World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT beta_0714a

Készült 2020. július 16. | írta Attila

14

Elstartolt a béta

A Blizzard megígérte, a Blizzard tartotta a szavát, és tegnap éjjel szép csendben béta fázisba ért a Shadowlands tesztelése. Jó hír nekünk, hogy az előző bétákhoz képest jóval gazdagabb contenttel várnak minket a teszt szerverek. Jelenleg – több más mellett – a következő tartalmak érhetők el.

  • Torghast
  • Az összes küldetés, zóna és szintezés egészen lvl60-ig
  • Az új kezdő terület szövetséges karakterek részére
  • Az összes változása a karakterosztályának

Kezdetnek nagyjából ennyi, és hamarosan várható az új Pet Battle content és az első raid is. Pörög a dolog, és ez így van jól, szóval ha minden jól megy akár már szeptember vége felé megérkezhet a 9.0-ás patch. Az érdeklődők itt jelentkezhetnek a bétára, utána pedig már csak a Battle.net klienset kell bőszen figyelni. Innentől kezdve érdemes lesz ránk is figyelni, hisz az elkövetkező hónapokban rengeteg hivatalos infóval szolgálhatunk a WoW-os tábornak.

beta_0716

Welcome to the World of Warcraft: Shadowlands test environment. Please read on for an outline of what’s currently being tested, what has recently changed, and what’s coming for testing later in the Beta.

Read the first developer update here 332.
Watch the July 8 developer update here. 6

Current Content Testing

Work in Progress
We’re currently working through the following issues and limitations:

  • In the previous version of the Shadowlands test, we had a character template called “Venthyr Endgame” that allowed testers to create a level 60 character after choosing a Covenant. That template is no longer available, and has been replaced by a new one. Please do not do further testing with a character templated by Venthyr Endgame. If that was your only test character, please make a new character in this build. We intend to do a complete wipe of all test characters in a forthcoming build.
  • Testing with Dark Iron Dwarf characters is currently disabled.
  • The new starting experience can only be tested by level 1 Alliance characters.

Coming Soon
We’re unlocking much more content for testing over the next few weeks:

  • Pet Battle content
  • The Castle Nathria raid
  • More Character Creation/Customization Updates

Please note that the above is not a comprehensive list of features to be tested in the entirety of the Shadowlands Beta.

Thank you very much!

Tetszik(5)Nem tetszik(0)

Tags: ,


  • Vordengo

    Ilyen trágya kieg után felüdülés lesz végre valami új content. Azt hittem WoD-ot nem lehet alulmúlni, de Bfa-nak sikerült.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • warruth

      Nagyon szomorú, hogy végül az lett belőle ami, mert nekem eleinte kimondottan szimpatikus volta felvetés, hogy végre ne arról szóljon egy kieg, hogy valami újabb kozmikus atyaúristen/démon/sárkány/titán/akármitől mentjük meg a világot, hanem nagyon is valószerű konfliktusok bontakoznak ki egyszerű földi halandók között. Nem ez lett a vége. Egyszerűen berakták N'zothot meg Azsharát soron következő főgonosznak, mert nyilvánvaló volt, hogy már csak ők azok, akiknek van lore hátterük, de eddig nem szerepeltek.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Naliviel

        Sztori szempontból nem is lenne gond, mert ahova végtére is kilyukadtunk a Jailerestől, Sylvanasostól annál jobb felvezetés nem is kell. Megmozgatta az embereket a sztori, volt flow, megvolt a "hűha" effekt.
        A probléma inkább a gameplay és az, hogy 1 xpacnyi főgenyót kiiktattunk tök feleslegesen. Simán jó lett volna valamikor egy lila takony mindenhol Old God xpac, de ezt elég huszárosan megvágták.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Whisper

