World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT class_0618

Készült 2019. június 18. | írta Attila

16

Class design a jövőben

OK! Ez nem a téma nem kifejezetten a patch-hez tartozik, de Ion Hazzikostas végre elismerte, hogy túl messzire mentek a karakterosztályok áramvonalasításával vagy ahogy elterjedt a fórumokon: a “pruninggal” a Warlords of Draenor óta. Szánják-bánják, igazuk van a játékosoknak, de ami történt, megtörtént. De ez nem jelenti azt, hogy a jövőben is ezen az úton fognak tovább menni. A jövőben – valószínűleg már csak a következő kiegészítőben sokkal színesebb, egyedi karakterosztályokra számíthatunk, egyedi és fun képességekkel. Konkrétumokról nem esett szó, de biztos vagyok benne, hogy a BlizzCon után már okosabbak leszünk.

Tetszik(6)Nem tetszik(0)

Tags:


  • KRISis

    Nekem van egy olyan érzésem, hogy elkezdik "classicosítani" a modern wow-ot, és ha végeztek, akkor mondhatjuk, hogy megálljunk, mert itt van már a Kánaán. 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Bangyi

      Én egy középútnak nagyon örülnék. Vanilla és a retail pozitívumait ötvözve. (Pl vanillában dual talent, olyan dungeon "finder" mint amit 5 fős mythicre használnak a népek, group finder, stb.)

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • ragadozo88

        a több talent lehetősége is jó lenne, tehát hoy nem csak 1 meg duel hanem az összeset lehessen használni váltogatva,(tudom retailen már így van) mert amúgy is geart kell farmolni ahhoz hogy hatékonyan tudd játszani az adott classt. Vagy ha ezt nem is akor a retalent költségeit csökkentetni. Tudom hogy ez is az élmény része, de szerintem nagyobb szabadságot jelentene, ha lehetne váltogatni a talent ágakat.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Bangyi

          Hatalmas élmény hogy a healerek/tankok baromi lassan tudnak farmolni vagy bármit csinálni vagy pengessenek ki egy csomó goldot... Szerintem hatalmas nagy hülyeség. Legyen akkor heti 1-2 ingyen retalent és kész...

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ragadozo88

            Szerintem se élmény, de sok dolog mögé ami számomra nem az más játékosok tudnak találni okot hogy ez miért jó. Vannak olyan esetek ahol tényleg érthető, de vannak olyanok ahol nem. Itt most csak a nosztalgia faktort látom csak mint érv, mert amúgy sem managelés sem nehezítés szempontjából nincs értelme, hacsak az nem hogy arra sarkalja a playereket hogy több azonost classt húzzanak fel, de kíváncsi lennék rá hogy a gyakorlatban hányan teszik ezt. Én régebben gondoltam rá, (még tört szervereken)viszont nemsokkal utána bejött a duel spec, és retalent is olcsóbb lett szóval oka fogyottá vált. Szerintem is az lenne a jobb ha legalább ingyen lenne a retalent, a bonusz pedig hogy párhuzamosan is lehessen tárolni több specet, amik között lehet váltogatni.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Serathis

    Örök élet, ingyen sör, egyedi és balanced játék mechanika és stílus 33 specre. Nem rossz ambíció.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • KRISis

      Őrök élet+20 év!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • PaneuropeanBattleRam

      Nem mindegy, hogy hány évesen kezded az örök életet 🙂

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tibor Sipos

    Mondjuk nem csak az kell hogy egy spec egyedi legyen, és legyen egyedi képessége, de nem árt ha van egy egyedi mechanika is hozzá ami a világgal van interakcióban.

    Pl azt ígérték hogy több insta is lesz mint anno Court of Stars ami team comptól függően egyedi alternatív útvonalakat enged, de nem igazán láttuk ezeket...

    Legion demolock mainként hatalmas csalódást okozott...
    Lore szerint amíg nem jöttek a DemonHunterek pontosan a Demonology Warlocknak kellett volna lennie az adu ásznak, lévén ők a mesterei a démonok börtönzésének és erejük kihasználásának
    Erre lement az egész kieg úgy hogy még a rohadt Banisht se lehetett használni egyetlen raiden sem!

