WARCRAFT anduin3

Készült 2017. május 11. | írta Norton

48

Készülhetünk egy újabb időutazásra?

Vajon mi vár ránk Arguson? És hogyan folytatódik a történet 7.3 után? Most látjuk utoljára az ismert világunkat? Talán igen.

Van egy nagy gond a lore cikkekkel. Ha nem egy olyan tudású ember írja őket, aki minimum Wolverine vagy Gitta génjeit örökölte könnyen belenyúlhat a darázsfészekbe. Én is ilyen ember vagyok, ezért előre is elnézést azokért a tévedésekért, melyek lexikális hiányosságaimból fakadnak. Mentségemre legyen mondva: hozott anyagból dolgozom… és, hát… érdekes a sztori.

Az elmúlt időben két érdekes lore posztra bukkantam redditen. Lionharte jegyzi mindkét ötletelést, az egyikben a 7.3 utáni eseményekről gondolkodik, a másikban pedig felsorolja a szóba jöhető “bad guy” karaktereket. Az ilyen spontán posztokból igazi gyöngyszemek szoktak születni, és csap arcon minket a felismerés: “Bazzeg, összeállt a kép!” vagy “Na, be is sz.rok, ha így elrontják…

A lore-t felhasználva megpróbálom bizonyítani az elméletet: már megint “időutazni fogunk” és ebből akár még egy kisebb/nagyobb Azeroth revamp is lehet?

Ettől a ponttól SPOILER veszély van! Ha ez téged zavar, akkor ne olvass tovább.

Felvezetés: az öreg Anduin

anduin

Néhány héttel ezelőtt bekerült a játékba egy Anduin quest line, amiben elvisszük Varian üzenetét Stormwindbe, majd pedig elkísérjük az ifjú királyt a Broken Shore csatatérre, ahol magához veszi Shalamayne-t, az apja legendás fegyverét. A rövid történet és a befejező cinematic megmagyaráz és helyére tesz néhány dolgot. Most már tudjuk, hogy a régebben megjelent Anduin képregény ezek után a történések után kezdődik. Ha felelevenítjük a képregényt, eszünkbe jut, hogy Anduin Exodarban van Velennel és valami végső ütközetre készülnek. Valami mégsem klappol, hiszen Anduin ránézésre 40-50 évet öregedett. És – most tessék figyelni – minden jel szerint utánunk jön az Argusra, hogy megvívja a végső csatát.
Szedjük össze, amit tudunk:

  • A 7.3-as patch Argusra visz minket. Ezt tudjuk.
  • Jön velünk Illidan is, mert ő a kiválasztott, ezt is tudjuk.
  • Turalyon és Alleria már az Arguson vannak (várnak minket). Ezt az Aratornak küldött üzenetükből tudjuk, amit a Light’s Heartba helyeztek.
  • Anduin valamiért már öreg amikor a Legió elleni döntő ütközetre készül.
  • Exodar, a draenei főváros Argusra utazik. A jelek szerint Anduin pedig rajta lesz az űrhajón.

A fenti tények pedig azt engedi sejtetni, hogy egy jó kis időutazásos dologban lesz megint részünk. Máris megmagyarázom…

Kezdjük a végével: Mindenki tudja, hogy Exodar egy űrhajó. A draenei faj menekült el vele Draenorról, de Azerothon lezuhant a hajó. Ha megcsináltad a Light’s Hearth quest chaint, akkor biztosan emlékszel, hogy a végén Velen a fiával harcol és megöli őt. A legtöbb játékos elteleportál amint kész a quest, azonban ha egy kicsit tovább maradsz egy érdekes és jelen helyzetben nagyon fontos beszélgetés tanúja lehetsz ezen videó végén.

Velen Grand Artificier Romuul megkeresésével bíz meg bennünket. Exodar javítási munkálatait bízza rá, ugyanis… hazamennek… az Argusra. És – az akkor már idős – Anduin a képregény szerint utánunk fog jönni az Exodarral. De mégis hogy oldjuk fel ezt a fiatal vs. öreg Anduin problémát? Hogy telhet el 50 év a 7.2/7.3-as patch ideje alatt?

