World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT no image

Készült 2012. március 2. | írta Attila

49

Statok a Pandariában

Végre konkrétumok! Ghostcrawler abba avat be minket, hogy mi lesz a statokkal az 5.0-ás patch-ben. Néhány apróság ízelítő gyanánt.

  • Nem lesz Spell resistance és Spell penetration.
  • Nem lesz külön hit és spell hit.
  • Az Expertise százalékos érték lesz.
  • A Block is kap diminishing returnt.
  • A crit a legtöbb esetben kétszeres szorzót fog jelenteni.
  • A Resilience új neve Defense lesz.
  • Új stat lesz a PVP-ben, melynek neve Power!
Our recent talent calculator changes led to some players asking questions about how character and item stats were changing, because some spell and talent tooltips suggest that changes are coming. We compiled this list to attempt to explain more of what’s coming in Mists of Pandaria. First of all, please note that we actually aren’t making many stat changes compared to the ones we made in Cataclysm (“armor penetration — gone!”). Second, the stuff below can get a little technical. If you’re not into the subtle nuance of gear itemization, then don’t worry about it — you don’t need to be to enjoy the expansion — but we know there are plenty of you who enjoy some nuts and bolts talk, so here we go.
Spell Resistance

Hit and Expertise

Block

Criticals

Resilience

That’s a lot of information, and it probably sounds more set-in-stone than it really is. We’ll continue to iterate as players poke holes in our ideas, tell us what is working out and what isn’t, and finally get to experience it first hand in beta.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags:


  • Zenon

    Né, a playerek évek óta szajkózzák, hogy legyenek más szorzók pvpben, de nekik az nem kellett, mert nem akarják elválasztani a kettőt.

    Rájöttek, hogy az a rendszer még inkább elválasztja a pvp-t a pve-től. Szupi.

    Átjárás a kettő között külön öröm. Bár azt még nem tudom, hogy a raiderek mit kapnak pvp-ben. 30% base defense úgy lesz átlőve, mintha nem lenne.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Spellbreak

    Jó lenne ha lehetne a power és a defense arányát reforgolni majd a gearen. Szóval ha akarsz lehetsz glass cannon és überhealer rengeteg powerrel, vagy lassú peeler túlélő dps és kisebbeket healező de tanky healer. (Ellentétben a mostani nagyot healező tanky healerrel /trollmodeoff)

    De ez csak ábránd, úgyis kőbe lesznek vésve a számok és sok mindenre nem lesz jó az egész csak a resilience most az enemy powere és a te defensed különbsége lesz.

    PvP geart most is kilehet farmolni 1 hét alatt, mint ahogy HC-kból is egy starter pve geart szóval én sok értelmét nem látom ennek a csavarásnak abból a szempontból sem, hogy egyszerűbb lesz PvP-ről PvE-re rollozni és fordítva. Az alap 30% defenset megtudták volna oldani a mostani resi rendszerben is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Halfhorny

    vége a spellpenre gemelésnek hunterként!!!
    jöhet helyette az expertise 🙂
    ez az új power defense meg jól hangzik elsőre, kérdés, hogy a pandás über pve cuccok nem fogják -e alapból "túllőni" az új pvp statokat, mint teszik azt elég rég óta
    "resilience will fix it" ugyebár 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Dvid

    Elsőre jónak tűnik, aztán a gyakorlatban majd kiderül. A resistance elkaszálásáért nem lesz nagy kár, tényleg kicsit halott stat volt már elég régóta.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Delfi

    Valaki elmagyarázná nekem, hogy mitől lesz jobb, ha resi helyett defnek hívnak valamit?
    Én most sem látom a resi értékét, majdnem fullos pvp gearembe simán végigcrittel egy rugó, vagy egy shadow pap.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ensomhet

    @Delfi: Mivel critet nem csökkent, csak a bekapott sebzés mértékét?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Arilian

    Épp akartam mondani, hogy 2 évvel le van maradva 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • stunt

    Resilience már rég nem csökkent critet, helyette playerek és petek által osztott damaget csökkent bizonyos százalékkal ami viszont MÁR megkérdőjelezhető. Imádom mikor mageval kinézek egy pillanatra az oszlop mögül hunter megkapdos egy jó 60% ot belőlem... dehát ez sosem volt máshogy 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    @Delfi:
    Ennek jó eséllyel az az oka, hogy Cataclysm óta a resiliance nem csökkenti a crit esélyt 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • WoWerror

