WARCRAFT no image

Készült 2012. augusztus 31. | írta Attila

27

A remény hal meg utoljára

Ghostcrawler köpött! Rendszeresen felmerül a kérdés a játékosok részéről, hogy vajon mikor fogja a Blizzard update-elni a régi karaktermodelleket? A válasz még mindig az, hogy a grafikusok rajta vannak a feladaton, és először a törpöket, utánuk pedig az orkokat és az embereket fogják egy kicsit kipofozni, ezek után jöhet a többi. Nagy gonddal kell eljárniuk, hisz a játékosok nagyon érzékenyek, modernnek, de mégis klasszikusnak kell lenniük az új modelleknek. Időpont természetesen nincs, de a feladat elsőrendű prioritást élvez.

buffed: Since we only have time for one more question we’re going to ask about something that a lot of our readers would like to hear more about. Are there any news on the remodelling of the older character models?

Street: It is definitely something we want to do. It is something the artists are actively working on. It takes a long time and we have to be very careful about it because we don’t want players to log in and say “wait, this doesn’t look like my character anymore, you totally changed it”. We know players will freak out if characters look too different. So we’re trying to capture the feel and the look of the Warcraft characters that players have come to love while still updating them to the graphic fidelity of something like the Pandaren. There’s no timetable, but it’s absolutely a priority.

Is it still Dwarves or are other races already being worked on as well?

Street: They’ve been working on the Dwarves and then the Humans and Orcs. We feel that if we can do the Humans and Orcs we can probably do all the races. It may not be the kind of thing where we turn them all on at once — it may be a gradual rollout. It just depends on how long it takes.

buffed: Then we will hope that we get to see them during the Mists of Pandaria era.

Street: We’ll just have to see.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)


27 komment érkezett a(z) A remény hal meg utoljára poszthoz

  1. Zake mondja:

    Hát... én nehezen tudom elképzelni hogy ezeknél a már 7 éve is iszonyatosan ocsmány modelleknél lehetne rondább a karakterek kinézete, nem tudom kik azok, akiket érzékenyen érintene BÁRMILYEN korszerűbb skin. Anno többek között azért kezdtem a Hordában, hogy ha már szörnyekkel játszom, legyek a szörny frakcióban, ott nem gáz.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Goodone mondja:

    Pont tegnap fizetem be újra a játékot fél év kihagyás után. A Rift-el játszottam egy ideig most a GW2-vel is játszok és egy kicsit mellbe vágott a látvány ami a wow-ban fogadott, pedig mindent ultra-ra állítottam amit csak lehetett. No sebaj nem a grafika miatt megyek vissza játszani, csak kicsit szokatlan a szememnek az alacsony poligon szám:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Nilufar mondja:

    Nekem csak egyetlen egy kívánságom van. Hogy legyen végre _egy_ darab human férfi arc ami elfogadható.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Sunnycake mondja:

    @Zake:

    Nana!
    Nem örülnék ha a human female qt altomra belogolva mérges veszettcickány nézése lenne,szóval van itt lehetőség elrontani bőven.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. sunyika mondja:

    @Zake: Grafika alapján megítélni egy MMOt olyan, mint csomagtartóméret alapján megítélni egy Lamborghinit.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. evoken mondja:

    Ismerve a Catalysm területeket ahol egy percig nem voltak hűek a klasszikus dolgokhoz így inkább ezt is hagyják úgy ahogy van. A trollom nem hiszem hogy szebb lesz így még legalább megmarad az egyetlen nosztalgikus pontnak a játékban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  7. Charmed mondja:

    Az is fontos, hogy ha a karakerhez jobban hozzányúlnak, könnyen elüthet a környezetétől és harmónia most elég jól el van találva. Low poly minden. Ha nagyon hozzányúlnak, hirtelen (még) csúnyább lesz a környezet és az lesz a baj. Mondjuk az időhiányra, meg emberhiányra nem tudom minek fogják a késést, hiszen idejük volt rá elég és pénzük is, hogy felvegyenek új fejlesztőket.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  8. Nilufar mondja:

