WARCRAFT no image

Készült 2011. január 11. | írta Attila

51

Újdonságok a PTR-en

Zarhym tisztázott egy-két apróságot a 4.0.6-os patch-csel kapcsolatban.

  • Soul Swap glyph marad úgy, ahogy volt. Nem növelik 15 másodpercre a cooldownt.
  • A Curse of Exhaustion range-e 30 yardról 40-re nő.
  • Az Unstable Affliction silence hatása 4 másodpercig fog tartani.
  • Számos más CC spellnek is csökkeni fog az időtartama PVP-ben.

Polymorph and many other CC abilities are being reduced to 8-second durations as well.

  • A sámánok Cleansing Waters talentjét is nerfelni fogják.
  • Új set bónuszt kapnak a warlcok PVE és PVP setek.
  • The PvE warlock 4-piece set bonus (Fel Spark) now increases the damage done by the next 2 Fel Flame spells by 300%, rather than increasing the critical effect chance of one by 100%.
  • The PvP warlock 4-piece set bonus has been redesigned. It now reduces the cooldown of Death Coil by 30 seconds.
  • A Tremor Totemet átalakították. Használható lesz Fear, Charm vagy Sleep hatások alatt is, 6 másodperc lesz az időtartama, és 1 perc cooldown lesz rajta.
  • Ez csak egy kis ízelítő volt, hamarosan még több sámán változás várható, és egy teljesen új patch notes.

UPDATE! Megérkeztek a sámánokra vonatkozó infók.

Shaman

  • Chain Heal’s effectiveness has been increased by approximately 10%.
  • Hex now has a PvP duration of 8 seconds.
  • Purge now dispels a single effect instead of two.
  • Tremor Totem has been redesigned. The totem is now usable under Fear, Charm, or Sleep effects, and pulses much more rapidly, but lasts 6 seconds and has a 1-minute cooldown.
  • Talent Specializations
    • Elemental Combat
      • Earthquake damage has been increased by approximately 10%.
    • Enhancement
      • Flametongue Weapon damage now scales from attack power instead of spell power (for Enhancement shaman only).
      • Purge no longer has its mana cost reduced by Mental Quickness.
    • Restoration
      • Cleansing Waters no longer fires its heal effect twice when a shaman removes a Magic and a Curse debuff with a single cast.
      • Deep Healing (Mastery) has been increased to 3% per point, up from 2.5%.
      • Greater Healing Wave mana cost has been increased by 10%; healing done has been increased by 20%.
      • Mana Tide Totem has been redesigned. The totem no longer multiplies the Spirit of those affected by it. It instead gives a flat amount of Spirit equal to 400% of the casting shaman’s Spirit, exclusive to short-term Spirit buffs affecting the shaman when the totem is dropped.
Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , , ,


51 komment érkezett a(z) Újdonságok a PTR-en poszthoz

  1. Rumil mondja:

    "Az Unstable Affliction 4 másodpercig fog tartani." ??
    ez nem elírás ? Ez egy 12sec-es dot ha jól emléxem mi a xart kezdek a rotával így ? gyak 2 GCD és rakhatom fel újra vagy vmi félreértek ?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Attila1234 mondja:

    @1

    The reduction on the Unstable Affliction silence effect is 4 seconds, up from 3 as currently listed.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Rumil mondja:

    jahogy ha dispellezik, ja bocsi angolt nem olvastam melóbe nem gyün bé...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Attila1234 mondja:

    @1

    Átírtam a postot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. atryl mondja:

    Uhh, ez a sámán bunkózás meg fog érződni 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. sigill mondja:

    A 8 seces CCk pvpre vonatkoznak, ugye?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. Attila1234 mondja:

    @6

    Igen, csak PVP-re.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. 32karakter mondja:

    hm, túlóráznak a fiúk...

    tremor érdekes, FT várható volt (bár szerintem a hülyébb megoldást válaszották, time will tell), dispellre meg azért szól a nerfbunkó.... mintha nagyon haragudnának a dispellre (gondolom, PVP miatt 🙂 )

    epedve várom az új patch note-ot

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. Charmed mondja:

    Ha már számos cc spellnek csökken az időtartama, akkor inkább egységesíteni kellene minden hosszú időtartamú cc időtartamát. Most van aminek 30 sec, van aminek 40, van aminek talán még hosszabb. Bármekkora is lesz, legyen egységes, mind pve-ben, mind pvp-ben.

