World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WOW-CLASSIC ragnaros-dead

Készült 2019. szeptember 1. | írta Deathcrow

58

Ragnarosnak annyi, legankelték a majmok

Breaking news!

Tudósításunk következik a WoW Classic állapotáról: tegnap volt meg a world first lvl 60, és hát kezdtünk számolgatni, hogy azért a második héten le fog menni Ragnaros.

A nagy büdös frászt! A majmok <APES> megcsinálták 5 nappal a WoW Classic megjelenése után.

Annyira nem hittem el, hogy megnéztem én is a saját szememmel: EU Gehennas, 2:00-kor már 25! db lvl 60-s játékosuk volt, és magát a Ragnaros killt közvetítették is Twitchen.

Magát a szintezést, az instát meg a harcot elvileg nagyon durván begyakorolták privát szervereken és most megcsinálták az élő verzióban is. Igazából azt kéne mondani, hogy gratulálunk, de nagyon nincs kedvem ehhez. WOWHEAD link.

Idióták, de komolyan.

Tetszik(7)Nem tetszik(9)


  • Hard3n3d

    Megmondtam előre 😀
    Furry warri tankok érkeznek hamarosan

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Goldbergsteinowitz

      Na hol az a lány ki szerint a privát szervereket nem lehet eredetihez hasonlítani, mert a Classic sokkal nehezebb lesz??? lmao

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Naliviel

    DC ha nem ismered az APES-t nézz utána a munkásságuknak. Senki sem akar velük egy szerveren lenni, a Gehennas horda pedig végképp nem. Tök nagy buli lesz mikor ungorot kisajátítják a devilsaur farm miatt, arenat és bg-t magasan uralják és ötös csoportokban ölnek mindenkit Burning Steppesen esti kikapcsolódásként. Vagy ha kiszúrnak egy raidet insta előtt akkor odamennek huszan és campelik a szerveződő raidet. Ők már csak ilyen jófej srácok.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

      Raidet nem az insta bejárata előtt kell szervezni. Lehet benn is, meg a flying pointnál is. Az insta bejárata mindig az a pont ahol a véres karmolászások mennek folyamatosan, ehhez NEM kell APES-nek lenni.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • olasz

      Ki a francot erdekel ? Pve szeron vagyunk delutan200an magyarok.tojunk a pvp re es elvezzuk jatekot. Ennyit errol

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Marslakó

    Aah... szoval ez az APES az aki szereti tonkretenni mas jatekat. Azt elvezik ha masnak rossz.
    Erdekes.
    Lehet van hatranya annak hogy meg mindig 6+ orat varok a Golemaggon hogy bejussak. De annal nagyobb az esely hogy ezek a csimpanzok nem jonnek oda szarakodni es elrontani mas jatekat.
    Utnem vernem a fejuket ezeknek a klantagoknak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila

      Reroll PVE...

      (De rég mondtam már ezt.. 😀 )

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Marslakó

        Well. Szeretem a PvP-t. Csak nem szeretrm mikor valaki(k) kisajatitjak a homokozot, mint ahogy azt lattuk annak idejen a Birodalom idejen a masodik vilaghaboru idejeben.
        Most az APES csinalja ugyanezt ahol megjelennek. 🙂

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • drága kocsim van

          fordítok = seggem pina, szám segg 😀

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

      Aztán miért? Láttál már egyetlen egy videójukat is amiben személyre szólóan a testére ráültek valakinek? Mert az a gankelés... ugye.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Toxic

    Onyxia is meglett nekik XD

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Toxic

    PVP szerveren most komolyan azért sírtok mert campelnek?
    Hova lett a világ.. Játszatok PVE szerveren ha nem akartok ganket meg fél napos campet. Az meg hogy ők BG-t uralják, hát mi a fene akadályoz téged abban, hogy összeszedj egy csapatot és te is urald? Tudom nolifer szarok, meg törtös noobok, de azért mindenkit csicskítanak.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Marslakó

      Most jo?
      Szereted ha uralnak ugye? Szereted ha "csicskitva" vagy, ugye?
      Te nem sirsz. Te elvezed ezt a viselkedest.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Attila

        Nem ezt mondta. Lazíts egy kicsit. Nem kell ez.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Szolo

    Mind a 4 napba kerülő 1-60, mind az 5 napba kerülő MC-clear, de a személyes tapasztalataim (instában mass-pull abszolút legit tactic, pedig anno aktívan szükség volt a töménytelen cc használatára) megerősítenek abban, hogy ez a Classic nem azonos a 15 évvel ezelőtti Vanilla világával. Blizzard állítása szerint a Classic azonos az 1.12-es Vanilla világával, de a tapasztalatok ennek nagyon ellentmondanak.
    Attól még jó a Classic nosztalgiázásra, de a jelek szerint ezt is "áramvonalasította" azért a Blizzard...

