World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT warcraft_1103

Készült 2019. november 3. | írta Attila

13

25 év

Most pedig jöjjön egy eszméletlenül profin összevágott videó a Warcraft frencsájz első 25 évének a cinematicjaiból.

For twenty-five years, the world of Azeroth has defined immersive gaming and epic storytelling. Shaped by endless conflict, the Warcraft universe has borne witness to the rise and fall of heroes, villains, and adventurers.
Tetszik(8)Nem tetszik(0)

Tags:


  • EdesAtesz

    Egész hangulatos a videó, bár picit sajnálom ahogy a story alakult. Lich King wow kiegészító után kiszálltam az mmo-ból, Számomra ott volt a csúcs, így nagyon várom már, hogy újra játszhassak a war 3 "felújított" verziójával.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Makk

      Nos igen a WoW is megmutatta, hogy nem lehet ennyi bőrt lehúzni valamiről.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • H1N1

    Zenéje nem tetszik nekem. Valahogy nem áll össze a képi világgal. Lehet azért mert a fejemben vannak az eredetiek, de akkor is elrontja a hangulatot.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • rapbandita

    Néhány gondolat:

    Egy ideig (az elmúlt cirka 2 évben) tartózkodtam mindenféle fórumtól, mert rendesen kezdtem már kiégni rajta, hogy az embereknek (tisztelet a kivételnek) semmi, de (értsd szó szerint) semmi nem tetszik.

    Most pedig azt kell látnom, hogy szinte alig változott valami. Miért lett divat fikázni két kézzel a WoW-ot és úgy általában bármit, amihez a Blizzard hozzányúl? Meg úgy általában mindent, mindenki mindig jobban tudja, ami pedig van, az szar, de azért használják, tolják neki. Tényleg nem értem, segítsetek megérteni, mert vagy én vagyok olyan nyomorult és rendelkezem sekélyes ízléssel, hogy nekem 14 év után talán most tetszik legjobban a WoW (amúgy RTS-t meg MMORPG-t összehasonlítani eleve nevetséges szerintem bármilyen alapon, legfeljebb üzletin érdemes) és alig várom a Tower of the Damned-et, az új zónákat, hogy farmolhassam a sok szart legendary-re (akár egyedül is legit), meg az új kezdőt és úgy általában az egészet. Vagy tényleg egy hulladék fos minden és az utolsó vérpistike is jobban tudja mitől döglik a légy?

    Az idei Blizzcon (szerintem) az egyik (vagy talán a leg) erősebb rendezvénye volt a Blizzardnak, a D4 cinematic pedig mindent vitt, játék helyett tőlem filmet is csinálhatnának ilyen minőségben.

    TLDR: mióta és miért lett divat visszakézből fikázni MINDENT? (ha nem tetszik el lehet menni, azzal üzensz csak igazán a fejlesztőknek, de miért kell más szórakozását is elrontani?)

    Üdv és HF

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila

      Nem kell a negatív hangokkal foglalkozni. Ha az ember szeret valamit, akkor nem kell azzal foglalkoznia, hogy vadidegenek mit gondolnak vagy írnak róla. Nem számít. Én se fórumozok már, mert máshol én is pont ezt tapasztaltam. Történt valami? Max. annyi, hogy nem törik le a kedvemet a haterek, meg nem pazarlok időt felesleges vitákra. A WoW nem ettől lesz jobb vagy rosszabb élmény.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Faehren

      Talán az a baj, hogy a Blizzard évek óta semmi újat nem csinál, csak újraskinel dolgokat, visszahoz régi hősöket, felújít régi játékokat és mindent telepakol miktrotranzakciós csili-vili dolgokkal. Nem ilyen volt régen a cég, meg a piac sem, ezért a sok fikázás. Van akinek ez tetszik, van akinek nem. Nekem nem igazán, de a WoW hiánypótló.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • rapbandita

        Ahhoz, hogy valami új legyen, feltétlenül gyökeresen új dolognak kell lennie?

        Egyébként én rengeteg új dolgot látok, kapásból 5+1 "vadi új" területet a maga lényeivel, történetével, külalakjával, küldetéseivel. Direkt nem bocsátkozom hosszabb fejtegetésbe, hogy mennyi minden egyéb újdonság érkezik (amik közül lehet van olyan, sőt lehet ebből van több, amit, vagy amihez hasonlót már láttunk, mert valószínűleg amúgy is hiába magyaráznám neked).

