WARCRAFT bfa_1104

Készült 2017. november 4. | írta Attila

40

Battle for Azeroth

Amire mindenféleképp számítani lehetett a BlizzCon kapcsán az az volt, hogy bejelentik a World of Warcraft következő kiegészítőjét, ami annak rendje és módja szerint meg is történt. Battle for Azeroth. Ez lett a WoW hetedik kiegészítőjének a címe, ami nem árul zsákbamacskát. Korábban szinte minden egyes kiegészítő előtt belengették, hogy most aztán tényleg egymásnak feszül a Szövetség és a Horda, de most úgy tűnik, hogy ez tényleg be is következik. Régi sebek szakadnak fel, amiket már nem lehet diplomáciai úton megoldani, marad a mágia és a vériszamós kézitusa. Most csak címszavakban a fontosabb feature-ok, majd később részletesebb összefoglalókat is készítek.

  • Szövetségre lépett fajok. Három a Szövetségnek, három a Hordának.
  • Két új, három zónából álló kontinens. Egy a Hordának, egy a szövetségnek.
  • Feltérképezetlen szigetek. Három fős scenariók helyszínei lesznek ezek a zónák, ahol harcolhatunk az AI vagy más játékosok ellen.
  • 20 fős Warfrontok a régi jó Warcraft RTS-ek mintájára.
  • Az Artifact fegyverek szerepét a Heart of Azeroth névre hallgató nyaklánc veszi át, amit szintén tápolhatunk majd orrvérzésig.
  • Az új maximális szint lvl120 lesz.
  • Kezdetnek 10 új dungeon és  egy új raid.
  • Instant lvl110-es karakter kezdetnek.

Részletesebb infók és jelentkezés a béta tesztelésre a kiegészítő hivatalos weboldalán. Hamarosan indul a 7.3.5-ös patch tesztelése, amiben már lesznek Battle for Azeroth-os os újdonságok, így azt hiszem, a megjelenés se lehet olyan távol.

Tetszik(12)Nem tetszik(1)

Tags:


  • Tibor Sipos

    Csak ne játszák meg rosszul...
    A legion se volt rossz...
    Igazából mindegyik kiegészítő kiváló ötletekkel jött, csak a kivitelezés volt szörnyű...

    Így én szkeptikus vagyok.
    Igen... nagyon jó a trailer,
    igen... nagyon jó az ötlet

    Ugyanakkor blizzard képes cukormázat pakolni a szaros palacsintára.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Gergö Mohai

      Mennyit játszottál a Legion-nel és mi az ami hiányzott?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        Mondhatni elég aktívan játszok heti szinten, de nem tudok elmélyedni benne.
        Jó ötlet a mythic kulcs, mert nem az van mint régen, hogy kijött egy új dungeon jobb jutalommal, és mindenki azt az egyet farmolta, mert +30 ilvl. Itt legalább a dungeon pool bővült ki.

        Az artifact fegyó jól indult. Végre endgame is van egy progress ilvl emelésen kívül. Kár h addig volt izgalmas míg kinyitottad a hidden trait-et. Ez az explonenciálisan növekvő időnyelés meg azért durva. Azért az h ezernyi 15+ dungeon ap jutalom kell egy idő után szintnövelésre... lássuk be értelme nem sok van. Főleg amikor azzal jön Blizz hogy ha unod a játékot húzz altot.
        Már most ráhagytam az ap farmot, mert ToS nem lesz könnyebb vele, Artorus-ra meg úgyis felzárkózunk a szorzóval.

        A 4 dungeon fokozat rossz ötlet. Sok, és nagyon lusta lépés. Főleg úgy h a mythic-et leszámítva mindegyik másnál az a kommuna elvárása hogy geareld túl. Így igazából van egy mythic raid, 3 boost szint.

