WARCRAFT patch_1201

Készült 2017. december 1. | írta Attila

16

PTR-en a 7.3.5-ös patch

A BlizzConon mutatták be a 7.3.5-ös patch-et, és alig egy hónappal később már el is indult a tesztelése a PTR-en. A legfontosabb újításai patch-nek címszavakban.

  • A régi zónák és dungeonök szintkövetelményei immáron skálázódnak, ami azt jelent, hogy sokkal szabadabban választhatjuk meg kalandjaink helyszínét.
  • Authenticatorral rendelkező játékosok plusz négy slotot fognak kapni az alap tatyóhoz.
  • Ulduar Timewalking.
  • Új “”nagykövetségek” nyílnak Orgrimmarban és Stormwindben a kiegészítőben érkező szövetséges fajoknak.
  • Silithus revamp, ahol ráadásul egy új BG is nyílik.
  • Új ikonok, modellek, térképek és megannyi más.

Részletekért nyomás az MMO-Championre és a Wowheadre.

Welcome to the Patch 7.3.5 Public Test Realm! This patch includes several new updates and content, and also lays some of the groundwork for the upcoming Battle for Azeroth expansion.

Our biggest focus for testing during this PTR period will be on the new level 1-100 zone and dungeon scaling we’re introducing with 7.3.5. This is an extensive change to how loot, quests, and creatures work in the open world, so we’re going to need as much feedback as we can get about how things are working out. We’ll have some more details in the coming days about how you can best help us make sure this new feature rolls out as smoothly as possible.

Other features you’ll see on the PTR over the next few weeks include Ulduar Timewalking, a preview of the new Silithus Battleground, and a few other bits of content that get into the aftermath of the events in Antorus and set the stage for the upcoming conflict in Battle for Azeroth. Note that since development of the new expansion is now in full swing, datamining sites are likely to see some bits and pieces of features that are part of Battle for Azeroth (such as Allied Races).

As we’ve done for similar patches in Legion, we’ll be providing updates throughout the PTR process that give insight into what’s being made available for testing and what sort of feedback would be most helpful. Thanks for checking it out, and happy testing!

Tetszik(10)Nem tetszik(2)

Tags: ,


  • Zarane

    En valami ehhez hasonlo menetrendet tudok elkepzelni. Marcius kozepere-vegere mindenki unni fogja az Antorus raidet is. Ekkor jon el kb.,hogy elfogy a lendulet a kiegszitobol es jon egy feleves vegetalas a bfa-ig tomeges account freezekkel, mint az utobbi kiegesztitok vegen. Ezt lehetne megelozni ha elnenek az alabbi megoldassal. Ugyebar az uj embassy-k mar a mostani ptr buldben is bent vannak .A 7.3.5-os fileokban pedig rengeteg dolog van az allied racekkel kapcsolatban. A patch egyik fo feature-je pedig az atalakitott leveling lesz. A 7.3.5-ben mindenki megcsinalhatna a felvezeto questeket az uj fajokhoz, viszont csak az unlockolhatja oket, aki elorendeli a kiegeszitot. A raideles a mainnel maxos altokkal valo teendok miatt az emberek nagy reszenek nem lenne ideje, hogy 1 nap alatt rantsa maxra a karakteret. 2-3 honapot lehetne igy nyerni es nyar kozepen valoszinuleg 8.0 kijon. Ez rengeteg embert ravenne a korai pre-orderre. Mindenki megnezne az ujra tuningolt teruleteket, melyek az allied racek nelkul nagyon keves embert fognak erdekelni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/ Nefadar

      Igen, én is hasonlót gondolok, főleg, hogy a heritage armorhoz is úgymond csak a 110-t kell elérni és nem a 120-t.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • ben2

      Mondjuk számomra már az is érthetetlen, hogy a csökkenő előfizetői létszám ellenére még mindig a wow az egyetlen mmo, aminél fizetni kell a kiegekért (nem is keveset) _és_ havi előfizetés is van _és_ kozmetikai micropayment _és_ valós pénzért vehető ingame pénz.

