WARCRAFT wow_qa_1105

Készült 2017. november 5. | írta Attila

19

World of Warcraft kérdezz-felelek

Zanzásítottam a tegnap estei WoW-os Q&A alatt elhangzott legfontosabb infókat. A nemleges válaszokat kihagytam, mivel csekély fontossággal bír az, hogy mi nem lesz.

  • Hat új karakter slot realmenként.
  • Nagyobb alap tatyó azoknak, akik rendelkeznek Authenticatorral. (Ki nem?)
  • Anduin nem lett Paladin, maradt pap, csak tápos, mert hős.
  • A Warfrontokhoz spéci szövetséges és hordás felszerelés dukál.
  • Jaina nem gonosz, csak bonyolult.
  • A repülés ugyanúgy fog működni, mint a Legion alatt. Sz’al majd csak később.
  • Lesz stat és item level squishing is.
  • Visszatérnek a class specifikus raid buffok (erről még lesz szó), fontosak lesznek, de nem elengedhetetlenek.)
  • Lesznek új Timewalking instance-ek.
  • Kapnak némi ráncfelvarrást a goblin és a worgen modellek. A goblinok kicsit kevesebbet, a worgen csajok kicsit többet.
  • A bétára itt lehet jelentkezni.
Tetszik(10)Nem tetszik(0)

Tags: , ,


  • Dezső Drózdi

    Huh hirtelen tudnak Vanilla szervert csinálni és bagpack méretet is növelni?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Adi91

    Lesz stat és item level squishing is: Ezaz! Már alig vártam! Végre megint kisebb számokkal lesz dolgunk! So much fun! Nem.

    Az iLVL-t miért kell squishelni? Néhány amcsinak már 1000 felett is gondot jelent a számok kezelése?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Lorelol

      Mert a stat squish miatt előfordulna, hogy van egy 915-ös itemed amin van 200 main stat és lenne egy 980-as amin van 215? Szerinted logikus továbbra is 980-asnak hívni?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        Szerintem faszság az egész squish.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tibor Sipos

      Másik oldalról miért kell ráizgulni a nagy számokra mindig?

      Mint az ap: sokan örülnek h egy wq végre 1milliárd ap-t ad.
      A valóság az, hogy felzárkózva ugyanúgy 50 insta kell.

      Ahogy dps-en is azt mondod h 1.3M-es dps-es van. Nem pedig azt hogy egymilliós-háromszázezer-kettőszáznyolcvanhárom.

      Amiért szükség van itemsquish-re hogy az lassuljon a hipereszkaláció.

      Személy szerint ezért tartom hibának a 4 nehézségi fokozatot is. Egy friss 110-es és egy endgame karakter között óriási a különbség.
      Nem pár % hanem egyenes szorzók.
      Azért az durva h egy friss 110-es 2M hp-val bír és tol 150k dps-t, egy 930as ilvl-ben meg 4.6M és 1.4M dps...

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

        Igen, ezt a nagy számos dolgot én sem értem. Minden érték relativ, tökmindegy mekkora számokat fogsz látni, az adott boss ugyanannyi idő alatt fog lemenni, arányosan ugyanannyit fogtok egymásba sebezni A több nehézség meg cata óta probléma, törvényszerü hogy ahogy jönnek be az uj raidek ugy szállnak el egyre durvábban a számok. Ami world quest groupos volt kieg elején, ma azt már onehiteled. Komolytalan. És ami még pluszban tetézi (és a cikkben nincs felsorolva) hogy sajnos nem törlik el a titanforged rendszert, valami teljesen agyhalott indokkal... De legalább a jelenlegi legendary rendszer megszűnik. Nem lehet minden tökéletes.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Ensomhet

          Kéne egy addon, amivel tetszőleges számú nullát utánaírna a dpsnek vizuálisan, biztos lenne, aki értékelné...

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        Nekem tetszik, hogy egyre nagyobbat lövök, hogy nő a HP-m, hogy érzem a fejlődést. Hogy egyre nagyobb iLVL-t gyűjtök, hogy a spelljeim nagyobbat és nagyobbat sebeznek. Funnak tartom, hogy a proccolt Pyroblastom 6 Milliót lő.

        Na most mi lesz: jön a squish, iLVL 1000-ből lesz iLVL 100, A 6 Millás castomból pedig 6000. Az ezredére nerfelik azt amit én szeretek. Mert én azt szeretem, ha 1 milla fölött van a DPS, és jó nagy számok pörögnek.

        Már a WOD-nál se tetszett a squish, és most sem tetszik. Értem, hogy szükséges, de nem szeretem.

        Így a kieg elején tuti azt fogom érezni, hogy már megint visszafelé fejlődtünk. Mert értem, hogy a csoki békát ugyanúgy oneshotolni fogom, de engem ez nem boldogít. Engem az boldogít, ha azt látom, hogy 1.3M-ról 2 M-ra nőtt a DPS-em. Az pedig kurvára nem, ha 1.3M-ról 0.13M-ra változik (még ha ellenfél HP%-osan ugyanannyit és ér).

