World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT shadow_01

Készült 2019. november 1. | írta Attila

48

Shadowlands intró és feature lista

Igazak volt a híresztelések!

World of Warcraft: Shadowlands Features
A host of new features and activities await players in World of Warcraft: Shadowlands. When they cross into the realm-between-realms, players will be able to:

  • Explore the Realm of the Dead: For the first time ever in World of Warcraft, players will cross into the Shadowlands and experience the wonders and horrors of the afterlife across five new zones—the gleaming fields of Bastion, the scarred battlefields of Maldraxxus, the eternal twilight of Ardenweald, the opulent keeps of Revendreth, and thehorrific Maw.
  • Claim a Covenant’s Power: Players will be called upon to forge a bond with one of four Covenants that rule Shadowlands’ new zones, setting the tone for their journey through the expansion with a full Covenant Campaign. As they level up, they’ll get new abilities based on their choice, including class-specific abilities for each Covenant—as well as developing Soulbinds with specific Covenant members, which grant them access to that character’s specific traits and bonuses.
  • Ascend the Tower of the Damned: At the heart of the Maw lies Torghast, Tower of the Damned, a cursed otherworldly prison where the wickedest souls in the universe are locked away. Highly replayable and inspired by roguelike games, heroes are invited to explore its ever-changing halls and chambers and do battle with the minions of the Jailer, Torghast’s vile ruler. Those who brave its trials can claim legendary treasures and help free the heroic spirits wrongfully trapped within.
  • Every Level Is Meaningful: Shadowlands will introduce a new leveling system, meant to provide a meaningful sense of advancement with every level achieved.Current max-level characters will begin Shadowlands at level 50 and work toward the new level cap of 60.
  • A New Army of the Dead Rises: To combat Sylvanas’ assault on Icecrown, Bolvar Fordragon— the revered former paladin who took on the mantle of Lich King to keep the Scourge at bay—has raised heroes from among all the peoples of Azeroth to bolster the Death Knights of Acherus. With Shadowlands, pandaren and all allied races will now be able to become Death Knights.
  • Improved Character Customization Options: A host of new appearance options for all races will be made available to players when they create new World of Warcraft characters (or alter existing ones at the in-game barber shop).
Tetszik(8)Nem tetszik(0)

Tags: ,


  • zibuprofen

    Sylvanas mióta lett ilyen tápos? Broken Shore-on meg sírva menekültek el.

    Az első videó a D4 gameplay :).

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Skip

      Xal'atath.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • zibuprofen

        Már a bfa trailerben is imbáskodott. Na mindegy, nekem nem tetszett ez a trailer, hosszú és unalmas, csak úgy mint a D4 és az OW is. Inkább legyen rövid, de tartalmas.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • majk

    micsoda? ezek a fícsörök? mármint komolyan, ennyi?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Skip

      Melyik is volt az a kiegészítő amelyik a leghosszabb feature list ígéretével jelent meg? Ja megvan, a legrosszabb, amelyiket mindenki szeretne elfelejteni. Ha keveset ígérnek az csak jót jelent.
      Lesz egyébként még egy lvl 1-60 level squish (vagyis 60 az új max. level), a videó végén mutatott Tomb of the Damned pedig a 8.3-ban érkező Horrific Vision és Island Expeditiönök keveréke lesz, ha jól értettem. Többit majd mondják a panelon.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        A level squish remek feature, bárcsak ne lenne.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Leowenbrau

          Fogalmad sincs hogy pontosan milyen, működés közben még nem láttad. Senkinek nincs róla halvány lila gőze se hogy hogy fogják megoldani, de te már sírsz miatta jó előre. Mire jó ez?

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Mert faszság. 120-as vagy most, a következő kiegben meg 70 szinttel kisebb leszel. Mindenfajta squisht (stat, iLVL, stb.) mélységesen megvetek és feleslegesnek tartok. A stat meg az iLVL squish még elment, bár az ellen is ágáltam, de ez a LVL squish a legalja.

            Miért? Mert végigtoltam minden kieget, végig fejlődtem mind a 120 kurva szintet, és most - piff puff, és csak 50-es vagy. Az érzet, hogy kipimpelt karaktered van, és mögötte van 120 szint odavész.

            Értem, hogy sok a szint, de ezt akárhogy is csinálják az én szememben egy szar megoldás. Egy fos. Azért sírok miatta jó előre.

