WARCRAFT no image

Készült 2008. szeptember 20. | írta Hancu

55

Arccal a 3.0 felé – retri paladin

Az alábbi walloftext Zoliktól származik, akiről azt kell tudni, hogy Thorshunnal együtt a FS legeslegrégebbi olvasói és aktív kommentezői, akik paladinnal játszanak. Nem is akármilyen paladinnal, hanem olyannal, aminek most a pontosabb meghatározását most nem is írom le, legyen ma karácsony a retrics…. hopp, majdnem beleszaladtam mégis. Klikk.

Arccal a 3.0 felé – retri pala

Menorel írása nagyon megragadta a figyelmemet és gondoltam én is készítek egy hasonló elmélkedést mi is várható a 3.0 patch után és a WotLK megjelenése előtt.

Mielőtt még belekezdenék az írásba leszögezném, hogy a 3.0-ban megjelenő talentek/spellek és változások már lvl 80-ra lettek előkészítve!! Az US és EU PTR fórumokon a „T. tesztelők” az első pár napban okádták magukból az „Oh mai gaaad, a retardinz difited me in duellzz wid one shoot!! Nerf dem naw!!!” tip. postokat. A dolog odáig fajult, hogy 1-2 paladin saját nerfelését kérte! Persze voltak vicces postok is, amiben szintén nerfet kértek a devektől, mert nem bírnak el a ret palák ezzel a hatalmas nagy erővel!…

Sokan hajlamosak elfelejteni hogy a 3.0 után pár hónappal jön a kieg.és már senki nem fog emlékezni mi is volt lvl 70-en. Lvl 80-ra úgyis szépen visszaáll minden. Ennek ellenére sok retri pala attól fél, hogy a Blizzard majd enged a nyomásnak (sírásnak) és ugyan olyan nerf veszi kezdetét majd mint ami anno a TBC megjelenése után jött (pl. Crusader Strike cd-jét feltették 10sec-re 6-ról)

No de térjük vissza a lényegre és nézzük mire is számíthatunk, ha a Rertibution paladinok rögös útját folytatjuk/választjuk a 3.0-s patch eljövetelét követően.

A legfontosabb változás, hogy a Crit rating nem csak a Melee critet növeli, hanem a Spellek-re is hat! Így akár 34-35% spell crittel is rendelkezhetünk, ami ugye nem mellékes!

A hit rating, amiben a Retri paladinok az itemizáció miatt amúgy is szűkölködtek, nem lesz többé gond. A Hit rating 3.0-tól a spellekre is fog hatni!

Sajnos sem a Hordás, sem az Allis palák nem számíthatnak új base Retri spellre viszont mindkét oldal megkapja a Seal of Vengeance (Seal of Corruption) és a Seal of Bloodot (Seal of the Martyr). Trainertől lvl 64-en tanúlható! A Sealek mechanikája nem, csak a nevük változott meg.

Egy talent és egy spell ki lett véve, így ezeket ne is keressük:

A jó öreg Seal of the Cursader aminek a Judgement of Crusader effektjét elvileg az összes spell megkapta. Valamint a Sanctity aurának is búcsút mondhatunk, amit majd egy másik talent vált fel.

Beloggolás után kezdődhet az újratalentezés (én elsősorban PVE környezetre koncentráltam, PVP-ről majd később):
Benediction 5/5 , Heart of the Cursader 3/3, Imp.Blessing of Might 2/2 , Convinction 5/5 , Seal of Command 1/1 (1 rank-os spell, kicsit megváltozott, bővebben erről később), Crusade 3/3 , Sanctified Retribution 1/1, Vengeance 3/3, The Art of War 2/2, Repetance 1/1 , Judgement of the Wise 3/3, Sanctified Wrath 2/2 , Seath Of Light 3/3, Swift Retribution 3/3 , Righteous Vengeance 5/5, Divine Storm 1/1

A maradék ment az Imp.Judgementre (2), a Sanctified Sealsre (3), a 2H Weapon Specre (3), Fanaticismre (5) a többit pedig a Divine Strengt-re (4).

Kicsit közelebbről nézzük meg milyen változások érték a talenteket és mik az újak:
Benediction: mostantól az instant spellek mana költsége csökken 2/4/6/8/10%-al.
Heart of the Cursader: bármely Judgement spellt használva egy debuff formályában kerül a mobra ami 3%-al növeli minden beérkező sebzés crit esélyét
Imp. Blessing of Might: 5/5-ről levették 2/2-re és 25% AP bonus a BoM-ra.
Convinction: a melee crit esély mellé most már hat a spellekre is!
Pursuite of Justice: a disarm effektek idélyét csökkenti 50%-al. A többi nem változott.

Seal of Command: 1 rank-os spell lett. Lényegében nem sokat változott, több a sebzése. Viszont stunnolt targeten fixen critelni fog!
Eye for an Eye: mostantól minden crit sebzés után visszasebzi annak 20%-át. Sajnos azt nem tudtam tesztelni, hogy PVE környezetbe a critelő mobokon hogy működik.
Crusade: 3% all dmg-t ad és + 3% sebzés human,démon,undead és elementalok ellen
Sanctified Retribution: 2% all damage a raidnek/partynak (Az imp Sanctity aurát hivatott felváltani)
Divine Purpuse: inkább PVP talent mint PVE. A Hand of Freedom leszed bármilyen stunt és a ranged támadások esélyét csökkenti 4%-al.
Vengeance: 3x stackel de már csak +3% holy/melee sebzést ad stackenként, nem 5öt!
The Art of War: az egyik legjobb talent sztem. A Judgement, a CS és a Divine Storm crit sebzését növeli meg 20%-al és ha ezek közül valamelyik critel kapunk egy instant Flash of Lightot.
Repetance: mostanól a 6sec-es spell 60sec-re módosult PVE környezetben. Remek CC lett (ált. minden olyan mobra hat, ami sheppelhető), PVP-be „csak” 10sec.
Judgement of the Wise: Mivel lvl 70 fölött eltünik a plate dps itemekről az Intellect (főleg tier seteken) így szükség volt egy hatékony mana visszatöltő talentre. Jdg spell 100% esélyel ad vissza 20% manát a max mana poolodhoz és 10 raid tag pedig 0,25% mana regent kap a max. manájukhoz képest.
Sanctified Wrath: 50% crit esély a Hammer of Wrath-ra, -1min az AW cd-jéből és ha fent van az AW, minden bevitt sebzés 50%-ot ingorol a sebzés csökkentő effectekből
Seath Of Light: A spell powert növeli az össz. AP 30%-val. Én ezért válaszottam az imp BoM-ot, mert az plussz spell power. Valamint, ha critet healelsz akkor egy HoT kerül a targetre. A Healing Done 60%-át healeli plusszba 12sec-alatt.
Swift Retribution: 3% melee/ranged/spell haste a raidnek akit ér a Retri Aura.
Righteous Vengeance: 25% crit dmg bonust ad a Jdg és Divine Storm spelleknek
Divine Storm: lényegében egy whirlwind. 8yardon bellül 4 targetet sebez és 3 party tagot gyógyít a bevitt sebzés 30%-val. 10sec cd.

