WARCRAFT fejlec

Készült 2018. június 29. | írta Roodie

41

Üdv, vágd, nem apád!

Bár a figyelemfelkeltő cím már nem feltétlenül igaz, például az én 10 éves fiam is néha belépeget az ingyenes fiókjával, de a téma most nem is ez, hanem a Harc Azerothért kiegészítőben érkező világ JJE (játékos játékos ellen!) változások, amelyekhez nem csak a Blizzard fűz nagy reményeket, hanem én magam is. Ugyanis ez pontosan az a fajta megoldás lesz, ami új életet lehelhet a játékba. De miről is van szó konkrétan? Aki a mocskos részletekre kíváncsi, annak javaslom a tegnapi cikket a Blizzard oldalán a témában, mert itt bizony csak egy összefoglalás lesz, némi véleménnyel fűszerezve!

Hogyan is fog működni a dolog? A 20. szintet elérve bármikor elugorhatsz Orgrimmarba vagy Stormwindbe (na nem sereggel, ütni – a saját fővárosodba!), és beállíthatod a háborús módot a tehetségek oldalon. Onnantól kezdve részt vehetsz a nyílt világban zajló JJE küzdelmekben – és ezzel együtt megszűnik a szerverek besorolása, nem lesz több JKE és JJE szerver. Teljesen mindegy, hol vagy, ha bekapcsolod, onnantól részt veszel a harcokban, ha nem, akkor nem.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy amikor kilépsz a fővárosodból, olyan térkép példányba kerülsz, ahol melletted minden más játékos szintén részt akar venni a küzdelemben. Azaz a felosztás nem szerver-, hanem térkép példány alapú lesz. Ennek több óriási előnye is van. Egyrészt mivel több ilyen térkép példány lesz, a Blizzard rendszerei úgy tudják elosztani a játékosokat, hogy minden példányon belül nagyjából egyenlőek legyenek az erőviszonyok – ezt nem erősítették meg, de én így csinálnám! Az mindenesetre biztos, hogy csak olyan játékossal lehetsz egy csapatban, akinek ugyanúgy áll a háborús módja, mert addig nem kerültök egy példányba, amíg ez nem egyezik.

A másik tényező: az átalakított skálázással együtt jár, hogy egy adott térkép példányon nagyjából hasonló szintű játékosok lesznek majd. Azaz hiába van megadva, hogy például Westfall  10. és 60. szint között használható terület, ami elég tág határérték, a játék motorja ezt próbálja úgy felosztani majd, hogy ha te 40. szintű karakterrel játszol, akkor a térkép példányodon hasonló szintű játékosok lesznek majd (ugye az ellenfeleket a szintedhez igazítja a játék, és ez csak akkor működik megfelelően, ha ezen tág határokon belül is lesznek azért szintsávok).

Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egyrészt a szerver megpróbálja majd a Horda és Szövetség közötti egyensúly problémákat kiegyenlíteni, másrészt nem fognak például a fagyos északon nyüzsögni a 110-es karakterek, agyoncsapkodva mindenkit, akit érnek.

De miéééért?!

Na de a kérdés adott, miért is akarnál átlépni háborús módba, azon felül persze, hogy szerintem irtó jó móka lesz, főleg tank karakterrel? A Blizzard erről is gondoskodott. Egyrészt a már ismert JJE talentek az egész zónában élni fognak ebben az esetben – nem csak játékosok ellen, hanem úgy összességében minden és mindenki ellen. 20. szint itt is, ahol indul a képességek megszerzése, azaz nem JJE aktivitáshoz, hanem a szintedhez kötött, és 110. szintre lesz meg az összes.  Már önmagában ez megérné, mert azért valljuk be, elég mókás tehetségek vannak ott: Halállovaggal imádtam a Rothasztó aurát!

pvp

Ezen felül egy pofás tapasztalati pont bónuszt is kapnak azok, akiknél be van kapcsolva ez a mód – ami abszolúte fair, ha figyelembe vesszük, mennyi idő elmegy a hiriggel időnként. És erre szükség is lesz – a bétás beszámolók szerint például 1-60-ig kétharmaddal több TP kell majd, mint most, és ezt is lassabban szerzed majd meg, mivel az ellenfelek erősebbek maradnak, hiába lépegeted a szinteket. Ha pedig maximális szintű karakterrel vágsz bele, TP helyett az arany és az egyéb erőforrások jönnek majd gyorsabban.

