WARCRAFT no image

Készült 2008. július 18. | írta Deathcrow

34

Arccal a Lich King felé – Paladin

Végre valahára megjöttek a paladin és hunter talentek. Most a Paladinnal foglalkozunk.

Egyelőre csak a talentekről tudunk valamit, az új 70-80 közötti spellekről nem sokat. A meglévő apróbb talentváltoztatásokat/mozgásokat nem közlöm.

  • Minden Aura az egész raidre hat (30/40 yard)

Holy

  • Avenging Wrath nem tesz fel többé Forebearance-t, és +20% damage és healinget ad.
  • Blessing of Light és Greater Blessing of Light eltávolítva. FoL és HL megkapta a bónuszukat.
  • Divine Intellect most már tier 2, hatása megnőtt: 3/6/9/12/15%.
  • Divine Intervention CD 1 óráról 20 percre csökkent.
  • Hammer of Wrath most már Retribution spell, Holy helyett, kisebb manaköltség, gyorsabb célbaérés, 35% HP alatti célpontra használható.
  • Holy Shock 20/40 yard, attól függően, hogy ellenséges vagy baráti célpontra használjuk. CD 15 secről 6 secre csökkent.
  • Holy Wrath instant cast, 3 másodpercre stunnol, 30 sec CD, 10 yardos aoe környezetben.
  • Lay on Hands 1 órás CD csökkentve 20 percre, s nem szívja le az összes manád!
  • Sanctified Light talent most már hatással van a holy shock-ra is.
  • Seal of Vengeance +3 másodpercet kapott a dot idejére, 18 secig hat.
  • Turn Undead eltávolítva. Turn Evil level 24-től használható.

Protection

  • Avenger’s Shield cast time 0.5 mp, 10 másodperce lassít a régi 6 helyett.
  • Greater Blessing of Salvation eltávolítva a játékból, nincs többé egész raidnek -30% threat.
  • Blessingek maraknak: wisdom, might, kings, sanctuary
  • Blessing of Freedom, Blessing of Protection, Blessing of Sacrifice, Blessing of Salvation mostantól hand spellnek számítanak, nem távolítja el a meglévő blessinget, egy palától egy hand spell lehet aktív a célponton. Hand of Freedom és Hand of Protection nem változott.
  • Hand of Sacrifice, 20% sebzést visz át a palára, 2 perc CD mellett 12 másodpercig hatásos.
  • Hand of Salvation, 2% threatcsökkentés másodpercenként, a 10 másodperc alatt összesen -20% threat.
  • Holy Shield CD 8 másodpercre csökkent.
  • Improved Devotion Aura 17/34/50% bónusz a Devotion Aurára, és emellett +1/2/3% healing akire hat az aura.
  • Improved Hammer of Justice 10/20/30 másodperccel csökkenti a CD-t.
  • Improved Righteous Fury 2/4/6% -damage, a threat növelés beépítve az alap RF spellbe, így:
  • Righteous Fury +90% threat holy sebzésekre.
  • Seal of Justice/Judgement of Justice Judgementelt célpont nem lesz immúnis a fear hatásokra.

Retribution

  • Conviction a melee mellett most már spellcritre is hat.
  • Divine Purpose a meglévő hatása mellett a spellek és távolsági támadások esélyét is csökkenti, 1/2/3%-ka.
  • Sanctity Aura kikerül a játékból, a hozzá kapcsolódó talent új neve Sanctified Retribution, a retribution aura hatása alatt a raidtagok +2% sebzést okoznak.
  • Improved Seal of the Crusader új neve Heart of the Crusader és a +1/2/3/4/5% crit már bármelyik judgementre hat. (5 talent rakható rá!) A crusader seal/judgement kikerül a játékból.
  • Repentance 1 percig hat! (10 mp PvP környezetben), használható Démonok, Sárkányok Óriások és Élőhalottak ellen is a Humanoid mellett.
  • Retribution Aura több sebzés, és holy spell powerből is kap némi bónuszt.

