World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT benthic_0531

Készült 2019. május 31. | írta Attila

31

Tengerfenéki felszerelés

A 8.2-es patch-ben megnyíló új zónában, Nazjatarban több más tevékenység mellett farmolhatjuk majd a Prismatic Manapearl névre hallgató új pénzegységet. A gyöngyökért úgynevezett Benthic tokeneket és upgrade-ket vásárolhatunk, amiket pedig lvl385-ös cuccokra válthatunk. Ez önmagában kicsit karcsú lenne, hisz jelenleg még a legelvetemültebb casualok is 400 pluszos gearben farmolják a world questeket, de szerencsére további pearlök farmolásával akár 430-ra is felhúzhatjuk ezeket a cuccokat. A Wowheaden részletes útmutatót találhattok a Benthic cuccokról.

The odds are stacked against you in Queen Azshara’s home territory—but with the right equipment, you can turn the tides in your favor.

In Rise of Azshara, we’re introducing a new type of equipment called Benthic gear, which you’ll earn and collect while adventuring in the naga domain of Nazjatar.

As you explore Nazjatar, you’ll collect Prismatic Manapearls—soulbound currency you can spend to purchase Benthic tokens and upgrades. These bind-to-account tokens can be used to gain a piece of upgradable Benthic gear specific to your armor type (cloth, leather, mail, plate), starting at item level 385. With enough time and effort, players can dedicate their hard-earned Manapearls to upgrade pieces to ilvl 425, just shy of Heroic-level raid gear (ilvl 430).

Benthic Gear User Interface
Speak with Voidbender Zorlan in Newhome (Horde) or Voidbinder Sturzah in Mezzamere (Alliance) to upgrade your Benthic gear.

Besides purchasing Benthic tokens with Manapearls, you’ll also sometimes find them in treasure chests and on enemies throughout the zone.

Each piece of Benthic gear boasts a thematic bonus that applies in Nazjatar and the upcoming Azshara’s Eternal Palace raid. These bonuses might provide effects that boost your damage, slow down your foes, or even increase your mount speed while adventuring through this perilous region. Customize your character with up to six unique bonuses. Put together pieces to create a powerful set for combat, collect a set optimized for exploration, or mix and match to have the best from both worlds. Additionally, each piece has predetermined secondary stats which allow you to have more control over your character’s build.

Benthic gear is currently available for early testing on the Rise of Azshara Public Test Realm, so make sure you jump in to check it out!

Tetszik(4)Nem tetszik(2)

Tags: ,


  • olasz

    Timeless island 2.0 . Rühelltem a cuccvadászatos uppolós francokat. Amikor megállás nélkül vadászd a mobokat, hogy essen valami. Közben 20 an rámennek ugyan arra. És időhúzáson kívül másra nem is jó. Ha az ember pvp zni akar akkor megy bg re. Ha pve zni akar akkor 5 fősre vagy raidre. Az ilyesminek értelme nincs.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Skip

      Ha egyedül csinálod tényleg uncsi, de az ilyenekre mindig lehet Group Finderben is vadászni csapatot, úgy már sokkal mókásabb ha tudtok eliteket ölni.
      Egyébként nem Nazjatar, hanem Mechagon lesz Timeless Isle utódja.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Pedig a friend listre annyiban különösen érvényes az e-penis méregetés, hogy annál nem a mérete, hanem a minősége számít...

    Nem az a lényeg, hogy hány friend requestet nyomtál azon az alapon, hogy hátha egyszer még jó lesz az emberke valamire, hanem az a lényeg, hogy a friend listből hány emberért tolnád el az estédet, hogy neki segíts valamiben, hány embernél nem számolod, hogy hányadik "ingyen" enchantot/követ/feastet/akármit küldtél át neki, hány ember nem "eszköz" neked, hanem akár még való életben is találkoztatok már.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • zibuprofen

    Pont ezért jó ez a játék, hogy mindenki megtalálja a hozzá legjobban illő játékstílust. Én pl. egyedül szeretek kalandozni, farmolni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • olasz