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Attila

      Nem a játék változott meg, hanem a játékosok.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Szolo

        Amiben nagyot változott a játék, az a sebződés/HP aránya.
        15 éve 3+ szinteden levő mob questelés közben már megizzasztott, mert alig győzted magadat gyógyítani, pure dps meg alig győzte tolni a healing potit, mire leverte őket. Most meg simán behúzhatsz 3+ mobot. Ez nem játékosfüggő, hanem a saját HP és a mob sebzésének az arányától függ. Ezért gyorsultak az insták is. Ott sem kell már szofisztikáltam haladni, mehet a mass-pull.
        Legalábbis én ezt tapasztaltam, és hiába van bennem 15 év tapasztalat, attól még a mob ugyanannyit üt belém is, mint egy friss játékosba. Armor/resistance/dodge/parry nem nő az eltöltött évek számával.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Skip

          Hát figyelj, a gyermekem miatt felnyitottam egy általános iskolás matekkönyvet és ugyanezt tapasztaltam: a feladatok nehézsége meg sem közelíti azt, mint az én iskolás koromban. Anno perceket kellett agyalgatnom meg számolgatnom a szorzásokon, ma meg szinte 3-assával tudom tolni azokat is.
          régen
          minden

          jobb volt

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • http://inkvizitor.hu/roodie/ Roodie

      Semmit nem változtattak rajta. Csak jött egy guild, ami privát szerveren több százszor ölte Ragranost, mindenki pontosan tudta a helyét, szerepét, a harcok menetét, csukott szemmel fel tudták venni a pozíciókat.

      Kb. olyan ez, mint amikor nézed a Dark Souls végigjátszást, ahol az arcot egyszer sem ütik meg 🙂 (https://www.youtube.com/watch?v=o-JMc7Ug9vs)

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Pjatacsuk Bence

        ez a legjobb hasonlat, speed runnerek ami merőben más mint az új content world first race.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Attila

    Ennyit a skilles Classic raidelésről. Sokan elfelejtik, hogy annak idején a gépek és a Blizzard net kódja is gyengébb volt. Most viszont minden smoothul megy, és gyanítom, hogy ezeknek a fenegyerekeknek mind baromi jó gépük van. A másik a jól megszervezett kommunikáció. Biztos vagyok benne, hogy nem kellett sokat magyarázni, hogy a kutyákat egyszerre kell megölni. 😛 Azt is érdemes figyelembe venni, hogy egy 15 éves raiddel van dolgunk, amit mindenki kívülről fúj, olyan mechanikákkal, amikhez képest egy LFR Eternal Palace űrtechnika. Nincs itt semmi látnivaló. BWL-t a megjelenés napján fogják kipucolni.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Pjatacsuk Bence

      jó de ez egyértelmű, ők és társaik naxx speed runokat toltak évekig stb 😀
      https://www.youtube.com/watch?v=OL7s_H5xBik
      biztos vagyok benne hogy 60os pug raidek is működni fognak simán, ami tök jó mert anno nem tudtam átélni a 40es raideket mivel sose volt elég ember a guildünkben hozzá.
      itt is meglesz ez a verseny, de ez nem a world firstökről fog szolni hanem a world record-okról.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Serathis

    25en egy 40 fős bosst?

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Goldbergsteinowitz

      Nem, csak annyian voltak 60-asok. Többiek 56-59 között.
      Amúgy Onyxia pl 10 emberrel is megy már BWL+ZG gearrel.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • FGRaW

        ment az öttel is igaz az már t2-t2,5-t3 gear volt

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Batar

    A raid nehézségről:
    Sokan elfelejtik hogy a 1.1-1.12 patchek nem csak "content" patchek voltak hanem balance patchek is, amik fundamentálisan megváltoztatták a játékot.

