World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT rise_0626

Készült 2019. június 26. | írta Attila

26

Utunk Nazjatarba

Ma végre nálunk is megjelent a WoW egyik, ha nem legnagyobb tartalmi frissítése, a Rise of Azshara content patch. A patch-hez új átvezető videók is járnak, amik közül egyet most a Blizzard hivatalosan is megosztott. A horda verzió nagyjából ugyanez, csak annak a végén egy blood elf pajtás néz (biztos van neve is) csalódottan a hajóroncsra.

The Queen of Tides’ grand reemergence is upon us with the Rise of Azshara content update! Now see what lies beneath the tides of Nazjatar.

Aki pedig többre vágyik, és nem zavarják a spoilerek, itt egy teljes összeállítás az aktuálisan elérhető átvezetőkből.

Tetszik(2)Nem tetszik(0)

Tags: ,


  • PaneuropeanBattleRam

    Nem eröltették meg nagyon magukat ezzel a videóval..

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Attila

    https://youtu.be/shC6Cw_gxb0

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • warruth

      Sok szempontból bírálható a "modern" wow, de ilyen szempontból még mindig nagyon rendben van.
      Respect.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Tibor Sipos

    Még egy egész ősi birodalom amit 10-20 baráttal random idegennel pofánverünk... XD

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila

      Isten hozott a WoW-ban!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        Azért volt idő amikor egy kisebb falka malactól ódzkottam...

        Most meg a birodalom generálisait eszem reggelire akik azért mégiscsak egy Ősi Istentől kapnak egy kis szteroidot...

        Sztem köv kiegre azt kellene plotnak használni hogy valami etheral tolvajbanda feltörte a kredencemet és elvittek minden legendary fegyvert amit gyűjtök...

        Vagy elfelejtettem takarítani, és a pók amikor beszőtte bopolta, és most a világ legkisebb, de legerősebb házipókja tartja rettegésben a világot...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

          A köv kiegben befejezik a Wow-ot... a világ elpusztul és felvezetik a következő Wow-ot 10ezer évvel későbbi időszakban.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ragadozo88

            Warcraft in space :). Én örülnék neki, ugyanúgy fantasy maradna, csak űrcsatákkal bolygokra utazással stb, viszont minden más maradna, ugyanúgy lennének melee harcosok csak szuper epic fémből készült armorral és fegyverekkel stb.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • ragadozo88

          Szerintem az lenne a fura hogy a hősök nem fejlődnének menet közben most már lore szempontból is olyan erősek vagyunk mint a hivatalos szereplők. Egyébként én mindig úgy képzeltem el régen is hogy ugyan játékmechanikailag 20 fő de lore szermpontjából jön a komplett alliance és horde sereg, illetve sztoritól függően egyéb frakciók (kirin tor, ilidari, stb) és úgy nyerünk :). Amúgy meg technikailag most lore szerint 1 hős van :D, akit viszont maga Azeroth a titan buffol a a heart of azerothal :D. Mondjuk azon gondolkozom hogy így van e, mert Magni mindig úgy beszél hogy csak egy van, de aztán lehet hogy igazából több heart of azerothos kiválasztott van :D. Kíváncsi leszek hogy erre végül kitérnek e majd.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szolo

      Sztori tekintetében Antorus után már úgyis minden nehézségi szint csak gyenge próbálkozás.
      Miután egy igazolt titánt (Aggramar) levertünk tisztán saját erőből, plusz egy elvileg a Pantheon tagjaihoz mérhető erejű - Sargeras esszenciájával is megerősített - világlelket (Argus the Unmaker) is levertünk, bár ez utóbbinál a Panteon éppen csak éledező tagjai is segítettek amennyit tudtak, azok után egy Azshara már csak könnyed ujjgyakorlat. Talán az erejük teljében levő Void Lordok lennének még a lore alapján eddigieknél magasabb nehézségi szintű kihívás.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Hard3n3d

        ilyenkor szoktak az írok egy olyat lépni hogy legyengítik a főszereplőt így az új ellenfélnek nem kel erősebb nek lennie

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Szolo

          Nyilván ezért is "vették el" Legion végén a fegyvereink erejét, de attól még előtte lenyomtuk azt a pár titánt, akik pedig elvileg az Univerzum legerősebb néhány lénye közé tartoznak. Sportoló egy sérülés után visszatérve sem a régi eredményeit akarja újrateljesíteni, hanem azoknál jobbat elérni, vagy nincs fejlődés.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Whisper

