World of Warcraft Classic megjelenés -


WARCRAFT no image

Készült 2009. május 7. | írta Cascade

63

Helyzetjelentés a külvilágból

A Warhammer Online sorsa végre jóra fordulni látszik. Az EA legújabb pénzügyi jelentéséből kiderül, hogy az aktív előfizetések száma nem csökkent a legutóbbi negyedévhez képest és tartja magát 300.000 körüli szinten. Ez mindenképpen jó hír annak fényében, hogy korábban szinte mindenki további erőteljes csökkenést jósolt, mivel most jött el az ideje a korai hosszabb előfizetések – negyed év, fél év – és az utolsó nagy tartalmi patch kiadása után átmenetileg visszanéző, minimum 1 hónapos subok kifutásának.

Persze az EA szemszögéből ez csak egy kisebb győzelemnek számít, mert Marc Jacobs és egyéb EA reprezentatívok korábbi nyilatkozatai alapján a nullszaldós működéshez legoptimálisabb esetben is minimum fél millió aktív előfizetőre lenne szükség, ami még a játék jelenlegi – a kezdetekhez képest sokkal jobb – állapotát tekintve is igencsak irreális elvárás.

A szegmens másik két nagy szereplője, az Eve Online és az Európában idén ősszel a boltok polcaira kerülő AION is nagyon-nagyon erős pozíciókból vág majd neki a következő negyedévnek: Az Eve Online fejlesztőcége, a CCP Entertainment nemrég jelentette be, hogy játékuk indulásának 6. évfordulójára az aktív előfizetők száma átlépte a 300.000-et, míg az AION hatalmas siker a távol-keleten, nemrég plusz szervereket kellett üzembe állítaniuk, hogy elbírjanak a béta tesztelők és a játékot kipróbálni vágyók növekvő rohamaival.

A Mythic sorsa a következő félévben várhatóan véglegesen eldől: ha képesek lesznek megfelelő tartalmat biztosítani a nyáron megjelenő The Land of the Dead kiegészítővel és meg tudják tartani az oroszországi indulással, recruit és trial programokkal szerzett új előfizetőiket, akkor lesz esélyük kimászni az 50m USD mélységű gödörből.

(via Massively)

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , , , , , ,


  • http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Dvine Vince

    In Other News: 3DRealms is DEAD!

    Goodbye Duke!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • atommedve

    Bevallom nem egészen értem a WAR vergődését... Nekem személy szerint nagyon bejött a játék, sok szempontból még jobb is mint a WoW (különösen PvP-ben), nem értem hogy nincs elég játékosa?
    Nagy kár lenne, ha be kéne zárni a játékot, főleg mert egy erős mezőny a WoW fejlesztőit is jobb és gyorsabb munkára sarkallná.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://sevensins.nephilim.hu/ nadjp

    Huhuu ez az Aion eropaban is elerheto/jatszhato lesz? Engem elegge meggyozott az a par vido amit atnyalaztam.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://rolcsi.blog.hu/ Faraleth

    2: kérdésedre a válasz 1 szó: wow. akármilyen jó lehet, az emberek 99%-a nem tud egyszerűen a wow után más mmorpgt hosszú távon tolni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Dvine Vince

    @3 Nyár vége felé jön ki nálunk.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.roid.hu Nithaex

    Aion annyira népszerű távol keleten, hogy az új 15 napos ingyenes szerverek hemzsegnek a nem Kinaiaktól is 😀 Pl. sok sok magyar playertől, köztük jómagam is. Eddigi Aionos tapasztalataim kb annyiak: hubazz ez milyen szép, meg egyedül nem sok mindenre megy az ember már szintezéskor sem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • dagorian

    2: Én is lekezdtem a WARt a megjelenéskor és nagyon bejött, de ennek ellenére a WOW visszarántott.
    Szívesen tolnám a WARt is, de időm nincs két játékra :S

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://outcastclan.extra.hu Sorspöröly

