World of Warcraft Classic megjelenés -


WARCRAFT art_0226

Készült 2019. február 28. | írta Attila

9

A WoW grafikája

A szokásoktól eltérően a ma esti kérdezz-felelek szeánszban nem Ion Hazzikostas és a gameplay lesz a főszereplő, hanem Ian Lang és Kenny McBride, a WoW két 3D grafikusa. A téma se lehet más, mint a WoW grafikája és az átvezető animációk. A műsor este 8-kor kezdődik a Twitch-en.

We’re sitting down with Senior 3D Animator Ian Lang and 3D Artist Kenny McBride to discuss the wizardry behind World of Warcraft’s art development and animation. Watch live Thursday, February 28 at 11:00 a.m. PST on Twitch!

(ajándék háttérkép)

Tetszik(0)Nem tetszik(0)


  • Jazoo

    Ráférne már egy frissítés a karakterek után a környezetre is...meg egy normális DX12.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tibor Sipos

      Tudom, én vagyok a vén szar, de inkább a database és a játékmechanikára kéne egy vérfrissítés.
      A grafika most lehet akármilyen update, a játékélmény nem lesz jobb attól hogy hádében csillog a szar

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Ensomhet

        Például?

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Tibor Sipos

          Hosszasan kifejtettem már párszor.
          A wow contentje kevesebb lassabb mint amit egy kongraget játék tud mutatni már.
          A WoW jelenleg egy minigame kollekció, és semmi kapcsolat nincs a különböző játékok között.
          Ez biztos jó azoknak akik szupercasual mód egy aspektusát akarják élvezni a játéknak, de azt nagyon,
          kár h akkor mégis mi a jó bánatnak nevezik a wow-ot még mindig egy mmorpg-nek, amikor kvázi minden mmorpg elemet kiöltek már a játékból...

          Csinálunk egy halom dolgot, de az égvilágon semmi hatása nincs a világra.
          Minden event sciptelt ahol a részvétet annyit számít h kapsz-e te is a free lootból.

          Szerintem már az sokat dobna az egész játékon ha a database kicsit összébb lenne mosva. Ha már blizzből kivált csapat munkáját említve, a Path of Exile ilyen, ahol eshet egy raklap currency, amit egy halom helyen tudsz használni.

          A wowban egy halom játék van ami ugyanazt a jutalmat adja (leszámítva a kozmetikai dolgokat).

          Az ember azt hitte hogy 13 év után a warfrontokkal végre megtörténik az amit már a játék bejelentésekor kellett volna h történnie:
          a két frakció öli egymást, és van is hatása.

          Még a promóvideó is azt nyomta hogy foglaljuk el a területeket...
          Erre?
          A kiegészítő 2 fő main feautere egy 10-15 perces afk marathon ami az első játék KÖZBEN élményét veszíti...

          De legalább a grafika jól mutat egy haldoklikawow youtube videóban majd...

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            A tapasztalatok azt mutatják, hogy sosincs jó vége annak, ha a játékosoknak valódi hatása van a játék világára, mert azonnal lesznek olyan csoportok, akik arra fogják ezt kihasználni, hogy kibasszanak a többiekkel. Volt valami engineering cucc a Lich King idején (nem emlékszem pontosan) amit egymásra lehetett pakolni és blokkolta az utat. Természetesen a tréfamesterek azonnal ráugrottak. https://youtu.be/dwaJ2D6V8Y8

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            Ez inkább az hogy valamit meg lehet csinálni jól vagy rosszul is.

            A "legyünk hatással a világra" a következőképpen lehetne megoldható úgy hogy élvezetes legyen, de sokminden nem változik a játék magján:

            Van ugyebár a warfront ami egy pve lfr szinten van...

            Az egész warfront legyen egy open world zóna, ahol a wq-k teljesítése egyszer adjon contribution pontot, és fát/vasat.
            Ugynaz lenne a dolog open world mint a wafrontban, annyi különbséggel hogy napi resetekben lenne a következő frontvonal bevéve.
            Pl: Arathi warfront: bevettétek Circle of Elements-et, akkor leadod a vasat és fát h elementált idézz, véded a elite bossodat az ellenség playerektől (mert ha elégszer leütik akkor ők veszik be a másnapi resettel a zónát), mész ütni a a következő lépést...
            Ez ugyebár a direkt hatás. Az indirekt meg h nem csak ebből áll a térkép, beindul a pvp/extra hogy megakadályozd a másik frakciót h előre haladjon, továbbá legyen extra wq h elmenj az ellenség vonalai mögé.
            Az egész contribution legyen globális így a szerver unbalansz el tud törpülni.
            A map-ek shardolása megoldható. Így ha van egy raid ami előszeretettel gankel egy pontot, az azt jelenti hogy mindenhol máshol szabad a pálya...

            Másnapi resettel a gép összeszámolja h melyik frakció tett le többet az asztalra és nyomul előre a kék/piros placcsni a térképen.
            A warfront scenario meg maradjon meg egy "taktikai szimulációnak" ahol átéled a vezetőt wet dreamjét a győzelemre...