    Olyan egyébként mindig is volt, hogy classokat stackoltak bizonyos raidharcokra bizonyos képességek miatt. A content dönti el, hogy az insta demonos, dragonos, beastes, humanoidos, elementálos, vagy akár olyan, mint AQ volt, ahol nem tartoztak a bogarak semmilyen osztályba, szóval eddig is volt olyan, hogy X harcra valamilyen classból több volt ideális, vagy akár csak szükség volt 1-1 classra mindenképpen, hiába is mondják, hogy bring the player, not the class.

    10-es raidbe, kis klán esetében, nem féltetlenül jut minden classból, pedig még ma sem csereszabatosak egymással a classok, még role-n belül sem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. hopp mondja:

    Mana Tide fix várható volt. Mondjuk szerintem 2 tier múlva megint meg fogják buherni. Nem is értem, hogy miért kellett spirit alapúra csinálni, mikor pont ezért alakították át az Innervate-et is nagyon régen, mert izmos gear mellett már nevetségesen erős volt...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. vazzeee mondja:

    Érdekesek lesz sámánnal így healeleni, ez a tremor változás elég sokat változtat(hat) mind pve-ben mind pvp-ben, kíváncsian várom.
    Deep heal buff je.
    És Greater Healeing Weave buff-nerf...érdekes 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. Attila1234 mondja:

    Uh, a következő patch notes kétszer olyan hosszú lesz, mint az aktuális.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. 32karakter mondja:

    hun a fenébe látod te aztat?

    már?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. Attila1234 mondja:

    Zarhym mondta, de még nem tette ki.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. 32karakter mondja:

    jahogyértem

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. snl mondja:

    "Improved Soul Fire now increases Fire and Shadow damage done by 4/8%, rather than 7/15% spell haste. In addition, this talent has been moved to tier-3 Destruction, switching places with Aftermath."

    hát ez érdekes lesz

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Hancu mondja:

    16 - Az a kérdés, hogy a single target dps-ben amúgy is gyengébb demonologyt mivel kárpótolják az így elbukott 15% haste-ért

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. CPL mondja:

    Hoppá'

    Az EQ már nagyon kellett. Anno még Cata elején kapott egy komoly nerfbunkót mikor látták, hogy 85-ön brutális dps-eket csinál (80-on 6-7k-t tickelt). Csak kicsit túlontúl megvágták; ez a +10% kb. pont jó lesz (Stonecoreban Corbusnál nem 4, hanem 3. tickre tünnek el a kristályok)

    A healing meg sajnos várható volt. GHW-val jóformán nem volt komoly manaproblémám járóképes grouppal hc 5man fightokon. Olcsó és hatásos volt. Most picit drágább és még jobb... Majd meglátjuk.
    CH már nagyon hiányzott; jóformán használhatatlan volt.. Ezzel a deep healing buffal lehetséges, hogy megint használható lesz raidet, groupot felhúzni...
    Cleansing Waters inkább so-so; raidről nem tudok még nyilatkozni, de 5man hc-ban nem sokszor van 2 debuff amiből proccolt volna a dupla-heal.

    Tremornak én örülök: nem kell kvázi fight elejétől kidobni az earth totem ágat; bár a 1min CD eléggé erős. fearben kóválygó butt-pullok várhatóak ;))
    Az meg, hogy gyorsabban pulzál különösen baráti. Ha rosszul jött ki a pulse akár 3 sec is kellett a dispelhez. Ez már hiányzott.

    Egyenlőre tetszik ez a dolog.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. taningo mondja:

    "Flametongue Weapon damage now scales from attack power instead of spell power (for Enhancement shaman only)."

    Hát biztam benne hogy gagyin oldják meg... Reméltem hogy a mastery hatni fog a WFre is, mert igy jelenleg a WF eléggé visszaesett a Top DMG abilityk között, nálam legalábbis.
    Már nem érzem azt az erőt amit a WF képviselt régen, ez elég elszomoritó 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. snl mondja:

    @17 ismerhetnéd blizzt 🙂 valószinüleg semmivel. mint ahogy afflit sem fogják, pedig annak is hiányozni fog a 15% haste, csak afflin rémálom volt fenntartani a buffot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. paci@bloodscalp mondja:

    Könyörgök, magyarázza el nekem valaki, miért kellett a locknak buffolni a curse-jét, az unstable affliját és a death coilját?
    Mind a 3 változtatás teljesen egyértelmű: _eddig gyenge volt pvp-re, különösen az affli, ezért erősíteni kell_.