    Nemtom, nekem valahogy az Aion túlságosan ázsiai stílusú. Valahogy nem bejövős.
    Ami meg a warhammert illeti, épphogy nincs gond a tartalommal! Jelenleg is nagyon szórakoztató, meg minden, meg a land of the dead peccsel még jobb lesz.
    A játék egyetlen gondja jelenleg az, hogy a látványhoz képest irreális gépigénye van, illetve nagy eseményeknél, mint pl fortress ostromok/főváros ostrom, nagyon nagy lag van. Sokan ezért hagyták ott a játékot. Éppen az a gond, hogy a MYTHIC fossa ki az új contentet, és nincs idő az optimalizálásra. Mielőtt elkezdték kitolni a land of the dead-et (sok kisebb peccsben érkezik, és min hoz valami újat), épp kezdett jól működni a játék, amibe most az új dolgok bekavarnak. Mondjuk vége felé közeleg a live expansion, már csak az utolsó 1-2 event van hátra, hogy lehessen egymást hentelni a nekropolisz árnyékában. Remélem, ha megérkezik a teljes új content ismét ráfekszenek az optimalizálásra, mert jelenleg ez az ami után a játékosok sírnak a fórumokon, és a fejlesztők is azt nyilatkozták, hogy most ez az amin gőzerővel dolgoznak.
    De ez is olyan dolog, hogy csak az end-gamet érinti, tehát ha valaki most akar nekivágni a játéknak nyugodtan megteheti, max nem kell annyira sietni a szintezéssel, ami em annyira gáz, hiszen a játék felépítéséből adódóan totál élvezhetők az alacsonyabb tierek is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://outcastclan.extra.hu Sorspöröly

    Jah és amit én nagyon komálok a warban, hogy totálisan a szórakozásra fókuszál. Nem kell repairre, flaskra, satöbbire farmolnod, csak beugrasz, és úgy játszol, mint az fps-ekben van az instant action, vagy guilddel, premade csapattal tolsz valami jó kis scenariot(BG), instát, open rvr-t, akármit.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • $y$€

    Rengeteg készülő Online game van mert azért előbb utóbb valakinek a nagy játékfejlesztő cégeknél is feltűnik hogy 10millio ember havi előfizetése azután hogy teljes áron megvásárolja a játékot nem is annyira rossz dolog.

    Kérdés az Age of Conan hogy áll ? Volt nagy szerverösszevonás de erősödtek is ?

    Az Online StarWars (KotOR Online) meg a Startrek Online azért valószínűleg megbizsergeti majd a piacot.

    Meg ott az übertitkos nextgen momo is, lassan bejelentődik majd az is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Soulsaver

    Anno még ősszel a megjelenéskor kezdtem játszani a waral, aztán december környékén én is visszamentem wowzni a lich king kiegészítő hatására. Sajnos nagy hiba volt, de ez most más lapra tartozik. Szerintem igazságtalanul le van becsülve a warhammer online a maga összetett és aprólékos világával melyet közel 25 éve finomítanak. Sokan már a játék indulásakor is a wow hangulatot keresték benne ami nagy hiba. Ez nem wow, ez egy alapvetően pvpre kiélezett csapatjáték. Melyben sokkal több odafigyelést együtt működés szükséges a sikerhez pvp-ben mint bármely más mmo-ban. Itt is vannak insták questek de a fő hangsúly a pvp-re és ostromokra helyeződik. Ami jelenleg a bugok és szerver problémák ellenére is essze a legígényesebb és legtartalmasabb. Én értékelem a mythic törekvéseit, sokan nyávognak h milyen szar bugos az endgame. Nekik csak annyit h megjelenés óta +4 kaszt került a játékba és live eventek is jelen vannak, mind ez ingyen patchen keresztül. A folyamatos javítások mellett dolgoznak a tartalmak bővítésén is. Remélem ez a szám (300e) bővülni fog, mert nem érdemelné meg ez a játék h a gödörbe végezze. Végre nem vég nélküli farmolás. Aionhoz nem fűzük nagy reményeket toltam kicsit bétán de csili-vili ázsiai popkultúrán kivül nem mutat mást, persze ízlések és pofonok. De semmi képpen nem akkora szám mint amekkora a felindulás irányába. Persze sokakat vonz a manga jellegű szépfiú széplány angyalszárnyacskákkal és pandamacikkal (vagy olyasmikkel) teletömött erdő. Azért kiváncsi leszek h több 100 fős pvpt h fognak bírni a szerverek. Szvsz a war nagyon jó játék de még most is alakulóban van, aki most kezdi annak javasolni tudom mert sokat javult a játék és fog is, ugok pedig minden játékban vannak. Aki unja a vég nélküli raidelést és farmolást és valami újra vágyik és normális pvpt szeretne tolni nem ratinges bohóckodást annak mindenképpen must have!!!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://susnyas.freeblog.hu lsg404

