WARCRAFT warfront_0418

Készült 2018. április 18. | írta Attila

22

Frontvonalon

A Battle for Azeroth egyik legfontosabb újdonsága a Warfrontok megjelenése lesz. 20 fős csapatokban mérhetjük össze az erőnket a gépi intelligencia ellen, tehát nem egy BG variáns lesz ez, hanem PVE, a régi jó Warcraft 3-as csaták mintájára. A héten lehetőség nyílt a tesztelésre, ebből kaptunk most egy kiadós, két órás streamet.

Head to the frontlines and take part in a large-scale 20-player cooperative Warfront to claim a key strategic location. Build up your faction’s forces, lead the charge as your troops lay siege to the objective, and battle the enemy commanders as they make their last stand in this new PvE mode inspired by classic Warcraft RTS battles.
Tetszik(3)Nem tetszik(2)

Tags: ,


  • Olasz

    Erre nem sok mindent lehet mondani. Hurrogjatok le szokasosan. Ezek uj 3 fos meg 20 fos dolgok tegyuk fel fantadztikusan mukodnek! Ezzel egyutt akkor mar df en jelentkezhetunk az 5 fos normokra . Az 5 fos hc kra. Aztan mehetunk mytic + okat. Raid finderen a sok raid szarnyra. Akkor most a 3 fosokre es ezekre a 20 fosokre. Ezen felul toljad a raidet norm, hc, mitiken. A blizz azt se tudja hol van ezek csak probalgatasok. Es jol is hangzik h mennyi mindent lehet tenni de konkretan alig lesz ember valamire mert mindenki jelentkezik mindenhova. Tegyuk fel lesz 8 milla jatekos. Vegyunk 2 misi pvp zos embert. Aztan hogy eu vagy azsia. Ennyi dologra temerdek varakozasi ido lesz. Dps kent is most legionban sokat kellett varni barmire is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Hard3n3d

      már most kibaszott unalmasnak tűnik tank megy összehúzza aoe kővetkező

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Don Dondon

        Ez a rész kb. hetente 1-2 alkalommal lesz elérhető, mikor aktív az event. Olyan lesz, mint most az Invasionok/Assaultok, csak itt előbb kell megcsinálni a scenariot és utána lehet elvileg jutalomból open world küldetéseket (valószínűleg world questeket) teljesíteni.
        Ui.: Egyébként ez játékmódra a régi AV, a nosztalgiásoknak tuti be fog jönni.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Makk

      A 8 milliót meg se fogja közelíteni még ha lehető legpozitívabban is állsz hozzá.

      Tetszik(1)Nem tetszik(0)
      • Olasz

        Tudom sajnos. En csak vazolni szerettem volna h ennyi hulyesegre ember nem igazan lesz. Legion jol sikerult es most meg itt kiserletezgetnek h ezt is meg azt is..... meg 3 fos scenariok leirtak magukat pandaban.... erre meginnt. Ezek vakok ? Vagy szandekosan akarjak elilyeszteni a nepet ?

        Tetszik(1)Nem tetszik(0)
        • Attila Nagy

          Ha van content az a baj, ha meg nincs akkor meg az 😀
          https://www.youtube.com/watch?v=86mcFm2-rxE

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Olasz

            Nekem semmi bajom nem lesz a kieggel csak legyen sok es valtozatos raid es 5 fos dungeon ! Es rengeteg helyhez hosszu evek ota nem nyultak. Ha egy klanban van 20 ember nyilvanvalo inkabb raidelni megy mint bohockodni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        Sztem már 3milliónál nyereséges az egész buli nekik. 😛

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Makk

          Az tuti, mikor a vanillát tervezték olyan 1 millió játékost vártak az elején (szóval gondolom az is megéri), aztán az más, hogy 3 millió lett, ami csak növekedett folyamatosan. Szóval ha 1 millió játékos lenne akkor is csinálnák úgy vélem.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szabolcs Galambos

            azóta kicsit változott a gazdaság - és a munkaerőpiac is 🙂
            olasszal abban értek egyet, hogy wotlkban már a 2x2 mód is túlságosan nagy elfoglaltságot jelentett egy dolgozó embernek - az a korosztály pedig mára már lassan nagypapa lesz. 🙂
            úgyhogy a loot vagy párhuzamosan lesz megszerezhető és nem kell mindenhol szopni érte, vagy kínkeserves lesz sokak számára.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Naliviel

            A probléma inkább az emberek felfogásában keresendő. A Blizz ad tengernyi lehetőséget a lootszerzésre és fejlődésre, viszont ez nem azt jelenti, hogy kötelező is mind. Ha raider beállítottságú vagy raidelj a számodra megfelelő nehézségen, ha m+ a világod akkor menj arra a számodra megfelelő nehézségen, viszont senki sem mondja hogy ezekre mindre KELL menned. Ugyanez volt a gond az artifact pontokkal is. Kaptunk egy kb végtelenségig skálázható rendszert, amit a mezei játékos úgy értett hogy neki ezt muszáj kimaxolnia miközben az volt a cél, hogy minden játékos az ő játékfelfogásához való szintre húzza.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Artifact pontokkal pont az volt a baj, hogy nem a játékos "játékfelfogásához" illeszkedett a skálázódása.
            Egy sima instához is teljesen kifejlesztett fegyver kellett, ami aránytalanul nagy teher volt annak, aki csak szórakozni szeretett volna a játékkal. Nem teljesen kirakott fegyver láttán már hc-instákban is húzták a szájukat, sima mythicbe már be se jutottál, mert oda kellett az utolsó képesség is.

