SWTOR no image

Készült 2011. december 27. | írta Attila

105

Hét év nagy idő

Hét év nagy idő, de úgy látszik nem az MMÓ-k világában. Ugyan egy másodpercet sem játszottam még a BioWare frissen megjelent üdvöskéjével, de ezen a képen nagyot nevettem. Bár csak egy őrült merne manapság rosszat mondai az SWTOR-ra (a rajongók még oly vadak és szertelenek, ugranak a legkisebb viccre is), de az eddig látottak alapján a BioWare fejlesztőire nagy hatással lehetett a Blizzard munkája. Persze semmi komoly, épp csak odanéztek.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags:


105 komment érkezett a(z) Hét év nagy idő poszthoz

  1. Khetana mondja:

    Hát ha egyszer olyan alakú az űrállomás... vagy mi ez 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Cathfaern mondja:

    Hát öö... remélem az UI-t nem kell nézni, mert ugyebár a WoW-os részen lévő szénné van addonozva. De ha nem is lenne, az utóbbi évek összes MMO-ja ilyesmi elrendezéssel jön.
    Tehát akkor a terepet kell nézni, ahol az SW-é egy tipikus kör alakú űrállomás, amit a sci-fik sok-sok éve ilyennek festenek le.

    Szóval mit is kéne itt most nézni? :S

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Drout mondja:

    Tudod, az Apple találta fel a tabletPC formát és senki nem gyárthat négyzet alakú tablet-et vagy telefont, mert beperelik. Kb erről van szó.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Attila mondja:

    Nyomassátok csak! Vegyétek full komolyan, ahogy azt kell. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. Cathfaern mondja:

    Részemről nem igazán vagyok SW rajongó, csak ez a trollkodás egy olyan formája ami még csak nem is vicces... persze ez csak személyes vélemény 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. bander mondja:

    Szerintem totál vicces, hogy ugyan úgy néz ki a két terület elrendezésben.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. Rhamshadaron mondja:

    /irony

    Ha a pozitív SWTOR reviewekért az EA fizet (legalábbis az FStwitter szerint), akkor nektek ezért a Blizzard?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. Sel mondja:

    Végre SWTOR hír, így talán kevésbé lesz off 🙂
    Megszületett tegnap este az ELSŐ HUN FIRST KILLek a Nemesis guild jóvoltából:

    Annihilation Droid XRR-3
    kill ideje: 2011-12-27 00:21
    típusa: normal 8fő

    Gharj, the Devouring Beast
    kill ideje: 2011-12-27 01:52
    típusa: normal 8fő

    Screenshotok: http://swtor-nemesis.blogspot.com/p/eredmenyeink.html

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. Cathfaern mondja:

    @Sel:
    Haldoklik az SW:ToR, sokkal gyorsabban leölték a bossokat, mint az előző patchben, és már nem nyújt olyan kihívást és élményt, mint régen!

    ...oh wait...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. Attila mondja:

    Volt egy kis időm, hogy beleássam magam az SWTOR fórumokba. Szerettem volna képet kapni arról, hogy milyen is ez a játék, mert megvenni egyelőre nem akarom. (Nyuszi vagyok.) Két dolog jött le, ami biztos zavarna, ha nagyon játszanék. Az egyik a játék instance-elt jellege, a másik pedig a hírhedt ability delay. Ezek olyan gamebreaking dolgok, amiket nem ellensúlyoz semmi olyasmi az SWTOR-ban, ami pld. a WoW-ban ne lenne meg. Persze, a puding próbája az evés. Majd fél év múlva megnézem, addigra talán már olyan lesz, ami megér nekem is 13 Eurót havonta.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. sunyika mondja:

    @Cathfaern: Szerintem if-et csinálták meg egy scifi űrállomásra. mire nem vetemedik a blizzard, nem? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. pegabee mondja:

    2004 ota WOW-ozok, mindig is imadtam bar egy ideje mar pihentetem az accountom. Most befizettem a SWTOR-ra, nekem is szembetunt a hasonlosag, egyertelmuen sokat tanultak a wowbol. Rengeteg olyan gyermekbetegseget amki meg vanila korszakban voltak a biowarenek sikerult kapasbal kikerulnie (jo a server queuekat nem), ami igen user baratta teszi a jatekot. Par helyen szerintem igen jo ujitasokat is bevezettek, mint pl a crafting rendszer.

    Szoval szo min szo, aki szereti a wowot es van nemi fogekonysaga a start wars irant annak fog tetszeni a swtor. Endgametol meg messze vagyok tehat arrol nem tudok nyilatkozni, de nekem marhara bejon ez az eros lore rendszer, plus az uj petek, vagyis companionok. Dark / light side is ad egy kis extrat. Szoval mindenkepp orulok h megvettem a gamet, kerdes, h mennyire lesz hosszutavon fenntarthato az erdeklodes, bar ha belegondolok mar csak 3-4 karakter felhuzasa is igencsak idoigenyes es a kulonallo storyline miatt meg motivacio is van hozza.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. Shaurie mondja:

    Gratulálok a Hun first killekhez! 🙂 Szépen néz ki a játék, mennyire gépigényes?
    Kíváncsi lennék, hogy nincs-e túl sok Jedit játszó ember? Vagy kiegyenlített a classok eloszlása?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. MagonDead mondja:

    Megsértődni ezen nagy butaság lenne, szerintem kifejezetten jópofa találat. Mondjuk el kellett kapni a szöget, de pont azért jó. 🙂

    @Shaurie: Kiegyenlítettnek nem az, de azért nem olyan vészes, mint azt sokan jósoltuk.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. Azie mondja:

    Hangulatkeltés! A páncélozott mountok és ZG bőven nem 7 éves content! :))

    Am. valóban vicces. egyébként IF elrendezése pedig gondolom vmelyik földi város "koppintása". Ami viszont nem véletlen, hogy IF lett az alli "leglakottabb" városa kezdetektől fogva. Ezt nem csak BRM-hez közeli helye miatt érdemelte ki a kezdetekben (bár WPL/EPL-re tényleg innen volt leggyorsabb eljutni), de elrendezése miatt is. Én személy szerint hánytam az összes többi hordás/allis város felépítésétől. Sattaratta city sem véletlen lett köralakú és Dalaran sem. 🙂

    Amúgy meg jó(l bevált) dolgot lopni nem szégyen. Sőt! 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. Gundles mondja:

    @Azie

    Nem mellesleg csak IFben volt AH 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Charmed mondja:

    Azt hittem, hogy mivel lesz FS guild az swtorban is, majd kapunk infokat, de mióta elindult a játék sehol semmi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. Galleoth mondja:

    @Drout:
    Rosszul olvasom, vagy tényleg nem vágod, hogy a Microsoft csinálta meg az első tabletgépet, csak a közvéleményt nem hatotta meg a dolog?

    @Sel
    "OMG van endcontent swtorban, jaj miért nem csöngetett be hozzám a bioware? jajjajjj, azt hittem az egész játék csak kvesztelés lesz, jajajjj, miért nem írnak semmit fórumon az endcontentről, nem is lesz? jajjaj"

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. Galleoth mondja:

    @Charmed:
    Személyes beszámolók vannak a fórumokon, blogokon. Dióhéjban annyi, hogy a wownál sokkal komplexebb, bonyolultabb game, kidolgozott lvling és END (igen van endcontent, omg) contenttel. Fejlett krafting rendszer, light/dark side pontok (voice actingra alapul), szerintem nagyon-nagyon eltalált companion rendszer. A class questek egymástól független teljesen unique történetek, ha nem is első karinál, de érdemes végigcsinálni, elolvasgatni etc. szerintem király lett. Elég sok quest "zoneingos" ami annyit takar, hogy különböző areákban a te quested folyik, ami remekül működik partyban is. A BGk, dungeonok (flashpoint), heroic questek izgalmasan nehezek. BGk között a Hutball nevezetűre keress rá, kb amerikai foci kicsit másképp. Természetesen a játék sem hibátlan, jelenleg queuek vannak(ez max pár napig tart még), ugye a grafikai motor nem a legfejlettebb, valamint itt már előjön, hogy ha random emberekkel PVE/PVPzel nem nyersz 😀 Értem én, hogy új a játék, de egyszerűen annyira bonyolult, hogy az átlag player még egyes BGk taktikáit sem fogják fel... Szóval ajánlott fix társasággal tolni.
    Szerintem megéri kipróbálni, a wow most úgyis 4-6 hónap uborkaszezonba kezdett.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. zolij mondja:

    @Charmed: biztos az összes guildtag nonstop tolja és nincs idejük írni róla:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. Capowne mondja:

    @Attila:

    VAGY vársz másfél évet, és bejelentik hogy hogy áttérnek f2p-re xD (persze nem azért, mert addigra nem játszanak vele elegen...................................)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. Hatba mondja:

    Ha sík ugyan azt akarsz látni, akkor csekkold le ezt az egyáltalán nem TF2 klónt: http://file.thisisgame.com/board/files/0/img/20090702115145_1e2629f4.jpg

    Nem is beszélve a koreai Starcraft ripoffról. Amúgy ha már UI akkor EQ vs WoW 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. Azie mondja:

    @Gundles: Akkor még nem voltam akkora AH kukac, de valóban! 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. TCs mondja:

    Most nem értem mit kell nézni én sem. A törpék találtak egy uuuuuuállomást a föld alatt és kiásták.
    http://www.youtube.com/watch?v=Y4tq6Wq80OA

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. Cathfaern mondja:

    @TCs:
    Blizzt ismerve még kiderülhet, hogy ez nem is vicc 😉

    @Hatba:
    Milyen játék ez?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. Saturas mondja:

    @Hatba:

    CS 1.6-ban is volt ilyen pálya, hogy kicsi vagy, és a lakás egy óriási méretű helyiségében kell nyomulni (fürdőszoba). Csak ott az arányok sokkal durvábbak voltak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. Darkfury mondja:

    Galleoth: Most nagyon útálom magam, de hirtelen igazat kell adnom Cascadenek és régebben írt "emberek a rózsaszín szemüvegben" kinyilatkoztatásának. A játék jó, de nem annyira, mint a kommentedből lejön.

