World of Warcraft Classic megjelenés - Mennyi is? Várjá' csak...


WOW-CLASSIC wc_1210

Készült 2019. december 10. | írta Attila

36

WoW Classic patch notes 1.13.3

Holnap végre az európai realmekre is megérkezik a Phase 2 content része. Warsong Gulch és Alterac Valley, Elemental invázió és kulcskarika (!!!).

With scheduled weekly maintenance in each region, we will update WoW Classic to version 1.13.3, which includes several updates to the game. We will deploy this patch with weekly maintenance starting at 3:00 a.m. CET on Wednesday, December 11.

World of Warcraft Classic Version 1.13.3

Battlegrounds

The fields of battle are open, and the Alliance and Horde are set to clash over Warsong Gulch and Alterac Valley.

Warsong Gulch is a 10v10 game of capture-the-flag, with each faction attempting to carry their opponents’ flag all the way back to their own base, while preventing the opposition from doing the same. Players fight in level-ranges in Warsong Gulch: 10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, and level 60.

Alterac Valley is a large 40v40 tug-of-war zone, with many quests, objectives, and areas of interest. All players at level 51 and higher are placed into a single level-range in this epic struggle, with rewards via reputation as well as quest rewards. Some Alterac Valley rewards are highly sought, such as Don Julio’s Band, Lei of the Lifegiver, and Ice Threaded Arrows/Bullets.

The Alliance entrance to Warsong Gulch is in Silverwing Grove in Ashenvale Forest, and the Horde entrance is near Mor’shan Base Camp in the northern Barrens. The Alliance and Horde entrances to Alterac Valley are in northern Hillsbrad Foothills. Both Warsong Gulch and Alterac Valley can also be entered by speaking with the appropriate battlemaster in your capital city.

Battlegrounds are cross-realm, which means you’ll fight alongside allies and against opponents from all of the realms in your region.

Elemental Invasions

Across Kalimdor, Blazing, Thundering, Watery, and Whirling Invaders now occasionally appear in Un’goro Crater, Azshara, Winterspring, and Silithus respectively. The elementals appear to be seeing just how far into these territories they can penetrate before being beaten back by the forces of the Horde or the Alliance.

Keyring

The key button in your micro menu now opens your Keyring, an additional bag for keys only, that scales up to hold 12 keys.

Additional Updates

  • The lua API has been modified 152 to prevent some addons from using communications channels in ways that are contrary to the spirit of the game.
  • This patch includes client support for the Paid Character Transfer service, which may be enabled at a future date.
  • The World of Warcraft Classic executable file on your PC has been renamed.
  • Bug fixes.
Tetszik(4)Nem tetszik(0)


  • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

    Keyring! <3

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Sergej21

    "Classic hype" Már elég sokan abbahagyták köztük én is! Egyszerűen dögunalom az egész! Talán még a PVP dolog menti meg majd az egészet! PVEt azt hagyjuk is ,még egy retail myhtic 0 dungeonba is több kihívás van mint Molten Core & Onyxia együtt véve!

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Armin Morhaime

      Szerinted, vagy nálatok... A guildünkben mást látok, még mindig csatlakoznak alacsony szintű kezdő karakterek, és nem számottevő a lemorzsolódás. Jellemző még nálunk az is, hogy aki az elején belehúzott, és felhúzta hamar a kariját, az "elment" pihenni pár hétre akár 1-2 hónapra, de aztán csak visszaette a fene. PvE-s kihívást nem is itt kell keresni szerintem, rég lefutott minden, esetleg az időre való killek, rekordok mozgatják a klánokat. Majd még esetleg AQ és Naxx lehet "kicsit" keményebb jó pár guildnek. Viszont a PvP legjava csak most kezdődik, megannyi lehetőséggel. 😉
      Unalmasnak abszolút nem mondanám, de persze én is magamból indulok ki, engem még le fog kötni akár évekre is az biztos.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Marslakó

      Well, ha Teged a PokemonCraft es az AmineCraft hoz lazba a mechagnomokkal, meg vicces rokakkal, akkor az a Te palyad, senki nem fog karhoztatni.
      Jelenleg ott vagyunk a klanunkkal, hogy lehet ket MC raid kell, mert annyian vagyunk es annyian jatszunk aktivan. A Classic, akarmennyire is faj sokaknak, igen nagy siker lett es eleg sokan azt sejtik tobben jatszanak vele mint a fenti formedvennyel.
      A kihivas resze pedig, amit itt felfestesz foleg a retail vonatkozasaban netto hulyeseg. :DD

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Whisper

        Én is aktívan tolom. Azért nem vagyok online ,mert most fog születni a kislányom és ez. De róka viccel már nem tolom! BFA alig várom ,hogy vége legyen

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Wundar

        Ja persze, nyilván retailen mythic-ben kiütötted a raidet és m+15-re megvan az összes dungeon, vagy pvp-ben arena ratinged 2000 felett van. Az a nettó hülyeség, hogy arra utalsz nincs mit csinálni a retailen, mintha classickban lehetett volnt, meg a nehézség, én vanillában AQ20 és ZG20-ig jutottam, BC-ben BT-t és MH-t vertük a guilddel, és igen a mai raidek, dungeonok nehezebbek, persze nem LFR vagy normal szinten.....

