WARCRAFT no image

Készült 2012. augusztus 25. | írta Attila

34

Túlélési tanácsok

Jövő hét szerdán érkezik a Mists of Pandariát felvezető 5.0.4-es patch, mely ugyan contentben nem lesz túl erős, de annyi minden egyéb dolog lesz benne, hogy bőven ki fogja tölteni a kiegészítő megjelenéséig tartó időt. Zarhym írt egy giga postot a témával kapcsolatban, amit mindenféleképp érdemes lenne lefordítani, de most annyira meleg van, hogy még a tökömről is a víz folyik, hogy nem érzek magamban kellő erőt a feladathoz. (Ha valaki mégis veszi a fáradtságot, azonnal jön a post.) Azért a rend kedvéért készítettem egy kivonatot a legfontosabb újdonságokról. UPDATE!! Khas Dyler Mester egy titáni küzdelemben legyűrte a munkaundor nevű szörnyeteget, és elkészítette a cikk teljes fordítását. Munkájának jutalma ezúttal nem FS! repu lesz, hanem hűvös sörök. Azért az is valami, nem?

5.0.4-es túlélési kézikönyv

Az 5.0.4-es patch-el behozunk pár olyan újítást, amik nem kapcsolódnak szorosan Pandaria kontinenséhez. Hogy felkészülhessetek erre a patch-re, összeütöttem nektek ezt a leírást, jó sokan segítettek ebben. Szeretnénk, ha megértenétek, ezek a változtatások hogyan fogják érinteni a játékélményt és a karaktereiteket és szeretnék, ha minél hamarabb fejest tudnátok ugrani a patch nyújtotta fejlesztések tengerébe.

Fel vagy készülve?

Mint minden nagyobb patch-nél, fontos, hogy előre letöltsük, így amint live-ra kerül, egyből el tudjuk indítani a játékot. Az 5.0.4-es patch már jópár hete fent van a background downloaderen és ha még nem tetted volna meg, mindenképpen tölts le belőle minél többet az augusztus 28-ai kiadása előtt. A Background Downloader FAQ megválaszolja szinte bármilyen ezzel a kapcsolatban felmerült kérdésed. Ellenőrizheted, hogy teljesen letöltötted a patch-et, ha elindítod a BackgroundDownloader.exe-t a World of Warcraft könyvtárból.

A patch kijövetelekor természetesen bármikor belefuthatsz problémákba, a Patch Troubleshooting oldalunk jónéhány javaslatot tartalmaz, amik segítségedre lehetnek.

Az egyik legégetőbb kérdés egy nagyobb frissítéskor (főleg az olyanoknál, amik annyi változtatást hoz, mint az 5.0.4) az addonok használhatósága. Mind a WoWInterface, mind pedig a Curse kínál naprakész addonokat és azokat érdemes letölteni, amiknél külön jelezve van, hogy támogatják az 5.0.4-es patch-et vagy a Mists of Pandaria-t.

Ha jó ideig távol voltál a játéktól vagy állandóan UI problémákba futsz, esetleg LUA/XML hibaüzeneteket vagy “Unknown” feliratokat látsz, azt tanácsoljuk, törölj le mindent és kezd tiszta lappal az addonos kalandjaidat. A UI Reset FAQ-nk tud ebben segíteni.

Class változások

Minden bizonnyal a legjelentősebb változás, amit az 5.0.4-es patch hoz, az az új talent rendszer és az ezzel jövő tonnányi változás, az új spellek és képességek, de mielőtt ebbe belemennénk, ejtsünk pár szót a számos változásról, amik közvetlenül érintik, hogyan játszol a class-oddal. Vannak kisebb-nagyobb változások, a legtöbb specnek megváltozott valamennyire a rotációja, sőt, néhányat teljesen újraterveztünk. A patch után fordíts némi időt arra, hogy ismét megismerd az eddig megszokott képességeket és felépíts az action barodat. Alant pár említésre méltó változásra hívjuk fel a figyelmeteket.

Death Knight

A Presence-eket megváltoztattuk. A Frost Presence ezentúl a Runic Power generálást duplázza meg és valamennyi specializáció hoz magával egy olyan passzív hatást, ami miatt az aktuális spechez tartozó Presence-et fogjuk preferálni. A Necrotic Strike és a Death Siphon nevű új talent is Death rúnába fog kerülni vagyis ezeket csak akkor tudod majd használni, ha legalább egy rúnádat átalakítottad Death-é.