      Riskának teljesen igaza van! Amíg mások szervezik a raidet flaskot kaját potit keszitenek, alapanyagot farmolnak a raidre meg m+ okra es csapatmunkaval megdolgoznak a lootért és a csapatért, addig a lowabb ugyan azt a geart megerdemli ? Pont az ilyen ingyenlootos francokat kellene kivenni! Mert az ilyen lootot nem érdemel. Bemegy megüt 1 mobot timeless island 2.0 n. Es kap 1 olyan szintű cuccot amiért más akár heteket dolgozott. A blizzard szégyene.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        Pontosan ezt a kecsup mechanizmust kéne kivenni.
        Ez is az a klasszikus blizzpull amivel átestek a lóval együtt...

        Catchup mechanizmus miközben NÉGY nehézségi fokozat van lrf-el...

        Minek ide felzárkóztató loot? Ha kivennék legalább az eddigi raidek nem lennének kihaltak amint kijön a köv content.

        Személy szerint m15nek kéne adnia azt a lootot amit a 10 ad.
        Egy +10es kulcs olyan mintha hc-t facerollolnál de azért mythic szintű geart ad.

        Továbbá Hogy Riska noobszűrője is meglegyen...
        Mert igen... lássuk be rohadt nehéz dolga van egy klánnak kiszűrni az embert. 410+ban vannak olyan emberek akikre egy szakítást nem lehet rábízni egy full focus targeten... még csak nem is cast macro targetről van szó...

        Na az ilyeneknek csinálnék egy tuning fokozatot.
        Csak picit kombinálni kell a timewalking item downgrade-jét.
        Blizz már rég megmondta h egy insta a drop loot -15 ilvl-re van kalibrálva.
        Namost a raid leader beállíthatna egy ilyen fokozatot:
        BoD norm 385öt dob? Akkor mindenki ilvl-je lemegy 370-re és lehet szépen gyakorolni a taktikot és selejtezni a noobokat.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Balla Marshall Zoltán

        Ti most komolyan attol elveztek el es all fel, hogyha valaki, csalad, gyerek es munka mellett ugyanolyan lehetosegeket kap mint aki egesznap a jatek elott mereszti a segget es igazabol mast sem csinal? Csak szivja a papa mama penzet a mama bankbol?
        Es attol jobb ha mas embereket emiatt korlatozol abban, hogy jol erezzek magukat?

        Szerintem ez a felfogas a szanalmas(abb), elkepzelem, hogy ahogy allsz a contact fullos cuccodban egy nagyvaros kozepen es szepen hatradolve dolve a szekedben... majd buszken datalod, hogy Te mennyi erteket is teremtettel az eletben... Meg szepen, magaslorol lenezel mindenkit, aki nem annyira geek es kocka mint Te.

        Tokeletes ez a rendszer... es boldogan huznam az olyan fejeket is mint Te! 😀 Ugralnek elotte a hasonlo jo cuccaimban es mutogatnek rad, hogy "nezd mar, Nekem eletem is van es megis ugyanott tartok mint Te... aki havi 100 ora ol a jatekba...)

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Attila

          Nem. Ez nem így van szerencsére. Tény, hogy a casual játékkal is remek felszerelést lehet szerezni, de pont úgy van kialakítva a rendszer, hogy olyan jót azért ne lehessen. Nekem most 403-as az átlag item levelem úgy hogy mythic+ dungeonba és raidre nem járok (sajnos), akik viszont igen azok legalább 415-ben nyomulnak. Rendre nézem a többi játékost és igen, aki csinálja a komoly contentet annak jobb cucca van. Viszont nincs akkora szakadék mint régen vagy amekkora lesz majd a Classicban egy casual és egy raider között. Mondjuk, ott nem is igazán lesznek casualok, mert "journey" meg "immersion" ide vagy oda, ha nem vagy raider vagy HC PVP-s, akkor ott level60-on már nem sok babér fog teremni.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • olasz