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

          Én is ütöttem Illidant BCben, az uj raidek nem nehezebbek hanem máshogyan nehezek... A dungeonokat meg hagyjuk, nevetség tárgya LK ota. Ne nézzük már azt a nyomorult retailt valami isteni kreálmánynak, önismétlés az összes raid bc ota, nincs már benne semmi uj kihivás csak máshogyan keverik a lapokat és áttevödött a hangsuly az eröforrás management/nem hibatürö oldaláról az ügyességi játékra. És ezt nem látják sokan, két teljesen más jellegü játékot akarnak összehasonlitani állandóan. Az igaz viszont hogy a retail content bazi nagy része csak egy vidámpark, csak egy egészen szük százalékában van valodi kihivás, TALÁN a heroictol kezd el valojában valamennyire nehezedni. Amig Classicban már egy karaktert is felhuzni komoly management kérdés.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Wundar

            Szerintem nehezebbek összességében, és igen ügyesebbnek kell lenned, mint classicban voltál. Az, hogy önismétlődő azért durva túlzás, nyílván nincs új a nap alatt, de azért jópár fasza raid volt azóta. A dungeonok meg mythic alatt valóban nem kihívás, de azért magas kulcson nagyon oda kell tenned magad, és ha pro akarsz lenni akkor még tervezni is kell, hogy merre mész, melyik trash pakkot skippeled stb... Kinek ez jön be kinek az, nekem a classic túl időrabló, mert nem tőlem függ, hogy meddig jutok a játékban, hanem az idő mennyiségtől amit belefektetek. Semmi bajom azzal ha valaki classicozik, csak azért úgy beállítani a classicot, hogy nagyobb benne a kihívás azért na...És retalien lehet úgy érzed szűk százalékban van kihívás, de ez azért van mert classichoz képest sokkal sokkal több a content. És személy szerint a retailből kivenném az LFR raidet és nehezítenék picit a solo contenten, de a hátam közepére se kívánom a classic időrabló világát. Persze mostmár classic is könnyebb/gyorsabb, hiszen a neten megtalálasz mindent, anno meg megvolt a felfedezés öröme és fájdalma, de akkoriban több időm is volt játszani, igaz akkor se élveztem ezt, mert nekem nem az volt a játék lényege, hanem a raidelés, amihez bizony túl sok olyan és hosszú dolgot kellett csinálni, ami számomra nem volt élvezetes. Most megtehetem azt, hogy heti egyszer a raidre belogolok és jól érzem magam. Ettől még van aki élvezheti a classicot, nálunk is elmentek páran (ettől még volt olyan aki retailen is maradt játszani), de a nagy részük vissza is jött. Én csak arra reagáltam amit a fenti kollega írt eléggé messze van a valóságtól.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Nagyon kevés, valoban uj mechanika volt BC után ezért csak egyre több réteget raktak belölük egymásra, ennyi a történet. És még mindig ott tartunk hogy attol mert ügyességi játék lett a wowbol attol még nem nehezEBB. Csak teljesen más skillek kellenek hozzá... Ettöl a classic még ugyanolyan nehéz és egyáltalán nem idö kérdése hogy meddig jutsz benne. A valoban idöigényesen kifarmolt consumablek nem fogják helyetted lekoordinalni a raidet, jo idöben a megfelelö spellt használni(ranking rendszer hello), nem overaggrozni, nem overhealelni, stb, stb, stb... Mythic dungeonok is csak 8 körül kezdenek el értelmessé válni (szigoruan ügyességi kérdésben!) de egyébként az is csak gearcheck (lasd még diablo3 riftek), egy trashpack skip ne legyen már skill könyörgöm. És hogy több lenne a content? Ha ezerféle sehova nem vezetö, potcselekvö, perckontentre lenne igényem akkor igy gondolnám. De nincs. 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Wundar