    - Minden class talent fáját átalakították, többnyire jelentősen erősebbé téve a classokat (RIP prot pala). Ezek közül a legjelentősebb a warrior threat generálásának 20-35%-kal való megnövelése volt(talán 1.11). Csak ez a mage-warlock-fury triónál körülbelül 20% damage increase-t jelentett raid környezetben.
    https://classicwowtalents.appspot.com/index.html?talent=1124125_1

    - A bossokat rendszeresen nerfelték.Onyxia-nál a legerősebb ability-t egy az egyben kivették, (random fireball raidre).

    - Blizz elég sok "catch-up gear"-t hozott be a játékba. Ezt két féle képpen csinálta Blizz, új itemeket hoztak be meglévő insták loot tábláira, pvp rewardként(ezt a fázisos rendszer kiszüri most) és régi itemeket masszívan buffoltak (minden item a buffolt állapotában került be a Classicba). Nem véletlen, hogy a post-MC bis gear-nek is jelentős része ilyen buffolt kék dungeon loot.

    - A jelenlegi szerverek, játékos PC-k nagyságrendekkel jobbak, mint annó. A 7.1.5-s kliens amire építették a játékot szuper simán fut. Összehasonlíthatatlan az eredetivel!

    - Játékosok is sokkal jobbak lettek.

    Tehát összefoglalva:
    A bossok gyöngébbek lettek.
    A karakterek erősebbek.
    A játékosok jobbak lettek.

    A számítógépek és a kód nagyságrendekkel jobb.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Péter

      Csak azt felejted el, hogy a Classic az nem a Vanilla folytatása szóval nem 1.12 után vagyunk, hanem 1.x.x-om, szóval itt még nincsenek bent a nerfek meg az erősítések.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

      Azt lenne jo tudni pontosan hogy akkor mennyire nerfelt raidek vannak/lesznek a játékban (lásd Ony-s példád), mennyire lesz egyenértékü egy mostani Nefarian/KT/stb kill a régihez képest. Már amennyire lehetséges persze, belekalkulálva hogy az átlag skill level joval magasabban van és sok dolog elöre ismert de ha ilyen Onyxiás példák sokat fordulnak majd elö azért az kissé lelombozo... És persze minden classic nehézséggel szembeni ellenvéleményt is zárojelbe tesz.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Hard3n3d

        Onyxia őszes változása vaníliában
        Patch_1.1.0
        New Raid Encounters

        Patch_1.2.2
        Onyxia correctly hovers instead of
        standing in midair.

        Patch_1.3.0
        Dungeon Player Caps Edit
        Onyxia - 40 members

        Onyxia's fireballs will no longer result in a confuse effect (Engulfing Flames). The impact damage of these fireballs has been slightly increased to compensate for the loss of the damage over time.

        Onyxia's egg pit will now heat up when she does a strafe breath across the room.

        Onyxian Warders now respawn in the hallway while Onyxia is in combat.
        Increased the delay before Onyxia will try to tail sweep.

        Fixed a bug that could cause Onyxia to occasionally not reset correctly.

        Fixed a bug that was causing Onyxia to get stuck under the world

        Players no longer leave combat while Onyxia is in flight.

        The Onyxia Key quest for the Horde has experienced some changes.

        The Test of Skulls for Scryer, Somnus, and Chronalis can now all be obtained simultaneously. The drop rates for black dragonspawn eyes have been increased substantially.

        Characters dying in the instanced portions of Blackfathom Deeps, Scholomance, Maraudon, Onyxia's Lair, and Ragefire Chasm will now correctly receive a corpse marker in the minimap and see the message letting them know that they need to enter the instance before they will be able to resurrect.

        Patch_1.4.0
        Onyxia Hide Backpacks are now 18 slot containers.

        Raid Itemization
        Onyxia, Azuregos, Lord Kazzak, and all Molten Core boss creatures have all received some new items on their loot tables.

        Onyxia will once again drop two upper tier class set helms.
        Most of the non-class set items that dropped from Molten Core and Onyxia have had their effective levels increased, resulting in higher DPS weapons, and/or better stats and effects.

        World bosses such as Onyxia, Azuregos, and Lord Kazzak will no longer drop random blue items of a level lower than 50.