Argus és az idő – az 50 év magyarázata

Gyorsan tisztázzunk két dolgot az egyszerűség kedvéért:

Argus: A Twisting Nether és a valós univerzum határán egyensúlyozó világ.
Twisting Nether: A démonok otthona, blablabla, káosz és pusztulás blablabla. Ha megölsz egy démont itt újjászületik és visszajön kísérteni álmodban, blablabla. Amit viszont fontos tudni a Twisting Netherről, hogy 1. ha itt ölsz meg egy démont, akkor végleg meghal, és 2. a Twisting Nether időtlen, azaz az idő nem telik. Nincs éhség, nincs szomjúság, nem működnek a természetes gyógyítások, sem a mérgek. Olyan, hogy életkor, ott nem létezik.

” The Twisting Nether is timeless. Age, hunger, thirst, poison, and natural healing do not function in the Twisting Nether”

 

Erre magában a játékban is van bizonyíték, mégpedig a Turalyon és Alleria üzenete fiuknak, Aratornak. A paladin Order Hall kampányból megtudhatjuk, hogy Turalyon és Alleria éppen az Arguson harcol a Légióval. Immár 1000 éve!!!



 

Emlékezzünk viszont, hogy Turalyon és Alleria csupán csak 20 éve tűntek el. Ez tehát a bizonyíték, arra, hogy másként telik (vagy nem telik) az idő Azerothon és a Twisting Netherben. Ha érdekel a  két harcos története többet tudhatsz meg róluk itt és itt és itt.

Az üzenetben egyébként elmondják, hogy elvesztették a harcot, és, hogy három tábornokkal kell végezni, mielőtt Sargerassal megküzdhetnénk. Ez a három tábornok: Balnazzar, Gul’dan és Kil’Jaeden. Gul’dant Illidan öli meg Nightholdban. Kil’Jaeden Tomb of Sargeras utolsó bossa. Balnazzart pedig a priest Order Hall kampányban öljük meg, amikor Balnazzar megtámadja a priestek templomát. KJ és Balnazzar végleg meghalnak, mert mindkét démont a Twisting Netherben öljük meg, tehát nem születnek újjá. A KJ harc helyszínét picit lentebb bemutató galériákban látszik a Twisting Nether. Balnazzart pedig a priestek Order Halljában öljük meg, és mivel maga az Order Hall a Twisting Netherben van, ezért csóri démon megszívta.

Szóval: Ott vagyunk, hogy a 7.2-es patchben legyőzzük Kil’Jaedant. Vélhetően a Légió visszavonul Argusra, ezért követjük őket. Bumm, jön a 7.3-as patch. Mi, a hősök azonnal utánuk vetjük magunkat Kil’Jaedan űrhajóját használva. Adatbányászott képek a KJ bossfigh helyszínéről itt és itt. Anduin nem jön velünk, viszont később utánunk jön.

Talán hátramaradt, hogy vigye az ügyeket Stormwindben és közben eltelt 50 év…

Ez a kb 50 évnyi kiesés pont elegendő időt ad a Blizzardnak arra, hogy teljesen átalakítsa Azerothot (igen… ÚGY! MEGINT!). Gondoljunk csak bele, a Cataclysm világégése következtében átalakult zónák és területek régebb óta vannak a játékban, mint ameddig a vanillás területek voltak. Időszerű lenne ismét átalakítani zónákat, hiszen (valljuk be) a világ már unalmas, kihasználatlanok a zónák és valamit kezdeni kellene ezzel a hatalmas területtel megint. Erre tökéletes alkalom lehet egy eddig ismeretlen Old God elszabadulása. Ő átformálná a világot, mire mi visszatérünk a Twisting Netherből (Argusról). Nekünk csak egy pár hónapos world questelés és egy fél órás boss fight volt, itthon viszont eltelt kb 50 év…

Amikor visszatérünk Sargeras legyőzése után valójában időutazást hajtottunk végre. Milyen lesz a világ, mikor visszatérünk? Milyen állapotok fognak uralkodni? Ki vagy kik lesznek (azaz, voltak) az eltelt 50 év kulcsfigurái? Ezzel folytatom legközelebb.