    @stunt: Erre van a healered, aki lazán kiheal-leli a hunter burst-jét... ha mondjuk elkap közben egy rugo is, akkor már gáz van, de hát a jégkocka FTW.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • stunt

    @WoWerror: Nem kívántam erről bármit is elindítani, csak egy példát hoztam fel hogy néha nem is érződik hogy 3500 vagy 4400 resivel rohangálsz 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Spellbreak

    @stunt: Rá se ránts. Warlockal sosem érzem a jótékony hatását. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    @Delfi kérdésére:
    Én azt gondolom az új Defense statról ez nagyon kevés info, kérdés, hogy a bekapott sebzést, vagy a krit esélyét fogja csökkenteni. Ha marad a jelenlegi Resi funkció, akkor ezután is végig fog kritelni egy Rugó, mert jelenleg azt nem befolyásolja, de ha nem lenne meg az 5K resivel a -47% dmg reduc, akkor még fájdalmasabban érintene a 2x sebzés.

    A Power stat remélem eszközt ad a jövőben arra, hogy kompenzálni lehessen a pvp itemek javára a jelenlegi pve kontentből behozható számomra fizikailag elérhetetlen itemek használatát. (3 gyermekes apuka, 10 munkaórás főállás). Itt elsősorban arra gondolok, hogy a pvp-re szinte kötöttség nélkül lehet időt szakítani, aki szereti ezt a műfajt – ellentétben a raid-ekkel, ahol minimum +9 emberhez kell alkalmazkodnod – ebből adódóan nekem soha ne lesz ha rugó lennék egy Sleeper-Dreamer kombó a kezemben valami űbertáp pve trinkettel megsózva.

    Azt tisztáznám, hogy én egyáltalán nem sajnálom ezeket az itemeket a használójuktól, mert nyilván ő wipe-olta, szenvedte végig, mire meglett-kiesett, de úgy gondolom, hogy pvp-ben csakis a skill és a társaddal való csapat munka számítson és semmi más.

    p.s.: közben látom, hogy a resi téma tisztázva lett

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • WoWerror

    @stunt: Igen, egyébként tök igazad van. Én healerként arénázom és nagyon érzem azt, amit írtál. Sajnos nem figyeltek a fejlesztők arra, hogy a dmg-t összepasszoltassák a resi hatásával, így a content végére a healerekre nehezedett ez a rész, hogy tartsák életben csapattársukat (persze, ez régen is így volt, csak nem ilyen szinten). A probléma ott kezdődik, amikor kifog az ember egy 5vs5-ös meccsen egy feral-t, rugót és warrit, míg mi két caster, három healer felállásban toljuk. Tudom, Spirit Link totem segít ha baj van, de tegnap pl. a lock-unk (aki nem most kezdte, anno SCRUB guildben tolta), elhasalt pár mp alatt, akkor burst érte a kobakját 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ragle

    @Spellbreak:
    Szerintem pont az a lényeg, hogy ne menőzzünk PvE gearben PvP közben. Mert jelenleg nagyon is hasznos pár setbonus, trinket, fegyver, stb.. Ezek után meg épp ellenkezőleg, nem lesz sok haszna a pve gearnek, ha pvp-zel.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Slorasil

    Akkor priest shadow res buff, pala aura, sámán totem, MoTW mennek a kukába, egy csomó faj racial skilljével együtt?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • sunyika

    Belenyúlnak a játékba, rögtön megy a sírás rívás, ha úgy hagynának mindent, akkor meg azért menne a sírás, hogy miért hagyták úgy. 😀 kicsit több bizalmatok is lehetne a blizzard felé, ha elsőre nem is érthető (egyeseknek), hogy miért kellett ez, idővel úgyis kiderül. Ügyes srácok ők, meg tudják oldani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Delfi