        Nehézségi fokozatban meg a játék 95%-ban faceroll az elvárt szint, majd mindenki panaszkodik h myth10+ és hc raidre már nem elég az egygombos AoE rota, de a játék ezt tanította egy új játékosnak. Hogy tanuljon meg az ember játszani, ha teljesen mást kell csinálni bizonyos fokozatokon?

        Továbbá mindenhol felzárkóztatás van egy opcionális nehézségi szintre. Van 4 raidfokozat, ahova visszaküldik a játékost, mert bár értelme nincs, úgyis van valaki aki csak AP-ért elmegy EN-re is. Így lehetne felzárkózni úgy h végigütöd a régi raideket, ehhelyett mehetsz oneshotolni openworldbe embereket, majd 930as gearben képes kitolni 400k dpst...

        Visszahozták az attunement rendszert a küldetésekhez és Suramarra, erre dobják a kukába és vissza se tér többet. Egy rpg játékban mégis miért vennéd ki pont az rpg elemet?
        Miért kell a WoW-ot egy idle game-é alakítani?

        Suramar jó volt. A hülye időkapukat leszámítva megismerted a környéket, segítettél rajtuk és alakítottál egy sereget.
        A többi térkép miért nem kapott hasonló endgame questet?
        Argus meg... 2 hét alatt bemutattáka térképet, mindent a sárga földbe taposunk, és tényleg csak azt várjuk h berúgjuk az ajtót. Még egy repuval nyitott küldetést se adtak...

        A játékból tovább kivettéka csapatmunkát. Az egész wow mmorpg-ből egy single player hacknslash lett coop elemekkel.
        Hogy mit szeretnék látni?

        Valamit amit a játékosok építhetnek és rombolnak. A phasing és a CRZ technológiával ez simán mehetne.
        Mert jelenleg a legion olyan mintha azt mondanád hogy a kongregate is egy játék telistele rengeteg minigame-l, aminek köze nincs egymáshoz, mégis ugyanazon a "platformon" van.

        A mage tower kiváló dolog volt, bár a nehézségi szintje túl magasra lett lőve. Inkább frusztráló amit az ember ráhagy, mintsem az a fajta "oh... i get it" mégegyszer nekiesel.

        Itt van például az új kieg feature-je:
        - battle oriented
        - dynamic control points
        - rts style
        Amire én így asszociálnék, hogy a bg és phasing mechanikákat ráépítenék az open world-re.
        Mindegyik
        zóna egy bg-nek felelne meg, ahol el kell foglalni megfelelő
        területeket. Mint Isle of Conquest, ahol beveszel valamit akkor
        unlockolsz valami extrát.
        A cél hogy bevedd a térkép
        control pointját. Ha ez megvan, akkor a térkép ally/horda irányítás alá
        kerülne, adva mondjuk 1% extra statot minden npc-nek a frakcióban és
        mindegyik térkép adna valami bónuszt. Pl Arathi Highland a lovasságot
        erősíti: +5% mount speed. Vagy megvan egy kikötő, akkor van egy
        invázióspont ahol spawnoltok a másik térképen...

        A játék így abból állna hogy a térképet piros/kékre festik a játékosok.
        A szerver balansz már összevont szerverekkel simán megoldható.
        A fővárosok a bevehetetlen területek, máskülönben véget érne a játék.

        A lényeg h menjen egy kötélhúzóverseny a két frakció között.

        De
        hiába szeretném ezt, ha a valóság mondjuk az lesz, h kapunk egy újabb
        mythic key dungeonrunt csak 8 másik instával, és 3 új affix-al.
        Akkor hiába van pvp oriented reklám, ha max integetni meg köpködni tud egymásra a két frakció.