    A Darkfallról tud valaki valamit? Állítólag kijött már, de a hivatalos oldal annyira informatív mint ez a gumicukros zacskó az asztalomon.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Meridian

    Az AION-ról annyit, hogy akinek gyengébb gépe van az előbb gépet cseréljen aztán augusztusban már várhatja is az érkezését. Kezelésre és a rendszer olyan, mint a WoW csak 2 generációval jobb grafikával.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Spellbreak

    #1 NOOOOOOOOO!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • panoz

    Egész jól tartja magát a GW is most lett 6 milliós. Talán a legtöbbet vett minőségi mmo a wow után.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.blackravens.net Cascade

    #12, már rég megjelent, de über hc pvp játék, szal nem a tömegeknek való (full loot halálkor, erős xp csökkenés, stb).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.blackravens.net Cascade

    #15, azért én azzal vitazkoznék, hogy a GW mmo e, szerintem inkább csak egy sima multiplayer játék.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • 32karakter

    war 300e, hmhm

    remélem ,nem dől be, mert nem érdemli meg a játék (elég fun volt, kifejezetten élveztem, ha valaha abbahagyom a WoW-ot, megyek warhammerrezni 🙂 )

    mondjuk ,az nagyon látszik ,hogy WoW mellett labdába rúgni nagyon, de nagyon nehéz

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.blackravens.net Cascade

    #18, nem lehet a wow mellett labdába rúgni már, meg kell várni a következő nagy érát az mmo-k történetében.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • vgyuri

    Aion-ért nem havonta kell fizetni, hanem óránként. http://www.gamevive.com/buy_game_card_53.html

    Aion 400 óra = 42.39 USD = 9.100 HUF ~ 23 ft / óra
    Wow átlag napi 10 óra (saját 🙁 ) = 300 óra havonta = 3.600 HUF ~ 12 ft / óra
    Wow átlag napi 2 óra = 60 óra havonta = 3.600 HUF ~ 60 ft / óra

    Szóval a játékidőtől függően olcsóbb is lehet, mint a wow.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • KMZ

    Már előre féltem a jövendőbeli gyerekeim/unokáim, akik olyan mmo-t kapnak majd az arcukba hogy csak úgy csattan. Majd gyárthatom az "észérveket" hogy kattanjon le a gépről...kiráz a hideg.
    Amúgy meg nekem a személyes favoritom a The Secret World lesz...reményeim szerint egy jó kis alternatív-modern-Föld világ lesz, technokrata, mágikus, és Lovecraft-mázzal megöntött fasza gamet várok.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eberinu-sama.deviantart.com/ Neliel

    Én személy szerint csak az Aiont próbáltam a fentiekből a már említett kóreai béta szervereken. Ez tipikusan az a játék, ami nem annyira nyers, mint a WoW, inkább a szépségre és látványra épít. Nekem bejött, bár WoWot is és Aiont is párhuzamosan játszani elvenné az ember minden idejét, ráadásul anyagilag is elég megterhelő. Aki a Final Fantasy sorozatért és világért oda van, annak garantáltan bejön majd 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bergsson

    Azért én az EVE online-nak mindig szurkolok... európai (izlandi!) fejlesztők, nincsenek külön szervetek, egy darab világban van mindenki... kicsit az űr miatt hideg és személytelen, de azért egyszer még szeretnék vele játszani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eberinu-sama.deviantart.com/ Neliel

    Ui.: júni. elejétől lesz játszható a japán béta és most még tartanak a kóreai béták is ápr. 30tól máj. 15ig.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Dvine Vince

    @23 én bepróbáltam az EVE-t pár éve.