    Esküszöm, nem értem. Tudom, hogy bennem van a hiba.

    low

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. Hancu mondja:

    20 - Egy láda sört teszek arra, hogy lesz buff afflin/demón, ami ellensúlyozza ezt az ISF-változást. Tartod?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. snl mondja:

    wtb edit: igazából megtehetnék, hogy kicsit buffolják demon és afflin a masteryből jövő dmg buffot, viszont ugyérzem, hogy blizz az ő fene nagy bölcsességében nem fogja ezt meglépni. legalábbis afflin nem hiszem. pvpben igy is nagyon erős (a self heal miatt).

    Demot nem tudom... mindig is egy kakukk tojás spec volt részemről... valahogy nem fun, tul sok a cd meg a proc amit figyelni kell és tul sok spellt használ.

    Ez is érdekes, ha mondjuk azt nézzük, hogy naxxban pont emiatt nerfelték rommá afflit.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. DemiosS mondja:

    Szerintem pedig ez nagy nerf pvpre. A Shaman elveszti az egyediségét amiért megérte őt vinni a setupba egy resto druid helyett.

    1. Tremor: nerm olyan rossz a változtatás, viszont az 1 perc nagyon sok CD rá, mikor sokszor 2-3 sec alatt dölnek el a dolgok, és most egy MLD ellen végtelen ideig ki lehet vonni valakit egy dispellerrel rendelkező csapatoknál ( polyx3, fearx3, cyclonex3, Ring, DC, Bash etc..). És oké hogy gyorsabban pulzál, viszont még akkor is 1 ütés leütni és mostmár újra sem lehet rakni.

    2.Cleansing: Ez érthető nerf, mert affly lockok nem tudtak mit kezdeni a resto shamanokkal.

    3. Purge: Ezt most miért?? hogy semmilyen esélyed ne legyen leszedni az innervatet? vagy ha le is szeded akkor több manát használsz el hozzá mint amit a Druid kap? (hasonlóan palánál) Purge-t eddig sem lehetett sokat tolni mert 4K manába kerül. Amikor lowra került egy target akkor lehetett elnyomni 2-3-t és ha pont jó buffokat szedett le akkor sikerült a kill. Annyi random proc buff van a játékban hogy ezután semmi értelme nem lesz purgeolni, mert csak magadat szívatod meg. A Druidáknak meg a paláknak eddig is jobb volt a manaháztartása pvpben. Most hogy se az innert se a divine plea-t nem tudjuk majd leszedni a mi mana tideunk meg 1 ütés vagy 2 ice lance + BL tilalom arénába = Semmi értelme Shamant vinni a grpban. Sokkal jobb egy resto druid akinek 2 ccje is van.

    4. Greater healing wave: pvpben eddig sem volt nagyon hasznos, ez után sem lesz.

    5. Chain heal: dettó

    6. Mastery: pvpben senki nem gyúrt rá eddig sem.

    Összegzés: Blizz jól megszopatta a shamant pvpre, és újra TBCben vagyunk amikor az első 50 3s a battlegrpban Druiddal és palával fogja tolni, a shamanok meg menjenek PvEzni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. snl mondja:

    @22 tartanám de még nem kaptam fizut 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. snl mondja:

    @21 tessék:

    liveon ua 5 sec silencel büntett ha leszeded, plusz egy kis dmg-el. csakhogy még édesanyám is leszedi mindenkiről akármi történik, mivel a 3ik után ugyis immune leszel silencere, a dmg pedig nem mérvadó. még igy is nerfelik ua-t, ne aggódj (5sec helyett 4 sec silence)

    deathcoilt nem buffolják, ez egy pvp set bonus változás. jelenleg liveon: reduces the cooldown on demonic circle teleport by 5sec. glyphelve igy pont 21 sec a cd ami elég hasznos tud lenni. Ez is, az is tetszik.