    @Improbe: Köszönöm a választ, és persze a többieknek is a felvilágosítást.Én mindenesetre arra céloztam a játéktechnikailag helytelen kérdésemmel, hogy mi értelme van a resinek, ha ugyanúgy lefaragnak pár másodperc alatt? Nekem az tünne logikusnak, hogy minél erősebb gearben vagyok, annál tovább tart a fight. Jelenleg viszont nem ezt érzem. A critnek olyan értéknek kellene lennie, ami nem jöhet folyamatosan, hiszen akkor mi az értelme?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    @Delfi: Értem, hogy mire gondolsz, de a kérdés az, hogy ez hol történik meg? Duel, Arena, BG? Máris elágazott a kérdés több irányba és már megint a Balance-nál találjuk magunkat, ami szerintem a játék legnehezebb-legkényesebb része. Nyilván sokan szeretnék, ha vissza jönne a megfelelő resiből adódó krit immunitás, ebből adódóan újra gyakoriak lennének az out of mana meccsek legalább is 2v2-ben biztos, mivel nem lehetne a CC alatt lekaszálni valakit az első 10 sec-ben.
    Azok a class-ok, akiknek van self heal-je jóval nagyobb előnyben lennének, pl. mit ér egy frost mage, ha nem kritel?, semmi self heal (tudom van evocation, de az nem egy recup) Újra megkapnák bizonyos képességek a heal felezést? – úgy már érdekesebb …

    Én úgy gondolom, hogy ez nagyon nagy falat a fejlesztőknek is, nem hogy megmondja bárki is a tutit két mondatban.

    Whislist: szürküljenek a pve-itemek duel, arena, bg alatt

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Guargumi

    @Improbe:
    hajrá legyen szürke, bár én az általad kivánt combóval tolom:)

    ellenben ami engem zavar, hogy nincs out of mana, 100k+ manával érkezik a healer, már majden megfekszik, amikor bubi és egyéb, fullon van hp és mana ügyileg is, ha a társa nem keresztrejtvényt fejt, akkor elég felejtős a győzelem.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Great

    Egy hónapja sincs, hogy egy random hunter megkérdezte tőlem, hogy mennyi expertise kell a hunternak. Akkor jót mosolyogtam a rajta. Most így összerakva lehet többet tudott a srác mint én. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Delfi

    @Improbe: Arénában és bg-n is furcsa néha a dolog, mintha random dolgozna a resi. Van amikor halhatatlannak érzem magam bg-n, pedig csak kaptam egy kis healt, néha meg olyan szinten burstolnek le arénában, mintha nem öltöztem volna át. Hunterrel és disco pappal szoktam arénázni, így értem a balance problémákat, mert amíg a hunterrel igen keserves egy rugó ellen harcolni, addig a disc pappal megölöm a rugót, ha nem szalad el. Ez utóbbi azért eléggé nevetséges szerintem, még akkor is, ha ez nekem jó most.
    Régen a blizzard azt kommunikálta, hogy nem duelre tervezte a pvp-t. Majd kiderült, hogy a 2v2 sem pvp, de akkor minek ide még egy kaszt, amivel csak a problémák sokasodnak?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    @Guargumi: 2v2 ben szinte kizárt. Pláne, ha human-ként ott lóg egy stack-elős és egy use-olós vagy fix spirit statot adó trinket

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Sunnycake

    Jelen talentcalculatorból és ezekből a változtatásokból ítélve a paladin tank rettentően gyenge lesz.
    Az egyetlen "flavor" amiért erős volt hardmode progression szinten is az a CTC capelés volt relatíve könnyen (102.4%),mivel hogy sok blockot kapott masteryből és ennyi.Ugyanezért nagyon gyenge most hc DSben (vagyis volt elég gyenge nerfek/5%/10% buffok előtt,most már egy fokkal jobb.)
    Ezt szeretnék drasztikusan redukálni a block erős DRezésével,így mindenképp fog mitigálatlan ütést kapni,ami eléggé random damage spikeokat fog ismét eredményezni,főleg az elején.

    Tegyük hozzá azt is, hogy nagyon sok a használhatatlan talent a talentcalculatorban protnak egykét kivétellel.
    (lvl60,75 és 90 nem tudom mi lenne igazán jó egy protnak,úgy amblock sacred shield az egyetlen ténylegesen használható tanktalent,ha tudja majd magára tenni ,de holypala tuti lesz raidben aki ezt is teszi.CC irreleváns,movement speedet még talán elfogadjuk mert a protpala mobilitása sem az igazi)

    Szal ez gáz:(

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • toffi23

    @Slorasil: A racialok eddig sem értek semmmit. A kings vagy a mancs több resistet adott és nem stackelt a raciallal, szóval kb mintha nem is lenne. Resistance enchantok sem voltak már catában, wotlkban is igazából lw-seknek rare recepttel volt könnyebben resi gearjük, de annak is ritkán volt haszna. Resistance is csak kb egy plusz számolást csinált a fightokon, de a druid buffot sose a reistance miatt tették fel.