        És
        ezt mondom kemény pve játékosként. Szeretném ha versengene egymás közt a
        két frakció, nem pedig abból állna a nagy faction conflict hogy
        "bibibibíííí a hordás raider klánok hamarabb lettek wolrd first mint az
        ally, nyenyenyeeeee"

        A játéknak mélység kell és valami élvezhető komplexitás.
        De félő hogy csak újrafestett változata lesz a régi dolgoknak.
        BfA alchemy? Ugyanúgy lesz 4 növény, amiből lesz 4 flask, csak nem 1200 hanem 12k statot fog adni egy órára.
        Much improvement, such fun, wow...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Bamboocha82

        Nem azzal volt a baj, ami hiányzott... hanem a szaros palacsintával.. WORLD OF FARMCRAFT.
        Vagy te etted, nyelted végig? Ízlett? Bocsánat a stílusért, nem bántani akarlak, csak... na... Ennyi farmot benyelni... Netherwing repu, mop frakció repu, titlers.. stb.. Csináltam én minden kiegben sok szart.. Na de azért álljunk már meg egy szintnél.. könyörgöm..

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Tibor Sipos

          Azért több ponton említettem hogy nem volt jó a farmfest:
          A hidden trait kinyitásáig ok. De +50 level +0.5%-ra úgy h minden alkalommal +30% ap kell azért már durva. És nem is az a +50 szint a gond, hanem hogy volt 10-15% "fun" a maradék meg idling... Főleg úgy h lehetetlen elérni az 50. szintet, hisz elméletileg ltéezik, gyakorlatilag meg - nem költői túlzás- ténylegesen milliószor kell a legeffektívebb dungeonon átmenni magas kulcson érte.

          Megállás nélkül panaszkodom hogy a WoW egy single player story mode game coop móddal, és egy open world idle game-l. Nincs kapcsolat a dolgok között. Választhatsz hogy questezel VAGY goldot farmolsz VAGY Ah-zol VAGY raidelsz VAGY stb stb...
          MIért nincs az hogy azért farmolsz MERT, hogy az ottani jutalmat kiveszed MERT, stb...

          A WoWnak nincs mélysége. havonta jönnek a mikroholyday-ek, és azért egész gyakran jön ki az új raid, de az egész csak újramázolása annak ami volt.
          Most nem +0.5%ért farmolsz hanem +300 stat procért.
          Nem sargerite a menőitem hanem a Primal szargitt.

          Alszomorító hogy 105 zóna vana játékban, és 3-ban vagy effektíven. Elbohóckodhatsz broken Islenden, de egyértelműen 30%al több jutalmat ad Argus most.
          A mythic dungeon bővíti a dungeon poolt ami jó. A többi zóna meg újramázol.

          És jön az új kiegészítő ahol nem AP-t farmolsz hanem azerith-et. A flask nem 1200 statot fog adni hanem 12k-t.
          Az itemeken is látszik már. Van 4 stat, annak van 16 kombinációja és ezt ismétlik +5 ilvl-el.

          A diablot meg nem szeretem. Ha azt szeretném azt játszanék, de WoWra fizettem elő nem Diablora.
          Útálom h nehéz klánt találni, mert sokan nem kihívásra hanem lootra mennek. Így minek mythic-en wipeolni, ha lfg megvan 30 perc alatt és van esély luckforge-ra.
          Minek legyek jobb játékos és toljam a kulcsom 20-ra, amikor a 10-en van a max loot affelett max ap-ért szopsz?

          A gazdaság meg egyszerűen halott.
          Rank3 nélkül garantál veszteség bármit farmolsz, de a rank3 meg megintcsak olyan mint a legendary. Vagy esik vagy IJB+
          Legalább lett volna egy progress bar h farmolj 10k valamit és garantált rank3, de van esélyed "áttörésre", de neeeeeeeem.
          Semmit nem farmolok már egy karakterrel sem.

          Másik oldlaról meg minek? Heti pár óra raid, amire felkészülés 0. Olvasd el a taktikot, ismerd a karaktered. Kaja flask buff? Ugyan már. Még ha magadnak is veszed heti 10k gold max wipefesttel együtt a játék.
          WQ és order hall mission hozzádvág 1-3k goldot.