        Patch_1.5.0
        Onyxia - Fixed a bug that was causing Onyxia's Tail sweep to no longer cause knockback.

        Patch_1.7.0
        Fixed a bug that was preventing Rallying Cry of the Dragon Slayer to fire when Onyxia's head was turned in (assuming a head was not already up).

        You can now no longer avoid Onyxia's confuse effect by jumping or moving erratically.

        Onyxia no longer teleports from point to point while flying.

        Patch_1.9.0
        Raid Calendar System
        Onyxia: Every 5 Days

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Makk

      Na végre, hogy ezt más is látja, ezt mondom én is rendszeresen mindenkinek. A játékosok jobbak lettek arra inkább azt mondanám, hogy egyszerűen nagyobb játékismerettel rendelkeznek (az újak meg könnyen tudnak hozzájutni), mint annak idején, amikor még mindent magadnak kellett felfedezni, rájönnöd.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Hard3n3d

    Na jó tévedtem 2 napot 😀
    https://uploads.disquscdn.com/images/d85948ce7fa3346fa19c94c3d10c3ebba6d9354537ea58d7cd0d166ded8a32e7.jpg

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Batar

      A Thunderfury-hoz elementium ore kell BWL-ből.:)

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Hard3n3d

        Mikor írtam azt hitem bent lesz az is elsőnek
        Job és a ball oldal kieshet a questet eltudod kezdeni
        Essence of the Firelord
        100x Arcanite Bar (2 nap cd vel 10 alkimistának 20 nap)
        10x Fiery Core (trash farm első héten kiszedhető)
        30x Elemental Flux megveszik vendortol
        BWL megnyílik Elementium Ore 1 nap alatt kifarmolható
        Aztán leadod a questet
        felveszed a Rise, Thunderfury!-t és kész is Atol fügően mikor fog bekerülni bwl 2-3 is elkészül majd az első bwl héten

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

          Kéne egyet csavarnia rajta a blizzardnak, mittudomén addig nem tudsz arcanite bart gyártani mondjuk. Az egy dolog hogy elbassza a feelinget de brutális progress segitö. Ez az egy tényleg rossz abban hogy ismerjük a contentet, rengeteg dologra fellehet készülni elöre és hazavágja a hangulatot. Lásd még aq event, az is tuti hogy pikkpakk meglesz, nem lesz ott teljesen a felkészülés érzése.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Astonkacser

    Jól látom, hogy azért sírunk mert született egy rekord? Anno ezek mindenkit ámulatba ejtettek és a rekord felállítói ünnepelt hősök voltak. Most mi van? 😀

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

      Sajnos ugyanaz mint ami az egész classic projectet belengi, lehet károgni meg naénmegmondtamozni. 🙂

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szolo

      Tudod ez olyan, mint a Mount Everest megmászása. Hiába ugyanazt a hegyet mássza meg manapság napi száz meg száz ember, mégsem említhetőek egy lapon (még egy könyvtárban sem) Edmund Hillary tettével, mert azóta eltelt 50+ év, ami alatt mind a mászófelszerelések, mind a túra közbeni kiszolgálás (kiépített és üzemeltetett táborok) létrehozta a divathegymászás fogalmát.

      Ahogy Batar is írta fentebb:
      "Tehát összefoglalva:
      A bossok gyöngébbek lettek.
      A karakterek erősebbek.
      A játékosok jobbak lettek."

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Hard3n3d

        Mióta nerfelték az everestet nem ugyan az megmászni 😀

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • ragadozo88

          Még jó hogy a hegymászók nem nyavajognak, hogy azé 1-2 ezer méter lekéne faragni hogy ők is a csúcsra jussanak :D.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Lepkemaci

        Ez mind igaz, de a győztes a Classic WF "versenyben" hatalmas fölénnyel ért célba. Emögött a teljesítmény mögött nem csak öt nap munkája van, hanem hónapok, évek. Lehet fújolni (sokan teszik ezt), hogy privát szerveres bunkók, gyenge content, meg egyebek, de Method és társaik közelükben nem voltak, pedig mindenki ugyanúgy 1-es szintről indult friss karakterekkel. Csak hát a szervezettség, a rutin, az elhivatottság és a kitartás megmutatta ismét, hogy egy MMO-ban mi számít, ha egy közösség első akar lenni valamiben. Tök mindegy hogy miben, mert a Mythic WF is erről szól, és nem arról, hogy egy content hogy van hangolva, milyen követelményekkel lehet végigtolni.