    @Charmed: Szerintem meg igencsak ideje lenne a régi modelleket upgradelni. Mert az utóbbi időben bekerült fajok eleve magasabb poligonszámmal készülnek és már most nagy különbség van. A környezet is kapott már nem egyszer upgradet még ha egy Gw2-höz képest öregesnek tűnik is. Nem kéne nagy dolgokat csinálni csak mondjuk legyen olyan arca human férfiaknak mint Kalecgosnak. Az nem üt el a Wowtól ellenben vállalható a mostani förmedvények helyett.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  9. Headless mondja:

    Én törpe dk-t játszom és kifejezetten tetszik, ha csak annyit csinálnak meg rajta, hogy a fegyok pengélyének az 1-2/3-a ne lógjon bele a földbe és a cloakba se olvadjon bele(thunderfury ill. ashkandi esetén még durvabb a helyzet) már megnyertek maguknak még 6 évre:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  10. skaven mondja:

    @Charmed:
    felejtsuk mar el ezt a "vegyenek fel tobb fejlesztot, van penzuk" dumat. te tenyleg azt gondolod, hogy ha az egyik reggel tizzel tobb modellezo arc megy be meloba, akkor hirtelen minden jobb lesz? ezeket valami tapasztalt embernek be kell tanitania, felugyelnie kell, meg kell veluk ismertetni azt, hogy az engine-nek milyen kovetelmenyei vannak, ha barmit csinalnak, azt at kell nezni, stb. emiatt a betanito/felugyelo emberkek semmit nem csinalnak abban az idoszakban (tehat lassul a fejlesztes), majd ha az uj emberek megszoktak a dolgokat, akkoris kell valaki, aki osszefogja a csapatot es iranyitja, felulvizsgal mindent, megoldja azt hogy az eddigi tiz osszeszokott ember helyett husz ember munkaja legyen olyan, hogy 100%ban megegyezo stilusban legyen megcsinalva minden, stb stb. Egy ilyen vezeto mar tobb emberrel nem biztos hogy tud foglalkozni, akkor kell megegy, akit szinten be kell tanitani, de akkor meg a ket emberkenek kell valahogy osszedolgoznia, ami miatt kevesebb idejuk jut a csapatukra, stb.
    Az hogy tobb ember dolgozik valamin, messze nem garantalja, hogy az adott dolog gyorsabban el is keszul, sot. Csak arra jelent garanciat, hogy a vizfej egyre nagyobb lesz es nem jutnak el szukseges infok emberekhez.

    Hidd el hogy a csapat/vallalatvezetesnek ott joval normalisabb hattere van mint magyarorszagon. Az mar persze mas kerdes, hogy a felelos pozicioban levo emberek mennyire felelnek meg az adott feladatra (lasd diablo3), de az ilyen jellegu problemaknal szinten tok mindegy hogy mennyi alkalmazott van, nem ok tehetnek a gondokrol, csak elvegzik azt, ami ki van adva feladatnak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  11. Zake mondja:

    @sunyika:
    Ezt úgy mondják mindig az emberek, mintha MMO-nál elvárás lenne, hogy szar legyen a grafika... Azért 5 évet én is eljátszottam vele, és nem is a grafika miatt hagytam abba. Nem a grafika az elsődleges szempont, de az atmoszférához sokat hozzátesz.

    @Charmed:
    Inkább a régi karakterek ütnek most már el a környezettől (ami egyre részletgazdagabb lett), meg az új fajoktól.

    @Headless:
    Szerintem ilyesmiről ne álmodj. Nézd meg a GW2-t, ugyanúgy belelógnak a fegyverek a ruhákba, a pajzsok 15 centire lebegnek melletted, iszonyat bután fogják az egykezes kardokat, stb.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  12. miki111222 mondja:

    Nemtudom lehet hogy csak én vagyok igénytelen, de szerintem a wow-nak max grafikán kifejetten nagyon szép grafikája van, a kevés poligonszámmal is megtudják csinálni a dolgokat szépnek, battlefield 3-as grafikával meg nemis tetszene.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  13. Nilufar mondja:

    @miki111222: Wownak van egy utánozhatatlan
    hangulata. Ezt nálam egyedül a Gw2 tudta hozni eddig. Pedig kb. minden mmo szebb volt a Wownál,amit kipróbáltam.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  14. A.H.R. mondja:

    Nagyon remélem, hogy a változtatások, csak csiszolgatások lesznek ( egy 6 vonalból álló rész 12 vonalból fog állni, stb.) Nem szeretnék valami girhes zöld félelf utánzatot az ork lányom helyett, vagy a törpöm helyett valami animés beütésű kiscsajt.

