WARCRAFT no image

Készült 2012. február 2. | írta Attila

32

Túl a csúcson

Úgy néz ki, hogy hamarosan véget ér a Paladinok pünkösdi királysága, és a Blizzard javítani fogja a drámai mértékben megnövekedett DPS-üket. Amerikában még nagyon korán van, ezért legkorábban este 6-7 körül várhatjuk a helyzet tisztázását.

We’re aware of this issue and looking into it right now. It’s likely we won’t have further updates for you until we’re back in the office in the morning PST. I saw it reported on Twitter after logging out of WoW on another late night, then checked email to verify it’s being investigated already.

Addig is egy kedves figyelmeztetés az EULÁ-ból.

C. Rules Related to Game Play.
(i) Using or exploiting errors in design, features which have not been documented, and/or “program bugs” to gain access that is otherwise not available, or to obtain a competitive advantage over other players.

UPDATE! Megérkezett a hotfix, és nem kell parázni. Nem jár büntetés a csintalankodó Paladinoknak. A bugot egy hotfix okozta, aminek az lett volna a célja, hogy kijavítsa a Scatter Shot bugot, ami miatt néha beproccolhat PVP-ben a Vengeance. Ezt a fixet visszavonták, majd biztos kitalálnak valami más megoldást a srácok. Ebből is látszik, hogy milyen bonyolult a WoW rendszere.

The bug where paladin Seals could sometimes cause excessive damage has been fixed. This bug came as a result of a hotfix we put in to fix an issue where some attacks, such as Scatter Shot, were still causing Vengeance in PvP situations. While these things may seem totally unrelated, it has to do with our proc system, which is an extremely complicated mechanic under the hood. We reverted that hotfix, meaning you may sometimes see Vengeance in PvP. But we don’t think that will present a major balance concern at this time.

To be clear, we have no current plans to take action against players who experienced this bug last night unless we come across any extreme cases. The error was ours and we haven’t seen any evidence — so far — of players excessively exploiting the bug. We reserve the right to take action if we do find evidence of players crossing the line to repeatedly exploit this bug for major in-game advantages.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags:


32 komment érkezett a(z) Túl a csúcson poszthoz

  1. Harlek mondja:

    Hmmm... ez a bug csak LFR-ben fordul elő vagy bárhol?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Arilian mondja:

    Bárhol. Bg és Aréna még durvább a helyzet.
    Meg heroik server fist-eket csináltak vele.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Verminaard mondja:

    Seal of Truth bugzott be valahogy:
    http://www.worldoflogs.com/reports/rt-zq29oh3semyzdg2v/sum/damageDone/?s=11&e=150#Tutet

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Medow mondja:

    Már Hotfixelték (kb 2. órája) realm restartokkal, most már nincs semmi awesomeness.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. Harlek mondja:

    @Arilian: Köszi. Csak azért voltam rá kíváncsi, mert gondolom ez erőteljesen kihatott a HC progressre (akarva-akaratlanul). Kíváncsi vagyok ezek után a hirtelen megugrott HC Spine killek száma mennyire fog lecsökkenni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. GnomeDPSPaladin mondja:

    Pontosan mi is adta ezt a hatalmas dps növekedést?

    szerk. megtaláltam.vak vagyok ma xD

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. Medow mondja:

    Sokkal gyakrabban tickeltek a sealek mint kellett volna. WoL top dps-ek alapján hc-ban nem volt elterjedt a használat, inkább normalban uralják a listákat a ret palák. Arra lennék kíváncsi, hogy ezt a hatalmas dps-t a tankoknak hogy sikerült megfogni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. Abrt mondja:

    @Medow: pala tankkal nem gáz 🙂 a többieknek meg taunt cdre

    de egyébként is, már megint nerfelik a szegény retpalákat, most azért mert 100k dps tolnak... 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. GnomeDPSPaladin mondja:

    @Abrt: Nem is értem! Végre értelmes dps-t tolnak,erre nerfba..wait

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. Rahim mondja:

    Keresgéltem fórumokon illetve átnéztem pár log-ot, hogy mi lehet a gond.
    A következő tűnik a legvalószínűbbnek:

    A gondot a Seal of Command talent okozza/okozta.
    Ez normál esetben ugy müködik hogy:
    melee hit/CS/TV --> + holy dmg proc a fentlévő sealből --> + holy dmg proc a talent miatt

    Most ez ugy nézett ki hogy a Seal of Command talent által okozott sebzés "ujraproccoltatta" a seal damage-ét amire ismét proccolt a Seal of Command és igy tovább... egészen a target haláláig.

