WARCRAFT raf_0123

Készült 2018. január 23. | írta Attila

18

Változások a toborzásban

A mai naptól kezdve két fontos változás lép életbe a Recruit-A-Friend jutalmazási rendszerében, amit a 7.3.5-ös patchben bevezetett változások tettek indokolttá.

  • Az eddig 200%-os XP bónusz 50%-ra csökken. (Ez csak mától számít! Az akcióban korábban részt vevők 200%-ot fognak kapni a jövőben is.)
  • A Heirloom XP bónuszok nem fognak stackelődni a RAF bónusszal.

Minden más változatlan.

In Patch 7.3.5, we made significant changes to the level 1–100 experience to ensure players can better enjoy the stories, quest lines, and zones they want to at their own pace. Because of this, we are adjusting the XP bonus on the Recruit-A-Friend (RAF) program to ensure it reflects the updated pacing of the game as new players level their characters and explore Azeroth.

DYNAMIC LEVELING IN PATCH 7.3.5

As you may have heard, Patch 7.3.5 significantly overhauled the level-up experience in World of Warcraft so that zones from 1–100 will dynamically scale to your character’s level. Why? Over the years, we’ve made multiple changes to adjust the leveling curve—and as a result, the pace of characters’ progress has become significantly out of sync with the content. Players often out-level areas long before they’ve had a chance to complete key stories and quest lines, leading to a less-than-ideal experience.

With this significant update to pacing, the existing Recruit-A-Friend program would no longer provide the best experience for players new to World of Warcraft. Even with scaling zones, triple-speed leveling would mean new players going into dungeons could find themselves overwhelmed by multiple new abilities gained over the course of a single instance run, and might still outpace storylines that help the world make sense and make players feel like they’re part of it—and we want new players to feel at home in Azeroth.

To align the Recruit-A-Friend XP bonus with the upcoming leveling changes, we have reduced the XP boost gained from the Recruit-A-Friend program when playing with a linked friend down from 200% (300% XP vs. base XP) to 50%* (150% XP vs. base XP). We are making these changes to ensure the XP boost doesn’t upset game balance and undermine the experience, while still giving a significant XP bonus to you and a friend as a thank-you for being part of the Recruit-A-Friend program.

RECRUIT-A-FRIEND CHANGES IN FULL

  • The XP boost has been reduced from 200% bonus to 50% bonus*, effective today, January 22, 2018.
  • If you’re already actively participating in the program, fear not! If you either sent or received an invite before the change went into effect today, once the invite is accepted you and your friend will still receive triple XP* (200% XP bonus) until the link between your accounts expires (90 days from the date the new recruit’s account was first created). Please note: RAF invites expire after seven days.
  • Heirloom gear XP bonuses will no longer stack with the RAF boost (i.e., the maximum XP boost you will see from today onwards is 50%). If you were already on the program, Heirloom gear will still stack.
  • All other rewards are unchanged and yours to enjoy:
    • Summon your friend once every 30 minutes.
    • 10% bonus reputation from kills that grant reputation.*
    • Level granting: for every two levels your friend gains while the accounts are linked, they can grant one level to one of your characters.
    • Recruiter rewards, including game time and epic mounts.

*For a full list of the rewards and the in-game criteria for receiving them, visit our RAF In-Game Bonuses page.

Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Tags:


  • majk

    bár alapjáraton értem, hogy miért csökkentik le a sebességét a fejlődésnek, főleg 60-alatt, de nem túlzás már ez egy kicsit? engem már nem nagyon érint, de most ha valaki tényleg fel akar húzni egy karaktert nulláról annak mennyi idő lesz? biztos jó ez?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Olasz

      Nem ez 1 raklap hülyeség ! Az egesz csak arra megy ki ezektől a piócáktól , hogy kari boostot vegyel.... szánalom és kapzsiság

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Daermon

      Annyira nem lett vészes egyébként, csak a hiszti megy, mint mindig. Azoknak fáj jobban, akik RaF-al húznak altot, de az plusz pár órát kibírják.
      Ráadásul igy nem kell 10 percenként új területre futkosni.
      A RaF-olt új gamernek meg jobb, talán belejön a játékba mire 110 lesz.
      Aki meg lusta vegyen boostot, azért van.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Delfi

        Biztosan belejön, mert annyira komoly 2 gomb van sokáig, hogy nem győznek tanulni. :DDD

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Jazoo

      Szerintem így is túl gyors a szintezés alacsony szinten. Egy új játékos úgy jut el az aktuális kieg induló szintjére, hogy jó ha csak a 20%-át látja a területeknek, instáknak...a raidek meg ugye teljesen ki is esnek számukra.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • majk

        110 a max szint, iszonyatosan sok idő 0ról eljutni idáig. amikor elkezdek egy mmo-t szoktam élvezni a levelinget, meg mindent amíg bele nem jövök, de ha a max szint indokolatlanul soká van meg, akkor elég sanszos hogy beleunok, szerintem ezzel elég sokan vannak hasonlóan, sőt, úgy gondolom az én ingerküszöböm ilyen szempontból relatíve magas