        Régi hősök? Tapsvihar követte, mikor Ion bejelentette, hogy KT visszatér. És ez csak egy példa. Egyébként miért kéne mindig zsír új karikkal operálni? Mindegy, ez is messzire vezet, amit neked valószínűleg hiába mondanék, de ha erre vágysz garantálom, hogy bőven akad majd ilyen is, kezdjük rögtön a Jailerrel.

        Ne a céget nézd, hanem azt, amivel játszol és olyan szemszögből, ahogy te játszod. Szórakoztató? Win. Nem az? BB.

        (Ha már cég, az idei Blizzcon kb arról szólt, hogy elnézést kértek mindenkitől, mindenért, szerintem túlzásba is vitték. Csak egy példa a tegnapi híradóból a hong kong-i késelés. Teljesen igaza van a cégnek, hogy elhatárolódik minden ilyen jellegű kérdéstől, még akkor is, ha emiatt felróják neki az unalomig ismételgetett "pénzhajhász lelketlen óriás" jelzőt.)

        Ahoj

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Szolo

          4 kardinálisan eltérő réteg alkotja a WoW játékosbázisát. Ezek igényeinek egy játékon belüli összehangolása nem könnyű.

          - Vannak a valódi szerepjátékosok, akiknek nagyjából a 15 év WoW alatt mindig volt elég tartalom. Ők azok, akik nyomtatott formában is követik a Warcraft világát, minden utalást azonnal értenek, általában hetenként többször is összejönnek a játékon belüli szerepjátékos eseményekre.
          Őket 99%-ban a lore érdekli a játékban, valamint a milliónyi gyűjthető pet/mount/transmog.

          - Vannak a PvP-ben érdekeltek, akik a Vanilla és Legion közötti időszakban nagyjából el tudták magukat foglalni, a mostani kiegészítőben viszont már szinte csak a BG/Arena maradt nekik. Cataclysm-ig még értelmes openworld PvP is létezett, utána már vészesen egyoldalúak letteka szerverek.
          Ők szeretnék valahogy visszakapni a régi világot, ahol a horda és az alli még nem kéz-a-kézben harcolt, hanem a nyílt világban is háború volt köztük. BfA és főleg annak a felvezetése végül súlyos csalódást okozott nekik.

          - Vannak a PvE-ben érdekeltek, akik Vanilla óta egyre inkább mellőzöttnek érezhetik magukat. Ezen némileg javított a M+ bevezetése, de az végül annyira túlburjánzott, hogy a raid helyett a M+ minél magasabb szinten teljesítése lett az endgame mérőszám, amitől rengeteg addigi raidcsapat szétesett 5-fős M+ csapatokra.

          - Valamint vannak a játékba csak kikapcsolódásért bejelentkezők, akiket egyre inkább kiszolgál a Blizzard. Ők a BC óta egyre jobban érzik magukat, de nekik jelenti a legkevesebbet a játék maga, csak a gyors sikerélményért jönnek, és ugyanúgy át is mennek másik játékba, amint nem kapják meg a sikerélményt. Ebből van a nagy hullámzás az előfizetői számokban.

          Na ezért van az, hogy a 2. és 3. játékoshalmaz nagyon szidja a WoW jelenlegi irányvonalát.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • András Somlai