    A fentebb linkel log alapján a srácnak másodpercenként 22-23x proccolt a seal és a talent dmg-e:P

    update: a 22/sec-es proc az morchok log, ultrán 60/sec:P

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. sunyika mondja:

    Valamikor éjszaka/hajnalban ütött be a bug, szóval nem hiszem, hogy olyan sok hc killt behúztak vele. Amit tegnap este öltek le, az a nerf miatt van, nem emiatt. Aki 11 körül indult neki egy instának, az már nem élvezhette a 100k dpst, szóval azért elég gyorsan reagáltak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. dare88 mondja:

    hát nézzétek meg ezen az oldalon a 10 hc és 25 hc top 10-et
    http://www.worldoflogs.com/rankings/players/Dragon_Soul/dps/

    és ezek csak azok akik töltöttek fel logot

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. Halfhorny mondja:

    http://www.youtube.com/watch?v=0Gx7P1myqng&feature=player_embedded
    ilyen amikor egyszerre öl meg egy ret két embert 100->0-ra 🙂
    állítólag pár szerveren már fixelték

    viszont nagyon vicces a kék megjegyzés az exploitokkal kapcsolatban, tehát ha mindent úgy csinál ahogy eddig akkor bant kaphat érte? nice 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. Abrt mondja:

    @GnomeDPSPaladin: ennyi 🙂 working as intended 🙂 /sarcasm off

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. Medow mondja:

    @Abrt:
    pala tank sincs jobb helyzetben mert ret talent okozta a bugot, odáig pedig tankok már nem tudnak lemenni.

    Tegnap fél10-10 körül pingpongnál nem tapasztaltam még ezt az igen kellemes bugot.

    Blizzard elég szőrösszívű ha ezért bant fog osztogatni, a talent kötelező mind pve mind pvp-ben, legfeljebb azok a guildek/teamek érdemelnek rollbacket, akik direkt használták ki progressre/aréna/rbg.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. kw mondja:

    mindig csak nerfelik a retrit. :<

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Abrt mondja:

    azt hittem maga a seal volt bugos. így viszont nincs az a tank aki ekkora dpst megtart.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. Cathfaern mondja:

    @Abrt:
    5x-ös a szorzó a dmg és a threat között. Egy druid tank ki tud tolni 30k-t is, szóval 150k-ig meg tudja tartani a dps-t. Plusz mehet ToT, MD, palák tudnak dobálni salvationt (ha más nem magára), stb... szóval nem lehetetlen megtartani 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. Charmed mondja:

    Deatwing fighton pl. nem érdekes az aggro, ha nem a hátsó nagy csápot üti.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. CPL mondja:

    Itten a videó; érdemes figyelni a recountot, valamint azt, hogy amint elkezdenek csapkodni a palák gyakorlatilag "eltünnek" a mobok.
    http://www.youtube.com/watch?v=MgIZIm3vlj8

    Igen van amikor 500k+ on van az egyik dps-e! Azt meg semmilyen tank nem fogja meg jelenleg, de ha igaz, hogy addig proccol amíg van target akkor kvázi minden boss one-shotolódik, ergo a tanknak csak addig kell tartania amíg el nem kezd proccolni a seal a pally-nak.