Élve vagy halva!

Egy apró, de mókás plusz pont is érkezik – a fejpénz! Ha valaki sok-sok játékost elintéz úgy, hogy közben ő maga nem hal meg, akkor a játék megjelöli orgyilkosként. Ez nagyon menő, ugyanis ha ezt összehozod, akkor 15%-kos bónuszt kapsz mind a sebzésedre (ismételten, minden és mindenki ellen, nem csak játékosok ellen!), mind a gyógyításra. Hogy hány játékost kell ehhez elintézni, azt nem tudni előre – az épp akkor a példányban lévő játékosok számától, illetve az aktivitástól függ majd, alapesetben egy térképen 3 orgyilkos lehet egy időben, a játék pedig úgy fogja igazítani a számokat, hogy ezt figyelembe veszi.

Csakhogy a orgyilkos élete sem fenékig tejfel – abban a pillanatban, hogy megkapod ezt a címet, bizony megjelenít a térképen majd mindenkinek. Ekkor megindul a vadászat, ugyanis aki elintézi az orgyilkost, a mindenféle, még nem ismert jutalom mellett Hódítás pontokat is kap érte!

bounties

Utánpótlás

Már az eddigiek alapján is jó mókának ígérkezik a háborús mód, de ezt még meg is fejelte a Blizzard. Ugyanis a háborús módban játszó játékosok zónáiban időnként megjelenik egy goblin vagy gnóm repülő, ami ejtőernyővel leejt egy ládát. Emlékeztek még a Gurubashi arénában a ládára? Na, ez pont ugyanaz lesz: a repcsi ledobja, a játékosok odaözönlenek, és amelyik oldalnak sikerül kinyitnia, annak a játékosai limitált ideig kivehetnek belőle jóféle cuccot. Jó mókának ígérkezik.

Örülünk, Vincent?

Azt hiszem, soraim között érezhető a lelkesedés – nem véletlenül. Borzasztó sokat várok ettől az új rendszertől, izgalmas JJE csatákkal teli szintezést, kiegyenlített összecsapásokat, hatalmas hirigeket, mókát és gonosz kacagást. Véleményem szerint a lehető legjobb megoldást választották. Az egyetlen hátulütője, hogy talán a közösségi része picit eltűnik, nem fogod felismerni az ellenfeleket, mert a zóna példányokba véletlenszerűen kerülnek majd a játékosok; de a pozitívumok többszörösen felülmúlják számomra ezt az egyetlen negatívumot.

És így újra releváns lesz az egyik ősrégi kommentelőnk siráma a bosszúálló szent lovagok kapcsán: “Mér megy harcba! Mér nem hileli a töbieket! Csak ál és várja hogy üsőn, pedig NEM!”

 

Tetszik(6)Nem tetszik(7)

Tags:


  • Adi91

    Nem rossz, nem rossz, de ez sajnos nem fogja elhozni a kánaánt. Szerintem szűk réteg érdeklődik a PVP iránt, és ez az egész mód addig tűnik izgalmasnak, amíg az első gang group szét nem szed valakit. Összességében ez nem túl sok változás egy kiegészítőbe.

    Arról nem is beszélve, hogy milyen priceless pillanat lesz az előző kieg AP farmja után az, amikor a játékosok rájönnek majd arra, hogy itt nem az Artifact item lett spec függő (mint ahogy a fegyver volt a Legionban), hanem a gearjük, amit az Artifact item tuningol, így lehet majd minden specre egy-egy külön Azerite-gear darabot tartogatni/farmolni. 🙂 Az már csak a hab a tortán, hogy ezeken a rendkívül erős itemeken secondary stat sincs, így egyes specekkel, amik nagyban függnek a secondary statoktól olyan jó élmény lesz játszani, mint a pöcsünkkel verni a csalánt.

    Persze, hiába minden visszajelzés, meg "béta" teszt, ez már élesbe kerül majd.

