World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


STARCRAFT sc_1016

Készült 2020. október 16. | írta Attila

3

A StarCraft II jövője

A Blizzardot sok mindennel lehet vádolni, de azzal nem, hogy ne foglalkozna a régebbi játékaival. A StarCraft II is már több mint 10 éve, hogy megjelent, de mind a mai napig foglalkoznak vele, és ez a jövőben se fog változni. Rob Bridenbecker egy blog postban foglalta össze, hogy mire számíthatnak a frencsájz rajongói jövőben. Fizetős content már nem lesz több, de a játékegyensúllyal ugyanúgy fognak törődni és szezonok is lesznek, és persze az e-sport jelenlét is erős marad.

To the StarCraft community,

StarCraft is one of a kind, and we’re committed to making sure that those of you who love this universe like we do have a home here for many years to come. With that in mind, we want to let you know about a development change we’re making for StarCraft II as we continue supporting it for the long-term.

As many of you know, Blizzard continues updating its games long after the initial release—some of you will remember that we were actively patching the original StarCraft more than 10 years after it first hit store shelves. This year we celebrated 10 years of StarCraft II with one of our largest-ever patches, with massive updates to the editor, Prestige Talents for Co-op Commanders, and gameplay improvements delivered to players worldwide.

We’re going to continue supporting StarCraft II in the same manner as we have with our previous longstanding games, such as Brood War, focusing primarily on what our core and competitive communities care about most. What this means is that we’re not going to be producing additional for-purchase content, such as Commanders and War Chests, but we will continue doing season rolls and necessary balance fixes moving forward. On that last note, we’re not planning a Q4 balance update given that we did one a few months ago, but as always, we do plan to continue doing them as needed in the future. StarCraft II esports, which is part of the highest echelon of professional competitive gaming, will also continue going strong as it has been through our partners ESL Gaming and GSL.

We know some of our players have been looking forward to some of the things we’re moving away from, but the good news is this change will free us up to think about what’s next, not just with regard to StarCraft II, but for the StarCraft universe as a whole.

StarCraft is core to Blizzard, and we’ve learned that it’s a game that can change the lives of people who devote themselves to it, whether as a player, content creator, streamer, or member of the community (or developer). The outcome of each match is in your hands 100%. To become better, you have to look inward, be honest about any flaws, and dedicate yourself to improving. StarCraft teaches us that that process of improvement can be a reward in itself, and it’s certainly taught us a lot at Blizzard over the years.

You are one of the most passionate, creative, and dedicated communities in all of gaming. We’re eternally grateful for your ongoing support, and we’ll keep you updated on any and all plans we have for future voyages into the Koprulu Sector.

Uhn dara ma’nakai,

Rob Bridenbecker

Tetszik(2)Nem tetszik(0)


  • olasz

    Azért ez az állítás így nem igaz :p a diablo 2 ben még embertelen sok újdonságot lehetne meg a 3 al is. Nem a grafika a lényeg! Soha nem is volt. Hanem a játszhatóság.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • ragadozo88

    Szerencsére a community majd továbbra is fog hozzá tartalmakat csinálni :). Ráadásula felújított editorral mégtöbb lehetőség jött ahhoz hogy ez működjön :).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tibor Sipos

    Attól függ mit veszünk SC2-nek.

    Egyszer ott van a campaign
    aztán a coop fél moba-rts hybrid
    és a ladder

    És mindhárom egy teljesen más content.
    SC2 esport szinten szépen teljesít.
    Neuro és BeastyQT yt feltöltésit elnézem
    szökőévente egyszer egy Winter és Lowko commentátort elfogyasztok.

    És mindne évben Vibe all race to GM step by step videoit megnézem, és szépen felépíti a rendszert. Nem azzal jön h cheese, és casual GM skill szinten wafflestompold fel magad, hanem kezd onnan hogy mindhárom fajjal kb 10-ik percig tanulj meg maxolt sereget csinálni amit shift clickel elküldesz a térkép másik oldalára. Ha ez megy, gg máris gold vagy.
    Macrot diamondig nagyon nem is csinálsz. Spellcaster unitokat Masterig nem is nagyon vesz elő. Ha valaki legyőz, az egy smurf úgyis.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