SWTOR no image

Készült 2011. december 29. | írta Cascade

29

SWTOR: Ennyi volt a (normál) endgame

Na, hát normál módban eddig tartott az SWTOR endgame tartalma, a launch után pontosan 6 napig, legalábbis itthon. Külföldön biztosan volt ennél gyorsabb is, de ez sem rossz:

A Nemesis klán végzett a normál tartalommal, bizonyítékok a tovább után:

Puzzle
Screenshot 2011 12 28 22 08 48 817911
SoA 2011 12 28 21 05 32 325764
SoA Council
Screenshot 2011 12 27 01 52 30 742423
Screenshot 2011 12 27 00 21 24 014744

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , , ,


29 komment érkezett a(z) SWTOR: Ennyi volt a (normál) endgame poszthoz

  1. Ubibubi mondja:

    ritkán szoktam mondani.. szóval először is gz. Másodszor. OMG mekkora kockák vagytok srácok ? 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Crymic mondja:

    Gratula! Egyelőre én még az első karim felénél se járok, nagyon lefoglal a bolygók történetének kihámozása... 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. draktis mondja:

    gratulálok srácok DE, ennek mi értelme van? Adott egy eszméletlen jó játék amiben a questelés / fejlődés olyan kidolgozott, hanggal ellátott és nagyon élvezetes hogy sok ismerősöm néha bele is feledkezik hogy egy multival játszik és nem egy single player játékkal, állítólag ha az első 10 szint elérése már önmagában egy 4-5 órás folyamat (lehet költőien túlzott az ismerősöm aki ezt mondta) ha valaki rendesen questel és élvezi a történetet. Ezek után bele se merek gondolni menyi idő lehet a maxlevel elérése ilyen "alapos" játékkal, de abban biztos vagyok hogy pár hétig ellenne vele az ember az húttuti. És erre már 9-10. nap van fullos karakter, full kitakarított intákkal? Kellemes többhetes/hónapos unatkozást nektek az új contentig 😛

    Nem feltétlen azt mondom hogy hülyeség áthajtani a játékon mint a gyorsvonat biztos valakinek az "fun".

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. disorder_gs mondja:

    Silentium 4/5 Eternity Vault. pár eprc és emgvan az 5/5. 🙂
    www.silentium.hu

    hun 2nd-ként döcögünk egyelőre

    edit:
    ja és teszem hozza egy beszélgetést sem hagytunk ki, total normálisan, mindent felhúzva szinteztünk. csupán annyi a helyzet, hogy normál módban ennyire egyszerű az egész játék.. említésre sem méltó. majd a hard/nightmare számít valamit, de inkább csak utóbbi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. Eredar mondja:

    @draktis: Mi értelme van? Pl írnak róluk egy hírt (lásd ezt)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. kakaoscsiga mondja:

    @draktis: Igaz, mivel az endbossok legyőzése után nem indíthatnak level 1-es karaktert, amivel csiga tempóban haladva végigquestelhetik a játékot ha akarják-- vagy várjunk csak---

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. Limrasson mondja:

    @draktis:

    Én téged támogatlak, nem SW:ToR-ozom, többek között mert most MMO-down időszakom van, DE amiért főleg játszottam volna a játékot az a sztori és annak kidolgozottsága. Imádtam (és még mindig rohadt jó) a DragonAge és a Mass Effect.

    De Brotee mestert sose érdekelte az RPG az MMORPG-ből.
    De annál több időt szánhatnak rá a progressre...és írhatnak róluk a blogokon meg minden, hát kinek mi jön be. Valaki tud Skyrimezni, van aki nem.
    Amúgy én az a tipus vagyok, aki minden q logot elolvas, ha nem ért valamit rákeres a neten 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. kioba mondja:

    @draktis: Ne feledjük volt beta is és gondolom ott kiélvezték a fejlődés varázsát de amikor a versenyláz dobjai felhangzanak akkor csak a legkitartóbb játékosok lehetnek az elsők. Fogadják gratulációmat

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. Charmed mondja:

    Az a baj, hogy külsősként fogalmam sincs hogy emögött milyen teljesítmény áll. Gondolom ezt csak az tudja értékelni, aki hasonló cipőben jár. Normál módban hány insta jelenti egyébként az endgame tartalmat? Persze itt nem csak a raid size instákra gondolok, hanem a kisebbekre is, ahova levelcapen még érdemes járni. A kicsiknek is van 3 fokozata?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. Eredar mondja:

    A guild oldaláról: "Az Eraly Accres és random hullám invek miatt nem egy kiegyensúlyozottnak nevezhető versenyben," szép mondat, szép angolság 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. Rumil mondja:

    A Nemesis link nem igazán pontos.
    http://swtor-nemesis.blogspot.com/p/eredmenyeink.html

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. Csoti77 mondja:

    Gratula viszont a wow-on felnött embereknek OP elvileg 8-16 fös és ez lenne a raid tartalom ebböl van 2 mind a kettő 3 nehézségen, FP ez lenne a 4 fös insta ebből 3 van normál 50es a többi csak HC szinten elérhető. Jelenleg ez mármint az FP jobb ilvl cuccot dob mint a normál OP-k ebből kifolyólag nehezebb is jelen állapotban nem az a fasza gyerek aki letolja a 8 fös normál OP-t hanme aki letolja a HC instákat mert azokra pug nem megy viszont normál OP-t már toltunk puggal jó eredményekkel 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. sientech mondja:

    @Csoti77: tehát akkor mégse gratula? Vagy gratula?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. Jonny_1985 mondja:

    bocs a hülye kérdésért, de itt lehet trial accot csinálni, mint pl a wowban a starter acc?
    Ja, és Grat a hun first-höz

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. Bogy mondja:

    @Csoti77: Remélem nem túl nagy kérés, hogy ezt írd le mégegyszer, ezúttal magyarul, elvégre ez egy magyar nyelvű blog és szerintem közel sem mindenki (köztük én sem) beszéli ezt az egzotikus idegennyelvet, amin megnyílvánultál. Köszi!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. Cathfaern mondja:

    @Bogy: Ha jol ertem azt mondja, hogy sw:torban a 4 fosok hc modja jobb lootot ad, mint a raidek normal modja, es nehezebbek is. Es hogy a normal raideket mar pugoljak is.
    Ami megerosit engem abban, hogy normal raid = lfr, ezert lett ilyen gyorsan kipucolva 🙂
    (FP = 4 fos insta, OP = raid)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Sabee mondja:

    GZ. Nem tudom, hogy csak nem szúrtam ki, de nincsenek, "gagyi" kari nevek a screenshoton, mint anno wowban voltak a first killes képeken :).

    Egy(több) elfogult WoW player véleménye érdekelne, akik SWOTR-olnak: HA szeretem a scifi-t, HA szeretem az SW universe-t, DE kőWoW-os vagyok, megéri kipróbálni és pénzt kiadni a SWOTR-ra? Vagy úgy járok mint AoC-cal vagy Warhammerrel?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. Derry mondja:

    @Sabee: Szerintem megéri, az alapjáték árát mindenképpen. A történet nagyon kidolgozott, a világ hangulatos már csak emiatt is érdemes játszani a játékkal. Nem fogy el a tartalom (a la AoC), sőt valójában skippelni kell küldetéseket, ha máshonnan is gyűjtesz XP-t.

    Persze nem fenékig tejfel minden, rengeteg kisebb bug van, ha ezekre érzékeny valaki, akkor szerintem várjon kicsit. Még kalapálni kell a játékot itt-ott, erősen béta szagú jelenleg.

    Én 2006 óta játszok WoW-val, SWtoR szinte ugyanazt nyújtja más környezetben, jobban a karakter történetére fókuszálva.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. Rumil mondja:

    @Sabee:
    KöWoWos voltam Kb 2 hónappal ezelöttig. Nekem tetszik.
    K***jó a story. Tetszenek a classok. Sw buzi vagyok, nekem bejön a fénykard meg a hansolo+bobafett effektus. A 4 fős insták nem túl nagy kihívás, bár úgy hogy itt nincs hülyebiztos bossmod általáb magadnak kell rájönni a dolgokra egyelőre, én spec semminek nem néztem utána de egyértelmű amit csinálni kell. Itt nincs kényszer mint WoWban hogy cuccért 20x végigmenj egy instán leveling közbe, bár a Cata ezen sokat javított ez tény. Itt csak a quest miatt fogod megcsinálni 1-2x. A craft rendszer zseniális. A talentezés oldstyle WoWos. Furcsa hogy nincs autoattack. Szvsz kicsit túl sok aktív skill van, KB 6-9 spellt kell használni harc közben. PvP ötletes de semmi extra. Külön tetszik hogy quest rewardként csak olyan cuccokat kapsz vagy választhatsz amit a te karid tud használni vagy a companion. De választhatsz vagy eshet mobból adott bolygóhoz tartozó token amiért kék narancs cuccokat lehet venni adott szintre. Szal minden bolygó végén vehetsz magadnak 1-2 fasza cuccot ami segíti a levelinget. A Graf nekem nagyon bejön. Tatooine gyilkosan hangulatos, vagy 1 órát motortoztam a dűnék között. Tetszik hogy nem kell táskákkal pöcsölni, simán a táskából lehet bővíteni a tatyó méretét. A saját hajó jó ütlet, légi csaták olyan Rebel Assault minigémek, célkereszt lősz amit érsz semmi extra de jópofa. Detto kapsz tokent amiből geart lehet venni. Ah sajnos fos, nem lehet adott cucc nevét beírni és rákeresni ki mennyié adja a sajátját. LFG van!!! igaz kezdetleges. Who képernyőn lehet megadni LFG szöveget mire keresel csapit, a nevek elött meg megjelenik egy ikon amire ha ráviszed egeret kiírja ki mire keres csapit. Egyszerű csak nem használják sajno. Megy a General spam mint anno WoWba sajna. De a ha lenne ótómata azmeg személytelen és pofátlankodásra adna lehetőséget, főleg ha crossrealmes lenne. Van jó oldala meg rossz. Akad néhány kellemetlenség is. Guild panelen nem lehet /w senkinek, csak friend ablakból, na ez bullshit. Social questelés is jópofa. Light/dark pontok jók, pont olyan mint Mass effectbe. Küldiken sokszor van választás, kinyírod, elengeded ésatöbbi...érdemes megnézni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. Charmed mondja:

    @Derry:

    Na ebből legalább megtudtam, hogy még érdemes várni 1-2 hónapot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. MagonDead mondja:

    @Sabee: Ha nem úgy mész neki, hogy 'le akarom cserélni a wow-ot másra', akkor megéri a pénzét, ha alapból sokat játszol akkor az első hónappal bőven fogsz egy rakat frankó élményt kapni, ami simán megéri a 11k pénzt. Ha úgy mész neki viszont, hogy na, akkor kérem ide a szupertökéletesre csiszolt mmo-t, akkor még ne menj neki. Várj egy fél évet, és remélhetőleg addigra csiszolnak annyit, hogy már megéri. Ha nem éri meg, az se nagy baj. 😉 Szerintem amúgy az működőképes lehet, hogy megveszed, élvezed a jó részeket, aztán max nem fizetsz be köv hónapra (úgyis lesz Dio3 nemsokára) és visszanézel mondjuk nyáron.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. Chob mondja:

    Van nemzetközi klán aki EV-ot már jó pár napja kivégezte NIGHTMARE nehézségi szinten 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. Chob mondja:

    Jó lehet nem igaz, amit az előbb leírtam, mert nem találom a topikot már, amiben volt screenshot, és codex unlock is hozzá mellékelve. Viszont a Nightmare Asylum 28-án Bonetrashert leverte Nightmaren 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. Meridian mondja:

    Én most kezdtem el, és már túl vagyok az első flashpointon is, ami érdekes volt, bár kissé gyors volt, de

    amikor a csatahajó parancsnoki hídján szövegelve egyszercsak fénysebességre lépett az űrhajó,

    az nagyon durván látványos volt és feelinges...

    nem tudom mi lesz még később, de eddig nagyon jó volt. Persze a GUI-n van még mit heggeszteni, de anno a WoW is így indult. Igaz, hogy manapság más MMO-kban eleve jobban összerakott GUI szokott alapból lenni, de ez sztem később kiforr majd.

    A grafikájának minőségét a Warhammer Online-hoz tudnám hasonlítani. Aprólékosan kidolgozott, de nem vitték túlzásba a poligonszámokat, így játszahtó marad mindig. A WoW-nál egyértelműen szebb. Nagyságrendekkel.

    Tulajdonképpen ez szebb az AoC-nál is, pedig eddig nyugaton az elérhető MMO-k közül az volt a legszebb. Utána WHO.

