WARCRAFT palaforums

Készült 2016. július 20. | írta Roodie

28

Világvége – prepatch edition

Itt a világvége! Legalábbis a hivatalos fórumok class szekciói szerint.  Ma rápillantottam, és sokkolt, amit láttam… A prot paladinok hullanak instákban, mint a legyek! A retrit tönkretették! A holy gyenge! A rugó minden spece vagy játszhatatlan, vagy használhatatlan! A BM hunter unalmas! A survival hunter képtelen bármit túlélni! A fury warrior buta! Az arms is buta! A Blizzard is buta! Az enhancement sámánt is tönkretették! Az elemental sámán mindig is rossz volt, de most még rosszabb! Az egész játék buta! Elvették a totemeimet, elvették a (x random képesség bármelyik class készletéből) skillt, innentől én nem játszom vele többet! Világvége! Doom!

Nektek hogy tetszenek az új classok?

 

Tetszik(10)Nem tetszik(3)

Tags:


  • http://frostshock.eu/ Astonkacser

    A papomra rápillantottam most, nekem elég jónak tűnik. Ötletes benne az insanity mechanika. De persze ettől most az egész kábé teljesen más lett. Balansz problémák lesznek, amik jó hogy még most kiderülnek, legalább Legionig javítják.

    A fórumokon meg mindig megy a sírás amúgy is, most csak több a változtatás ergó több a sírás-rívás. A változás nehéz. Miért kell a dolgoknak mindig változni?

    Tetszik(1)Nem tetszik(2)
    • rilo

      Nem hiszem hogy a lvl 110-es balancet a lvl 100-as állapotoktól függően kellene belőni. Nem logoltam még ma be, de pl: PTR en játszottam assa rugóval, nagyon op volt, pvp-ben pár sec alatt lehetett kivégezni vele néhány classt. Míg pl a betaban közel se ennyire erős. Szokásos prepatch helyzett, hogy vannak classok akik sokkal erősebbek a többinél, persze ezen lehet balanceolni, de nem hiszem hogy a Blizz-t érdekli a jelenlegi állapot, amikor az egész úgyis megint megváltozik ahogy kijön a Legion, megszerezzük az artifact fegyvereinket, unlockoljuk a traiteket stb. Egyszerűen ezek a változtatások nem a jelenlegi elérhető maximális szintre vannak belőve. TLDR: Nem fognak kicsit több mint 1 hónapra balanecolni.

      Tetszik(10)Nem tetszik(0)
      • http://frostshock.eu/ Astonkacser

        Dehogynem! Ha valami unbalanced és használhatatlan 100-as szinten, senkit sem érdekel hogy 110-esen már nem az. Bár abban igazad van, hogy ennek a jelentősége nem túl nagy, hiszen ez a probléma csak szintezéskor jelentkezik, de attól még sok embernek ez teszi ki a játékidejének a nagy részét.

        Tetszik(2)Nem tetszik(9)
        • rilo

          Nem teljesen értek egyet, ha most balanceolnának a classokon az kihatna a class telejsítményére 110 es szinten, az emberek döntő többsége max szinten tolja a legtöbb időt a karakterébe, és nem hiszem hogy fair lenne, ha azért teljesítene alul egy class raiden, vagy pvp ben, mert lvl 100 on op volt ezért nerfelték. Természetesen vannak emberek akikre ez nem igaz, és az ő élményük is fontos, de szerintem ők nemigazán versengenek instában, vagy pvpznek fejlődés közben, így nem is igazán vannak tudatában azzal hogy a classuk hogy teljesít a többi classhoz képest.