    Nem értek a palához, de lehet nem csak a Truth seal okozta a bibit, mert ezen a videón a Righteousness Seal csinálja a damage 98%.-át.
    http://www.youtube.com/watch?v=6v7v3t90p-w

    Úgyhogy lehet a teljes seal mechanizmussal volt/van valami probléma

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. Frozenstein mondja:

    A fene enné meg, hogy lenne egyszer a mágusnál is ilyen bug, legalább 1 napig élvezkedhetnék 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. sunyika mondja:

    @Frozenstein: Ilyen magas labdát ne adj nekik. 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. Zibuprofen mondja:

    Még ha a BW csinálta volna érthető is lenne, de ez a 7 éves mmo tapasztalattal rendelkező Blizzard, hogy történhet itt ilyen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. major mondja:

    @Zibuprofen: Ilyenek mindig voltak és lesznek is. Szerintem ez benne van a pakliban. Szerencsére gyorsan megoldották és nem tagadták le, nem törölték az erről szóló forum postokat, sőt a játékosok sem tagadták le és nem 3 hét múlva egy 2 napos szerver leállás keretében javították ezt. De manapság ki csinálna ilyen bugyutaságot?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. Gundles mondja:

    @frozenstein

    Azért voltak szép pillanatok még vanillában, mikor Presence of Mind bebugzódott és nem esett le ha castoltál 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. Galleoth mondja:

    @Medow:
    Azt azért számold bele, hogy aki HC-t üt, ott azért az emberek kicsit körültekintőbbek, hogy megkockáztassák, hogy publikálják, hogy ők éppen exploitolnak. Persze WoL nem tekinthető 100%osan hiteles forrásnak Blizz szempontjából, de ha én HC DW-t ölnék exploittal, akkor nem az lenne az első dolgom, hogy WoL-ra postoljak, hogy "jaj, de ügyesen tudok exploitolni, ha esetleg van kedved valamit csinálni Blizzbácsi, engem bannolj először, ty" 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. Majin mondja:

    Nagy a pangás. Blizzard bedobott egy HOT fixet. De csak 1 napra.
    Sosem értettem az ilyen bugokat amikor egyik spell javítása elrontja a másikat. Ezért csak azt gyanítom, hogy az ilyenek poénból történnek. Végül is valakinek vicces volt, belefér, hogy azért történt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. Skeeno mondja:

    Azoknak akik nem értik hogy alakult ki ez a bug(mert ugyebár a hotfixnek kevés köze van hozzá)
    ''The bug where paladin Seals could sometimes cause excessive damage has been fixed. This bug came as a result of a hotfix we put in to fix an issue where some attacks, such as Scatter Shot, were still causing Vengeance in PvP situations. While these things may seem totally unrelated, it has to do with our proc system, which is an extremely complicated mechanic under the hood. We reverted that hotfix, meaning you may sometimes see Vengeance in PvP. But we don’t think that will present a major balance concern at this time.''
    Az ehhez hasonló dolgok már régen is megjelentek patchek alkalmával,és máskor is gyakran.
    A wow programkódja kib@szott összetett dolog,és olyan kapcsolatok vannak egyes programsorok között amit nem is hinnél.
    Anno az egyik kék nyilatkozott erről,és ő mondta hogy egyszer Blasted Landsen javítottak az egyik mob képességén,de emiatt bebugosott az encounter Illidannél.

    A fenti példa is mutatja hogy a Vengeance hotfix se egy /[Vengeance] PvP off command volt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. Wolfendale mondja:

    Oceanic szerveren elso estes 25 HC spine progress ment nalunk tegnap. Ime a log, hogy mennyire volt bugos 🙂

    http://www.worldoflogs.com/reports/rt-mkalrp7qtzmya961/analyze/dd/source/?s=2592&e=3036&target=80

    Barmelyik seal sebzese hatalmasra ugrott. Ugy vettuk eszre, hogy a paladinok egymast stackeltek. A realm firstert kuzdo 10es hordas konkurrencia kemeink szerint 6 paladint probalt meg stackelni, sikertelenul 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. Mr Gibs mondja:

    Emlékszem egyszer volt egy patch, aminek folyományaként az összes draenei male karakter bajszos lett, szóval ja, nem lehet egyszerű az a programkód 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. Eredar mondja:

    @Mr Gibs: Nem nem, benne volt a bajusz a kódok között mindig is, csak valamiért nem látszott. A patch után pedig megjelent.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. Nutee mondja:

    * Köszi, hogy nem offolsz! *

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