    A szemszín kiválasztást viszont berakhatnák külön választható pontnak kari kreálásnál. Egyébként pár plussz új arc és feature jöhetne mindegyik régi fajhoz, pl trolloknál külön lehetne választani arcfestést és agyarat, troll csajok is kaphatnának festést, nightelf csókák is kaphatnának arctetkót, tauren bikáknál is külön szedhetnék a szakállat, (esetleg piercing színének kiválasztása), undeadeknél külön opciónak, hogy legyen-e szeme vagy ne, vagy egy legyen, pár variáció a testen a kirohadt részekre stb. Én pl ilyen "apróságoknak" tudnék örülni kari update terén 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  15. Ensomhet mondja:

    Nem polygonszám a lényeg, hanem hogy milyen a mozgásuk, mennyire jól következnek egymásból a mozdulatok. Ott volt pl. az Aion, hiába lehetett kis túlzással(?) a szemöldökszőrszámot is beállítani, annyira szerencsétlen volt az egész, hogy 20 perc után töröltem is. Persze lehetne a régi karaktereken javítani, pl. a goblinok nagyon szépen meg lettek csinálva, de csak úgy, hogy az eredeti jelleg maradjon meg.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  16. IKFstart mondja:

    szerintem a WoW-nak egyáltalán nem rosszabb a grafikája, mint a GW2-nek, sőt... a modellek nem a legkorszerűbbek, de szerintem nincs velük különösebb baj, a geartől úgy sem látszik a 90%-k...persze azért örülnék egy kis tuningnak

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  17. Eredar mondja:

    @Zake: Nana, ne becsüld le a trollokat 😀 Újra felsírnának azok a tömegek akik lemajompofázták Thrall új modelljét

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  18. Darksoldier mondja:

    "szerintem a WoW-nak egyáltalán nem rosszabb a grafikája, mint a GW2-nek, sőt…"
    Ezen most komolyan nemtudom hogy sirjak vagy nevessek!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  19. sunyika mondja:

    @Darksoldier: De azt azért gondolom más is elismeri, hogy a GW2 addig volt szép kb, amíg képen látta az ember, játék közben a szemem kifolyt az elmosódott rajzolt tájat nézegetve (maxon volt minden). Olyan mintha witcher 2-znék minimum grafikán. Persze ez volt az egyik utolsó szempont amit figyelembe vettem játék közben.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  20. sientech mondja:

    @Darksoldier: sírj nyugodtan, de van egy olyan fogalom hogy művészi összhatás, amiben a wow olyan szinten van amit nehéz űberelni. de ettől függetlenül azon amin sírni szeretnél semmivel sem rosszabb kijelentés mint az hogy a wow nak "7 éve is iszonyatosan ocsmány" modelljei vannak. sőt az ilyen jólmegmondomjános vélemények még rosszabbak.

    ha pedig elvonatkoztatunk a grafikától, és megnézzük a mozgások folytonosságát, dinamikáját, akkor még lenne mit csiszolni a gw2-n a wow hoz képest.

    szerencsésebb lenne hagyni egymás mellett a két játékot, és kicsit küzdeni az összehasonlítási kényszer ellen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  21. Zake mondja:

    @sientech:
    Mitől is rossz egy vélemény...? Attól hogy SZERINTEM a WoW karakterek nevetségesen rondák, van amiben jobb a grafikája, mint pl. a GW2-nek, ahogy te is írod, ebben egyetértek. Csak azok nem a karakterek skinjei. Egyébként ha már összehasonlításnál tartunk, akkor a WoW karakterek skinjeit a GW 1 karakterivel hasonlítsuk össze, mert a két játék kb. egy időben indult... Igen, az akkori szinthez képest is baltával faragott nyomi skinek jutottak csak a WoW karaktereknek. Ettől szar játék lesz a WoW? Nem, ki mondott ilyet...? Csak azt nem értem, hogy már több grafikai ráncfelvarráson esett át a játék, de pont a karakterekre nem jut idő meg energia, és szerintem már kilógnak a mostani részletgazdagabb WoW-grafikából.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  22. Zake mondja:

    @sunyika:
    Nem tudom neked mitől folyik ki a szemed, szerintem most is szép a GW2, végre EMBERNEK kinéző embereket(/nornokat) látok, és felüdülés a táj is a rajzfilmes stílus után (mondjuk a GW2-es stílus is olyan, hogy vagy bejön valakinek, vagy nem). Persze nem ANNYIRA überszép, mint ahogy azt hype-olták, de nem értem, hogy ki mit látott az előzetes képeken meg videókon, mert én azt láttam, hogy úgy fog kinézni, ahogy most kinéz... Lehet hogy jobb a szemem, mint másnak, bár szerintem csak annyi, hogy nem hordok rózsaszín napszemüveget.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  23. Nilufar mondja:

    @sientech: Művészi ősszhatás. :) trololo Szerintem tényleg ne hasonlítsuk össze a két játékot mert a Wow baromira _rosszul_ fog ebből kijönni. Sajnos az a nagy helyzet, hogy a Gw2-nek nem csak modernebb és részletesebb a grafikája, hanem bizony a terültek sokkal nagyobb gonddal és nagyobb fantáziával vannak összerakva. Példa erre: Ha egy forsaken encampmentet láttam Northrenden akkor kb. láttam az összeset. Csak annyi a különbség, hogy a quest adó és a vendorok közé 3-4 vagy mondjuk 5-6 lila házat rakott a Blizzard. Vagy ott vannak a human fortressek, amit odanyomnak minden nagyobb allys bázisra és ugyanúgy néz ki mindegyik. A Gw2-ben ez úgy néz ki, ha egy human kis városban humanokra jellemző házakat kell egymás mellé pakolni, akkor az egyik pisztáciazöld és két emeletes ház a másik meg piros színű és három emeletes. A harmadikról meg félig lejött már a vakolat és borostyán borítja. A kis falvaknál is van, amelyik kör alakú mert egy nagy fa köré épült az egész település. Másiknál meg elszórtan helyezkednek el mert kukorica földek veszik körbe őket. A tájakon futkározva meg kb. 20 másodpercenként jön szembe egy olyan vmi. amire érdemes screenshotot nyomni. Pont a művészi összhatást felhozni, mint a Gw2 gyenge pontját nevetséges. Én is szeretem a Wowot a világát, a Gw2 semmivel se jobb mmo nála, sőt sok dolog van, amivel a Gw2 nem tud versenyezni, de azért mindennek van 1 határa. Might and Magic rpg széria nagy kedvencem a mai napig annak is meg van a maga hangulata de nem akarom bemesélni magamnak, hogy szebb, mint a Skyrim.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  24. Attila mondja:

    Örültem, hogy eddig nem mentünk el abba az irányba, hogy elkezdjük összehasonlítgatni meg versenyezteti a két játékot. Garantálom, hogy ez a jövőben is így lesz itt.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  25. Baci mondja:

    @Nilufar: Ne felejtsd, hogy a WoW a Warcraft világára épül! Leginkább a hároméra és ha ott építettél egy Barackot vagy Farmot akkor az biza ugyan úgy nézett ki, mint az a kettő amit előtte húztál fel.

    Másoknak: Ne keverjétek már a modellt a skinnel légyszi! A model az a 3 dimenziós "váz" ahogy a karakter kinéz, a skin meg a "bőr" amit ráhúznak, az csak egy kép.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  26. sientech mondja:

    @Nilufar: ne haragudj, de kár volt ilyen hosszan reagálni valamire, amit én NEM írtam. olvasd el még egyszer, figyelmesen, még ott van pár sorral fentebb.

    "Pont a művészi összhatást felhozni, mint a Gw2 gyenge pontját nevetséges."

    mekkora szerencse hogy még véletlenül se írtam ilyet. a gw2 szép. én amit írtam arra volt válasz, hogy a wow ocsmány. bocsi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  27. zska26 mondja:

    @Baci: Nekem nagyon tetszik a Warcraft stílusa,de azért az nem tekinthető túl komoly érvnek szerintem,hogy egy RTSben is ugyanolyanok az épületek.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