            Itt az idő minden PVE-t PVP-be tolni és szénné pakolni a WOW-t AV méretű battlegroundokkal amit birtokolni kell ténylegesen nem cask így rotálva végig szaladni mint a csürhe. akkor Titánok vagyunk küzdjünk meg egymás ellen . Legyünk mi egymás ellenségei. nem üvöltve sipítozó addonsos kiismerhető raid boss taktikák. állj ki állj bele. stb. legyen olyan az egész mint egy Coutner striek vagy dota 2 csak WOW-ban ,hogy nem létezik 2x ugyan olyan kör. ninc skétszer ugyan az. teljsen kiszámíthatalan dolgokon elbukható területek és vagy teljesen elfoglalható Azeroth... Lehessenek summonolni segítőket stb.

            na ez megfelelő tartalom lenne. random istenek meg titánok ide oda spawmolgatnánka telejsen kiszámíthatatlanul. stb.

            Szerintem ez kreatív folytatás lehetne. Ennyi csatamezős dologgal ami BFA-ba történt. Nem kell új racial és nem kell új class, hanem most minde erőket ilyenek fejlesztésére kellene fordítani ,hogy majdnem ,hog yunlimited játék élmén ylenne bizonyos terüeltek bitoklásáért. stb.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Hát a BfA bejelentésekor mélyen belül reméltem is, hogy WoW ebbe az irányba is megy el, ha már akkora ostromokkal indul majd a kiegészítő felvezetése, plusz a címe alapján is Azerothért küzdünk, de sajnos a puhább értelmezés jött össze, hogy csak a titán Azerothért küzdünk.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ragadozo88

            Igen ez várható volt hogy a battle for azeroth több értelembe is battle for azeroth :).

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ragadozo88

            Az ötlet nem rossz viszont akkor az ally meg horda frakciót is megkell szüntetni, és guild wars (mondjuk az jogvédett na mindegy) kellene kezdődnie. Lehetne klánokhoz csatlakozni és azok nevébne tevékenykedni. Vagy esetleg nem is pvp, hanem hogy miután nagy gonoszok megvoltak, mini konfliktus az azerothi fajokkal, egy kis lázadás zulgurubban, rendrakás zuldrakban, elpáholni centaurokat. stb.

            Egyébként gyakorlatba szerintem az a baj hogy a játék nem maradna játék, néhány elit guild elfoglalálná a világot, és nem történne semmi, mert senki nem tudná őket legyőzni. kb mint amikor battlegroundon premade oroszokkal futsz össze, de ott a bg után vége kezdheted újra, de ha az egész world egy guildé lenne az uncsi lenne.

            Egyébként én erre megoldásként azt találtam ki hogy nem player lenne a vezető, hanem minden allival és hordával ellenséges frakció mindig új vezért kapna, lenne egy name generátor, egy model generátor, ami amúgy is van npc létrehozáskor, meg 5-6 szinkron hang nemenként, és az így létrejött karakterek ,véletlenszerűen akarnának hatalomra törni, nekünk meg mindig lekéne verni, ami kb ugyanaz lenne mint a time walking, csak nem az eredeti lore hőst csapnánk le hanem mindig az általuk vezetett frakció új vezérét. Így lehetne upgradelni az item listát aszerint hogy kijé éppen az adott raid/dungeon stb. I

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            Jó ideje ezt papolom...
            Kicsit "sandboxosítani" kellene a játékot. A régi wow csapatot visszahívni (a wildstar brigádját) és egy lelassított warfontot kéne open world-be tenni.

            Minden egyes miniküldetést wq-té tenném. És adnék egy raklappal még hozzá.
            Lennének hódító, defenzív és szabotázs küldik, de lehetne még dobálni ezeken...
            A lényeg h egy játékos limitált lenne (oldschool napi 20 quest limit) Így dönteni kell h most mit is akar valaki: védeni a falat, erősíteni a falat, troopokat bérelni, azoknak buffot, fegyvert adni?
            bevenni a következő területet? Szabotálni az ellenfél utánpótlását?

            Minden wq egy kicsit módosítana a képleten, és a napi resettel kiderülne hogy ki hova tolta a frontvonalakat...
            A számláló persze globál lenne. Nincs EU, US, meg egyéb...

            Ahogy adnák a contentet kifele úgy az lenne hogy azeroth minden térképe hasonló módon bevehető lenne...

            Resource meg...
            A térképhez releváns raidből dropok...
            pvp instantce adna currency-t bérelhető zsoldosoknak akik npc-k lennének és az Island Expedition npc-khez hasonlóan vadásznák az ellenség frakció játékosait és warmode off-ban is...

            A világtérképpel meg lehetne zone buffokat játszani... Meg akár zone set-ek...