            Okés, kicsit másképp értékeljük kinek mi a nehéz, vagy mit jelent a nehézség. 🙂 Nekem marad a retail, neked a classic. 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Retail raid az aktuális heroic verziójának második felétől kezdve pont azért nehezebb, mert már nem csak a vanilla erőforrásmenedzselését kell megugranod, hanem közben a karaktereddel kapcsolatban kialakuló szituációkat
            is le kell kezelned, több esetben akár az egész raid kötelező helyezkedését is befolyásolja egy-egy karakterre kerülő debuff. Ez pedig komolyan befolyásolja a dps rotáját, a healer bekészített gyógyítását. Észnél kell lenni, már nem elég a rota ismerete.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Két teljesen más szintü eröforrás managingröl beszélünk. Amig classicban az az alfa és az omega, addig retailen halvány fogalmam sincs mikor volt egyáltalán bekészitve manapoti a bagben. Kialakulo szituácio és annak lekezelése a classicban is elöfordul (csak nem lebutitott, homogenizált és repkedö/ugrálo/teleportálo classokkal kell megoldani). Ez gyorsult fel kiegröl kiegre+rakták mellé a rota/proc rendszert-vették ki a threat és eröforrás mechanikát illetve diablositottak minden classt ugy hogy tenyleg csak a rota spellek meg egy két nagy cd maradjon. Én azt mondom hogy mindegyik nehéz csak máshogyan. Az egy más kérdés hogy ezt retailen egy nagyon szük content sávban tették csak elérhetövé.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            Hát mythicben azért hasznos a manapoti, vagy még inkább az aktuális "alvópoti". Ott azért healerként csata végére elfogy a mana, és vagy poti, vagy az Innervate miatti druid a megoldás rá.
            Normál raiden érdemben valóban nem tényező a manapool, de magasabb szinten beleütköztél volna a régi vanilla-élménybe.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Heroic/mythic raideltem vegyesen elozo kiegig, LK ota nincs olyan mana management mint classic/BCben volt. Már csak azért is mert ugye egy poti/encounter, innervate/manatide megoldotta az esetleges manaproblémákat. És ott van még az irtozatos manaregen, már csak ezek miatt is lehetetlen hogy classic helyzet álljon elö ahol az elsö castolástol arrol szol a harc hogy az utolso manáig gazdaságosan használd ki a poolt.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

      Jajj, már megint ez az MC meg onyxia... A két legtriviálisabb raid EVER, bár Ony a p2-3 váltással elég sok problémát tud okozni amit kurvára nem könnyü lekezelni de hagyjuk is. Egyébként is BWLtől kezdenek mókásak lenni a pve dolgok, ne az egy délután összerakott MC-t vegyük maximum raid nehézségnek. Több felelősséget érzek mint az elmúlt 10 év raidjeiben bármikor, ha félrenyomsz, elbaszol valamit annak SOKKAL komolyabb következménye van mint bármikor a retailen. Nincsenek mentő cd-k, heal automatizmusok, a dpshez is több ész kell mert instant wipe ha lehúzol bármit, etc, etc... Igen, Majordomoig tényleg nevetséges ha mindenki tudja mit csinál de onnantól simán egyentértékű a kihívás. A retail mythic dungeonhoz sem ész kell hanem gear.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • Bangyi

        Egyszerre alkottál copy pasta-t és trollkodtál egy hatalmasat! 🙂 Pacsi!

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • PaneuropeanBattleRam

        A Classicban a legnehezebb a 40 db épkézláb ember összeszedése. 🙂 az egész tartalom triviális

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
        • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

          Tehát ha van fix 40 embered akkor az összes raid KelThuzadig bezárólag freelootnak minősül. Csak gear és consumable kérdése, semmilyen skillre nincs szükség. Értem.

          Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • FGRaW

            most már igen... ahogy majd bejön BWL-AQ az első nap az APES szintű guildek clearelik, ahogy majd Naxx-ot is. Egy átlag guild is egy-két hónap alatt végig ér, mivel ha máskor nem is a Wotlk-ban volt ideje begyakorolni mindenkinek. Jó párszor elhangzott már, más a kliens más a technikai háttér és akit a classic érdekel az minden boss-t ismer másodpercre addon nélkül is. A 40 raider megléte azért az önmagában is nagy teljesítmény a mai napig, igaz egy bizonyos gear szint fölött nincs is teszem azt BWL-be szűkség full raidre.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Lkban volt ideje begyakorolni? Akit érdekel a classic az minden bosst ismer másodpercre pontosan addon nélkül is? Azért ezek sulyos kijelentések. 😉 Az meg hogy elsö nap akármilyen ultrahc guildek clearelik...nem releváns mert mindent ismerünk elöre, MINDENRE elöre fel tudnak készülni, privát serveren akár begyakorolni a fightokat... Nem életszerü ezzel belöni a nehézséget. Az lesz az érdekes hogy az átlag klánok mit kezdenek majd ezekkel a raidekkel. Amugy meg az alapkérdés megválaszolatlan maradt. Ha cdre nyomod a manapotit de nyomorékul healelsz akkor ugyanugy ki fog halni a raid. Ha nem nem vagy észnél dpsként, overaggrozol->wipe. A raid controll sem marad el semmivel a retailtöl... Csak azért mert nem proc/rota rendszer van máris freeloot minden raid?