          Tetszik(0)Nem tetszik(1)
        • http://eu.battle.net/wow/en/character/Arathor/Faralethx/advanced Faraleth

          de ne felejtsd el azt sem, hogy azért a 100-110-re szintezésnél (vagy bármelyik kieg eleji szintezés) teljesen mindegy casual pistinek (neki teszi ki a játék nagyrészét), hogy a warlocknál a Demonology most 15%-al nagyobb dps, mint az Affliction 20-as Mythic raidben, hiszen :
          1) ő solozik (legjobb példa a hunter ide, raiden MM lett a tutkó, de nem hiszem, hogy egy casual pet nélküli hunter speccen szintezne, arra ott a bm)
          2) úgyis a legkényelmesebb specet választja, amivel leginkább szeret játszani - hiszen nincs kötelező versengés a méteren.
          a hcknak meg oly mindegy, ők tudják, hogy ez egy rövid átmeneti állapot.

          Tetszik(6)Nem tetszik(0)
  • Hisztigép

    Nem teljesen a class témához szólnék, de pár mondatban összefoglalnám a "sokkot" amit kaptam ma beloggoláskor:
    1. Az új "gyári" name plate rendszer egy rakás szar, maga a name plate is fos, de ráadásul nem úgy működik mint régen, azaz rangen belül mutatja a nevet és a platet. Most a név kilométerekről is látszik, ha meg kikapcsolom a neveket akkor csak a plate látszik név nélkül, nagyon bosszantó.
    2. A night elf old ch modellek, mozgások nem működnek.
    3. A chopperek idle hangja sokkal halkabb (igen, engem ez bosszant) 🙂
    4. Az fps megint csökkent, végigzongoráztam a beállításokat, de nem sikerült egy egészséges kompromisszumot kötni, ráadásul megint rángat forduláskor (fps spike mikor forgatod a kamerát).
    5. A ch tabon nem látom a sebességet, kevéssé informatív.
    Ezek nem bugok(szerintem), tehát vélhetően együtt kell majd élni velük.
    A class változtatások között is vannak gyomorbavágó dolgok, de ezek többnyire szubjektív elemek, másrészt mindig fáj, ha az eddigi bevált rendszert felborítják, erről tehát nem mondanék pro és kontra semmit, egyelőre...
    Jah igen, a fent maradó időre gyak. a garrisonozás felesleges lett, ez eléggé fájdalmas.

    Tetszik(5)Nem tetszik(3)
    • Azie

      Akkor a nameplate olyan lehet, mint mgt-ben volt a bug, hogy a lenti mobok hp csíkját is mutatta, pedig ugye messze voltak és nem tudtad őket targetelni sem. 🙁

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • https://battle.net/recruit/X6PXJJLMR8 Khas Dylar

    Hetedik kiegészítő és az emberek még mindig nem tanulták meg, hogy prepatch idején minden inbalance... ez igazából lenyűgözne, ha szociológus lennék, de sajnos csak programozó vagyok... 😀

    Viszont a guildem class fórumán a főwarlockunk írt egy érdekeset. Előre elnézést, ha rosszul transzferálom az infót, nem értek a lockokhoz.

    Szóval az van állítólag, hogy a warlock class trinket (http://www.wowhead.com/item=124522/fragment-of-the-dark-star) úgy szórja az impeket, mint nagyanyám a kereszteket a vasárnapi misén. Emellé az átdolgozott Hand of Gul'dan spell (http://www.wowhead.com/spell=196282/hand-of-guldan) is idéz egy kevés impet. Az Empower Demons miatt az impek baromi gyorsan támadnak. A Demonbolt nincs cap-elve, minden démon növeli a sebzését. Ez a kombó nagyjából 1 mp-nként idéz egy impet. A demo warlockok sebzése állítólag nagyon elszállt emiatt, gyakorlatilag minél hosszabb a fight, annál nagyobb lesz a DPS-e.

    Tetszik(9)Nem tetszik(0)
    • http://eu.battle.net/wow/en/character/Arathor/Faralethx/advanced Faraleth

      így igaz, a 4es bonus+fragmentes demo lock szembe köpi a teljes raidet most.
      és ezzel nem kell foglalkozni, hiszen 40 nap múlva eltűnik a setbonusod és a trinketed, és újra mehet vissza az affli raidre, destro minden másra.