Új Talentek – Holy

  • Blessed Hands – Hand spellek költsége csökken 15/30%-kal, s egyben a dispell elleni resistance is megnő ennyivel.
  • Infusion of Light – Holy Shock crit lecsökkenti a következő Holy Light spellt 1.25/2.5 mp-vel. A Holy Shock amúgy is jobb lett (kisebb CD, mana, nagyobb táv, talentek is hatnak rá), de ezzel a két ponttal még jön a HS critre is egy instant HL, ami 30% feletti holy spellcritnél nem is rossz, hrm! 🙂
  • Sacred Cleansing – A Cleanse spell 10/20/30% eséllyel feltesz egy buffot, amit megnöveli a Disease, Magic és Poison elleni resistancet 30%-kal 10 másodpercre.
  • Enlightened Judgements – 10/20 yarddal megnöveli a judgement spell hatótávját. Hurrá, 30 yardról lehet judgementelni 🙂
    Judgements of the Pure – Bármilyen Judgement növeli a casting és melee haste értéket 2/4/6/8/10%-kal, 30 másodpercig. Hoppá!Kezdenek tetszeni a paladin cáltoztatások. Jobb Holy Shock, judgementelgetés, és még jön a top holy paladin képesség:
  • Beacon of Light – A célpont a fény oszlopa lesz, s 10 yardon belül mindenkin gyógyít 15 mp alatt 2000-t. Horribilis költséggel (Rank 5, Level 80, 2330 mana, 1.5 sec Cast) egy aoe hot. Hrm, majd meglássuk hogyan működik, mert ilyen költség mellett nem látom az esélyét, hogy illumination proccoljon erre a spellre.

Protection

  • Divine Guardian – Divine Shield hatása alatt a 30 yardos környezetedben minden raidtag sebzésének 15/30%-át átirányítja hozzád. Csak annyit tudok mondani, hogy ebben a pillanatban egy holy paladinnak ez a talent MUSTHAVE.
  • Touched by the Light – A Stamina 10/20/30%-a bónuszként jelentkezik a spell power értékben is . Több holy sebzés, több threat! 10/20/30%-kal növeli a saját healing spell crit értékét is. Nah ez useless.
  • Guarded by the Light -Parry/Dodge után 10/20% esély, hogy a következő Consecration/Holy Wrath/Avenger’s Shield spell manaköltségét csökkentsd 25/50%-kal.
  • Shield of the Templar – Holy Shield, Avenger’s Shield és Shield of Righteousness spell sebzését növeli 5/10/15%-kal és csökkenti a manaköltségüket is ugyanennyivel.
  • Judgements of the Just – A Judgement spellek az ellenfél melee támadási sebességét csökkentik 10/20%-kal. Azaz egy paladin thunderclap! Awesome!
  • Hammer of the Righteous – Maximum 3 célpontra hat, teljes fegyversebzést visz be Holy sebzésként, és emellé még magas threat értékkel is bír.

Retribution

  • Heart of the Crusader – +1/2/3/4/5% crit a raidnek bármelyik judgementre. (5 talent rakható rá!)
  • Sanctity Aura kikerül a játékból, a hozzá kapcsolódó talent új neve Sanctified Retribution, a retribution aura hatása alatt a raidtagok +2% sebzést okoznak.
  • Sheath of Light – Az attack power 10/20/30%-a bónuszként jelentkezik a spell powerben is, és a healing spellcrit rátesz egy hotot, amely a healing 20/40/60%-át gyógyítja még 12 mp alatt.
  • Sanctified Wrath – Hammer of Wrath crit esélyét növeli 25/50%-kal, Avenging Wrath CD-jét csökkkenti 30/60 másodperccel és AW hatása alatt az összes sebzés 25/50%-a átmegy a sebzéscsökkentő hatásokon (Nem tudni, az immunításokon is átvisz-e).
  • Swift Retribution – A Retribution aura 1/2/3%-kal növeli a spell/melee/ranged haste értékeket.
  • The Art of War – Sebző Crusader Strike után 5/10/15% esély, hogy a következő judgement dupla sebzész okoz.
  • Righteous Vengeance – Minden támadás crit bónusz sebzéséhez ad még 3/6/9/12/15%-ot
  • Divine Storm – Instant Holy támadás, amely maximum 4 célpontra hat 8 yardon belül. A sebzés 20%-t begyógyítja maximum 3 raidtagon.

Véééégreee! A 2 éves FoL/HL spam után most bekerült 2 új spell a repertoárba: a Holy Shock most már talán használható lett, és ez a Beacon of Light is jónak tűnik, igaz valami horribilis a manaköltsége.
A rövid idejű blessingek átmentek hand-spellbe, ami 1. nem írja felül a blessingeket 2. + munkát ad a paladinoknak. Kell majd a sok casternek a Hand of Salvation! 🙂

A protection fa több holy sebzést kapott, vele együtt nő a threat, manacsökkentést kapott. A Divine Guardian valami eszement jó talent, főleg holy palának.

