WARCRAFT 22482-legion-previews-class-halls-valsharah-darkheart-thicket-black-rook-hold

Készült 2016. december 12. | írta Hancu

31

Mythic plusz HÚSZ

Tessék, december közepéig kellett várni erre a world firstre: a Serenity és a FatSharkYes tagjaiból verbuválódott csapat időre megcsinált egy 20 keystone-os mythic dungeont. A helyszín Darkheart Thicket, a felállás paladin tank, druid healer, hunter/sámán/demonhunter dps-brigád, itemlevel fejenként 888-890 körül. A hangot vegye le, akit zavar a billentyűzet folyamatos csapkodása.

 

Tetszik(6)Nem tetszik(0)


  • Tibor Sipos

    A tank tol akkora dps-t mint én a mainemmel. D:

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • MirmiX

    Fantörpikus!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Klapiklapp

    Ami kimaradt ,hogy healert leszamitva mindeniknek 40+ traitje van. Shamannak 45. GG WP

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Naliviel

    Ma mennek tovább 21-es Azsharára, szerintük menni fog. Azért egy +21 Arcwayt inkább megnéznék... 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Zka77

      Vagy +21 tyrannical CoS 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Ez a valódi (legit) world first, de a kínaiak feneke nagyon sípol, hogy náluk már lement egy 20-as korábban.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szabolcs Galambos

    Még mindig nem jön át nekem, hogy a gearstack az miért skill?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Klapiklapp

      Csinalj 10est 850-be. Ugyanaz , te nem tudnad megcsinalni ok igen

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Cordite

        Biztosan ha te mondod! /Amen

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Farkas Péter

        Ez így tévedés.
        Haverral alt karival ami 853 / 852 volt végig vittük időre (jó maradt 10 sec :D) a 10-est, szóval nem kell ahhoz túl nagy gear se.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Ensomhet

      A skill az, hogy szinte csak annyi sebzést kapnak be, ami teljesen elkerülhetetlen, és healerként nem azzal kell szopnod, hogy a tankon kívül folyamatosan még négy ember életéért küzdj.

      Tetszik(1)Nem tetszik(0)
      • Szabolcs Galambos

        Szóval aminek alapnak kéne lennie, egyesek azt nevezik skillnek. 10 év alatt ami alapképesség volt, az ma már skill ^^ GJ

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Naliviel

          Próbálj ki valamilyen magas mythicet vagy csak nézd meg a videót részletesen. Teljesen abnormális, ami ott történik és nagyon jó csapat koordinációt igényel.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szabolcs Galambos

            értem értem, de tényleg akkora szám, hogy napi X óra játék után (amikor ezt már hivatásként tolod) x hónappal megjelenés után le tudsz valamit tolni a csapattal akikkel évek óta együtt játszol? azt is értem, hogy nekik ez fontos, hogy worldfirst M20 meg minden, csak mégsem jön át, hogy ez olyan nagy dolog. - 2x évesen nekem is fontosak voltak ezek persze, csak negatív vagyok biztos, hogy nem érzem át, hogy +x% hp +x%sebzés miért skill, amikor a player oldalán is +x% ilvl van. Milyen új képességeket kap a boss pl?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • http://eu.battle.net/wow/character/arathor/Faralet/advanced Faraleth

            ha nem olyan nagy dolog, akkor miért van az, hogy Mythic Xaviust és Mythic instát ugyanazon idő óta lehet tolni (sőt talán mythic+-t 1 héttel előtte is lehetett), mégis a m20 és a mX közt van 2-3 hónap eltérés.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Ensomhet

            Én is csak azt tudom mondani, hogy meg kell próbálni, aztán meglátod miért nagy szám. Nem igazán hibázhatsz 28 percen keresztül. Ahogy a régi challenge módokban, úgy itt is a trashpackek a nehezebbek, nem annyira a bossok - látható ahogy az első előtti két medvénél inkább várnak, míg visszajön a trinket, hogy le bírják burstölni. Nyilván számít a gear, de biztos vagyok benne, hogy a játékosok 99%-a ugyanilyen cuccban nem tudná utánuk csinálni. Hogy mi értelme? Például hogy mehetnek tovább próbálni a +21-es Eye of Azshara-t 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szabolcs Galambos

            Na igen, számomra ez a hurrá +1 +1 +1 +1 +1 dolog, ami fura. +n+1-nél ad majd egy titlét vagy vérmókus petet vagy cukimukicsillámpónit, amiről látszik ingame, hogy na ez géza, ez nem +3as mitiket farmol, hanem megvárja a trinketet a medvére? 🙂 Hát emlékeim szerint a régi raidbossoknál sem hibázhattál ~10 percig (tudom 30=/=10). A CM szerintem abból a szempontból igazságosabb volt, hogy egyforma esélyekkel indulhattak neki az emberek, de itt nyilván más volt a cél. Azért remélem kapnak valamit, legalább egy nps-t elneveznek róluk majd. 😉

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Egy kis Emberke

            Az egyenlő esélyeket úgy érted, hogy ki jutott le az új raidbe hamarabb, mert ott tudtál szerezni egy itemet, ami statban ugyanaz, de 2 socket helyett 3 volt rajta.
            Meg légy oly kedves és oszd meg velünk is, hogy melyik régi boss nem engedte meg a hibát? (a régi Arcsi kivételével, mert ott ha valaki meghalt, az tényleg okozhatott egy kollektív temetőből visszafutást)