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • FGRaW

            anno a wotlk-ban nagyjából ugyanazokkal játszottam mint a vanillában szerinted véletlen lett meg az immortal? Mindenki ismerte az összes fight-ot a four horsemen-ig, a classic wow annyiban másabb, hogy szó szerint MINDENT tudsz a játékról, ettől függetlenül 40+ 8-10 raidert jóval nehezebb együtt tartani mint egy 35 fős guildet ahol mindenkinek van 3 raid képes altja. Hogy jön ide a cd-re tolt manapoti? btw a HealBot nevű add-on 2006-ban még jó healer add-onnak számított és downrankolt helyetted. Aki most a classicban eljut majd naxxig annak sem a poti cd lesz a legnagyobb gondja gondolom, hanem a létszám meg a raid összetétele.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Biztos én vagyok forditva bekötve de nem értem ez azt LK-összeszokás-classic raid nehézség háromszöget (legalábbis remélem nem a classic és lk naxx közt akarsz párhuzamot vonni), de mindegy is.
            Úgy jön ide a cd-re tolt manapoti hogy az eröforrás management a játék része, ezeket és sok más skillt igénylő játékmechanikát odaáig ledegradálni hogy csupán guild management a classic ÉS SEMMI MÁS az gáz.
            És nem használok healbotot, meg nagyjából semmilyen addont.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • FGRaW

            Mit nem lehet azon érteni, hogy egy negyven fős raidet nehezebb megszervezni mint egy 25 főst estéről estére? A wotlk-s naxx egy példa volt, hogy azon guildek-playerek akik a vanillában is eljutottak odáig nemigazán ütköztek nehézségbe.. Ez a nem használok addont - macrot mert skillből tolom ez 2006-ban is instant kick volt, nem hiszem hogy azóta változott volna a világ. Azért majd ha látnád üdvözlöm lady Blaumeux-t, az első guild szakadás az ő érdeme volt.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Akkor fogalmazz világosabban mert a "Egy átlag guild is végig ér naxxon egy-két hónap alatt, mivel ha máskor nem is a Wotlk-ban volt ideje begyakorolni mindenkinek" nem azt jelenti. Azt egyébként egy pillanatig nem cáfoltam hogy ne lenne nehéz 40 embert lekoordinálni, sőt... csak annyit hogy nem CSAK ez a classic nehézsége. Az addon kérdésről meg csak annyit hogy a kötelező raid addonokat nyilván használom de hogy healbot kelljen a downrakingoláshoz... Még az a szerencse hogy nem csak azon mulik a healelés, healbottal is simán elvérezhet valaki.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • FGRaW

            Szerintem meg az van, hogy nemigazán vágod ennek a játéknak a lényegét. A vanilla az attól volt jó és visszahozhatatlan, hogy akkor messze a legjobb mmo volt és csak és kizárólag egy raider guildben tudtál magasabb szintű pve tartalmat elérni, egyedül semmi vagy ebben a játékban. A ráfordított időn kívül sok sok minden hozzájön ami akkor iszonyat idegesítő volt és most is az lesz egy dolgot leszámítva, a taktikai részt mindenki ismerni fogja. Az APES azért fogja az első nap letudni BWL-t mert a raider mag vagy 10-14+ éve játszik együtt mindent tudnak erről a játékról meg az aktuális karakterükről, és valamiért még mindig érdekli őket.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            A vanilla (és a BC) azért jo mert teljesen más a core gameplay, olyan ami az én izlésemnek leginkább megfelel. Ahogyan legföképpen régi játékokkal játszom mert idegesit/lefáraszt a modern játékok butasága, a marker halmok a képernyön, a folyamatos komfortzóna, hogy semmi nincs büntetve, hp regenerálodás, checkpointok 3 méterenként, stb. Szoval szerintem vágom a classicnak a lényegét mert pont azért játszom vele. 🙂

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Szolo

            "Az meg hogy elsö nap akármilyen ultrahc guildek clearelik...nem releváns mert mindent ismerünk elöre, MINDENRE elöre fel tudnak készülni, privát serveren akár begyakorolni a fightokat... Nem életszerü ezzel belöni a
            nehézséget."