          Pehedre nem jött be a kieg. És nem is tolom benne. Én a felfogást szemléltettem. A csapatmunkát és az önzetlenséget a csapat(klán)társak iránt. És azt hogy ha jó geart akar az ember dolfozzon is meg érte. Akinek van havi 100 ora ideje jatszani meg is erdemli a jó geart . De neked akinek nincs hanem kb. 30 órára időd nem is lenne korrekt ha olyan geared lenne. Mert mas 3x annyi munkat fektetett bele. És az egész átkozódós dolgod meg óvodás írkálásod csak téged minősít. Pláne hogy annyi eszed nincs hogy felfogd nem is erre céloztam amiket te irsz. Bocs 🙂

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            Azért a beleölt idő = skill felfogás se jó.

            Most attól hogy valaki lvl50es nyaklánccal tolja nem feltétlen kell hogy jobb legyen mint az akinek 40 körüli csak.
            A játék azért ne abból álljon hogy beleölt idő = több jutalom. Elvégre a "régi szép időkben" is heti lockoutokra volt korlátozva a lootod. Bár tény h raiden kívül volt más alternatívád is szerezni jutalmat.

            De összefonottabb lehetne a játék sokkal.
            Ami hiányzik a régi időből h két raid között azért logoltam be hogy a kereskedelmi részét játszam a játéknak: mentem farmoltam, gyártottam, egy részt leadtam a klánnak, a többit eladtam.
            Ugyebár maga a farm is másabb egy pvp szerveren. Vagy csapatban mentek az emberek vagy (amit én választottam) pvp gear és free action potion az action bar-on. Ez kombinálva hogy off peak időben voltam aktív hogy ne egy unatkozó raid corpsecampeljen 24/7ben...
            Bennem megvan az az emlék hogy megvoltak a szerver gankereinek is a szokásaik. Ők keresték a farmereket, mi meg bújkáltunk előlük...

            És ezzel ugyebár a piaci árak is mások voltak...

            Ez ugyebár nincs meg... a játék elemei megvannak, de annyira elszakadtak egymástól... Lehet még farmolni, horgászni, craftolni...
            De sehol az égvilágon nincs meg se a kihívás se a jutalom.
            Frusztráció van és értelmetlenség...

            Mert warmode on-ban egy 15 fős party portyázik rajtad...
            Warmode off-ban, CRZ-vel, personal loottal és a procolási dolgokkal akár EGY játékos képes az egész szerver igényét ellátni.

            Most komolyan... Kell egy heti raidra mondjuk 6 flask és 40 poti?
            Mennyi idő eztkifarmolni és legyártani?

            Jah... de mindegy... mert 1 cauldron és feast megoldja az egészet...
            Volt idő amikor legalább egy klán farmolta ezekre is a matit...
            Most meg egy unalmasabb órájában egy egész raidet megitat és megetet valaki... A kérdés akkor h a maradék 30 ember mit csináljon?

            Jönne akkor hogy mint egy jól tervezett platformer játék mindenki megtalálná a maga nehézségét de még itt is hibádzik a rendszer...
            Négyes hatványozásban van könnyítve mindegyik fokozat.
            1. Flexibilis a raid.
            A csapatösszeállítási kihívás eleve kiesik és sok klán nem azért nem tud progresselni mert annyira bénák, hanem mert 20 ember KELL a raidhez. És ez MÁR egy kihívás.
            Ezen túl bizonyos fightokat ki lehet játszani csupán azzal hogy hány embert hívsz a raidbe.

            2. A dmg, hp a fightnak arányosan könnyített

            3. Ki vannak kapcsolva mechanikák

            4. Túlgearelhető

            Ez a négy tényező túl sok egyszerre hogy be lehessen határolni valakinek a skilljét.
            Mert lássuk be egy mythic raid hol egyeztethető egy LFR target dummy fighttal ahova besétálsz mythic gearben?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Classicra várakozva, kiváncsiságból elkezdtem felhúzni 1-ről egy priestet retailen.
            Két nap után tartok 35-ös szinten mindenféle erőltetett xp hajkurászás és heirloomok nélkül.