        Amúgy meg az a véleményem, hogy a Classic közönsége javarészt tojik a raidekre, ahogy az vanillában is volt. Nem a raidek miatt játszik vele a többség. Ha mégis, akkor sem pár hétre terveznek. A speedrun egy külön műfaj, ami mögött olyan munka van, amit nagyon kevesen vállalnak be. Ebben nincs semmi rossz, mert a jó játékokat arra tervezik, hogy mindenkit saját igényei szerint szórakoztassanak. A Classic is egy játék, amiben nem dobja el mindenki azonnal a billentyűzetet, ha több hónapnyi teljesítményüket valakik már az elején öt nap alatt túlszárnyalták. Ennyi erővel a legnagyobb játékok mehetnének a süllyesztőbe, miután egy speedrunner pár óra alatt vagy egy órán belül végigjátszotta pár év gyakorlás és kísérletezés után.

        Akik most még bőven level 60 alatt vannak, vagy még csak most kezdték a Classicot, láthatóan nagyon sokan jól szórakoznak, ami szerintem egy tök érdekes és jó dolog egy újraélesztett retró játékban.

        A győzteseknek meg tényleg csak gratulálni lehet, mert ezt brutálisan betolták.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • Szolo

          Na abban egyetértünk, hogy ez egy speedrun siker volt. Nem World First kill, hanem speedrun siker. Annyi dicsőség járt is nekik, amennyi egy speedrunnernek. Amennyi például járt az első Classic 60-asnak, vagy akármelyik kiegészítő első maximális szintűjének.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Lepkemaci

            Rendben, de az nem egy elhanyagolható körülmény, hogy most van egy Classic Race to World First verseny, ami Classic indulásakor startolt számos résztvevővel. A Method pl. saját bevallása szerint soha nem maradt ennyi ideig ébren egy játékban, mégsem tudtak szoros versenyt produkálni.

            Amúgy meg az első igazi WF sem aratott túl sok babért, mivel a játékosok 99,9%-át nem érdekelte az amivel az a kevés top raider küzdött. Valójában alig tudtak az emberek Molten Core létezéséről, és ezért is tartott olyan sokáig a kipucolása. A Method streamen ma is mentek anekdoták arról, hogy anno MC kb. három hónappal indulás után került elő mint rég létező dolog, és akkor kezdtek el vele egyáltalán foglalkozni az emberek.

            A Classic legfőbb aspektusa most sem a raid lesz, hanem a PvP. Hosszútávon amúgy is az tartja majd életben a közösséget, ahogy az régen is volt. Pont ezért sem lényeges szerintem hogy most a raid tartalmat kipucolta egy guild öt napon belül. Ahogy vanillában sem volt igazán érdekes esemény MC kipucolása. (Én is csak évekkel később hallottam róla, mert körülöttem mindenki csak PvP-zett nyilván engem is beleértve.) Oké, Youtube sem volt, szóval nem tolta semmi az arcomba, hogy van ez a WF raid valami amit páran komolyan vesznek.

            Amúgy meg ha valakit tényleg csak a PvE érdekel Classicban, és úgy kezdett bele, akkor még időben meneküljön olyan szerverre, mert phase 2-től garantáltan megkeseríti az életét az állandó PvP! P2 kizárólag az open world PvP-ről szól, ha jók értesüléseim. Nem játszom Classickal, csak érdekel hogy hogy alakul a sorsa. Bár azt nem értem, hogy ha kiszedik a layeringet P2 előtt (mert ki kell szedni legalább PvP szervereken, hogy ne legyen layer hopping), akkor hogy nem fognak összeomlani a szerverek, és hogy kerülik majd el a mostaninál is nagyobb queue-kat. Na az érdekes történet lesz. 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            A Classic legfőbb aspektusa lehet, hogy a PVP lesz, de az biztos, hogy a raiderek fogják dominálni azt. Olyan brutális előnyt ad a raid gear vanillában a PVP-ben, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni. Aztán majd lehet pislogni. Nagyon is érdekes lesz a raidelés azoknak, akiket érdekel a PVP.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            World PvP mindig a "sok lúd disznót győz" alapon működött. Lovagias 1v1 harc legfeljebb duel esetén fordul elő.
            Az itt sokat emlegetett APES is a sztorik alapján nem a mérhetetlen tudás, hanem a mérhetetlen emberanyag folytán dominálta a szerverét.
            Hiába profi valaki PvP és PvE témában is, ha rászabadul 30 kék-zöld "majom".