Addig ízlelgessük a lehetőséget: Ilyen időutazásos megoldással milyen lehetőségek nyílnak meg a történetmesélés számára? A következő kiegészítőt felvezető patchben (7.4 vagy 8.0) megtudjuk.

Tetszik(23)Nem tetszik(1)


  • Strayhand

    Egy ilyen időutazás még fun is lenne, csak hanyagolják a WoD-os baromságot a párhuzamos idősíkokkal meg univerzumokkal.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Adi91

      Ott a pont!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • András Erdösi

    ÓÓÓÓÓÓÓ már értem!
    Ha tényleg igaz, amit mondassz, akkor van esély egy Warcraft 4-re!
    Amíg a WoW ment addig nem lehetett W4 a történet miatt. itt viszont van rá 50 év kb hogy ki tudjanak adni egyet.
    Ugyanakkor az is lehet, hogy nem fog telni az idő, csupán Anduin öregszik meg valamiért (mint pl Khadgar).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Krisztián Wiesler

      Pontosan ez jutott nekem is eszembe 😀 Remélem így lesz és lesz Warcraft 4 végre 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • CRA

      Vagyis akkor 2067-ben jön a Warcraft4!!!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bandeetos

    https://uploads.disquscdn.com/images/17b17e87ab54e87df42ae6199ed694d8b3aa6b7f4cd580ac3db20a8364555184.gif

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • majk

    nekem tetszene. csak ne legyenek "párhuzamos idősíkos baromságok". annak kifejezetten örülnék ha a régi területeken és kellene questelni meg visszatérni, tényleg nagyon kihasználatlan a világ

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • https://www.youtube.com/mirmix MirmiX

      Pontosan.Mondjuk ki lehetne vetíteni a wq-kat az egész világra mert ez a beszabályozott kis rész amin lvl 110 en mozogsz így egy baromság,főleg egy mmo-ban.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Serathis

      A Legion ebben a tekintetben a legrégiterületesebb.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Lepkemaci

    Elég nyomós ok kell, hogy ismét egyszerre hozzányúljanak az eddigi kontinensekhez. Kétlem, hogy ez az ok nem technikai jellegű lenne, vagy hogy a lore tenné szükségessé a változásokat.

    Úgy emlékszem, Cataclysm-ben a The Shattering is inkább azért történt, mert a repülés miatt az összes zónát újra kellett tervezni, és láthatóan a köré írt lore támasztotta meg a nagy átalakítást. A vanilla zónák állítólag alkalmatlanok voltak repülésre, helyenként lyukasak voltak, hiszen eredetileg úgysem tervezték, hogy játékos járhat ott valaha, egy csomó modell nem volt felül textúrázva, a láthatatlan ütközési objektumok számtalan helyen hiányoztak, nem megfelelő helyen voltak, vagy nem megfelelő geometriával rendelkeztek, meg egyéb hasonló problémák tették volna tönkre a játékélményt. Mivel amúgy is bele kellett nyúlni minden korábbi területbe, a zónák tartalmait is célszerű volt azzal együtt átdolgozni.

    Szerintem ilyet nem csinálnának újra, csak ha valami nagy játékmechanikai újítás ismét elkerülhetetlenné tenné.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Norton

      Logikus amit mondasz, szerintem se csinálnának még egy teljes revampot. De valamit kezdeni kell a régi területekkel és akarnak is, ezért visz össze-vissza a világban a sok hülye mini holiday.

      Az artifact fegyvereket nem visszük magunkkal a következő kiegbe (max a skint transmogolhatjuk majd). Mondjuk úgy, hogy elveszítjük őket valami okból. Minden kaszt, mindenki elveszíti a legendás, világmegmentő fegyverét, ami akkora erővel bír, hogy csak azt forgatva váltunk elég keménnyé a Legion attack ellen. Erre például lehet valami gandiózus dolgot kitalálni, ami hozhat kisebb/nagyobb revampot.

      Ha mondjuk Nzoth jön fel a föld alól akkor nem kell az egész világot átalakítani, csak mondjuk pár zónát.