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Jazoo

          Veterán wow-os vagyok és mikor nagyon ritkán szintezek egy karit nem tetszik, hogy heirloom cucokkal szinte csak instázással nagyon gyorsan lehet fejlődni, miközben kihagyok komplett zónákat és többezer questet. Én ezért inkább felfedezek és questelek, de heirloom cuccokkal így is nagyon gyors, ha azt nézem, hogy tizensok évnyi kontent szalad el mellettem és rengeteg jó kieg.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Zelefin

            igazad van én szerettem volna 1 karival kicsit questelni a többit raffal toltam maxra meg legion előtt az inváziókkal de semmi esélyem nem volt végig tolni a zónákat mert 7-8 percenként hivott az insta + a questelés és kb a területből a negyedét nem tudtam megcsinálni de már kinőttem 😀 ha valaki nekiül szerintem max 2 hét kihuzni 0 rol 1 karit heirloomba ha normálisan nekiül akkor 1 hét 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • pepipapa

        Mivel 1 uj jatekos alapbol kap 1 karakterboostot, igy ez igen jo erv..ja, nem...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Delfi

        Igen, és?

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Nomame19941101

    Már rég hagyni kellett volna a fa**ba a levelinget.
    Artifact Weapon tökéletes mód lett volna rá hogy egy az egyben kiváltsák a szintezést, gondoltam BfA-ra át is veszi a helyét valami hasonló rendszer, erre ez.. Fizetni nem fogok 10 000-ret egy lvl 100-as boostért, de hogy kurvára nem lesz folyamatos az előfizetésem az is biztos. Ha kiakarok próbálni egy karaktert a 120szint elveszi az élettől is a kedvem, nem hogy a levelingtől. Főleg így belassítva...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Holisir

      Akkor még egy gyenge casual "játékossal" kevesebb lessz a wow világában, aki sír hogy jaj de nehéz felhúzni egy karaktert omg omg végig szántani pár instát és 110 megvan 😀 könyörgöm... ezek szerint neked sincs vanilla tapasztalatod. sad story

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Nomame19941101

        Aki legionben vanilla tapasztalatról fröcsög én azt kiröhögöm. Azok akik vanillában játszottak vagy abbahagyták már vagy casualok vagy 40 éves szűzek, vagy gyökerek akiknek semmi tapasztalatuk nincs abból az időből, de mégis arról papolnak. Van pár cutting edge-em és mindig a heroic (manapság mythic) végét ütögettem. Mind az elmúlt 3 kiegben, főleg pandában megvolt a fix napi teendő aztán csak a raidre kellett knocentrálni, nem sok rng volt, max az hogy milyen cuccot kapsz. Itt meg random legendaryk amik ha szarok akkor semmit nem érsz, random titanforged hagy basszuk el a progression és a dps versengést érzését, meg artifact aminek sosincs vége, had legyen mégtöbb különbség. Xavius mythic után el is ment a kedvem az egész játéktól, azóta valóban csak casualkodok, de érdekes hogy sokan mások is akikkel korábban együtt semi-hc raideltem évekn át. De biztos mi vagyunk a gyengék 😀 ...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Rich Nth (Rico Grey)

          igen

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Holisir

          Nem. konkrétan te vagy gyenge mert a sírás nem megoldás tudod te is 😉

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Dagimaczi

        A piac és a bevételek szempontjából az a jó, ha sokan játszanak ezzel a játékkal. (Neked is előnyöd származik belőle, még ha nem is érted:D
        Tehát ne szurkolj azért, hogy a játékostársad szív, mert azzal te is szívsz, ha ő/vagy hasonló "casual" társai kimaradnak az előfizetésből.
        Itt az emberek többsége nem egy karakter után, szembesült azzal, hogyha ki akarja próbálni, a másik kasztot, akkor be van lassítva, az amúgy igen unalmas gyűjts össze 10 igen öreg farkast meg 10 répát rendszerű szintezés.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • CRA

          Bizony...nekem van 6 darab 110-es karim, és még kipróbálnék 1-2-t, de nincs az az Isten, hogy megint nekiálljak szintezni...biztos én vagyok a gyenge casual...
          Ha a fent említett 15 perc/szintet veszem, az 110-ig 27.5 óra, gyere basszál meg...és ez még nem is reális szerintem, RAF nélkül ennél több idő, a 64-es monkom tart 12 óránál, kell futkorászni, várni a hajóra, dungeonra, stb.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Delfi

    Igazából nem az a kérdés, hogy vészes vagy sem, hanem az, hogy miért kellett ez?
    A blizzardnál évek óta megy ez a degenerált kapkodás, egyszer azt szeretnék, hogy az új játékosok gyorsan becsatlakozzanak az utolsó kiegészítő, máskor meg akadályokat gördítenek eléjük.
    Az új játékosok nem igazán tolonganak erre a kivénhedt játékra, erre nerfelik a "hívj egy új játékost" módot. Logikus. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