            Ebből kitekintve lehetne ezt borsozni:
            Van az Island Expedition, m+, pvp, bg, raid, battle pet...
            Onnan essen extra item/loot amit le lehessen adni. Pl bwonsandi köhögése idézhessen valami speckó védelmi raidet ami szétveri a másik frakciót
            Az arénán/bg-n gyűjtött valamikből meg lehessen bérelni spec npc-ket akik vadásszák az ellenség játékosokat. Lehetne ezt színezni: npc classokat bérelni akik színt visznek a harcmezőre. Ott vannak az Island Exp frakció npc-i. Most mekkora móka lenne már h wq-zol és az npc-k hátbavágnak közben?

            Felőlem még abattle pet charmokat is lehessen leadni h az pet classok petjei a hétre buffot kapjanak.
            Minden ami most contributionban van az az npc-ket erősítse.
            Blacksmith weekly quest? Extra stat az összes plates npc-re open world warfront.
            Enchanter weekly q? extra dmg...
            Ki lehet ezeket találni... úgy hogy szinte végtelenségig lehessen mélyíteni a rendszert.

            És a mélyítés szót használom, nem a bonyolultságot. Nem komplex lenne a játék, csak lecseréli a mostani
            "menj be, afk, gg 400 freel00t"
            Arra h megtetted ugyanazt mint az előbb, de ezúttal kaptál egy (akár tradelhető) itemet ami a harc kimenetelét módosítja.

            Globális kell h legyen, hogy egy játékostól ne függjön a dolog, ellenben tudod hogy "teszed a dolgod"

            *insert starship troopers gif*

            És a metaszépsége egy efféle rendszernek?
            Amint behoznak egy új warfront térképet nem a régit cseréli le, hanem egy újat ad.
            Személy szerint olyan magaslatra vinném h "térkép set"-ek legyenek, mert mindegyik controllálható térkép boostol egy másik térképet valahogy.

            Ez vinne ugyebár olyan magaslatokat a játékba, hogy most vagy kitolod a frontvonalakat, vagy bevesztek egy zónát az ellenséges határ mögött, de azt megtartani is nehéz amikor nincs se utánpótlás, és közben körbe vagy véve...

            persze nem kell kötelezővé tenni. Épp ezért kell a tradelhető item. Te elmész bg-zni, hogy a pve bambigyerek megvegye AH-ból h zsoldost béreljen és vica versa...

            És ezzel a lore írás is leegyszerűsíthető, mert jelenleg egy külön komédia hogy facerollolom az old godokat és aztán jön a videó, hogy a "horda le van gyengülve"...

            Ezt értem azon hogy legyünk hatással a világra, nem azt hogy mestertrollkodjunk és abuse of game mechanic...

            És igazából nem hiszem h átírnék egy efféle redesing-al bármit is a játék core-jában.
            Csak a database-be tennék egy halom tarde itemet, amiből ha megfelelő mennyiséget leadsz, akkor triggerelsz egy phasing-et ami amúgyis benn van a játékban már.

            A játék azért borulna hatalmasat mert egy halom fölösleges item a játékban azonnal használhatóvá válna. Poti, flask, bandage, battle flag, net, harpoon gun, etc etc... Beindulna az AH, mert minden useolható itemnek nagyobb súlya lenne.
            Hisz harcoltok a proggress bar-ért. Kell az a másik zóna... Akarod hogy győzzön az oldalad (és... a double agent-eket hadd ne említsem, meg a kis pénzzsóvár goblinokat akik neutral AH-znak...)

            És ha most visszatekintünk az individual játékra... ez a nagy lavina annyiból indul hogy a wq-d és a contributionod ténylegesen elindít valamit... Nincs elitistjerk, theorycraft meg istennyila h mi a tökéletes abszolút progress...
            Ha valami mégis megborul akkor jöhetne blizz plot device-a. Jönnek a legendás főszereplők, az old god, harmadik frakció (nagák, trollok, elementálok, légió, amit akarsz)
            Nem is tudom... mint amit egy mmorpg-től elvársz...

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            GW2 WvW játékmódjának alkalmazása például nagyot dobna a két oldal harcának megjelenítésében. Ott órákat elszórakozik az ember, és nem unatkozik, állandó pörgés van.
            https://wiki.guildwars2.com/wiki/World_versus_World

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Ez mind tök jól hangzik, de már az alapoktól esélytelen, mert azzal, hogy két frakcióra osztották a játékosbázist el is dőlt bármilyen frakció harcra épülő játékmechanika sorsa.
            Az egyik frakció akármit is csinálsz megerősödik, a győzteshez húzás miatt pedig a játékosok szépen átszivárognak oda, ami öngerjesztő folyamatot indít el.
            Lásd pvp általában: menjél hordásnak, ha pvpzni akarsz, de minek, ha world pvpben nincs ki ellen, random bgken túl hosszú a sor, mert egyre kevesebb allis vállalja a szopóállarcot, ezért marad az aréna meg a rated bg, ami nem frakció függő.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Attila

    Március 13-án patch!

    "We just mentioned it on the live stream that is talking about building the art of World of Warcraft, March 12! It’s a great discussion that is also focusing on building these Allied Races, I recommend checking it out when you can (now or the VoD later)."

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