            Btw. az Azerite system-ről is azt gondoltam, hogy egy rakás szar lesz, még a béta alatt posztoltam véleményt is róla a hivatalos helyeken, akkor is lehuroggtak, hogy az bizony jó lesz, milyen cool rendszer. Aztán hát. Jó volt? A WoW eddigi (ha nem a) legelbaszottabb rendszere lett.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Skip

            Mindenki más szintjeit is összenyomják, nem csak a tiedet. Pont ugyanannyi szintje lesz a karaktereidnek a többiekéhez viszonyítva, mint ez előtt. Fogd fel egy redenominációként - akkor sem fog érni kevesebbet semmi, csak az etalon változik.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Lényegtelen, hogy mindenkiét összenyomják. 120-as voltam, és most fele akkora leszek. Ez akárhogy nézem visszalépés.

            A redenomináció akkor lenne elfogadható, ha egy teljesen új WoW lenne. Ez jelenleg így egy szégyen.

            És igen mindenki mondja, hogy ezek csak számok, de hagyjuk már.

            Ha a seregben van 12 kitüntetésed, de elvesznek belőle 7-et, és max 6 lehet utána, akkor az akárhogy nézem visszalépés. Lefokoznak. Meggyalázzák azt, amit valaha elértél. Sose fogják megérteni, hogy már 130 szintet beletoltál a karakterbe, amikor csak 60-as vagy.

            Kevésbé kielégítő azt látni, hogy 60-as vagy (pont mint 15 éve), mint azt, hogy 130-as.

            Ugyanez igaz a stat/iLVL squishre is, de mondom még inkább 2 olyan, mint egy ilyen hányás LVL squish.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Amióta nincs értéke az elért szinteknek (kb mióta is? LK óta szerintem, de Cata óta biztos) miért is fontos ennyire hogy hányas szám van a portréd alatt? Végre talán megint lesz értéke ezzel a húzással... Meg különben is, az tényleg csak egy szám, egy relatív érték, baromira tökmindegy mennyit mutat. Ennyire a semmin ragelni, ezer több és nagyobb baja van a játéknak.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Nekem nem mindegy. Végigtoltam a 120 szintet 0-ról. Nem fair h lenerfelik.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            Ezt csak te éled meg így, ami szomorú, de a többség számára nem bír jelentőséggel.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Skip

            Szerepjátékos szempontból nincs értelme, a karaktered nincs tudatában annak, hogy ő lvl hányas, ahogy Azshara sem tudja, hogy ő egy 120-as szintű endboss. Az achievementjeid megmaradnak, nem vesznek el tőled kitüntetést.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            De nekem jobb úgy, ha nagyobb a karakter. Jobb érzés 120-asnak lenni, mint 60-asnak. That's all. Az achievement meg csak a múlt tükörképe, nem a jelené.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Ensomhet

            Játsz MU Online-al, ott régebben 400 volt a max szint.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Vordengo

            Én egyelőre azon agyalok, hogy ez most valami trollkodás csak. 😀 Haverommal mindig az ilyen kommenteket nézegetjük, hogy vajon kit milyen újítás triggerel, és jókat szoktunk röhögni, hogy tuti nem létezik, hogy valaki ilyeneken akadjon ki. Aztán persze kiderül, hogy full komolyan gondolja, olyankor szoktak jönni a viccesebbnél viccesebb kommentek. Főleg wow classic alatt vannak ilyen aranyköpések 😛
            Persze az azerith rendszer tényleg szar, de az, hogy stat squish van, illetve most lvl 60 lesz az új lvl 130 senkit nem fog megzavarni a gameplayben, mert kutya le se szarja. Ugyanúgy ezer pontot fognak kérni M+ -ra és ha nincs hc raid achid, *** ilvl-ed nem visznek pugraidre.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Nem trollkodás. Nekem nem tetszik a koncepció, hogy bepréselik a LVL-eket. Ennyi.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • zibuprofen

        Hogy lesz a fejlődés? Az alap wow végére leszek lvl10, BC lvl20 stb?

        Vagy ugyan úgy marad a 120 csak mikor átmegyek az új területre átdob 50-re? Ha meg vissza megyek a régi területekre akkor mi lesz? 🙂 Vagy az összes eddigi kieg. összes területe a te szintedhez fog igazodni?