      Ha tehát legalább a letölthető klienst ingyen adnák és max. a deluxe verziókért kérnének extra pénzt, az egyéb szolgáltatásokat, mint pl. character boost pedig csak a fizetős csomagokra tartogatnák, akkor sokkal több ember térne vissza játsszani.
      Még az is beleférhetne, hogy az ingyenes kliens update egy hónap késéssel élesedjen a fizetőshöz képest, így csökkenteni lehetne a kezdeti szerver túlterhelést.
      Szal megy most ez a balhé az EA ellen (jogosan), miközben a blizz-activision kb. ugyanazt csinálja lassan tíz éve: pofátlanul kifacsar minden fillért a wowból, ami nem lenne gond, ha nem fogná vissza az aktív játékosok számát, de sajna visszafogja.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Don Dondon

        A múltkori classic szerveres kérdőív sikerén felbuzdulva lehetne javasolni a fejlesztőknek egy Össz-frakciós Azerothi Konzultációt, amiben felmérik, mennyire tetszene nekik a játékosbázis hígítása. Például: "Akarja-e Ön, hogy árcsökkentéssel az internet legsötétebb bugyraiból csalogassunk Azerothra kétes szociális képességű egyéneket?"
        -Igen, nagyon szeretnék annyit szívni, mint egy F2P játékban.
        -Nem.
        -So...izé...Garrosh György.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Lepkemaci

          Warframe-mel játszottál már? Nem láttam még olyan segítőkész, barátságos és befogadó közösséget, mint ami ott van. F2P és profibb a chat mint egy havidíjas játékban. Mellesleg amióta létezik, folyamatosan Steam top10 a pillanatnyi játékosszám alapján, és az csak a Steam része a játékosbázisának. Szóval még azt sem lehet mondani, hogy rétegjáték, és azért kiemelkedően jó a közössége.

          Ma már ez nagyon nem igaz, hogy egy F2P játék a csórók szórakozása rossz minőségű szolgáltatással, mert ezek a játékok egy rakás pénzt keresnek, amit a fejlesztők elég gyakran vissza is forgatnak a tartalomfejlesztésbe is. 2017-ben ez már elég sok helyen úgy megy, hogy tolják ingyen és gyakran a tartalmakat, és ha pl. hibát találnak a friss tartalomban, órákon belül a játékos segge alá tolják a hotfixeket mindenféle szerver-újraindításos meg weekly scheduled maintenance bohóckodás kivárása nélkül. Ha kell, óránként többször is patchelnek éles szervereket a szolgáltatás megszakítása nélkül, csak hogy nehogy elmenj aludni közben.

          Ha egy F2P játék meg tudja oldani, hogy folyamatosan emberek moderálják a chatet, és egy goldseller, spammer vagy troll maximum egy sorig tud érvényesülni, mielőtt egy figyelmeztetés után kivágják, akkor az ember azért elgondolkodik, hogy miért fizet és miért nem. Néha az ilyen apróságok döntik el a dolgot. Nekem pl. szemet szúrt, és zavart, hogy a WoW-ban milyen siralmas a chat állapota. Hosszú évek alatt hozzászoktam, és elkönyveltem olyannak amilyen. Nem kell félteni, mert sajnos úgy fos, ahogy van az egész, és komoly erőfeszítésbe kerülne, ha rontani akarnának rajta. Nem véletlenül ment a happy family közösségfényező propaganda duma a Blizzconon, hátha elhiszik az emberek. És elhiszik, hogy jó a közösség egészen addig, amíg újra be nem logolnak. Overwatch sincs a helyzet magaslatán, de talán még nem érte el a COD szintjét. A legalja láthatóan nem feltétlenül a F2P játékokban van.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Afthraste

    A zónák skálázásánál én csalódtam, pont attól dobódott volna fel a leveling egy picit, ha nem boring tundra meg howling közül kell választani, hanem végre lenne értelme ICCbe menni (nem szinteznénk catáig magunkat a storyline felénél) erre csak hozzávágták még hellfire peninsulat... Mondjuk ha fordítva nézzük, hogy hellfirehez boringit meg fjordot akk jobb a helyzet, de akkor is meh...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Cathfaern

      +1
      A lényegét veszti el a dolog a min lvl-el.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Csaba Nagy

        teljesen megertem amit mondotok, de (sajnos) azt is figyelembe kell venni, hogy a story hogy halad(na) a zonakon keresztul. Peldaul nagrandban nem lehet questelni, ha hellfireben nem csinaltad meg a magharos questlinet, mert kulonben unfriendly az osszes barna ork...
        Raferne az osszes regi kiegeszitore egy alapos atdolgozas, ossze-vissza ugralunk az idoben is. eloszor sylvanas a warchief, aztan outlanden/wotlk thrall, cataban egy ideig garrosh, aztan a jelenlegi, mopban garrosh megint... 😛
        *horda oldal, allis karit csak dungeonspammel huztam