          Igen ,de nekem ott el is ment a kedvem mikor a guildben Én voltam egyedül meg egy társam akivel lejutottunk míthicbe szedni geart,hog ya a guildben legyen erős tank és aztán 1 hónapos kemény gearelés után kukáztam az új dungeon miatt. KB nulla PVP,de minden karakterrel csak farmolj farmolj farmolj. semmi mást nem csináltam csak lóhalálában farmolj mint a barom ,emrt mire kfiarmolod már jön az új ,hogy famrolhass újra. Kb ez megy és ment egész végig BFA-ba mire kfiarmoldo már jön valami csili tököm megint farmolni. Mintha valami elb...tt Shongoku sorozatban játszanánk.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Skip

        Na jó, de azért közben még is csak volt egy Dazar'alor (eddigi talán legjobb raid), rekord mennyiségű cinematic meg voice acting, elkezdtek a PvP-re is gyúrni, M+ seasonököt a Diablós évadok szintjére fejlesztik és kaptunk egy csomó új mechanikát is. Én minden patchdayen örömmel logoltam be megcsinálni az új questeket és kevés csalódás ért - szerintem nem is a történettel volt a baj (mert az szubjektív, hogy valakinek szimpatikus-e a kimenetele, ha egyébként príma minőségben adagolják), hanem olyan elhanyagolt részletekkel, mint a professiönök hiánya, az első 1-2 patch bénázásai meg az a néhány class specializáció ami játékélmény tekintetében essence és corruption nélkül teljes unalomba fulladna. Szóval lehet dolgokat hiányolni belőle, de azért ha valaki túlteszi magát azon, hogy már megint Wrathion meg old godok volt a téma akkor a csomagolás alatt semmivel nem talál rosszabb ízvilágot, mint amit a Legion nyújtott.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Adi91

      Én a következőtől sem várok sokat. Ahogy a BFA béta idején látszódott, hogy az Azerite egy szar lesz, úgy most is látszódik, hogy a Covenantok amik a kieg gerincének vannak szánva (hasonlóan, mint az Azerite) egy szar lesz. Hangoztatják itt, hogy meaningful RP choice, de egy nagy lófasz igaz ebből. Közük nincs az RP-hez. Inbalance fos (megint) a Covenant abbility-k közötti különbség, egy kicsit is progress orientáltabb, min-maxolós játékos nem azt a Covenantot fogja választani ami a legjobban tetszik neki, hanem ami a legtöbbet hozza számára DPS-ben. És ez így rossz. És mi rossz még ebben? Hogy közben a Blizznél elhiszik, hogy az abbility nem befolyásol, merthogy ez egy "meaningful RP choice". Hát egy lófaszt.

      Akkor lenne ez egy "meaningful RP choice" ha nem adna abbility-t a kibaszott Covenant, hanem RP-en túl semmi más szerepe nem lenne. De van.

      És akkor ez még csak a Covenant, a Soulbind, meg egyéb faszságokról még nem is beszélve.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • ragadozo88

        Hát én rp choiceal fogom tolni :D, mindegyik verziót végig játszom, de majd még elválik szívem szerint a Kyrian és night fae zónákkal lennék, de a többi sztorija is érdekel és elvileg mind a 4 jófiú valamilyen szinten, szóval mindegy. Valszeg a classochoz fogom igazítani, demon hunter az venthir, a dk necrolord, a durida night fea, és valamit húznom kell ami kyrian lesz egy priest vagy egy paladin. Pontosabban 2 mert mindkét oldalt játszok :D.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Vordengo

        Valami köztes megoldásként tudnám elképzelni, például azt, hogy amikor belépsz a raidbe, akkor ott legyen valami covenant összefogás és egyszerűen csak kiválasztod melyik abilityvel szeretnél raidelni. Minden más tevékenységre fixen azt az 1 abilityt tudod használni ami a választott covenantodhoz tartozik. Ha már a blizz köti az ebet a karóhoz... Persze ez is szar lenne, mert akkor még ott van a M+ is, a PVP amire meg tuti más ability lenne jó. Szóval teljesen igazad van, azerith rendszeren is már első körben látszott, hogy trágya lesz, erre sikerült az essenceket is behozni, olyat is ami raidereknek bis, de csak PVP-vel lehet elérni. Ötletem sincs, ki volt az a barom aki ezt jó ötletnek tartotta, mert nem volt az. A korrumpált gearekről már ne is beszéljünk. Mintha valaki összeszedte volna a fejlesztőket, hogy dobálják be a lehető legrosszabb ötleteket, amit betehetnek a játékba és betették. xD