      Tetszik(3)Nem tetszik(0)
  • Hatba

    Engem az bosszant hogy 2015+1 van, de még mindig nincsenek szélesvásznú töltőképernyők.

    Tetszik(28)Nem tetszik(1)
  • Bakterbacs1

    Lehet hülye a kérdés, de a mostani talentek és speccek lvl 110 re vannak optimalizálva nem? Tehát lvl 100 on nyilván másképp működnek.

    Nekem a warri nagyon tetszett az arms és a fury is. A legidegesítőbb dolog még mindig a druida, az atom heallel meg blinkkel meg mindenből kijövök elszaladok felhealelem magamat vagy bemegyek maciba oszt cső játékával...
    Egy kellemes druida nerfet aztán sírást néznék meg legszívesebben, amúgy király!

    Nekem pont a PTR hozta meg újra a kedvem a wowhoz és a légióhoz!

    Tetszik(4)Nem tetszik(4)
  • Saturas

    "A prot paladinok hullanak instákban"

    Ugye csak a kedves fórumozó egy kevéssé tehetséges játékos és ez nem igaz? Ugye?

    Tetszik(3)Nem tetszik(0)
  • Azie

    Én felmentem a hétvégén ptr-re a nagy folt előtt. Ami szemet szúrt, az a karakterek darabos mozgása és a dupla fegyveres támadások animációinak az esetlensége. Azt hittem, az elbaszott human mozgásra és high texture-fejekre nem tudnak rátromfolni a játék kinézetében. 🙁 Még nagyobb baj, hogy még mindig nincs bétakulcsom.

    Tetszik(1)Nem tetszik(1)
  • http://eu.battle.net/wow/en/character/Arathor/Faralethx/advanced Faraleth

    ez egy bughalmaz! 4 óra alatt több buggal találkoztam, mint az elmúlt évek alatt összesen ............
    néhány példa, ami roppant irritáló:
    -Burning rush leszedi a demon hpját, de olyan szinten, hogy 10 sec futás után 5 secig megy a felguardba a Health funnel
    -néha random modon eltűnik a Command demon bug - ezzel mondjuk elbukod insta közben a bindelt aoed, a Felstormot. (barra klikkelve ok, de hát ki klikkel még 2016ban?)
    -timewalking utolsó boss előtt elkezdett lagolni, majd kidcztünk. egyből visszaengedett, de az insta elejére rakott, az insta resetelve volt, nem voltunk groupban és még egy deserter buff is járt mellé.
    -a karakterek mozgása nagyon darabos, noha végig 90 fps fölött vagyok, ha solo a kontent, de mégis a karakter animációi szaggatnak (csak az!).
    -néha a lock bent marad a cast animációban, és úgy fut tovább, hogy fent van mindkét keze, az oldala kifordulva.
    -nameplatek raiden/instán belül felvillannak a bejáratban, és végig ott lebegnek a bossoké

    Tetszik(5)Nem tetszik(0)
    • http://eu.battle.net/wow/en/character/Arathor/Faralethx/advanced Faraleth

      -ez most jött: a kamera csak úgy kifordul 90-120 fokkal, és úgy is marad, a karakter derékből kitörve egy csúnya gerincsérvvel. logout oldja csak meg

      Tetszik(5)Nem tetszik(1)
  • Harka12

    Srácok ez a játék évről évre primitívebb, nem tűnik fel senkinek hogy ez szándékos? Hol lehet fejlődésnek hívni azt, amit a Legion hoz nekünk a karakterekkel? Egyre kisebb a content, az is szarrá nyújtva. A pvp egyre nevetségesebb,a pve unalmasabb(nem érdekel a mythic szint). A karaktereknek már szinte nincs is abilityje. Felléptem bétára, a rugómat kiherélték, a warrior még jobban szét lett nerfelve, és megláttam ezt mindenki egyenlő pvp agyhalált. Mindent összevetve, a játék színvonala egyre gyengébb WOTLK óta, ez a WoD volt az utolsó szög a koporsóba.