    Ez a "hír" pedig egy trollkodás ugyan, de abból az intelligensebb fajta.

    Na most látom, hogy két FS arccal is egyetértettem, megyek kimosom ezt a rossz szájízt. :S

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. Detto mondja:

    7 nap alatt endgame + first kill. Tuti élvezték a játékot 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. Galleoth mondja:

    @Darkfury:
    Értem, kíváncsi vagyok mi nem olyan jó, mint leírtam. Abban igazad van, hogy nem írtam le minden negatívumot, mert még én sem ismerem mindet, de a játék mechanikáján nincs mit torzítani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. Zengi mondja:

    Remélem nem követik el azt a hibát amit a Blizzard, hogy az endgame tartalom: az állok a fővárosban és várom a sort lfr-re (ami tulajdonképpen a loot miatt hasznos de élménynek teljesen szörnyű) lfd-re arénára, bg-re, vagy a raidre a summot. Vagyis a játékkal eltöltött idő 5-30%-a (class meg minden függvénye) várakozás, és hiába van millió egy terület mert oda nem éri meg elmenni (ugye Cata loremaster 1 hét alatt nagyon de nagyon kényelmesen megvan).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. Darkfury mondja:

    Hát csak pár dolog ami eszembe jut:
    -UI valami hihetetlenül borzalmas, nem lehet átméretezni, mozgatni, a raid interface healelésre és legfőképp dispelre teljesen alkalmatlan, nem tudom hogy a teszterek hogy tudtak így raidelni
    -Skill delay, még ha a legmagasabb 1 secre is állítod, akkor is sokszor nem veszi be a skillt, hiába global cooldownon kívüli
    -Az aukciós ház kezelése rettenetes, nem is használja szinte senki, ráadásul a "netural" bolygók pl Nar Shaddaa AHja nincs összekötve a Köztársasági/Birodalmi AHval, ezt azért valami loading tipként legalább közölhetné a játék
    -Craftingnál Biochemen kívül a többinek jelenleg semmi értelme, mind cuccokat, mind modokat jobbakat lehet szerezni Illumból
    -Faction és PvP balanceról inkább ne is beszéljünk, hiába "alacsony szintű vagy, majd ha 50es leszel full pvp gearben akkor meg majd Te alázol", egyrészt mindenki 50es lesz, másrészt jelenleg a cuccokból csak az expertisenak van értelme, az összes többi statot nem nézi pvpben a játék, tehát pl 50en van hogy LEFELE skáláz, azaz kevesebb HPd és sebzésed lesz mint pvpn kívül.
    -Flashpointokban a beetető első instán kívül többiben kb. egy-két helyen van dialógusra lehetőség, így semmiben sem jobbak mint WoW insták

    Kb. ennyi jutott eszembe, és igen, tisztában vagyok vele, hogy két hete van kint, és ezeket minden bizonnyal javítják, de ez nem változtat a tényen, hogy ezek a hibák igenis benne vannak.

    Ennek ellenére a játék nagyon élvezetes, és habár a sztori questek csak kis részét teszik ki a levelingnek, azért egy Repbulic és egy Imperial karit mindenképp érdemes felhúzni. Ez körülbelül 2 hónap játék normál játékidő mellett sztem, akkor meg már megérte az árát, legalábbis az én könyvemben.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. Makk mondja:

    Ez epic milyen hasonló, nyilván véletlen, de nagyon poén 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  33. Acheron_w mondja:

    Ami a képet illeti: aranyos 🙂 Erre mondják, hogy "tribute". De tényleg van a játékban pár WoW tribute. Bár konkrétan az űrállomásról nekünk inkább a Deep Space 9 jutott eszembe, nem Ironforge.

    Attila: inkább kipróbálni kellene a fórum olvasás helyett...azért gondolj bele, hogy vajon a WoWval hajlandó lennél-e leülni játszani, ha a fórumokon menő sírás alapján akarnád megítélni?

    Az ability delay nekem nem igazán zavaró, én még interuptolni is simán interuptolok.

    A játék instanced jellege meg...egyáltalán miről van szó? Arra gondolsz hogy válthatsz "fázist", ha túl zsúfolt a jelenlegi? Én egy full pop szerveren játszok, és időnként van 2 fázis, de legtöbbször nincs is. Soha az életben nem zavart még, amúgy is szépen kiírja, hogy melyik fázisban vannak guild tagok/friend listen lévők/partitagok. Az meg kifejezetten extra pozitívum, hogy amikor a quest mob respawnjára várnak többen, akkor van esetleg lehetőséged fázist váltani. És nem, a fázisváltás nem teleportál vissza már sehová.

    Nem mondom, hogy mindenben tökéletes a játék, de én nagyon le vagyok nyűgözve. Átvett mindent a WoWból ami jó, "if it working ain't fix it" jeligével és remek hangulatos dolgokkal bővítette és iszonyatosan jó történetekkel.
    Companion rendszer például zseniális, a karaktereket is bírom meg a funkciót is. Nagyon tetszik a quest rendszer, meg az is, hogy a companion erős, tank talentezéssel szintezek, megkaptam a rendes healer companiont, simán le tudom szólózni a pár szinttel alacsonyabb 4 fős contentet...
    Meg a craft rendszer is nagyon bejött nekem, hogy míg kalandozok, addig a hajón lévő companionokat küldöm el gather missionökre. 🙂

    Persze vannak gyenge pontjai a játéknak. Amit sokan mondanak az UI merevsége...én is gyakran azon kapom magam, hogy az ammo baromat (mint a rugó energy) és a cooldownjaimat bámulom, pedig én trooper vagyok...ezen tuti kell valamit fejleszteniük, főleg hogy lesz talent, ami procra reseteli a cooldownt...
    Más gond amúgy nincs, igazából én 6 év wow raidelés során minél inkább a default UI-ra törekedtem ott is...egyetlen komolyabb UI addonom volt, ami a cooldownokat kijelezte.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  34. Galleoth mondja:

    @Darkfury:
    Értem, hát a gond az, hogy a játék nem addonolható, csak az első patchtől lesz az, ezért nem tudod az UIdat átszabni (vanilla wow?)
    A skill delayel nem igazán értem mi a bajod, nálam működik rendesen, milyen karival tolod, hogy nem jó?
    Sajnos igen az AH alapú kereskedelem meglepően alacsony, nem is értem, pedig _nagyon_ sok pénzt ki lehet vele szedni. A neutral, és a frakció AHk között nincs összeköttetés (ez nem ismerős valahonnan, ahol szintén nem közli veled a játék?)
    Craftingnál nem értek veled egyet, főleg mert az armor/wep craft már most megéri + a többi gatherhez kapcsolódó craft specek is fontosak. Bár a balance itt valóban nincs jelen, de szerintem nem is igazán megoldható, hogy fair módon lehessen minden profból minden szinten profitálni.
    Igen, nem minden flashpoint lores, de nem tudom toltad-e random emberekkel? Ha igen, és le tudtátok verni értelmes idő alatt, akkor egyrészt mázlid volt, másrészt gratulálok, mert egy átlagos random teammel nem lehet rajtuk végigmenni, mert elvárja a játék, hogy az emberek hajlandóak legyenek healelni/DMGelni, etc. Meg mikor bejön az inquisitorral, hogy márpedig ő nem healel... Szerintem ennek köze sincs a wowhoz, egyeseknek ez tetszik, másoknak nem.
    A PVP igen, az nem feltétlen jól van megoldva, mert 50esen kb. 5x annyi skilled van, mint egy lvl 20asnak +plusz az elég imbah talentok, ezért húz lefelé téged. Bár szerintem 1-39 és 40-50 gearelt 50 így kellett volna szétszedni a groupokat, mert valóban itt vannak elég balanceolatlan dolgok.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  35. o_O mondja:

    @Darkfury:

    Én azt nem ertem, hogy miert veszik meg azt a jatekot alapbol, youtubeon elso videot megnezed ugy mozognak a karakterek mintha hordók lennenek, telefonokon jobb jatekok vannak manapsag...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  36. MagonDead mondja:

    @Darkfury: Azért ez a rózsaszín szemüvegben nyilatkozás erősen túl van ám itten erőltetve, én is folyamatosan fanboizva vagyok folyamatosan (mintha ezzel lehetne vitát nyerni), de az általad leírtak egy részét én is megemlítettem már, a másik felével meg még egyelőre nem találkoztam, csak azért nem írtam le. 🙂 Összességében a végkövetkeztetéseddel is egyetértek, bőven van mit csiszolni, de azért egy jót játszani már most is lehet, ha valaki akar.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  37. Plevi mondja:

    van trial?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  38. Attila mondja:

    @Acheron_w: Nem fogok 11 rugót + havidíjat fizetni egy nyilvánvaó módon még kiforratlan játékért, amikor már van a gépemen egy hasonló műfajú, érett game. Ráadásul a gépemet is fejleszteni kéne, ami ezért a játékért luxus lenne. Természetesen csak a magam nevében beszélek. Ha lesz trial, akkor majd azt letöltöm.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  39. o_O mondja:

    @Attila:

    kar, hogy kek kommentet nem lehet szivezni

    🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  40. Sel mondja:

    Tegnap este újabb +2 HUN FIRST látott napvilágot a Nemesis által:

    Puzzle Event

    Kill ideje: 2011-12-27 21:45
    OP: Eternity Vault
    Típus: normal 8fő

    SoA Council

    Kill ideje: 2011-12-27 22:59
    OP: Eternity Vault
    Típus: normal 8fő

    Képek: http://swtor-nemesis.blogspot.com/p/eredmenyeink.html

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  41. asche mondja:

    Amiket hibákat leírtátok azt még megfejelném azzal hogy én mondjuk warzone-t nem tudok normálisan játszani, csak a napi questért szenvedem végig mert jó XP.
    Egyszerűen szar az optimalizáció vagy én nem tudom mit csináltak Bioware-ek, vagy mit nem.

    Akad, laggos minden amit el tudsz képzelni, és ez néha questelés közben is meg van ami kurva idegesítő. Ami egy MMO-nál igen csak durva, mert több emberkének kellene mennie a gépén. Nincs egy atomerőművem, de ha a Skyrim, Batlefield és társai mennek majdnem full grafikán akkor talán ennek is kellene nem? 😛

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  42. major mondja:

    Elöljáróban annyit, hogy személy szerint elő szeretnék rá fizetni, az ok a star wars hangulat és ugyebár az endgame, mint legfontosabb tényező (majdnem minden MMO-nál). Nos, megnéztem 4 "boss" kill videot és azt szeretném tudni, hogy ez a 8 fős instancek, ezek a WoW-ban megszokott normal 5 fősnek felelnek e meg? Azért vagyok kíváncsi, mert látva ezeket kicsit elbizonytalanodtam. Az elsőnél 8an ütik a bosst (2 healelget!) és 30 secenként befutnak 1-1 oszlop mögé és így tovább... Láttam néha piros célmegjelölőt a boss körül amiből ki kellene állni (gondolom),de ha nem, az sem nagy gond. Aggódásomat abból fakad, hogy látszólag a többi is hasonló (hogy is mondjam) "pure" felépítésű. Szeretném olyannak a véleményét olvasni, aki már volt ezeken a helyeken, játszik és van arról információja, hogy az igazi raid instancek mikor jönnek ki, vagy hol olvashatok utána. Előre is köszönöm!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  43. Attila mondja:

    @Acheron_w:

    "A játék instanced jellege meg…egyáltalán miről van szó? Arra gondolsz hogy válthatsz “fázist”, ha túl zsúfolt a jelenlegi? Én egy full pop szerveren játszok, és időnként van 2 fázis, de legtöbbször nincs is. Soha az életben nem zavart még, amúgy is szépen kiírja, hogy melyik fázisban vannak guild tagok/friend listen lévők/partitagok. Az meg kifejezetten extra pozitívum, hogy amikor a quest mob respawnjára várnak többen, akkor van esetleg lehetőséged fázist váltani. És nem, a fázisváltás nem teleportál vissza már sehová."

    Iszonyatosan kínos, hogy egy 2011 végén megjelent játék nem képes ezen a téren versenyezni egy 7 éves játékkal. Számomra védhetetlen, ha egy MMO outdoor része instance-elt. Ez még OK a Guild Wars esetében, de azért nem is kérnek havonta 13 Eurót. Ez nekem gagyi, mert a játék nem adja azt az MMO élményt, amit (szerintem) egy ilyen játéknak nyújtania kellene, mégpedig azt, hogy bárhova mehetek és ott bárkivel találkozhatok. A fázisváltás elidegenítő és bornírt. Ráadásul nem is fog ez változni, mert ez valószínűleg fundamentális része a TESCO gazdaságos Hero Engine-nek, amin a játék alapul.
    Arról már nem is beszélve, hogy még a weboldalhoz se voltak képesek saját CMS-t kalapálni, jó az a Drupal. Nincs nekem bajom ezzel a játékkal, de ha a játék fejlesztői nem kapják magukat össze hónapokon belül, a F2P ligában fogja találni magát, az biztos.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  44. Azie mondja:

    @asche:
    Amiket felsoroltál, mind mind WHO betegségek /nem, nem az a WHO és nem olyan betegségek! 🙂 / - egyszerűen hihetetlen, hogy 2? 3? évvel a mythic failje után a bioware is belefut ugyanabba. statisztikailag kizártnak tartom... (és mégis?)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  45. Nouse mondja:

    @Attila: Swtoron még van mit csiszolni, de jól működik így is, az ne tartson vissza, hogy "kiforratlan". Nekem inkább úgy tűnik, hogy magadat akardod meggyőzni, hogy nem kell :p

    Ha tetszik a Dragon Age/Mass Effect játékmenet, akkor musthave. Ha nem, akkor ráér. Nem kell a swtor fórumokra menni a játék minőségéről érdeklődni, amikor itt a frostshockon őszinte és objektív véleményeket kapsz 😀

    Az ability delay-es téma meg nem tűnt fel. Instant abilityknél nincs semmilyen késleltetés, ill. vannak olyan instantok, amihez tartozik nagyon rövid animáció, de valószínűleg szándékos. Ezeket is lehet mozgás közben lőni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  46. Attila mondja:

    @Nouse: Köszi, hogy belém lát, Doktror Úr! 😀 A tanácsról már nem is beszélve. Jó, ha az embernek segítenek eligazodni a világban. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  47. Nouse mondja:

    @Attila: Biztos hogy nem lesz F2P egyhamar 🙂 Nekem is bejön az instancelt játék, sokkal jobb küldizni így.

    Ez nem a klasszikus MMO. Ezért is hülyeség a wow-val egy kalap alá venni. Nem fogja megdönteni a wow előfizetői számát, sőt, valószínűleg a stabil 1 millió se lesz meg, mert rétegjáték. De ami van, amit elképzeltek a fejlesztők, az koherens és jól működik. Én is szkeptikus voltam, amíg nem kezdtem el játszani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  48. Attila mondja:

    @Nouse: Teljesen nyilvánvaló és elfogadható, hogy vannak olyan játékosok, akiknek bejön a játék és élvezik. Sima ügy. Én csak a magam nevében beszéltem, ráadásul komolyan se kell venni, hisz még nem játszottam a játékkal. Innentől fogva meg tiszta dili az egész! 😉

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  49. Azie mondja:

    @Nouse:

    Az animált instantok már WHOnál meg Aionnál is szemet szúrtak nekem. Elég hülyén veszik ki magukat egy wowhoz szokott játékosnak.

    A hordómozgás is (a jobbra lenn tartott karddal - magunk után vonszolva kb.) a keleti mmok-k sajátossága sajnos, nekem ezzel ölték meg teljesen az érdeklődésem a játék iránt. Egyszerűen rossz szájízzel játszanék, ha ezt kéne néznem huzamosabb ideig :S Ettől még lehet a játék tök jó, sztori balance stb tekintetében, de én nem fogom megvenni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  50. Azie mondja:

    @Attila:

    Sztem a többség nem vette fontolóra a komolyanvételedet.... :))))))) Bocs. 😛

    Szvsz a wowba beleunt arcoknak teljesen jó lehetőség vizsgaidőszakra, karácsonyi lazulásra. Aztán eldöntik, hogy előfizetik v. sem, ahogy írtad, teljesen szubjektiv az egész dolog.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  51. MagonDead mondja:

    @Attila: Tényleg túlparázod ezt az instance-olt kérdést, nekem eddig egyszer kellett váltanom instance-t és ugyanoda tesz vissza, gyakorlatból mondom, hogy nem para. Ráadásul még az agyonterhelt szerverekkel együtt se nagyon van olyan terület, ahol szükség van 2 instance-ra, mert eloszlik a nép. Bőven van mibe belekötni a játékban, ne ezen hergeld magad. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  52. Attila mondja:

    @MagonDead: Miért hergelném magam? Nem vettem még meg. 😀 De ez csak egy dolog, mert azért van még más is, ami már túl sok lenne nekem a "jóból".

    - Az extrém magas gépigény. (Ami azért röhej, mert az engine csak egy magot kezel.)
    - A kriminális AH interface.
    -A bebetonzott UI.
    - Az ability delay.
    - A LFG hiánya.