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szabolcs Galambos

            muru, firefighter de még lehet sorolni azokat, amiknél ha nem az adott 5 player (aki tudta mit kell csinálni) kapta az adott hatást, akkor visszafutás volt.

            a socketes dolog el volt baszva, attól függetlenül viszont sztem csak a tapasztalat számított.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            A nagy különbség az a raid és 5-fős dungeon között, hogy instában egy tank és egy healer van. Magukra vannak utalva, és ha bármelyikük behal, kiesett az az "oszlop".
            Raiden van legalább 2 tank és 3 healer, akik általában be tudnak segíteni egymásnak szükség esetén.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Ensomhet

            Szerintem nem olyan bonyolult ez: azért csinálják, hogy egyrészt bizonyítsák maguknak, hogy meg tudják csinálni, az adott mikrokörnyezetben valamiben a legjobbak lettek (legalábbis engem ez motiválna), másrészt pedig a játék iránt érdeklődők felé van némi hírértéke, ami stream által akár pénzre is váltható.
            A régi CM esetén is meg volt a verseny, hogy melyik csapaté a legjobb idő egy fix nehézségen, BiS gear mellett, itt meg nincs úgymond felső korlát.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Zka77

            Ha jól láttam a twitteres videón a DH nemcsak arra vár, hogy a trinket lejárjon hanem procoltatja és le is cseréli. Beteg mint állat.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • quapaw

            Ilyen kérdésekkel ennyi erővel feszegethetnénk azt is, hogy miért játszunk? Ez egy cél volt számukra, amihez sok energia, idő, erőforrás kellett. Én tisztelem az olyanokat, akik veszik a fáradságot és valami olyat tesznek, amit eddig senki, legyen az bármilyen jelentéktelen esemény. Elvégre az ilyen apró történések sorozata tesz minket elégedetté az életben. Szerintem gratulációt érdemelnek, fölösleges elemezni, hogy mennyire nagy teljesítmény is ez. Ők csinálták először, ennyi. Mindenkinek megvolt a lehetősége.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • H0lyhead

    Szerintem néhányan nem értik pontosan, hogy mi is az, amire páran itt rá akartak világítani a kommentek közt:

    Értjük, hogy nem lehet hibázni, mert kurva nehéz, és a többi. A kérdés számomra is sokkal inkább az, hogy mitől nehezebb ez, mint a Mythic LVL 19, némileg gyengébb gearben?

    Csak röviden:

    X itemlevel - X Mythic level done world 1st
    X+1 itemlevel - X+1 Mythic level done world 1st
    ...etc

    Tehát mi a különbség a két felvázolt eset között? Mert ha csak annyi, hogy ugyanolyan arányban nőtt a playerek dmg/def statja, mint ahogy a mobok képességei erősödtek, akkor abban valóban semmi plusz skill nincs, csak annyi, hogy egy erősebb szett ki lett farmolva a közbenső x hónap alatt, nem?

    Ez eddig csak sima stat scalingnek tűnik, amit az egyik oldalon a dungeon maga elvégez a feljebb állítással, a másik oldalt pedig x idő alatti farmolással pótolnak a playerek. A trait-re szerintem ugyan ez igaz, ez is csak egy mutató, amit fentebb farmolnak, magyarul javítják a számaikat.

    Ez onnantól lenne érdekes, ha elérnék a max kiszerdhető gear-t a csapatok az adott kieg-ben, és onnan derülne ki, hogy ki meddig bír felmászni az adott keretek közt, azaz a max geartől felfelé ki milyen magas mythic szintig tud eljutni?

    Vagy ennyi erővel miért nem az a nagy truváj, hogy ki az a team aki a legótvarabb gearben tudja az adott szintet megcsinálni?

    De bevallom, nem játszom ebben a kiegészítőben, így lehet, hogy csak a mechanikát nem értem. Tehát az lenne a kérdés, hogy mitől nehezebb a Mythic szintlépés a farmolással kiküszöbölhető number scalingen kívűl?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Klapiklapp

      Az a szituacio amit felvazolsz majd utso tier vegen lesz a kiegben de addigis lehet erdekes egy vegtelensegig scalelodo rendszerben feszegetni a hatarokat. Nem mindenki tartja ezt erdekesnek , de attol meg "normalis " emberek elvereznenek 15on is ebben a gearben. A masik meg az ,hogy tudtommal nem linearisan scalelodnek a dungeonok egy pont utan szoval nem tudom milyen %ok voltak a 20asban de 1 loves temetes ahogy a videot neztem.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Cordite

        Prof.Dr.Klapi egy vallást esetleg nem vezetsz be a neved alatt ?

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Klapiklapp

          Klapizmus ... nem is hangzik rosszul

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Ensomhet

            (Klapitalizmus)

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Naliviel

      Sokan azt gondolják, hogy a mythic nehézségével arányosan nő a jutalom gear. Ez abszolút nincs így, nagyjából +15 környékére tenném azt a határt, amit a gear+artifact lefed.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Pefcs

        Valahogy úgy fogalmaznám meg, hogy jelenleg van egy max ilvl korlát, amit el lehet érni. Afölé 7.1-ben nem lehet menni. Míg a M+-nak nincs felső korlátja, ergo van egy szint ami fölött már nem nő a damage, heal, hp, stb. ellenben a nehézség igen.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • PTR

    Nem tudja valaki, hogy ez melyik scrolling combat text addon lehet?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