Változások érintették az alap spelleket így szinte az összes spell sebzése megnövekedett, köszönhetően, hogy az attack power és spell powerből is kapnak bonust.

Az alábbi spellek a következő képpen módosulnak:
Consecration (rank 6) – 576 dmg over 8sec + 32% AP + 32% Spell Power
PTR-en ha up a Vengeance akkor ~210 körül tickelget, ami 1600-1700 össz sebzés.
Exorcism (rank 7) – 687 dmg + 15% AP + 15% Spell Power
Retribution aura (rank 6) – Live: 26 holy dmg à PTR : 62 holy dmg.
Valamint a spell power jelentős részét is megkapja.
PTR-en jelenleg ütésenként 120 körül sebződik az ellenfél/mob
Hammer of Wrath – 733 holy dmg + 15% AP + 15% Spell Power
Seal Of Rightousness – a fegyver sebzés szintjén skálázódik a köv. képpen:
Main Weapon Speed * (0.028 * Attack Power + 0.055 * Holy Spell Power). Pl.: 3,5 * (0.028 * 2500 AP + 0.055 * 800 SP) = 3,5 * ( 70 + 44) = 399 sebzés fixen minden ütéshez .
Seal of Vengeance/Corruption – minden ütésnél fixen procol, 5x stackel és 15secig up.
Az összes Seal sebez, ha Judgementeljük őket!
A Hammer of Wrath 35% Hp-tól használható és mostantól instant!
A Blessing of Might attack powerjét megnövelték: Live: 220 AP à PTR 305 AP
Az Awenging Wrath sebzését 20%-ra csökkentették viszont többé nem lesz Forebearance debuff és mostantól a healing donet is növeli 20%-al.
Minden Seal ideje 30sec-ről 2 percre változott.
Holy Wrath – 30 sec CD, instant és 3sec-re stunnol minden UD/Demon mobot. A hatótávolsága viszont már csak 10yard, nem 20.

Elég a száraz adatokból, irány a trainer!

A régi Judgement megszünt és lesz helyette 3 új Judgement Spell.
Judgement of Wisdom: eséllyel manát tölt vissza.
A Holy Spell Power (pl 800) 9% (0.09) + az AP (pl 2000) 9%-a ~ 257mana
Judgement of Light: eséllyel tölt vissza hp-t, csak melee-re procol.
HSP (pl. 800) 18% (0.18) + AP (pl 2000) 18%-a ~500 hp
(Nekem ez jelenleg 569)
Judgement of Justice: PVE környezetbe a mobok nem futnak el (flee), PVP-be pedig a movement speedet csökkenti 100%-ra. Vagyis travell és ghost formba normal speedel haladnak.

Valamint trainelhető a Seal of the Martyr (Alliance) és a Seal of Corruption (Horde)

Sokan akik nem követik sem a Beta és a PTR eseményeit értetlenül nézhetik, hogy hol az eredeti Judgement Spell? A rohadék blizzard megint bekavart és már Judgementelni sem lehet a Seal of Commandot??? Menorel már írt erről, de én egy kicsit részletesebben kitérnék a dologra.

Jelenleg úgy zajlik ugye a dolog, hogy megtámadsz egy mobot:

Felteszed egy Sealt pl. Seal of Wisdomot / Crusadert, hogy majd jól ki-Judgeolod aztán jöhet a Seal of Command vagy Blood, Judgement, majd megint Seal of Command/Blood és kezdődhet előlről.

A helyzet a következő képpen változik:

Megtámadod a mobot felteszed a Seal of Commandot, elnyomod a Judgement of Lightot. Máris megjelenik a Judgement of Light debuff a mobon, a Judgement of Command pedig rögtön sebez. (Ha talentelve van a Heart of the Crusader akkor a 3%-os crit debuff is rákerül a bomra). Sokan biztos már tapadnak is rá a Seal of Command gombra, de erre semmi szükség mert a ki-Judgeolt Seal továbbra is fenntmarad. Vagyis 2 percig nem kell újra feltenned Sealt, nyugodtan lehet variálni a judgementeket is mikor uppok.

Egy kis összegzés.

A Seath Of Light talent elég jól sikerült. Nekem t6/s3 gearelt karim van PTR-en + Cataclysm’s Edge és 830 körüli a spell damagem ha fent van a BoM-is. Ez nagyot dob a dps-en, mivel mint írtam szinte minden képesség kap a holy spell powerből is. Persze a healek értékét is pozitívan fogja befolyásolni. Egy Flash heal kb 2000-et critel, ami nem olyan rossz és persze megkapjuk a HoT-ot is. Szóval nem fogjuk úgy lekötni a healereket, ha a saját Hpra is figyelünk ezentúl.

Aminek a raideken örülni fognap a népek az minden képpen a módosított Retri Aura lesz:

2% all dmg + 3% all haste. A Heart of the Curseder 3% crit debuffja sem mellékes. Ott van még a Judgements of the Wise, ami hasonlóan működik mint a shadow papok manavisszatöltése, csak itt 10 raid tag kapja meg, akik a leggyengébben állnak manával. A Divine Storm 3főig terjedő party healje is elég jó, bár sztem 51 pontos tálentként lehetne erőssebb is. A megnövelt értékű Judgement of Light és Wisdom-ot pedig bizonyára mind a melee mind a casterek imádni fogják.

Glyphek: A Glyph of BoM a buffolt AP 10%-át adja spell powerként. Így végre érdemes lesz a casterekre is buffolni BoM-ot. G of Judgement: +10% dmg a judgementekre. G of CS: a CS 20%-al többet sebez ha az célpont stunnolva van. A többi Glyph begyüjtése sztem már játékos függő. Ki mit preferál jobban. A túlélést, a sok sebzést. Persze a lista még nem végleges úgyhogy sztem fölösleges most írni egy listát, hogy mik kellhetnek, mert akkor hidegzuhanyként érhet minket, hogy mire kijön a 3.0 már nincs is meg a kiszemelt Glyph.

PVP

Aki inkább a PVP-t részesíti előnyben azok valószínűleg az imp BoM helyett a BoK-ot választják. Vannak érvek és ellenérvek, de tény hogy pvp-re jobb mint a BoM.

A Vindication talent már csak 2 pontos és 20%-al csökkent minden statot 15sec-re.

Pursuite of Justice 50%-al csökkent minden disarm effektet és a movement/mounted speed 15%-ra nőtt.

A Divine Purpuse lehet még érdekes. A Hand of Freedom 100% eséllyel leszed mindenféle stun effektet és még kapunk 4%-ot a ranged és spell támadások esélyének csökkentésére.

A többi talent variálása szintén játékos függő. PVPre annyira nem szükséges a Fanaticism így sok PvP pala le szokott menni a Prot ágba is az Improved Righteous Fury-ra ami minden bejövő sebzést csökkent 6%-al. A variációk száma szinte végtelen. De hát erről szól a PVP talentezés. Sztem.