    Ezek tények, és így együtt már dealbreakernek számítanak. Ha ezeken változtatnak, akkor biztos, hogy ki fogom próbálni, mert miért is ne? De addig felejtős.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  53. MagonDead mondja:

    @Attila: Ezzel nekem semmi problémám nincs, amiket felsoroltál tényleg mind gondok (bár az ability delay szokás kérdése, de elhiszem, hogy sokaknak para), és még az is tök rendben van, hogy ezek miatt nem veszed meg. Mindösszesen annyit mondtam, hogy felesleges hosszasan fejtegetni az instance-olás témáját, mert gyakorlatban AZ nem para.

    (Amúgy nem egy magot kezel a game, ez elég jól látszik a task managerből, egyszerre 2 processzt is futtat ráadásul.)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  54. Shaele mondja:

    @Attila:

    Pár apróság amit kijavítanék, mert a vérpistikék hülyeségeket írogatnak:

    1. Az AH teljesen jól kezelhető, mindössze minimális agyat igényel

    2. Ability delay nincs, ott a csúszka rá, be lehet állítani, nálam pl egyszer sem jelentkezett.

    3. "Hordó mozgás": Nem tudom miről beszélünk, hogy őszinte legyek, aionban érezhető volt, itt kúrvára nem 😀

    4.LFG rendszer. Hál'isten hogy nincs, teljes egészében kinyírja az MMO-t egy ilyen tool. 0 social skillt eredményez, és tamagochit, raádásul pofátlanodik a játékosréteg.

    5. A grafikai motor rengeteget fejlődött a béták óta, nyílván van még mit javítani (engem a nagyobb bolygók loading time-ja borít ki egy picit), de jó úton haladunk

    6. Apró javítás. 50esen nem skáláz le a pvp, ezt nem tudom melyik marha kezdte terjeszteni, először legyen 50es és úgy nézze meg. 🙂

    7. Erős a gyanúm hogy a wow félhet, mert bizony ez hosszútávon trónkövetelő. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  55. Galleoth mondja:

    1 magot kezel? Ergo a gyengébb több magosokon nem fut el? Nem hinném...
    A grafika nem egy Skyrim típusú, de itt legalább a melee képességek is animálva vannak, nem az van, hogy odaütsz villan egyet és kész.
    Az LFG hiány nem véletlen. Mint már azt mondtam a PVE group kontent nem az a 10perces faceroll, hogy 6éveskissrác még egy "hi"-t sem tud ugatni, úgy toljátok végig a 10 szinttel kisebb zöldekben a HC 4 fősöket. Itt csapatmunka kell, ha a gameban LFGrendszer lenne, akkor az ember magával tol ki ha használja.
    Az UI gyenge, így van, de ezt meg fogja oldani az első patch, amivel a játék addoltá (és addolhatóvá) válik.
    Ez az egész "1 hónap és F2P lesz, csak az idióták veszik meg". Értem én, hogy azon alapszik, hogy mikor az Aion release datet bejelentették, akkor a wowosok nagy része az egekig istenítette, pedig gőze nem volt róla mi az, aztán meg bebukott a játék, és most is biztos az lesz, és akkor már elkezdtem és is nyomni a hülyeséget, mert láttam egy screenshotot a gameről. Ha neked ez bejön csináld, de erre kár véleményt alapozni.
    A game valóban nem a wow trónját követeli, nem is annak készült, az Aion viszont igen, és pontosan ezért bukott be.
    Az instance dolog: Nem tudom mitől vagytok úgy oda igazából. Ennek az a lényege, hogy a lore quest 1-1 animációs részét kiteszik egy "quest zónába". Magyarul nem kell sem 5 percet várnod arra, hogy megöld Gonosz Gézukát, se nem kell a 30 secenként respawnoló Gonosz Gézuka hullarengetedben járkálnod. Ennyi az instanceolt quest rendszer. Főleg aki PVP szerveren van (bár ez inkább kicsit később fog előjönni) annak jó, mert nem fogják a lore quest mobját gankelgetni a max szintes emberek. Meg egyes helyeken a class trainerek quest láncok el vannak különítve, hogy randomretard6éves pistike ne a te quest NPCden kempeljen még másik 5 degenerált haverjával. Nem tudom, hogy vagy vele, de nekem bejön az instanceolás.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  56. Darkfury mondja:

    Major: Amit láttál videót Operationökről, az a normál mód. Van felette Hard és Nightmare.
    edit: Shaele. Még hogy nem skáláz le. Ha jó cuccokban vagy 50en, nézd meg a HPdat, aztán menj be, és nézd meg bent is. És utána mondd hogy nem skáláz le.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  57. Nouse mondja:

    @Attila: Tényleg CPU-capelt a játék, de kihasználja a többmaggos procikat, 4 magig és 3 GHz-ig, utána már GPU cappelődik.

    http://www.tomshardware.com/reviews/star-wars-gaming-tests-review,3087-8.html

    Én négy éves gépen, 3 GHz-es, kétmagos processzorral játszok, a CPU cap nyilvánvaló, ugyanannyi fps-em van 720p-ben és 1080p-ben is. Ezen a konfigon még jól megy a játék, low beállítás mellett 50-60 átlag és 30 minimum fps mellett kellemesen játszható. High beállítás mellett se megy 20 alá, de az már nekem zavaró, inkább játszok magas fps-en mint jó grafikával.

    Szóval nálam a te öt "tényed" közül három nem játszik 🙂 Az AH és az UI úgy általában gyenge, de a gépigény OK, az ability delay nem zavar, az LFG meg a két-három év wowos LFG tapasztalat után nem kell. Félkövér, aláhúzott nagybetűkkel, 72-es fonttal "nem kell" 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  58. MaRee mondja:

    Wall of text következik.

    Nos akkor én is írok némi véleményt. Nem vagyok SWTOR fanboi, eu open béta óta wowozok(most fél éve nem), aztán volt még 1 év WAR plusz AION,EVE,Rift,Star Trek Online,DAOC,AoC... Asszem ennyi.

    A játék nekem eddig nagyon tetszik, a fejlődés a sok beszélgetés ellenére szerintem gyors. A max szint a lvl 50, én 6 nap alatt jutottam el 34re vegyes küldizéssel és pvp-vel, a pvp warzoneokból jobban jön az XP, egy nyertes meccs 2 küldetésnyi xp-t ad 15 perc alatt.

    A sztori orientáltságtól én is féltem eleinte, de be kell valljam ez az egyik legjobban tetsző dolog a játékban. Nagyon élvezetes a storyline-ok, én eddig Bounty Hunter és Sith Warrior-t próbáltam. Tényleg olyan, mintha egy filmet néznél, ami a karakteredről szól. A küldetések változatosak, de persze itt is sok "menj ide meg oda és ölj meg 15 akármit" stílusú van, de ezek általában nem kötelezőek, hanem ú.n. bonus missionök, amik az eredeti küldetés közben szabadon megcsinálhatóak, jó kis xp rewardért.

    A voice acting tényleg nagyon jó, tök jó szerepjátékos feelinget ad a játékhoz, bár egy idő után kicsit unalmas hogy minden küldiben beszélgetni kell, de ezek persze skippelhetők. Beszélgetés közben a válaszok hatással vannak a küldetés kimenetelére, a karakterre és a companionokra. Pl dark és light side pontokat kap a karakter, amik elsősorban a kinézetre vannak hatással( 5 dark és 5 light szint van, értelemszerűen a darknál minél csúnyább és gonoszabb kinézetű lesz a kari 🙂 ), másodsorban pedig különböző tárgyakon van alignment követelmény, tehát bizonyos fénykardokat pl csak dark 3-al rendelkezők használhatnak, stb. Plusz van dark és light vendor, akiktől különböző cuccokat tudunk venni. A döntéseink befolyásolják a companionunkhoz fűzött viszonyunkat is, minél jobban szeretnek minket annál jobban harcolnak, gyorsabban és jobban craftolnak, stb. Lehet nekik ajándékokat is adni, hogy jobban szeressenek 🙂

    Ha már a craftnál járunk, arról nem sokat tudok mondnai, én eddig csak a slicing nevű gathering professiont próbáltam amivel szó szerint pénzt lehet farmolni, de sajnos ezt most magas szintre nerfelték úgyhogy felvettem helyette három másikat. A craftnál nagyon tetszik, hogy nem neked kell csinálni a dolgokat, hanem a hajód legénységét, a companionjaidat tudod elküldeni különböző missononökre, tehát ők mennek alapanyagokat farmolni, és ők is gyártják le a cuccokat, neked csak be kell állítani mit csináljanak.

    PVE-ről nem sokat tudok mondani, eddig 3 flash pointban (insta) voltam, mindhárom nagyon hangulatosra sikeredett, jó volt a történetük és tetszett hogy lehet bennük wipe-olni(haha), mert nem csak agyatlan hent az egész, hanem kell némi tactic még alacsony szinten is.És számomra pozitívum, hogy nincsen LFD és summoning stone rendszer, hanem mindenkinek szépen oda kell menni az instához, mint anno vanill wowban 🙂 De ez következő nagyobb patchben pótolva lesz.

