékban, hogy végre nem alapvető tervezési hibák miatt reklamál a közösség.

          A kulcs abban van, amit te is írtál, hogy "tetszik, nagyon jó, van mit csinálni". Ezt manapság nehéz elmondani egy ilyen kaliberű játékról.

          A pénz miatt szerintem nem kell aggódnia a kiadónak, mert sokkal több előrendelés érkezett mint az első részre, holott Steamen a második részt nem lehet megvenni. A kozmetikai cuccok eladásából, a Season passból, akciós eladásokból folyamatosan jön majd nekik pénz. Három új class (specializáció) is érkezik az első évadban a mostani három mellé, és a Season 1 pass azokat megjelenés előtt 7 nappal unlockolja, míg a Standard csomaggal később ki kell grindolni az unlockokat. Mivel a grind egyelőre elég élvezhetőnek és tartalmasnak tűnik, a Standard játékosok időbeli hátránya nem feltétlenül zavaró, ha azt választják, hogy inkább várnak az ingyenes kiegészítő tartalmakra egy olcsóbb csomaggal.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Bangyi

            Looter shooter gamek közül játszottam az alábbiakkal: Borderlands, Warframe(csak 40 órát ami tudom hogy kevés), destiny 2 (kb 100-150 óra). Tudom hogy ezek nem cover based shooterek, de ott az AI-val nem volt gondom. Medic felszedés épp ugyan olyan buta, mert nyílt terepen elkezdi felkaparni a társát.

            Azért ne szálljunk el ennyire a nagy mennyiségű contentől, mert azért persze több mint div1 launch, de 3 "insta" és a bounty/world eventek és mini time sink dolgok azért nem olyan egetverően istenítésre méltóak. Nem tudom hogy Te hol tartasz a progressben, de azért én reméltem hogy ahogy haladok és fejlesztem azokat a mini settlement dolgokat hogy az emberek akik védik és járőröznek azért legalább valami golyóálló mellényt idővel kukáznak vagy valami, de semmi sem történt. Nem kifogás hogy nincs alapanyag hozzá meg ilyenek, mert VAN. Élvezhető build és az effektív build meg két külön világ. Lehet hogy most még early 350 környékén "effektív" vagy élvezhető a build, de lehet hogy 450 környékén vagy über hard nehézségen vagy raiden már meg az lesz hogy 2 max 3 effektív build van meg 1-2 utility és a többi meg kuka. Na ezt balance-olni élmény lesz nekik. Ha a game deisgn-ba belefér a képességek, akkor ott is van némi kritika, mert a pulse képességnél egyedül az elektronikai dolgokat blokkolónak van értelme, de a többi az fölös PVE-re, PVP-ben meg tuti fontosabb dolgot hozol egy majdnem 2 perces CD-s "wallhackért".

            Mivel nagyon kevés looter shooter-t csinálnak ezért nem nehéz elmondani hogy jó jó, de ráadásul nekik volt egy alapjuk és alapból más AAA nem csinál ilyet. Persze most jön a borderlands meg ott az anthem ami hogy is mondjam, EA, és az ezzel járó dolgok megmutatkoznak. Warframe meg köszöni szépen jól van.

            Hát ha Rainbow six siege szintű grind lesz akkor elég szomorú leszek, mert az irreálisan sok volt boosterek meg minden egyéb nélkül, de majd meglátjuk, de ha ez az ára hogy komoly content update-ek legyenek akkor bevállalom.

            Bug fixek, bug fixek, bug fixek, remélem azért 1 max 2 hónapon belül megcsinálják ezeket, mert hosszú tárva tervezik az egészet és ezért jó lenne a legfontosabbakat az elején kijavítani (AI), mert később nagyon vissza fog ütni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bandeetos

    Szintén zenész. Volt pont 20%-os kedvezményem Ubi Store-ban, nem bántam meg. Jól jött, WoW most kezd picit uncsi lenni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