Jelenleg ezen (a pvp-ben kiosztott sebzés) megy most a legnagyobb sírás a PTR-en, mint ahogy azt már az elején is írtam. A csaták hasonlóan mennek majd mint PVE-be, nem kell többet szenvedni azzal hogy feltesszük az adott Seal of Light/Wisdomot/Crusadert majd ki-Judge-oljuk a mobra, majd megint fel a Seal, hanem mehet rögtön fel a kedvenc Seal és hajrá.

Végszó

Sajnos még elég bugos a PTR-en lévő anyag. Remélem minél előbb minden hibát kijavítanak, ami nem a Nerfben fog kimerülni. Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy nagyon megfogja érni levinni magunkal legalább 1 Retri palát a raidekre, de akár 5 fős partykra is, hiszen a buffolt Repetance (1min) miatt már remekül lehet vele CC-zni és a túlélési képességei (instant Flash heal) miatt jobban tud vigyázni magára mint egy mage vagy lock.

Jah egykis update a végére: az Exorcism hat a Warlockok Illidan formárája is 🙂

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags:


55 komment érkezett a(z) Arccal a 3.0 felé – retri paladin poszthoz

  1. Linadillar mondja:

    Szépen jönnek a nerfek az új buildekkel (8970): * Fanaticism critical strike chance of all Judgements capable of a critical hit reduced to 4/8/12/16/20% (Down from 5/10/15/20/25%).
    * Two-Handed Weapon Specialization now increases your damage with 2H weapons by 1/2/3%. (Down from 2/4/6%)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. narnia mondja:

    "A helyzet a következő képpen változik:

    Megtámadod a mobot felteszed a Seal of Commandot, elnyomod a Judgement of Lightot. Máris megjelenik a Judgement of Light debuff a mobon, a Judgement of Command pedig rögtön sebez. (Ha talentelve van a Heart of the Crusader akkor a 3%-os crit debuff is rákerül a bomra). Sokan biztos már tapadnak is rá a Seal of Command gombra, de erre semmi szükség mert a ki-Judgeolt Seal továbbra is fenntmarad. Vagyis 2 percig nem kell újra feltenned Sealt, nyugodtan lehet variálni a judgementeket is mikor uppok. "

    Ebből azt vettem ki hogy nem szükséges a Judgementet nyomogatni CD-re.Viszont az dmg kiesés hiszen a Command Judgementet eddig is azért nyomta az ember mert az is + dmg.Lehet félreértettem előre is bocsi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Humy mondja:

    Ugyanúgy nyomogatod a judgementet CD-re csak megspórolod a seal újrapakolását minden egyes judge után.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. frostraven mondja:

    elég jól hangzik,se baj majd feltámad a régi dwarf palám.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. Tejfol mondja:

    Kifelejtettél egy elég fontos dolgot: Crusader Strike és Divine Storm 100% eséllyel proccolja a fentlévő seal-t.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. dragon22 mondja:

    ha eltűnik a plate dps itemekről az intellect akkor mégis mennyi manára számíthatunk 80-on miből kel gazdálkodni?:D(mana viszatöltés ide vagy oda azért mégis csak kel mana:D)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. zolik mondja:

    Hali! Köszi, hogy felraktátok!

    @3 pontosan, nem fog leesni a seal judgementelés után
    @5 Igen sajna nem 100%-os a lista, van pár dolog amit elfelejtettem.

    @6 kb ~6000 manád lesz felbuffolva (mage int, bok stb). A beta forumon csak pozitív hozzászólások vannak a manaháztartással kapcsolatban. Szóval nem lesz gond, de addigra úgyis kiderül az igazság 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. call mondja:

    alakul a papírforma 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. Xerion mondja:

    #6-Dragon22: Lehet hogy én néztem el a 80as itemeket (annyira nem merültem bele) de én úgy vettem észre, hogy vannak intes melee plate cuccok. A str+sta cuccokat majd a warrik és dékák nyalják majd fel, a palák meg majd tudnak válogatni (ha olyan helyzet lesz) hogy neki str-es vagy int-es stuff kell. Ha nincsenek intes melee plate-ek akkor bocs 🙂 (ezt okozza a játék hiánya..
    /Off: valaki nem tudja megmondani, hogy van-e ilyen "hivatalos" kolis port valami, hogy milyen port lehet nyitva, milyen nem? Mert a torrent oké hogy off-os, de a Blizzard (WoW) portok nem tudom miért kell hogy le legyenek zárva. Nem "Blizz-specifikusak" azok a portok? Bocs az offért, thx a válaszért.)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. playithard mondja:

    Eye for an Eye: mostantól minden crit sebzés után visszasebzi annak 20%-át

    Ez szerintem ugyanúgy fog működni pveben mint pvpben, hiszen bele van írva hogy a visszasebzés nem lehet nagyobb a paladin max hpjának 50%ánál, ezzel megakadályozandó hogy pl brutallus enragenel tankok halála utána taunt + /sit macroval segitsünk.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. Destru mondja:

    Mindjárt elsírom magam, mi a trágya ez is már megint?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. dragon22 mondja:

    #9 Xerion én itt olvastam hogy nem lesz és néztem a 80-as aréna setteket azokon sincs int:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. Xerion mondja:

    #12_ Igen, de ne feledd, hogy ami arena szetek ki voltak ott állítva (hiányzott a hunta..), DKn pl nem volt speckós kesztyű effekt, stb.. azaz, azok még simán-lazán változ(hat)nak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. zolik mondja:

    @9 csak healinges plates intellectes páncélok vannak.
    A paladinok osztozni fognak a DK-k, Warriorok dps cuccain, csak úgy mint a Prot palák.
    pl.: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/september/8962/set_nax10_paladindps.jpg

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. dragon22 mondja:

    hm hát na mindegy én mindenesetre kiváncsi leszek majd élesben minden kiderül:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. zolik mondja:

    @11 köszönjük az értelmes hozzászólást...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Destru mondja:

    16.

    "A legfontosabb változás, hogy a Crit rating nem csak a Melee critet növeli, hanem a Spellek-re is hat! Így akár 34-35% spell crittel is rendelkezhetünk, ami ugye nem mellékes!"

    Ez a retri paladinoknál miért lenne a legfontosabb változtatás? (Esetleg a Sealek működésének változása, amire utalsz is: "A Sealek mechanikája nem, csak a nevük változott meg." Ja :D)

    "A hit rating, amiben a Retri paladinok az itemizáció miatt amúgy is szűkölködtek, nem lesz többé gond. A Hit rating 3.0-tól a spellekre is fog hatni! "
    Mivel nem lesz többé gond? Miről beszélsz ember? 3%t elvesztünk mivel precisiont kiveszik.