          Minden goldot termel, de nincs semmi ami goldot igényelne. Igen... vanillában volt egy mikromenedzsmentet, és sok dolog ami vitte a goldot: javítás, catalyst, mérge, ammo, kaja...
          Most meg gold mire kell igazából? BMAH-ra? Jól néz ki a pókmount, de hiába van 300 lovad egy seggel egyet tudsz megülni csak.
          Jönne a WoW token de goldfarmra a következő szabály van: minél több goldot van annál többet csinálsz, mert van egy pont ahol nem farmolsz, hanem AH-ban forgatod a pénzed.
          Akinek millió goldja van, az már a klánt szponzorálja feasttel és cauldronnal úgy h meg se kottyan neki, max az zavarja hogy elkényelmesedtek a játékosok és már egy köszönömöt nem böfögnek annak aki jótékonykodik, mert... van miből.

          Jönne az h házépítés kellene a wow-ba, de nem úgy mint a garrifos. Sok feature-nek az lenne a lényege h tüntesse el a pénzt piacról, cserébe meg adjon valamit. A garrison viszont egy olajfúró torony volt.
          Lehetne ezt okosan is: lakbért fizetsz, őröket bérelsz. Ha nem fizetsz, jön a goblinmaffia és kirámol.
          Valamelyik mmo-ban volt h falvakat építettek a játékosok, és a másik frakció háború során azt rombolta (vagy akarta).

          A baj hogy ha hülyén játszol, jön a pénz, ha jól, akkor meg annyi van h nem tudsz vele mit csinálni. Nekem unalmas a goldfarm, ezelőtt élveztem pedig. Nem fogok rank3ért szopni h versenyképes legyek, egy olyan piacon ahol annyi minden esik, hogy 1 ember képes ellátni egy szervert. Nincs semmiből hiány. Ha valamit AH-ra dobok bármikor, akkor mások alá vágsz. SOHA nem tapasztaltam legionben h "basszus... el kéne kezdeni húzni valamit, mert pang a piac rá"

          Így én inkább fizetem azt a havidíjat. És ahhelyett h napi x órát grindolok, kérek inkább +1 műszakot melóhelyen h kifizessem a WoW-ot.
          Aki meg rank3at kapott elején, vagy forgatja a millióit, azok meg goldcap-en vannak úgy h tokenből is betáráztak már, és az összes blizzgame megvan...

          Ha meg felhozom fórumon h mélyíteni kellene a gazdaságot és kapcsolni a feature-ket egymással, akkor két dolog történik:
          - semmi reakció, mert fel se fogják h mit akarok
          - lehurrognak h menjek simcity-zni vagy EvE online-ozni ha ez kell nekem...

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Gergö Mohai

            Nos, megértelek. Voltam hasonlóan. Viszont sztem sok múlik a felfogáson és a guilden. Én a guildemmel törödök mindig magunknak csinálunk eventeket és jót szórakozunk és csapatmunkázunk is raidben. Nem tanuljuk a taxot de kitaláljuk. Nem farmoltam Legionben m+ot vagy WQkat. Szimplán csak ha kedvem volt ilyenekhez vag a haverokkal mégis 929ben vok. Ha a farmolást kényszernek érzik az emberek az is lesz. Ha leszarod akk magadtól is megjöhet a kedved. AP meg majd jön igen. Van mot javitani. De a lvl world scale rendszer meg a cilágon a wqk, uj fajok és egyenes hátu orkok kellenek. A Lore a lényeg számomra. Orákig el tudok nézrlődni. Amit sztem sokan csináltak vanillában is, mert uj volt és nem teljesitményalapu, gyors játszuk ki felfogás volt. :/

