Diablo 2 Resurrected megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WARCRAFT shadow_logo

Készült 2020. november 24. | írta Attila

24

Eljött végre a nagy nap

Eljött hát végre a nagy nap, és megjelent végre a Shadowlands! Irány tehát Maw és a Bastion, no meg kezdődhet a szintezés az ikonikus lvl60-as szintig. Élményekben és lootokban gazdag játékot kívánunk! A post alá meg jöhetnek a hosszabb-rövidebb élménybeszámolók.

Tetszik(3)Nem tetszik(3)

Tags:


24 komment érkezett a(z) Eljött végre a nagy nap poszthoz

  1. tsirche mondja:

    Én meglepődtem, hogy milyen kevesen voltunk a rajtra. Csak néhány ember lézengett a portálta várva éjfélkor, az új területen is 2-3 emberrel futottam össze csak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Skip mondja:

      Elvileg ki van kapcsolva minden cross-realm funkció, quest-finder sem hajlandó összefésülni más realmről érkezőkkel az Istennek se. Szóval ha olyan szerver/frakció oldalon vagy, ami eleve kihalt (plusz még esetleg a kevésbé népszerű warmode opciót is választod), akkor ezt fogod tapasztalni.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • zeneszimat mondja:

        ragnaros horda oldal nem tudom mennyire lehet kihalt, de én alig találkozok játékossal.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Skip mondja:

          De ebben benne van a futóverseny-illúzió is: aki gyorsabb nálad, azzal azért nem fogsz találkozni, mert már a rajtnál lehagyott a Maw-ban, aki meg lassabb, azzal azért, mert még több questhubbal mögötted kullog és a különbség csak folyamatosan nő mindenkihez képest.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • evoken mondja:

            Érdekes, hogy ez eddig egyik kiegnél nem volt tapasztalhato. Csak tömeg és lag. Az már el sem képzelhetö, hogy most tényleg láthatoan kevesebben kiváncsiak rá a rajtkor mint eddig bármikor? Tudom ez istenkáromlás de azért csak képzeljük el. 🙂 Ragnaros pedig böven horda túlsúly...

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila mondja:

            Vagy lehet, hogy melóztak a játékosok napközben, de maradjunk a jó öreg "haldoklik a WoW-nál". Azzal nem lehet mellé lőni. 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Makk mondja:

            https://www.youtube.com/watch?v=H-cequi5fHw&ab_channel=DRACO175

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • evoken mondja:

            Azt már kiégették az évek alatt, kéne valami új. 😛

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • zeneszimat mondja:

            én ezt értem, de olyan sok phase lenne, hogy összesen 3 játékossal hozzon csak össze a sors az éjféli startnál?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Sam Fisher mondja:

            EU Arathor alli oldal tömve volt éjfélkor, olyan lag volt alig bírtam a portálon átmenni. Maw-ban bizonyos helyeket 1-2 seces lag, izgi volt 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • zeneszimat mondja:

            na ennek örülök 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  2. Attila mondja:

    SPOILER! https://youtu.be/y6KnbbQK4h4

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  3. Péter mondja:

    Valaki árulja már el, hogy hol vannak a 8.2-ben megigért dudu és pala buffok?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  4. Marslakó mondja:

    En hulye barom allat megvettem ezt is. Mint eddig minden kieget remelve, remenykedve a nem tudom miben. Pedig mar WoD ota mondom csak, hogy az utolso kieg, mert akar ezt a penzt le is huzhatnam a klotyon vagy vehetnek belole egy atlagosnal egy kicsivel jobb whiskeyt. De aztan mellbevag a valosag hogy a francba is lehet megoregedtem vagy valami nagyon de nagyon hianyzik mar belole szamomra, amit nem igazan tudok megmagyarazni. Inkabb az utobbi, mert egyeb jatekok azert eleg szepen lekotnek (EvE, RDR 2, Cyberpunk 2077-et meg mint a messiast ugy varom, mint anno a WoWot.. szerencsere a digitalis vilagban ma mar nem kell attol felnem hogy lemaradok az elso szallitasbol//elorendelesemrol 😀 )...
    Kerek 5 ora eleg volt arra hogy raunjak az egeszre megint (ami addig is kohogos volt), mert a lenyegen semmi se valtozott a 10 evvel ezelotti onmagahoz, csak mostmar a bargyu grafikan is mosolygok mar... Azt hiszem ezt a hajot tenyleg elengedem, mert valahogy mindig valami regi nosztalgiat keresek... enyhe tulzassal meg egy Diablo 3-as x+1 seasonben is nagyobb elmenyt talalok. Nem mondom az orokzoldet, hogy "haldoklik a WoW", inkabb azt mondom szamomra haldoklik, halt meg.. (ezt a Sylvanast se tudom, hogy miert nem feszitettek mar ki joval elobb Ogrimmar kapujara.. csak megy baromodas vele eve ota)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Sam Fisher mondja:

      Sylvanas tuti kap egy szép redemption archot, ahol kiderül, hogy ő csak jót akart és mindenki félreértette a genocid hajlamait. A WoW lead narrative designere szerelmes belé, így egészen biztosan nem lesz Garrosh 2.0.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Ensomhet mondja:

      Üdv a klubban.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • ben2 mondja:

      Én majd megveszem, amikor 8 dollárért akciózzák két év múlva, akkor befizetek egy hónapot, és végigjátszom mint egy offline rpg-t, elolvasom a questeteket, felszintezem magam, megcsinálom a raideket lfr-ben és ezzel vége is a következő kiegig. Így szvsz van a wowban annyi élvezhető játékidő, amit mások adnak ennyi pénzért, csak nem szabad mmorpg-ként kezelni, meg hajkurászni az xp-t.

      Tetszik(1)Nem tetszik(0)
    • Adam Bond mondja:

      Egyszeru a gond alapja, az MMO-t keresed a Wow mar regota 1 havi elofizus szolo grind jatek.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Szolo mondja:

        Azért a valóban magas szinthez nagyon is kell a csapatban gondolkozás, de az igaz, hogy a heti "láda" szóló grindeléssel eddig is elérhető volt, és ezen csak egyszerűsít a mostani kiegészítő, mert már raid killekkel is kiérdemelhető lesz a "láda", már M+15 sem kell majd hozzá.

        Szóval inkább az változott, hogy az átlagos napi rutinköröket nézve a Cutting Edge, az Ahead of the Curve, a normal és az LFR szintű karakterek közötti különbség minimálisra csökkent. Már iLvL 187/194 mellett is AoE grind az összes world quest, és ezen az iLvL 226/233 csak annyit változtat, hogy 20-40%-kal gyorsabban lemegy minden, de az idő nagy részét úgyis az utazás és a questmob/item vadászása teszi ki.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  5. Renok mondja:

    A kieg eleje nekem jól indult, csak a mount nélküli kutyagolás húzott fel.
    Most Bastion felénél járok, és vmi kegyetlen módon unom. A sztori nem köt le, a questek a szokásosak.
    A többi terület izgalmasabb lett?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Skip mondja:

      Bastion a leggagyibb sztori, az csak bevezetőnek elégséges, önállóan nem igen áll meg. Amúgy ha körbejárod a mellékküldetésekkel meg flavour itemekkel izgalmas terület az is, de az elején ennek nyomát sem érezni, oda olyan furi utalások kerültek, ez a görög világ is jó, ha belemerül az ember, de türelem kell hozzá.
      Maldraxxus sem tetszett sokaknak, ott is az egyelőre az általános konvenció, hogy ha csak a felszínt kapirgálod akkor híg fos ami tele van szarvas logikai bukfencekkel, de ha covenantnak megválasztod őket akkor jönnek az izgalmas kampány küldetések és magyarázatok.

      Kb. Ardenweald második felétől lesz érdekes a történet, az egy nagyon teátrikus küldetéssorozat 4/8-től, meg a zóna vibe-ja is elég fless, azért érdemes játszani.

      Revendreth meg egy klasszikus szerepjátékos terület, az szerintem élvezhető akár szereti valaki a vámpíros körítést, akár borsódzik tőle a háta. Van egy kis hagyományos Blizzardos bolondság és komolytalanság benne, de amúgy nem akarták feltalálni vele a spanyolviaszt és az úgy lett kerek, szóval a venthyres rész tetszett kb. mindenkinek a mi klánunkban.

      Mivel mindegyik covenanthoz külön kampány tartozik akkor kezdődik csak igazán a regéjük, mikor végigvitted a fő küldetéssorozatot, csak ugye azokhoz majd folyamatosan farmolni kell. Van akinek bejön ez, van akinek ellenszenves, hogy a játék resourceokkal zsarol, hogy tovább tudj haladni (ráadásul mivel 4 van, ha mindegyiket meg akarod ismerni 4 alton kell végigjátszanod), ezt így oldották meg. De nagyon hosszú az alap cselekmény így is (benne volt egy jó ~15-20 órába), viszont élményben csak a két BFA kampány közé tenném: jobb, mint a hordás, de rosszabb, mint az ally volt (a Jaina questline nagyon epic volt, azt sajnos nem übereli az alap Shadowlands kampány).

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szolo mondja:

      Minden területben van izgalmas rész.