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Don Dondon

          Silverpine Forestben pl. a fő küldetéslánc szerint Garrosh - a warchief - baszogatja Sylvanast, hogy legyen rendesen a horda alázatos tagja, ne magánakciózzon. Na most ha a karaktereket egy az egyben kicserélnék, akkor elég hülyén nézne ki, hogy Sylvanas saját másával vívódik, mint egy személyiségzavaros skizofrén. Szerintem idővel patchenként frissítenek majd egy-egy zónát az azerothi területek közül (úgy, hogy skálázódjon), de a kiegészítők tartalmához egy darabig biztos nem nyúlnak, mert akkor az minden történetmesélést hazavágna.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Dagimaczi

            "Deploy The Plague!" ]:)

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Silnehancloud

          régen nem kell hellfire-ben questelned hogy nagrandban is tudj, 1 questet kell nagrandban megcsinálnod, és onnan adják a questeket

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Ferenc Homoki

    7.3.5 mikorra várható live-on?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Farkas Péter

      Január vége - Február eleje kb.
      Vagy március.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Don Dondon

    Mondjuk ahogy nézem 1-60 között a szintlépéshez szükséges XP-t is alaposan megnövelik - abban bízhatnak, hogy majd ezzel kompenzálják azt, hogy már nem kell a zónák között váltogatni. Viszont az a +60% akkor is soknak tűnik - ha ennél maradnak, akkor lehet bölcsebb döntés míg most felhúzni a jövőben szintezendő karaktert legalább lvl 40-ig (nem mintha hosszú idő volna, egy hétvége).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bandeetos

      Kíváncsi leszek, hogy jön össze a régi területek skálázása. Blizzcon-on mutatott 10-60-as (Azeroth), majd 60-80-as (Outland és Northrend) szabadon választható területek azért jóval kötöttebbek lesznek, sok helyen lesz bevezetve minimum szint. Az a hatalmas szabadság nem lesz, mint amit én gondoltam. Persze azért így is jóval nagyobb lesz a választási lehetőség. Gondolom azért kell, hogy az ember minimálisan lássa a történéseket.
      (Bár ettől függetlenül jópofa lett volna már 18-ason a Fel Reaver-t kerülgetni Hellfire-on :))

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Afthraste

    Azt, hogy mi jön mi után már Cataclysm-el elbarmolták, az egész szintezéssel az a baj, hogy már nem számít teljesítménynek. Egy egészen icike picikét se. Olyan mint még WotLK-ban a def rating. Simán csak meg kellett szerezned mielőtt bármi komolyabbnak nekiállhattál.

    Azt a részét, hogy bizonyos sztorit meg kell látnod, nem értem. Eddig is úgy voltak a zónák, hogy pont ott, ahol az egész kiegészítő története öszpontosulna, már nem nem fogod látni. Most annyival lesz jobb, hogy Icecrownba lesz értelme ott maradni ha csak Northrendeztél, de előtte ugyanúgy meg kell csinálni x zónát ahova eredetileg nem akartál bemenni. Ha ugyanúgy csinálni kell olyan zónákat amik nem érdekelnek, máris dobják a fele örömét a skálázódásnak. Tök szívesen megnézném már végre egyszer Desolace-t, de mondjuk egy Northern Barrens vagy Silverpine vagy Ghostlands helyett, mert azokat már tudja a franc hányszor láttam, nem pedig egy Tanaris, WPL, Stranglethorn vagy hasonlók helyett, amik legalább szeretett zónák.

    Annyi biztos, hogy amíg instázással ennyivel gyorsabban lehet szintezni mint küldizéssel, addig azért, hogy az emberek inkább a küldizést válasszák, poénná kéne tenni, és ezzel, ennyitől, ebben a formában nem lesz az. Ennek a legegyszerűbb és leginkább szemetebb megoldása az lenne, ha az insták nem adnának ennyi xp-t. A másik és ehhez már bevállalósnak kéne lenniük, ha a küldik több xp-t adnának és a flight pathek instantok, vagy extra gyorsak lennének, mint Arguson. Szerintem simán vállalható lenne ez a megoldás, mert aki gyorsan szintezni akar az eddig is megteheti instázással, tehát nem is lenne arról szó, hogy hamarabb felhúzza a karit -> rövidebb ideig fizet elő -> kevesebb pénz, mert ugyanaddig tart ÉS még lehet, hogy kedve is lesz többet szintezni ami több idő -> több pénz nekik.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