A retribution fa milyen? Több sebzés, nagyobb critek, és a végén a Divine Storm, ami egy whirlwind attack, és még gyógyít is!

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: ,


34 komment érkezett a(z) Arccal a Lich King felé – Paladin poszthoz

  1. Sh3n mondja:

    érdekes új talentek lesznek... a Divine Storm-nak kicsit support szaga van...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Dragoness mondja:

    szoval mostantol a palák heal közben szorhatják a hand of salvationt folyamatosan a dpsekre? Érdekesnek hangzik. Meg nem is tudom ki mondta hogy olyan nagyon egyszerü lesz tankolni. Tessék no BoS most tankolj olyan könnyen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Wolfman017 mondja:

    Áh basszus warriornak dobtak most csomó mindent, hagy örüljenek,dodge/parry-re rage, meg csomó fincsi spellt, aoe tankolás, jó kis aggrot lehet csinálni, erre most kitörlik a salvát :/ Most akkor majdnem ugyan ott vagyunk. De inkább várok még a bétára, hátha egész jóra sikeredett 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. DiTTo mondja:

    A prot és retri részleg első ránézésre is durva lett:D Retri rész nagyon megfogott! Végre az aura is a nevéhez méltóan fog működni:)
    Holy ügyben még azért várok a tapasztalatokra 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. D4v3 mondja:

    "Lay on Hands no longer drains all mana, cooldown reduced to 20 minutes."
    Ez azért szerintem nem pontosan azt jelenti, hogy nem kerül manába. Egyébként tetszenek az új képességek, bár ez a 10secenként hand of salvát nyomni... :S

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. Borgadzim mondja:

    eléggé féltem, h mi lesz a paladinok sora, de ez így most tetszik, csak bétára kéne bekerülni, h ki is tudjam próbálni =)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. Loverman mondja:

    retrit még mindig csak pénzért indítanék szvsz... az ok hogy PVPre jó, de semmi másra

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. Haargh mondja:

    ''Righteous Fury +90% threat holy sebzésekre.''
    Mivel a jelenlegi talent +50%ot ad, es ugye 30% a salva, a maradek 10 %ot meg irjuk annak, h raidekben agrogondjai vannak a palatankoknak solo target ellen, akko maris lathato, h blizz meg is oldotta a gondot.
    Itt a bizonyitek, arra h annyira buffolja a blizz a jelenlegi agrogeneralo talenteket, h ne legyen szukseg salvara. (ugyanez igaz gondolom warrira/droodra is, nem neztem a talentfakat)

    Mondjuk nem csodalkoznek, ha meg 50 post mulva is a salvan sirnanak az emberek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. Haargh mondja:

    A hand of salvationon gondolom lesz cd, ahogy a hand of sacrificere is tettek 2percest (ami egy baromsag lassuk be es elegge nerfelik vele a palat pvpben), igy nem hinnem h ezzel fognak telni a napjai egy atlagos holy palanak, h 8 percig HoSt spammel majd. Valoszinuleg inkabb ugy fog mukodni mint egy Pain Supression.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. otoaak mondja:

    Szerintem ezer kar volt ennyit varjanak a fejlesztok, semmi igazan lenyeges dolgot nem oldottak meg, szerintem a paladinok tobbsege ennel nagyobb valtoztatasokat vart. Alapvetoen nem valtozott semmi a holy kicsit valtozatosabb lett de ettol meg nem fog valtozni a paladin szerepe a raideken tovabbra is spammer healer lesz max. neha ello egy holy shockot is az aoe heal meg elso ranezesre 5 fosbe lesz talan hasznalhato raiden senki nem fogja hasznalni, raid healt a tobbi healer kaszt sokkal olcsobban es hatekonyabban oldja meg.