            A pénz addig számított egyáltalán, amíg csak 6-os táskáim voltak és meg kellett venni a bank tabokat.
            Questelés közben összeszedtem minden növényt a kezdő zónákban, 20-as csomagokban felraktam az AH-ra, ebből összejött kb. 600 gold, ebből megvettem 8db. 16-os táskát (nagyobb minek, csak több szemetet hordozgatnék magammal), megvettem 20-on a mountot, a bank tabokat és még így is annyi pénz maradt, hogy a nincs mire költeni.

            Az egész szintezés, questelés céltalannak tűnik. Oké, vágtassunk el 120-ig, de minek? Próbáltam már a BFA-t mage-el, 1 hónap játék után az is átfordult dögunalomba.

            Az volt a terv, hogy majd instákban healelek, az talán érdekes. Hát nem, mert egy darab PW:S a full heirloom tankon kb. elég is, akkor kell bárkit is gyógyítani, ha a tank a fél instát magára húzza, de akkor se sokat.

            Gondoltam majd végig pvpzem az alacsony szintű bg-ket, mert 120-on azt úgyse lehet a ruszkik miatt.
            Erre alacsony szinten is ugyanaz megy: beáll 6 akármilyen dps egy csoportba, ráfókuszálnak egy célpontra, 1 másodpercen belül fekszik. Ugyanazt csinálják, mint a ruszkik: feladat, taktika, heal, stb. nem számít, egy csoport zergel és olyan sebességgel gázolnak át mindenen, hogy semmit sem tehetsz ellene.
            Régebben az ilyen taktika bukásra volt ítélve, mert amíg a zerg csapat haladt, a több részre tagolt ellenfél elfoglalta utánuk a bázisokat, vagy ellopta a zászlót, stb.
            Most semmilyen taktika nem számít, mert olyan sebességgel rohannak végig mindenen, hogy mire elfoglalnád előlük a bázist, már utól is értek. Ha beálltok védeni, akkor mehettek a temetőbe.

            Ha szerencséd van, akkor a zerg csapat a Te oldaladon van, ha nem, akkor ellened. A lényegen nem változtat: nem élvezhető a játék, mert simán átmehetsz afk-ba akár nyerőre áltok akár vesztésre, vagy beállhatsz a zerg groupba, nem befolyásolsz semmit.

            Úgyhogy most 35-ön jutottam el odáig, hogy minek ezt az egészet erőltetni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • ben2

          Nem az a gond a "wellfare gearrel", hogy az is megkaphatja, aki nem másodállásban játszik, hanem az, hogy az ilyen ingyen gear osztogatás szembe megy a játék lényegével.
          Nem csak a wow-éval, hanem általában minden játék lényegével.

          Az MMO-nál a gear a "savegame" helyettesítője. Ha túljutottál egy nehézségi szinten, akkor hozzájutsz a gearhez, ami az addigi tartalmat triviálissá teszi, ezért új, nehezebb kihívások elé nézel, ahonnan jobb geart kapsz és így tovább a végjátékig, ahol megkapod a csúcs geart.
          Ha viszont a user után vágod a geart csak azért, mert befizette a havidíjat, akkor gyakorlatilag úgy teszed számára triviálissá a teljes tartalmat, hogy nem is látta.

          Ez - a látszattal ellentétben - nem azokkal kicseszés, akik keményen "megdolgoztak" a gearjükért (értsd: játszottak a játékkal), hanem azzal, aki nem.

          Kb. mintha a mozikban a jegyárért kapnál egy kis füzetet tele spoilerrel és azon örvendeznél, hogy háhá én már tudom mi a sztori vége és nem kellett egy sötét szobában két órán keresztül egy vásznat bámulnom érte, mint a többi lúzernek, hű de jól jártam.
          Ez az a mentalitás, ami nem csak a wowot, de úgy általában az egész játékpiacot már egy évtizede mérgezi, hogy az emberek azért fizetnek, hogy a játékkal kevesebbet kelljen játszaniuk.