      De ha már az artifact elvesztéséről van szó. Kéne csinálni egy "Te hogy fogod elveszteni a tiédet?" posztot. 😀 Biztos poén lenne. Én mondjuk kártyán elbukom az Ashbringert, vagy beleejtem egy szakadékba és leesik a föld gyomrába és pont eltalálja és kinyírja az éppen ébredező Azerothot és game over. Thanks for the subscription. 🙂

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Alastian

        Elég jó eséllyel az Artifactjaink kombinált ereje győzi majd le a kieg endbossát. Cserébe viszont átváltanak epicre és no more trait. Viszont, nagyon szívesen olvasnék még ilyen "ha te döntenéd el miképp veszne oda az artifact" posztokat.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        Azért ez az Artifact is megér egy misét. Sosem kellett anyit farmolni a játékban szerintem, mint most az Artifactet, hogy aztán egy suhintással elvegyék. Túl nagy az effort szerintem amit bele kell tenni, ahhoz, hogy elvegyék. Meg komolyan, mi tudna felülmúlni egy Ashbringert, vagy egy Doomhammert...? Ez a döntés egy vicc.

        @Sok hülye miniholiday: Ezek amúgy érdekelnek bárkit? 😀

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • http://eu.battle.net/wow/character/arathor/Faralêth/advanced Faraleth

          Nem kell felülmúlni. Ha van egy lambod, de összetöröd, és nincs pénz, csak egy opelre, akkor utána az opellel jársz, pedig nem jobb

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Ha van egy lambom, arra kötök casco-t, és legalább egy Mercit veszek abból, amit a biztosító fizet. 🙂 De amúgy, ha már egyszer ennyire sok időt bele kell ölni, akkor nem tartom jogosnak az elvételét. Ennyi az egész.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • http://eu.battle.net/wow/character/arathor/Faralêth/advanced Faraleth

            Vanillában mennyi idöt öltél bele a játékba, mire meglett t3? Fél évvel késöbb egy szaros Karazhan miatt "elvették" -inventorydban maradt, de tmogon kívül 3 kieggel késöbb semmire nem volt jó. Ez a wowhoz tartozik 11 éve

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Serathis

          AP elméletileg a fegyver dropok helyett van. De mondjuk tényleg meg kéne indokolni hogy miért nem visszük a következő kiegbe.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Persze, csak egy fegyverdroppot elég a hét egy napján/estéjén farmolnod, kiesik és kész. Ez meg mindennapos "munkát" igényel. Nagyon nem mindegy a dolog. És miért? Hogy utána ugyanúgy kukázva legyen, mint egy "egy estés" fegyverdropp... Hát, nekem eléggé ellenszeves a dolog.

            De megközelítem máshogy: Még 0-ról 110-re sem tart annyi indeig felmenni, mint amennyi ideig tart egy Artifactet kimaxolni. Nem hogy minden specedre.

            Ilyen alapon a szinteket miért nem veszik el, nem?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Skyfire

            én Firelandsbe 2-3 hónapot vártam amire elkezdhettem gyűjteni mert másnak jobb volt a legó...és miért, hogy kövi kiegbe pihenjen a bankba...régen az volt a gond hogy ez kevés tartalom, de így meg már az a panasz hogy sok...nekem is az off specekkel van a gond, de ez a classok többségét nem érinti, mivel maximum 1-2 specet kell rakni. hát aki mage, rugo vagy hunter az szopja mert a blizzard patchenként játszik ezzel a 3 classal...most hogy a frost fegyóm rendbe van ToS-ba biztos hogy az Arcane lesz a legjobb, csak mert a másik 2 spec már rendbe van téve....

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Azért az egy Legendary fegyver, és nem egyszerű raid dropp 🙂 De ez más kérdés.

            Azt mindenképp tegyük hozzá, hogy a Dragonwrathet sem kellett ennyire szopó módon farmolni, mint most az AP-t. Hetente egyszer elmentél a raidbe, szedted a q itemet, és ennyi. Raiden túl nem voltak questek amik Dragonwrath fragmentet adtak, meg semmi ilyesmi... Egyszer kellett letolnod, és haladtál, most minden nap csinálhatod a sok jobbnál jobb questet, és farmolhatod az AP-t.

