World of Warcraft Classic megjelenés -


WARCRAFT mecha_0408

Készült 2019. április 8. | írta Attila

5

Rise of Azshara infók innen-onnan

Ha minden jól megy, akkor már a héten elindul a 8.2-es content patch tesztelése a PTR szervereken. A fájlok már megérkeztek (titkosított formában), így már csak a Blizzardnál kell rácsapni a nagy piros gombra. Addig is néhány izgalmasabb infó a ránk váró jóságokból. Érdemes figyelemmel követnek a Wowhead összefoglalóját is (puty), amiben minden eddig infó megtalálható a patch-ról.

Content

  • Áprilistól májusig hivatalos postok formájában fognak jönni az infók az új patch-röl.
  • Giga nagy update lesz, talán a legnagyobb a WoW történetében.
  • Két új zóna: a batár nagy Nazjatar, és a Timeless Islandnél valamivel nagyobb Mechagon. Mindkét zónában engedélyezett a repülő mountok használata!
  • Egy új raid: Azshara’s Palace és egy új mega dungeon: Mechagon.
  • Nem csak új zónákat kapunk, de más játékélményt is, a korábban megszokottnál. (Jelentsen ez bármit is.)
  • Újra lesz portál Caverns of Time-hoz.

Azerite rendszer

Gyökeresen meg fog változni az Azerite rendszer, és biztos vagyok benne, hogy hamarosan kapunk hivatalos ismertetőt is, addig néhány elejtett infó morzsa.

  • Az Artifact fegyerekhez hasonlóan a Hearth of Azeroth-nak is lesz fejlődési útvonala.
  • Lesznek új passzív ÉS aktív traitek (shieldek, buffok, stb.) is.
  • A jövőben a Hearth of Azerite szintjétől függetlenül férhetünk hozzáa az Azerite gear traitjeihez.
  • Az Azerite rendszer tesztelése a Battle for Azeroth béta végére esett, így már nem sokat tudtak rajta változtatni a kiegészítő megjelenéséig, hiába jöttek a (negatív) visszajelzések a játékosoktól. Ez hiba volt. A jövőben a core rendszerek tesztelése az aktuális béta vagy PTR elejére fog esni.
Tetszik(5)Nem tetszik(0)

Tags:


  • Lockstep

    Kíváncsi leszek, szívesen játszanék, de egyszerűen annyi minden van már, hogy mégsincs semmi, ami megfogna benne. (ez jól hangzott magamban, szerintem az eltöltött évekkel magyarázom ezt 😀 ) Egy kis OFF, lévén nem nagyon játszom már, de a Classicot nagyon várom, azzal biztosan játszani fogok. Érdekes, hogy szinte semmi hír nincs róla, csak icy veinsen elvétve 1-1. Egy érdekes konteó szerint júli 16 a megjelenés, de én egyáltalán nem hiszem, hogy ne jelentették volna már be, ha kvázi 3 hónap múlva megjelenne :/

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Tibor Sipos

      Épp a napokban fogant meg bennem ez a gondolat, főként amikor felnéztem a ememócsemp-re és végiggörgettem a Darkmoon karnevált...
      Volt idő amikor a játék lényege az volt hogy játszottuk a sztorit, és bár grindolás volt, repufarm, attunement és gearszint mögé volt pakolva a történet, a kihívás és úgy maga a játék.

      Manapság meg ketchup mechanizmus, 1+3fölösleges nehézségi mód, zéró kontenttel. Ellenben a játék nagy attrakciója minden patchel ezeregy kozmetikum, toy, és csillámpóni...

      Hogy fordult át az egész WoW arra h régen a progress volt a fő lényeg míg a kozmetikumok ezredlegesek voltak
      míg manapság a lore és a progress olyan szinten elhanyagolt hogy a heti raid után inkább wow regényeket olvasok mintsem játszom a játékot... Pláne hogy megint fontolgatom h unsubolok és majd akkor aktiválom ha jön az új patch...

      Tuti én vagyok a vénszar h 1 tranzmogszettel és egy "ritka" 0.000001% eséllyel eső lóval nem lehet már megfogni, de az h raid patch után 2-4 héttel már uborkaszezon van az elég gyatra már...

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • ragadozo88

        Én örülök neki, mert így a solo játékosoknak is van esélyük kijátszani a sztorit. Persze azt megértem hogy ha valaki szerette a kihívást, az most hiányolja, de pl nekem régen a raid felejtős volt, azokat mindig neten néztem meg hogy ismerjem a sztorit. Véleményem szerint ezért kellene, csinálni egy reward nélküli solo végig játszási lehetőséget a lorehoz, ezzel párhuzamosan pedig kihívást jelentő dungeonokat és raideket készíteni az item farmolást kedvelő játékosoknak.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Tibor Sipos

          Hát... A "true ending" az cutteng edgel jön már nagyon régóta, így nem tudom mi is a "látni a sztorit"?