          Valós pénzért goldot, geart, pvp ratinget, raid achievementet, petet, mountot akármit vesznek, mert úgy nem kell "megdolgozni" érte.
          De ha egy játék a számukra munka, akkor minek játszanak vele egyáltalán? Ha a játékban töltött időt nem élvezik, ha a kihívások frusztrálják őket, akkor mi a retekért szenvednek vele?
          Az egész játékipar elment egy teljesen abszurd irányba, ahol azért fizetnek, hogy ne kelljen játszani és csodálkoznak, hogy az emberek kezdik visszasírni az olyan - amúgy vitathatatlanul tökéletlen - játékmechanizmusokat, mint a classic (nem csak a wow, de a legtöbb játék esetében), mert azok még a szó valódi értelmében játékok voltak és nem valami furcsa, értelmetlen online pótcselekvés.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Whisper

        olasz Én teljesen egyetértek veletek. CSak WOW szemszögből a lootos flaskolos mindenbe belehaló láma is kifizeti a havi 10 eurót. nekik is szólnak ezek. Engem a raider.io zavar a legjobban. rengeteg olyannal találkoztma ,hogy felboostolt majmok végig fekszik a dungeon 80-%-át és mindenbe belehalnak ,de letolták nekik a 12-13-as dugneont írdőre. neked meg csak törik a kulcsodat ,ha nem fix csapattal tolod. Megmondom az öszintén pont az ilyen varázs csoki hiánya miatt várom a classicot. ott vagy dugneonzol vagy tolod a PVP-t keményen ,hogy legyen rajtad valami. Aztán meg készülj fel rendesen vag ynem ész a 40 fősre.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Szolo

          A 10 eurós megállapítással abszolút egyetértek, de classichoz is kell majd az előfizetés, és ott is a hajdani 90% casual 10 eurója lesz a több, nem a maradék 10% befizetése.
          Classicot is vagy lebutítják retail szintjére, vagy aki retail kiadásban nem tud érvényesülni, az classicban még kevésbé.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Gavrose

            Classicban nem csak az endgame van. Ott is voltak hc raiderek és High Warlordok de ezek ahogy írtad kb 10%, a maradék 90% simán megtalálja a számítását a karakter(ek) felszintezésében és pl. a kék dungeon set kifarmolásában. Majd kiegésziti Zg kék/epic cuccokkal és a végén upgradeli a dungeon setjét epicre. Nekem is volt anno olyan karakterem, amivel végig raideltem a teljes contentet, de volt mellé 3 altom, akiken max 1-2 epic volt, kék és zöld itemekkel kiegészitve és még a végén is nagyon élvezetes volt ezekkel a karakterekkel is játszani nem csak a full epic mainnel.
            Akkoriban mindenki tudott örülni ha már összejött neki egy közel 60as szintű kék gear...

            A Classicon nem szabad semmit sem butítani, mert teljes mértékben tönkre tenné.

            Akinek meg több ideje van játszani, annak több babér terem online. Aki viszont dolgozik vagy gyereket nevel stb. azoknak is teremhet online babér, de nem hiszem, hogy azonos vagy közel azonos szintre kellene húzni őket csak mert a 10 eurot ők is beteszik a kasszába. Nekik (és félre értés ne essék nekem is) egyébként is ott vannak az irl időtöltéseik, amik remélem sok örömhöz juttatják őket és csak kiegészítés, hogy néha leülünk játszani a kedvenc játékunkkal. Rohanni nem kell, mert valószínűleg lesz pár évünk végig verni.
            A mostani közép és főiskolás réteg meg mehet HC raidelni, mint anno mi is...