Druid

A Feral specializációt ketté bontottuk, az egyik ág maradt Feral (macskafélék kedvelőinek), a másik Guardian lett (medve-fetisisztáknak). Mind a négy specializációnak változatos eszközkészlet áll rendelkezésére és minden spell, ami elérhető az egyes speceknek, mostmár hasznos (dögöljek meg, ha ezt a mondatot elsőre megértettem – ford.). Például a Feral és a Guardian druidák is tudnak Healing Touch-ot varázsolni, úgy hogy az értelmes mennyiséget gyógyítson és a Balance és a Restoration druidák is jobban tudják használni a Macska és Medve formák képességeit.

Hunter

A huntereknek nincs többé minimális távolság. A távolsági fegyverek slotját kivettük a játékból, a hunterek ezentúl a távolsági fegyvereket a fő fegyver slotba tehetik. A huntereknek mostmár hasznos stat lesz az Expertise, mivel a távolsági támadásaik ezentúl dodge-olhatóak. A patch után bármely állat választhatja bármelyik specializációt (lehetnek Ferocity, Tenacity vagy Cunning).

Mage

A mage-eken sokat változtattunk annak reményében, hogy kicsit fel tudjuk frissíteni és pörgetni a rotációkat és érdekesebbé tehetjük azokat – az Arcane mage-ek rotációja például sokkal bonyolultabb lett. A Fire mage-ek ezentúl némiképp tudják kontrollálni a spelljeik véletlenszerű mivoltát. A Frost mage-ek pedig sokkal jobban tudnak hosszabb távon sebezni és mostmár érezhetően hatékonyabbak a PvE-ben. A tömegszabályzó és túlélési képességek, amik eddig kizárólag a Frostoknak voltak elérhetőek, szét lettek szórva és elérhetőek bármely specnek talentek formájában.

Paladin

A paladinok kaptak jónéhány távolsági képességet, de azért megmaradnak közelharcosoknak. Az egyszerűsüdő raid buffokkal összhangban (erről bővebben lentebb) az aurák kikerültek a játékból és a buffok fókusza ezentúl a Sealek irányába mozdul el (megálltam, hogy ne fókáknak fordítsam… – a ford.). Ezentúl akár 5 Holy Powert is tárolhatnak kedvenc szent lovagjaink, de egyszerre még mindig csak hármat használhatnak fel.

Priest

A mana poolok minden casternél ugyanakkorák lesznek (bővebben később). A Chakrák hasonlóan fognak működni, mint a warriorok stance-eihez. Átalakítottuk kissé a Discipline-t, hogy jobban illeszkedjen a sebzéselnyelő játékstílushoz. A Shadow priestek kaptak a Shadow Orbok formájában egy új erőforrást, amit az alap spellekkel tudnak generálni és az erősebb sebzésekre vagy tömegszabályzásra tudnak költeni.

Rogue

A mérgek ezentúl egyszerű képességek lesznek, amik mindkét fegyverre hatnak egyszerre. Két kategóriába osztottuk a mérgeket, az egyik a Lethal (Deadly és Wound Poison) és Non-Lethal (a többi), és mindkét kategóriából egy-egy lehet aktív egyszerre. Sok képesség, ami eddig egy specializációhoz volt kötve, most már talentté alakultak és elérhetőek bármelyik specializációnak; tehát mostmár Combat rugóként Shadowsteppelhetsz (a warrioroknak mi lesz, harci-csárdás? – a ford.) vagy Assassinationként használhatod a Cheat Death-et. A tőrök sebességét normalizáltuk, tehát nem kell többet a gyors tőröket az off-handbe tenni – bármely tőrt tehetünk bármelyik kézbe.

Shaman

A totemek ezentúl nem adnak hosszútávú buffokat. Néhány régi passzív effekt a továbbiakban alapból a sámán rendelkezésére áll. A totemek ehelyett rövidtávú, szituációtól függő előnyöket biztosítanak. Ennek fényében a több totem lerakását segítő UI elemet kivettük, minden totem spellt besoroltunk egy kihúzható felugró menübe.

