WARCRAFT pvp_1114

Készült 2017. november 14. | írta Attila

33

Változások a World PVP-ben

A Blizzard elkezdte felkészíteni a játékosokat a PVP-ben gazdag Battle for Azeroth-ra, aminek az egyik jele lehet az is, hogy jelentősen csökken a burst damage mértéke a world PVP-ben. Holnap már élőben is meg lehet tapasztalni majd a változásokat, hisz a karbantartással együtt jönnek a fixek.

With this week’s maintenance, we’ll be applying some hotfixes intended to slow down damage in world PvP:

  • Non-tank specializations now take 40% less damage from enemy players while engaged in world PvP
  • We have reduced the PvP effectiveness of a number of trinkets and Legion Legendaries that contributed to excessive burst damage:
    • Draught of Souls now deals 70% less damage to enemy players
    • Cold Heart now deals 75% less damage to enemy players
    • Kil’Jaeden’s Burning Wish now deals 60% less damage to enemy players
    • Insignia of Ravenholdt now deals 50% less damage to enemy players
    • Pillars of Inmost Light now increase Eye of Tyr damage by 150% when attacking players (was 300%)
    • Scarlet Inquisitor’s Expurgation now increases Divine Storm damage by 3% per stack when attacking players (was 6% per stack)
    • The Dreadlord’s Deceit now increases the damage of Shuriken Storm by 6% per stack when attacking players (was 25% per stack)
    • Fiery Red Maimers now increase Maim damage by 165% when attacking players (was 500%)

Our intent with these changes is to reduce the amount of initial burst damage dealt by players in world PvP, especially when using certain legendary items or trinkets, giving the player being attacked more opportunity to react. While we want to maintain the “anything goes” nature of world PvP in Legion, we do want you to have at least some chance to retaliate, even when caught by surprise.

Tetszik(4)Nem tetszik(0)

Tags:


  • Cathfaern

    Arról nincs valami konkrét infó, hogy a PVE - PVP real megszüntetés mikor jön? Kijön az is valami hamarabb patchel vagy csak új kieggel?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Zolee

      Ha jól tudom, akkor a 7.3.5-ben már benne lesznek.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • majk

    amúgy én várom az új kieget meg minden, de sajnálom, hogy a a pvp szervereken megszűnik az hogy bárkit agyon lehet csapni. értem én miért kell ez, de akkor se örülök neki. persze nem fog hiányozni hogy gankeljenek, de az igenis hiányozni fog, hogy world questelés közbe vagy akár leveling közbe agyonverjem aki szembe jön 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Strayhand

      Ha be van rajtad kapcsolva a PvP, akkor csak olyanok fognak szembe jönni, akiket megüthetsz. Ez a lényege a változtatásnak. Ezáltal a PvP-sek is össze lesznek rakva, és nem az lesz, hogy félévente találkozol egy PvP-ssel.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • majk

        nemtudom igazából. annyira nem is károgásnak szántam az egészet. várom, meg kíváncsi vagyok rá, de egyelőre nem tudom elképzelni ezt az egészet : ]
        remélem neked lesz igazad!

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Jazoo

        Ezt csak phasing-el tudnák megoldani, az meg overkillnek tűnik ehhez. Szerintem egyszerűen lesznek támadható és nem támadható playerek, illetve a PvP flag-eseket nem lehet healelni, buffolni PvE flag-el. Biztos lesz a váltáson valami CD, vagyis váltás vagy utolsó PvP harc után nem lehet instant visszaváltani. Esetleg a váltásra raknak egy hosszabb cast time-ot is, hogy ne lehessen instant besegíteni. Persze remélhetőleg az megoldják, hogy az instában mindenki automatikus PvE flag-et kap. (vagy az a bug nem a wow-ban volt?)

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Csaba Nagy

          fovarosban lehet csak valtani

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Zarane

          Pedig eleg ugy tunik, hogy phasinges lesz. A Blizzconon arrol beszeltek, hogy a pve-sek nem is fogjak latni a pvp-seket es vica versa.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Csaba Nagy

        szint szerint el lesznek kulonitve, nem lehet majd gankelni

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Strayhand

          Akkor ezek szerint ha egy alacsonyabb szintű területre tévedek, akkor ott esélyem se lesz, hogy találkozzak ellenséges játékossal...? (Kivéve persze, ha pont egy ugyanolyan szintű ellenséges is pont akkor megy oda vissza...)