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Attila

          Alap WoW végére 10-es lesz, utána választhatsz egy kiegészítőt, aminek a végére 50 leszel és mehetsz Shadowlands-re. Gyanítom, hogy egy csapat csak azon dolgozik most, hogy a kiegészítőket kipofozza erre az új rendszerre.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • csabe

            Dungeon finder-t kíváncsi vagyok hogy oldják meg 10-50ig. Mert ha megosztják azt is kiegészítőkre minimum lesz 1-2 órás sor mire talál csapatot.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Gondolom bármilyen instába összedobálja az embereket, kiegtől függetlenül. Koherens világról már úgysem beszélhetünk régóta.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Adi91

            Ez aztán igencsak ötletes. Így valóban lesz értéke a szinteknek.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Szolo

          Inkább valami olyan lesz, hogy nem az alap WoW területeit járod végig 1-10-ig, hanem valami Boot Camp mintájára lesz egy területen egy küldetéslánc, ami kb. 1 hét alatt felszintez 10-re, amialatt kiismered a karaktered alapvető erősségeit és gyengeségeit. Ezután választhatsz egy kiegészítőt, ahol 50-ig felfejlődsz.
          Ezzel élettel tölti meg a Blizzard mind a Boot Camp területét, mind a kedvenc (LK?) kiegészítő területeit. Most úgy végigmehetsz 1-110-ig, hogy instákon kívül alig látsz másik karaktert, ami nagyon nem adja vissza az MMO-érzést.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • csabe

    Sylvanas úgy sétált be ICC-be mint én amikor megyek oda mountot farmolni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • https://www.nsa.gov/ Sam Fisher

    Szép de ennyi nem elég. Lássuk majd a WoW panel után, hogy kezdenek-e valamit az értelmetlen repu és AP grinddal, az alt un-friendly játékmenettel, a 3 gombos kasztokkal, a time és rep gate tartalommal... Vagyis az elavult gameplay-el úgy általában.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila

      Az előadás alapján alt friendly lesz a kiegészítő, és nem lesznek 3 gombos kasztok. A classokról csak holnap lesz szó részletesen, most csak annyit mondtak, hogy vissza akarják adni a classok egyediségét.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • https://www.nsa.gov/ Sam Fisher

        Jepp, néztem. Marketing bullshitből szokás szerint ötös, ennek ellenére az irányt jónak látom (professionök, leveling, endgame, altok). Aztán kiderül jövőre, hogy mennyire fognak ezek működni (Island Expedition és a Warfrontok is mekkora durranásként lettek beharangozva). Holnap meglátjuk.

        Természetesen no preorder minimum closed beta tesztek utáni reviewig.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Adi91

        Jah, ezt az előző kieg előtt is mondták. A magek pl. visszakapták a Remove Curse-t. Rendkívül egyediek lettek.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        A reklámcsapatnak már rég nem hiszek. Az számít amit letesznek az asztalra.
        Hiába mondják h nem 3 gombos kasztot akarnak, ha elitistjerk nerdek kiszámolják a tökéletes dps-t akkor hiába teszel be egy zongorát a végén 3-4 gomb lesz a játék.

        BFA is mekkora nagy tejszínhab volt a kakakupac tetején:
        Expectation: islend exploring with amazing smart AI
        Reality: mész zergelni heti 3at a free AP-ért

        Exp: "You will LIVE inside the old rts game, where strategy will matter" Warfront, ahol a feladatod h felépíted a bázist, és fontos döntéseket hozol h a kasztoddal és skilleddel persze megfordítsd a harc kimenetelét:
        Reality: gib me fr33 hácé l00t! És persze a kv-t intravénásan kérem, mert úgy tűnik arra van optimalizálva kihívás h a streamerek a chatet ovlassák és válaszoljanak.

        És kb ez volt a kieg "MAIN" feature.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Adi91

    Reméltem, hogy a Level squish nem komoly dolog. De úgy látszik mégis az.

    Szerintem ez (level squish) egy fos.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

      Mi az a level squish?

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Tibor Sipos

        Ami miatt nagyon lehet fikázni, csak ha a magját nézzük akkor a fene se tudja miért...

        A nagy gond h programozási szempontból nem jó ha túl sok kalkuláció megy le fölöslegesen ezért célszerű a számokat csökkenteni.
        De aki ezt pártolja így lesz az numerofób, mert az a király ha a firebolt
        16 051 646 465 498 746 254 987 462 149 484-et sebet.

        Kár hogy ha a boss hpjahiába 14ZG, a bossfight maga kb 6-10 perc úgyis.