    PVP egyelőre warzoneokban(bg) van, open world pvp-re még csak háromszor volt lehetőségem, Tatooine-on, Nar Shadaan és Alderaanon, utolsó kettőn agyon gankeltek a kedves republicok 😀 Három warzone van, szerintem egész jók lettek, én nem vettem észre semmiféle delayt, viszont ami negatívum, hogy nagyon alacsony a wz-ben az fps meg van egy két idegesítő bug, de ezekről majd a végén.

    Aki az instanceoltság miatt sír az először is próbálja ki a játékot, mert nem tudja, miről beszél. Mindegyik bolyón nagy területek vannak, nagyobbak, mint a wowban, ezért ezek különböző részekre vannak osztva, de ez egyátalán nem zavaró, területenként 5-6 flight point(taxi) van. Az instanceoltság csak a storyline missionökre igaz, ahova minden karakter csak egyedül mehet, de ez elenyésző mennyiségű küldetés bolygónként. Ha egy bolygón van mondjuk 40 küldi abból 6-7 lesz storyline, ennyit töltesz a többi játékostól "elzárva".

    Endgame contentről nem tudok nyilatkozni, legnagyobb karakterem 34-es.

    Ennyit a pozitív dolgokról, most jöjjenek a negatívumok.

    Optimalizálatlanság. Vicc, hogy high-end gépeken is leesik egyes helyeken 10-20-ra az FPS, főleg warzoneokban jellemző ez. Nekem eddig semmi ilyen gondom nem volt, a tegnapi 8órás karbantartás és patch után viszont warzoneon belül 40!!!! fps-el kevesebb van, külterületen pedig 20-30. Ez pvp-ben gondolom nem kell mondani hogy milyen zavaró, nem épp leányálom 5-10fps-sel warzoneozni. Egyszerűen zabálja a játék a memóriát, az én gépemben 4 giga van és ebből a játék most 70-80%-ot használ, ez nevetséges. Tesóm gépében 6 giga van és amikor meghülyül abból is 60-70-et használ. A processzorról nem is beszélve.

    Grafikai hiba is van bőven, sokszor van amikor egyszerűen(főleg párbeszédek közben) nincsen textúra a dolgokon, vagy ha van akkor full high beállítások mellett is low vagy medium textúrákat látok. Ezzel tisztában vannak a biowaresek is, már elvileg dolgoznak rajta.Azt nem vettem észre hogy "hordó" mozgásúak lennének a karakterek, a grafika egyébként szép, kicsit rajzoltas stílusú mint a wow, nagyon illik a játékhoz.

    Rengeteg apró idegesítő bug van még a játékban, de hát egy egy-két hete futó játéknál ez még megengedhető szerintem. Pl van amikor warzoneba mikor behív, aztán kivág login képernyőre és ez addig nem jön rendbe amíg újra nem indítom a klienst, de ennél sokkal idegesítőbb, mikor a játék gondol egyet és hiába harcolok, warzoneban azt írja hogy "idle" vagyok, és egyszerűen kivág.Ez főleg külön öröm a meccs vége előtt percekkel 🙂 Szerencsére aki kilép bg-ből nem kap "deserter" típusú debuffot.

    Nagyjából ennyit tapasztaltam eddig hat nap alatt, a hibái ellenére szerintem egy nagyon jó és hangulatos játék, wow-verő szerintem nem lesz, de nem is kell. Aki valami újdonságra vágyik és/vagy szereti a Star Wars világát, az mindenképpen szánja rá szerintem azt a 11-12 ezer forintot, garantáltan jól fog szórakozni, eddig senkit nem hallottam aki ne élvezte volna a karaktere szintezését legalább.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  59. Zake mondja:

    "Az instanceoltság csak a storyline missionökre igaz, ahova minden karakter csak egyedül mehet"

    Ez sem igaz egyébként, mert van egy opció amivel beengedheted a csapattagokat.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  60. Vince mondja:

    @ Attila: "Volt egy kis időm, hogy beleássam magam az SWTOR fórumokba. Szerettem volna képet kapni arról, hogy milyen is ez a játék, mert megvenni egyelőre nem akarom. (Nyuszi vagyok.) Két dolog jött le, ami biztos zavarna, ha nagyon játszanék. Az egyik a játék instance-elt jellege, a másik pedig a hírhedt ability delay. Ezek olyan gamebreaking dolgok, amiket nem ellensúlyoz semmi olyasmi az SWTOR-ban, ami pld. a WoW-ban ne lenne meg. Persze, a puding próbája az evés. Majd fél év múlva megnézem, addigra talán már olyan lesz, ami megér nekem is 13 Eurót havonta."

    Errmmm! Tehát lvl 20 Vérpistikék fórum sírása alapján alkotod meg a véleményed valamiről amiből semmit sem láttál ha jól értem!!!?? Gamebreaking dolgokról beszélsz amikor egy másodpercet nem láttál a játékból... Ez egy ócska szar trollkodás Atis és a cikkben írt "vicc" kb ugyanennyire hiteles.

    Ezzel a logikával hagyd abba a WoW-ot, mert az ottani fórumok alapján az is egy tök fos játék... Esetleg ha tömegek véleménye alapján döntöd el, hogy valami jó e vagy nem személyes tapasztalat nélkül, akkor ajánlom a szarevést, 8 milliárd légy nem tévedhet!

    Bad Troll is bad.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  61. Attila mondja:

    @Vince: A te véleményed pontosan ugyanannyit ér, mint akárki másé. Egyébként nem kell ennyire felizgatnod magad. 🙂 Annyit nem ér az egész.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  62. Hancu mondja:

    @Vince:

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  63. IdealDarkness mondja:

    Felesleges úgy csinálni, mintha a wow lett volna az első MMO, a wow is ugyanúgy lopott máshonnan, ahogy tőle is loptak, már ha ezt lopásnak lehet nevezni.
    Ez csak nekünk, játékosoknak jó, a jó dolgokat nem szégyen másolni:))

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  64. Vince mondja:

    @Attila: Nem én írtam egy béna troll blogentryt, ha leszedik rólad a keresztvizet miatta akkor hiába próbálsz a jól bevált karaktergyilkolósdis patronáló lekezeléssel "érvelni".

    Fos troll is fos.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  65. Attila mondja:

    @Vince: Akkor most nem leszünk haverok? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  66. Vince mondja:

    @Attila: Ladies and gentlemen of this supposed jury, I have one final thing I want you to consider. Ladies and gentlemen, this is Chewbacca. Chewbacca is a Wookiee from the planet Kashyyyk. But Chewbacca lives on the planet Endor. Now think about it; that does not make sense!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  67. Vincentcloud mondja:

    Komolyan nevetséges ez az egész 😀 De a legjobb hogy Attilának az insancolt quest rendszer megöli az mmo-t de az lfg rendszer az hiányzik belőle, ami végülis azzal magyarázható hogy emberek vagyunk és kink mi jön be, de komolyan ezen kell vitatkozni?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  68. sunyika mondja:

    Ebben a karácsonyi semmittevésben én is úgy voltam vele, hogy megveszem, aztán ha lejár az egy hónap akkor eldöntöm, hogy mi lesz. Én örülök, hogy nagyjából végigolvastam most ezeket a dolgokat, mert megkíméltem magam így egy valószínű rossz vételtől.
    Nagyon okos dolognak tartom, hogy nem a pozitívumok, hanem a negatívumok alapján ítéljen meg az ember egy online játékot, ugyanis a pozitívumokkal ellentétben ezek nincsenek beletolva az ember arcába, tehát csak akkor szembesül vele, amikor már találkozik vele.
    Kicsit most ahhoz tudnám látatlanba hasonlítani a dolgot, mint amikor feltettem kb fél éve a LOTRO-t, amikor F2P lett. A wow-hoz szokott embert nagyon elkeseríti, mert hiába LOTR, olyan dolgok hiányoznak belőle, ami nekem már-már elvárás lenne.
    Eléggé megmosolyogtató ez a támadás az swtor fanfijuktól, mintha a biowaretől jutalmat kapnának azért, hogy minél több előfizetőt toborozzanak. Azt hiszem Attila itt tényeket közölt és véleményt írt, semmi olyat nem mondott, hogy "ne játszatok vele", neki nem érdeke, hogy minél kevesebben játszanak az SWTOR-ral.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  69. diurd mondja:

    A játék jövője a high-end raideken és a pvp-n fog múlni. Teljesen mindegy milyen a voice acting, az intance-olt vacak, a craftrendszer és a többi "csoda". Ha nincs high- ebd, akkor az hello kitty kategória.

    Nagy Gz a 3 magyar first killnek így laza 1 hét után. Na ezekkel a srácokkal kell majd beszélgetni úgy 3-4 hónap múlva és akkor elővenni a kérdést: megveszem vagy sem. Szeretném kérni Attilát vegye még elő ezt a témát, engem is érdekel ez a fos. Hátha.