            Kicsit lebutított eve, de miért ne?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            A Wildstar brigádjával nem hiszem, hogy sokra mennénk, hisz a játékuk akkorát bukott, mint az ólajtó. 😛

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Tegyük hozzá, hogy nem a megvalósítás minősége miatt bukott meg, hanem pont azért, mert olyan MMO-t csináltak, amilyenné a WoW degradálódott 15 év alatt.
            Így akinek bejön a jelenlegi WoW, az minek váltott volna ugye, akinek meg nem, az hamar csalódott a Wildstarban, hogy az is csak egy WoW más skinnel.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            Érdekes, én meg azt olvastam, hogy azért bukott meg, mert túl HC volt, 40 fős raidekkel, attunementekkel, stb. 🙂 Meg, hogy inkább a régi WoW-ra akart hasonlítani, nem az aktuálisra.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Raid nehézségben lehet, hogy a régi wowra akart hasonlítani, de ugyanúgy hiányzott belőle a közösségi játék, mint a mostani wowból. A wildstar is gyakorlatilag egy szóló grindelős játék volt, amit opcionálisan lehetett multiban is játszani.
            Amúgy az ESO-nak dettó ugyanez a baja. Ott ráadásul még el is mehettek volna amolyan "multizós skyrim" irányba, azaz ráfeküdni a szóló tartalomra és mondjuk csak a nagyvárosokban csatlakozni másokhoz, vagy hogy csak azt látod a világban, akikkel egy csapatban vagy guildben vagy, stb. Ehhez képest az ESO is az "ölj meg 10 vaddisznót" típusú questekkel van teli és szépen elrohannak egymás mellett az emberek a világban.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            Mondjuk a mechanika nem egyenlő világépítéssel...

            A Wildstar ami keveset tapasztaltam belőle azt adta, hogy mi lehetett volna a WotLK után a wowból...
            Craftolgatsz, professionökkel formálod a világot a phasing mechanika segítségével.

            Már WotLK idején is erre gondoltam... VÉGRE átalakul a világ! Végre megcsinálják azt hogy RTS bázist építünk és üthetjük egymást. VÉGRE warcraftot játszunk csak mmorpg-ben!

            Hát... nem...

            Itt a BFA, és maga az alap ott van a játékban.
            Ha kivágnánk minden mechanikát és instát, simán össze lehetne rakni már egy épkézláb rendszert.

            Aztán finomhangolni kell globálra...
            Mert egy másik nagy baj, ha a világra hatással vagy, akkor kialakul két végletes hiba:
            minden cselekményed annyira elenyészővé válik hogy nem foglalkozol vele. (pl mage tower építés... és... idejére nem emlékszem mikor pazaroltam utoljára anyagot Warfront contributionre ami kiböki a szemem egy falat azerite-ért)

            A másik gond amikor túl nagy hatással vagy a világra. Lineage2 és többek közt a Wildstar is beleesett ebbe a hibába... 1 pár jól szervezett klán win-tradel...
            Lineage2-ben nagyon is értékeltem és tetszik a klán felépítése. Egy csapatnak össze kell dolgoznia...
            Nem tudom hogy a mai napig mivé silányult a dolog...

            A lényeg hogy egy balansz team kell aki a mechanikákat összeköti, és egy kiegészítőnek az kéne lennie ami a neve is adja:
            KIEGÉSZÍTENI kéne a játékot.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Whisper

            Szerintem csak Ők nem értik ,hog ymit is kellene csinálni. Ne is haragudjon meg a világ ,de basszus most nyugodtan mondhatom azt,hogy 15 éve játszom és,hogy több tapasztalatom van a World of Warcrafttal mint a jelen pillanatban ott ülőú fejlesztő csoport nagy része. (tisztelet a kivételnek) És ezek után is képtelenek a userek aggodalmának megfontolásra és kezelésére. ötleteket dobálnak el és teljesen önkényesen tolják a semmit. Nem köti le az embereket az,hogy kinyitsz egy új területet ahol megint csak Grindelni kell valamit. PVP servernek mi az értelme amikor ugyanaz mint egy PVE szinte!! leszámítva azt az 1-2 ember aki vadászik itt és ott. Teljesen kiégetik az embereket ezekkel a artifact szarokkal meg repukkal és ,hog y még a nyulakból is epicek esnek aminek kb kevesebb értéke van mint akárminek már a világban. Lila az új Szürke kb. kiadták a 8.2 a játékos társaim már offlinra mentem 2 nap után. Indok. majd visszajövök pár hónap múlva amikor már semmit se kell csinálni ugyanazon gearért és másik fele ,meg megy Classicozni. OMG. köszi nag yprojeckt. Szerintem rakjunk be még 1-2-3 Racialt meg 4-5-6 új classt. No comment!!