        Contentben is ugyanez... tökmindegy h most a játék 60 vagy 1200 szintből áll, ha maga az egész kieg 4 minimapen zajlik a 200ből, így a maradék 196 zóna max arra jó h 100 gigás a játék, de a true content elvérne egy cd-n is...

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

          Erre lenne jó egy totál rewamp, úgy hogy a classicból újra felépíteni az összes contentet úgy, hogy a max level marad 60, és az új content teljesítéséhez szükséges lenne az előző rendes totál teljesítése... azaz pl a BWL-s vagy AQ-s cuccok is éppen úgyanúgy jók lennének, csak kevéssel lennének rosszabbak mint a következők, ráadásul mondjuk repu vagy token farmolással upgradelhetőek is lehetnének... nem csak arra lenének jók hoyg kinézetet adjanak, hanem ha valaki akarja felfejlesztheti. A talentágak (a classic) is észszerűen bővíthető lenne, de nem szintlépéssel lehetne szerezni újabb és újabb talentetek hanem a xp gyűjtéshez hasonlóan, token gyűjtéssel, ami beváltható lenne újabb és újabb talentpontokra.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            Ez sajna nem lenne elég. Belegondolsz már most is norm és hc clear 1. héten csak annak nincs meg aki nem akarja. Najó... a hc kill még sokszor top progress guildeknél is 3-4 hét.

            A fő gond hogy a kiegészítő nem azt teszi ami a neve, hanem új szezont tesz a játékba, és minden a múlttá válik.

            Már Battle of Dazaldor, vagy maga Ghun is kb annyira releváns mint elmenni BWL-be.

            És ugyanezt a módszert használja blizz world építésnél is. Van 170-200 zóna, de MINDIG csak az aktuális 3-6 számít, sokszor az se nagyon. Mechagon térképre be se mentem wq-zni. Még maga a repülés gondolata se érdekelt, mert nem extra contentet és lehetőségeket nyit meg a repülés, hanem az amúgyis üres (bár színes)világ még gyorsabban átszárnyalható.

            Gear és szint dettó ugyanez.

            Ezért nem értem mit rínak itt fentebb-lentebb level squish miatt. Rohadtul mindegy h 60 vagy 1000 szintes a karaktered, ha a veled egysúlycsoportosok számítanak csak!

            Megfigyeltétek már valaha megint mekkora ordenáré különbség van egy friss 120-as és egy hc geares 120-as között?

            70k hp 1.5k dps

            vs 240k hp 40k dps...

            Healerrel egyenesen megalázó játszani már, mert még 400-as ilvlben is kevesebbet healelsz mint a tank autoregenje.

            Több post alatt leírtam már, de blizz nem fogja ezt meglépni:

            vissza kéne terelni a játékot idle gameből mmorpg-vé.

            Minden contenthez be kéne tenni egy várat/bázist tökmindegy mit amit open world be lehetne foglalni, kb mint a most befezetett Warfrontok, csak kicsit lassabb kimenetelben persze. A védelemhez és ostromhoz szükséges dolgokat meg az adott kontenthez tartozó raid és dungeon adná a matit.

            De ezt nem teszik mert mert szerintük egy rpg része h overgeareled a világot és mindenkit elnyomsz mint a cigicsikket.

            Kár h a lore videok meg a küldetések azt akarják elhitetni veled h valódi kihívással nézel szembe...

            Kb mint itt: https://www.youtube.com/watch?v=Yf1ZrnumZQQ&t=15m8s

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

            Nehéz eltalálni mi lenne a jó... de az valószínűleg nagyon is biztos, hogy az újabb és újabb level up-ok feleslegesek. Maradhatott volna a max level a 60, és akkor nem kellene gyermeteg skippeltté tenni a kezdő zónák fejlődését, hanem maradhatott volna a régiben.

            A kiegészítők előnye mellett a hátránya az hogy mindig új és újabb de nagyon kis és szűk helyre terel mindenkit, a régi területet elhanyagolva. A kiegészítőknek nem ennek kellenének lennie... legfeljebb egy-két új zóna, de ugyanakkor a meglévő világban dinamikus változásokat hozni. Anno naxx bevezetése előtt azt tervezték, hogy a scourge-ok inváziója, ha a playerek nem foglalkoznak vele, akkor az adott területet átváltoztatta volna olyasmiszerűvé, mint eastern plaguelands. De végül elvetették, mert a playerek nagyon nagy aktivitást mutattak a védekezés szempontjából, sosem változott volna a térkép sehjol sem, mert mindenhol farmolták ezeket az eventeket. Na, de az ötlet jó volt, csak finomhangolni kellett volna.