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Attila

            Ez egészen addig lehet így, amíg el nem indulnak a BG-k. És, ha azt feltételezed, hogy 30 kék-zöld player képes koordináltan mozogni world PVP-ben, akkor ezt nyugodtan feltételezheted 30 full epixbe öltözött raiderről is. Biztos fun lesz kék-zöldben is world PVP-ben nyomulni, de lilában még jobb. 😀

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            BG-n tényleg előny a raid gear, mert ott egyenlő a két oldal létszáma. Idővel mindenképpen a raiderek dominálnák, csak nekik meg nem lesz miért bemenniük BG-re. Na persze egy-egy raider csapat biztosan bejelentkezik majd együtt, hogy poénból végiggyalázzák az ellenfelet, de raiderekből álló 0-24 BG-farmoló csapatok aligha lesznek.
            HW/GM gear valahol MC és BWL között van, így BWL végével már nem lesz miért farmolni a honort/rankot.
            WPvP keretein belül pedig 30 full epix raiderre bőven jut majd legalább egy nagyságrenddel több kék-zöld karakter az ellenséges oldalon.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • PaneuropeanBattleRam

            Egy progress orientált guild esetében (ami teljesen más játékstílust kíván) ez a menet, felszintezni minél hamarabb, és beütni minden instát mindenki előtt. Van aki meg bányászni szeret.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

            Az Apes amúgy pont az a guild akik nem pár percig lesznek híresek. Ők hírhedtek. A Gehennas-on már most megy a sírás horda de alli oldalról is, hogy tönkre teszik a szervert. Csak ilyenkor mindig kérdezem: mégis hogy? 60-an vannak, míg a horda uszkve 3000-en. (gehennas az egyik top high pop szerver). Pont hogy érdekessebbé teszik a szerver életét hogy van egy nagyon kőkemény kocka guild, akik külön kihívást jelentenek.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

      Most Z-generációs vinnyogás és nyafogás van, mer' nem elég gender-komform az egész így. Ez van.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • PaneuropeanBattleRam

    Miért idióták? 🙂 Grat nekik.
    (Amúgy, mindenki más is gyakorolhatta volna a szintezést 60 ra illetve a killt) rászánták az időt, éltek vele, nyertek vele.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Astonkacser

      azért utálják őket sokan mert privát szervereken gyakoroltak, ami kvázi illegális, és ebben a versenyben egy unfair előny

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • weckermann

        Végig dungeon cleave-et toltak, amit nem csinált senki privát szerveren, ugyanis nem volt belőle elég xp. Emiatt igazából mindenki egyenlő eséllyel indult. Az, hogy Ragnarost megölték már 100x sem valami nagy extra. Bármelyik guild leütötte volna elsőre, amelyik world first-ért megy. Szimplán ők voltak, akik a legjobban szerveződtek, és a legtöbbet játszottak. Nem volt semmilyen unfair előny.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Meridian74 – “CEU-t Arábiába!”

        Mitől unfair?

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • PaneuropeanBattleRam

    na de miért nem gyakorolták?:)

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • olasz

      Én nagyot röhögtem amikor meglett a ragna kill xd mert a method rajoskodott hogy najd ők lesznek. Ez bukta :p

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • zibuprofen

    Én nem sajnálom az Apes-től a kill-t, biztos hogy hatalmas munka van mögötte.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Attila

    Elnézed nekem, hogy a kedd estémet nem a Te commentjeid böngészésével töltöm? Most már jóvá vannak hagyva.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Katharsys

      Ez esetben elnézést kérek. Annyit láttam, hogy csak az én üzeneteim nem jelennek meg, miközben “pörög” a cset. Nem tudom, hogy működik adminként a moderáció.
      Elnézést még egyszer, és köszönöm.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