    Prot pala szinte semmit nem valtozott, tobb threat kicsit tovabb birja manaval de semmi igazan lenyeges amit sokan szerettek volna, oszinten szolva en ezt nem is ertem az ok hogy nincs salvation de prot pala mellett eddig se nagyon kellett, szerintem messze nem az aggrogeneralas volt a paladinok fo problemaja. Aoe mobfarmra jo lesz masra meg csak akkor ha eppen nem jon ossze a raid es kell meg egy ember, vagy kisebb klanba eppen nincs eleg warrior akkor havonta egyszer lehet beugorhatsz valamelyik helyere. Semmilyen supportot nem ad a prot pala amiert erdemes lenne levinni csak es kizarolag az aoe tankolas a fo profil ugyhogy lehet trasht takaritani aztan bosson kivagjak a raidbol hogy ne foglalja a helyet vagy beall healelni, mer ugye mar most is csak ugy lehet bosst olni ha mind a 25 ember ott van nem lehet 1 folos koloncot se vinni. Ne felejtsuk el hogy a warrior sem gyenge mostmar aoe tankolasba.

    Retri ag kicsit tobb sebzes + repentance cc. Hat ez az ami, aki ezt varta az most biztos orul aki meg jatszatobb pvp-ben hatekonyabb szerepet szeretett volna az meg nem. A suport szerepe eddig is nagyon eros volt a retri palanak ezen most erositettek ezer raidekre valoszinuleg aki teheti visz majd magaval 1 retri palat 5-fosbe se lesz annyira rossz a cc miatt, pvp-be meg nem valtozott semmi hulyere kiteoljak ugyan ugy ahogy eddig, bg-n lehet majd csapkodni vele arenaban meg felejtos.

    Szal osszessegeben szerintem nem sok minden valtozott sehol nem latom az igazan melyrehato valtozasokat amiket igertek. A salvation szerintem nagyon nagy veszteseg a palaknak a raid szerepe szerintem gyengult a paladinnak ezekkel a valtoztatasokkal, 1 max 2 pala boven eleg raidekre es eddig azer befert tobb is ami persze osszessegeben nezve a dolgokat nem rossz, paladin szempontbol viszont eros visszaeses. Megkockaztatom, hogy a retri palanak stabilabb helye lesz mostantol a raideken mint a holynak vagy a protnak, egyszeruen a holy es a prot nem ad annyi a radienk, hogy megerje masik kaszt helyett inkabb azt valasztani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. Pihe mondja:

    @9 Érdekes hogy elveszik a palától azt az előnyt hogy sapelhetetlen volt gyakorlatilag 2v2ben.
    Nem sajnáltam tűlük pedig, fun volt warri+palák, rugó+palák ellen várni az elején hátha lesz 1-2 másodperc késése a sacrificel.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. Roodie mondja:

    Hm, picit... fantáziátlanok lettek az új holmik, nem? Hol vannak ezek egy démonformához / kétkezes fegyver egykézben lengetéshez / megidézett szellemfarkasokhoz képest? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. Harlek mondja:

    Hmmm... érdekes változtatások. Mivel a raidre hatnak az aurák, ezért szerintem több paladin is be fog férni a raidekre. Prot pala egész raid healingjét növeli 3%-al, Retri a dps-t növeli 2%-al, a casterek meg boldogok lesznek a Concentration aurával.

    A Hand of Salvation működését tekintve szerintem hasonló lesz az Invisibilityhez, csak teljes aggro-wipe nélkül. 10 másodperc alatt az adott illető aggroját csökkenti 20%-al, ami az illetőt jelentősen hátra fogja rakni aggro listán és onnan nukeolhat megint. Persze nem olyan jó, mintha az összes DPS kapna stabilan a -30%-ot, de így több játékra van lehetőség, legalábbis paladin részről.

    Avenging Wrath nagyon baba, beépített healing trinket ftw! Ráadásul most már bubizni is lehet mellette gond nélkül. Amire kíváncsi vagyok, hogy a Hand of Protection rak Forbearancet, mint anno a BoP, vagy azt is leveszik? (Nem hinném, de ki tudja.) A Beacon of Light érdekes, kicsit szituációs jellegű a dolog, de ha jól van elhelyezve (pl. 15 caster közé, vagy 10 melee közé), akkor azért az elég jól fog muzsikálni. És persze az is kérdés, hogy mennyit kap meg a spellpowerből, mert ha a teljeset (lévén HoT), akkor nagyon szépen fog muzsikálni. A mana költség mondjuk durva, és kétlem, hogy Illumination hatna rá, úgyhogy el kell majd gondolkodni a dolgon rendesen. A Holy Shock és Instant Holy Light nagyon bejövős, végre nem fogom mana pazarlásnak érezni a Holy Shockot, ráadásul kicsit spammelhetőbb lesz jobb spellcrit mellett. A Judgement talentek Holy ágon nekem kicsit furák, de valahol jogosak. Legalább nem kell mindig befutni felrakni egy leeső judgementet ... és kapunk érte hastet is! (Ez főleg akkor lesz jó, ha nincs állandó Retri pala, hogy fenntartsa a Judgementeket és mindig manuálisan kell majd őket frissíteni.)