            Egy normal raidhez alig magasabb szintű fegyver kellett, pedig az sokkal jelentősebb "játékfelfogási"-szintet képvisel. HC raideléshez pedig megint csak pár további szint kellett a fegyverbe, mert a fegyver képességeinek a kirakását követően csak + hp és dps jött az új szintekkel, amit akár már a skill is pótolhatott bizonyos mértékig.
            Casual player mehetett DF, LFR, rBG és WQ körökre, amit hamar megunt/kifarmolt. Casual content hamar kiégette a játékost a monotonitásával és kihívás-nélküliségével.
            A fegyver AP-szintje nagyon szétszakította a játékostársadalmat.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Naliviel

            Ezt szintén a játékosok felfogása hozta össze. Mikor még 34 pontos volt az artifact szint én nem éreztem olyan lehetetlen kihívásnak kirakni. M+ párti vagyok és előfordult, hogy 10-es fölé nem inveltek be egyből, holott elég lettem volna (na meg ele sámit akkori patchen nem is szerették). Én is szeretem ha túlgearelt játékos van a csapatban, de nem ennek kéne az elvárásnak lennie márpedig szvsz ez a nézet a gond.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Don Dondon

            Az Artifact Knowledge bevezetésével ezt a problémát szépen kiküszöbölték. Talán jöhetett volna kicsit hamarabb, de megoldást nyújtott. Szerintem rendben van az, hogy a casual a legújabb patch contentet max. normál szintig viheti, de a kiegészítő végefelé előtte is megnyílnak a lehetőségek. Én is casual vagyok, de most már nekem is van lehetőségem M+15-t kivinni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Jazoo

    Ez nagyon unalmasnak tűnik és szomorú ha ez egy kiemelt feature-nek számít a kiegben.

    Tetszik(1)Nem tetszik(0)
  • Tsh

    Szerintem kafa lesz 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(1)
  • Daermon

    A kieg legjobb dolgának tűnik 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Csak hozzák vissza az eredeti AV hangulatát, és részben még az LFR-t is
    megbocsátom nekik.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tibor Sipos

    Annyira szeretném h működjön a dolog.
    Igazából azért kezdtem el WoW-ozni, mert épp arra számítottam h az RTS-t lehet átélni, erre 13 év alatt nem csináltak még rá rendszert.
    Pedig a LK idején azt hittem a phasing rendszernek pont ez lesz a lényege.
    Aztán behozták IoC bg-t...
    Majd jott a dreanoros térképformálás és garrison rendszer

    És végre... 13 év után rájöttek, hogy lehet meg kéne csinálni h az rts térkép legyen a játék?
    Dobj be x játékost, akik szavazzanak arra h a peonok mit építsenek. Elmentek resource-t farmolni / egymást ölni h ne tudjatok matit gyűjteni, majd moba szerű minionwave-t uszítottok egymásra.
    Már vanilla AV-ban csinálták ezt, mégis ahhelyett h ráépítettek volna, egyre inkább szénnébutították a játékot, mert ki a fenét érdekel egy jó kis stratégiai metajáték, inkább zergbossrush gg easy 4 perces bg-zés a nyerő.

    Amivel nincs gond, csak Blizz évek óta nyomja a sódert h a gyépés is élvezze a játékot meg a hc player, ennek ellenére még mindig nincs oldschool AV a bg listán.

    Félő h akármilyen jó is lehet majd a warfront, amíg csak egy újabb vidámparkmenet lesz, addig nem értem h miért is nevezik mmorpg-nek a wow-ot.
    Pedig nem mintha olyan nagyon nehéz lenne open world mmorrpg-vé alakítani a játékot. És a bevezetett feature-rokkel nem is újraírni kellene a rendszert, csak picit modolni és mehetne is a menet.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Sly90

    Nekem tetszik, hogy mindig kitalálnak valami újat az viszont nem, hogy úgy érzem hiába más a csomagolás a lényeg ugyanaz: tölts el 20-40-60 percet egy scenarion, instában, warfronton stb. aztán kapsz érte valami lootot vagy esetleg valami resource-t és ezek a feature-k a friss max szintesnek jók aztán 1 hónap múlva értelmüket vesztik kb mert a reward nem elég nagy, hogy időt szánj rá.
    Gondolom ilyet 2018 ban nem lehet, de örülnék neki, ha lenne olyan új fejlesztés ahol a fun a reward, hogy jól érezd magad és nem pet battle re gondolok hanem pl a régi AV hangulatra amikor nem a honor farm meg a 15 perc alatt nyerés volt a lényeg.
    Ez a warfront jónak tűnik egyébként....

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • OldUser

      mivel ez a kieg fő része lesz, ezért nem hiszem, hogy 1-2 hónappal a start utánra (esetleg kövi tierben) már elavult geart fog dobálni a cucc.
      Szerintem ilyen mythic dungeon féle reward osztás lesz, csak itt nem a kulcs nagyságától függ az item ilvl-je, hanem mondjuk attól, ahogy teljesít a groupotok.
      Vagy itt is lesz vmi fokozat, hogy potato-normal heroic stb.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szolo

      Kérdésre írták, hogy idővel (nem 1 hónap múlva, de amikor szükséges lesz) akár PvP változat is lehet majd belőle. Az pedig állandó kihívást biztosít majd, mert az ellenséges játékost nem szintezed túl. Jutalmat pedig például felszorozzák a mindenkori damage/heal/block értékkel, így mindig releváns lesz a jutalmazás.

      Régi AV is lényegében két warfront volt, csak szembefordították a két oldal térképét.
      Egyébként vicces, hogy mennyien szidják a MOBA-kat most, pedig a sokat dícsért régi AV egy tipikus MOBA volt, csak belső nézettel játszva. Szinteztük/küldtük az egységeket az elelnségre, romboltuk a tornyokat és öltük a minibossokat, csináltuk az eventeket.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