    Helyette szinte minden bossfight annyira szupertuningolt volt hogy egy kis hiba és halott lettél...
    de várjunk... hisz ott voltak a specek Immun-cheat skillel, akiket raklapjával vittek trivializálnia fightot. Aztán már egyenesen az immun skillek köré lettek tervezve a taktikák... De amikor fórumon sírtunk hogy legalább a Dark Pact talent legyen egy short immune feláldozva a peted, arra jöttek hogy az túl op...

    Most BFA-ban meg speedrun van speedrun hátán, így a rugók shroudja a must have mindenhova.
    Mondjuk lock-ként legalább a kapu + SS deathrunt még lehet használni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • olasz

      Legionig warlock volt a mainem. Demon formot imadtam es hasznaltam is 3.0.1 tol. Es csak ugy elvettek ee atdolgoztak 1 specet. A formot meg megkapta a dh. Es annyival ki lett magyarazva, hogy mer nem is ilyen a warlock es majd most olyan lesz amilyenn3k kellene.... noob blizzard. Azota nem is talaltam meg azt a classt ami igazan tetszene. Most pl bfa ban 1 honap is tul sok volt. Es igen mindenben egyetertek amit irtal.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Daermon

        A Metamorphosis eredetileg is Demon Hunter skill (lásd Warcraft 3), úgyhogy eleve hiba volt a locknak berakni.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • ragadozo88

      Az igényt megértem de szerintem játék mechanikailag lehet túl imba lett volna, ha a warlockok könnyebb végeznek a tartalommal mint a többi játékos. Annak idején dknek ugyan volt mind control spellje undeadek ellen de az is limitálva volt 1re, és csak pár percig állt a játékoshoz. Igaz hogy a lejárat utána újra használható volt rajta, szóval technikailag lehetett végteleníteni. Valszeg azért nem kapott a warlock ilyen képességet mert neki alapból több pet áll a rendelkezésre, és kb mindegyik az alap demonokra hasonlít, szóval idegent befogni nem biztos hogy lett volna értelme. Illetve ha jól látom a dkéhoz hasonló mind controlt is kapott: Grimoire of Supremacy bár a leírás szerint ez végleges szóval lehet hogy inkább a hunter tame of the beast megfelelője, de mivel warlock voltál legion alatt ezt jobban vágod :).

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        Petek tekintetében a hunterek kaptak egy raklap fel petet amit befoghatnak...
        a lockok meg... Impek hullottak az égből (szó szerint még most is) és... semmi...
        Dual felguardoztunk és igazából extra peteket pvp-re kaptunk csak...

        Amúgy nem arról van szó hogy demolock +10% dmg a content alatt hanem hogy kicsit több szerepet kaptunk volna, ha már mégiscsak ez a spec a démonok igaz szakértői...

        De ugyebár az immun volt a nyerő. Így rugó, mage, dk, hunter és dh votlak azok akiket egyenesen stackelni kellett fightokon.

        Grimoire of Supremacy jól hangzik, kár hogy afflinak csak.
        Demolock esetén a felguardot nem jó feláldozni infernalra/doomguardra.
        Kieg elején tesztelgettem dungeonre a infernalt mastery builddel, mert ugyebár a rota
        aoe, aoe, aoe és aoe...

        Aztán azonnal meglett a legendary gyűrű ami csökkentette a cd-jét a guardian summonnak akkor meg egyenesen tökönlőtted magad a talenttel. 😀
        Demolocknak ez trap talent volt.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • ragadozo88

          petek: oh akkor így már értem.

          gyűrű/talent: az oszt igen :D.

          class spec: szerintem csak simán nem akarták hogy bizonyos hős bizonyos classa fontosabbnak tűnjön mint a másik, mivel hogy ez elleve class orderekkel együttműködéséről szólt a kieg. Persze ettől megértem hogy miért örültél volna ha lett volna egy kis bonusz.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Mivel Vanilla óta folyamatosan azt játsszák, hogy elismerik a bénaságukat, miközben fogadkoznak, hogy a következő kiegészítőben majd hű de jól megoldják a hibákat, ezért már inkább el sem hiszem nekik a fogadkozásokat, és legfeljebb kellemesen csalódom végül.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila

      Pontosan. 🙂 Duma mindig van, de legalább foglalkoznak a dologgal.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