      Első körben Bastion valóban idegesítő volt. Tisztára olyannak tűnt, mint valami hippitábor, ahol az agresszió szinte minden módját kerülik, konfliktus esetén is inkább szentimentális maszlaggal próbálják kezelni a helyzetet.
      Na de 60 után a Covenant-küldetések során megismerheted a valódi erejüket, amit addig csak nem akartak használni, mert a helyzetet nem tartották valóban veszélyesnek.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  6. KissG mondja:

    úgylátom én vagyok az egyedüli akinek nagyon tetszik 😀

    Tetszik(1)Nem tetszik(0)
  7. Szolo mondja:

    Valamelyik főbb Blizzard alkalmazottnak eléggé a bögyében lehetünk mi magyarok, hogy nem csak egy Lajos nevű NPC került a "bűnösök" területére, de még Mátyás is bekerült küldetés célpontjaként.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)

Vélemény, hozzászólás?

Back to Top ↑
  • FS DISCORD

  • FrostShock!

    11 User(s) Online Join Server
    • Pooshi
    • Khas Dylar
    • pirosbicikli
  • KAPCSOLAT

    Ha hírt akarsz beküldeni, szeretnél üzenni valamit, észrevételed, javaslatod van, küldj egy e-mailt a szerkesztőségi email címre: frostshockszerk kukac googlegroups pont com

    Ha bármi más gondod, bajod, problémád van az oldal használata közben, akkor ugyanarra a címre írhatsz.

  • KOMMENTEK

    • Ensomhet on Diablo II: Resurrected cinematixDiablo II: Resurrected's development began around 2019, as a joint effort between Blizzard's Diablo team (Team 3) and Vicarious Visions,
    • Singulus on Diablo II: Resurrected cinematixEz igy ebben a formaban epik. Nem picit varom... Igaz az a hir, hogy nem is a Blizzard maga csinalta
    • Afthraste on Újabb Blizzard perVannak szürkefoltok a tudásomban az amcsi igazságszolgáltatással kapcsolatban, de ha akármilyen nyomozás közben egy gyilkosságra találnak (mert az öngyilkosságba tolás
    • warruth on Prüdéria, Blizzard a nevedTudom, ezzel nem mondok újat, de ugyanarról van szó, mint a Disney-nél. Egyszerre mindenkinek, azaz MINDENKINEK meg akarnak felelni. Fel
    • Adi91 on Prüdéria, Blizzard a nevedVilági faszságnak tartom ezt, csakúgy mint a feketés BLM szarakodást. Térdelés a meccsek előtt, master-slave terminológia átnevezése, Uncle Bens logó
    • Faehren on Újabb Blizzard perHa jól értem, akkor itt polgári perről van szó a cég ellen, nem pedig valami büntetőperről egyes alkalmazottak ellen.
    • Afthraste on Újabb Blizzard perNem kötekedésből, komolyan kérdezem mert én nem találok referenciát, vannak már konkrét ítélethozatalok ezekben az ügyekben most, hogy már mindenkit
    • Adi91 on Kihívások a Mágus ToronybanSokan szerették a mage towert, és egyértelműen fan service ennek a visszahozatala. Mindenesetre én ettől nem esek hasra, fun volt
    • Faehren on Újabb Blizzard perHonnan tudod, hogy ezek nem valós problémák? Egy zaklatás miatti öngyilkosság elég komoly. És hosszú nyomozás is volt mielőtt robbant
    • Hatba on Prüdéria, Blizzard a nevedWoW is saved!!!!44négy
    • Singulus on Prüdéria, Blizzard a nevedSzép Új világ. Jó kis könyv volt. 1984 is nagy kedvencem volt. És miért? Mert hagyjuk. Az emberek egyre apatikusabbak.
    • Singulus on Újabb Blizzard perEzt úgy hívják kártyavár. Innentől kezdve rájuk szállnak. Nos, mint a vadak, akik a gyengékre, sebesültekre mennek.. érdekes az Amazont
    • Zolexx on Megérkeztek Outland uraiLFG tool: gondolom, leginkább HC tartalmaknál lehet ennek is hasznát venni, nekem szintezés közben nem igazán akarnak jönni az invek,
    • Bermuda on Újabb Blizzard perFelvettek az Acti-Blizzbe munkásnak Csiszolom a WoW-ot mint az állat, Bobby Kotick itt ordibál mögöttem "Garrosh did nuthin' wrong" -
    • Bermuda on Prüdéria, Blizzard a nevedHaladó világban élünk, dolgozni kell, hogy a mi elmaradott verziónk is szépen lassan elérje a kínai kliens cenzúrázottságát.