            És valóban, ahogy írod, ha olyan class vagy akit körbeszopatnak, akkor duplán szívó, mert új specre is farmolhatod újra az egészet. Nem fér a fejembe, hogy miért nem lehetett minden specre azonos az AP. Vagy ha már így van, akkor miért nincs külön AK minden specre??? Sokkal FUNabb lenne úgy. Vagy nem?

            És persze, tök jó, hogy van "content", de azért a lófasznak is van vége szerintem.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Serathis

            Szerintem simán elvehették volna, a lvl 100 olyan szép kerek 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Nagy Barnabás

      Egy szó: grafika.
      Már a Catás mapok grafikailag nagyon elavultak. Már a BC-vel szebb és igényesebb mapokat kaptunk, de a WotLK hozott kisebb grafikai újítást Northrendre. A Cata is de ezek már mind nagyon régiek és kidolgozatlanabb modellek, textúrák vannak mindenhol. A MoP-tól kezdve már elég jó a graf, hét még most legion-ben.
      A karakter modelleknek sem volt baja, azon kívül hogy rosszabb minőségűek voltak. Ha azt akarják, hogy még évekig fusson a WoW muszáj lesz felujítaniuk a mapokat és minden régi modellt, textúrát.
      Ez elég indok szerintem.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • CRA

        Gigászi munka lehet felújítani akár csak Azerothot, és ha még újra is akarod tervezni, az nem 1-2 nap alatt lesz meg.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Érdekes elképzelés, ami jól továbbvinné a történetet, hogy végül Azeroth "megszületésével" zárulhasson.
    Más fórumokon is olvastam már ezt az időutazós elképzelést, de ott mindig megakadt a téma azon, hogy akkor 7.3-tól kezdve hova teleportálnánk vissza, amikor Azeroth vagy Draenor valamelyik pontjára szól a HS?

    A WoD alatti "időutazás" valójában nem időutazás volt, hiszen időben nem utaztunk. Csak idősíkok között (AzerothDraenor), valamint az adott idősíkban létező világ fizikai pontjai között mozogtunk a játékban. WoD kapcsán mi csak Draenor egy alternatív idősíkjára jutottunk, ahol az orkok nem fogadták el a Légió ajánlatát. "Világidő" szempontjából ugyanott tartott a két idősík. Draenor és Outland egyidős volt, csak utóbbit szétszaggatták a megnyitott portálok.

    A mostani spekuláció szerint viszont míg mi lezavarjuk a Légió elleni háborút, addig Azeroth-on sokkal gyorsabban telne az idő.
    Hogy oldják meg, hogy a "gyorsabb" világba szóló HS-ek ne zavarjanak bele a történetbe?
    Amint elér egy karakter addig a pontig, hogy Argus-ra mehet, akkor elveszti a kötődését a HS? Mage portálok, meg egyéb portálgyártó kütyük nem működnek többé?
    Amint Argus-ra továbbutazik a karakter, onnantól nem térhet vissza Azeroth-ra, csak majd talán a következő kiegészítőben?
    Ha nem szakadna meg minden kapcsolat köztünk és Azeroth között, akkor információnk lenne N'Zoth mesterkedéséről, és "hazaugorhatnánk" helyre tenni. HS és a portálgyártó kütyük mondjuk csak WoW-specifikus dolgok, de a mágusportál az a Warcraft univerzum egyik eleme.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Csaba Nagy

      de, 30 evet utaztunk hatra az idoben, mikor draenorra mentunk.
      MUban miutan ittak mannorothbol, utana meg ki kellett irtani az osszes draeneit, elso haboru, masodik haboru, draenor szetszakad, ez 30ev volt.
      AUban nem ittak mannobol, viszont goblin techet hasznalva (amit garrosh hozott MUbol) sokkal gyorsabban haladtak, mint MUban. igy negy ev telt csak el, mire mi MUbol jottunk oket megrakni