    PvP-re ez a power/defense dolog nekem tetszik. Egyrészt könnyebben lehet majd balanceolni a pvp és pve dmg-et anélkül, hogy belerondítana a másikba, egyszerűen csak a power stackelését kell állítani a stattal.
    Egyedül a healre leszek kíváncsi, hogy oldják meg hogy pve-ben ne segítsen, de pvp-ben igen a power. Bg-ken, arénában még megoldható egy helyi buffal, de worldpvp esetén már problémás.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • toffi23

    Azért a resiliencenek volt hatása. Cement sámánommal nem volt gearem, bementem bg-zni. Ha valaki bejött pve gearben annak a 140k hp-ját stormstrike-windfury-lava lash leszedte 3 mp alatt. PvP gearben azért kellett ütni egy darabig.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    @Delfi: A duelekből szerintem semmit nem szabad levonni, mert az sehogy nem álja meg a helyét, hogy a dps-t megöli a healer ugyanabban a gear-ben.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    Aki nem érzi a resi hatását, az menjen be 0 resivél, és utána rögtön érezni fogja 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • stunt

    @Cathfaern: Nem az hogy nem érzi, hanem egy idő után nem stackel annyira jól. Sok helyen olvastam hogy 3500 után már nem éri meg annyira gyűjtögetni, az az 2-3% már nem oszt nem szoroz véleményük szerint. Inkább a legjobb statot stackelik resilience helyére, legalábbis frost mageket 3000-3600 resivel látom rohangálni egy jó adag masteryvel megpakolva.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    Számomra az nem reális a jelenlegi statok alapján már, hogy egy disco a resiből kap -47%-ot (Maxos Cata Gladiator gear) és van fent 2 stack Focused Will (-20%) és ezért nem kell elnyomni semmi CD-t. Mivel eszed meg ezt? 67% dmg reduce és a pain suppression, desp prayer, trinket ott van zsebben még.

    Ez az állapot nem nőhet azonos mechanikával a Pandában.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/khetana/advanced Khetana

    @Improbe: én nem látok Focused Willt vagy annak megfelelőt a pandaria talent calcban, szóval megnyugodhatsz...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • pefcs

    @Improbe: Én pl. palahealerrel tolom, neki pedig van Divine Prot, ami 30 secenként -20% inc. dmg 10 secre - hát én ezt is eléggé erősnek tartom. 42% resivel. Melee ellen meg még 34k armor (buff nélkül). És még nem is vagyok fullos gearben (386 avg). És persze még ott vannak a trinketek, a bubi, satöbbi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Devio

    Jó, hogy fel lettek vetve a statok. Kicsit a Cata felé mennék én is.
    A Resit már írtátok, hogy gyakorlatilag semmi haszna. Igazolom én is. Stunt az oke, hogy téged megkapdos 60%-al.Hunter PvE cuccban én dudu tank 3500-as resi PvP cuccban. A poén ebben az, hogy megöl a Hunter. Ugye nekem ott a sok dodge, mastery meg az armor. Jaa és ugye én Leathert hordok. Ez már kicsit érdekesebb.

    A másik érdekes. A dodge stat. Raidekben meg HC-ban is tapasztalom folyamatosan, hogy nem igazán működik a dodge stat. Oda van írva, hogy mennyi, de nem úgy történnek szerintem a dolgok. Pl.: 55%-os dodge és 15 sec alatt 1 darab dodge történt meg. Máskor viszont olyan 43-45% a dodge (nem emlékszem pontosan mennyi most) értéke és egymás után 10 (számoltam) dodge történt. (WTF?)
    Meg ugye farmolja az ember a HC-kat mert unatkozik. És észreveszem, hogy van mikor a healer nem is healel rajtam szinte semmit. Míg a következő körben ugyan ott ugyan azon a mob csoporton a healer eszeveszettül tolja a healt!
    Lehet, hogy csak nekem tüntek fel ezek, de ha nem akkor más is írja már meg tapasztalatát, vagy megfigyelését. 🙂 Amúgy Dudu tank!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ensomhet