    Kimondottan jó irányba halad a fejlesztés, kíváncsi vagyok mi jön még!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. XenHai mondja:

    Fasza a palat javityak a resto samibol meg hw spamert csinanak fasza GZ blizzz!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. James mondja:

    Hát ez így első ránézésre télleg egy fos, fölleg a többi kaszt talentjeihez képest...
    Ezek mind olyan változások amikre már 3 éve várnak a paladinok (pl: handspellek bevezetése)
    A paladinok megint lelesznek maradva a többi kaszthoz képest, éljen...

    Még egyben reménykedem: hogy a SOC -ot átalakítják úgy, mint ahogy a DK -nál van: maradjon spell dmg-nek, de AP-ből számítsa a sebzést.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. Harlek mondja:

    Roodie, a Paladin kaszt már akkor fantáziátlan volt, amikor a nevét leírták először. Azóta nem sokat változott. A fő trademark képessége, a Bubi, már rég nem olyan fényes, mint BC előtt volt. Max úgy tudnak ezen változtatni, hogy kap a Paladin egy Mass Bubi képességet. 😀 Milyen mókás lenne, összes party vagy raid tag kapna egy Divine Shieldet. Mondjuk ott a Divine Guardian, ami nem kicsit imba.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. ThorsHUN mondja:

    En is azt latom, hogy a raideken paladincsokkenes lesz.
    Maradt 2!!!! db judgement ami hasznalhato (nah ezen kurvajo lett volna ha valtoztatnak...) maradt 3 (4) blessing ami hasznos (hasznos = a raidnek hasznos, nem a csapatnak, mert egy tanknak nagyon jol jon a sanct buff de egy mage-nek kevesbe).
    Eloszor megorultem a hand spelleknek, de amit a salvaval muveltek... az durva.
    Sacrifice... total megvaltoztattak a spellt. Most mar pvpben is hasznalhato burst dmg ellen. Illetve csak burst ellen hasznalhato.
    Az uj talentek attol fugg mennyire hasznalhatoak, hogy hol helyezkednek el.
    Ezen sok mulik...
    De a 3 seal (hasznos sealek), a 2 judgement, a 3 blessing es a 3 fele hand spell... szerintem keves.
    Es mint ahogy megemlitettek a fo szerepet a healerpalaknal tovabbra is a holy light es a flash light fogja jatszani. Az uj AOE HOT heal (brutalis manakkoltseggel) is cast time-os, szal a helyhezkotottseg (sux) ugyanugy megmaradt. Plusz ami hatrany: tovabbra is van 2-4 healje a priest 7 healjevel szemben. Unalmas. Szerintem.
    Ami nagyon orvendetes, hogy a holy shield CDjet a jatekosok visszajelzeseire hallgatva levettek 8 secre (de hogy ezzel miert kell varni a kiegig...)
    Kivancsi leszek na.

    szerk: jah aurak... maradt belole res aura + devo + retri + conc Akarhogyis szamolom 4 palanal tobb nem fog kelleni...

    szerk2:
    #12 dejo hogy nem en mondtam ki:D
    Bar mondjuk... ha hasznalhato lenne az aoe hot heal (szerintem tul sok mana es az a 2000 heal hotban foleg, hogy a healupot mar beleepitettek a spellekbe... fog tickelni 500-at?)
    Ha jol megcsinaljak a divine stormot (valami uberholy effekt) akkor eleg heroikus lehet.

    Viszont a protos ag vege eleg gagyinak hangzik...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. ThorsHUN mondja:

    #14 ha ez neked javityas... 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. ThorsHUN mondja:

    #15 a paladin kaszt total feelingesnek indult. Csak aztan valahogy csak sikerult elmenni a FL spam fele, mint egyetlen ervenyesulesre alkalmas ut a harombol es innentol tenyleg semmi feeling nem volt a paladinban. Konkretan kozrohely targya volt. Foleg aki nem allt be a sorba. Retricsicska. Pl.
    Pedig a warcraft jatekok alapjan a pala nem az a hatul all es tolja a healt tipus. Inkabb bele a kozepebe divine storm es hulljon a fergese....