            A fenti leosztásod szerinmt akkor a 2., 3. halmaz mehet classicozni és mindenki happy lesz!:P
            Amúgy nem tudom, a jelenlegi raidek annyira, kurva bonyolultak, de lehet az is, hogy megöregedtem:S
            A képernyőn sokszor csak színes pacák látszanak, egy mobot nem tudok kitargetolni, mire kitargetolom, ki kell állni mindenféle zöld,kék, lila szmötyiből, igen, én a lassabb játékra voltam beállva, de iszonyat borzasztó a Classic parry-parry-dodge-dodge, két mob rád spannolt, halott vagy rendszere! Haverok rávettek, hogy játszunk újra classicot, kb. 1 hónapig bírtam, majd abbahagytam és nagy dacból felhúztam 0-ról egy warriort, és tökre élveztem:)
            Nekem tetszett a BfA-s war champaign is, kétszer is végig toltam, kicsit zavaró, hogy az old godokat belekeverték, és nem tudom mit akar Sylvanas, de a történet jó volt.
            Lehet, hogy egy szentimentális vén hülye vagyok, de Jaina visszatérését az elején még meg is könnyeztem.
            Lehetne még sok-sok dolgon javítani, a grindelés még mindig nagyon sok.
            Írtam ezeket úgy, hogy nagyon régóta casual játékos vagyok. Önerőből felfejlesztettem a karaktereimet, egy szerintem elérhető maximumra. Leginkább outworld dropból, LFR raidből. Szívesen megnéznék néha nehezebb tartalmat normal raidet, esetleg heroicot, de tudjátok, mikor hc raidbe belépőnek kérnek 430+, miközben a raidben esik 430-as item… hát... marad inkább az LFR! A másik ami elrettent pl. a nehezebb tartalmaktól az állandó dps hajszolás, ami kb. olyan, hogy kinek van nagyobb pénisze! A Classic wow ban, BC-ben észnél kellett lenni, aggrora figyelni stb. nem csak bumm bele ész nélkül... De készséggel elfogadom, hogy 15 év alatt változott (gyorsult) a világ, játsztom a WoW-ot amíg élvezem, aztán lehet hogy lesz megint fél egy év kihagyás, de valszeg úgyis megnézem majd az új tartalmat. Az ekézésekkel meg közben nem nagyon foglalkozom.:)

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • rapbandita

            <3

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • rapbandita

            Tetszik amit irtal, de ott rogton bukik a dolog hogy vanilla ota a 3. csoportba sorolom magamat es a klantarsaimat (es kicsit az egyesbe), es megis talalok eleg tartalmat bar ez osszefugghet azzal is hogy nem 24/7 ben tolom a gémet. De! alapvetoen jonak tartom amit irtal a 2 es 4 csoportra vonatkozoan. Azzal viszont sehogy sem tudok es nem is akarok egyet erteni hogy a mitik raid elvesztette volna a presztizset a kulcsokkal szemben..

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Én is hasonló arányban tartozom vegyesen a 3. és 1. csoportba. A heti 5-10 órányi játékhoz találok is kihívást, de attól még nem tetszik az az irány, amerre a WoW tart.

            Mythic raid elérte azt a szintet, ami a sportban a világbajnokság/olimpia. Mindenki büszke, ha jól szerepel ott, de a valódi cél a pénzes versenyek megnyerése.

            Cutting Edge szépen néz ki, de a valódi loot a M+ instákból jön, mert raidet heti egyszer tudsz ütni, míg instát 30-45 percenként. Raidből heti 8 esélyed van 445-ös lootot szerezni, M+ viszont bár csak 430-ast ad, de alapból is kettőt az 5 játékosra, plusz egyet az időben teljesítésért, valamint 10 fölötti szintenként még 40% eséllyel újabbat. Időben letolt +15 például átlagosan ad 2+1+5*0,4=5 tárgyat, amiből 3 fix, a másik 2 pedig valahol 0 és "végtelen" között lesz a szerencsétől függően. És ez 30-45 percenként.

            Ennyi lootból a nagy számok törvénye alapján titanforge miatt gyorsan felöltöztethető egy karakter 445+ felszerelésbe, amivel már a Mythic Raid is szinte izomból letolható. Még a 3*445 azerite gear is megvan vendortól 3*3 hét munkával, mert az az instából nem eshet.

            Most már nem a raiden szerzett felszereléstől könnyű egy insta, hanem az instában szerzett felszerelést várják el raidhez raidhez, hogy a raid már simán lemehessen. Erre utalt Somlai András is. "hc raidbe belépőnek kérnek 430+, miközben a raidben esik 430-as item"

            Ezért vette át a vezető szerepet a M+ a mythic raideléstől.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • András Somlai

            Hogy miket ki nem számolsz...:P
            Ettől amúgy még nem lesz könnyebb mythic dungeonbe sem bejutni, (tudom, tudom, menjek tankkal, akkor instant hív be, csakhogy én sosem tankoltam a 15 év alatt és nem tudom milyen könnyen nehezen lehet belejönni) és egyébként ha raidben nem esik jobb item, akkor minek "szenvedni" vele?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