    @Improbe: Nekem meg az nem reális, hogy folyamatosan stunol, rootol, interruptol, silencel, grippel, sleepel, hexel, polizel, parizer minden. "Jó" esetben instant kasztokon kívül mást el se lehet nyomni...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    Nem a papokra akartam köpködni és azt sem mondtam, hogy a healer élet az habostorta. Én csak arra utaltam, hogy a pandás lvl90-n remélem nem jön a jelenlegi 5K resihez még 2K (amit Defense-nek fognak hívni), mert a 70%-os dmg reduce az irreális, pláne, ha cca. 200K hp-ról indul a móka.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Qeo76

    a resi csökkentette a manaszívás mértékét nem? nem akarok hülyeséget mondani egy ideje nem játszok már de érdekel h most akkor ez egy ilyen "buff" a mana burn eseknek?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • hepol

    Azt hiszem az új 5v5 teamem Power Rangers lesz

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Lidercke

    @Qeo76: Jól tudod, csökkentette.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    @Improbe:
    A ratingek mindig is lvl függőek voltak... 1k resilience mondjuk 70-en 50% dmg redu, ugyanehhez 80-ön meg mondjuk 3k kell... (ugyanez igaz hit, expertise, critre is, illetve azt hiszem haste-re is). Szóval ha lesz 7k resilience 90-en, attól még nem lesz 70%-os dmg redu.

    Plusz a több hp-t végképp nem értem hogy jön ide, hisz lehet, hogy 200k lesz, de a dps se a mostani 30-40k, hanem 60-70k...

    Tessék már elővenni a józan paraszti észt 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Cathfaern

    @Qeo76:
    Nem tudom honnan veszitek, hogy a defense csak a bejövő dmg-et csökkenti. Azzal kezdi, hogy a resilience-t átnevezik defense-re. Tehát a defense adni fog mindent, amit jelenleg a resilience is. A power lesz a ténylegesen új stat, ami viszont tényleg csak a dmg-et, illetve a healinget növeli (meg tippre absorbot is, vagy az absorb végre healing alapján fog skálázódni valahogy).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Zirum

    Aha. Tehát eddig resiliencenek köszönhetően egy PvP geares ember kevesebbet sebződött PvPben, mint egy PvE geares ember.

    Mistsben a defensenek köszönhetően ugyanúgy kevesebbet fog sebződni, de ezen felül a powernek köszönhetően még többet is fog sebezni és healelni. Tehát a PvE geares emberke nemhogy csak szart se fog sebezni PvPben, de az ellenség power statja miatt még extra sebzést is kap a Cataclysmi állapotokhoz képest.

    Ez tényleg kurvára segíteni fogja az átjárást PvE és PvP között, köszönjük, Blizzard.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Majin

    Szerintem nagyon is jó dolog, hogy a resi nem csökkenti a critet. Az egyrészt kib@szás azokkal szemben akiknek kevés van, másrészt van pár 100% crit esélyű spell a játékban amiket egy ilyen mechanizmus még erősebbé tesz mert nem hat rá a resi, így is úgy is nagyot üt. Ha pl valakinek csak 20% resi van abból levesz 10%ot, de a mindig critelő Lava Burst akkor is 100% marad. Ezért jó a mostani állapot ahol csak a damagere hat. Remélem az új nevekkel jelzett statokon is így fog működni. Viszont azért jó lenne ha többet védene vagy pedig a dps lenne kevesebb a max élethez képest.

    Másrészt pedig a healekre is kéne, hogy hasson a resi valamilyen formában. Ahogy javul a gear egyre nehezebb megölni őket mert az ő spelljeiket nem absorbolja 50%+-ban a gearjük, de az enyémet dps-ként igen. Alig sebzem őket de ők toják az 50-70k healeket. Ezzel is jó lenne kezdeni valamit.