    Aporpo kerdes:
    A holy wrath tovabbra is csak demonok ellen hat vagy mindenkire?:) (Tudom almodni szep:D)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. Rusoult mondja:

    A sok hármas amit írnak szerintem egyértelműen arra utal, hogy 3-4 palát terveznek a raidekbe...és mindegyikből egyet. Nézzük csak 9*3=27...egy kettő kimarad...ideális raid felállás minden classból 3 vagy némelyikből eggyel kevesebb...

    Ahogy én néztem a talenteket a raidek nagyon durva poénok lesznek, nem lesz megállás, durva burst damage, ahol fel kell fogni a burst damage-t, durva raid damage, ahol nem lesz elég egy coh, vagy flourish hanem kell majd a pala healje is, viszont nem kell szerintem majd annyi healer, hanem a healereknek jobban, gyorsabban kell majd reagálniuk a megfelelő képességekkel...lásd holyshock/holy light egíymás után...Még a lightwellnek is lesz szerepe szerintem egy-egy aoe után szépen odamegy mindenki a kutacskákhoz, és felhealeli magát, mielőtt jön a következő burst, ha nem csinálja időben (jön a következő és 30%-nál nagyobbat sebződik) akkor nem tudja magát felhealelni...meghal...

    A salva szerintem úgy lett cserélve a szövegezés alapján, hogy nem lesz igazán szükség rá, és ha mégis van egy két elvetemült aki túlzásba esik, annak csökkenti az aggróját, és visszafogja a damagét is...

    A pala szerintem egyáltalán nem spammelő class lesz, sőt szerintem megpróbálják megszüntetni ezt a spammelős dolgot...minél több változatosságot vinni a healerek életébe. A healerek szerintem nagyon sok olyan képességet kaptak/kapnak amelyekkel váratlan helyzeteket tudnak jól lereagálni, és mindegyik healer képes lesz egy másik classt kiváltani...persze ezentúl is lesz ideális felállás, de szerintem ezt szeretnék minimálisra csökkenteni.

    Sokkal többször lehet majd szerintem hallani azt healerektől, de hát ezt nem lehet megcsinálni, és egyre többször lesz az a designerek válasza...ha jól használjátok a classok képességeit meg lehet csinálni...reactive képességek, damage-chain shaman, holy-shock-holy light pala (arénában ez egyszerűen azt jelenti, hogy sok manából ugyan de kap a pala egy ns-t minden 6 secenként...)

    No ennyit szerettem volna, az, hogy 5 pala kell egy raidbe hülyeség, már most is alig viszik, viszont, hogy nem kell holy pala raidbe szerintem az is hülyeség, ki hagyna ki egy olyan healert, aki instantba 10k-t healel valakin...én nem az biztos.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. g.0.d mondja:

    jahh instant hílel 10k-t óránként, jójó lich kingtől majd 20 percenként egyszer... ettől függetlenül sztem még mindig nem oldották meg a pala gondjait és véleményem szerint még mindig a legszarabb healer - mondom ezt sajna tapasztalatból. legalábbis overall-ban egy réd alatt a brain heal spambotokhoz meg a hotbotokhoz képest sehol sincs és ezekután sem lesz.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. Cascade mondja:

    Tesztelek, paladin változások jók, bár sokan már elkezdték ismét temetni szegény palákat 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. zolik mondja:

    Judgements of the Wise Rank 3
    Your Judgement spells restore mana to up to 3 group or raid members totalling 60% of the damage caused.

    Ez kimaradt...pedig elég fontos talent.

    http://wotlk.wowhead.com/?spell=31878

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. Linadillar mondja:

    Nekem tetszenek a változások, mostmár értem ezeket az "evidens" dolgokat eddig miért nem lőtte el a blizz fixként egyik patchben sem, hisz így ellőheti "Újításként" pedig a legtöbb ezek között inkább csak fix.

    Egyébként a legfontosabbat még mindig nem tudjuk, mégpedig azt, hogy milyen lesz az új tank mechanizmus az itemekkel kapcsolatban. Ha jól megnézitek még az új insta lootok közül sem találtok olyat ami tanknak való lenne.