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Szolo

        Blizzard hivatalos adatot nem közölt.
        A http://wow.gamepedia.com/Timeline_(unofficial) járhat a legközelebb az igazsághoz, ahol sok hivataloshoz közeli forrás egybefésülése alapján 2 évet írnak, amennyit az időben vissza ugorhattunk esetleg.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Csaba Nagy

          hat a te forrasod alapjan 33 ev a kulonbseg. main timeline 31bol megyunk -2be. De meg lehet becsulni igen egyszeruen. Az orkok nyitottak a dark portalt X evvel a wow elott, meghalt Llane, a gyermek Varian lett a kiraly. Eltelt X ev, kozben variannek lett egy 10eves fia, o maga meg eltunt. Aztan a wowban eltelt 7ev, Anduin most 17/18 eves. Ezt ket ev alatt osszehozni azert eleg kemeny 😛

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Idővonal paramétere nem lehet negatív érték. 2 évvel azelőtt történt valami, mint hogy megtörtént? 🙂
            Az "alternate timeline -2" azt jelenti, hogy az 2 évvel le van maradva a main timeline idejétől. Szóval amikor a main timeline 100. évet tapossa, akkor az alternate 98. évnél jár csak.
            A számításod ott hibás, hogy egy mi eredeti idővonalunkon történt eseményből következtetsz egy másik idővonal eseményére. Annak az idővonalnak és a mi idővonalunknak két különböző történelme van.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Csaba Nagy

            mar nincs, a mienket ujrairtak chronicle 2ben. csak garroshtol agazik el a story.
            de meg ha kulon tortenelmuk is lenne, az nem valtoztat a tenyen, hogy garrosh 35 evvel ment vissza az idoben, es 2 evvel kesobb nyitotta a portalt a mi oldalunkra. ergo 33 evvel korabbi univerzumba megyunk at

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • pepipapa

            Nem igazan...kisebb elteresek voltak, de alapvetoen ugyanolyan utat jart be mind2, egeszen Garrosh erkezeseig, bizony az eredeti idovonalhoz kepest a multban, akkor amikor az orkok itak volna Mannoroth verebol.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Pefcs

      A HS, a portalok, stb. mind-mind játéktechnikai elemek. Lore szempontjából kvázi lényegtelenek.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Benjámin Kovács

      "de ott mindig megakadt a téma azon, hogy akkor 7.3-tól kezdve hova teleportálnánk vissza, amikor Azeroth vagy Draenor valamelyik pontjára szól a HS?" lol kérlek, ez a Blizzard, és tudjuk, hogy náluk a játékmechanika elsőbséget élvez a logika és a lore előtt. 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • olasz

      Szep es jo. De miert pont 50 ev teljen el mig oda van a harcosok java pusztitani? Lehet csak Velentol kap 1 probatetelt . Vagy attol a szep fenyes naaru tol. Avagy egy old god atka lesz. Es az oregsege csak a vegeredmenye a sikereinek vagy kudarcanak. Avagy nozdormu fajta sarkany ad neki 1 kis tapasztalatot vagy bolcsesseget. Mindenki ugyan azt kombinalja ossze mert 1 valaki ezt leirta. Esetleg akar Sargeras vegso halala elotti atka is lehet h elatkozza. Nem az h 50 evig oda van a nep mert Arathornak azt kuldtek a szulei h evezredek ota harcolnak. A semmi kozepen hogy merik az idot ? Mikor semmi tampont nincs.....

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Will

    Én már annak is örülök hogy végre van FS!-en egy postnak mondható post 🙁 el vagytok tunyulva mostanság Urak =( még több theorycraftot a népnek !

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Don Dondon

    És ha Anduin azért néz ki öregnek, mert egy még ismeretlen questlineban lehúz pár műszakot BKV Zrt. (Badlands Kodo Vehicles Co.) jegyellenőrként?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Benjámin Kovács

    amúgy ez passzolna ahoz, amit a blizz mondott a Legion és a Mass Effect 2 hasonlatáról. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Sundista

    Remélem akkora időugrás lesz, hogy az öreg Klapi megtanul közben hunterrel játszani :3

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Klapiklapp

      FITE ME 1v1 M8 !!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Wesselpapa

    alapvetően nekem a tézis ott hibádzik,hogy míg Turalyon és Alleria 1000 évig küzdöttek a twisting netherben(az arguson),az azenroth-i évben csak 20 év volt,ergo mire lebasszuk sargerast,az argusi évben 2500 év...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Norton

      Jaja, én is ennyit számoltam. Ezt érdekes lesz nézni, hogy hogyan oldják meg a fejlesztők. Mert gondolom Arguson se az lesz, hogy teleport in - kill mindenki + Sargeras- teleport out. Hanem pihenés, erőgyűjtés, felkészülés (7.3 questhubok) és majd jól támadjuk meg Sargerast ha már felkészültünk. Az meg ki tudja mennyi idő.