            Vanilla idejében is volt PTR, ott is begyakorolhatták a top klánok az aktuálisan érkező raidet, patch-napon akkor is lehetett már olvasni az előzetes taktikákat. Ennek ellenére akkoriban nem egy nap alatt tolták le az új raidet a klánok, hanem több hónap alatt. Na ennyit a Classic nehézségéről, ha BWL is egy napig fog csak állni...

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Én meg ugy emlékszem hogy még BCben sem volt ilyen hogy patch napon van full guide az uj raidhez, mivel hogy eleve nem is volt bent minden boss ptren... De hogy összehasonlitható legyen egy ptr vs végigtervezve előre a teljes contentet, aq eventtel, legendary itemekkel, stb... ám legyen. Döntse el ezt a kérdést a 0,1%.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Makk

            Ez egyáltalán nem igaz. A raidek olyannyira nem voltak tesztelve, hogy ölhetetlen bughalmaz volt sokszor (*szúrós szemmel Keal'thasra néz*). A guildek abszolút nem tudtak felkészülni semmire, valahogy a Wotlk vége fele kezdett az előre agyontesztelés bejönni.
            A BWL teljesen biztos, hogy első nap hullani fog, meg jó eséllyel az összes raid, mert legkomolyabb guildek az régóta raideznek classicot priváton és kb a gépek bekapcsolása nélkül meg tudják csinálni, mert a könyökükön jön ki.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • Npi

            Kipróbáltam a classicot, de az elitista hozzáállás miatt abbahagytam. Ragnarost kevesebb, mint két perc alatt öltük meg úgy, hogy csak 1-2 embernek volt epic gearje és a legtöbbünknek még a "pre-raid bis" gear sem volt meg. A mai állapot (warcraftlogs) szerint a legjobb klánnak 41 másodpercbe telik leölnie. A classic legnagyobb hátránya, hogy már ismerünk minden fűszálat, ezért nem kihívás. Viszont tény, hogy időrabló.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
          • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

            Ragnarosnak az az egyetlen trükkje hogy submerge elött megöld (3 perc cd) mert az add kezeléssel már szok szivás van. Szóval massziv dpssel tényleg nem nehéz, addig eljutni szimplán gearcheck. De hogy ez preraid bis nélkül is megoldhato lenne? Biztos van trükk erre amiről fogalmam sincs mert nem vagyok expert (melee stackelés vagy tököm tudja) de suboptimal, low gearben egyszerüen képtelenség leburstölni megfelelő dps-ü fegyverek, hit rating, stb hiányában. Kiváncsi vagyok hogy nektek ez hogyan sikerült. De valóban, a classic legnagyobb hátránya hogy mindent ismerünk. Viszont hogy ezért ne lenne benne kihívás azt nem a legkönyebb raid alapján lehet megitélni. Szerintem Naxx után térjünk vissza a kérdésre.

            Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Fenyvesi László

    Azért ne felejtsük el 15 éve mikor bejött a classic, p2-ön tolták sokan betárcsázós nettel. A mai gépeken és netekkel könnyűnek tűnik az egész. Pláne úgy, hogy YouTube - ön minden fent van.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Szolo

      Plusz azt is elfelejtik sokan, hogy 1.12-es állapotú karakterekkel játszanak 1.1-es karakterekre belőtt raideket. 1.12-es karakterekhez az 1.11-ben érkezett Naxxramas passzol.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
    • Adam Bond

      Leginkabb az 1.12 agyonnerfelt raid, felturbozott preTBC karakterek es a hab a tortant az addonok mindent megmondanak /csinalnak ami nehezseget okozna. A Classic-nak semmi koze a 15 evel ezelotti Vanillahoz azon kivul hogy Warcraft jatek.

      Tetszik(0)Nem tetszik(0)
      • https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/arathor/hokusai evoken

        Erre az agyonnerfelt raidekre kéne valami kék post, hogy tényleg igy van e. Ez a classic nem csak annyi hogy 1.12es patch és kabát, csak azt vették alapul (1.13as a jelenlegi verzió egyébként), az erős tulzás hogy semmi köze hozzá. 🙂 Kéne egy lista vagy valami, én ugy tudom hogy nem csak egy 1.12es patchnote a classic.

        Tetszik(0)Nem tetszik(0)
  • Afthrast

    Golemagg vagy Mirage aktívabb jelenleg, ha tudja valaki? PVE/PVP nem szempont.

    Tetszik(0)Nem tetszik(0)
Back to Top ↑