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • http://frostshock.eu/ Khas Dylar FS

            Miért akarnál alacsonyabb szintű ellenséges játékossal találkozni?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • CascadeFS

            Na vajon 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Strayhand

            Nem feltétlenül akarok, csak ez így azt fogja eredményezni, hogy üresnek fogom látni az alacsony szintű zónákat (?). Amúgy engem nem nagyon érdekel a world pvp (mindig pvp szerveren játszottam, de kb. egy kezemen meg tudom számolni, hányszor láttam world pvp-t 10 év alatt, abból is a többsége értelmetlen unalmas zergelés vagy gankelés volt), de majd lehet kipróbálom, hogy átrakom magam pvp-re, kíváncsi vagyok milyen lesz.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Csaba Nagy

            pontosan nem tudni egyelore hogy fog mukodni, annyit igertek, hogy szintezes kozben (110-120) nem fognak majd gankelni. Ugye kulon szintezik a ket frakcio, es csak 120on kuldenek at az ellenseges frakcio kontinensere. Ne legyen az, hogy valami izomagyu 120as szarra gankeli aki 110en questelne. Mint most csinaljak.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tibor Sipos

      Eddig úgy néz ki hogy a szerverek majd csak guildrecruitnál és ah-ban fog számítani (bár személy szerint az ah-t már rég regionwide-ra tettem volna ha az alapanyagot realmhoppal szedheted végtelenségig...)

      Így ha te beállítod h pvp on, akkor amint kilépsz a kapun elkezdi majd feltölteni pvp#12 szervert. Ha jól tudom Guild Warsban volt ilyesmi.

      Így ha te bekapcsolod a pvp-t nem az lesz h bambik ugrálnak előtted és keresed h ki a piros névtáblás, hanem akkor full team deathmatch lesz.
      Még az a hír járja h ösztönözzék a pvp-t extra xp és egyéb jutalom lesz (kárpótolva a temetőben töltött idődet) de már most aggódnak h stealth classok dpeedrunban érik majd el a max szintet (druidák újfent előnyben)

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • majk

        alig várom h leporoljam a roguemat 😀

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Whisper

          Alig várom ,hog y Resto shamannal questelés közben kapjam a SAP-ot 😉 mint a régi szép időkben mikro rettegésben tartották a open worldot a kis genyák!!! 😉

          Hányszor votl ,hogy az UD rouge megvárta még questelés közben low hps legyek aztán lenukeolt és a végégn UD röhögéssel kinevetett aztán lelépett 8) Volt szerencsém párat mgetalálni késöbb warrioral aztán levágni bosszúból . na ez siker élmény volt!! ;-P

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • majk

            1-2x én is leambusholtam a low hpsokat, de általában megvárom, hogy maxon legyenek, különben lelkiismeret furdalásom van :DDD

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Whisper

            Persze persze... ne kamuzz !!! 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://www.youtube.com/mirmix MirmiX

            és bumm így lett a kos list 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Naliviel

      Van egy olyan érzésem ezzel kapcsolatban, hogy a PvE flag volt drasztikusan megnövekedni ezzel a változással. Kényelmesebb megcsinálni PvE egy fontos WQ-t vagy bármi mást, amiért indultál és majd csak aztán visszalőni a PvP-t.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Jazoo

    Azt remélem, hogy nem lesz forszírozva a world PvP továbbra sem. Nem azért fizettem a PVE transferért, hogy kvázi kötelező játékelemmé tegyék a world pvp-t.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://inkvizitor.hu/roodie/ Roodie

      Opt-in lesz majd. Ennél kevésbé forszírozott a world PvP csak akkor lehetne, ha nem is létezne... 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Whisper

      Én meg remélem annyira lesz a PVP most mint amennyire nekem eröltetni kellett a PVE-t Legionben!! peace!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Whisper