    Tetszik(7)Nem tetszik(13)
    • Azie

      Én még bízok az outdoor world és class quest chainekben. Ez az egyetlen vásárlási ok nálam, de nem fogom elkapkodni - kazuár módon minden classt felhúzni 110-re és megcsinálni a chaineket, ez a terv. 😛

      Tetszik(3)Nem tetszik(0)
  • Aranyember

    Nekem eddig minden tetszett a Wod kieg is.Nem vagyok nagy wow veterán de mikor ma bejött ez a patch ès eltelt fèl óra mire arra gondoltam megpróbálom a prowing grounds tank gold-ot. Mèg nem sikerült megcsinálni de már régen próbáltam ès mostmár nem ilvl650 és cuccaim vannak.Prot pala vagyok talenteket elosztottam de a ezüstet se bírtam mert mindig meghaltam !! Mikor már azt règen megcsináltam !! Mintha páncèl nélkül lennèk nagyon gyorsan meghalok egyszer se tapasztaltam,pedig a goldba is mindig az volt a gond hogy a panda meghal de èn soha !!most meg 3 ütès vagyok .nagyon vártam hogy majd jöjjö a legion de most teljesen elment tőle a kedvem mèg jó h nem vettem meg mer új transmog ide vagy oda mièrt lettem egy lúzer akit mindenki lever ???

    Tetszik(2)Nem tetszik(1)
    • Harka12

      Erre kár alapozni mivel a jelenlegi "balance" az 110re van beállítva. Legionbe nyilván teljesíthető szint lesz ha elég ügyes vagy. Én azért sipákolok mert toltam bétát és valljuk be, a játék gyökere megvan, lesz még korrigálva de az már semmi. Ezt kapjuk és kész, ezért nem veszem meg.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • moonrain

    Nameplate az kabare.

    Rugoval zuztam egy 3 orat. Assa es sub sebzese atombrutal. Foleg assa irgalmatlan burstot tud de lfr alapjan mindenkinek nott a sebzese sztem. Outlawt meg nem neztem.
    Viszont rugo survi kepessegei kiherelve - ertsd elvettek oket. Mobot immobilizeban tartani nem lehet mar, max 1-et. Van egy evasion aztan szeva. Gyakorlatban visszatertunk a vanilla papir-rugojahoz. Ez sztem +++ (a nem-combat cc hianya mar kevesbe)

    Ami viszont gondot okoz. A harci animaciokhoz a hangok. Te josagos eg. Ezt egy konyhaban vettek fel mirofonos walkmannal. Komolyan mondom 10p utan ki kellett iktatnom a teljes sound reszt, ami azert nagyon gaz.

    Tetszik(2)Nem tetszik(0)
    • Azie

      Valami furcsa volt az animációk mellett, de nem tudatosult, hogy mi is az: hát igen, a hangok, valami nem kerek. Dummyknál próbálgattam több melee classt is, és kb olyan volt, mintha bozótvágókkal vagy husángokkal suhintgatnának 20-30-an egy ólban.

      Tetszik(2)Nem tetszik(0)
  • pinkyz

    Szokásos. Még nem volt, hogy haldoklik a wow.
    Tapasztalataim kettősek a patch kapcsán.
    Egyrészt bosszankodtam mert lényegében semmit nem kaptunk, se pre-event, se démonhunter, csak az új class változások meg a transmorf.
    Másrészt próbálgattam a classokat és azt fedeztem fel hogy kicsit a régi mechanikák jöttek vissza. Mármint úgy értem hogy most sok esetben nem működik hogy behúzok 10 mobot és lehentelem, jobban oda kell figyelni.
    Ez vonatkozik a prot-palára is. Bétában op, itt visszavettek kicsit plusz nem lvl100-ra van balancolva. Felhúztam 0-ról egy warriort az elmúlt hetekben, és azt vettem észre minden tank rohan előre és hentel ha nem healelik ki akkor szar a healer. Ez most még kevésbé működik, meg kell gondolni hogy behúzok-e 2-3 gruppot egyszerre instában, de soloban is.
    Nekem tetszik az új class változások, pár dolog furcsa, és vannak animáció és egyéb gondok bugok, de ezek lényegtelenek.
    Nem a classok buták hanem a játékos, mert úgy akar játszani mint előtte bután.
    Még sok változás lesz és majd 110-en meglátjuk hogy működik, addig is mindenkinek ajánlom szedjen nyugtatót, ha instázna/raidelne. 😀