          Pláne h megjelenés előtt fél évvel már mindent kibányásztak és youtubeon megnézheted. Nagyon szisztematikusan kerülnöd kell a dolgokat h ne spoilerezd magadnak...

          Ellenben egy kis ízelító a jelenlegi raidről.
          Hc-t ütéséhez kb 10-12k dps bőven elég.
          Mythichez meg 2x ennyi kell.

          Mythic raid alatt szinte semmi sincs ami megfelelő felületet adna h csiszolgasd a tudásod. Jönne a 10+ kulcs, de mivel 10nél megvan a jutalomcap, így bekerülsz a raiderio scorefag-ekbe, akik csak akkor visznek, ha magas a pontod, de nem fog emelkedni a pontod, mert nem visznek el.

          Szerintem hagyni kellene az itlvl dobálást. Úgyse tud újat mutatni egy raid loottábla, mert van 4 stat a játékban, amiből az egyik lesz x, a másik 1.5x, Tehát ha full randomba vágnánk mindent, van 12 variáns minden ilvl-re. Ha jön egy új tier, akkor ugyanazokat a statokat fogod farmolni +30ilvl-el.

          Itt kéne egy mmorpg elemeknek uralkodnia.
          A játékosoknak lehetőség kéne h építkezzenek/befolyással legyenek a világra. Van 2 frakció, de semmi érdemlegeset nem kezdenek vele játékmechanikailag... Azt hittem 13 év után a BFA warfronttal végre jönnek a várva várt rts style pvepvp elemek és elkezdjük ütni egymást h meghódítsuk a világot... de nem...

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ragadozo88

            Nem látni a sztorit, hanem végig játszani, saját karakterrel. Amúgy a wowban annyira nem zavarnak a spoilerek részben azért mert amíg törtön játszottam addig is érdekelt a sztori, viszont az eredeti mindig előrébb járt a történetben, ezért a főbb eseményeket, mindig megkerestem magamnak, video formájában és utána olvastam a többinek, amiről nem készült video. Ezt a mai napig tartom, annak ellenére hogy eredetin is játszok már, sőt mostanába főleg ott. Szóval most már szeretném a sztorit úgy végig játszani hogy ne kelljen a farmoló emberek miatt sietni. Persze szerencsére így is van lehetőségem mikor egy egy türelmes csapattal megyek, de van amikor csak sietnek, mert vagy már ismerik a szorit, vagy nem is érdekli őket és csak itemért jöttek. Egyébként azokra a párbeszédekre gondolok amik még a video előtt vannak, még a gameplay alatt. Na persze nem az ismételgetett I will crush you, meg ilyesmire hanem amikor ténylegesen mondanak egymásnak valamit a karakterek. Persze ez a mostani könnyített wowal már lehetséges hagyományos végig játszással is df-el rfl-el stb. Viszont pont ez a kétféle közösségnek való megfelelés, okozza a gondot a játékba, mert a casualoknak még mindig farmolós, a hardcoreoknak meg már túl casual. Ezért kellene új modokat bevezetni pl single átviteli lehetőséget AI karakterekkel, aminek csak az lenne a lényege hogy a sztori kijátszható, illetve a dungeon illetve raid questek teljesítésére, amik általában szintén lore questek. Azonban geareléshez, farmoláshoz, be lehetne vezetni a nehezebb fokozatokat a hardcore játékosoknak, és nem cask olyan értelembe hogy több hpj van a bossnak meg nagyobbat üt hanem taktikusabban játszik, vagy többször használja a képességeit stb. Az lenne a lényeg hogy megint számítson a skill.

            A két frakciónak lore szempontjából nem kéne egymással harcolnia mert nagyjából ugyanazokat az értékeket képviselik , és csak a korábbi történelmük az ami miatt ellentétek vannak köztük. Azonban játék mechanikailag valóban jól jönne ha lennének a pvepvp elemek. Azonban véleményem szerint ezt úgy is meglehetne csinálni hogy az alliance meg a horde egymással békében van, vagy talán még szövetségben is. Azonban lennének más frakciók, akár most létrejövök, akár a már meglévők (venture co. black sail bucaneers stb.) Akik harcolhatnának egymással, és a playerek pedig zsoldosként beszállnának hol egyikhez hol másikhoz. Erre pedig rá lehetne húzni az összes meglévő pvp mechanikát, az arenát a bg-t az isle expeditiont és a warfrontot is. Lehetnének kalóz öblök amiket elkéne foglalni. Esetelg minging site-ok stb. Tehát olyan területekért harcolni, amik allinak meg a hordának semlegesek, de a többi frakciónak akik a pvphez lennének felhasználva nem.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