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Classicban is elég hamar kifogy/ellaposodik az endgame, ha nem raidel vagy rankot húz az ember.
            Nekem is volt egy raider main, meg mellette 2 alt. Az altokkal viszont idővel egyre kevesebbet játszottam, mert a tier 0,5 epicek már komoly ugrást nem jelentettek a játékélményben. "Kifogyott" az altokkal az endgame, és már csak farmolásra voltak jók a raider main mellett. Outdoor tartalomhoz (sárkányokat nem számolva) 60-as kék karakter elég volt, tier 0,5 már overkill volt. Idővel azért a már halomban álló BoE (MC) epicből egyet-egyet átküldtünk altoknak, de értelme nem volt.

            A fórumokon nem a 10% fog lázongani, hanem a 90% bizonyos rétegei, akik vanilla alatt is folyton panaszkodtak, és akiknek a hatására vanilla vége felé vásárolhatóvá tették a PvP epic setet, majd BC-ben már stabilan honorból kivehető volt az eggyel korábbi PvP epic set. Na ennek a bevezetését valószínűleg nem tudja majd (bevétel fenntartása érdekében nem is igazán akarja) elkerülni a Blizzard.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • PaneuropeanBattleRam

        Ha a játék nem támogatja a szóló játékmódot, akkor az emberek egy része nem fog játszani.
        Szépen csökken az előfizetők száma.
        Nem döglik meg, de csökken.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • olasz

    Régen pl. T5 felzárkóztató za volt. És ugyan úgy meg kellett dolgozni a lootert. És azért hogy elvigyenek. Ez meg kb olyan.... gombázol a tengerparton úgy hogy semmit nem tettél le az asztalra...jé egy bis cucc de kemény vagyok hogy felvettem..... legalja....

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Skip

    Mivel az alap Benthic itemek BoA-k ez alapvetően az alt karakterek felgearelésére vagy kiegészítő közbeni gyors rerollra szolgál, teljesen hibás diagnózissal álltál elő.
    Ez nem tudja kiváltani a M+/raid geart, legfeljebb arra jó, hogy ha magasabb ilvl-t kérnek a pug-ok, mint ami neked van vagy az egyik slotodba nem esik soha item, akkor abba upgradelheted a benthic geart. Sok szóló játékost frusztrál, hogy azért nem tud csapatban játszani egy-egy szünet után, mert már a sima mythic dungeonrokra is mythic raid geares embereket invelnek, aki meg bekerül egy raid runra mindig van a raid leadnek egy haverja aki friss 120-asként akar veletek gearelődni, aki meg e miatt megszólja azt kickelik. Nagyon is jó az, ha vannak ilyen catch-up mechanizmusok - előbb tessék felgearelődni, utána lehet menni raidre meg csapatban játszani.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szolo

      Nem a catch-up mechanizmus a baj. Azzal nincs is gond, hogy timewalking például 365-öst ad, de még a 385-ös végső loot is elfogadható, mert azoktól nem lesz 400+ egy alt szinte nulla befektetéssel. 365 is sok ahhoz képest, hogy 340-es normal 120-as insta nehézségét sem éri el a timewalking, de mégsem tesz akárkit 415-ös istenné az insták farmolása, míg a Benthic gearrel akármelyik alt farmolással 430-assá fejleszthető, ami nagyjából a heroic Azshara-loot szintje.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Skip

        425-ösre fejleszthető csak - 430 akkor lesz, ha azerite armor és kipakolod az utolsó traitet. A normal raid gear 415, a heroic 430, a mythic 445, tehát nem lesz fölötte - sőt, a benthic armor még csak nem is warforgorgeolhat.
        Bár valószínűleg úgy lesz belőve a Mana Pearlök drop rateje, hogy aki tényleg kifaromolja az egész gearjét 425-ös benthicre az megsüvegelendő teljesítmény és meg is érdemli (számításaim szerint ehhez 1470 mana pearl fog kelleni, egy nap kb. 20-25 szedhető ki world questekből meg talán még ugyanennyi mob farmolással).