    Hello WOD 2.0... Remélem az új kieg korábban jön, és végre elfelejtik benne ezt a random, specenként farmolós faszságot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szamuráj Dzsekk

      Még jó, hogy az Azerite gear classwide és reforge is lesz rá. De persze könyebb rinyálni és ostobaságokat fröcsögni mintsem utána olvasni a dolgoknak... 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        Jah, azt majd minden alkalommal reforge-olgatok amikor specet váltok. Te sem gondolod komolyan.

        Miért nem tudták úgy megoldani, mint a set itemeket most? Specet vált az ember, aztán átáll a talent is. Jah, igaz az túl egyszerű lett volna. Sokkal jobb reforge-olgatni minden specváltáskor, folyamatosan növekvő gold mennyiségért.... 😀 Igazad van, ostobaságot írtam, jó lesz ez az új rendszer!!!

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Tt

          Ez durva ha így lesz, megijesztettél, most erősen gondolkodom hogy kimarad. Nekem sincs semmi kedvem ilyen hülyeségekre elcseszni az alapanyagot meg a goldot.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Eperjessy Janos

          Mit akarsz te amugy farmolni? Kozel sem olyan lesz,mint az artifact legionben...Mesz szepen Dungeonbe,Bgre akar a vilag vegere is es kapod folyamatosan a tevekenysegedert az azeriteot. Magatol no a nyaklanc szintje is.
          Ez,hogy a cuccok atvaltanak persze, a kenyelmesebbik felenek(nektek) jo volt, En pedig szemely szerint(es nem vagyok egyedul) azt szerettem,mikor igen is kellett lennie a masik talentre is kulon ruhanak,mert miert is valtana at egy feral druidnak a cucca intellectes bullshitre. Ha ket speccel akarsz jatszani akkor szenvedj meg erte alapon.
          Ennyi erovel mindjart sirjunk azert is,mert visszahoztak a gcd-t rendesen,ugye? Csak mert igy nehezebb lesz.
          Inkabb orulnel neki.
          A secondary statokrol meg annyit,hogy nyilvan balanceolva lesz. Peldaul hiaba nem ad sec statot a rohadt azerite gear,ha helyette ad egy kurva jo traitet. Capisci?
          Mindenben talalhatunk negativot, peldaul nekem az egesz legion kiegeszito egy negativ fos volt. Probald szepen a jo oldalat nezni.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Közel sem olyan? Valóban nem. Rosszabb lesz. Pedig hidd el, az Artifactos rendszert is sokan utálták. Ezt is sokan fogják. Ez az áttalentelés pedig inkább átok, mint áldás. Nem azon akadtam fenn, hogy kell gyűjteni Artifact Powert, hanem azon ahogy megodlották a gear kérdést. Baszhatod, hogy csak egy itembe kell AP-t gyűjteni, ha mellette minden specedre kell gyűjteni külön külön geareket, amit ráadásul egy külön új RNGseus fog osztani... Borzasztó. 🙁

            Azzal a szemléltettel meg nem tudok egyet érteni, hogy dolgozz meg a több specért. Szerintem kifejezetten élvezetes váltogatni a specek között, és ezt a gyakorlatot előszeretettel folytattam is már a MOP-ban is. Az, hogy a szabad válogatásban (ami eddig volt) korlátoznak egyenesen felháborít. Azok akik ezt a fajta faszt szeretik szopni kapnak majd valami retro szervert classic néven. Én köszönöm, de nem szeretek szopni. De hát ugye kinek a pap, kinek a pap fasza...

            A secondary statokról meg annyit, hogy a világ egyik legjobb fire mage azt mondta, hogy "Currently it's aweful to play fire, due to the lack of crit" ... Biztos jó lesz, és jól ki tudják majd balanceolni pár remek traittel. Arról nem is beszélve, hogy a set bónuszok mennek

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Afthrast

            Nem akarok az egészhez hozzászólni, de a secondary statokhoz és a spec váltogatáshoz egyben:

            Hála az égnek, hogy nem lesz secondary stat azokon az itemeken (ennek nem néztem utána, úgyhogy elhiszem egyelőre, hogy így van). Így sokkal könnyebb geart szerezni magadnak, mert nem kell azért az egy konkrét secondary stat kombóért rohangálnod, sőt, több specre is ugyanaz az item jó lehet. Ha egy specnek kevés a baseline secondary statja, ott kell hozzányúlni a mechanikákhoz, esetleg baseline stathoz, nem az összes többi 35 spechez hozzávágni valószínűleg szar secondary statokat amit aztán még pluszba balanceolni.