    A legmeglepőbb nem is a szupertúlbonyolított talent/profession karakterképesség rendszer volt... A fejem teteje attól esett le amikor kiderült úgy szintezel, hogy nem is játszod a játékot és offline vagy semi ráhatással a folyamatra.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bonelord

    @15: Miért ne lenne a GW MMO? Azért, mert nincs összefüggő világ, hanem minden terület külön instance-olt?
    Más lényegi különbség nem nagyon van. (Ja, de mégis: szépen kiegyensúlyozott pvp :))

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://wargame.blog.hu/ Noiry

    @20 vgyuri: Aionért Kínában másodperc alapon fizetsz, mint a telefonért. Koreában ha jól tudom 30 napos + játékidő limites kombinált game card-ok vannak. Európában minden bizonnyal havidíjas lesz, mint a WOW vagy a WAR.

    @26 Bonelord: Igen, a GW pontosan azért nem MMO, amit írsz.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://outcastclan.extra.hu Sorspöröly

    @26

    Ha a diabloval online játszol, az MMO? 🙂

    Amúgy én is toltam anno, de inkább kooperatív crpg-nek mondanám.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://susnyas.freeblog.hu lsg404

    #16 Cas, tudom én azt nagyon jól, azért vagyok rá annyira kíváncsi. De az official site-on nincs érdemi info, itthon nem találom, lehet -e kapni, van -e már belőle trial...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://wargame.blog.hu/ Noiry

    @29: Darkfall-t boltban sem itthon, sem sehol nem lehet kapni. Csak online lehet megvenni a hivatalos site-ról, de jól el van dugva a shop, ezért nem találod te sem. Ráadásul nem is lehet kapni folyamatosan, csak időnként nyitják ki a shopot, amikor pár száz, vagy pár ezer példányt meg lehet venni, aztán ha az elfogy, egy darabig megint semmi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Saragan

    Nemtudom, a WoW-nak van még egy nagyon nagy előnye is(és ami távol tart engem a Warhammertől :(), ez pedig a gépigény. A wowban simán el lehet játszogatni egy nem atomerőművel, a warhammerhez viszont már komoly gép kell minimumon is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.blackravens.net Cascade

    #29, tudtommal nem, max. letölthetős változatot, de nem tudom van-e már olyan, ennyire nem jártam utána 🙂

    A kiadáskor sok problémájuk volt ezzel, hogy nem volt elég a példányszám.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.blackravens.net Cascade

    #26, igen, mert minden instanced. Azért ez elég nagy különbség, nem gondolod? 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Hancu

    30 - Ez azért elég fejlett kereskedelmi érzékről tanúskodik 🙂

    A Guild Wars 6 millióját meg úgy nézzük, hogy az a teljes GW franchise teljesítménye az alapjáték megjelenése óta. Tehát alap GW + a három (?) kiegészítő + talán még azok a tízdolláros mini kiegészítő pakkok is + benne van az összes "megvette, de már abbahagyta" is. Az aktív játékosok száma ennek töredéke lehet

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://wargame.blog.hu/ Noiry

    @34 Hancu: valóban xD

    Amúgy a darkfall fórum news & announcement szekciójában teszik mindig közzé a nyitvatartási időt, ez a legutóbbi:

    http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=182843

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ereshkigal

    34: Ennyire azert nem hulyek, egyszeruen nincs kapacitasuk folyamatosan ennyi embert kiszolgalni, meg nem nagyon nyitnak uj szervereket egyelore. Egy kicsi, lelkes csapatrol van szo, talan majd kinovik magukat egyszer.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Wulfgar

    A warhammer nekem is nagyon bejött, és még olcsóbb is mint a wow. De a 2játékot hülyeség összehasonlítani, teljesen más a világuk, a kaszt/fajrendszer mint a wowban. Nekem személyszerint nagyon bejöttek az ún. Public Questek (aki játszotta tudja miröl beszélek), vmint a PvP is, viszont az is igaz h nem hagynám abba a wowot miatta, épp emiatt nem is játszom vele.