    Amúgy a Bioware nem vette át a WHO grafikusait? Sztem igen, mert erősen az ő kezük munkáját látom felismerni, az engine is hasonló. Ezt a vízfelületek gagyi hártyaszerűségéből állapítottam meg, mert a víz az nem az igazi amúgy... akárcsak a WHO-ban 🙂 de minden más durván szép. Viszont hátrány még hogy emiatt az engine a WHO szintjét tudja, azaz nemigazán támogatja a sokmagos/threades CPU-kat... de ismétlem, a designerek tudnak rajzolni, és tervezni, nem úgy mint pl a RIFT-ben, ami szintén ezt az engine-t hazsnálja... ugye.
    Az AION egy mosott maszat ezután... élvezhetetlen. :)))

    Viszont ami hiányzik a játékból, az a Warhammer PQ questjei, és PvP zónái...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. disorder_gs mondja:

    Bonetrasher és Soa is meghalt, ezzel a Silentium is befejezte a 8man normal contentet, Hun 2nd-ként! www.silentium.hu

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. Attila mondja:

    @Meridian: Annyit biztosan lehet tudni, hogy az Electronic Arts megvette a Mythicet, és beolvasztotta a BioWare-be. Valami olyasmit is hallottam, hogy régi Mythic-es arcok készítették az SWTOR PVP részét.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. major mondja:

    @Chob: Ezt most nem teljesen értem. A Nightmare szint a csúcs vagy nem? Akkor most nekik pár nappal a gém kijövetele után ennyi volt a raid kontent? Közben utána néztem... tényleg 4/5 -n állnak de Hard és Nightmare fokozat vegyesen. Ez elég gyorsnak tünik.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. MaRee mondja:

    GZ a Nemesisnek!

    Amúgy aki gondolkodik hogy megvegye-e, az szerintem ha szereti a SW univerzumot, az nyugodtan vegye, nem fog benne csalódni. Legalábbis a szintezés végéig 😛 1-50-ig rohadt jó a játék, az endgame viszont siralmas, a pve-hez még nem volt szerencsém mert főleg pvp beállítottságú játékos vagyok, de amit a guildemen belül hallottam meg itt-ott, az nem túl bíztató.

    PVP fronton a játék siralmas, jelenlegi 3 warzone ötletes meg jó, viszont olyan szarul optimalizált a játék, hogy még egy csilló forintos gémer pc-n is van mikor 20-30 fps van, az meg nem túl szerencsés ilyen esetekben. Főleg amikor ability delay is van, nagyon nehéz(legalábbis számomra) megszokni pvp-ben, hogy a legtöbb használható skillemnek 1.5- 2 seces cast timeja van, és persze ez mind channeled, tehát ha megmozdulsz akkor lehet kezdeni előről, vagy esetleg ha az ellen megszakítja. Főleg ranged kasztnál idegesitő ez mert ugye közel nem lehet menni az ellenhez mert feldarabol, de sokszor mire elcastolod a skillt addigra range-en kívül kerül az ellenfél...

    Endgame pvp néven az Illum nevű world pvp bolygó egy vicc, a játékosok sokszor nem is harcolnak, csak engedik egymásnak elfoglalni az objectiveket hogy meglegyen a napi/heti quest.. Erre lehetne mondani hogy ez a játékosok hibája hogy nem harcolnak, de konkrétan nem ösztönzi őket erre semmi, mert a játékosok megölése se xp-t, se lootot, se semmit nem ad. Ezt el nem tudom képzelni hogy miért van így, amikor elvileg a Warhammer Online csapata fejleszti a játék pvp részét, ami valljuk be elég jó volt, ott ölésért járt pénz,xp,renown(ez a pvp szintnek felel meg)..

    Nagyon sok baja van a játéknak még, főleg performance gondok, de elvileg pár nap múlva jön egy nagyobb patch ahol sok dolgot fognak orvosolni, majd meglátjuk. Mindenesetre ha nem változtatnak az endgame jelenlegi formáján, akkor értelmét veszti az egész, és a játék tényleg visszafejlődik egy kotor 3 multiplayerré.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. MaRee mondja:

    Ilyen vicces dolgokról nem is beszélve hogy nincs cc immunitás, vagyis van, de minek. Kb folyamatosan cc-ben vannak a karakterek, nevetséges.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