    curse of exhaustion: ez a legjobb. 50%ról 30%ra nerfelték viszont kap egy range buffot. ami tulajdonképpen teljesen mindegy, mivel mindenki más 50%os slowt pakol, tehát adtak a szarnak egy pofont körülbelül. a feral meg a warrior ugyis rajtam lesz és kapom az 50%ot, akkor meg már nincs értelme 30al szórakozzak. és ha jol emléxem az gap closerek is 40 yardrol müködnek. ergó miről beszélünk?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. Hancu mondja:

    23 - Afflin talán egy Eradication buffal kompenzálhatják a dolgot legegyszerűbben, úgy hogy PvP-ben se kavarjon be, demón meg a felguard autoattack buffjával, ami egyrészt kicsit hasznosabbá tenné a masteryt (ami most elég gyenge demónál), másrészt megszüntetné azt az anomáliát, hogy single targetre a szukkubusz jobb dps, mint a felguard.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. Jargen mondja:

    Hancu: Afflit nem kell sehova se buffolni, mármint tényleg, fölösleges lenne, tekintve, hogy ISF fenntartása nélkül is topdps volt eddig. Ez inkább egy buff lesz afflinak amúgyis

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. snl mondja:

    "Polymorph and many other CC abilities are being reduced to 8-second durations as well."

    ez még egy érdekes dolog lesz. remélem ezzel együtt jön a mage armor nerf is különben ez egy mage buff.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. Tersius mondja:

    Neeeee, ne a cleansing waters-t 🙁 Mit tettünk, hogy ezt kapjuk, istenem?!
    Tremor nem vészes, legalább lehet pakolni miközben fear alatt vagy. Spam helyett cd-s ability lett, de nem vészes. Mivel tudjuk dispellezni a feart, eléggé átfedés volt cleanse és tremor között. Így olyan mintha lenne 1 plusz trinket fearre.
    CH tényleg ideje volt, semmit nem ért az a spell. GHW... +20% heal az jó, +10% mana cost már nem. De hát összességében ez buff ugye.

    Mana tide is fincsi, eddig azoknak a classoknak kevésbé volt hasznos, aki nem stackelt magára némi spiritet - most np, sámánon amúgy is van, jobb így a totem.
    És hát a purge is szívás.. 🙁 De sajna érthető az is, resto druidoknak több mint kellemetlen volt mostanában a pvp, ha szemben vigyorgott egy sámán.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. kw mondja:

    exa nerf nekem sem tetszik, warriort szinte keptelenseg mar igy is kite-olni, elore felek mi lesz akkor.
    soulfire hasteja iszonyat hianyozni fog a rotabol, kesz agyhalal vegigkasztolni egy shb-t nelkule, legalabbis most meg content eleji cuccokban. demo masterije meg ugy el van szurva ahogy csak lehet, nem ertem miert kell korlatozni a demonformra a plusz dmg-et, amikor a masik ket spec alapbol kapja.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. kw mondja:

    wtb edit

    #31: miota fosimba a feral egy kezemen megtudom szamolni hany restot lattam arenaban. teny, hogy azok egy spellt nem tudtak elkasztolni 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  33. DemiosS mondja:

    #33: Cyclone battlegrpban nagyon sok a high rated restodruid. Ha jól tolja egy Druid sokkal több heal kijön belöle mint egy shamanból. Még inner nélkül is!
    Egyetlen esély volt hogy pár jókor eltolt purge kivégezze. De nem lehetett spammelni eddig sem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  34. Nardol mondja:

    @30: mert fun 🙂

    @24: kapkodnak össze-vissza, mindenfélét változtatnak, hogy más kaszt legyen a top pvp healer. Bugfixekkel kéne foglalkozni szerintem, nem pedig "live-theorycrafttal".