            Ami pedig a spec váltogatást illeti: van egy közös +stat opció az azerite armorokon, nem muszáj spec függőt választani, ha tudod magadról, hogy hetente más speccel fogsz játszani. Persze, ha min-maxolgatás megy, akkor lecsúszol valószínűleg valamennyi dps-ről a közös opcióval, de aki akár havonta is vált specet, biztos nem olyan környezetben játszik ahol min-maxolgatásra van kötelezve.

            Egyébként Legion-ben legperverzebb esetben két spec között olyan különbségek voltak, hogy az egyiknek jó volt az aktuális tier bármelyik 2-4 darabja, a másiknak pedig az előző raid tierből titanforge-olt konkrét set itemek kellettek a legjobb secondary statokkal, mellé 2-es az újból, konkrét trinketek, stb. Nyilván ez két véglet, de az meg nem egy helyen előfordult, hogy a két BIS lego pont tier set helyen volt ezért csak pont az a másik 4 db tier set item volt jó és lehet, hogy hetek alatt kaptad meg őket, pedig egy-egy tier set bonus elég nagy löket a teljesítménybe. Ehhez képest az, hogy legyen 2 db ugyanolyan azerite armorom, ha két specet akarok játszani, szerintem elég nagy haladás (ahogy az is, hogy nem kell random bis relicek után rohangálni specenként 3-ért). Természetesen még simán lehet, hogy el lesz baszarintva a balance, nem lepődnék meg Blizznél, de mivel a titanforgingnak lesz egy +15-ös korlátja, remélhetőleg sok fejfájástól meg fogunk szabadulni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Vegyük sorra:

            1) A közös, specfüggetlen trait minősíthetetlenül szar minden esetben. Nem kell hozzá minmaxolnod, hogy belásd, hacsak nem ceruzát akarsz hegyezni a WoW-ban, akkor nem azt választod.

            2 ) "Ehhez képest az, hogy legyen 2 db ugyanolyan azerite armorom, ha két specet akarok játszani, szerintem elég nagy haladás": Hát babám, nem 2db ugyanolyan azerite armor fog kelleni, hanem 3*2, ami testvérek között is 6 darab. Igazad van,milyen rossz is volt az a 4 tier set. Oh wait.

            3) Lehet reforge-olni: Életszerű szituáció, h bossonként mennek ki az emberek a raidről, hogy millió goldokért reforge-olják az elbaltázott design miatt az itemjeiket, amikor átspecelnek. A régi Tieres rendszer nem volt jó persze, túl egyszerű lett volna, h valami analógiát erősítsen a csodás azerite.

            4) Az Azerite gear nem titanforgingol.

            5) A secondary statok hiánya igenis érződni fog.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17619892425#post-1

        Tessék, egy a millió fórum posztból, ahol ugyanazt kifogásolják amit én. Ez a rendszer SZAR.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Ez a választható PvP-mód ott fog visszaütni szerintem, hogy míg egy rugó/druid/esetleg warrior és a tankok jobban bírják a PvP légkörét, addig a játékosok nagyobbik része önként nem keresi majd a kihívást, mivel csak magával szúrna ki a napi WQ-körök idejére. Esetleg egy bounty miatt átléphet a PvP-világba, de utána vissza is állítja. Küldetéseket, gyűjtögetést PvE környezetben fog mindenki csinálni. A játékosok talán 1%-a löki föl a pöcköt.
    Persze lehet, hogy a Blizzard élesben akkora (mondjuk 300%) buffot ad majd a PvP flag mellé, hogy minden komolyabb játékos kénytelen lesz "tátott szájjal rohangálni a faszerdőben", ha nem akar lemaradni a fejlődésben. Ezzel viszont sokakat elveszítene a játék, akik eddig szándékosan PvE szerveren játszottak.
    Szerintem a World PvP innentől főleg a rugók és druidák világa lesz, mert ők észrevétlenül tudnak mozogni, és végső esetben el is menekülhetnek egy vesztésre álló harcból.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • fyktyvf

