WARCRAFT no image

Készült 2011. július 2. | írta Attila

12

Két hotfix között

  • A Blizzard gyakorlatilag elismerte, hogy a tier 11-es raid content nem volt épp túl melee barát, ezért Firelands-ben már olyan encounterek vannak, amikben a közelharci fegyvereket forgatók is megcsillogtathatják a tudásukat, így csalva elégedett mosolyt a raid leader arcára.

We’re certainly aware that encounter design in the previous tier ended up feeling melee unfriendly. As a result, we were careful to include more melee friendly fights in the Firelands raid. We’ll also make adjustments if things feel off in this tier of content (though that doesn’t necessarily mean that melee and ranged will be tied for the top spot on every boss fight).

  • A hivatalos galériába felkerült öt hallatlanul klassz Karazhan art. Ide a rozsdás bökőt, hogy előbb-utóbb Karazhan is vissza fog térni, mint heroic dungeon.

  • A Blizzard egy ötszintes skálán szokta bejelölni egy-egy encounter összetettségét. Így például Lucifron 1-es komplexitású, de Beth’tilac már 5-ös. Kicsit érzékletesebbé teszik a különbséget a tény, mely szerint Lucifron alig öt mechanikát használ a vele vívott csata alatt, addig Beth’tilac több, mint 100-at.

Whenever designing a new raid dungeon, we have a basic 1-5 scale we use to rate each encounter in terms of complexity. While complexity may not be synonymous with difficulty in some cases, it is in most. So for an example of what we’re looking at, every encounter in Molten Core would be a 1 on our scale in terms of complexity, while bosses like Cho’gall and Sinestra are each considered a 5. (For an example of when a complex fight might not translate into difficulty once the mechanics are known by the raid, Flame Leviathan is also a 5 — there are a LOT of mechanics in that fight.)

So, using those few examples, I’ll say we try to create the raids of today with the average complexity of all boss encounters dialed in around 2.5. We have to balance out the really complex encounters with encounters which have more simplistic mechanics. Again though, that doesn’t always mean they’re less difficult.

To define complexity, we’re talking about all of the spells, abilities, scripts, or mechanics triggered during each fight. So if you look at a boss like Lucifron (1) in Molten Core, there are fewer than 5 mechanics in the whole fight. Meanwhile, Beth’tilac (5) in the Firelands has well over 100 mechanics (not just spells and abilities, but triggers for webs, adds, etc.).

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags: , ,


  • Borisz

    utazás rövid u 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Borisz

    meg az első A duplázva van (persze hogy submit után veszem észre)
    javítás után törölj nyugodtan

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Barhz

    Sajnos csak magamat tudom ismételni 😀 85 ös Kharazant a népnek !!!4! A kedvencem volt... és a képek mindig visszaröpitenek azokba az időkbe még akkor is ha kinszenvedés volt a kulcsküldit a 20. alttal megcsinálni mert a többiek lusták voltak 😀
    A videópályázat nyerteseinek meg gz 🙂 ki tudja ök is olvassák e az FS!-t, mindenesetre a 2 helyezett nekem nagyon tetszett 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://elementalgankery.com/ Kaszti

    t11 nemvolt melee barát? nemigazán éreztem ellenségesnek se, talán alakir ami tényleg nem volt fair HCban, de nefa/chogall/sinestra pl szerintem teljesen rendben volt.

    vagy ha itt arra gondolnak hogy limitál (6-7) darab meleet kellett vinni raidre, akkor ez kb BC óta mindig így van, nem csak ebbe a contentbe jött elő.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • IdealDarkness

    Karazhan need, legjobb raid volt:))

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/shakys/advanced Sandwraith

    @4 Sok bosson kellett futkározni, sokat csak szemből lehetett csapkodni. A futkározásra egy példa Ascendant Council, a szemből ütlegelésre pedig Al'akir. Erre gondolhatnak valószínűleg.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Lacu

    Karazhan NEED!! de nem 5fősben, 4-5 bossal! csinálják meg only 10-re, és rendben lesz (sakk event annyira nem need, de ha nagyon szükséges szeressük azt is!) csak NE 5fős legyen!!! minden más formában nagyon nagyon nagyon NEEEEED!
    kicsit elfogult vagyok, sorry

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Dehogynem

    You face not Malchezaar alone, but the legions I command! Huhahahaha!!!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • jakalmekara

    hát ebből is látszik hogy nem a használt mechanizmusok mennyisége szabja meg a boss nehézségét.. bethtilac hardos 4 trybol lement 25fősben úgy, hogy 15 embernek fogalma se volt a taktikról... ha jól emlékszem, lucifronon jobban szoptunk, mondjuk ott elsősorban a zöldgear miatt :d

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/sherly/simple Attila1234

    @9

    Meg talán azért is, mert az 5-6 évvel ezelőtt volt. Még más volt egy kicsit a játék és a játékosok is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Shaurie

    Karát remélem nem csinálják meg 5 fős instának, szerintem kár lenne érte.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ensomhet

    Akárhogy is csinálják, úgysem lesz olyan, mint akkor volt. Nekem is az a legkedvesebb insta, de valószínűleg azért, mert az volt az első "raid", amin voltam. Meg tényleg kevés cuccal ott gyűjtögettünk, hogy tudjunk majd menni komolyabb helyekre. 5 fősnek túl hosszú, sima 10es meg minek lenne.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