Warlock

Minden warlock specializáció kapott egy egyedi másodlagos erőforrást, amiből ideiglenesen plusz erőt meríthetnek. Az Affliction warlockok a periodikus sebzések kiosztására fókuszálnak és ezek hatásainak erősítésére, a Soul Shardokat rotációszerűen használhatják erősebb sebzésekhez vagy alkalmanként segítséget nyújthatnak, úgy ahogy eddig is. A Demonology warlockok erőforrása a Demonic Fury lesz a Soul Shardok helyett, ezt a normál spellek használatával építhetik. A Destruction warlockok erőforrása Unstable Ember névre hallgat, amit szintén a normál spellekkel gyűjthetnek és masszív sebzésekre használhatják. A warlockok nem használják többet az armor spelleket, helyettük passzívan kapják a bónusz páncélt és életerőt. Minden démon hasonló sebzést oszt ki és nincsenek specializációhoz kötve. A Doomguard, Infernal és a Soulstone cooldownjai akkor resetelődnek, ha bewipolunk egy raid vagy dungeon bossnál

Warrior

A Rage funkcióját tekintve átalakult, hogy úgy működjön, mint egy értékes erőforrás. A warriorok nem kapnak egyszerűen Rage-et azáltal, hogy ütik őket, cserébe az elsődleges támadásaikkal, mint a Mortal Strike, Bloodthirst és a Shield Slam, tudják generálni. A stance-ek mostmár egyetlen action bart használnak, helyett, hogy megváltoztatnák azt és a képességek nem korlátozódnak egy-egy stance-re. Ezenfelül a stance-ek előnyei jelentősen megváltoztak, a Berserker Stance használatával például a warriorok Rage-et nyerhetnek a bejövő sebzés függvényében, Battle Stance-ben a kiosztott sebzés alapján generálódik a Rage és végül a Defensive Stance pedig a túlélésre fókuszál.

Új talent rendszer

Az új talent rendszer újraértelmezi azt, hogy miként építed fel a karakteredet a játékban, miközben az egyes class-ok és specializációk stílusát és érzetét megtartja. A patch megérkezte után a játékot elindítva, az “N”-re rábökve nyisd meg a talent panelt, fel fog tünni pár különbség.

A legszembetűnőbb a specializációk új megjelenítése, ami megmutatja az alap képességeket az egyes specekhez. Ezek meghatározó képességek, amiket csak akkor érhetsz el, ha az adott speced aktív.

A talent fül rejti az új talent rendszert. Hasznos és nagyon erős képességek széles tárháza áll rendelkezésedre a specedtől függetlenül, de minden sorból csak egy talentet választhatsz. Ezek közül sok régi talenttel találkozhatsz, néha némi változtatással, de persze lesznek teljesen új képességek is. A választás ezek közül több helyen meglehetősen nehéz lesz és érdemes időt szánni rá. De ne tántorítson el semmi, a talenteket bármikor (és bárhol) újra tudod tanulni a Tome of Clear Mind használatával, ezt az Inscription gyártja majd vagy végső esetben a class traineredet meglátogatva is tudod resetelni.

Természetesen ezzel a változtatással minden talentet reseteltünk, így akkor tudod az új képességeket és talenteket kipróbálni, amikor első alkalommal kiválasztod őket!

Glyph-ek

A glyphek a továbbiakban sokkal fókuszáltak lettek és sokkal jobbak. A prime glypheket kivettük, a legtöbb erősítő és használatbeli bónuszt megkapták a major glyphek. A minor glyphek inkább az élvezeti faktort növelik vagy csak kozmetikai változásokat hoznak.

Életminőség

Tonnányi változás jön az 5.0.4-es patch-el és mindenképpen érdemes végigolvasni az augusztus 29-én kijövő teljes patch leírást, de van néhány amit mindenképpen érdemes kiemelni, annyira szembetűnőek lesznek minden bejelentkezés alkalmával.