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • ben2

      A gearelődéstől még nem fognak sehova se bevenni, mert ahol ilvl-t néznek, ott achievementet is kérnek. És innentől átmegy az egész 22.-es csapdájába: ahhoz, hogy meglegyen az achi le kell tolni a raidet, de hogy letolhasd a raidet kell az achi.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Attila

        Vagy veszel egy nagy levegőt, összeszedsz 9 másik embert, és megszerzed velük a normal achievementet. Nem lehetetlen!

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • ben2

          Éppen ez az, hogy azt az achievementet kérik, ami az adott szinthez kell, nem elég a normál. Persze ha Te szervezel raidet, akkor mindent lehet, de a felvetés az volt, hogy azért kell a catchup mechanizmus a játékba, mert ha megvan az ilvl, akkor könnyebben lehet pugba kerülni. De nem lehet.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Bangyi

            Az ilyen top100 guildekbe biztos hogy komoly dolgokat kell felmutatni, de egy átlagos heti 2-3x raidelős mythic guildbe, ami azért kitakarítja a contentet, de nem full tryhard 12 órát raidelünk egy nap guildekbe be lehet kerülni ha türelmes az ember. Legion elején ilyen guildekben voltam úgy hogy friss account volt 0 raid öcsivel, de pár próba mythicen és raid környezetben bizonyítottam hogy oda való vagyok és idővel bevettek rendes tagnak. Persze ez attól is függ hogy adott realmen mennyire erős a pve scene...

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Nem állítom, hogy lehetetlen bejutni raidbe, mert ha Te szervezed vagy aktívan részt veszel egy raid guild életében, akkor természetesen el tudsz jutni bárhova.
            Az eredeti gondolat az volt, hogy a "vágjunk ingyen raid geart az emberekhez" mechanizmusok ahhoz kellenek, hogy a kezdők könnyebben tudjanak pug raidekbe kerülni. Erre mondtam, hogy a pugnál az achi a szűrő és nem feltétlenül a max. item level.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            Aki pugot szervez megengedheti magának, hogy olyan feltételeket szabjon, amilyeneket csak akar. Ez nem hibája se a játéknak, se a pugoknak. Ez egy körülmény, amit valaki vagy elfogad vagy nem. Ha valaki rendesen akar progresselni, menjen guildbe, ahogy azt kell. Nincs itt semmi "probléma" vagy "gond". A feltételek adottak, és mindenki úgy él velük, ahogy neki megfelel.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Látom csak nem sikerül megérteni mi is volt az alapfevetés és mire reagáltam, de álljon itt feketén-fehéren:

            "Sok szóló játékost frusztrál, hogy azért nem tud csapatban játszani egy-egy szünet után, mert már a sima mythic dungeonrokra is mythic raid geares embereket invelnek"

            Skip azt állította, hogy a catch-up mechanizmus azért jó, mert így a pugok által támasztott alapfetétel, a megfelelő ilvl raidelés nélkül is beszerezhető.
            Erre mondtam, hogy a pugok első sorban nem az item levelt nézik, hanem az achievementet, így a catch-up mechanizmusnak ebből a szempontból nincs sok értelme.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            Abból a szempontból nincs, OK. De a játék radi "filozófiája" nem pugokra, hanem guild runokra épül. Guildes recruitnál pedig nagyon jól jön, ha a poolban olyanok vannak, akiket nem kell felgearelni. Annak idején mi BWL progress idején, csak azért töltöttünk órákat MC-ben, hogy az újakat felcuccoljunk. Ma már ez elképesztő időpocsékolásnak tűnik, és szerencsére nincs is rá szükség.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Richárd Bíró

    Végre a solo játékosok is szerezhetnek normális geart és nem kell húsz évig grindeolni ezt a szart. Az egész bfa egy grindefest kicsit már gecire unalmas..

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Attila

    Egyáltalán nem lepődnék meg, ha a Blizzard a Classic megjelenésekor ingyenessé tenné a Battle for Azeroth-ot is... 😉

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