    Teli van a cikked tévedésekkel, hiányzik egy csomó adat (miért sebez minden judgement? mennyit? milyen gearrel mérted ezeket a számokat? miért lesz érdemes retripalát vinni raidre?). Nem vagy tisztában alapfogalmakkal (spell-talent), illetve az egész írásod olyan mintha egy 5 perc alatt odahánytad volna éppen azt ami eszedbe jutott. Innen a trágya minősítés.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. dragon22 mondja:

    írjá jobbat ha annyira tudsz másét fikázni könnyű^^várom te mit alkotsz...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. Destru mondja:

    bemész helyettem dolgozni összedobom

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. dragon22 mondja:

    nem mondtam hogy 1 nap alatt csináld sztem azért nem éjjel nappal dolgozol:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. TUPEC mondja:

    Attól még, hogy valaki bunkónak született nem muszáj megmutatni mindenhol! 🙂 Ez épp olyan, mintha nem lennének fogaid és mindenkire aki veled szemben jön rávigyorognál fülig érő szájjal!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. Genezii mondja:

    #17 Mert normálisabban tudod magadat healelni azért számít az a crit összevonás.
    Ne tudd meg hogy nekem hányszor fordult elő 'Your Judgement of Blood was resisted by ' hit cap mellett. Deha pl. nem erről van szó akkor megtudnám számolni hányszor haltam amiatt mert Repe vagy HoJ resist volt.
    A hit rating azért nem lesz már annyira nehéz mivel összedobják a loottábládat a warrikéval. Több hit a cuccokon , kevesebb baj van vele. Ha meg nem akkor elintézed.
    Azért sebez minden Judgement mert rewampolják. Egyszerü ok, egyszerü indok. Ez is így segíteni fog azon a sulyos mana betegségen amiben a retri szenved. 4szer spórolod meg a seal árát. Amiért retri palát lesz érdemes vinni az abban van hogy ott a tultápolt retri aura, raidre hat szal mind1 hol vagy a tank biztos megkapja, ha prot pala tankol akkor ő használhatja a devo aurát. Az hogy milyen gearrel én azt nagyjából ugy kaptam meg hogy kiszámoltam.
    Jó persze hosszu a commentem , de egyeseket érdekel. Máskor ne fikázd a mások HSZeit, ha valami értelmeset akarsz mondani ugy hogy ne kapj negativ visszaszólást akkor csak kérdezz rá. Jah egy közmondás ami illik rád : 'más szemében a szálka...'

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. zolik mondja:

    @17
    én meló után 2 napig írtam. bocs!

    - Azért fontos mivel a crit rating a spell critet is befolyásolja, így lesz simán 34-37% spell crited és mivel a Judgement spellek "spell alapúak" így ennek a crit esélyét növeli, nem beszélve hogy a Holy Light és Flash of Light is ennyivel több eséllyel critelhetnek.

    “A Sealek mechanikája nem, csak a nevük változott meg.” -ezt arra írtam hogy a Seal of the Martyr és a Seal of Corruption neve változott csak meg de ugyan azt csinálják mint az Allis/Hordás párjuk.

    Ember arról beszélek, hogy a Judgement spelleket már nem nagyon fogják resistleni mert a hit ratingből spell hit ratinget is kapunk!

    Nem vagyok tisztába az alapfogalmakkal? Mivan??? 5perc alatt? Te mekkora egy fasz vagy már bocs! Ha erre van időd hogy itt verd a nyálad akkor talán írhatnál egy jobbat!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. zolik mondja:

    #22 ettől pontosabban én sem tudtam volna fogalmazni.

    Destru-nak talán elkéne magyarázni pár alapfogalmat a crit és a hit ratingről, mert úgy látszik nem igazán érti.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. Aldarion mondja:

    *reménykedve*
    Akkor ez most azt jelenti hogy VOALA ZUZÁS?

    Már kezdem unni a protpalát, azt hiszem Wrath eljövetelekor átállok Retrire... Bár lehet AoE farm miatt maradok prot.
    Ki mit javasol esetleg?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. Kylearan mondja:

    Destru: hogy te mekkora pörkölt vagy vazze, remélem betemet a hó télen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. Borgadzim mondja:

    Egészen jó kis bemutató, én csak sima PTRen nézegettem a retrit, és eléggé le voltam nyűgözve tőle =) Ezekután retrin is lehet nagyon durván aoe farmolni, mert simán kihealeled magad a Divine Stormmal meg az insta FoLokkal, és mivel lesz soksok spelldamage-m, így megállíthatatlan hentgépként mehetek =)

    #25: ne maradj prot, mert sztem retriként még talán jobban lehet aoefarmolni, de így max "csak" 4 mobot.

    Én ellenben azt nem értem, hogy mért van tele pl az összes set haste rating-gel? Mert így igazából meg fog szűnni a SoC értelme, mert mindenki SoB/M-t fog használni. Vagy a SoC nem lesz ppm-es?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. m1kk0 mondja:

    haste növeli a ppmet, kb ha nem így lenne akkor ennyi erővel a coeffet is csökkenthetné

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. Destru mondja:

    #22 Nem értetted meg mit írtam, probálkozz még egy picikét.

    #23, 24 LOL. Nézz már utána ha okoskodni próbálsz. Spell crit jelenleg csak és kizárólág az exorcism, holy wrath, jov, jor, illetve eye for an eye "spellekre" hat. Tipikus retri dolgok ezek, nem? Na jó az exorcism kivétel az persze csakis demon/ud ellen jó. Arra gondolsz hogy a judgement jelenleg spellhittel számol, viszont sajnos ki kell ábrándítanalak, h melee crittel. Persze jó lesz a változtatás, de azért messze nem ez a legfontosabb.. Pveben az új/tápolt buffok, pvpben a megnövelt mobilitás és nagyobb support. Ezek lesznek a legfontosabb változások.

    A hit ratinget ért NERF még mindig nerf. Jelenleg minimálisan kell törődnie egy retripalának a hitcap elérésével a precision talent miatt. Elég butaság azt írni hogy majd a warrior cuccokat használjuk, mivel most is ezt tesszük pveben. Majd lvl80n kiszámolom neked hogy az a pár hites akármi felér-e azzal hogy 2vel több judgement megy be.

    Olykor vannak tárgyi tévedések, jó belefér. Könyörgöm legalább olvasd el mégegyszer mielött beküldöd. pl minden sebzést számolhattál volna ugyanannyi apval, vengeanceal vagy anelkul. Semmi következetesség, pl odaírod h összegzés és egy spellről kezdesz el mesélni (Seath Of Light) aztán leírod hogy dejó lesz raiden az új retribution aura, aztán meg hogy:
    "Ott van még a Judgements of the Wise, ami hasonlóan működik mint a shadow papok manavisszatöltése, csak itt 10 raid tag kapja meg, akik a leggyengébben állnak manával."
    (Nem ez a különbség hanem mind blast esetén proccol amígy ugyanaz. A survivoros hunter egyik talentje is ugyanez, azonban ott as, ss, es crit esetén.) Utána leírod milyen glyphek lesznek. Ez egy összegzés? Mintha úgy rémlene ez a szó azt jelenti hogy az eddig leírtakat röviden leírod, esetleg összefüggéseket, hatásokat írsz azok közt amikről már írtál.
    Aztán mondjuk PVP szekció. Odadobsz pár talentet, persze nem a legfontosabbakat, azokat amik éppen eszedbe jutottak. Keszekusza az egész cikk.