    "Non-tank specializations now take 40% less damage from enemy players while engaged in world PvP" Jó lesz nem megölni egy prot palat vagy egy blood dk-t 8)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Csaba Nagy

      he?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Whisper

        Igy mar En is kevesebbet sebbzodom healerrel world pvpben nem csak a tankommal maszkalok vidáman a mezőn. Prot palaval még sosem genkeltek le,se prot warriorral mindig meguztam valahogy megha ram támadtak is,de a shanomat instant burstokkel már párszor elkapták. Lehet tul feltuno a transmogom,de akkor is. 😉

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Zarane

    En ezt egy nagyon jo valtoztatasnak tartom. Nem csak a pvp szerveren ragadt emberknek lehet ez kiut, hanem az ellenkezo iranyban is mukodhet ez. Pl. valaki baratai vagy egy guild valtas miatt eltranszferelt egy extrem high pop pve szerverre pl. Draenorra . Ahol sok esetben a Stromheim-os a pvp world quest ahol hordas is olhet hordast is ugy nez ki, hogy mindenki mobokat farmol egy kis korbe maga korul ebbol teljesiti a 100%-ot. Ha netalan egy masik jatekos kozelebe kene menni senki se hasznal aoe-t nehogy a masik attrocitasnak vegye es esetleg pvpzni kelljen. Meg ahol az arany 98% horda 2 % alli ott ezek a questek meg a dalaran underbelly az egyetlen lehetoseg a world pvpre. Pve szerveren jatszok kozul is sokan lennenek szeintem akik ha nem is mindig de idonkent szivesen jatszananak pvp feltetelek kozott.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Dezső Drózdi

    Pedig szerettem majd egyhitelni pofátlan embereket Cold Heartal 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Ezzel szerintem ki is végezték a World PvP-t, bár már az a kezdetektől fogva leginkább a gankelésről szólt csak. Valódi hatása nem volt a térkép állapotára, városokat nem lehetett elfoglalni, maximum a BC-ben bevezetett elfoglalható objektumok jelentettek minimális előnyt rövid időre. Önszántából senki sem fogja átállítani a PvP kapcsolóját, ha nyugodtan is játszhat.
    Legfeljebb akkor lesz értelme ennek a változtatásnak, ha a szinte korlátlan PvP-t hozza el, ahol valóban el lehet már foglalni az ellenséges városokat, és mondjuk PvP Season resetkor a PvP világ is visszaáll alapállapotba. Na akkor kapnánk egy gigantikus világot, ahol 0-24 mehetne a harc tartós eredményekért. Lehetne támadni akár Stormwind/Orgrimmar területét is, és adott esetben kitűzni a lobogónkat a tornyaikra.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Csaba Nagy

      bonusz repu, xp, rewardok lesznek, meg pvp-only world questek. aztan hogy ez eleg motivacio-e, az majd kiderul. Az 100%, hogy en egyedul nem fogok pvp onnal menni, a szerverem (es a connected is...) 90%a allis 😛
      valami varosos balhe lehetne amugy, mar senki nem csinalja a medves achit 😛

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Szolo

        Bonusz repu sokat nem számít. Hogy mondjuk egy hónappal hamarabb legyek exalted, na az nem ér annyi kockázatot.

        XP-t nem értem, hacsak nem az alt szintezéshez ad valamit, de az meg kényelmes tempóval is mondjuk egy hónap és kész. 110-120 külön területeken és külön phasingben is szintezünk, akkor úgysem találkozunk a másik oldallal. 120 után meg nem kell XP.

        Rewardok kérdés, de maximum az lehet eléggé vonzó, ha sokszoros azerite jön ugyanabból a world questből PvP flag mellett. Abban az esetben viszont ugyanúgy kötelező lenne a PvP, ahogy Legion alatt volt a M+ farmolása.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tibor Sipos

    Blizzard fórumon már megy a sírás, hogy a tankok helyett most a dps classok selfheallel a legyőzhetetlenek.
    "az ég irgalmazzon minket a rugóktól akinek van Will of Valeera-ja... QQ"

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