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Don Dondon

    Egyelőre ami kételyt ébreszt bennem az a 10 dungeon, ami túlzóan soknak hangzik kezdésnek. Eddig mindig jobban jártunk, mikor a minőségre mentek rá mennyiség helyett. Plusz mythic+ runokhoz is csak több taktikát és trash clear útvonalat kell betanulni, zónánként 1 kazamatával már megelégednék, úgyis bővítik patchenként.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Visitor

      a Legion 10, Nightfallen repuval 12 dungeonnel indult, és nem lettek rosszak. Persze mindenki maga dönti el, neki melyik dungeon tetszett a legkevésbé, én pl Wardenst utálom, főleg mikor M+ Tyrannical van.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Don Dondon

        Mármint Nightfallen repuval 10. Anélkül 8, de Violet Holdot max. csúfolódásból mondanám dungeonnek, szóval én 7 teljes értékűt számolnék - amik egyébként tényleg jók és egyediek.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Bamboocha82

        Megnézném a népet mit kezdenének ezzel a mennyiséggel, ha aktívan kellene cc-zni, és minden mechanikát komolyan kezelni minden szinten, és nem számítana, hogy túl vagy-e gearelve vagy sem.. Magister terrace hc? Megvan? pacsi

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kulaneni

    Istenem! És a filmet miért nem tudták így megcsinálni?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Kinga Ribizli

      Azért mert hiába a modern csúcstechnológia ide vagy oda, a renderelési idő embertelen mennyiségű időt emészt fel. Egy meg nem nevezett full CGI film lerenderelése 4 évig tartott 2001-ben és anyagi bukta lett. 4 év alatt a vérpistikék "hűha" véleménye átmegy "de szar"-ba. Kék poszt szerint Legion-ös wow trailer-ben egyetlen frame renderelése 4-6 óráig tartott (kb. 15 évvel modernebb technológiával). Az előbbi példában szereplő 2001-es film 141964 frame volt. Ezeket összeszorozva legjobb esetben is kb. 65 év folyamatos renderelés lenne (ha olyan minőség lenne a cél mint amiről szó van). Ebben nincs benne az amikor crash-el / lefagy a gép folyamat közben, a filmiparban is símán van ilyen. Anyagilag meg senki nem tudná kifizetni.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tt

        Ezért szokták szétosztani a munkákat különböző stúdiók között, és a 65 év máris bekúszik 2-4 év közé. 🙂

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Kinga Ribizli

          A példámban szereplő film 960 db munkaállomásból álló renderfarm-on futott.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Kulaneni

            Valahogy a squarenix-nek szokott sikerülni a dolog. Pl a legutóbbi final fantasy mellé egész pofás animációs filmet csináltak. Csak menne a blizznek is 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • gobrats

        egy full CGI Pixar filmnek meg ~24-25 óra egy képkockája (pl Monster University, 3D World cikk, nem emlékszem hanyas szám), mégis legyártják 1-2 év alatt (a pre-production emészt fel több évet, amíg összeáll a story). Nem a renderidőn múlik, viszont vszeg brutális összeg lenne, ami meg sem térülne, lásd Warcraft film.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Kinga Ribizli

          Tudtam, hogy lesz olyan aki rárepül erre, ezért is írtam oda, hogy "ha olyan minőség a cél, mint amiről szó van". Valóban lehet 1-2 év alatt is full CGI filmet csinálni, csak az nem ez a minőségi szint lesz. Ahogyan egy Pixar film se Warcraft trailer szintű.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • https://www.youtube.com/mirmix MirmiX

        Köszi,érdekes volt végigolvasni,ezt nem is tudtam eddig,durva adatok.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bamboocha82

      Minden egyes, minden egyes, ismétlem Viktorosan, minden egyes ilyen cinematicnál felvetődik bennem a kérdés. Mi a fenére várnak azzal, hogy végre egy iszonyat sorozatot csináljanak? Ha nem is ezzel a kemény cgi technikával, de akár egy tetszetősebb anime változattal (érts nem ez az újfajta sux kockarajz stílussal)..? A nép falná! Mit falná... ZABÁLNÁ. Hatalmas lehetőség van benne, a mellékszálak részletezéséről nem is beszélve... A disney chanel a sok hulladékkal meg kaszál.. mivan?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • warruth