    "Végszó": Valószínűleg a repentance miatt visznek majd retripalát raidekre, illetve az instant folja miatt. Véletlenül sem a judgements of the wise, a heart of the crusader, palabuff vagy a retriaura miatt.

    Kit érdekel az exorcism ha a turn evil vagy a stunolos holy wrath is hat?

    Írhattál volna még pár dologról, de jobban belegondolva örülök hogy csak ennyi!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. Nelsonka mondja:

    @ 29: -vissza menyéé!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. Kylearan mondja:

    #29 a stílussal volt baj kistáska, nem azzal hogy kritizálsz egy cikket. Tanulj viselkedni, moderáld magad (ha már más nem teszi), utána lehet konstruktív kiegészítéseket tenni. Akkor a fenti okosságaidat is másképp eszi meg az olvasótábor

    on:

    a.) nem hülyeség amit irsz, pl. a spell crit esetében, de azért elég jó buff lesz, hogy minden harmadik holy spellem (support heal) crittelni fog az új talent szerint - és bár nem a legfontosabb, mindenképpen említésre méltó

    b.) a raid-supportos kommented is felemás, szvsz elsősorban az aura, valamint a HotC buff miatt lesz táp a pala és csak azután a repentance miatt; 5-men instáknál pedig kifejezetten need lesz egy jól gearelt retripala, annyiféle supportja (és ehhez képes fair-enough dps-e) lesz (ha lesz)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. Verona mondja:

    Par dolog.

    SoC ppm, az is marad es eppen ezert sirtak az allis palak, mert nekik a haste csokkentette a ppm-et igy az bar a white DMG-et ugyanugy megdobta csokkentette a SoC-bol jovo DMG-et pve-ben. Valahol olvastam, hogy a SoB/SoM-t szanjak pve mig a SoC-ot pvp sealnek. pvpgearen meg ugysincs haste. nekunk legalabbis. (jelenleg meg van olyan glyph ami a SoC procChance-et noveli 20%-al. igy haste nelkul egy 3.8-as fegyverrel ~64% lesz. Majd ki-theorycraftoljak, hogy jobb lesz-e pve-re a tobbinel vagy sem haste-el egyutt)

    spellcrit/meleecrit merge leginkabb pvp-ben jo nekunk heal miatt vagy UD-re exorcism miatt esetleg holywrath miatt pve/ben vagy atvaltozott lockra/DK-ra/lockpetre pvpben.

    spellhit/meleehit merge pedig szinten jo a fenti spellek miatt, viszont ami a legjobb ebben a valtoztatasban, hogy joesellyel kevesbe fogjak resistelni pvpben a HoJ-t, amit valljunk be most live-on a szomszed csaj kiskutyaja is csuklobol resistel(repentance-t kevesbe mivel az nem stun hanem incapacitate). Persze meg mindig spell marad igy resistelhetik az alap stun resist miatt, azert mert spell, azert mert van olyan metagem(, es ayert mert miertne ugye). Mindent osszevetve ezis jo valtoztatas nekunk(majd 80on, most meg akinek (mint pl nekem) pontosan ki van szamolva, hogy a hitcap meglegyen szivas). 80on meg nem lenne szabad pve-ben emiatt problemaznunk, mert warrioroknak akik pve-ben elvileg meg mindig fury-n lesznek(csak tipp, warriorokrol fene olvasott) kell a hit es ugyis ugyanazt a geart fogjuk hasznalni.(meg persze esetenkent leathert mint eddig ^^)

    Targyi tevedesek. Mert vannak. Peldaul az, hogy a DS es a CS 100% esellyel procoljak a sealeket. A valtoztatas az az, hogy EGYALTALAN PROCOL rajta. ugyanis live-on nem teszi. SoL/SoW eddig is 100% esellyel procolt white-ra, de gondold el a DS-al 4 targetre 170% weaponDMG-et mint holyDMG(DS+SoC proc).Nem cseppet lenne OP. igyis eleg faja, hogy ha makod van ez bejohet igy.

    DS a bevit DMG 20%-at healeli nem 30%ot.

    Glyph of BoM nem a total AP 10%-at adja spellpowerben, hanem az altala adott AP 10%at. ami 70en imp. BoM-al 38.1. (bar lehet ezt irtad, csak nem vilagos nekem)

    Pursuit of Justice eddig is 15% movement speedet adott csak epp 3pontoskent 5/10/15% formajaban, most azthiszem 8/15 ketpontoskent.

    Valamint ami a leginkabb serti a szememet, hogy pvpbuild-ben a palak NEM az imp righteous fury miatt pakolnak protba, hanem az imp. HoJ miatt. (amivel mostmar az arenageares 10sec CDcsokkentessel egyutt 20sec lesz a HoJ CD-je)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  33. Verona mondja:

    Amugy ezektol eltekintve le a kalappal, hogy raszantad az idot, hogy segits a tobbieknek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  34. James mondja:

    "Ennek ellenére sok retri pala attól fél, hogy a Blizzard majd enged a nyomásnak (sírásnak) és ugyan olyan nerf veszi kezdetét majd mint ami anno a TBC megjelenése után jött "

    Már kezdetét is vette, ahogy azt a 1. komment is jól mutatja...
    A Vengenace, Two-Handed Weapon Specialization és a Judg hogy már nem dupla sebzést okoz a stunnolt targetre, hanem 100% -ban kritel (live-on nálam az eddig is kb 60% -ban kritelt, csak hát ugye "minek" amikor a sebzése a lepkefingnál is kevesebb, mivelhogy ugye kivették a spelldmg-et a cuccokból) elég nagy érvágás ez a retri paláknak. Eddig ezek voltak azok amikre mindig számítani lehetett, de ezekután....

    Amúgymeg a DS tényleg elég gyenge 51 talent-pontos spellhez képest, arénában kb. használhatatlan :S
    Nemis beszélve a CSről, ami meg egyenesen vicc, hogy 41 talent-ponthoz egy sima instant attack jár, gyér +10% wpn dmg-vel...hol van ez pl: a DK Scourge Strike-hoz képest?

    Szerintem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  35. Morfirion mondja:

    #22 azért te is képben vagy dolgokkal... ha neked a judgement of bloodat valaha is resistelte valami, akkor letérdelek eléd... JoB-ra HIT RATING van, JoC-ra megy a spell hit rating.

    A retri meg nem hiszem, hogy jelenleg bármilyen manabetegségben is szenvedne. A játék célja nem az, hogy full manán a végtelenségig dpselj. Jelenleg minden fighton meglehet oldani ~7k manából azt, hogy ne fogyj el manából, és tartsd a dps szintedet is. A manapool változások nem ez miatt jönnek, hanem az itemizáció változása miatt, és azért a 20%base manás dolog enyhe túlzásnak tartom, ami valszeg változni is fog.

    Másik dolog: retri palák megitélése a bc-ben jelenleg azért olyan amilyen, mert rengeteg retard játszik velük, akiknek nagyjából fingja sincs az egészről, sztereotipiák: nodps szar...