    Tetszik(10)Nem tetszik(1)
  • zenton

    Az én véleményem a következő:
    - először is fck blizzard, tényleg ki kellett venni a régi animációkat? Nem volt annak a hatalmas teamnek erőforrása hozzáigazítani a régi modellekhez az új animációkat? Eddig sikerült... Nem véletlenül voltak kikapcsolva az új Modellek Wod alatt is. Mintha cartoon network-ot nézne az ember komolyan...
    - lehet, hogy bug, de nekem vmiért a 8 giga ram is 80-98%-on pörög. Lehet ma már jobb lesz.

    WARNING! innentől főleg PvP related wall of text jön:
    - paladin: egész jó lett, a skillcap definitely nagyobb lett. Retri megint melee, a dmg kompozíció/healing jó. Talán lehetne kicsit tankosabb és inkább sebezzen az absorb/holy wrath kevesebbet (utóbbi sebezhetné a 3-adát, 1 perces cd-vel). Az autobubble viszont elég retard-proof. Elvenni a holypower a holytól és visszaadni az aurákat az egyik legjobb változás. Az egész classnak kicsit TBC feelingje van, aminek én személy szerint kifejezetten örülök.
    - mage: frostnak túl sok setup kell h csináljon is vmi dmg-et, a Deep Freeze pruninghoz csak gratulálni tudok. Agyhalott lett az egész spec. Melee ellen még lehet is vmit bohóckodni, de caster ellen...Vmi mongoloid burst kombóban képzelhető el a frost ezután. Fire elég furcsa, arcane-t meg nem érdemes próbálgatni artifact ability nélkül.
    - wwmonk: a chi orbit lesz elvileg a nyerő 110-en, 100-on elég gyengusz, de a punch érdekesebb amúgy is. A dmg jó, a skillcap is helyén van (ww mindig is eléggé skillcapped volt úgy önmagában), a heal nem túl rózsás. Ami nem tetszik, hogy tankolni nem igazán lehet és sokat kell menekülni hogy healelje, illetve hogy kb a legsweep körül forog minden. Egyébként ha túlélsz a második (vagy biztosan, a harmadik) legsweep-ig, akkor nyertél.
    - feral: hibridekből a shadow-val együtt neki van a legnagyobb offheal. Kell kitolgatni, formot váltani, a cica elég puha, nincs rake stun (amit be sem lett volna szabad tenni a játékba), a dmg jó. 100-on eléggé balancos.
    - affli: jó dmg, elég erős offheal, dmg-et jól bírja, a gate és a teleport együtt sok.. SL/SL feeling.
    - demo: 110-en gondolom nem fogja permanensen egy óvodás csoport kísérni
    - hunter: még Outland szerveren sem volt most sok online, nem tudtam duelezni velük
    - dk: frostnak van kb 2 gombja, unholy pet néha furcsán viselkedik
    - priest: shadow elég stabil, újra castol és sebez vele, insanity-t dícsérik. Habár 3 papom van, sosem voltam kifjezetett shadow player, de elég jónak tűnik, duelben elég nehéz felpofozni (shadow mending + shield). Disc viszont... Nem bírok napirendre térni felette. Úgy értem a skillcap sehol nincs. Oké, nagyszerű, h dmg meg atonement, de egyrészt smite smite? Penance pvp-ben healelni kell, nincs mending van helyette plea (tényleg? non-cd instant heal?), nincs flash heal, nincs mind blast (nem úgy volt, h visszakapjuk?), shield cd nem jó ötlet, legalábbis nem így (inkább legyen 2-3 charge-ja), nincs death.. eléggé torzszülött lett ez a spec.
    - rugó: combatban (vagy mi az új neve) pozitívan csalódtam, lehet ügyeskedni a buffokkal, a burst of speedet már 3 éve ki kellett volna a játékból, kicsit ez is TBC feeling. Viszont nincs gouge/blind/garrote stb (azaz el van osztva a speccek között), a class számomra halott wotlk óta.
    - arms: 110-en gondolom a mortal strike fog is valamit sebezni a semmin kívül. Meg úgy minden más ability-je.
    - resto sámán: nem értem miért kell ezt az echo of the elements-et erölteteni + kár, hogy az earth shield már pvp talent lesz (de legalább lesz...). egyébként maradt minden a régi csak kevesebb gombbal.
    - resto druid: meglepő, de tier1 healer lesz megint, szinte semmit nem változott a heal style. a ciklon vs unbreakable root meg a thorns vs druid of the claw érdekes lesz