    Valami news ezzel kapcsolatban?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. Field mondja:

    azért arra érdekelne, hogy a Seal of the Pure (holy ág tier1) ben említett Seal of Corruption mi is valójában

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. Baal mondja:

    Seals of the pure egy talent ami az odairt sealek sebzését növeli, a corruption meg v.szinü ugyanaz lesz mint a vengance csak hordaoldalon.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. worran mondja:

    jeeeeeeee végre erősítik a retripalát már nemfog le retricsicskázni mindenki:)
    ha meg igen rerollolok alliról hordára és gyilkos pvp-s kedvemben leszek
    kár hogy utálok pvp-zni 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. Haargh mondja:

    @ 21 Az eros tulzas, h szar. Csak azert marad le a healingben jelenleg, mert ugy vannak megtervezve a bossok, h 10 yardon belul allhat mindenki, igy ervenyesul a CoH es a CH. KJn tegnap 2. lettem a szar palaval, raidhealben. Mert nincs Ch es a CoH is csak alkalmakkor ervenyesul igazan. Brutalluson nemegyszer elso vagyok tankheallel, ami sztem jellemzi, azt h mennyire is eros valojaban 1 target healelesere, ha kepes vagy vele lenyomni a meteort healelo shamanokat. Teny h nem fogod szetbaszni a healing metert, de megvan a sajat szereped az adott raidben. A trukk az h ezt megtalald es kihozd magadbol a legtobbet.

    Szoval a paladin jelenlegi formajaban is jol hasznalhato, barmikor felveszi mas healer classokkal a lepest, csak marha unalmas, meg ugy is h folyamatosan jatszol a HL rankokkal.

    Elore is bocsanat, h ilyen peldakat hoztam, de sztem mind2 pelda mutatja h a BCs paladinokban ott a potencial, kihivas vele jatszani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. Mantriel mondja:

    Aggódtam, hogy a "nagy" változások tönkreteszik a paladint, de mostmár látom, hogy nem sőt.

    Nagyon elégedett vagyok a holy ággal. Egy 51 holy, 20 prot (ahol a divine guardien ki van maxolva), szerintem nagyon-nagyon jó egy holydinnek. Ha ez nem tetszik, mehet 51 holy, 13 retri-re és kap x% spellcrit és az se rossz.

    Van egy kötelező blessingünk 1. (kings), egy hasznos, classtól függő 2. (BoW&BoM), van a sanctuary 3. ami idáig sem volt egy nagy szám. Ez három blessing, három pala/raid.

    Van 3 judgementünk= wisdom, light, crusader=3 pala raid.

    Van 3 ág, retri, holy és prot ág=3 pala per raid.

    Van 3 auránk=devotion, retri, concentration/ elemental protection aura=3 pala per raid.

    Van 10 class a 25 férőhelyre, ha minden raidben lesz 3 pala, a maximális raid supportunk miatt, akkor mi vagyunk az egyik legjobban képviselt utility class, ami első osztályoúan healel és a lehető legjobb AoE tank, a retri majd meglátjuk milyen lesz az új itemizációval, de szerintem táp, mert a DK itemek biztos táposak, a retri meg gondolom tudja használni azokat.

    A hotfixek, mint a lay on hands, divine intervention, holy shock... nagyon jól jönnek.

    Lényegesn egyszerűbb a blessing managementünk, az auráink raidre hatnak, így mindig a shadow pap mellett leszünk.

    A retri ág kapott CC-t...

    És mint holydin mostantól tudunk: kis healt, nagy healt, instant healt, tank buff healt, aoe healt és salvation buffot dobálni. Unatkozni nem fogok. 🙂

    ______________________________

    Szerintem ez a paladin menyország. 🙂

    ______________________________

    Az egyetlen dolog, amit hiányolok, mint holydin, egy fear ward képesség, pl fear ward aura. De lehet, hogy ezt egy itemmel megoldjuk. :o)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. Mantriel mondja:

    Azt elfelejtettem írni, hogyha három pala egyszerre nyomja el a divine guardien talenttel felturbózott bubiját, az akkor 3x30% dmg mitigation... miért van olyan érzésem, hogy ezt vagy nerfeleik, vagy szükséges lesz néhány bossra? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. ThorsHUN mondja:

    #29 nincs seal of the crusader azt irtak kiszedik.
    Es a legdurvabb support buffunkat (jo, egyik legdurvabbat) is kiszedik (Salva).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. Mantriel mondja:

    A salva bele van építve a righteous furyba +90% threat.
    Seal of crusader egyelőre van a wowhead talent treen, és szerintem biztos hogy marad.