    Hancu fél veséjét felteszem rá, hogy az lesz a történet vége, hogy sokáig nem hallunk Thrallról (ahogy a trailerben sem szerepel), aztán a végén előkerül, elegyengeti a konfliktust, és happy end.
    Ez mondjuk nem ad magyarázatot a PvE contentre, meg hogy milyen főboss lesz a kieg végén.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Zarane

      4 kozponti karakter lesz a tegnapi waht's next alapjan. Ally oldalon Jaina es Anduin, a hordanal meg Sylvanas es Thrall.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bamboocha82

      Hancu fél veséjét én is feltenném bármire.. teljesen mindegy mi az... 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • https://www.youtube.com/mirmix MirmiX

        xD

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • csabe

    Ogrek megint kimaradtak a játszható fajok listájáról...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Zarane

    Egy jo hir. 🙂
    Ugy nez ki kapunk plusz karakter slotokat a sub racekhez.
    (Tippre vagy az egesz fizetos lesz vagy egynel tobb lesz fizetos de akkor is jo, hogy lesz erre lehetoseg es nem kell karaktereket torolgetni.)

    https://youtu.be/u4lslLXhzrw

    Szerintem a legtobb embernek lesz 12 110-ese legion vegere mivel senki se akarja bukni az artifact appearance-ket.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bamboocha82

      Persze, addig is tejelsz! 😀 Ez a lényeg.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Exkirion

    Fogy az ötletkakaó a sztori mögül? Ez nagyon ilyen semmilyen eddig. Pláne a mindenki összefogós nagy gonosz légió legyőzése után ez elég butaságnak tűnik.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tibor Sipos

      Sokan meg épp azt mondják hogy ideje hogy háborúzzona két frakció, mintsem kéz a kézben puszipajtikként a világfaló armageddonhorda ellen küzdjünk folyton.
      Ütöttünk már old god-ot, titánt, nightmaret, most jön a titánfőgonosz.
      Most tényleg az kell hogy újabb old god, voidlord? Tengen Toppa Gurren Laggan legyen a wow kiegészítő ellenségfelhozatala?

      Továbbá nem volt a két frakció puszipajtás, hisz a játék mechanikái nem engedi a szerepjátékot. Egy kis történetet játszol végig. Akármennyire akarod nem tudsz Sylvanasnak/Graymane-nek segíteni. Sztorit tekintve VAGY a legion ellen harcolsz vagy semmit se csinálsz.

      Azoknak akiknek meg segítettünk azok a semleges frakció tagjai.

      Elismerem hogy tényleg hülyén üt ki h minden class egyesítette a legendary fegyverrel a külömnbségeket, követőid között is vegyesen van minden, erre bedurran az agyad, és átmész egy rasszista berzerkerbe... 😀

      Erre mondjuk mindig azt mondtam h hiba a játékosokat ilyen magas pozícióba ültetni. Egy sztorialapú történetmesélében ne legyen a játékos több mint osztagvezető. Erre blizz hősi rangra tett minden játékost, aminek szerintem csak egy sandbox játékban van értelme.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Exkirion

        Igen, nekem is az a fő bajom, hogy hú megmentjük a világot, mi vagyunk a nagy hősök, lemegy egy rohadt nagy háború ki tudja hányezer halottal, valószínűleg igencsak megcsappan a populáció a légió inváziója miatt is, de nem gond, rögtön utána még egy rohadtnagy háborúra simán vannak elegen XD
        Meg persze értem én, hogy a két frakció eleve roszban van és ez képezi a sztori abszolút alapját, de azért ennyi gonosz meg nagy harc után, ahol össze kellett fogniuk azért elvárnám, hogy haladjon annyit a történet, hogy nem kezdenek lényegében csak úgy háborúba egymással. Így kicsit az az érzésem, hogy a sztori tett egy marha nagy lépést hátra.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Kyel