      Odaát Turalyonék sereget szerveztek a leigázott világok felkelőiből, a Grand Army of Lightot (onnan jön a holy dreadlord is) és kikaptak. Gondolom ez a +20 fős raid és a velünk tartó Order Hall sereg lesz a felmentő sereg, akik épp jókor toppannak be.

      Viszont ha gyorsan végzünk velük (úgy értve gyorsan, hogy itthon még csak pár év telt el) akkor nem illenek a képbe az öreg Anduin szavai. "For my father."

      Ezért is gondolom azt, hogy a képregény nem a Void elleni utolsó harcról szól, hanem megbosszulni a Légión apja halálát.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Wesselpapa

        az a baj ezzel is,hogy jelenleg 1részt olyan spekulációkat hallottam,h velen átáll a legio oldalára,másrészt még 40-50 évig húzni a storyt necces lesz,mert ugyebár ha sargeras halott,a legionak is annyi...és nem hiszem hogy olyan sokáig húznák idővonalban,arról nem is beszélve,h most átáll Velen,akkor nehezen tudna időskori Anduinnal 1 képen szerepelni,bár ezek csak felvetések...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Danixp

    Miért, azzal a teóriával mi lett hogy Sargeras csak jót akar? Azaz hogy inkább lángba borítja a világokat mintsem, hogy engedje a Void lordokat hogy még több erőhöz jussanak a világok által?
    Ez megmagyarázná, hogy Anduin miért öreg: mert a Void Lordoknak csak majd csak 50 játékév múlva megyünk neki akik ellen a végső fegyver a Light amit Anduin kezd elég jól használni. Egybevág szerintem, meg hát Star Augur Etraeus-nál is elhintették milyen egy void-falta világ ( http://i.imgur.com/B8aPvg3.jpg ). Átállítjuk sargerast a mi oldalunkra, megpróbálja egyedül megmenteni az univerzumot hogy vezekeljen, közben pár filler kieg, aztán besül és megyünk voidot gyapni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Norton

    Van erről hivatalos megerősítésed vagy ez is teória?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Adi91

    Ez az időutazásos megoldás sokkal észszerűbb, és logikusabb, mint amit a 6.0-ás patch (mert kiegészítőnek nem csúfolnám) hozott. A Blizzardnak is kéne egy időutazás, hogy azt a sztorit meg tudja módosítani 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bounty

    Baromi jó írás, belelkesedtem a rewampot illetően. Csak legyen tényleg értelme is, mert Catába szerintem kicsit kétséges volt a dolog. Szerintem kikel majd a fertőzött titán tojás aztán az formálhatná át a világot. Bár lehet hülyeséget mondok, nekem sincsen Gitta szintű tudás a birtokomban :3

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Serfőző Dénes

    Nekem ennél sokkal, sokkal egyszerűbb teóriám van...

    Ugyebár tudjuk, hogy Khadgar se öreg, csak a Medivh-el folytatott ütközetben a teste természetellenesen megöregedett (lásd Stormwind szobra, vagy a régi Khadgar modell), akit történetesen pont Sergaras szállt meg.
    Lehetségesnek tartom, hogy KilJaden is tud ilyesmi trükköket, tehát mikor megütjük a buci fejét, most Anduin fog így megvénülni. Belül ifjú, kívül öreg.
    Utána meg megyünk Argusra...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Andor Nagy

    Sziasztok, sajna én nagyon le vagyok maradva a történetbe, csak Gitta fordításait olvasom. WC3 óta fan vagyok, de a WoW játék nem jött be, de az univerzum igen. valaki tudna egy rövid összefoglalót ani, hogy mi történt eddig a Legionban, mert Lore fordítások eddig kb Ysera haláláig történek, de hogy megöljük Kil'Jaident most olvasom először, de azt is, hogy Illidan újra él. Előre is köszi.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Andor Nagy

      Senki?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