    A semleges szemlélőt erősen segítené, ha a kommentelő linkelne egy wow és egy swtor karaktert - úgy noob méterként... De nem most, hanem ahogy előbb írtam pár hónap múlva.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  70. Galleoth mondja:

    @diurd:
    Szóval ismét eljött ez a nap....
    Újra el kell, hogy mondjam....
    Attól, hogy lusta vagy 5 percet rászánni, hogy elolvasd a raid rendszer pofon1szerű szabályait, felépítését, vagy bármit, és felfogd, hogy _van_ overhightopoftheworld PVE content, attól még az _ott van_. Hiába várod, hogy a Bioware becsöngessen hozzád, hogy "teccikérteni, vanám nekünk end PVE kontentünk is" attól még van.
    Még párszor szívesen elmondom azok kedvéért, akiknek még mindig nem sikerült elsajátítaniuk ezt az információkat...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  71. Hancu mondja:

    @sunyika: "eki nem érdeke, hogy minél kevesebben játszanak az SWTOR-ral."

    Ne becsüld alá az Irvine-Telaviv-Zugló tengely titkos paktumait!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  72. Ferocity111 mondja:

    Lenne véleményem a témában, de inkább csak annyit irok hogy a Twitch TV-n sok a livestream és ha fórumot nem is néztek kukkantsatok meg néha 1-2 ilyen csatornát, van raid, pvp meg amit akarsz. Érdemes, sokkal több értelme van mint fórumokat bogarászni vagy egymást oltani.

    pl:

    http://hu.twitch.tv/synysterspirit
    http://hu.twitch.tv/kiaskaria

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  73. Hancu mondja:

    Drága emberek, ezredszer is megkérek mindenkit, hogy egyrészt egy SWTOR poszt alatt ne arról beszélgessünk, hogy a WoW mekkora fos, másrészt emelkedjünk felül a "vastagon leszarom, mi a véleményed" szinten. Ne kelljen már itt banhammereznem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  74. Attila mondja:

    Nem kell kitörölni nickname hozzászólásait. Nem sok vizet zavarnak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  75. Hancu mondja:

    Már késő 🙂 Szeretném elejét venni az értelmetlen, véresszájú WoW-SWTOR flémnek, és amit csinált, az pont ez volt. Illetve ennek a legaljának a legalja, plusz személyeskedés és szardobálás. Mindenkinek jobb, ha az ilyet csírájában fojtjuk el.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  76. Attila mondja:

    @Hancu: Így jártunk, de szerencsére valószínűleg úgyis visszajön, így nagy károsodás nem történt. Mindenesetre megtisztelő a részéről, hogy inkább ide szórja a smiley-kkal gazdagon díszített döbbenetesen eredeti és szellemes commentjeit, ahelyett, hogy egy warzone-ban osztaná a halált. FS! > SWTOR.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  77. Galleoth mondja:

    Bejönnek ezek a "wowból lopta" "a wow is lopta kommentek"
    Egy dolgot mondom az mmo nem egyenlő a wowwal.
    Attól, hogy az MMOk többségében hasonló, vagy megegyező egyes dolog az azért van, mert mindegyik 1-1 MMO. A wow azért tudhat magának olyan sok előfizetőt, mert az emberek egyes érzékeire szuggesztívan hat, valamint remek HC challenge a felső 1%nak, és remek időtöltés egy átlagos playernek. Ezek együttesen hozták meg a sikert a gamenek. Valamint az sem véletlen, hogy a game normál kontentje annyira le van butítva, hogy egy 6 éves is le tudja verni, hogy minél nagyobb legyen az előfizető bázis. Nincs is ezzel semmi baj, ha valaki szereti, játszon vele amennyit csak akar.
    De attól, hogy az SWTOR-ban megfordul a dolog, és a játékban kihívás van, és nem a tömegeknek készült, esetleg nincs benne olyan "kényelmi" funkció, hogy a "grindelj sokat, hogy egy keveset kapj" elv érvényesüljön, attól még nem kell leírni. Meg ingame is elég sokkolóak a "50es vagyok, full PVP gear, mit csináljak?" szerintem az emberek túlságosan megszokták azt, hogy a grindet élvezik a játék helyett. Nem tisztem eldönteni mi a helyes, de attól, hogy valaki egy más stílusú játékkal játszik, ami nem a feltétlen, és 100%os profitszerzésről szól, attól még az igen is jó játék, az összes hibájával, és hiányosságával együtt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  78. Nouse mondja:

    @Attila: "FS! > SWTOR."

    Ugye még mindig csak viccelődünk 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  79. invanity mondja:

    @Attila:
    Azt nem értem, ha te itt szerkesztő vagy, akkor miért alacsonyodsz le a megmondóemberek szintjére, és miért szítod a tüzet, ahelyett, hogy bannhammer és csoki.
    Meg én valami SWTOR feliratot is látok a fenti sávon, ami annyit jelent nálam, hogy rákattintok és valami naprakész infoval szolgál, ehelyett kiteregeted egy ilyen postba a személyes véleményed róla, holott nem is játszottál vele.
    Persze véleménye Marcsi néninek is lehet a szomszédból, én meg majd eldöntöm, hogy adok-e rá vagy sem, de te nekem nagyon elfogultnak tűnsz ilyen szempontból, hogy a WoW az MMO-k alfája meg omegája.
    Ha nem tetszik, akkor nem. Kész pont. Felesleges 600 kommenten keresztül ezen lovagolni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  80. sientech mondja:

    @Galleoth: Ugye te se gondolod komolyan hogy a swtor nem a tömegeknek készült, nem 100% -ban profitorientált, valamint hogy sokkal nehezebb játszani vele mint a konkurenseivel.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  81. Melondothir mondja:

    Miközben itt többen olyanok mondanak negatív véleményeket a játékról, akik nem is játszanak vele, addig én meg beloggolni készülök a reggelim után ahhoz a játékhoz, amelytől az utóbbi évek legjobb mmorpg játékélményét kaptam az elmúlt két hétben és amelyhez eddig egy érzés volt hasonló: amikor 2005 februárjában beloggoltam egy bizonyos játék európai szerverére ...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  82. Attila mondja:

    @invanity: Összesen egy poén postot és négy commentet szántam erre a játékra az elmúlt két napban, szóval a 600 egy kicsit erős túlzás, ezt azért neked is be kell látnod. Nem kell mindent túlregálni! Természetesen elfogult vagyok a WoW-val, elismerem. Basszál le érte, ha gondolod. 😀 Az SWTOR-ral nekem eddig semmi bajom volt. Ha megnézed a korábbi postjaimat, több alkalommal is írtam róla, ha volt a játék körül valami nagyobb esemény, és sose felejtettem el reklámozni az swtor.hu-t se. Csak csalódott vagyok. Ez a játék félkésznek tűnik, és nem fogom megvenni, mert nem szarom a pénzt, és nem töltöm a szabadidődemet olyan játékokkal, amik még komoly hiányosságokkal küzdenek. A Story-driven játékmenet meg teljesen hidegen hagy, nem fogok azért havidíjat fizetni, hogy NPC-kkel beszélgessek. Neked viszont jó szórakozást kívánok! Nekem nem fáj, ha neked tetszik az, ami nekem nem. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  83. szilcsi mondja:

    Akkor most én is hozzászólok egy rövidet 🙂 EU béta óta WoW-oztam, bár most augusztusban abbahagytam, mert ráuntam. Az SW:TOR-ra azt mondtam, hogy nem fogok fénykardal WoW-ozni 🙂 Nem kell újabb addiktív MMO havi 4e-ért. Aztán megvettem. És nagyon bejött! Olyan, mint a WoW fénykarddal és kijavítva az, ami a WoW-ból hiányzott! Instancolt küldik? Szuper! Szakmák, amiket a szolgáim végeznek? Szuper! Filmszerű játékmenet, beszélgetés, SW lore? Szuper! Tényleg olyan érzés játszani vele, mint az EU bétában a WoW-al! Ez hiányzott már a WoW-ból évek óta! Persze van benne sok bug, az aukciós ház keresés funkciója katasztrófa, de a WZ-k jobban bejönnek, mint a BG-k és itt élvezem a pvp-t 🙂 Taktikus és nncs überpwn kaszt, ami bármit szétcsap. Instákban végre nem csak AOE, kell a CC is rendesen... És persze hab a tortán, h az egész Star Wars világban, ami számomra több értékkel bír, mint a WoW...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  84. Galleoth mondja:

    @sientech:
    De gondolom, de leírtam, igen játszom vele, nem nem vagyok 50es full PVE/PVP gearben, 10000000 achiponttal, hanem fejlődök, és közben olvasgatom a beszámolókat az endgameről, és igen nekem ez jön le, hogy nincs minden lebutítva az alapokig, és igen, kb. 30-35ösön már annyi skilled van mint wowban 85ösön, és ennek többségét aktívan, és _ésszel_ használnod is kell. Már ha akarsz valamit elérni.
    A nem 100%ig profitorientált game, ez valóban hülyeség, sorry, hisz senki nem csinál egy játékot azért, hogy más szórakozzon vele, amíg ő éhen hal. Csak azt akartam kifejezni, hogy kisebb előfizető bázisra van méretezve a game, és pont ezért is nem kell annyi kompromisszumot kötni a játékmenet terén.