        Ilyen alapon egyébként lehetne squishelni a karakterek szintjét is nem???? Sok az a 120. Nyomjuk össze a felére, és legyen újra csak 60. Legalább olyan fun lenne, mint ez.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Tibor Sipos

          "Ilyen alapon egyébként lehetne squishelni a karakterek szintjét is
          nem???? Sok az a 120. Nyomjuk össze a felére, és legyen újra csak 60.
          Legalább olyan fun lenne, mint ez."
          Technikailag amúgy igen... szükségszerű lenne az is.

          Lényegében 7 szint van: 15 szintenként egy skillpont. Addig meg nem csinálsz semmi mást, csak +1lvl. Nincs se statpont, se skillpont, se semmi. Mész egy új zónába, hogy csináld a küldit, de befejezni nem tudod, mert olyan gyorsan átugrasz a szinteken, h a zóna harmadára se érsz el máris mehetsz a következő helyre. A szintlépésnek az a lényege hogy kapsz skillpontot vagy valamit amit elosztasz.

          Passzív számsquish meg már most is van. Hisz nem azt mondod h 1300k hanem h 1.3M
          Köv kiegben itemsquish nélkül valszeg 13M-et fogsz csinálni.

          Valahol semmi értelme annak hogy ennyire elrugaszkodnak egymástól a számok.
          Vagy úgy mondva mi az értelme annak, hogy EN-re 300k dps volt elég, ToS-ra meg 1M az elvárás.
          Jönne az a válasz hogy érezd a fejlődést, de nincs fejlődésről szó, hisz catch-up mechanizmussal úgyis utánaddobja blizz az ingyen 930-as lootot, nehogy lemaradj az aktuális contentről.

          Ennyi erővel mehetne minden stat a bánatba, és egy 3d shooter platformer játék is lehetne a wow.
          Select level,choose difficulty, pick your hero. 3...2...1... GO!

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Ensomhet

        Most miért, nem hangzik jól, hogy százhatvankilencmillió-hatszázkilencvenezer százalék? 😛

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • csabe

    Növelik vajon a maximalis 50es karakterlimitet is?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

    A squishre nem lenne szükség, ha a sebzés nem exponenciálisan nőne, hanem csak lineárisan... vanilában 5-6K volt az extrém magas sebzés... ha lineárisan nőtt volna mindez, akkor most 35-45K körül alakulna mindez, nem pedig 1.5 milliónál...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tibor Sipos

      De látod hogy valakinek nem az tetszik hogy egy nehéz mechanikát leküzdött, hanem az hogy akkor számot lát a képernyőn amit ki se bír mondani.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Zarane

    En a 6 character sloton nagyon meglepodtem. Teljesen pontos kondiciokat nem tudunk persze, de ugy tunt, hogy csak ugy megkapjuk oket mint a DH-nal. Ion is ehhez hasonlitotta a szituaciot. En el tudtam volna kepzelni hogy fizetos moka lesz teljesen. 15 euro per slotra tippeltem elozetesen.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/ Nefadar

      Én is így képzeltem, mert swmmo-n is így van, hogyha előfizető vagy jár 14 slot, de ez ott 40+-ig vehető az előfizuért kapott v pénzért vehető cartel coinért.
      Szóval ilyesmit vártam itt is, de ez roppant kellemes csalódás volt, hogy mégsem. Arról nem is beszélve, hogy ugye mondták, hogy továbbiakat is terveznek, így lehet, hogy azok után is fog járni.
      A jó kérdés, ami többeket érint (engem messze nem), hogy az accountonként 50 karit kitolják-e, vagy az marad ennyi...

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Plata C

        SW ToR-ban előfizetőnek nem 14 van,preferednek van 18.
        És nem csak pénzért lehet venni hanem játékbeli creditért.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • http://frostshock.eu/ Khas Dylar FS

        SWToR alapvetően free2play, gondolom, nem merték megjátszani, hogy az előfizetéses rendszer mellé még csengetni kelljen, hogy elérj bizonyos tartalmakat.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bamboocha82

    (Ki nem?) : Aki ennyi év alatt sem járt kecskepornó, thai ikerlezbi oldalon stb.. Jól kezelte az internetet.
    Na akkor nekik most kutyafüle.. 😀
    "Jaina nem gonosz, csak bonyolult." = Hú erre... nem nem, megállom, csók a hölgyeknek! 🙂
    "Visszatérnek a class specifikus raid buffok" Swarczi is részvényes?
    "Eleget jöttél már vissza...! - Drágán add az életed..!"

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Dagimaczi

    "Hat új karakter slot realmenként." vagyis a csatolt miatt 12? jajdejó.
    u.i. én 1 személyes guildbankkal oldom meg a tárolási problémát (így az alap bag megnagyobbítása, gondolom nem +500 slottal történik:)
    A megjegyezhető/felvehető küldetések számát (most azthiszem 25 nél van) kéne feljebb vinni:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