            Szóval a kiegek lehettek volna ilyesmi, és valódi háborús frontot hozva a játék világába, nem ilyen mesterkélt formában mint most.

            Ráadásul layeringet is hazsnálhattak volna, hogy amíg kicsi vagy a világ kezdeti képét kapod, amikor megcsináltál valami kulcsquestet a világ időben továbblépve megváltozna a tartalomnak megfelelően - és ezt az egész világon érvényesen, nem csak úgy mint egyes kis zónákban Northrenden, ahol ezt tesztelték..

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Tibor Sipos

            Kár hogy elvetették, mert a hiba az egész dologban annyi volt, h aktuálisan SEMMI más teendője nem volt a játékosoknak mint a scourge invázió megfogása.

            pedig meg lehetne ezt csinálni. a WQ-k matit adnak amit contributolni lehet
            vagy direktbe számítanának.

            Raid és dungeon szintén craft matit adhatna...
            professionök meg használnák azokat a dolgokat.

            Ez persze régiós számlálóban menne, és másnak a resettel változna a térkép.

            Persze menne a rinya h nem balanszed a két frakció, de ugyebár itt jönne képbe h a faction leaderek és egyéb neves hősök, illetve harmadik frakció mennének plot balanszolni...

            De nem én vagyok a lead designer...

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Kassai László

    ÉRTELMES PVP CONTENTET !!!! 🙂

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • La

    Brutális:o atom faca kieg lesz , can't wait !!!!!!!!!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

    A dizájn és grafika kurvajó... de a játékmenet a szokásos "halálra" unom magam éesz ebben a "halálos" kiegészítőben is?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

    Amúgy úgy vélem itt a vége Azerothnak. Itt fejezik be a sztorit, és majd kezdenek egy másikat, és ha ez így lesz, akkor az a jóslat (pletyka) is bejön, hogy az ezutáni wow már a wow2.0 lesz, Azerothon játszódik majd az is, de 10K évvel később...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Whisper

      ÁMEN

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Vordengo

      Én már most is ezt szerettem volna. 🙁 Próféta szóljon belőled!

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Peter “Sasy” Sasvari

      Távol álljon tőlem, hogy kinevessem az ilyen teóriákat, de szinte szó szerint ezt volt a szöveg BC, WotLK és Cataclysm után is, de talán még a MoP után is 😀

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

        Haverom BC vége fele mondta el a route-ot... BC után northrend , amd vissza Outlandre, onnan emerald dream, majd utána sargeras. Sargeras megölése közben majdnem elpusztítja a világot és it ta történet vége, a következő kieg már a wow2.0, amibe a hősöket nem lehet átvinni, csak a saját Hall of Fame szerű csarnokban, szobrokként jelennek meg a titulusukkal, ruházatukkal együtt.

        Na, most nem sokat tévedett... Oké sokat, de mégiscsak hasonló volt a menet. BC után Northrend, lichking oké ez akkoriban is nyilvánvaló volt. Onnan nem mentünk vissza rögtön outlandre, hanem előbb Cataclysm, és cukiságfaktor pandaria jött. e utána viszont tényleg visszamentünk Outlandre! Onnan nem emerald dream jött, hanem a légion, de abban viszont mint raid, ott volt az Emerald Dream! És ebben Sargeras tényleg majdnem elpusztította a világot. Oké a sztori itt nem lett vége, de a BFA tuéajdonképpen mi? Tanácstalanság mi legyen, hogy legyen... Elővették Sylvanast és csinálatk egy kieget köré, ami mint kideröült most, csak felvezetés volt, mert a köv kieg, eza shadowlands lesz a végső, világpusztító kieg (amúgy az nightelfek world tree-jét ugye már elpusztította)... ha jól értelmezem, egybenyitja a holtak és élők világát. Az pedig egyértelműen a világ vége - ha mondjuk bármely mitológiát is nézzük, a wow-tól függetlenítve.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Makk

    Ennek se füle se farka konkrétan. De jól néz ki külsőre... Az viszont kevés önmagában.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Attila

    https://youtu.be/AahBRmhxJAg

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

      ezek a moziban is így néznek filmet? Na, ezért nem járok már moziba.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