    Btw utánanéztem az "ability dealy miatt játszhatatlan a játék" problémának. Ugyanez ott van a WoWban is, és ha van annyi eszed, hogy úgy állítod be, hogy az neked kényelmes legyen, akkor ez ugyanazt a szerepet tölti be mint a wowban lévő, hogy ne kelljen varrógép módjára püfölni a gombokat. Jah igen, ha esetleg nem értesz ahhoz, hogy egy csúszkát arrébb húzz, akkor ne feltétlen a játékban keresd a hibát.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  85. major mondja:

    @Galleoth: Eddig én csak az instance-k normal verziojának leírásával és videóival futottam össze, de az annyira le van butítva amennyire az csak lehet. Szerencsére megnyugtattak, hogy van hard és nightmare verzió is. Megvárom míg azokról lesz valami forrás, mert nekem ez így még kevés.

    Egy dolgot vegyetek figyelembe. Attilának van egy kialakult véleménye, ezt közölte itt a postokban. Csak el kell tudni fogadni, mint ahogy a tieteket is elfogadja más.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  86. Cathfaern mondja:

    @Galleoth:
    Az ability delayt mindenki összekeveri az ability queue-val. Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Az ability delay az az, hogy ha castolsz egy spellt, akkor amikor végetér a cast, akkor lejátszik egy animációt. Ha van ability delay, akkor a következő spellt csak azután tolhatod, hogy ez az animáció végetért. Ha nincs ability delay, akkor a következő spellt amint végetért a cast eltolhatod (amivel az animáció megszakad).
    Tehát Sw:ToR-ban: cast csík végigér, animáció elkezdődik, animáció végetér, következő spellt el tudod tolni
    WoW-ban: cast csík végetér, animáció elkezdődik, következő spellt el tudod tolni

    A dolognak nyilván csak pszichológiai jelentősége van, de az elég jelentős: azt az érzetet befolyásolja, hogy mennyire te irányítod a karaktered (te magad vagy a karakter), vagy mennyire csak az utasításaidat követő "báb". A WoW ilyen téren máig a legjobb MMO, itt bármit is teszel a karakter azonnal reagál rá. Pl. a WoW előtt általános volt, hogy a castot nem lehetett megszakítani (pl. Lineage2-ben egy kaszt specifikus skill volt, hogy a saját castját idő előtt abba tudja hagyni), vagy ha meg is lehetett, azt valami abilityvel, vagy gombbal, de semmiképp sem mozgással.
    És lehet ez látszólag lényegtelen dolog, de valójában a játékérzetet nagyon nagy mértékben befolyásolja. Hasonló mértékben, mint mikor a karakter mozgási sebessége nem egyezik meg azzal, hogy milyen sebességgel pakolgatja a lábát, és emiatt olyan érzete lesz az embernek, hogy csúszik a talajon (ez is nagyon sok MMO hibája).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  87. Attila mondja:

    @Cathfaern: Ez annyira fontos kérdés, hogy a Guild Wars 2 fejlesztői egy külön bejegyzést is szántak a témának. Érdemes elolvasni.

    http://gw2.variance.hu/2011/12/21/guild-wars-2-ev-vegi-fejlesztesi-hirek/

    A Harci időzitéstől kezdődik az érdemi rész.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  88. sunyika mondja:

    @szilcsi: "Instákban végre nem csak AOE, kell a CC is rendesen…" Látom nem jártál cataclysm elején instákba.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  89. Zake mondja:

    @Attila:
    Volt már olyan MMO ami induláskor teljesen kiforrottnak tűnt? A SWTOR kis túlzással WoW-klón, ez tény, és sokmindenben a vanilla WoW-ra hajaz. Viszont az hogy pl. neked nem jön be az LFG hiánya, az másoknak pozitívum, és ez sok más dologgal is így van.

    Nekem az az érzésem, hogy a Bioware abban gondolkodott, hogy egyelőre back to
    basics (persze néhány új dolgot is átvéve, pl. a questelés a mostani WoW-ra hasonlít), és meglátjuk innen hova kellene majd továbbmenni. Content szempontjából bevallottan nem készre csinálták a játékot, hanem azon dolgoznak hogy folyamatosan fejleszteni tudják majd. Pl. januárban már jön is valami content. Persze lehetne tökéletesre csinálni, csak akkor még tovább tartana kiadni (lásd pl. GW2 amiben már x-edszer cserélnek le, dolgoznak át ezt azt, mert tökéletesen akarják kihozni, és már televan a töke az embereknek a várakozással, lassan az MMO-k Duke Nukemeként kezdik emlegetni).

    Egyébként ha már itt tartunk, akik az endgame miatt pörögnek annyira, azoktól kérdezném, hogy a WoW-ban egy aktuális tierben hány boss is van? Hány fokozat van a raidelésre? A könyebb fokozatokat mennyi idő volt letolni? És a legnehezebbet, a kiegészítő főbossát? 1 hónap? Aha, sokkal nehezebb és időtállóbb, mint a SWTOR endgame-je - persze az SWTOR-ról még alig tudunk valamit csak a legkönyebb fokozatról.

    A WoW havidíjat egyébként miért fizeted? Hogy NPC-ket ölj? Nem látom, mivel nyújt többet a WoW. Én pl. ezért is hagytam abba, mert már én is sokallom a havidíjakat ahhoz képest amennyi szórakozást ezek a játékok nyújtanak. Lehet hogy öregszem. Az hogy a SWTOR mennyire lesz időtálló, majd meglátjuk, még nem tudom hogy a második hónapra befizetek-e majd. Nagyon vegyesek a benyomásaim róla, néha úgy vagyok vele hogy lehúzásszaga van, néha meg tök élvezem. Egyelőre leköt, ebben nyilván nagy szerepe van annak hogy új, meg más a környezet. Majd meglátjuk hosszabb távon is leköt-e, de még ha nem is, nem fogom bánni hogy rászántam ezt az összeget. Az hogy havidíjas, nem jelenti azt, hogy évekig kötelező lesz fizetni, attól hogy most kipróbálja az ember 2-3 hónapra. Egy single player játékkal, amennyit ugyanennyiért veszel meg (elvileg), mennyi ideig vagy el? Ezzel most egy hónapig elvagyok, aztán még eldönthetem hogy akarom-e tovább.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  90. Charmed mondja:

    @Cathfaern:

    Igen, pl. a LotRO két nagy problémája közül is ez az egyik, vagyis a skill animációja nyúlóssá teszi a harcot, ezért azt érzi az ember, hogy nem igazán jó a kontroll. Merem állítani, hogy ha átálltak volna a wowos megoldásra, sokkal több előfizetőjük lett volna.

    A láb mozgás - talaj mozgás sajnos az SWTOR-ban sincs jól megoldva. Egyenes mozgásnál még talán jó, de körbefordulásnál hiányzik a lábak animációja, vagyis előjön a csúszkálás, illetve a karakter talpa nem a talaj síkjában van, hanem kicsivel felette, néha annyira, hogy videókban szó szerint árnyékot vetett a karakter talpa maga alá, álló helyzetben. Persze ha nem lenne annyira steril a talaj és lenne dús aljnövényzet, akkor ezt el lehetne fedni, vagy havas tájakon kicsi alá lehetne vinni a síkot, hiszen a való életben is belesüpped az ember lába a hóba. A robotok tűszerű lába még rosszabb, mintha üveglapon mászkálna a többtonnás robot a terepen anélkül, hogy belesüllyedne a talajba. Ezek nagyon kiábrándítóak sok játékosnak.

    A fejlesztés fázisában gyakran elkövetik a fejlesztők azt a hibát, hogy a rajongótáborra hallgatnak és mivel ők mindent rózsaszín szemüvegen keresztül látnak, sosem kritizálják ezeket a dolgokat, a devek meg örülnek, hogy minden szép és jó...közben meg a Király meztelen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  91. Charmed mondja:

    @sunyika:

    De ide lehet sorolni az összes többi wowos instát a fénykorában. Az hogy overgearelve később farmolja az ember az instát aoe-val, annak köze nincs az egészhez. Nem tudok egyetlen instát sem említeni a wowból, amit easy volt azon a szinten és abban a gearben amire a devek optimalizálták. A 4.3 előtti heroic insták ilvl 333-346 ra voltak kitalálva. Meg lehet próbálni aoe farmolni ilyen cuccokban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  92. Zake mondja:

    @Charmed:
    Én már belenyugodtam, hogy nem lesz olyan MMO amiben minden animáció normális lesz. Képtelenség, valamit mindig elcsesznek. Pl. WoW-ban a goblinom az első két ujjával fogta a tőreit, de ez úgy látszik rajtam kívül senkit sem zavart, valószínűleg kiröhögnek ha megemlítem hogy mekkora baromság. 5 centivel a talaj felett fut néha a karakter SWTOR-ban. Na és. Van ilyen WoW-ban is. A WoW-ban is csúszkálnak a karakterek. Valószínűleg ez ugyanígy lesz GW2-ben is, remélem ott is idétlenül fogja majd a karakterem a fegyverét, mert az 1-ben úgy fogta...:) Ez ilyen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  93. Galleoth mondja:

    @Zake:
    Kedves Zake, az SWTOR a WoWra hajaz a questelésben. Te megvetted a játékot? Ha igen, és tudsz angolul, akkor kevesebb space-t nyomj a conversationoknál, és talán feltűnik a külömbség.
    Ez a januárban jön máris kontent, ha esetleg utána olvasnál, akkor tudnád, hogy az nem kontent patch, hanem a játék addolhatóságát, guildbankot, és hasonló funkciókat tesznek be, nem pedig game kontentet.
    Meg itt van ez, hogy "7 nap alatt cleared the PVE kontent omg". a) az nem 7 nap, mert a preorderesek _sokkal_ (5-7 nappal) hamarabb elkezdhettek játszani, és gondolom komoly raidteamként ők preordereltek. b) az a normál nehézségi fokozat volt, emellett még van hc és nightmare. Ami _sokkal_ nehezebb, és a taktikok sem feltétlen egyeznek.
    @Charmed:
    Szép és jó, de ez a besüpped a hóba, meg széttöri a betont a lábával, ezt eddig melyik játékban láttad? Vagy nálad az hóba süppedés, ha a wowos karid szürke oválisokat hagy a hóban lábnyom gyanánt?
    @Cathfaern:
    Még most sem értem mi nem felel meg. Amikor benyomod az effektes abilityt, a DMG/heal/akármi kiosztásra kerül azonnal, csak az animációt tolja végig, de attól független te már nyomhatod a következő ütést, mert be fogja tolni. Ha "wowos" mintára lennének "animálva" a spellek, akkor kb. annyi lenne, hogy dörzsölgetnéd a fénykardoddal a droid rozsdás lábkörmét, és néha kéken meg zölden villognál. Nah szerintem az nem lenne idevaló. Egyébbként, pont azért is nincs auto attack a game-ben, mert az abilitieid "kombósak".

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  94. Zake mondja:

    @Galleoth:
    Én az SWTOR pártját fogtam, ha nem lett volna egyértelmű... A questelést úgy értettem, hogy nem a régi szétszórt questek vannak, hanem egy helyre kapsz x questet és ott "csokorban" megcsinálod őket aztán már nem nagyon kell egy helyre mégegyszer visszamenni. Ezt értem új wowos questrendszer alatt, ez a Catában lett bevezetve, de SWTOR egyből átvette, noha sokmindenben meg inkább a vanillára hasonlít.

    Ami az új kontentet illeti:
    http://swtor.hu/uj-kontent-mar-2012-elejen

    A 7 nap alatti clearelésről szóló bekezdést remélem nem nekem címezted, én pont azt mondtam, hogy WoW-ban is elég hamar kivégzik a contentet. Raid findert ugye első resetben, a HC-hoz meg kellett 1 hónap.

    Egyébként az utolsó bekezdéssel egyetértek, én még nem tapasztaltam ezt az ability delay-t ill. azt hogy zavaró lenne, és tetszik, hogy minden animált, nem csak egy villanás jelzi hogy "most képzeld el azt hogy ütöttél egyet". És igen, egy cast végén már nyomhatsz ugyanúgy instantot, erről van is video.

    http://www.youtube.com/watch?v=TzP0xjNLyX4

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  95. Zake mondja:

    Eh, WTB more edit. Az ability delay-es témába inkább nem mennék bele, kevés hozzá a személyes tapasztalatom. Mindenesetre én még nem vettem észre zavaró dolgot melee-ként a napi 2-3 warzone-ban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  96. Galleoth mondja:

    @Zake:
    Amit linkeltél article meglepődtem, ezt még nem láttam, amit én olvastam abban csak a technikai háttérről beszéltek.
    Ez az swtor kilopta a cataból az "új questrendszert" dolog kicsit sántít, ha jól emléxem a cata 1 éve jött ki kb. és nem hiszem, hogy egy év alatt rakták volna össze az swtor teljes lvling contentjét. Egyébbként ennyi erővel a Mass Effect 2ből van az egész game lopva, mert ott sem küldözgetnek vissza, és ott is van olyan rész, hogy "űzd ki a gazembereket a város elszigetelt részéből". Ez nézőpont, és annak a függvénye, hogy ki mennyire szeret összeesküvés elméleteket gyártani.
    Azt félreértettem amit a swtor kontent hosszára írtál, szóval jah, az hosszabb.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  97. Lidercke mondja:

    @sunyika: az alap kék gear után, ha normális volt a csapat sose CCztünk hanem daráltuk végig

    a LFG meg végkép nem hiányzik, BCben sem volt és legalább meg tudtad válogatni kivel menj le egy instába, most meg összerak 4 bal*** -val és szenvedhetsz egy órát egy 15perces instába
    ezért inkább csak ismikkel megyek, szal a wowba se nagyon használom ki a LFG rendszert, a LFR meg HORROR

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  98. major mondja:

    Az LFR-re nincs is szükség egyelőre, mindenki elvan az új karakterek szintezésével, a történet leköti őket stb. A 3 különböző szint már itt is létezik Normal (LFR), Hard (Normal) és Nightmare (HC), az LFR az csak egy feature amit ráérnek bevezetni x idő múlva és be is fogják, hiszen itt is lesz olyan játékos aki "ugyanannyit fizet mint te", "nem fog wipe-olni 2 órát, de a bosst látni akarja" stb. Idő kérdése az egész...akárcsak a LFG.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  99. Rumil mondja:

    Én aszittem ez a Black Ravens MMO blogja nem only WoW...én örülnék ha az SWTOR-ról is lennének legalább néha vmi cikkfélék folyamatosan, hisz ha jól tudom a BR SWTOR-ozik is. Szal nem látom értelmét itt WoW vs. SWTOR flémnek mert ez elsősorban nem egy WoW blog akarna lenni bár tény hogy értelmes cikkek többsége csak a WoW-ról szól. Mondjuk a DIO3-al többet foglalkoztok mint a többivel pedig az megse jelent még 😛

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  100. Cathfaern mondja:

    @Lidercke:
    "a LFG meg végkép nem hiányzik, BCben sem volt és legalább meg tudtad válogatni kivel menj le egy instába, most meg összerak 4 bal*** -val és szenvedhetsz egy órát egy 15perces instába
    ezért inkább csak ismikkel megyek, szal a wowba se nagyon használom ki a LFG rendszert, a LFR meg HORROR"

    LFG: jah, emlékszem mennyire jó volt pl. wotlk-ban az LFD rendszer előtt. Akkor mire összeszedtél egy instára embert az kb. 30-40 perc volt, aztán odacaplattál az instához (ugyebár minimum két ember, és mindenki cseszett elindulni, tehát) 5-10 perc, és amikor ott volt mindenki, épp elindulnátok, az egyik bejelenti, hogy jah neki most mennie kell mert hívta a guild és leavel. Tényleg, ennél mennyivel rosszabb már, hogy DPS-ként is átlag 10 perc alatt behív, és ha látom hogy nagyon szar a csapat, akkor 5 perc / első boss után kileavelek, és meg kell várnom a 15-30 percet hogy leteljen, és mehessek újra... Megjegyzem ha akarod, most is meg tudod válogatni kivel menj le, ebben nem akadályoz meg az LFD.
    LFR is horrorisztikus. Így le tudok menni raidelni olyan altokkal, amikkel régen raid közelébe se jutottam (nem gear vagy skill, hanem guildes raididőpont hiány miatt), és cirka 2, rosszabb esetben 3 óra alatt végig tudom tolni teljes DS-t. Iszonyatos, tényleg.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  101. Charmed mondja:

    @Galleoth:
    Nem az a lényeg, hogy besüpped-e a hóba vagy sem, hanem az hogy ne a talaj felett x centivel járkáljon a karakter, amire ráadásul rá is erősítenek azzal, hogy a talaj textúrája nagyon alacsony felbontású, ami erősen elüt a karaktertől. Ettől már azért jóval előrébb járnak a mai játékok, sőt a tegnapiak is. Fura, hogy a karaktereket milyen igényesen készítették el, erre pedig nem ügyeltek.

    A Lucasarts esetében nem csodálkoznék ilyen igénytelen megoldásokon, mert szinte kivétel nélkül minden Star Wars játékuk ezen a szinten van, de állitólag ez Bioware fejlesztés. Lehet hogy a grafikai engine Lucasarts hozomány?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  102. Charmed mondja:

    @Rumil:
    Én is ezen csodálkozok. Lehet hogy félreértettem és mégse játszik a BR az SWTOR-al, vagy túl unalmas, nincs miről írni, esetleg túl jó és nincs idejük írni. Mentségükre szóljon az, hogy az swtor.hu is megkukult mióta elindult a játék.

    Tud valaki esetleg angol nyelvű gamer site-ot, ahol publikáltak már SWTOR review-t, amiből az outsiderek is meg tudhatnak némi infót, legyen az objektív vagy szubjektív?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  103. Galleoth mondja:

    @Charmed:
    www pont darthhater pont com

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  104. Szovie mondja:

    @Charmed:

    http://www.darthhater.com/
    http://www.askajedi.com/
    http://torwars.com/

    Amúgy imho azért nem írnak mert leköti őket a gém. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  105. zska26 mondja:

    Nempara,majd jön a TERA-EUba...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