          Mondjuk ha a populációt nézzük az megvan oldva. Hisz több év talán 1 évtized is eltelt Azheroton mig 1. Arguson voltunk ( ugy tudom, hogy ott lassabban telik az idő mint Azheroton), 2. visszatértünkkor el nem harapózódót megint a viszály ami szerintem nem egyik napról a másikra történt.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • warruth

          Én is azt javaslom, várjuk ki a végét. Attól még, hogy még nincs megmagyarázva, lehet, hogy előjönnek valami frappáns, ügyes fordulattal a történetben.
          Persze, az sem kizárt, hogy neked lesz igazad, és úgy fog kinézni a story a plothole-októl, mint az ementáli sajt, mert valami faék egyszerű ürüggyel próbálják megmagyarázni, hogy újra véresen egymásnak szalad a két frakció.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Bamboocha82

          Minden nagy háború, ami sok halottal jár, hozza magával a "boldog béke időket", amíg a nép pihen, magához tér, kefél, iszik, és a pia hatására eszébe jut, hogy mit tett vele BloodSteve nagyapja, ÉS akkor jön a csihi-puhi. Nem tipp.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bamboocha82

      Na most várjunk, lemaradtam? Sargeras halott?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • hapci

    Vajon a cinematic-ban látott csata vége mi lesz? Nagyon érdekelne a történet..

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://frostshock.eu/ Khas Dylar FS

      Én már kb WotLK, sőt, talán W3 óta azt várom, hogy az Alliance kipicsázza az undeadeket északról, Lordaeront pedig újra humán várossá teszik. Úgy látszik, erre csak eddig kellett várnom.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Bamboocha82

        Nem nem. Még várnod kell. Sylvi ugyanis BADASS és nem fogja hagyni, meg aztán azt se feledjük mennyi halott van a földön. Ők is felkelnek... 😀 Bolvarrol nem is beszélek, mert ő még csak hokizik a trónon, de egyszer elfogy a vazelin..

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • http://frostshock.eu/ Khas Dylar FS

          Én úgy emlékszem, Nerzhul teljesen elpusztult Arthas-szal együtt, ők már nem sok vizet kavarnak.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Zarane

          Bolvar karaktere akar egy nagyon erdekes lehetoseget is hordozhatna pont ebben a konfliktusban. Bolvarnal nagy kerdes , hogy mennyi maradt meg az eredeti szemelyisegebol, emlekeibol. Ha tobb mint gondolnanak,akkor ebben a helyezetben nem jelent sok jot a horanak. Anduin gyakorlatilag Bolvar fogadott fia. Ez mekkora cliff hanger lenne ha Bolvar beszallna az alli mellett. 🙂 Uj allied race scourge undead. Persze kizart dolognak tartom, hogy egy ilyet a Blizzard meg merjen lepni. Szerintem meg azt se dontottek el, hogy mit kezdjenek a karakterevel marad ilyen grey neutral mint a Legionban vagy boss lesz o is egy raidben majd.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • warruth

      https://uploads.disquscdn.com/images/116fca1822629b4861d5b066773bbb54b1e392f4677fbe5b10e8fbeed96089f4.jpg
      Elnézést a Microsoft paintes igényességért/igénytelenségért.
      Én korábban még ilyesmi frontvonalakat vizionáltam Lordaeronért vívott háborúban. Így végre bekerülhetne a játékba a titokzatos Stratholme-tól és Hearthglen-től északra lévő felfedezetlen terület.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Bamboocha82

        Az ghostlands. Fel van fedezve. Szerintem.. ha nem így van kijavít egy szakértő. De mivel ott a teleport kapu (zulmashar vonalában), abban a síkban, és ha ghostlandset megnézed meddig nyúlik le (a teleport vonaláig, deathholme) akkor ez csak térképhiba a játékban.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