    GW-röl meg ne is beszéljünk, sztem röhejes h azért pénzt mernek kérni (még jó h nem havidíjas), elég sok teljesen ingyenes mmo van ami sokkal jobb.

    Ill azoknak akik aztmondják h balance-olt PvP miatt a GW így meg úgy, ajánlom a warhammert, na ott télleg balance van. Vmint én személyszerint nem érzékeltem túl nagy különbséget a wow és a war gépigénye között.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kanaloah

    Nagyon meglepődtem a sok pozitív WAR hozzászóláson. Én imádtam azt a játékot, de a gépem még akkor sem bírta a keep ostromokat, ha minden beállítást minimumra butítottam (konkrétan 10 perc képregény után ugráltam örömömben, hogy végre megöltek és feltámadáskor el tudtam pucolni a környékről). Amikor otthagytam, akkor egy kis PvP balansz, illetve a BG-k gyorsabb bekattanása hiányzott. Utóbbit elvben megoldották a szerver összevonásokkal, a balanszról nem tudok nyilatkozni, mindkét oldalon volt karakterem és mindkettővel szívtam eleget. Jó kis játék a WAR, sajnos a WoW-nak volt 4 év előnye, amit egyszerűen nem lehet behozni. Hiába volt a WAR-ban release-kor kb. ötször akkora a content, illetve sokkal rugalmasabb és működőképes kasztrendszer, mint a WoW indulásakor, ha ez még így is csak a felét jelentette a WoW akkori lehetőségeinek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ereshkigal

    A WAR fobb hibai: eleg durva unbalance a careerek (class) kozt (bar ilyenkor azzal vedekeznek egyesek, hogy ez csapatjatek), RvR-ben (tomeges PvP) az AoE es a groupheal igen erosen dominal, a legutobbi nagy patch ota igen durva lag van a jatek endgame reszeben, elcseszett endgame, a fortress es a city ostromok egy ido utan unalmasak, illetve lenne rajtuk boven csiszolni valo. Fel evig jol elvoltam vele, de tobbet nem kerek belole. Talan ha majd atpofozzak egyszer.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Magpie

    Régen mikor kijött WAR elkezdtem, aztán engem is visszahuzott a WoW.
    Most hogy összevontak sok szervert vallaki tudna mondani olyant ahol sok a magyar, mind1 melyik oldal.
    Előre is köszi

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ereshkigal

    40: karak azgal, karak eight peaks

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bonelord

    Azt azért vegyétek figyelembe, hogy a GW-ben a városokban együtt van a nép, tehát erősen nem egyenlő azzal, hogy "hálóban tolod a diablot". Ugyanúgy sokezer játékos játszik egyszerre, egy időben, egy helyen. Viszont ha kimész "akciózni" akkor kapsz egy neked generált területet, aminek ami az előnye, az a hátránya is. Ettől még minden megvan a GW-ben, ami egy MMO alappillére. Persze mindenki úgy hívja, ahogy akarja, de attól még MMO lesz.

    Hancu, szerinted a WoW 11+ milliójába az aktív accountokat számolják vagy az eladott példányt? Az pedig, hogy a neten eladott extrák benne vannak-e, buta kérdés, gondolom a Blizzard sem számolja bele a 11 millióba a karakter transfereket és a fizetős costumization-t. Az ArenaNet/NCsoft 6 millió eladott GW játékról beszél, amiben az a kérdéses, hogy az eladott játékokat vették alapul (tehát a 3 alaprészből és különböző kombinációjukból összesen adtak el ennyit - ekkor benne van a pakliban, hogy egy accounthoz 3 eladás is köthető), vagy a létrehozott accountokat (ekkor a három részből és a különböző kombinációkból többet adtak el, mint az említett 6 millió, mert volt olyan eladott példány, amit egy már meglévő accounthoz csatoltak).