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  35. Attila1234 mondja:

    @34

    Bug- és hotfixek: http://us.battle.net/wow/en/blog/1232869

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  36. dns mondja:

    @28 EJ-n mindhárom talentre nerfet jelent a változás (ilvl359-es szimulációval). Igaz csak max 6%-ot.
    Buffnak így nem nevezném, mondjuk úgy, hogy egyszerűsödik a rota, így lehet meg sem érzi a nagy többség.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  37. FlameCutter mondja:

    Ez elég gáz lett. A hex pvp durationje eddig is kevesebb volt természetesen. Ellenben a cd-je jóval több mint a barizásnak vagy a ciklonnak. Szóval lényegtelen. Így is jókor kellett ellőni. De a tremor és a purge változás nagy érvágás. A tremor így sem volt mindig használható mert ha épp nem pulzált és kifutottál a rangeéből akkor mind1 volt hogy van e. Vagy ha 2 feart kaptál 2 pulzálás között. Viszont azért sokszor jól jött. Egyébként meg rutinos arcok rögtön kilőtték ahogy leraktad. Így az egy perc cd annyi mintha nem is lenne, főleg hogy a többi class 1 percen belül több feart is képes tolni. Purge nerf a legdurvább. Én folyamatosan spammeltem cementként, de még így is sokszor nem azt szedi le amit kéne az adott pillanatban, de legalább szedett. Most már abból is csak egyet :S

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  38. Nardol mondja:

    @35: killing spree, vanish, smoke bomb(charge be-intervene ki), misdir+tot, blink, frost nova, av fw híd(és az összes megakadok textúrában bug), mobok random respawnolnak(hol még ölöm mikor respawn, hol 10 perc ugyanaz a mob, ok ez nem olyan nagy gáz 🙂 ), uldumban még mindig random combat, Hunter pet elmegy random crittert ölni mikor passzívon van.
    Így fejből csak ennyi jut eszembe. De még a dk-t és a lockot nem kezdtem el felhúzni.

    I'll keep you posted.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  39. wheelie mondja:

    ISF változásnak örülök, elég gáz volt hogy afflin is tolni kellett, rühelltem.

    Btw, a Curse of Exhaustion-nél marad hogy csak 30% speed-et fog csökkenteni, vagy marad 50% ?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  40. Neyssa mondja:

    Kicsit le vagyok maradva, nem találtam hiteles infót, de igaz az hogy a 4.0.6-ban (kinek van jóstehetsége és tippeli meg hogy mikor lesz ez?) a Rebuke-ot megkapja minden paladin?

    A CC nerfnek örülök, igaz hogy nem fogy ki a manám és nem halok meg arénában, de csak azért mert ki se jövök a fear-poly-hex-cyclon stb. körökből, míg a csapattársaimat szépen megölik. Sajnos a mi setupunkban nincs még egy dispel képes ember (a többi paladintól elvették a magic dispelt). A bubit már kb. minden arénacsapat leszedi, marad a trinket. Nem mintha ciklonban egyáltalán lehetne bubizni, arra csak trinket van. Most legalább megpróbálhatom megszakítani a polyt/feart. Egyébként közel sem annyira OP mint a wind shear, azért meele range-be kerülni egy mage-el nem olyan egyszerű ha jól csinálja 🙂

    A lockkal meg csak annyi a bajom, hogy folyton lenyomnak healing done-ban 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  41. Fid mondja:

    @38

    Ezeket a rugó bugokat kifejtenéd?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  42. Attila1234 mondja:

    @38

    Ne törd magad. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  43. Nardol mondja:

    @42: ne? értem. kuss van. ok.

    @41: killing néha csak egyet ugrik és utána csak néz maga elé. vanishelj petek elől ha tudsz (akár oszlop mögött is). Smoke bombot ellövöm, a warriort ez nem érdekli bechargeol rám, aztán vissza intervene-el a társára. Ha misdirt és trickset használsz ugyanarra az emberre a tricks néha nem viszi át a threat-et, legutóbb Wyrmbreakernél instant agyonvágott az egyik sari tricks alatt...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  44. Jargen mondja:

    36 - Az, hogy mit ír a theorycraft az egy dolog, valóságban nem ugyanaz, nézz át pár wol logot, BR-en 2-3 héttel ezelött keresel olyat, hogy oszlózombi, próbálgattam ISF-el és anélkül is, ISF nélkül ötbb dps jött ki és a jobb rankokat is értem el. Elméletben persz jó az a 15% haste, csak gyakorlatban nem. Mivel ezt a játékot gyakorlatban játszunk és nem papíron, így irreveláns a theorycraft ezen része, amit minden theorycrafter ki is emel a postjában.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  45. Charmed mondja:

    Apropó a resto druidát nem akarják rendbetenni PvE téren?
    Elvileg ez a szöveg lenne a resto ág "szlogenje":

    "Uses heal-over-time Nature spells to keep allies alive, taking on the form of a tree when the need is most urgent."