    Ezekkel a változtatásokkal azt érik el, hogy az összes kretén tudja majd nyomogatni a cs-t meg a judgementet, amikor neki éppen tetszik = megszűnik a kaszt összes kihivása. Ugyanaz a helyzet mint fury wari vs arms wari témánál, a retriből csináltak egy akkora skilligényű karaktert, mint a fury wari. Nyomd a 2est hülyegyerek...
    Eddig figyelted a gcdket a swing timeot meg spell cd-ket... most figyelni fogod a spell cd-ket. Hát gz
    Ezek után kedvem nincs felhúzni a retrit.

    u.i.: a leírás egyébként nagyon tetszett, holy paláról is valami hasonlót vártam volna.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  36. Destru mondja:

    #31 FSen nagyon profi írások szoktak megjelenni. Ez ahoz képest még mindig a trágya szintjén mozog. b pontnál pedig érezd a szarkazmust!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  37. mindless mondja:

    Szegeny Destrut nagyon leszoltatok, pedig mindenben igaza van. A cikkben semmi osszefugges nincs,egymas utan ertelmetlenul vannak leirva a dolgok es olyan erzese van az embernek mintha egy warrior kiprobalta volna a paladint ptrn es elkezd okoskodni.
    PvPben variaciok szama vegtelen??? Ember egy-ket talenton lehet gondolkodni,de az is inkabb setuptol fugg,de biztos hogy marad a 0/20/51..."lemennek righteous furyra"??? KIt erdekel az a szar?AZert megyunk le mert IMPROVED HAMMER OF JUSTICE ES STOICISM NELKUL NEM LEHET PVPZNI
    PvP-s reszt ki is hagyhattad volna. Es ha mar a bokot az egekbe emelted azon is elgondolkodhattal volna,h. az 5 talentes bokert pont a righteous furyval fizetsz.
    Hihetetlen,h. 4 ev alatt nem jottel ra,h. judgementre 35p. crited van es nem 5

    Pampers the Crusader!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  38. mindless mondja:

    oh Morfiriont elfeljtettem kiosztani...
    Eloszor is szeretnek koszonetet mondani!!! KOSZONOM! Ritkan adatik meg,h. az emberek primitivsegen meg tudok nevetni.
    Szerinted egy retri palahoz tobb skill kell, mint egy masik kaszthoz???!!! Ezt hol tapasztaltad?kara raidben ahol az emberek nem kepesek 2yardot odebb menni es meghalnak es te bizony megtetted!!!es most nagyon buszke vagy magadra? V. milyen inditattasbol irtad ezt a hozzaszolast?
    Ki keresi a kasztban a kihivast?! BARATOM HA NEM VAGY TELJESEN/kerem ezt alahuzni/ RETARD, akkor barmilyen kasztot le tudsz kezelni...QQ

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  39. Morfirion mondja:

    #38 ha jól sejtem te vagy tn-ről a pvpfanlololol srác aki megpróbálta megmutatni mennyi skilles de aztán eltransferelt mert picit kemény volt a battlegrp? ha tévedek javíts ki:)

    Mellesleg most elkezdhetnék veled vitázni, de sajnos nem értetted meg miről beszélek végtelen primitivségedben, amin sajnos még mosolyogni sem tudtam... úgy hogy vedd úgy, hogy neked van igazad.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  40. zolik mondja:

    kívácsi lettem volna hogy hánya szánták volna rá a délutánjaikat, hogy összebogarásszák a változásokat.
    mivel én világ életembe pve szerveren játszottam, nem igazán volt időm pvp-vel foglalkozni, így ez nem sikerülhetett túl jól.

    az, hogy "össze-vissza" van minden pedig a tördelésnek is köszönhető, nem vagyok ebben túl jó.

    Verona féle hozzászólásoknak jobban örültem volna.

    A Precision nerf meg baromság! Tudod mi a nerf? Hogy a 2h spec 3 talentre 3% dmg-et ad. A Stocism, ami a Perc helyett van még bugos. A PTR notes szerint elvileg : "- Stoicism (Protection) moved to tier 2, now reduces duration of Stun effects by 10/20/30% and reduces chance your spells will be resisted
    by 10/20/30%. " Ennyit erről.

    Köpködni tudom könnyebb de légyszives ha csak úgy tudnak egyesek hozzászólni, mint a tüntetők a jobb Magyarországért az utcán akkor inkább oda menjetek ki.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  41. Levedi mondja:

    Ügyes kis gyűjtemény, mondjuk a legfrissebb változásokról angolul lehet értesülni a leggyorsabban.

    Kiemelném, hogy ugyan a Sealeket nem szedi le ha használsz egy Judgementet, viszont a Judgement spell kapott Global CoolDownt, majd óvatosan kell beilleszteni a PvE rotationbe.

    Ezenkívül lényegesnek tartom, hogy a Seal of Light/Wisdom 100% 'proc' esélyt kapott, ami azt jelenti, hogy 100% h healel/visszatölt manát, viszont 4 mp-nként max 1 szer. Enhance shamymk meg hunterek búsulhatnak miatta, többiek füligJimmy!

    Sajna Crusader Strikeról leszedték a minden célponton lévő Judgement frissítését. Mondjuk ez nem lesz gond, JotheCrusader már úgy sincs a játékban.

    Sancity Aurát TÖRÖLTÉK. Lehet hogy benne volt a postban csak átsiklottam felette, bocs. Nem nagy kár, amúgy is összeférhetetlen volt a ret pala mechanizmusokkal, eljött a szép új retribution Aura korszaka.

    Nagyon nagy túlélés javításnak tartom, hogy az Art of War, 2 pontért, ha critezik a Judgem. CS vagy DS, akkor köv. FoLight instanttá válik.

    Na most gondoljuk végig a következőt:

    -Felrakod a Seal of Lightot
    -berohansz 4 mob közé, Divine Storm
    -Mivel SoL/W nak 100% proc chance van, de csak 1szer 4 mpnként, viszont a DS támadása a 4 mobra egyszerre történt, mindegyikről fog téged healelni.
    -Nincs az az isten hogy 4 attackból 1 se legyen crit. Így tehát: DS nél lesz crited.
    - Flash of Ligth instant cast. Feltolod magadra.
    -HA critezik és itt az EGYETLEN HA a kombóban: HA critezik, 60% át HoTként végighealeli.

    Végeredmény: Miközben Divine strommal még sebeztél is, és fogsz is tovább döngetni, betoltál magadba kötülbelül 3 Global CD alatt (70 esen) olyan 3,2 k healinget.
    Melegen ajánlom, én már izzítom a makrómat 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  42. Verona mondja:

    Hali.

    El kell, hogy keseritselek, live-on is 100% proc chance van a SoL/SoW-on es ptr-en sincs 4sec korlatozas. a judgement-en van. es tuti nerfelve lesz a SoL/JoL, mert most pl felelmetesen sok HPt tolt. ~683 a seal es ~439 a judgement 2437AP-val.