    WoW Battle Royale mikor?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila Nagy

      Egyébként nekem teszene 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Plata C

    Hát ez a kieg felejtős lesz,sajnálom hogy előrendeltem.
    Magasról tojok a PVP-re.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

      Mostantól nem lesz muszáj PVP-zni... kérdés, hogy a normál kontent milyen lesz majd?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • tsirche

    Már alig várom, ruszki 40-es premadek mindenhol... Sok sikert 🙁

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tt

      Aye, kb. elpusztíthatatlanok. 🙁

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

        Hát nem is tudom, nem is tudom... vannak jók, de sok a mélybuta sötét. Ezt onnan tudom, most a legjobb (legnépesebb) privát szerverek ruszkiknál tanyáznak, és emiatt aztán (meg eleve amúgy is) sok a ruszki player - akikkel amúgy jól szót lehet érteni. Ami azt illeti, Scholomance-t olyan rövid idő alatt mentem, mint anno sohasem... kb olyan volt az egész mint BRD-ben egy Lava Run.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Eperjessy Janos

    Szerintem ne irj tobb cikket. Vagy ha mar mindenkepp kesztetest erzel,akkor hasznald mar a rendes PvP- PvE kifejezeseket..Ez igy nagyon gaz...Ertem en, hogy nagy Magyar vagy de azert ennyire nem kell atesni a lo tuloldalara..Rendesen fizikai fajdalom volt olvasni!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

      :DDDDD

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Eperjessy Janos

        Hat te komolyan..

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

          Ez a szokás Frostshockon egészen régre nyúlik vissza, jót nevetek akkor amikor új olvasók fennakadnak ezen. 🙂

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Ensomhet

      Ráadásul lefordítatlan maradt például a talent szó! Ha már valamit csinál az ember, csinálja pontosan!!!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Eperjessy Janos

        Na hat igen, de nem is ertem minek kene leforditani ezeket...Pvp,pve,armor,talent. Barki aki jatszik ismeri ezeket, sot ha le van forditva,merg hulyet is kap. Erre en nagyon jo pelda vagyok...:D

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • https://www.youtube.com/mirmix MirmiX

      Hasonlóan éreztem magam énis a cikk olvasása közben mint mikor haverral ementünk egy Bödőcs Tibi előadásra de elötte még bejött Hajdu Balázska aki azthitte vicces ...

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Eperjessy Janos

        😀 😀

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://inkvizitor.hu/roodie/ Roodie

      Nem túl régóta vagy FS! olvasó, ugye? 😀 Mielőtt teljesen kiakadnál: ez hagyomány már nálunk, az első magyar nyelvű WoW-regény kiadása óta (tudod, Büszkmocsár Jaina, Barnavár, Léguraföld, Fojtótüske-völgy meg Szélfutó Úrnő!)

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Eperjessy Janos

        Nem igazan,konkretan tegnap linkelte be a cikket egy ismerosom.
        Sajnos nem birtam megallni,hogy ne irjam ki magambol ezt.. 😀

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Dagimaczi

        én kb a kezdetektől (más nével) de amúgy elég idegesítő.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Delfi

        Ettől még mindig idegesítő és már unalmas is.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tt

    Erről az új rendszerről is lesz cikk? Eltűnik az artifact fegyver, akkor mi lesz helyette? Megint lehet majd fegyvereket is farmolni a gear mellé? A nyakláncnak mi lesz a funkciója? Hogy működik? Miért kell hozzá az alapanyag? Ha nem lesz artifact fegyver, akkor mi lesz helyette amikor elkezdünk szintezni?
    Erről jó lenne egy mélyebb hangvételű cikk, mert én pl. egy szót sem értek ebből az új rendszerből.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Eperjessy Janos

      Azerite Armorok lesznek az artifact helyett. Ezek passziv kepesseget adnak.
      3 fajta lesz. Chest,Shoulder,Head. A nyaklanc azert lesz mert ahogy annak novekszik a szintje,ugy raksz ki uj passzivokat az armorokban. Betabol legalabbis nekem igy jott le.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tt

        Neked se tiszta, ezért kéne egy részletes leírás erről. 🙂

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Eperjessy Janos

          Szerintem eleg tisztan leirtam...Nekem legalabbis egyertelmu. :D. Ha ennel tisztabb kell van egy millio youtube video. Beirod hogy Azerite Armor..