  • Az összes Cooking jutalmat összevontuk egyetlen fizetőeszközzé: Epicureans Awards. Ez nem csak azért van, hogy kicsit letisztuljon a valutalista, de így a Stormwindben megcsinált napi küldetések segítségével megveheted Dalaranban a Chef’s Hatet.
  • AoE lootolás! Kergess össze egy rakán ellent, verd őket laposra és szedd fel a lootjukat egyetlen jobb kattintással – ha a táskád megengedi.
  • A napi küldetések határát eltöröltük. Bár ennek igazából csak a Mists of Pandariában lesz értelme, mivel ott sokkal több napi küldetés lesz, de jelenleg is hasznát vehetitek.
  • Account-wide hátasok, kisállatok és öcsik! Végre megérkezett, végre minden mountodat és petedet használhatod bármely karaktereden és minden olyan accounton, ami ugyanarra a Battle.net acc-hoz van kapcsolva. Jópár achievementen is dolgozhatsz több karakteren is.
  • Új helpeket adtunk sok UI elemhez és menühöz. Ki- be kapcsolhatod a segítségeket, ha az “i”-re kattintasz az ablakok bal felső sarkában.
  • Az új spelleket automatikusan megkapod ahogy szintet lépsz. A class trainerek mostmár csak arra valók, hogy talentet, glypheket cserélj náluk vagy specializációt válts és a dual talent specializációt használd.
  • A mana poolokat maximalizáltuk. Ez nem feltétlenül egy életminőség javító fejlesztés, de ez érinteni fog minden manahasználó class-t és számukra kívánatos statokat. Az Intellect továbbra is erősíteni fogják a spelleket és a Spirit ugyanúgy a mana regenerációt gyorsítja.
  • Sok minden van még a patch-ben és ha úgy gondolod, kihagytunk valami fontosat, nyugodtan dobd ide commentbe.

Massively Multiplayer

Néhány változás a többi játékossal való kapcsolatot érinti.

  • Úf buff és debuff kialakítás Ez nagyban épül a fentebb taglalt class képességekre, de az alapkoncepció szerint van egy kész listája a rendelkezésre álló buffoknak és debuffoknak, amik közül mind csak egyes class-ok és specek adhatják. Raidbe belépve előre tudhatod, hogy 8 buffnak kell lennie és ha nincs ennyi, biztos lehetsz benne, hogy van ott valaki, aki felrakhatja.
  • BattleTag támogatás Ha játszottál a Diablo III-al, már találkozhattál a BattleTagekkel (és van is ilyened!). Ha nem, akkor minél előbb csinálj egyet. A BattleTag a saját, állandó, teljes accountodra vonatkozó nickneved a Battle.neten, szóval ennek fényében válaszd meg. A BattleTag mindent tud, amit a RealID tudott, viszont anonim. A RealID-t tartsd meg a való életbeli barátaidnak és a családodnak, a BattleTaget pedig add meg azoknak, akik előtt nem szeretnéd felfedni a valódi nevedet.
  • Egységesített PvE sor Mostmár jelentkezhetsz bármely dungeonbe, raidbe és bármely olyan helyre, amihez sorban kell állni, egy kézreálló helyen, egyszerre és csak azt látod, amelyik először rendelkezésedre áll.
  • Cross-realm zónák Néhány realmen bevezetjük ezt a feature-t már az 5.0.4-es patch-el és folyamatosan kapcsoljuk össze ezeket. Szeretnénk, ha az összes realm össze lenne kapcsolva a Mists of Pandariáig. Ha új karaktert felhúzni a Mists of Pandaria előtt, ez a feature érezhetően befolyásolni fogja a körülötted lévő világot.
  • Bevezetünk egy új roll látványelemet, ami kiveszi a loot rollokat a chat windowból, egy sokkal értelmesebb helyre.

A Theramore-i csata

Az első két Scenariot (egy a Hordának, egy az Alliance-nek) kihozzuk az 5.0.4-es patch-el, de nem lesznek még elérhetőek csak pár héttel a Mists of Pandaria kijövetele előtt. Vigyázó szemeiteket tartsátok a blog főoldalán további infóért.

A konyhamalac

Az alábbi dolgok nem illettek sehova, de mégis fontosnak gondoltuk, hogy felhívjuk rájuk a figyelmet az 5.0.4 kijövetele előtt.