    Nagyon sok raiden voltam az egyszem paladin, ahol mindenki salvát kapott kivéve a tank, aki kingset...

    Sokkal jobb, ha egyáltalán nincs salva hanem "bele van építve a tankokba".

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  33. Mantriel mondja:

    hmm, nincs edit: megnéztem tényleg nincs seal of crusader... viszont passzívan meg van a retriknél a hatása... lehet, hogy Blizz kitalálja, hogy a seal of vengeance-t érdemes a tankoknak beleütnie (ha mindkét ág megkapja), vagy a seal of justice-t tápolja valahogy... elég sok ötletem lenne.

    Egyébként maga a "seal of the cursader" gagyi volt, a judgement-je volt jó.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  34. pisikoca mondja:

    21#

    tényleg szr healer a pala http://kepfeltoltes.hu/view/080622/WoWScrnShot_050608_230208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    am nekem még mindig nem tetszik a holy ág mer a pala heler igazi ereje a healin bonus+cirt adja amiből ha a healing bonus leveszük cseszheti még akor is ha lesz mana csökentő talentje

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑
  • FS DISCORD

  • FrostShock!

    12 User(s) Online Join Server
    • arkarial
    • Sergeii_Molotov
    • Dusi
  • KOMMENTEK

    • tntmaxy on 10 éves a Diablo IIIMegint elröppent egy évtized, amindenit.
    • Afthraste on Diablo Immortal: Már a boltokbannekem még csak előregisztráció van ugyanúgy
    • warruth on A Kárhozat BirodalmaÚgy bírom ezeket a fantazys tájegységneveket. Ha én egy fantazy világot építenék, abban tuti lenne egy olyan erdő, amit úgy
    • Afthraste on Warcraft Arclight RumbleVannak dolgok amik jobbak voltak és vannak amik jobbak most, de ne bagatellizáljuk el ha lehet azt a témát, hogy
    • Iblys on Warcraft Arclight RumbleKiváncsi leszek mi lesz akkor a monetizáció, az mondjuk vicces (és elég szomorú) hogy külön ki kellett emelniük hogy nem
    • tsirche on Warcraft Arclight RumbleErről az a pár éves szituáció jut eszembe, amikor a Fallout kapott egy mobilos időkitöltő játékot (Shelter) a főcím megjelenéséig,
    • warruth on Warcraft Arclight RumbleÍgy van. Ha valaki kérdezi, szerintem is undorítóan néz ki, de nem csinálok belőle nagy ügyet, hanem elfogadom, hogy már
    • Bermuda on Warcraft Arclight RumbleNekem mondjuk semmi bajom vele - sőt, aranyos arcadenak néz ki. A kiégett kazuárok és Warcraftról fogalmatlan fiatalok a célközönség,
    • Hatba on Warcraft Arclight RumbleAnnyira kringe hogy arra nincs szó. Se több szóból álló kifejezés
    • Attila on Warcraft Arclight RumbleNem az lesz. "The interview also states that the developers have confirmed that "there are no NFT or gacha mechanics
    • grobs on Warcraft Arclight RumbleSzekunder szégyenérzet. Ha film lenne azt mondanám ez annyira szarul néz ki, hogy jó is lehet. Blizzard-nál mostmár csak kínaiak
    • Iblys on Warcraft Arclight RumbleNem találtam még róla konkrét infót de nekem nagyon úgy tűnik ez gacha lesz. 60 karakter, gondolom minden karakter gearelhető,
    • Afthraste on Warcraft Arclight Rumble"THE WARCRAFT® UNIVERSE IS GOING MOBILE" promó szövegből azt gondoltam, hogy valami tényleg Warcraftos gameplay lesz (ezzel a címmel úgy
    • Iblys on Warcraft mobil játék bemutatóKözben kijött a trailer, vissza az egész, a clash of clansra ráhúztak egy warcraft zubbonyt. vicc
    • Szinkron on Warcraft mobil játék bemutatóEz valami egészen röhejes, hogy mi lett ebből a cégből. Ciki.