    Csakhogy a hotok jelenleg a rossz vicc kategóriáját jelentik. Mintha elfelejtették volna betenni a játékba a druid hotok cata-s verzióját. Az is szép, hogy a sámán ingyen 1 sec kasz time csökkentést kap a két direkt spelljére, nekünk meg 2 talentpontba kerül ez a manőver és csak 0,5 sec-et kapunk. Más healereknél nem néztem ezt, de kiváncsi vagyok kit szivatnak még 2,5 másodperces talentelt healekkel.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  46. Fid mondja:

    @41

    Ezek közül egyik se bug szerintem, de jelentsd őket, hátha.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  47. Nardol mondja:

    @46: working as intended? Mhm. Értem. Tehát a killing spree 1xkell ugorjon a targetemen, nem 5x? Senki nincs a közelben nem blinkelt, nem vanishelt, semmit nem csinált. Ja de. Arrébb lépett 1 yardot.
    Írják át a tooltipet és máris nem sírok.
    PL: Don't Vanish from sight, making every pet able to attack and follow you while stealthed.
    Vagy: Throw a smoke bomb to create a nice effect of smoke.

    Nem hangzik olyan jól, ugye? 😀
    Amúgy jelentettem, és hatalmas vargabetűkkel, körítéssel azt mondta a gm, hogy jelenleg nincs megoldás, mert a cata-bugokkal kénytelenek foglalkozni. Az a "hot" topic. Ez van.
    Egy másik alkalommal meg egyenest megkaptam a fenti "working as intended"-et 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  48. Fid mondja:

    @47

    Hát a killing spreenek van range-e, ha abból kimegy a target, akkor igen, csak 1x pattansz rajta, pl councilon a tüzes tag ha chargeol. Cata óta a vanish tökéletes, nem tudom nálad mi lehet a gond. Smoke bombról se láttam nagyon panaszt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  49. Etrius mondja:

    vanish bug egyidős a wowal:) amugy biztos nem "wai", mert néha lerázza a petet, néha meg nem. már 3 éve mondták egy fórumon, nem tudják megoldani a problémát.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  50. Kraivan mondja:

    Demolocknál érdekes a változás.
    Amúgy ISF helyett lehet tenni a 2 pontot Immolate-re, így glyphelve +30% dmg a tick-re.

    A demo mastery módosítás meg elég veszélyes. Még a végén pvp-n sírás lesz belőle, mert elég nagy dmg-ek sülnek majd ki belőle.

    Pve-n meg az a baj vele, ha demon forma valószínűleg elméleti rotában van:
    dotolsz, majd démonforma az első pár másodpercben, és ha jól jön a proc, akkor kicsit több mint 2 percenként jöhet a köv forma.

    Csak gyakorlatban sok harcban van egy-egy szivatós rész, ahol nem érsz rá dps-elni, így hiába a 26 sec-ig tartó +40-50% dmg ha épp kiteolni kell, menekülni dmg elől, vagy egyéb nukeolásgátlóban részt venned.
    Valahol ezen "akadályok" miatt meg késlelteted a meta-t, ami azzal jár h egy harcban 1-2 elméleti lehetőségtől elbuksz.

    Nemhogy beépítenék a Demonic Knowledge-t a mastery-be. alapból +15% dmg, mastery ponttal több lenne.

    Amúgy ahhoz képest h nerfelni kellene a demolock aoe dmg-ét, Immo aura buffolva lesz. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  51. Nardol mondja:

    @48: értem én, hogy mire gondolsz, de mint leírtam, nem vanishel, nem blinkel, nem lolstorm, nem charge-ol ki rangeből, nem lifegripelik ki, nem disengage-l (volt már hogy "rajta maradtam" a hunteren disengage alatt lolwtf?)
    Szóval nem ment ki a killing spree range-éből. Áll egyhelyben mint akármi a lakodalomban 😀

    @49: jaja, tapasztalatom szerint arénában 10ből 6-7 esetben jól működik minden. Csak mikor arról van szó, hogy ezen múlik vagy bukik a meccs, ez annyira nem jó arány.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