  • Valuta átváltás Ha esetleg lemaradtál volna, Kaivax összeállított egy szép összeállítást arról, mit mire váltunk majd át az 5.0.4-es patch-ben és utána.
  • A 11-ik PvP szezon véget ér Szokás szerint kiszámoljuk, ki kapja a szezonvégi jutalmakat, szóval maradj a seggeden és ne válts realmet, ha úgy gondolod, neked jár. A Conquest pontokat is automatikusan átváltjuk majd ekkore Honor pontokká.
  • A fej enchantokat kivesszük Az egyik legutóbb elmagyarázott változtatásunk a frakcióhoz kapcsolódó enchantok lefejezése volt. Az emögött megbúvó tervezési szándék majd a Mists of Pandariában lesz igazán világos, amikor meglátjátok az új frakciókat, de ez a változtatás is (a többivel egyetemben) már ezzel a patch-el is eléri a realmeket.
  • A Spell Penetrationt kicseréljük PvP Powerre és a Resilience-et pedig PvP Resilience-re Ghostcrawler nem túl rég kiposztolt tartegyalmas blogot ezzel kapcsolatban, az ott kifejtett tervezési szándék még mindig tartja magát.
  • A ranged/relic/thrown tárgyak slotját kivettük. Minden fegyvert a továbbiakban a fegyver slotba kell tenni, a távolsági fegyvereket, ide értve a pálcákat is, megerősítettük.

 

Hát, ennyi lenne. Nagy és érdekes változtatások ezek és biztos vagyok benne, hogy egyet-kettőt kifelejtettem. Ha van bármilyen infód, tipped, amivel te és a többi játékos gyorsabban játékba juthat és elkezdhet vaddisznókat (vagy egymást) írtani, amint lehet, ne fogd vissza magad, hajítsd ide kommentbe!

Tetszik(0)Nem tetszik(0)




34 komment érkezett a(z) Túlélési tanácsok poszthoz

  1. Lady mondja:

    Az útmutató az ami a múltkor is volt, még mindig hiányos néhány helyen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Attila mondja:

    @Lady: Jogos, de nem találtam még jobbat, viszont még így hiányosan és egy kicsit elavultan is nagyon hasznos.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Zizzencs mondja:

    Hogy fognak a warriorok pullolni ranged weapon nélkül?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Beor mondja:

    @Zizzencs: Heroic Throw?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. Zizzencs mondja:

    @Beor: fél percenként egyszer, ráadásul úgy, hogy (Gag Orderrel együtt) egy pullon belül is érdemes lehet használni többször? Meee...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. sientech mondja:

    @Zizzencs: huha most má nem is tudnak pullolni a warriorok? még a hunter se tudja rájuk lőni ahogy szokás? vagy mivan ha hunter sincs? nem gondoltam volna ilyen nagy warrior nerfre.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. warruth mondja:

    Na álljon meg a menet, ez nekem nem teljesen világos. Az rendben, eggyel kevesebb slot. Tehát nem lesz relic, meg a hunternek átmegy az elsődleges weaponslotba a távfegyvere. De akkor mi lesz a wandokkal, meg a hajítófegyverekkel? Caster választahat, hogy 2h staffot, vagy wandot+balkezes csecsebecsét használ?
    A rugó meg hajítófegyverrel fog közelharcban is verekedni?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. Malegria mondja:

    @Zizzencs: nem bétázok de nekem nagyon úgy rémlik hogy a rugóknak / warriknak attól még marad a weapon throw.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. ER mondja:

    bye bye "it's a hunter weapon!"

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. Norgi mondja:

    Theramoreos scenario csak lvl85ön elérhető ?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. hellal mondja:

    a warriorok a sima fegyverüket dobják,a casterek meg választhatnak

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. golddigger mondja:

    Petek meg a mountok osszevonasra kerulnek vagy csak a kiegben?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. anthony mondja:

    Engem a grafikai változások érdekelnének, mert a bétából display driver crash-el dobál ki, meg mindenféle villanások vannak mikor játszok vele. Egy ideig jó volt, de a legújabb peccs óta megint baszakodik. Legújabb drivert meg nem szívesen pakolnám fel, mert azzal sokkal jobban melegedik a masina.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. Attila mondja:

    @golddigger: Jogos, ezt kihagytam. Igen, a petek, a mountok és az achievementek is megosztásra kerülnek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. apple mondja:

    ebből én azt veszem ki (persze lehet, hogy tévedek):
    eredeti angol szüveg:
    "The first two Scenarios (one for Horde and one for Alliance) are coming with 5.0.4, but they won’t be enabled until a few weeks before the Mists of Pandaria expansion release. Keep an eye on the front page of this blog for more info.", hogy bár most bekerülnek, de csak hetekkel a mists megjelenése előtt nyílnak meg és nem most.
    különben valahogy így kéne hangoznia: "...they will only be enabled for a few weeks before the mists relase..."