    Arenaban amikor teged utnek jelenleg eleg durva ha JoL-ot teszel valakire es valami gyors 1kezessel utod SoL-al nem keves healt tol az 1.8 secenkenti seal proc es kozel 4secenkent a JoL proc.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  43. mindless mondja:

    Precisiont valoban nem sirattam meg, mert egyszeruen jol jartunk azzal hogy eltunt. AZ mar maskerdes hogy az 5 talentes bok helyere siman megmaradhatott volna. Nem tudom feltunt e nektek de meg a hateful gearen SINCS HIT RATING!Megorultek a blizzesek?
    Stoicism FELHABORITO. Dispell resist kurvara need. Igy is minden istenverte mage elszedi a buffjaim,wings pedig 3 secig tart. Persze ha az uj stoicism valoban felerositi a cleanset akkor mar elgondolkodtato. Viszont ha atdolgozzak a dispell resistes dolgokat akkor ez az uj stoicism ertelmet veszti

    Blizz elindult az "uton" egy szebb vilag fele, ahol nem rng fogja eldonteni a meccseket. De sajna feluton leakadtak es nem dolgoznak at minden effectet, csak a legfontosabbakat.

    "Hogy a 2h spec 3 talentre 3% dmg-et ad"... Ugyanmar dev. majdnem sirva fakadt hogy mi az mar,h. pala talent tobb mint 1p. dmget ad, igy ez varhato volt.
    Stilus?! Jah nem a kedvessegemrol vagyok hires. Es nem is szamit,h. orulsz e neki v. sem. Ha most csak azt hallod,h. "oh de fasza gyerek vagy,kosz hogy leirtad nekunk amit tudtunk" akkor legkozelebb is ilyet irzs. De mivel Destru megosztotta velunk becses velemenyet/haha/, legkozelebb talan jobban sikerul.
    Bar az egesz ott elbukik,h. pve dpsrol folos irkalni, mert blizz bacsi azt mondta,h. BALANCE LESZ, es addig dolgoznak amig ezt elerik / nem,nem vagyok optimista,csak paladin/rosszabb mar nem lehet/...

    Morforion, nekem mindig igazam van...szoval eletedben eloszor helyes dontest hoztal .../clap

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  44. mindless mondja:

    Uhm ezt hogy beneztem. Stoicismre kernek hivatkozast... Mert en egy topicot talaltam rola ami mar 40 napos. Ptrn a stoicism a rendeltetesenek megfeleloen mukodik, mint eddig es IGY IS MARAD!!!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  45. zolik mondja:

    Minddless nem azzal van a baj, hogy kiegészítitek, hanem a stílussal.
    Attól, hogy neked valami nem tetszik nem kell utolsó paraszt módjára leugatni a másik munkáját. Ennyi. És ez nem az őszinteséget mutatja, meghogy "elmondom a véleményem", hanem az értelmi szintjét.

    Nem tehetek róla, hogy egyeseknek nem volt gyerekszobájuk és most élik ki magukat.

    Destru kivételével mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat!

    kis on: tegnap úgy mentem végig Strat-on (lvl 60) teljesen egyedül hogy 1x nem kellett megállom. Dúrva volt na.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  46. Easy mondja:

    Ide cikket írni olyan, mint felfesteni a saját mellkasodra a céltáblát és közben azt ordibálni, hogy "ide lőjetek". Mindig lesz pár kurvaokos aki béta kulccsal a kezében pottyant ki az anyjából, és úgyis "jobban tudja", miközben a kultúrát ifjú korában valahol az ól-kutyaház-istálló háromszög keretein belül szedte fel. Más kérdés, hogy ha tényleg volt hülyeség (nem tudom, én nem értek a retrihez) abban amit írtál, akkor illett volna jobban utánanézni, mert nem a haveroknak postolsz a guildetek fórumára, hanem egy közösségi portálra, amit többezren olvasnak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  47. Proxybug mondja:

    /hug Zolik (Arathorról:)
    A negativ kritikus koma meg szüljön* sünt:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  48. zolik mondja:

    @46

    Volt egy két hiányosság, amik későn jutottak eszembe. Így is 3 napig csináltam mire elkészült. Rengetegszer átjavítottam, pofozgattam. Sajnos volt 1-2 dolog, főleg pvp terén amiben sok pala máskép lát 1-1 dolgot. Én a saját véleményem és tapasztalatomat írtam le.
    Még nincs 1 éve hogy retri lettem (1,5évig voltam healbot) és azóta gyüjtöm a tapasztalatokat.
    Bocsi, még 1x ha valakinek a lelki világába gázoltam.

    Nem a haveroknak szántam a postot hanem olyan paláknak akik lvl 70-en (live-on) Divine Protectiont használnak BG-n...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  49. ThorsHUN mondja:

    Nah gz az osszefoglalohoz.
    Problemas a dologban hogy ugyebar elegge keplekeny ez meg.
    Par meglatas, velemeny, "ahogy en tudom" szoveg:
    - hit. Nemtom hogy lesz mint lesz, de a hit ratingre szuksege lesz a warriknak. Ergo a plateken lesz hit. Nekunk 9 hit kell a caphoz (es kelleni is fog, ugyanis ha misselsz, nincs SoC proc, nagyobbat buksz mint egy utest...) nekik 24 (amibol 3-6-9? nemtom mennyi jon talentbol). Szal hit rating lesz a plate cuccokon.
    - manaproblem: Vki irta hogy most is milyen jo a manahaztartasa a palajanak. Hat hombre nemtom. Ugye BE-knek jelenleg jo, mert sebez, serul, healelik, jon a mana. Itt allyn csak akkor jon a heal ha serulok. Magamat nem dofkodom. PVP szituban pedig minden kicsit is rutinos pap/hunter/lock azzal kezd hogy elszivja a manadat (nem nehez, eleg gyorsan megy), aztan mana nelkul mi a pala? Semmi. Jo tudom lehet probalkozni vele, hogy leszeded a stinget, cleanselsz, kiutod stb. De lassuk be gaz. Kesobb - mivel ugye a Blizz azt talalta ki, hogy a DK-Retri-Warri itemizacio legyen hasonlo - meg kevesebb manad lesz. Es fogyni fog nem kicsit, mert lesz manakoltsege a spelleknek. Szal oruljunk - aliitolag jol mukodik - az uj manatoltesnek, nem ajandek, konnyites, hanem kozelezo talent.
    - Spelldmg - Ap alapu spellek. Tetszik. Tulkeppen biztositjak a hibridnek, hogy akarmilyen utat is valasszon a lehetosege meglegyen a korlatozott szamu sebzospelljeinek az effektiv hasznalatara.
    - Uj judgement rendszer. Szinten tetszetos. Nincs plusz global CD, mert a judgement utan MUSZAJ volt tolni a sealt, ami bizony global cdt okozott. Most nem kell. Es ha CDre tolom a judgementet (marpedig CDre tolom, mert 1, ertelmesen sebeznek a judgementek mar elvileg 2, manat toltok vissza vele 3, ha jol ertem folyamatosan tolom a judgement of wisdomot es a command judgementelesevel sebez plusz felpakolja a judgement of wisdomot az enemyre... ergo 8 secenkent ha pala, ha priest az ellenfel lesz egy globacdje, ha nem akarja hogy az ot utogeto paladin gyogyuljon, manat kapjon vissza es legyen 3% critje. Ez focus dpses pvp szituban is jo tud lenni...
    - ami uj info volt az a CSre es DSre procolo SoC ez kemeny buff:) Az ilyenek elveteleert pityeregnek..
    - annak orulok, hogy a stunolt enemyre nem duplazodik a judgement. Mert betas videokban ilyen 3000+os judgementeket latni... nah az kemeny.
    - volt aki fikazta a DS-t hogy ahhoz kepest, hogy 51 pontos talent, meg hogy nem lesz jo arenaban. Tulkeppen kaptunk egy armort figyelmen kivul hagyo WW-ot healing effekttel. Plusz ha procolhat a SoC rajta (64%al eleg nagy eselye lesz ra) akkor milyen durva lesz. Siman megertenem, ha csak a kitargetelt celpontra lenne meg a proc esely.
    - SoB vs SoC: A SoC ppm-je miatti haste problemarol mar esett szo (ehhez annyi kiegeszites engedtessek meg, hogy a haste nem a ppmet csokkenti, csak egyszeruen nem noveli. A fegyver sebesseget viszont csokkenti, igy a SoC proc - ezaltal a SoCbol szarmazo dps - nem skalazodik a hasteval, mert a proc esely csokken. Percenkent ugyanannyi SoCot utsz mint eddig, hiaba utsz 20%al gyorsabban... Viszont a glyph-el vagy mia tokom a spelltunning neve, nah azzal meg lehet turbozni a SoC procat, ergo nem lesz szukseg a SoBra sem PVEben sem PVPben.