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tt

            Tiszta persze, csak nem elég részletes. 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Eperjessy Janos

            Emlekszel a netherlight crucible-re legionbol? A hajon levo szar,amit az artifact fegyvered levelje alapjan tudtal kirakosgatni. Na az Azerite armor pont igy mukodik. A nyaklancod levelje alapjan tudod majd rakosgatni a chest,shoulder,head traiteket. Hogy hogyan noveled a nyaklancod leveljet? Automatikusan no magatol,ha elmesz bgre,dungeonre,instaba. Fejlodes kozben is novekszik. Ennel reszletesebb kell,akkor tenyleg nezz videot,de felesleges. Majd ha jon ugy is egyertelmu lesz minden.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tt

            Aham, köszi. 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Beátrisz

    mit jelent az hogy "hatalmas hirig" ?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://inkvizitor.hu/roodie/ Roodie

      Óriási haddelhadd!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Soulswap Ragnaros

    Ez az egész olyan szépen hangzik... Csak egy gond van vele, romantikus álom, hogy ez így fog működni. Talán 10 évvel ezelőtt még lett volna ennek így létjogosultsága, de ma már aligha. Gank-bandák fogják várni a "tisztességesen" pvp-zni vágyó játékosokat, akiknek igen hamar elmegy majd a kedvük az egész szartól (rugó-droid előnyben) és szépen, vélhetően örökre elbúcsúznak az egész hóka-mókától.

    Ez a csodálatos visszalépés a gearek tekintetében meg egyenesen vicc. A legion ( a randomizációt és a pvp-t leszámítva) igen magasra tette a lécet, innen sajnos csak lefelé vezethet az út.

    A wow meglátásom szeirnt nem a Hc játékosokból, legyen az pvp vagy pve él, hanem a casualok adják a mass-t, ez a mostani kieg meg nekik az egy pofont.

    Szerintem a Blizznél az előző kieg számadatai után azt hitték a bab is hús, de most pofára fognak esni. Mindegy, eléggé tőkeerős társaság, kihordják majd lábon ezt a tévedést is.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://inkvizitor.hu/roodie/ Roodie

      Akkor szépen sorjában...

      1) Romantikus álom... hát, lehet, de én alapvetően feltételezem, hogy a Blizzard nem *teljesen* hülye, illetve hogy igény is volt egy efféle rendszerre

      2) Már nem először jön fel a gank banda... Egyrészt, 5 fős premade egy zónában annyira nem fogja meghatni a 100+ ott questelő játékost. Másrészt meg... hány zóna is van? Mindet, az összes példányt el fogják árasztani a premade gankelő bandák? Ha igen, akkor esetleg nem fordulhat elő, hogy MINDKÉT oldalon ott lesznek a bandák, és esetenként egymással foglalkoznak?

      3) Szintén nem igazén értem, mitől ad a casualoknak egy pofont ez a kiegészítő... Kérlek magyarázd el, hogy egy kikapcsolható, szinkorlátok közé szorított world pvp feature miben érinti a casual réteget.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Soulswap Ragnaros

        1. Nem teljesen hülye. A "Blizzard" egy remek óriáscég, aki kiváló játékokat készített eddig is. Azok akik a wow fejlesztésével foglalkoznak lehetnek esetleg meggondolatlanok, rossz jósok, kevéssé intellektuálisak és intuitívak. Volt már rá példa bőven, még a cég életében is... Milyen igény, hol, kiktől? Feldobtak egy ötletet, ami tetszett az embereknek. Nekem az a véleményem, amit jogod van cáfolni, hogy nem fog működni, legalábbis nem úgy ahogy ők várják.
        2. Legyen igazad.
        3. Nem a pvp feature-ről beszéltem amikor erre gondoltam.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