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. Khas Dylar mondja:

    @apple: Küldtem be egy fordítást, abban már jól szerep a szöveg.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Eredar mondja:

    @apple: a lényeg ugyanaz nem? csak MoP előtt pár héttel lehet majd nyomázni, mindegy mikor kerül be

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. Guargumi mondja:

    a rugó a fegyverét dobja el, mondjuk tőrnél oké, mace, axe, sword azért elég vicces:)

    volt valami indok, hogy miért szünt meg a throw weapon?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. Verminaard mondja:

    Az achik összevonásáról van valami kék? Hogy pontosan mi lesz közös mi nem, illetve h. minden achievement összevonódik a patch után? (van egy csomó achim a régi main-emen, amit reroll után az újjal nem szereztem meg, ezek bekerülnek az az account wide összesítőbe?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. Drab mondja:

    @Guargumi:

    Dobófejszéről még nem hallottál? :)

    Várom már nagyon, szeretném már "élőben" látni a változásokat.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. warruth mondja:

    @Drab: Az se mindegy, hogy a hajítóbárd, meg az egykezes csatabárd azért közel sem ugyanaz

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. tomavagyok mondja:

    "Egységesített PvE sor Mostmár jelentkezhetsz bármely dungeonbe, raidbe és bármely olyan helyre, amihez sorban kell állni, egy kézreálló helyen, egyszerre és csak azt látod, amelyik először rendelkezésedre áll."

    jól értem akkor, hogy pl 85ös szinten is lehet majd használni a dungeon findert egy heroic outland dungeonre? btw mit jelent ez a "egy kézreálló helyen, egyszerre és csak azt látod, amelyik először rendelkezésedre áll"? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. anthony mondja:

    @tomavagyok: azt jelenti, hogy eddig külön gombon volt a heroic dungeon és az lfr jelentkezés. Most egy gombnyomásra előjön a menü, ahol az összeset ki lehet választani. És eddig ugye csak egyikbe vagy a másikba jelentkezhettél. Ezentúl bejelentkezhetsz hc-ra, lfr-re, és scenariora is egyszerre, és majd amelyik hamarabb behív abba lépsz be.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. Endyr mondja:

    tomegszabalyozas...auuuu... :)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. Khas Dylar mondja:

    @Endyr: Direkt tótiszkodás 😉

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. moody mondja:

    elvileg kevesebb xp kell majd a fejlődéshez. (azt hiszem 10től 40ig, 80től 85ig, vagy vhogy így...). ezt az új patchben behozzák, vagy csak a kiegészítő megjelenésekor?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. Stormrisë mondja:

    Lehet most nagy baromságot fogok mondani. De olvastam valahol commentben meg mondták is, hogy állítólag szerdán a patch-el meg jön a pandaren mint race? Szóljatok le ha baromságot irkálok! :DDD

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  28. Verminaard mondja:

    @Stormrisë: baromságokat írsz :) Gondolj csak bele, hogy lehetne pandarent indítani, ha a kezdőterületüket a Expansion hozza :)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  29. Attila mondja:

    @Stormrisë: Szeptember 25-től lehet Pandarent indítani, de a kiegészítőt nem kell megvenni hozzá.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  30. WoWerror mondja:

    @moody: Ez már a szerdán élesedő patch-el jön.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  31. Stormrisë mondja:

    @Verminaard: Akkor jó! Biztos félre értelmeztem valamit! 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  32. golddigger mondja:

    10/10 karisok megszivtak vagy van tervben uj slot?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  33. gareth mondja:

    @Attila: Vagyis az egyik szerveren lévő allis törpém ramját használhatja a másik szerveren lévő hordás taurenem? és mi van az öcsis mountokkal? És ugyanez petekre is igaz?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  34. Capsulecorp mondja:

    Pedig mikor megtudtam, hogy Pandák lesznek a kiegben, biztos voltam benne, hogy itt a vég, és nem játszom többet ezzel a játékkal, de megnéztem az introt, elolvastam ezt a temérdek információt, és férfiasan be kell valljam, "merevedik az alsógatya"...
    Szeptember 25-től 2-3 hónapig, no sex, no drugs, no alcohol, no life.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