    Elsőre ezekre tudtam ránézni/játszani/duelezni ellene. Összességében pozitív, hogy többet kell castolni, hogy castolt spellek csinálnak dmg-et, kevesebb a stun/gap closer. Kicsit TBC feelingje van a dolognak. De azért van bőven hiányosság/pontenciális probléma - ilyen pl h alig van gombod az action baron, cd stacking még mindig játszik, skillcap rengeteg classnál a béka segge alatt van.
    Meglátjuk milyen lesz 110-en.

    Tetszik(4)Nem tetszik(0)
  • Eshi

    Ezek eddig hol voltak? Oké, hogy nincs mindenkinek béta hozzáférése de a class változásokról hónapok óta lehet tudni és PTR-re pedig mindenki felmehetett. Most már késő sírni, innentől nagy revampolás nem lesz, minden alap le van fektetve a kieghez, már csak finomhangolni van idejük. Ha ezt el akarták kerülni akkor már a béta elején neki kellett volna állni nyavalyogni (abban pl teljesen egyet értek, hogy irreálisan sok képességet vesztettünk el, tök üres az action barom amin régen el sem fértem...). Sajnos azonban ha az emberek ennyire nem néztek utána és nem foglalkoztak azzal, hogy merre megy ez az egész akkor így jártak, nem lehet erre mást mondani. Késő bánat.

    Tetszik(2)Nem tetszik(0)
    • rilo

      Nem értem ezt az óriási problémát a kevesebb ablitykkel kapcsolatban. BC-ben, mindenki kedvenc kiegészítőjében kb ugyanennyi, ha nem kevesebb volt. A nagyon utált, és sokak szerint a WoW haldoklását elindító cataclysm, panda, wod, alatt jött be ez a rengeteg ability. Akkor most hogy is van ez?

      Tetszik(1)Nem tetszik(0)
      • http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Skaven/advanced skaven

        BC-ben meg javaban downrankoltunk, szoval siman kint volt egy spellbol akar harom is, ha olyan cuccal jatszottal.

        Tetszik(1)Nem tetszik(0)
        • Azie

          pl. sámánnal 🙂

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • zenton

      @Eshi
      Már bétában sem változtatnak mayor koncepciókat wotlk óta. Hiába volt nem egy helyről feedback, h ez így nem lesz jó, bétában már rég késő volt (sőt, már alfa végén is)

      @rilo
      Csak épp az a nem mind1, hogy melyik abilityk voltak bent. Szinte az összes utility spell prune-olva lett, és itt ez a baj. Csak a frost mage, utility spellek példája:
      Frost Ward, Fire Ward, Mana shield, Scorch (interrupt tankolásra), Arcane Missile (channel - los, vanish break stb), Cold Snap, Summon Water elemental/Freeze (mivel úgyis a lonely wintert fogjuk használni legion-ben), Rank1 frostbolt, mana gem, Evocation, 3 mage Armor (általában 2 között switch-elgettél). ..És ez az általad említett TBC. Vagy arm warrior ability set 3 stance-re + az 1h/shield abilityk. Sorolhatnám.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