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • ragadozo88

          Papíron jó ötlet, mert ők a játék teljes részét nézik, csak azzal nem számoltak hogy az item farmolót/raidelő közösség mindig a statisztikailag legjobb cuccot választja. Ezt úgy lehet kiküszöbölni ha minden frakcióval jóba lehetne lenni és bármilyen cuccot beszerezni. Illetve akár több frakció képességeit is lehetne kombózni. Bár még ebben az esetben is meglenne a meta, mert ezzel sajnos nem lehet sok mindent csinálni, főleg mióta van net, márpedig a wow már úgy indult, és mindenki megtudja nézni hogy mi az aktuális meta, vagy magától is rátud jönni, viszont az mellett minden más item feleslegesnek tűnik akármekkora a választék amúgy. Esetleg úgy tudnák megldani ha valami olya nrendszert dolgoznának ki amivel a playerek minden egy es statjuk külön külön tudják befolyásolni úgy hogy az item ami kell hozzá ugyanaz. Ezt régóta szorgalmazom hogy kéne egy egységes rendszer ami a kieggel nem változik, max a begyűjtés módja. Pl lenne eg hp ami itt nem a hit point hanem a hero power, de hogy ne legyen kavarodás lehetne legendary power vagy paragon power vagy valami. Amit mindenből lehetne szerezni, amit a játékban lehet csinálni, pvp, pve, pet battle, skirhmish, quest, warfront, stb. Az összes képesség és stat ezekhez lenne kötve, az itemek pedig megmaradnának visual megjelenésnek, és vagy azok statjait is szabadon lehetne állítani bizonyos határok között. Pl lenne egy gear aminek van x item pointja, amit el lehet költeni olyan statokra amik egymással egyenértékűek tehát mindegyik hasznos, pl hp, mana, stb bonuszt adnának, de player döntené el hogy hogy osztja el azokat a pontokat.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Whisper

        Teljesen egyet értek veled. Bááár Én le....om mit ad nekem a fehér DK plate kell a többi nem izgat!!!

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • warruth

    Amúgy lehet, hogy hülye kérdés, de mi történik, ha Shadowlandsben meghalsz?
    Végülis már a túlvilágon vagy...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • ragadozo88

      Én úgy vettem észre hogy igazából ez is csak egy halandó világ, ahol ugyanúgy meglehet halni, csak max újra lehet éledni ahogy a wildgodok illetve a legion demonok teszik. Amúgy a játékos szempontjából mindegy mert a nem sztori alapú halálok kivételével a többi halál nem official.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szinkron

    Sosem értettem, hgoy miért kell kiegészítőről kiegészítőre átdolgozni a harcrendszert meg a gear rendszert. Szarabbnál szarabb verziók jönnek, amit ráadásul újra kell tanulni és a végén jössz rá, hogy minek. Bőven elég lenne új területeket berakni, hogy legyen mire építeni. Ők is unják a saját játékukat és alábecsülik.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Whisper

      Én mindennél jobban értékelném ,hog ymint a GW2-ben nem a megállás nélkülis grindelés kellene ,hanem végre ,ha leülök jászani akkro játszak is . ne az legyen ,hogy 4 akrival belogolva csinálok 10x4 napi questet meg . mire végzek el is ment a kedvem ahhoz,hogy M+ vagy pvp vagy bármit csináljak. Csak azért,hogy maxos backem legyen ami 10 nap múlv amég tovább maxolható stb stb. MAX kinézetet grindeljek már végre. vagy rankot. pvp-vel ami hasznos játék időből ered.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