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            A fő gond hogy minden kieg ugyanaz.
            Kapunk egy soft resetet. Így 15 év után ugyanazt csinálom...

            Ezért kéne a felvázolt ostrom...
            A cél... játékosok grindolnak valamit amiből építenek dolgokat.
            Azért hogy leverd amit a másik frakció épít.

            Mert jelen pillanatban mi is történt?
            Most már lvl 70ig grindolom a nyakláncot
            A 415ös mythic progress gearem m0 beugró lett és most már 440 lesz a /flex
            Rozsdagnómok és vízigoblin reput farmolok hogy... újabb collectiont vehessek...

            Úgy hogy kihagytam majd 3 kiegészítőt ezek a completionisteknek szánt mézesmadzagok hidegen hagynak...

            Ellenben megint egy raklap jó buff van open world... Érdekes useolós trinket, ruha és craftolható cucc...

            Kár hogy restricted open world only...
            Ami persze szokás szerint annyira alultuningolt hogy már tényleg csak az "auto farm" gomb hiányzik a játékból és tökéletes idle game lenne a WoWból

            Warmode-t persze eszem ágában sincs bekapcsolni, mert a shardolás olyan jól működik hogy egy raid fut végig mint a sáskahad szokás szerint... Tényleg mekkor fun hogy 1 dk beránt és 10 pyroblast repül is rád...

            Ez is megoldható lehetne annyival hogy amikor a shardokat csinálja az algoritmus, akkor a premadeben mászkáló warmode on-osok szintén olyan shardra kerülnek ahol van egy hasonló méretű/skillű ellenséges premade.

            De szintén más lenne a matek ha az npc-k nem bokszzsáknak lennének jók. Mennyivel másabb lenne ha már úgyis meghalok akkor rájuk húznék egy raklap mobot mint régen...
            De most a rare elit-et is solozom...

            De visszatérve az építkezés/rombolásra...
            Mennyit dobna a játékon az egész...
            A matikat meg adná a sok insta. Zsoldosokat akarsz bérelni? irány pvp
            Falat akarsz építeni? Irány pve.

            Tessék... máris mindenkinek van feladata...

            Open world meg menne a háború. De szintén a hangsúly... hogy a játékosok az npc-ktől gyengébbek kell hogy legyenek, és a frakció npc-it erősítik.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Whisper

            Telejsen egyetértek. Gw2 is hogy megy. Nem fizetős és fejlődik folyamatos új dolgokkal és még állom a WoW ha egy kicsit kreatívabb lenne már működhet e is mint az atom

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • ben2

            Játsz pár menet AV-t és rá fogsz jönni, hogy miért rossz ötlet az egész játékot eköré szervezni.
            Legalábbis a teljes fight mechanizmus újratervezése nélkül.

            Jelenleg a pvp-ben olyan szinten elszabadult a dps és annyi cc van, hogy egyedül a "két zerg group egymásnak esik" stratégia működik, minden más, ami egyéni skillre vagy team taktikára épül bukásra van ítélve.
            A brutál sebzés és a végtelen cc-zés miatt ugyanis a zerg ellen teljesen hatástalan egy kisebb védő csapat.
            Régebben 10 játékos simán elwipe-olta galvnál vagy balindánál az ellenfelet, miközben a maradék 30 elfoglalta a tornyokat.
            Ma ezt lehetetlen megcsinálni, mert beálltok tizen balindához, jön 40 támadó és másodpercek alatt eltakarítanak hála a chain cc-zésnek és az eszetlen sebzésnek.

            A másik, hogy csak két frakció van.
            Ebből automatikusan következik, hogy lesz egy győztes és egy vesztes frakció és a legminimálisabb különbség öngerjesztő folyamatot indít el: egyre többen csatlakoznak a győzteshez, emiatt egyre nehezebb lesz a helyzete a maradóknak és a végén vagy feladják, vagy ők is csatlakoznak.
            Elég csak megnézni, hogy mi lett a pvp szervereken: ha egyszer megborult a balansz, akkor az egyik frakció teljesen elnéptelenedett, a másik meg kényszerűen átment pve-be.
            A warmode dettó: mindenki abba a shardba áll át, ahol az ő frakciója dominál, aztán tizen kergetik azt az egy szerencsétlen noobot, aki volt olyan hülye, hogy a vesztes oldalra csatlakozott. Emiatt viszont az se tud world pvp-zni, aki szeretne, mert vagy felül a szopórollerre vagy nem talál ellenfelet. Így az emberek többsége egyszerűen kikapcsolja a warmode-ot.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