    Nah hosszu lett. A fentiek nem feltetlenul tukrozik a valosagot, csak a velemenyemet.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  50. ThorsHUN mondja:

    Jah es meg egy dolog. PVPben ha teged utnek igenis kurvajol tud jonni a 6% dmg reduction...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  51. ThorsHUN mondja:

    Picsaba tudtam hogy elfelejtek meg vmit:D WTB edit button:
    Szal ismet sokadszor: A palanak pvp szituban nem a sebzesevel volt problema. Kiteolhato, mert nem eri utol az ellenfelet, a 15% speed az semmi. A masik pedig hogy az egyetlen olyan melee dd aki nem tud szakitani. Ezt nem artana potolni (pl lehetne egy ilyen judgement).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  52. malibutomi mondja:

    Teszteltem a DPS-t Blasted landsen a servantokon, SoC-al olyan 1750-1800, SoM-al 1950-2000

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  53. mindless mondja:

    *51
    Palának a mana a legnagyobb probléma. Bizonyára te is tapasztaltad,h. simán elégeted a saját manád és ha befigyel egy mana burn vége is a játéknak. Viper sting meg nagyon ari scorpion poisonnal v. silencing shottal,a 30% dispell resistrol meg már ne is beszéljünk.Ha így marad minden én már kurva boldog leszek...TUDUNK HEALELNI OMFG
    Righteous fury egy szar!!! Persze mindenki kirakja de wotlkban felváltja a bok a legtöbb palánál. Ha nem lehetne ledispelezni azt mondanám, hogy még ér vmit,de így....
    BOK pedig nekem nagyon szimpi...Mindenkép inscriptionos cuccot is rárakom
    "Nem a haveroknak szántam a postot hanem olyan paláknak akik lvl 70-en (live-on) Divine Protectiont használnak BG-n…" Divine prot a lvl 6os bubi? Aki olyat használ azon egy kötél v. egy golyó segít csak....

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  54. ThorsHUN mondja:

    #53
    Velemenyem szerint nem csak a mana a legnagyobb gond.
    Egy healert egyszeruen nem tudsz megverni, mert kihealeli magat (jo, igen amig te leburnolod a manadat)
    De mondom a spellszakitas rendkivul szukseges lenne sztem. Mondjuk 1v1ben jol fog jonni a magas crit melle az instant FL, enchantolt spellel (felet healel azonnal, hotol 200%ot), ha pedig crit meg Hotol valamennyit:)
    Bar kerdes hogy pvpben a tobb hot, vagy a kevesebb azonnali heal a jobb.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  55. pontiacgto mondja:

    http://www.youtube.com/watch?v=0Y4ToEuZ2PA&feature=related

    nem én tettem fel de azér....

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑
  • FS DISCORD

  • FrostShock!

    35 User(s) Online Join Server
    • Stealth
    • Pooshi
    • Kefeman
  • KOMMENTEK

    • csabe on Legyőztük a Lich Kinget!Erre is ráférne egy 4K remaster. :D
    • Kalandor on Legyőztük a Lich Kinget!Olyan nincs, hogy valaki ne linkelje be ide... https://www.youtube.com/watch?v=uFsPvLpPBg0
    • Adi91 on Egy Dragonflight Collector’s Edition rendelBenne van persze a Forint gyengülése is abban, hogy ilyen eszméletlen drága lett a Collector's, de amikor a Legion Collector's
    • Bermuda on Egy Dragonflight Collector’s Edition rendelSzerintem ma már jobb ki sem írni az ilyesmit forintban. Amúgy én arra tippelek, hogy Mikulás bácsi hozza, de ha
    • Kvarclovag on Elindult a bétaEzt megcáfolnám! Én még nem vettem meg, csak előfizető vagyok, de kaptam béta hozzáférést. Annyi a gond, hogy nem érdekel,
    • Azuran on Egy Dragonflight Collector’s Edition rendelMár június óta lehet. Én kicsit közelinek érzem azt a novembert, szerintem december eleje lesz belőle. Még csak most indult
    • ben2 on Cataclysm Classic kérdőívLétezik egyáltalán olyan, aki szívesen játszana a Cata-val? Az egész vanilla mozgalom a Cata miatt kezdődött.
    • PTR01 on Tennivalók a DragonflightigEgy tennivaló van, elfelejteni ezt a borzasztó kieget.
    • Attila on Elindult a bétaKimaradt a PTR post, mert épp nem voltam akkoriban gép közelében, amikor elindult. A classokkal kapcsolatos változásokat már nem szoktam
    • Kvarclovag on Új Death Knight mountOké, bevált a trükk! Már logolok is! :)
    • Darkpep on Elindult a bétaMivel nincs poszt róla így ide kommentelem: Már ilyen jól állnak classok-kal, spellek-kel, talent-tel, hogy már PTR is van belőle?
    • Darkpep on Elindult a bétaNem csak aktív előfizetés kell hanem meg is kell vedd a Dragonflight valamelyik részét. Én se adnék bétát annak aki
    • Vordengo on Elindult a bétaVan egy csillaggal jelölt rész az ezzel kapcsolatos hírekben a blizzard oldalán ahol jelzik, hogy kell hozzá előfizetés. Ez eddig
    • Hatba on Elindult a bétaKiváncsi vagyok kell e aktív előfizetés a bétához való bekerülésre.
    • ben2 on Pénzért mindentNorthrend Mythic Update: instant lvl80, full WotLK raid gear, 500k gold, 500% flying mount,teleport anywhere with 0 cooldown, scroll that