World of Warcraft Classic megjelenés -


WARCRAFT portal_0307

Készült 2019. március 7. | írta Attila

11

Portal 8.1.5

Már szinte hagyomány, hogy minden egyes content update előtt kitalál valamit a WoW fejlesztő csapata, ami totál kiakasztja a népeket . A harag aktuális tárgya ezúttal az, hogy a Blizzard nem átallott eltávolítani néhány, a közlekedést segítő portált. Csak a hivatalos fórumon több mint 5000 hozzászólás érkezett a témában, ideje volt valami magyarázattal előállnia a fejlesztőknek. Szerintük csínján kell bánni a portálokkal, mert ha túl sok van belőlük akkor a világ is kisebbnek fog tűnni és a játékosok is kevesebbet fognak találkozni. Nekem meglehetősen ingatag lábakon állónak tűnik ez az érvelés, hisz a repülő mountok engedélyezéséig rengeteg idő megy el így is a közlekedéssel. Most miér’ fáj, ha ott van az a portál?

As we read most everything posted here (and elsewhere) about next week’s content update, we can’t help but be impacted by the subject of transportation portal removal. It’s a subject that’s approaching 5000 replies in one thread alone, and the question raised there, repeatedly, has been, “why?” Here’s the answer to that question.

From the beginnings of World of Warcraft, game designers have had a number of guiding principles. Sometimes these notions change quickly, and sometimes they evolve slowly, but a few guiding principles have remained more or less the same throughout WoW’s history. One such lodestar has been “don’t overuse portals between locations in the world”. Too many eliminations of the distances between places can diminish a sense of the world having a meaningful size.

Of course there’s an equal and opposite design consideration—“don’t make it too inconvenient to get from most places to most other places”. Some amount of convenience is vital. Not every visit to a wondrous landscape is your first. We know when it’s your 100th visit, you don’t want the flight over to be the bulk of your time spent. And of course, some players have chosen to play as Warlocks or Mages specifically because those classes offer unique means of transport.

With new expansions, we’ve made a tradition of removing some of the portals from the previous expansion’s cities. The goal with that is to encourage transportation flow through newer places where players are more likely to interact with other players. We neglected to do that initially following Legion (and we never did that following Mists of Pandaria for various reasons), but we feel that we should have. We’re correcting that now.

Boralus and Dazar’alor will continue to offer portals to a full range of capital cities, as well as to Silithus. The portals to Cataclysm zones will remain intact, and many other modes of transportation, such as Dalaran Signet Rings, Karazhan’s ring, the Timeless Isle trinket, Coordination Cloaks, and boats and zeppelins between many regions, will all be retained and functional.

However, we’ve seen how updates to the game can leave the means of accessing different areas feeling increasingly chaotic. For example— today if you go to the Cleft of Shadows in Orgrimmar, you’ll find it dotted with portals in a way that almost looks sporadic. We’re cleaning that up, and we see this as an opportunity to consolidate a lot of travel into a consistent venue with a consistent look and feel, and room for future growth when needed.

We’ve processed a lot of feedback on this, especially feedback about specific locations that feel like they’re going to become disproportionately inconvenient to reach, and we’ve followed that feedback through to the conclusion that you’re seeing on the PTR. We believe that the numerous remaining means of quick access in the game make most locations quite reachable.

If there are any specific locations that feel as though they’re about to become unreasonably inaccessible, we’re certainly open to adding additional means of travel in the future.

Tetszik(2)Nem tetszik(0)

Tags: ,


  • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

    Szerintem teljesen ül az indoklás. Már kitudja miota elég gyenge az immerzió, portalbol ki be rohangálásrol szol sokszor a játék.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • ben2

    Mekkora rinya lesz majd a classicnál: 1 fp és 1 graveyard zónánként, mage is csak 40-től tud portált és csak 50-től Dalaranba. A summon stone-ok se működnek, azaz el kell gyalogolni az instáig, 35-ön SM-ig allisként horda területen keresztül már maga az instába jutás is challenge.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • jaurin

      Darnassusba*. Amúgy ami még viccesebb, hogy csomó spellhez reagentek kellenek, portalhoz pl. Rune of Portals.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • warruth

      Két kedvencem, mindkét oldalról egy-egy, hogy igazságos legyen:
      Ha hordával meghalsz Caer Darrowban (Scholomance-nál az instance-n kívül), kihajít a Tirisfal Gladesbe a Bulwarkhoz.
      Ha allisként meghalsz RFK vagy RFD előtt, szintén az instán kívül, akkor kihajít Ratchetbe, és gangelhetsz végig az egész Barrenson.

      Mindkettőnél az a helyzet, ha bent az instance-ban halsz meg, akkor van egy temető tök közel, tehát az nem annyira para. De ha az instance-on kívül, akkor bizony csúnyán rába**... ráfaragtál.

      És még egy, amikben mondjuk nem vagyok biztos, de ha tényleg úgy van, akkor még durvább: Ha allival meghalsz Whispering Gardensben, akkor Faol's Rest helyett kihajít Chillwind Campbe.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bangyi

      Első hónap után miután lement a nosztalgia és a vörös köd, na majd akkor jönnek az ilyen pofára esések.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Bandeetos

    https://uploads.disquscdn.com/images/e5ba5aeb5507ccbc3daea3b1a20d6f0b4a0818c1add6b7903a363cb39071f2bd.jpg

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tibor Sipos

    WoD óta single player játék a WoW... Nem azért nem játszanak együtt a hülyegyerekek mert nem találkoznak, hanem nincs miért találkozni...
    de tuti én vagyok a hülye, mert ha igazam lenne tuti supreme enterprise leader lennék egy mmo cég tetején...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Lepkemaci

    A Mekk Elek az ezermester első része jutott erről eszembe, amikor a birkáknak az volt a gondjuk, hogy a gyerekek nem érik fel az asztalt a családi ebédnél, és állandóan összekenik magukat kajával. Kellett volna négy magasabb szék, de a kecske inkább azt találta ki, hogy rövidebbre fűrészeli az asztallábakat a gyerekek oldalán. Itt is olcsóbb volt "lefűrészelni" a portálokat. 🙂

    https://youtu.be/i0sKg5mtcK8?t=157

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Makk

    Most nem mind1? Állsz a városban vagy bárhol, aztán hopp dungeonban vagy hopp raidezel, aztán visszateleportál. Ugyan az, de akkor az ezek szerint nem teszi kisebbé a világot 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • PaneuropeanBattleRam

    Sosem értettem, miért jó a "fejlesztőknek" szivatni a népet, ha nekik az jó, hogy a nép bosszús.. Az saját döntésük (mindazonáltal nem teszi vonzóbbá a visszatérést:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Fodor Norbert

    Engem nem zavar, mage vagyok 😀 aki rinyál játsszon mageel

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