    Én egy nagyon jó MMO-nak tartom a GW-t, bár ebben is (ahogy a WoW-ban is) vannak olyan dolgok, amiért nem lelkesedek. Egy valamit nem szabad: ugyan azt az élményt várni egy másik játéktól, amit a WoW nyújt. Ha arra az élményre vágysz, maradj a WoWnál. Ha nyitott vagy az újra, másfélére, akkor nézz meg másik játékokat.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://outcastclan.extra.hu Sorspöröly

    @39
    "A WAR fobb hibai: eleg durva unbalance a careerek (class) kozt (bar ilyenkor azzal vedekeznek egyesek, hogy ez csapatjatek)"

    És milyen meglepő, hogy az is. Eddig nem túl sokszor fordult elő velem legalábbis, hogy sc-n, vagy akárhol 1v1-be keveredtem volna... Valahogy nem túl jellemző a dolog, nah. Pedig orvr szerveren tolom.
    Ami dönt szerintem, az inkább a létszám/setup/skill. Ráadásul a legutóbbi peccsben elég jól helyre rakták az aoe dolgokat.

    Mondjuk ettől a lag még lag marad, bár nem idnokolja, hogy ennyi rage quitter legyen... butaság szerintem. Én is utáltam az 1.2 alatt ami aoe ment, de nem játszottam el azért a nagy halált. Megnéztem Ulduart, rájöttem nem nekem való a wow, kipróbáltam AoC-ot, szép meg minden, de nem nekem való, kicsit játszottam single player cuccokkal, és meg is érkezett az aoe nerf...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Sheza

    42#

    "World of Warcraft subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees' territories are defined along the same rules. "

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Hancu

    42 - Nincs itt igazán nyitott kérdés, a Blizzard az aktív előfizetőket számolja (rendszeresen leírják a definíciót, hogy mit számítanak aktívnak), az NCSoft meg a franchise-ból eladott példányszámról beszél. A franchise-ba meg beletartozik minden, amin GW logó van (a kiegészítők biztos, a mini pakkokat a franc tudja, én a helyükben szemrebbenés nélkül beleszámolnám ilyen megfogalmazás mellett).

    Blizz sajtóközlemény vs. NCSoft sajtóközlemény, elolvashatod magad is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Sheza

    WARról meg annyit hogy igen, borzasztóan laggol de ez még a kisebbik hiba, casterrel főleg bright wizarddal olyan érzés a játék mint 2.4 után retripalával főleg mikor a falakon keresztül átlövöldözve ölöd meg a szerencsétleneket ostromkor.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ereshkigal

    43: Csapatjatek, de azert legyen mar nemi sikerelmenye soloban az embernek, ha ugy hozza a sors. Nem tudom, hogy mostanaban mint balanszoltak, de hogy a zealotom dpse az ib hp regenjevel vetekedett anno, arra emlekszem. 🙂 Az rp/zelot hybrid mastery tree-ket tuti valami hulyegyerek csinalta.
    Egyebkent valoban nem jellemzo, hogy 1-1 ember osszefutna, de neha lovagol az ember a vakvilagba, mert felfedezhetnekje, tome unlockolhatnekja (uu de szep szo) van, es ilyenkor faj, hogy free rp. 🙂
    De van sok jo is a jatekban: a "solo" pve content szerintem nagyszeru, a public questek szinten. Az sc-k nalam igazan feluduleszamba mentek a WOW bg-i utan. Az instancek turhetoek, lehetne meg ott bugokat jevitani, de nem rosszak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Vazul

    WoW-ról azért nehéz szvsz örökre váltani, mert senki sem szívesen teszi a kukába 100-200-300 napját 😛