    A másik pedig a manareg ami elszáll 1-2 patch után. Talán az lenne a legjobb ha törölnék a játékból a gyűjthető regent. Pl egy Innervate tölt 20% manát a casternek 3 percenként. Ha nem nő a mana pool (a kiegben nem fog) akkor ez egy fix regen az egész contentben geartől függetlenül. Castereknél passzív regen szintén nem változik. Ezek így fix értéket adnak vissza. Amit rossznak értékelnék az a spirit stackelős változat. Nem szabad lenne, hogy növelni lehessen patchről patchre. De egyre több és több spi van a gearen ezért felborul a rendszer. A növekvő mana pool is gond volt, de azt megjavítják. Ha a spi-t is kivennék akkor be lehetne lőni elég jól az elején ami akármilyen gearben ugyanazt tudná hozni. Ez nagyon hasonló lenne az energy működéséhez, kivéve, hogy több ezer van és nem mindig csak a következő 1-2 ütésre való. De manánál figyelni kell a megfelelő mana töltő mechanizmusok használatára.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Improbe

    @Cathfaern: Jogos! Nem emlékeztem a 70-es korszak resi értékeire.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Dvid

    @Zirum: attól még, hogy lesz ez a power a pvp gearen egy pve geares nem fog semmivel sem kevesebbet sebezni, így a pve gear most se lesz kevésbé jó, mint eddig volt. Fordítva ellentétben áll a dolog, a pvp gearek az eddigieknél is gyengébbek lesznek pve célokra, részben a power stat miatt, részben meg alacsonyabb itemlevel is lesz.
    Az egészben inkább az a pláne, hogy a Blizzard alkotott magának egy statot, aminek hatásfokát viszonylag egyszerűen szabályozva könnyebben balanszolgathat.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Theo

    Ahogy olvasgatom néhány ember komentjét egyre jobban megerősödik bennem, hogy a PVP és a PVE része a WoWnak nem hogy egy szerveren egy univerzumban se szabadna hogy legyen 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • adamkaa007

    @Improbe: Szerintem meg 1 disc papot lesoloz 1 rugo arénába ha van rajta 2 dot

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • feeesh

    Ha powerrel többet healelnek, nem az lesz hogy majd pvp gearben mennek raidelni a healerek? Persze biztos nem mert a Blizz ennyire nem hülye hogy ilyen lényeges dolgot elfelejtsen számításba venni, csak ez volt az első dolog ami beugrott.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Halfhorny

    @feeesh:
    erre egy lehetséges megoldás, ha az új instákban a gonosz ellen rádob mindenkire egy olyan átkot belépéskor ami semlegesíti a pvp power-t
    meg is oldottam 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Abrt

    @feeesh: Többet fogsz healelni, de kisebb lesz az ilvl. Egy példa:

    Tegyük fel, hogy a MoP kezdő PvP tierje (honor) ilvl 100as lesz. Az ilvl meghatározza a main statok mennyiségét, illetve a secundary statok maximális mennyisgétét. Random számokkal:

    ilvl 100: +100 str +100 stami és +100 secundary stat vmilyen kombinációban (haste mastery crit expertise hit) legyen a példa kedvéért +50 haste +50 mastery. Ezen felül minden pvp gearen lesz pvp power/def, ami nem számít bele az ilvl által meghatározott secundary statokba (régen a resi beleszámított pl így nézett vola ki +50 haste +50 resi). így lesz két rendes main statod + pvp statok

    a kezdő raid tier (normal) viszont ilvl 200 lesz. random számokkal pl: +200 stami + 200 str és valamennyi secundary stat, az előző analógiájára +100 haste +100 mastery.

    Mi következik ebből: kezdésként pvp gearrel is el lehet majd kezdeni pve-zni, mivel az hogy a pvp power/def nem számít bele a stat allokációba olyan felszerelésed lesz, mintha egy tearrel korábbi pve geared lenne (kb mintha most ds normált 378as gearrel raidelnéd).
    Illetve pvpt is el lehet majd kezdeni pve gearben, mert a pvp def base stat lesz és a magasabb ilvl-ű pve gear nagyobbat fog sebezni alapból, amit a pvp gear csökkent, így normalizálva a sebzést.

    Viszont az ilvl különbségek miatt + a pvp statok miatt, a high end pvp-hez és pve-hez, high end pvp és pve gear kell majd.
    Szerintem ez a koncepció win. A kérdés h jól tudják e balanceolni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