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bonelord

    @45: Olvastam, ismerem. Csak reménykedni tudok benne, hogy az AN emberei nem olyan pöffeszkedő alakok, mint a WAR brigádja és nem számolták bele a Koreában eladott GuildWars kulcstartókat is a 6 millióba. A cikkben kiemelten említik a 3 alaprészt és az 1 kiegészítőt, így gondolom azt jelenti a franchise. A többi, amit venni lehet az online boltban, az egy szinten van a WoW fizetős költözésével. Szomorúbb, hogy abból, amit most behoztak fizetős funkcióként a 4 éves szülinapra, arra lehet következtetni, hogy nem állhatnak a legjobban pénzügyileg, amire nagy szükségük lenne a GW2 fejlesztéséhez. No majd meglássuk. Én valahogy jobban bízok bennük, mint a WAR-brigádban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ereshkigal

    48: Hidd el lehet valtani, foleg mikor mar tenyleg csak azert jatszol, mert beleoltel x*100 napot/mert ott van y ember, akikkel elcsetelgetsz/z cuccot meg ki kene farmolni. Masreszt pl. 3.5 ev SB spammelest is meg lehet unni. Sajat eset: rajottem, valojaban engem maga a fejlodes az, ami szorakoztat egy MMO-ban. Ha havonta elviszek 1, esetleg 2 tapos cuccot, leolom q boss-t, az nem dob fel annyira, mintha szintezgetek. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Gate

    Én is kpróbáltam a Warhammert és nekem eléggé bejött de nem egyedül... Ha találtam groupot public questekhez nagyon örültem de ez sajnos tier 2 fölött már nagyon nehéz. Igazából én is csak az ismerősök/ haverok miatt tértem vissza a wowhoz.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Roro

    Nem olvastam ezt a rengeteg kommentet de ez az Aion szép meg minden de nagyon Ázsiai nekem, Eve meg nem tudom szimplán nem tetszik már videóról se, WAR pedig nagyon jó volt, szerintem a PVP miatt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Daforth

    @48 meg azert is mert a barataid, a haverjaid, a haverod haverja, meg annak a kiskutyaja is veled WoW-ozik. Nem szabad lebecsulni a szocialis vonatkozasat, hiszen valojaban ettol MMO. Nekem is tetszett a WAR, a free 30 napot vegigtoltam egy Disciple of Khaine-nel, tier2-ig jutottam vele, sokat jatszottam, PVE, PVP egyarant, igyekeztem mindent kiprobalni. Jo volt, tetszett, elveztem. Aztan nem fizettem be, hanem tovabbra is WoW-ozok azokkal akikkel mar vagy 3 eve tolom egyutt. Ha atjonnenek WAR-ba, azonnal mennek, de egyedul nem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ex0dus

    Eve-online nak van magasan a legerősebb endgame contentje mind közül. A baj az, hogy eljutni oda kurva nehéz és sok idő, de még ehhez képest is a 300e ember elég durva. Ezenkívül tényleg fél évente jönnek a kieggek hozzá ^^.
    Aion egy elég érdekes game. Európai emberek számára furcsa, de toltam én is a kínai bétát és azt kell hogy mondjam, ez a game kurvajó. Minden nyújt amit a wow, de tele van egy csomó egyedi és jó ötlettel, egy nagyon izgalmas és érdekes pvp rendszerrel ill. jó classokkal.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • GnomePaladin

    WAR sokakkal ellentétben nekem nem jött be. Imádom a világot, sőt táblán is játszottam RP csatákat is, de ez nem jött át az on-line game-ben. Lehet hogy a grafika, az élettelenség az amit nem bírtam elviselni, ráadásul még az elején játszottam mikor eléggé el volt rontva a pvp balance káosz irányába, ezenkívül kevés volt az ismerős is. Nem mondom hogy nincs vonzó tulajdonsága a WARnak, de sokkal többet vártam tőle mint ami lett tényleg.
    EVE! Imádom a scifit, és nagyon átjött a fealing, hónapokon keresztül nyomtam aztán ahogy jött el is távozott a kedv... a 30-50 napos skill uppok, és a durva pénzéhség kikezdte a lelkemet. Bár néha még mindig vágyom rá, hogy szétrakétázzam a rohadékokat 0.0-ban! 🙂 (pedig elég jól tűröm a monotoniát... SWG-ben is Image Designer voltam, még a buff elött, szóval tudom mit jelent a szó 😀 aki nem tudná... nos inkább ne is firtassa! 😀 )
    AION! Nem! Nem fogom kipróbálni, egyszer már befürödtem a Lineage II.vel. Csirlivirli szexy grafika, agyzsibbasztó monotonia, kibírhatatlan pvp... viszont a darkelf csajokat mindig levetkőztettem és csak futottam futottam... a kamerát meg szembe állítottam! 🙂 na ennyi jó volt benne 😀
    SWotOR na ezt már várom nagyon! Sith rulez! 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Nouse

    @53: Kb ennyi a velemenyem nekem is.

    Hozzatennem, hogy ha a karakteranimacion, a mass-pvp lagon, meg nehany idegesito/egyhangu hangeffektuson javitananak, az is motivalo hatasu lenne 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://wargame.blog.hu/ Noiry

    WAR: class balance-szel itt tényleg bajok vannak (no nem nagyobbak, mint a WOW-ban bármikor), de valóban nem 1v1 játék. Mondjuk én rendszeresen keveredtem 1v1-be (1v2-be, meg 1 v sokba is) szintezés közben, amikor direkt átmentem az ellenséges oldal PVE területére (Open RVR szerveren.) Itt látszott, hogy a Warrior Priest mennyire OP, egyetlen Black Ork volt csak, akit 1v1-ben azonos szinten nem tudtam legyőzni (ő sem engem, szóval vele mindig /wave-eztünk egymásnak ha összefutottunk.) Vicces volt nagyobb létszámú Public Quest-elő társaságokat is bevájpoltatni, amikor phase 2/3-ban hirtelen leütöttem a mit sem sejtő helaerüket xD

    Szóval a WAR szerintem marha élvezetes, talán a legjobb nyugati MMO, amíg el nem éred a max szintet. Az endgame viszont egy lélekölő, unalmas grind, legalábbis nekem annak tűnt, ezért hagytam abba.

    Aion: jelenleg ezt játszom (kínai szerveren van előfizetésem), sok tapasztalatom nincs, de a játékmenet és a játékélmény sokkal inkább a WOW-ra (és a WAR-ra) hasonlít, mint a Lineage 2-re. Csak a grafika ázsiai. De én szeretem a Távol-Keletet, szóval ez nálam nem egy rossz pont.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szokhee

    @42: GW nem MMORPG hanem egy igen hasonló műfaj, amit CORPG-nek hívnak. Wikipedian ha rákerestek a CORPG-re megtaláljátok a hivatalos definíciót.

    Bár bazz... rákereshetek én is: http://en.wikipedia.org/wiki/Competitive_online_role-playing_game

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • danicsevics

    Nekem nagyon bejön a GW, meg is vettem, sőt mostanság többet játszok vele mint a wow-al. És itt egy kis érdekesség a Blizzard és a GW kapcsolatáról: http://portal.kani.hu/node/1000 (picit régi cikk az árakat és a dátumot nézve :D)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bonelord

    @58: "significant differences such as a focus on competitive play"

    A GW annyira a "competitive play"-ről szól, hogy pusztán a játék 50%-a teljesen "mezei" PvE, ami leginkább a WoW 5-10 fős instace-jaira hajaz. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • suti86

    Többen írtátok hogy AIOn-al toljátok. Erre még vhogy be lehet kerülni vagy hgoy megy ez pontosan?

    Amúgy WAR-al toltam én is az elején de hamar elment a kedvem a sok bug miatt. Most nem tudom h milyen de lehet benevezek 1 hónapra. A wow-ra raid szinten már nincs időm anélkül meg nem köt le annyira.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://www.roid.hu Nithaex

    @suti86 A magyar fan-site oldalon minden le van írva hogy lehetséges ez 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • kockacukor

    WARban szerverösszevonások óta a brutális destru fölény order számára kb esélytelenné teszi a játék érdekesebb részét, és úgy meg ki akarna játszani, hogy esélye sincs? Legutóbbi komolyab patch kritikán aluli minőségű volt. Kétségbeesett kapkodás a Mythic részéről, de vérzik a szívem azért a gyönyörű, hangulatos világért.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